PDA

View Full Version : De "Battle of the south"

Jan Hofstede
21 februari 2008, 09:20
Nog een nacht slapen, en dan zullen de Geleense Eaters naar Tilburg afreizen voor de eerste ontmoeting voor de halve finale van het Nederlands kampioenschap...

12 jaar is het inmiddels geleden dat beide teams elkaar voor het laatst troffen binnen de play-offs voor het kampioenschap... Ook toen was Tilburg de gedoodverfde favoriet en Geleen de underdog.... Uiteindelijk won Tilburg toen de best of 3 serie, na een zeer omstreden 1e wedstrijd in Tilburg...

Wat zal het dit jaar worden...?? Op papier is Tilburg de grote favoriet... 8 maal troffen beide teams zich dit jaar, en 8 maal trok Tilburg aan het langste eind...

Wat denken jullie..., Laat Geleen eindelijk haar ware gezicht zien, of is Tilburg een maatje te groot voor Geleen..

Karel van der Wal
21 februari 2008, 09:28
Uiteindelijk won Tilburg toen de best of 3 serie, na een zeer omstreden 1e wedstrijd in Tilburg...

Komt me bekend voor. Dus toen ook al. Maar Jan - wens beide teams veel succes en een spannend verloop. Eerste wedstrijd is meestal wel belangrijkste. En .... jullie zullen tenminste 1x uit moeten winnen. Lijkt me niet zo eenvoudig, maar eens moet die thuis "onverslaanbaar" gedachte doorbroken kunnen worden.

Jan Hofstede
21 februari 2008, 09:36
Uiteindelijk won Tilburg toen de best of 3 serie, na een zeer omstreden 1e wedstrijd in Tilburg...

Komt me bekend voor. Dus toen ook al. Maar Jan - wens beide teams veel succes en een spannend verloop. Eerste wedstrijd is meestal wel belangrijkste. En .... jullie zullen tenminste 1x uit moeten winnen. Lijkt me niet zo eenvoudig, maar eens moet die thuis "onverslaanbaar" gedachte doorbroken kunnen worden.

Klopt helemaal Karel.. We zullen hoe dan ook minimaal 1 x in Tilburg moeten winnen... Laten we dat dan morgen maar doen...Hebben we gelijk het "thuisvoordeel"...
Ik hoop in ieder geval op spannende wedstrijden en echt neutrale refs...

Bram Snoeren
21 februari 2008, 09:44

Flauwe reactie Karel er blijft wel veel pijn zitten he.
Praat eens een keer over een doelpunt bij jullie vorig jaar wat niet zat en toch goed werd gekeurd.
En het kampioenschap vorig jaar hebben jullie niet verloren door het klok incident maar door een beter team als dat van jullie.
Maar nee blijven natrappen en dat voor een man in jouw positie die zoveel voor het ijshockey betekent pfffffffffffff.

Jan Been
21 februari 2008, 13:08
Praat eens een keer over een doelpunt bij jullie vorig jaar wat niet zat en toch goed werd gekeurd.
En het kampioenschap vorig jaar hebben jullie niet verloren door het klok incident maar door een beter team als dat van jullie.
Maar nee blijven natrappen en dat voor een man in jouw positie die zoveel voor het ijshockey betekent pfffffffffffff.

Bram wie heeft het nu over het Kampioenschap van afgelopen seizoen,jij begint er over en niet Karel.::detective::

Luitzen van der Heide
21 februari 2008, 13:38
Bram wie heeft het nu over het Kampioenschap van afgelopen seizoen,jij begint er over en niet Karel.::detective::

Sa ist maar krek! Of te wel; "zo is het maar net" Karel zegt alleen maar iets over het hem bekend voor komen van.....

Marc van de Wall
21 februari 2008, 16:01

Klokincident?? Ja, hoe zat dat ook alweer?

Servi Bruls
21 februari 2008, 16:04
Denk dat we morgen de officials van Geleen moeten meenemen, dan stop de tijd tenmiste op tijd:p

Karel van der Wal
21 februari 2008, 17:08

Je leest weer niet goed Brammetje, ik schrijf alleen maar als antwoordt op JH "na een zeer omstreden 1e wedstrijd" en ik schrijf slechts " ook toen al ", waren de wedstrijden dan niet omstreden ? Ik noem geen enkel incident, dat doe JIJ, dus wie ergert zich nu het meest. Toch nog steeds een beetje een "schuld "gevoel?

Frank van Loon
21 februari 2008, 17:18
Je leest weer niet goed Brammetje, ik schrijf alleen maar als antwoordt op JH "na een zeer omstreden 1e wedstrijd" en ik schrijf slechts " ook toen al ", waren de wedstrijden dan niet omstreden ? Ik noem geen enkel incident, dat doe JIJ, dus wie ergert zich nu het meest. Toch nog steeds een beetje een "schuld "gevoel?

Ik heb in ieder geval geen schuld gevoel. Ook in Heerenveen loopt de klok wel eens door.

Emile Joosten
21 februari 2008, 17:27
Ik heb in ieder geval geen schuld gevoel. Ook in Heerenveen loopt de klok wel eens door.

En in Friesland heeft de tijd al jaren stilgestaan!!:cool::cool:

Sorry vrienden uit het Friese land: een bal voor open doel mag ik graag inkoppen!

Rene van Dijk
21 februari 2008, 17:28

Sorry vrienden uit het Friese land: een bal voor open doel mag ik graag inkoppen!

Creëer zelf ook eens een kans ;-)

Geert van der Meulen
21 februari 2008, 17:28

Met een puck durf je dat niet zeker!

Jordy Rutten
21 februari 2008, 17:36

Valt me wel op...als een regio een eigen identiteit heeft, zeggen 'ollanders altijd dat ze achterlopen::whistle::

Rene van Dijk
21 februari 2008, 17:37
Valt me wel op...als een regio een eigen identiteit heeft, zeggen 'ollanders altijd dat ze achterlopen::whistle::

onbekend maakt onbemind he

Karel van der Wal
21 februari 2008, 18:08

En blijft ook wel eens stilstaan. Het is en blijft nu eenmaal mensen werk. Afgelopen disndag liep de klok 10 seconden door, terwijl er voor een straf (34) werd gecalled.
De klok moest in opdracht van de ref. stil gezet worden, met andere woorden onze speler zat 10 seconden te lang oftewel Den Haag speelde 10 seconden teveel met een man meer, wat als er dan gescoort wordt!! Volgens mij moet je of de klok terug zetten en dan starten met de twee minuten of je moet de speler er op laten met nog 10 seconden te spelen.

Maar de ref. wist het beter.

Piet de Kort
21 februari 2008, 18:47
En blijft ook wel eens stilstaan. Het is en blijft nu eenmaal mensen werk. Afgelopen disndag liep de klok 10 seconden door, terwijl er voor een straf (34) werd gecalled.
De klok moest in opdracht van de ref. stil gezet worden, met andere woorden onze speler zat 10 seconden te lang oftewel Den Haag speelde 10 seconden teveel met een man meer, wat als er dan gescoort wordt!! Volgens mij moet je of de klok terug zetten en dan starten met de twee minuten of je moet de speler er op laten met nog 10 seconden te spelen.

Maar de ref. wist het beter.

Tuurlijk VvuL, moet een Tilburger geweest zijn! ::party::

Piet de Kort
21 februari 2008, 18:50
Denk dat we morgen de officials van Geleen moeten meenemen, dan stop de tijd tenmiste op tijd:p

Komt u ook naar de zeer mooie Stappegoor Arena, Servi? ::detective:: Zal er druk worden! Ik denk dat ik ook ga! En misschien a.s. zondag ook naar Glanerbrook! ::happy::

Luitzen van der Heide
21 februari 2008, 18:56
En misschien a.s. zondag ook naar Glanerbrook! ::happy::

Ga je dan met de mini die hoort bij je avater?

Piet de Kort
21 februari 2008, 19:22

Indien jij Ome Emile als mini wilt beschouwen wel, Luitzen! ::happy::

Emile Joosten
21 februari 2008, 20:25

Deze is iets te moeilijk voor Piet.
Maar nee Luitzen, Piet heeft een iets grotere auto met een ingebouwde sauna.
Erg luxe dus!!

Piet de Kort
21 februari 2008, 21:12
Deze is iets te moeilijk voor Piet.
Maar nee Luitzen, Piet heeft een iets grotere auto met een ingebouwde sauna.
Erg luxe dus!!

Ben ik weer aan de beurt met rijden dan, ome Emile? ::devildance::

Emile Joosten
21 februari 2008, 21:28
Vorige week naar Heerenveen heb ik gereden!!!!!!

Luitzen van der Heide
21 februari 2008, 22:06
Vorige week naar Heerenveen heb ik gereden!!!!!!

maar toen was Pietje niet mee!!!!!!!!!!!

Piet de Kort
21 februari 2008, 22:14
maar toen was Pietje niet mee!!!!!!!!!!!

Dat snapt Ome Emile weer niet, Luitzen! ::hyper::

Rob Verschuuren
21 februari 2008, 22:43
::brrrr::::brrrr::Piet & Emile, met een extra jas mag je zondag met mij mee::party::::party::

Bartele de Boer
21 februari 2008, 23:09
Dat snapt Ome Emile weer niet, Luitzen! ::hyper::
Nee Piet dat snapt ome Emile mischien niet maar een waarschuwing vanaf deze kant:DRUK NIET DIE BLAUWE DRIEWIELER VAN DE WEG AF.

Zit misschien een kennis in.::wheelchair::

Emile Joosten
22 februari 2008, 00:07
::brrrr::::brrrr::Piet & Emile, met een extra jas mag je zondag met mij mee::party::::party::

Kijk Piet, een aardige medebewoner uit jouw wijk!

Eric van der Putten
22 februari 2008, 00:14
Kleine tussenstandje!

Na 88 stemmen, stemmen 59 mensen dat Trappers (67%) naar de finale gaat, 29 mensen zeggen dat Eaters (33%) in de finale komt.

Puk Daniels
22 februari 2008, 00:51
Kleine tussenstandje!

Na 88 stemmen, stemmen 59 mensen dat Trappers (67%) naar de finale gaat, 29 mensen zeggen dat Eaters (33%) in de finale komt.

Moet ik daaruit concluderen dat het veelal de Tilburgers zijn die stemmen?

Eric van der Putten
22 februari 2008, 01:46

Dat werd ook al geroepen in het draadje van beste goalie. Op deze manier kun je de enquete-optie beter gewoon afschaffen...

Puk Daniels
22 februari 2008, 07:13
Dat werd ook al geroepen in het draadje van beste goalie. Op deze manier kun je de enquete-optie beter gewoon afschaffen...

Of de waarde van de resultaten op zijn waarde inschatten. Ze kunnen inderdaad de waarheid behoorlijk vertekenen.
Maar het is wel een mooie manier om de ene partij op te hemelen en de andere in de underdog positie te manouvreren. Aan de uitslag te zien is Tilburg torenhoog favoriet en zullen ze het dan ook moeten waarmaken. Nou, succes ermee dan. (niet echt dus...)

Jan Been
22 februari 2008, 07:43
Kleine tussenstandje!

Scheelt Donny,Eaters hebben er nu het volste vertrouwen in nu dat ze Tilburg kunnen pakken in deze serie::party::

Piet de Kort
22 februari 2008, 08:05
Scheelt Donny,Eaters hebben er nu het volste vertrouwen in nu dat ze Tilburg kunnen pakken in deze serie::party::

Misschien doet Donnie wel gewoon mee, Jan! ::oops::

Piet de Kort
22 februari 2008, 08:07

Hoezo Puk? Jij hebt toch op Tilburg gestemd in 4 wedstrijden! Tenminste dat zei de vorige keer ook in Glanerbrook of kwam dat toen door die witte bekertjes! ::happy:::partyman:::oops::

Eric van der Putten
22 februari 2008, 09:04

Ja Piet, wie weet! ::detective::

Jan Hofstede
22 februari 2008, 10:33
Kleine tussenstandje!

Valt me nog enorm mee Eric... Ik had eerder een 90 - 10 verhouding verwacht...

Jan Hofstede
22 februari 2008, 10:35

Daar gaan wij in Geleen gewoon van uit Piet... ::detective::

Jan Been
22 februari 2008, 15:08

Dan mag ie de eerste shift mee doen om vervolgens kermend van pijn van het ijs af te gaan.::party::

Eric van der Putten
22 februari 2008, 15:11
Dan mag ie de eerste shift mee doen om vervolgens kermend van pijn van het ijs af te gaan.::party::

Je schijnt nogal lol te hebben in de blessure van Nichols zeg (niet alleen in deze posting, maar in zowat alle postings die je na het oplopen van de blessure van Don hebt geschreven)

Piet de Kort
22 februari 2008, 18:18
Je schijnt nogal lol te hebben in de blessure van Nichols zeg (niet alleen in deze posting, maar in zowat alle postings die je na het oplopen van de blessure van Don hebt geschreven)

ANGST heet dat, Eric! ::party::

Jan Been
23 februari 2008, 14:31
ANGST heet dat, Eric! ::party::

Ik zou het gewoon realiteit noemen, en dat is gisteren gebleken.

HOEMPA HOEMPA HOEMPA TETER?

Jan Been
23 februari 2008, 14:35
En 22,32 % Is Al Uitgeschakeld

Piet de Kort
28 februari 2008, 18:14
En 22,32 % Is Al Uitgeschakeld

Zelf uitgerekend Jan! Met of zonder calculator! Klopt waarschijnlijk toch niet! ::party::

Sven van de Wall
28 februari 2008, 19:47
jan kan goed rekenen hoor

Jan Been
28 februari 2008, 21:36
Zelf uitgerekend Jan! Met of zonder calculator! Klopt waarschijnlijk toch niet! ::party::

Heb je wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang over na moeten denken Pietje.

Jan Been
1 maart 2008, 10:29
47,37 % is nu al uitgeschakeld na drie wedstrijden.
En ik wacht op je commentaar Pietje.