PDA

View Full Version : goed nieuws

Huub Penners
21 februari 2008, 19:09
http://www.ijshockey.com/200708/item.asp?ID=2213

Dat vind ik nu goed nieuws.

Wendy Tellers
21 februari 2008, 19:13
http://www.ijshockey.com/200708/item.asp?ID=2213

Dat vind ik nu goed nieuws.
Oftewel: www.eaters.nl

Ivo Willems
21 februari 2008, 19:24
Lijkt me een zeer goede zaak voor de Eaters, vind het altijd goed te zien als er in het Nederlandse ijshockey met langere contracten gewerkt wordt dan 1 jaar, op zo'n manier heb je in ieder geval een faire kans om iets op te bouwen. Ik hoop voor Geleen dat hij het goed zal blijven doen en inderdaad op deze manier meer jeugd kan door laten stromen zodat er een goed team op het ijs zal blijven staan als de buitenlandersvermindering van start is gegaan.

Hoop dat jullie er nog veel plezier aan zullen beleven, zal alleen maar voor mooie wedstrijden zorgen, dus indirect ook leuk voor ons.

Piet de Kort
21 februari 2008, 19:28
Uli tekent voor 2 jaar bij! "Met de verlenging met twee jaar kiezen we voor continu?teit voor onze vereniging en zorgen we tevens voor een belangrijke basis op weg naar een mogelijk kampioenschap",zegt voorzitter Wintraecken van Geleen.

Belangrijke basis van minimaal 20 jaar en dan nog niet! ::party:: Hahahahaha, mogelijk kampioenschap van IETURS! Is het in Ulies bol geschoten! ::happy::::devildance::::luisterjongen::

Marcel de Groot
21 februari 2008, 19:32
Lijkt me erg goed nieuws!!

Wendy Tellers
21 februari 2008, 19:33
Ik denk dat dit een hele goede zet is van Ruijters Eaters!
Uli is echt goed bezig met de jeugdspelers.
Althans dat is hetgene wat ik wekelijks zie.
De jongens krijgen een goede begeleiding, veel ijstijd en ze groeien binnen het team!

En als het dadelijk zo mocht zijn dat er weer een importbeperking komt dan is dit een goed begin!

Wendy Tellers
21 februari 2008, 19:35
Lijkt me erg goed nieuws!!
Moet je toch niet op reageren Marcel!!!
Piet krijgt al zenuwen als hij leest dat onze coach bijgetekend heeft, want ook hij weet dat de jeugd en de Nederlandse spelers de toekomst moeten brengen!

Frank Mares
21 februari 2008, 19:39
Piet sorry maar probeer nu toch een keer iets serieus te posten, ik weet (aan de hand van je gelezen postings dat je vaak grappig bent/probeert te zijn).

Misschien dat ik je vrijdag persoonlijk kan spreken, want ik zal wel aanwezig zijn.

Piet de Kort
21 februari 2008, 19:39
Moet je toch niet op reageren Marcel!!!
Piet krijgt al zenuwen als hij leest dat onze coach bijgetekend heeft, want ook hij weet dat de jeugd en de Nederlandse spelers de toekomst moeten brengen!

Welke jeugdspelers? Alle 3! En welke andere Nederlandse spelers bij Ieturs? ::party::

Zenuwen? Waarvoor! Geen idee wat je bedoelt, Wendy! ::wavetowel::Kom je morgen ook weer op ons feestje in de Stappegoor Arena? ::goedegrap::

Wendy Tellers
21 februari 2008, 19:45
Kom je morgen ook weer op ons feestje in de Stappegoor Arena? ::goedegrap::
Denk het niet. Ben geveld door een virus.
Vanaf maandag heb ik met hoge koorts in bed gelegen en sinds een paar uurtjes voel ik me pas iets beter en is de temperatuur aan het zakken.
Alles was al geregeld voor morgen ...... maar helaas.
De wedstrijd van vanavond in Krefeld heb ik ook al moeten laten schieten .........

Tja, en dat doet mij pijn .... geen ijshockey ......

Marc van de Wall
21 februari 2008, 19:48
Welke jeugdspelers? Alle 3! En welke andere Nederlandse spelers bij Ieturs? ::party::

Zenuwen? Waarvoor! Geen idee wat je bedoelt, Wendy! ::wavetowel::Kom je morgen ook weer op ons feestje in de Stappegoor Arena? ::goedegrap::

Spelen jullie dan ook weer dat Jostiband liedje? Hoe gaat het ook alweer?? Iets van hoempa hoempa tetere

Wendy Tellers
21 februari 2008, 19:51
Van twee postings eentje gemaakt????????

Marc van de Wall
21 februari 2008, 19:53
Van twee postings eentje gemaakt????????

ja het loopt weer een beetje door elkaar.

Piet de Kort
21 februari 2008, 20:08
Spelen jullie dan ook weer dat Jostiband liedje? Hoe gaat het ook alweer?? Iets van hoempa hoempa tetere

Ja Marc, Jan Been slaat mee op zijn trom! ::hyper:::thumsup:::wavetowel::

Marc van de Wall
21 februari 2008, 20:11
Ja Marc, Jan Been slaat mee op zijn trom! ::hyper:::thumsup:::wavetowel::

Dan wordt het inderdaad echt gezellig morgen. Kan niet wachten.

Piet de Kort
21 februari 2008, 20:16

Oei, jij ook al naar de Stappegoor Arena? Sjonge, sjonge, word het echt druk en gezellig natuurlijk! ::goedegrap::

Huub Penners
21 februari 2008, 20:22

Hoelaat ben je hier Marc.

Dan zal ik het Pietje gezellig maken.
Dikke trom heb ik niet nodig ::party::

Servi Bruls
21 februari 2008, 20:30
Heb nu al spijt dat ik morgen niet kan komen.
Maar de volgende wedstrijd in Tilburg ben ik er wel bij. :p

Piet de Kort
21 februari 2008, 20:32
Hoelaat ben je hier Marc.

Dan zal ik het Pietje gezellig maken.
Dikke trom heb ik niet nodig ::party::

Huub, iedereen is welkom in de Stappegoor Arena! Ik ken je niet persoonlijk maar gezelligheid kent geen tijd. Je bent van harte welkom! ::proost::

Emile Joosten
21 februari 2008, 20:34
Piet sorry maar probeer nu toch een keer iets serieus te posten, ik weet (aan de hand van je gelezen postings dat je vaak grappig bent/probeert te zijn).

Misschien dat ik je vrijdag persoonlijk kan spreken, want ik zal wel aanwezig zijn.

Geef 'm van katoen Frank!

Marc van de Wall
21 februari 2008, 20:37

Is ooit eens een film gemaakt.......Mission Impossible

Wendy Tellers
21 februari 2008, 20:38
Snik..... Moet ik dus weer missen ....

Huub Penners
21 februari 2008, 20:46
Huub, iedereen is welkom in de Stappegoor Arena! Ik ken je niet persoonlijk maar gezelligheid kent geen tijd. Je bent van harte welkom! ::proost::

Tis dat ik geen vervoer heb Pietje , anders was ik er echt wel bij geweest.

Servi Bruls
21 februari 2008, 20:51
Was vandaag trouwens in ijshal, de staantribune is in 2e gedeelt. Denk dat 1/3 voor tilburg is gereserveerd en 2/3 voor Geleen...

Piet de Kort
21 februari 2008, 21:09
Was vandaag trouwens in ijshal, de staantribune is in 2e gedeelt. Denk dat 1/3 voor tilburg is gereserveerd en 2/3 voor Geleen...

Staantribune? Tilburg heeft altijd de beschikking over een zittribune! Nu ook nog 1/3 staantribune! Poeh, ik weet niet zeker of er wel 500 supporters meekomen, Servi!

Piet de Kort
21 februari 2008, 21:15
Tis dat ik geen vervoer heb Pietje , anders was ik er echt wel bij geweest.

Jammer Huub. Het is dat Spijkenisse niet op mijn route ligt, anders had ik (en ome Emile) jouw opgepikt! Geen probleem, wij rijden wel vaker een stukkie om!

Servi Bruls
21 februari 2008, 21:17
Staantribune? Tilburg heeft altijd de beschikking over een zittribune! Nu ook nog 1/3 staantribune! Poeh, ik weet niet zeker of er wel 500 supporters meekomen, Servi!

Weet niet zeker of het voor zondag is, echter lijkt me niet meer dan logisch?
Overgens hebben op die plek al eens tilburgers tussen de Geleen supporters gestaan.
Dit was tijdens de playoffs van de beker.

Paul van Heertum
21 februari 2008, 21:21
Uli tekent voor 2 jaar bij! "Met de verlenging met twee jaar kiezen we voor continu?teit voor onze vereniging en zorgen we tevens voor een belangrijke basis op weg naar een mogelijk kampioenschap",zegt voorzitter Wintraecken van Geleen.

Belangrijke basis van minimaal 20 jaar en dan nog niet! ::party:: Hahahahaha, mogelijk kampioenschap van IETURS! Is het in Ulies bol geschoten! ::happy::::devildance::::luisterjongen::

God wat een goede grap

Piet de Kort
21 februari 2008, 21:32
Weet niet zeker of het voor zondag is, echter lijkt me niet meer dan logisch?
Overgens hebben op die plek al eens tilburgers tussen de Geleen supporters gestaan.
Dit was tijdens de playoffs van de beker.

Ik heb er in mijn jonge jaren ook wel eens gestaan, Servi! Was best gezellig! Een paar wedstrijden geleden heb ik op het staanvak achter de goal gestaan! Was ook leuk alleen was Jan Hofstede te druk met de schrobbelér. Jij kunt ook gewoon in ons vak plaatsnemen!
Geen probleem, op het ijs zal het moeten gebeuren! Ik ben er van overtuigd dat HET daar ook gaat gebeuren! :supz:

Piet de Kort
21 februari 2008, 21:33
God wat een goede grap

Hmmm, ik vond hem matig Paul! ::luisterjongen::

Herman Herregraven
21 februari 2008, 21:38
Ik vind dat we de kruikensupport net zo gastvrij moeten ontvangen,
als zij ons altijd ontvangen...
Dus doodgewoon in de hoek en veilig achter de tralies...
Degene met zitplaatskaarten mogen eventueel zelf een klapstoeltje meenemen...

Piet de Kort
21 februari 2008, 21:43
Ik vind dat we de kruikensupport net zo gastvrij moeten ontvangen,
als zij ons altijd ontvangen...
Dus doodgewoon in de hoek en veilig achter de tralies...
Degene met zitplaatskaarten mogen eventueel zelf een klapstoeltje meenemen...

Jouw ontvangen? Jij hebt altijd de beste zetel die er voor handen is in de Stappegoor Arena, Herman. Zelfs eten en drinken wordt er voor jou heel de wedstrijd gehaald! Dat weet jij ook! De supporters van Ieturs kunnen zo bij een hapje en een drankje mits ze vooraf wat bonnetjes hebben gekocht! Dus ik bedoel maar ......., tis play-offs time maar wij Brabanders hebben het altijd goed voor met onze gasten!!!!::party::

P.s. Jullie mogen ook gewoon parkeren op de parkeerplaats i.p.v. langs de A58. Let wel op: er kan gecontroleerd worden op foutparkeerders! ::whistle::

Geer Beers
21 februari 2008, 21:49
Denk het niet. Ben geveld door een virus.
Vanaf maandag heb ik met hoge koorts in bed gelegen en sinds een paar uurtjes voel ik me pas iets beter en is de temperatuur aan het zakken.
Alles was al geregeld voor morgen ...... maar helaas.
De wedstrijd van vanavond in Krefeld heb ik ook al moeten laten schieten .........

Tja, en dat doet mij pijn .... geen ijshockey ......

Wendy,

Beterschap meid hoop voor je dat je je snel weer beter voelt !!

Piet de Kort
21 februari 2008, 21:53

Frank, zorg wel dat je op tijd aanwezig bent in de Stappegoor Arena! Het zal druk worden. Misschien wel een uitverkocht huis, tenminste dat hoopt de penningmeester! Ik trakteer op een :drinkers:. Dat de halve finales tussen Tilburg en Gelaen een waar feest mag worden, ongeacht de uitslag!:partyman: (Serieus genoeg?)

P.s. Ik hoop wel dat Jan Hofstede iets eerder naar huis gaat dan afgelopen keer! ::wavetowel::

Jan Hofstede
21 februari 2008, 22:00
P.s. Ik hoop wel dat Jan Hofstede iets eerder naar huis gaat dan afgelopen keer! ::wavetowel::
Dat zal jij niet meer meemaken... Ben jij allang thuis op het forum aan het mauwen...als ik nog met Jan, Marcel, Hans, Stan, Cristel, Marina, Tim, Ben, Maidy, etc..etc.. de polenaise aan het lopen ben... ::party::

Piet de Kort
21 februari 2008, 22:17
Dat zal jij niet meer meemaken... Ben jij allang thuis op het forum aan het mauwen...als ik nog met Jan, Marcel, Hans, Stan, Cristel, Marina, Tim, Ben, Maidy, etc..etc.. de polenaise aan het lopen ben... ::party::

Ik zal morenavond niet op het forum mauwen, Jan! Dat beloof ik jou, ongeacht de uitslag! Maar de polonaise meelopen, dat sla ik ook over! :supz:

P.s. Komen die allemaal naar de Stappegoor Arena! :thumsup:

Herman Herregraven
21 februari 2008, 22:18
Jouw ontvangen? Jij hebt altijd de beste zetel die er voor handen is in de Stappegoor Arena, Herman. Zelfs eten en drinken wordt er voor jou heel de wedstrijd gehaald! Dat weet jij ook! De supporters van Ieturs kunnen zo bij een hapje en een drankje mits ze vooraf wat bonnetjes hebben gekocht! Dus ik bedoel maar ......., tis play-offs time maar wij Brabanders hebben het altijd goed voor met onze gasten!!!!::party::

P.s. Jullie mogen ook gewoon parkeren op de parkeerplaats i.p.v. langs de A58. Let wel op: er kan gecontroleerd worden op foutparkeerders! ::whistle::
Die oesters waren de laatste keer niet te vreten Piet...
En de kikkerbilletjes waren volgens mij ook over de datum...
De witte wijn mocht trouwens wel een tikkeltje droger...

Piet de Kort
21 februari 2008, 22:41
Wendy,

Beterschap meid hoop voor je dat je je snel weer beter voelt !!

Helemaal mee eens, Geer! Wendy, van harte beterschap! ::worship::

Jan Hofstede
21 februari 2008, 22:46
Ik zal morenavond niet op het forum mauwen, Jan! Dat beloof ik jou, ongeacht de uitslag! Maar de polonaise meelopen, dat sla ik ook over! :supz:

P.s. Komen die allemaal naar de Stappegoor Arena! :thumsup:

Dat is slechts een druppel Piet... De vissenkom zal te klein zijn... En dan in koor met z'n allen het Bronsgroen eikenhout zingen...

Joep Versteden
21 februari 2008, 23:34

Mag ik ook meelopen in die polonaise Jan??? ::party::

Jan Been
22 februari 2008, 07:29
Ja Marc, Jan Been slaat mee op zijn trom! ::wavetowel::

Pietje heb je dit keer pech,ik neem de trom niet mee.:thumsup:
::hyper::

Jan Been
22 februari 2008, 07:32

Piet heb je pech,alle Tilburgers gaan de staan tribune op,zit tribune is alleen voor geleen fans bedoeld. Tilburg krijgt nu eindelijk de zelfde behandeling die wij al jaren in Tilburg krijgen"wegduwen in een god vergeten hoek" ::party::

Piet de Kort
22 februari 2008, 08:00
Tilburg krijgt nu eindelijk de zelfde behandeling die wij al jaren in Tilburg krijgen"wegduwen in een god vergeten hoek"

Getverderie, jullie zijn 3 meter verwijderd van de koek/zopie/drank/chips/dropkraam in onze Stappegoor Arena in Tilburg. Ik moet mij goddelijk lichaam zeker 50 meter door een mensenmassa heen wurmen om bij deze kraam te komen! Vervolgens moet ik mij wederom een weg banen door diezelfde mensenmassa met een blad vol cola! En dan heb jij het over "dat Tilburg jullie wegduwt in een godvergeten hoek in onze Stappegoor Arena." ::luisterjongen::::gowild::

P.s. Wij staan het liefste, Jan! Helaas mag dat in onze Stappegoor Arena alleen maar tijdens de pauzes! Nogmaals bedankt, Jan! ::happy::::wavetowel::

Piet de Kort
22 februari 2008, 08:02
Pietje heb je dit keer pech,ik neem de trom niet mee.
::hyper::

Hoezo niet, Jan? Bang om weer heel de tijd te moeten trommelen op ons bekende Tilburgse liedje! :thumsup:

Raymond Tellers
22 februari 2008, 09:53
Welke jeugdspelers? Alle 3! En welke andere Nederlandse spelers bij Ieturs?

Vier ... en die komen er wel. Zijn nog jong.

Ro Herregraven
22 februari 2008, 11:54
Ik denk dat dit een hele goede zet is van Ruijters Eaters!
Uli is echt goed bezig met de jeugdspelers.
Althans dat is hetgene wat ik wekelijks zie.
De jongens krijgen een goede begeleiding, veel ijstijd en ze groeien binnen het team!

En als het dadelijk zo mocht zijn dat er weer een importbeperking komt dan is dit een goed begin!

De vraag is alleen: welke jeugd moet er nog doorstromen?
Mens, Winters en Van Sloun zijn al doorgestroomd. Die moeten zich alleen nog maar verder ontwikkelen.

Wat komt er nog meer?

Geleen heeft géén U20 team

Geleen heeft géén U17 team

We hebben alleen een eerste-divisie-team, waarvan de topscorer een Poolse Belg is, met op nummer 2 de oudere broer van Lars, die het op het hoogste niveau niet redde, en op nummer 3 Ton Vorselen, die het eveneens niet redde in het eerste.

Ik ben blij dat we uberhaupt een eerste divisie team hebben, maar moeten we het daar van hebben als we jeugd willen laten doorstromen?

Jan Hofstede
22 februari 2008, 12:06
De vraag is alleen: welke jeugd moet er nog doorstromen?
Mens, Winters en Van Sloun zijn al doorgestroomd. Die moeten zich alleen nog maar verder ontwikkelen.

Wat komt er nog meer?

Geleen heeft géén U20 team

Geleen heeft géén U17 team

We hebben alleen een eerste-divisie-team, waarvan de topscorer een Poolse Belg is, met op nummer 2 de oudere broer van Lars, die het op het hoogste niveau niet redde, en op nummer 3 Ton Vorselen, die het eveneens niet redde in het eerste.

Ik ben blij dat we uberhaupt een eerste divisie team hebben, maar moeten we het daar van hebben als we jeugd willen laten doorstromen?

Glenn Bakx niet vergeten Ro... Die doet het bijzonder goed...

Maar jou conclusie is wel juist... Voorlopig houdt het hier op en heeft Geleen nog minimaal ee jaar of 4 a 5 nodig om nieuwe talenten te laten doorstromen... Hoe dan ook zullen we de eerste jaren een flinke stap terug moeten bij een importbeperking...