PDA

View Full Version : Hockey Arena

Tom Paape
20 februari 2008, 16:08
Ik weet

Jordy Rutten
22 februari 2008, 19:16
Ik weet het niet of het mag, maar het lijkt me leuk om hier over het online spel Hockey Arena te praten. Hockey Arena is een online manager game waarin je een eigen ijshockey team beheert. Het team moet je natuurlijk loodsen naar de top. Ik ben net nieuw op dit forum en zag een aantal bekende namen. Het zou leuk zijn als we hier lekker kunnen kletsen over dit spel en wellicht dat anderen die dit spel nog niet spelen, enthousiast maken om dit toch te doen.

Mijn teamnaam is Torhus Alkmaar en mijn nickname is Tompert1, dus de meesten zullen mij wel kennen. Ik zie wel hoe het loopt. Mocht je meer willen weten over het spel, kijk dan even op http://www.hockeyarena.net/

Leuk spel! Bedankt voor de tip.

Waarschuwing - het is verboden te registreren en te spelen in een ander land dan je eigen land (in het geval dat je land bestaat)

Waarom is dit?

Fintan Planting
22 februari 2008, 19:58
Pas alsjeblieft op voordat je hieraan begint; de verslavingsfactor is hoog :)

Ik heb het een anderhalf jaar gespeeld en het is vrij makkelijk om er fanatiek in te worden. Volgens mij ken ik Tompert ook nog wel uit die tijd; ik speelde toen met de Nijmegen Gladiators. In die tijd speelden Remco Bambacht, Joep Meijsen en Jack Mulders het ook en misschien wel meer forummers. Geen idee wie er nu nog actief zijn eigenlijk.

Jordy Rutten
22 februari 2008, 20:17
Ik kende Online Soccer Manager al. Ben ik behoorlijk fanatiek in ook. En ik vind het leuk dat zoiets ook voor het ijshockey bestaat. Ik zal proberen morgen die kilometerslange lijst met regels door te nemen, want nu probeer ik het rugby te volgen.;)

Jack Mulders
22 februari 2008, 22:01
Ben in eerste instantie over deze posting heen gekeken. Vandaar mijn late reactie.

Hockeyarena, is een geweldig spel, maar je moet er wel de tijd voor maken om het spel willen leren, daar gaat veel tijd inzitten.
Niet dat ik dit erg vind,ben er zelfs aan verslaafd.

Jack Mulders
22 februari 2008, 22:03
Leuk spel! Bedankt voor de tip.

Waarom is dit?

Die laaste regel is puur een regel dat men niet vals kan spelen, er zijn managers geweest die 2 teams onder hun hoede hadden , dit komt de eerlijkheid niet ten goede.
Er wordt ook daadwerkelijk gecontroleerd in ieder land, dit juich ik dan ook toe.

Jack Mulders
22 februari 2008, 22:06
Pas alsjeblieft op voordat je hieraan begint; de verslavingsfactor is hoog :)

Ik heb het een anderhalf jaar gespeeld en het is vrij makkelijk om er fanatiek in te worden. Volgens mij ken ik Tompert ook nog wel uit die tijd; ik speelde toen met de Nijmegen Gladiators. In die tijd speelden Remco Bambacht, Joep Meijsen en Jack Mulders het ook en misschien wel meer forummers. Geen idee wie er nu nog actief zijn eigenlijk.

Ben inderdaad nog steeds bezig, daarnaast is Richard Dassen ook een forumlid , diegene die de meeste toenmalige Geleense stewards met het hockeyarenavirus heeft besmet.

Kan me nog herinneren dat ijshockey.com een link op de pagina heeft gezet om te verwijzen naar dit spel.
Men heeft zelf heel lang geleden een artikel erover geschreven, helaas is dit artikel hioerover bijna verjaard, dus we staan weer te huiveren om goede aandacht voor dit spel te krijgen. haha

Jeroen Pilon
23 februari 2008, 19:39
Interessant... een andere ijshockeyliefhebber uit Alkmaar e.o.! Werk jij toevallig bij AH1403, Tom?

Dennis Albers
23 februari 2008, 21:11
Ik heb het ook gespeeld maar sinds enige tijd ook weer afgehaakt. Was wel leuk voor een periode.

Jack Mulders
23 februari 2008, 21:55
Ik heb het ook gespeeld maar sinds enige tijd ook weer afgehaakt. Was wel leuk voor een periode.

Won je niet vaak genoeg Dennis? grapje natuurlijk....

Je moet er veel geduld voor hebben , om te kunnen promoveren etc.

Fintan Planting
24 februari 2008, 19:53
Won je niet vaak genoeg Dennis? grapje natuurlijk....

Je moet er veel geduld voor hebben , om te kunnen promoveren etc.
Ik speelde op een gegeven moment in de bovenste helft van de top divisie, maar er gaat echt heel veel tijd inzitten als je het serieus wilt doen. Vooral bij het aankopen van spelers moet je bereid zijn om vaak online te zijn en ook nog de nodige mazzel hebben.

Jack Mulders
24 februari 2008, 23:02
Ik speelde op een gegeven moment in de bovenste helft van de top divisie, maar er gaat echt heel veel tijd inzitten als je het serieus wilt doen. Vooral bij het aankopen van spelers moet je bereid zijn om vaak online te zijn en ook nog de nodige mazzel hebben.

Daar hebben ze tegenwoordig wat op gevonden, als je een sponserpack a 14,50 hebt krijg je een aantal voordeeltjes, zoals het maximale bedrag wat je wilt uitgeven kun je vantevoren klaar zetten , gaat een andere speler over dat bedrag heen heb je wel helaas pech.
Ook de vriendschappelijke wedstrijden zijn nu binnen een paar seconden geregeld met een automatische zoeker , waar je zelf de hoogte van de tegenstand kunt bepalen etc.

Ze zijn in ieder geval steeds meer aan het vernieuwen in en rondom het spel.

Fintan Planting
25 februari 2008, 16:06
@ Fintan

Dan was jij zeker Nijmegen Gladiators? Als dat zo is dan had je zeker een topteam. Er is veel veranderd de laatste tijd met het spel. Nieuwe managers, nieuwe functies en nieuwe topteams. De White Stripes krijgen nu concurrentie van Catwijck Cats en Refused HC.
Yep, dat was ik. Refused behoort nu tot de top drie? Knap dat die nu nog speelt. Mooie tijden... :mrgreen:

Het is jammer dat je oningelogd niet mee kunt kijken in de divisies, want ik was inderdaad al benieuwd hoe de verhoudingen nu zouden liggen.

Fintan Planting
25 februari 2008, 16:14
Ah, de Redshanks zijn er ook nog. Oud 3B divisie-genoot als ik het me goed herinner. Eigenlijk allemaal bekende namen, maar dat is voor het hoogste niveau niet zo gek natuurlijk. Dan moet je toch al wel een paar jaar spelen om mee te kunnen komen. Hoe diep gaat de Nederlandse competitie nu? Destijds zat het op zeven lagen, geloof ik.

Jeroen Pilon
25 februari 2008, 18:24
Klopt Tom! Mijn Duitse vrienden hebben me omgetoverd tot Jay aangezien ze niets anders deden dan mijn naam verkeerd onopzettelijk verkeerd schrijven (Jereon, Jerone etc.).

Fintan heeft hierover een bericht ontvangen... hopelijk is hij het ermee eens dat iedereen dat bericht zou mogen lezen.

Jeroen Pilon
25 februari 2008, 18:55
Ik ben net begonnen om eerlijk te zijn... ik kende het spelletje van naam maar vond (vind) de echte ijshockeywereld een stuk interessanter ;)

Ik zal eens kijken of er successen met mijn team te behalen zijn!

Jack Mulders
25 februari 2008, 20:10
Interessant... een andere ijshockeyliefhebber uit Alkmaar e.o.! Werk jij toevallig bij AH1403, Tom?

Toevallig dat hier een medewerker is van AH 1351 ietsjes zuidelijker als Alkmaar :)

Fintan Planting
25 februari 2008, 20:42
Bedankt Tom. Vroeger was er maar één tweede divisie toch? Het begint wel weer een beetje te kriebelen, maar ik denk dat ik de verleiding toch maar ga proberen te weerstaan ::whistle::

Klopt Tom! Mijn Duitse vrienden hebben me omgetoverd tot Jay aangezien ze niets anders deden dan mijn naam verkeerd onopzettelijk verkeerd schrijven (Jereon, Jerone etc.).

Fintan heeft hierover een bericht ontvangen... hopelijk is hij het ermee eens dat iedereen dat bericht zou mogen lezen.
Zie je PM-box, Jeroen.

Fintan Planting
25 februari 2008, 21:01
Klopt, maar toen speelde ik het spel nog niet, pas sinds seizoen 9, dus nu iets meer dan 2 jaar.

Het leuke is dat William geen ldr meer is, maar dat ik die taak heb overgenomen. Ik zou het leuk vinden als je weer mee zou spelen. Wat meer concurrentie kan geen kwaad ;)
Als je me die 2.500.000.000 die ik had gespaard en de 100% facilities teruggeeft zal ik het overwegen. Heb eigenlijk geen zin om dat weer helemaal op te moeten bouwen :mrgreen:

Fintan Planting
25 februari 2008, 21:16
Haha, zo werkt het helaas niet en kan dat geen eens :D
Helaas, dan houdt het op...::party::

Stefan Bouma
29 februari 2008, 11:11
Is iemand op dit forum toevallig Smokey Eaters? Coach van de Krefeld Pinguine? Toen ik het las dacht ik aan Tellers. Heb daarvan verloren in de Nationale Beker.. Maar liefst 10 - 0. Ik speel dit spel weer sinds tijdje gestopt te zijn. Heb nu 7 GP en 7 gewonnen. Zit in competitie IV.7 en sta 1e!

Laterrrr

Jack Mulders
29 februari 2008, 19:20
Is iemand op dit forum toevallig Smokey Eaters? Coach van de Krefeld Pinguine? Toen ik het las dacht ik aan Tellers. Heb daarvan verloren in de Nationale Beker.. Maar liefst 10 - 0. Ik speel dit spel weer sinds tijdje gestopt te zijn. Heb nu 7 GP en 7 gewonnen. Zit in competitie IV.7 en sta 1e!

Laterrrr

Hallo Stefan, die manager ben ik toevallig.
Heb dit seizoen mijn club naam verandert, de managernaam kun je maar een keer vervangen in mijn carriere van Hockeyarena.

Suc6 met je team.

Stefan Bouma
29 februari 2008, 19:59
Haha ok Jack! 10 - 0 da's niet niks! Maar ja je staat natuurlijk ook lekker hoog!
Jij ook SUCCES!

Laterrrrr

Jack Mulders
29 februari 2008, 20:55
Haha ok Jack! 10 - 0 da's niet niks! Maar ja je staat natuurlijk ook lekker hoog!
Jij ook SUCCES!

Laterrrrr

Speel in een redelijk hoge klasse, stand van dit moment is een beetje vertekend aangezien er 2 teams meespelen die zonder Manager spelen, die wedstrijden win je volgens mij altijd.
Is me trouwens in vele seizoenen nog nooit voorgekomen dat er bij mij 2 managerloze teams inspelen.

Baal ik eigenlijk erg van, ik houd van gezonde tegenstand.

Martin Di Pietro
3 maart 2008, 08:52
In de II.2, waar ik speel, is één team managerloos sinds kort; Tjerrikse Boys. Niet bepaald een klein team. Erg jammer. Stefan, hoe luidt jouw teamnaam? Ik zal je eens een uitdaging versturen.

Ik ben manager van de ItalianIceBreakers en speel in II.2.;)

Afgelopen seizoen nog de playoffs gewonnen maar wat een giga niveau verschil tussen 2 en 3.
Heb ook een teleurstellende start gekent, mja, heb een jong team dat sneller groeit dan de rest (lees; oudere teams), dus we zullen wel zien waar het schip strandt.

Martin Di Pietro
3 maart 2008, 09:00
Mijn teamnaam is Torhus Alkmaar en mijn nickname is Tompert1, dus de meesten zullen mij wel kennen. Ik zie wel hoe het loopt. Mocht je meer willen weten over het spel, kijk dan even op http://www.hockeyarena.net/

Die kennen we wel!! :Clown:

Sven van de Wall
4 maart 2008, 22:53
hey ik wist niet eens dat dit bestond bedankt voor de tip als ik een keer veel tijd heb ga ik zeker meedoen

Durk Bartsma
4 maart 2008, 23:23
Ik doe sinds een paar jaar ook mee met HockeyArena. Het is een erg leuk spel, en is zoals door meerdere mensen gemeld, erg verslaven. Op dit moment speel ik met The Bartsma Ducks in de competitie IV2. Ik zweef regelmatig ook in de III competitie, maar kan dat nog niet voor elkaar krijgen.

Groeten!!

Raymond Tellers
4 maart 2008, 23:39
Is iemand op dit forum toevallig Smokey Eaters? Coach van de Krefeld Pinguine? Toen ik het las dacht ik aan Tellers.

Grijns, welke van de drie :) Geen :) Jack heeft zich inmiddels gemeld als zijnde de coach. Ik speel niet mee aan dit spel. Misschien zou ik dat eens moeten gaan doen, maar ik heb al bijna geen tijd.

Succes :)

Jack Mulders
5 maart 2008, 18:13
hey ik wist niet eens dat dit bestond bedankt voor de tip als ik een keer veel tijd heb ga ik zeker meedoen

Gewoon doen, Sven, iedere dag een klein beetje....

Jack Mulders
5 maart 2008, 18:14
Grijns, welke van de drie :) Geen :) Jack heeft zich inmiddels gemeld als zijnde de coach. Ik speel niet mee aan dit spel. Misschien zou ik dat eens moeten gaan doen, maar ik heb al bijna geen tijd.

Succes :)

Lees ik hier over een toekomstige manager????

Martin Di Pietro
12 maart 2008, 13:38

En Sven, heb je de van de Wall boys al levensasem ingeblazen. ;)

Sven van de Wall
12 maart 2008, 18:07
jazeker mijn team is stardust eaters

Servi Bruls
12 maart 2008, 18:16
stardust is bowlen...

Sven van de Wall
12 maart 2008, 18:18
je meent het

Jack Mulders
12 maart 2008, 20:34
Ik zal je wel eens uitdagen, Sven.

Sven van de Wall
12 maart 2008, 20:40
durf je wel he, ik speel pas vier dagen ben nog in de ontdekkingsfase

Jack Mulders
12 maart 2008, 22:40
Zal wel een aantal reserves opzetten, Sven, je mag me zo vaak uitdagen als je denkt dat wanneer je me in jouw ogen aan kan....

Raymond Tellers
12 maart 2008, 23:37
Lees ik hier over een toekomstige manager????

Neah, ik wil jou ook nog eens kans geven. Grijns grijns! Nee, ik ben niet zo goed in dat soort spelletjes. Ik heb andere kwaliteiten ... ahummm, moet ze alleen nog uitvinden. Hahahahaha. Ciao!

Huub Penners
12 maart 2008, 23:47
Zal wel een aantal reserves opzetten, Sven, je mag me zo vaak uitdagen als je denkt dat wanneer je me in jouw ogen aan kan....

Goed voor de inkomsten en training voor je B-C spelers ::party::
En Nee ik begin er niet meer aan :RedFace:
Heb nog en team draaien op Ehockey

Sven tegen Jack hoef je het niet aan te leggen , die mat je echt af :RedFace:

Sven van de Wall
13 maart 2008, 17:32

dat dacht ik al

Jack Mulders
13 maart 2008, 20:07
Neah, ik wil jou ook nog eens kans geven. Grijns grijns! Nee, ik ben niet zo goed in dat soort spelletjes. Ik heb andere kwaliteiten ... ahummm, moet ze alleen nog uitvinden. Hahahahaha. Ciao!

Kom op zeg, volgend seizoen heb je ietsjes meer tijd heb ik begrepen:lol:

Of ga je nog meer vlaggen maken?

Kan je over 2 seizoenen met een aanhanger naar Krefeld aan het gaan::tease::

Jack Mulders
15 maart 2008, 22:04

En bedankt , nu durfde Sven de uitdaging dus niet meer aan te pakken...

Moet ik voor een andere topwedstrijd gaan zorgen....

Jack Mulders
21 maart 2008, 19:06
Zijn er nog andere mensen die zich inmiddels hebben aangemeld.

Trouwens , Tom heeft dit seizoen een aparte, naast de normale competitie, benelux liga op poten gezet.

Jack Mulders
23 april 2008, 16:10
Zo het seizoen zit er weer op, helaas gepromoveerd naar de hoogste klasse.
Waarom , helaas??? Zit juist in een renovatie met dit team en ben helemaal niet klaar voor de hoogste klasse, het nivo verschil is enorm en zie er echt tegenop om dit avontuur tot een goed einde te gaan brengen.

Sucses vanaf volgende week maandag aan allen die meedoen, dan begint wederom een nieuw seizoen.

Zijn er nog mensen aangeklampt die dit hier gelezen hebben???

Luitzen van der Heide
23 april 2008, 18:16
Zijn er nog mensen die volgend seizoen aan de benelux cup mee willen doen? Dit is een vriendschappelijke cup die op de vrije dagen wordt gespeeld, dus schrijf je in!

http://beneluxcup.weebly.com

Voorwaarde is wel dat je een team moet bezitten in Hockey Arena ;)
http://www.hockeyarena.net

Ik heb me net aangemeld. Ik snap er nog niet veel van maar dat zal vanzelf wel komen....

Team HeideGunns

Jack Mulders
24 april 2008, 12:42
Luitzen, lees de spelregels goed en je kunt met dingen uit te proberen , veel dingen leren.
Er zijn ook enkele hulpmiddelen, maar die heb ik nog niet nodig gehad.

Gebruik in je trainingschema in ieder geval, een aantal % zelfbeheersing(bijv15%), waarom??
Scheelt je dadelijk veel minder strafminuten en minder tegengoals...

Sucses ermee

Jack Mulders
25 mei 2008, 16:21
En Luitzen, hoe sta je er tegenwoordig voor met je team?

Ikzelf sta voor het eerst op het hoogste nivo, wordt wel bijna iedere wedstrijd van het speelveld afgetikt. Financieel geeft het wel veel extra´s , alleen verlies je erg veel fans.

Jelmer Stienstra
31 mei 2008, 11:20
Iemand nog een plekje voor wat vriendschappelijke wedstrijdjes?? Ik zit nl. nog lang niet vol en er reageerd nooit iemand op mijn uitdagingen :(
Mijn team zit in competitie IV.1 en heet Frisian Predators ::fries::

Jack Mulders
1 juni 2008, 19:43
Iemand nog een plekje voor wat vriendschappelijke wedstrijdjes?? Ik zit nl. nog lang niet vol en er reageerd nooit iemand op mijn uitdagingen :(

Ik heb je via Hockeyarena een uitdaging voor een friendly gestuurd.

Is een sponserpack niets voor jouw, deze zoekt automatisch friendlys over de gehele hockeyarena wereld voor je.

Kwam toevallig in de klasse bij jouw nog een Krefeld Pinguine fan tegen, heb hem ook direct uitgedaagd.
:)

Jelmer Stienstra
2 juni 2008, 17:52
Ja heb het sponsorpack al aangevraagd maar eh.. hoe lang duurt het voordat ze zoiets activeren dan?
In ieder geval bedankt voor de uitnodiging =)

Piet de Kort
2 juni 2008, 18:11

Misschien ligt dat aan jouw achternaam! Niemand durft het tegen jou op te nemen!!!! ::happy::::luisterjongen::::champ::

Servi Bruls
2 juni 2008, 18:21
Ik heb me ook maar eens aangemeld, speel zelf ook nog zoiets op managerzone.com, ook wel lache.

Servi Bruls
2 juni 2008, 18:56

Ik zit ook in die competie, Chiefs::redrant::

Kevin Nijland
22 juni 2008, 10:48
Als je sponsor pack koopt wat kan je dan allemaal meer ?????

Jack Mulders
22 juni 2008, 13:09
Vanalles, een automatische vriendschappelijke wedstrijdzoeker ( binnen 10 seconden een wedstrijd gepland), je kunt je eigen logo van het team plaatsen, met spelers kopen kunje automatisch bieden ook al ben je op een later moment niet online,je kunt persberichten schrijven over je team etc.

Is geheel vrijblijvend .

Jack Mulders
22 juni 2008, 13:51
Ja heb het sponsorpack al aangevraagd maar eh.. hoe lang duurt het voordat ze zoiets activeren dan?
In ieder geval bedankt voor de uitnodiging =)

Sorry , lees nu je reactie pas.

Is het intussen al gelukt met de activering van je sponsorpack?

Kevin Nijland
23 juni 2008, 10:18
Dankje wel Jack voor de info

Kevin Nijland
23 juni 2008, 16:19
Hoelang moeten we nu wachten tot de nieuwe seizoen begint ???

Jack Mulders
23 juni 2008, 20:02
Ik meen 7 Juli, als ik het goed heb, is vervelend deze periode waar geen competitie is. Je traint minder, minder centjes komen binnen etc.

De zondag ervoor wordt je opnieuw ingedeeld.
Je kunt je wel opgeven voor de Beneluxcompetitie dan heb je wat langer een competitie, deze vind je op het forum van Hockeyarena.

Richard Vader
24 juni 2008, 19:13
Hoezo ik heb nog wel een paar wedstrijdjes met de play-offs :P

Jack Mulders
24 juni 2008, 21:18
Inderdaad, Richard,als je bij de bovenste 8 in je divisie geeindigd bent, speel je automatisch verder, zoals het bij het gewone ijshockey ook gaat.

Speel alleen nog de finale van de Beneluxbeker en dat is moeilijk in te schatten aangezien al mijn jeugdsspelers opstaan in de friendly´s die nu gespeeld worden .

Huub Penners
24 juni 2008, 21:58
Inderdaad, Richard,als je bij de bovenste 8 in je divisie geeindigd bent, speel je automatisch verder, zoals het bij het gewone ijshockey ook gaat.

Speel alleen nog de finale van de Beneluxbeker en dat is moeilijk in te schatten aangezien al mijn jeugdsspelers opstaan in de friendly´s die nu gespeeld worden .

Zal ik dan weer eens een team maken Jack ::redrant::

Jack Mulders
24 juni 2008, 21:59
Zou ik zekers doen, Huub.

Hoe langer je speelt , hoe intresanter het wordt.

Huub Penners
24 juni 2008, 22:02
Zou ik zekers doen, Huub.

Hoe langer je speelt , hoe intresanter het wordt.

Gooi je msn eens open :smiley_geleen:

Jack Mulders
25 juni 2008, 19:37
Wat is MSN ook alweer Huub???

Ben nu helemaal in het Hyves leventje beland...

Kevin Nijland
26 juni 2008, 19:04
Word ook lid van de hyves site van hockeyarena
http://bestonlinegame.hyves.nl/
en nodig iedereen uit wie ook hockeyarena speelt

Jack Mulders
26 juni 2008, 19:11
Volgens mij bestaat er al een hyves pagina voor Hockeyarena, maar hoe meer reclame voor dit spel , hoe beter.....

Kevin Nijland
26 juni 2008, 19:19
Bestaat die al ?
Zou je me link willen sturen want daar zou ik graag lid van willen worden

Kevin Nijland
26 juni 2008, 19:23
Naja als die al bestaat zou ik deze wel verwijderen

Jack Mulders
26 juni 2008, 20:16
http://hockeyarena.hyves.nl/

Kevin Nijland
27 juni 2008, 19:29
VRAAGJE !

Als je op scout drukt dan komt er te staan hoeveel geld je moet vragen voor de wedstrijd die komt.
En de sterkte van je team en van de tegenstander
Maar ik heb 2 keepers die 54 en 50 goed zijn en er staat bij keepers 20 % dat klopt dus duidelijk niet dus kan iemand mij dit uitleggen hoe doet komt ?:

Jack Mulders
27 juni 2008, 23:05
Kevin,hoe hoog is je scoutingproces in je stadion opties??

Kevin Nijland
28 juni 2008, 11:55
24 %
Maar het heeft toch geen invloed op de wedstrijden op wel ?

Jack Mulders
28 juni 2008, 20:11
Oja wel

Hoe hoger je scoutingspercentage is hoe meer ie in de buurt komt van het daadwerkelijk is.

Met zelf 100% wijkt ie nog gedeeltelijk af.

Met 24 % wijkt ie dus behoorlijk af. Niet teveel van uit gaan op dit moment.

Eerst maar eens flink bouwen aan je facaliteiten zou ik je als tip mee kunnen geven.

Jack Mulders
1 juli 2008, 18:39
Mensen die nog geintresseerd zijn om mee te gaan spelen bij Hockeyarena, het nieuwe seizoen begint over enkele dagen, dus grijp je kans om mee te doen en je team daadwerkelijk beter te laten worden.

Kevin Nijland
5 juli 2008, 12:05
Van mij mag het seizoen wel beginnen loop veel inkomsten miss

Jack Mulders
5 juli 2008, 13:36
Aanstaande maandag ishet zover, morgen heb je de nieuw competitie indeling.

Kevin Nijland
5 juli 2008, 16:08
As maandag al ?
Ik heb dan nog allemaal vriendschapelijke wedstrijden worden die dan automatisch verwijderd ???

Martin Di Pietro
5 juli 2008, 16:22
Kort maar krachtig, ja. ;)

@Jack, II.2 krijgen een sterk team erbij HC PARDUBICE U23 ?, die gaan het echt wel maken! De rest wat uit de 3 promoveert heb ik mijn bedenkingen over. Uit de 1 komen de Krefeld Pinguine.. (jij dus) erbij, ook een team dat aanspraak gaat maken op een plaats bovenin het klassement en Kazan komt erbij...tja, wat daar mee is gebeurd....Ik heb ze sterker gezien.

Kortom, het kan nog wel eens een leuk seizoen worden.

Zelf heb ik een aantal oudere spelers vervangendoor jong talent, dus ben eens benieuwd waar ik sta. Mja, wie wilt ogsten moet eerst zaaien.

Jack Mulders
5 juli 2008, 17:33
Martin , we zullen wel zien wat dit seizoen ons gaat brengen.
Voor mij persoonlijk is het nog aftasten omdat ik nog nooit in deze poule heb mogen managen.

Hoe sterker de tegenstand hoe liever, is goed voor de uitstraling van deze klasse.

Ga in eerste instantie voor een plek rond de 7de a 8 ste plaats in de rangschikking.

Die verjonging had ik net doorgevoerd toen ik promoveerde naar de hoogste klasse, helaas heel veel ervaring verloren hierdoor, toen wist ik al dat het een kansloze missie was.
Zo leer je nog iedere dag bij.

Suc6 en tot binnenkort.

Roy Derkse
9 juli 2008, 11:29
Hier nog iemand uit II.2.

Team Heyendaal wel te verstaan.
::redrant::

nog meer fanatiekelingen?

Rene van Dijk
9 juli 2008, 17:29
The Geezers, net gepromoveerd naar III.4, bezig met derde seizoen

Jack Mulders
9 juli 2008, 19:01

Jep, sinds deze week ben ik als Krefeld Pinguine te vinden in diezelfde klasse.

Suc6 ermee!!

Jack Mulders
9 juli 2008, 19:03
The Geezers, net gepromoveerd naar III.4, bezig met derde seizoen

Als mijn benelux wedstijden compleet zijn daag ik je een keer uit , Rene.

Altijd leuker om tegen bekendere namen te mogen spelen.

Rene van Dijk
10 juli 2008, 12:09
Als mijn benelux wedstijden compleet zijn daag ik je een keer uit , Rene.

Altijd leuker om tegen bekendere namen te mogen spelen.

Ja is goed, ga ik in tussentijd nog wat inkopen doen :)

Wordt een zwaar seizoen trouwens, 1 punt uit de eerste 2 wedstrijden, handhaven is het doel

Richard Vader
11 juli 2008, 08:52

Wordt een zwaar seizoen trouwens, 1 punt uit de eerste 2 wedstrijden, handhaven is het doel
Zelfde doel andere tactiek gooi het dit seizoen op jeugdtraining en spaar lekker door om voor volgend seizoen wat klappers in te gaan kopen! Als degraderen gebeurd nou ja oke dan want team is nog niet echt klaar voor divisie III naar mijn idee!

We zien t wel!

Martin Di Pietro
13 juli 2008, 12:58

De manager van de ItalianIceBreakers meldt zich. ;)

Roy Derkse
13 juli 2008, 16:55
altijd lastig die Italianen ;) ::check2::

Richard Vader
14 juli 2008, 09:02

He we hebben al een keer tegen elkaar gespeeld kwam ik achter ik ben de manager van t team Pelgrims. Suc6 nog dit seizoen vind de verschillen groot tussen de teams! Als ik het dit seizoen niet haal zit ik daar niet zo mee ben nog aan mijn stadion aant bouwen dan pas veel verder met t Team. Alleen minder voor de fans als ik zou degraderen!

Rene van Dijk
15 juli 2008, 11:29
He we hebben al een keer tegen elkaar gespeeld kwam ik achter ik ben de manager van t team Pelgrims. Suc6 nog dit seizoen vind de verschillen groot tussen de teams! Als ik het dit seizoen niet haal zit ik daar niet zo mee ben nog aan mijn stadion aant bouwen dan pas veel verder met t Team. Alleen minder voor de fans als ik zou degraderen!

Ja klopt! Idd grote verschillen, moet echt mn hoofd boven water houden en puntjes sprokkelen..heb een stadion van 4000, helaas worden mn fans wat minder nu ik niet wekelijks win..jij ook nog succes

Durk Bartsma
18 juli 2008, 16:53
Ja, en vanavond weer een verliespot René.
Sorry, maar ik kan je niet laten winnen:Bonk3:

Jack Mulders
31 juli 2008, 20:57
Kom al een aantal uren niet op de pagina van Hockeyarena, hebben meerdere deelnemer er last van'???

Is nog nooit zo vaak voorgekomen als de laatste 2 weekjes.

Kevin Nijland
3 augustus 2008, 16:26
Ja ik heb er last van en ik probeer steedt toen kon ik 1 minuut erop toen werd ik automatisch uitgelogd !
Terwijl er 704 mensen online was.

Martin Di Pietro
16 augustus 2008, 01:00
Kom al een aantal uren niet op de pagina van Hockeyarena, hebben meerdere deelnemer er last van'???

Is nog nooit zo vaak voorgekomen als de laatste 2 weekjes.

De site heeft dermate problemen gekend, dat ze zelfs een paar uur, via één of andere back-up, de site een week terug hebben gezet. Omdat het klachten regende over niet kloppende uitslagen en verloren pulls hebben ze dit weer ongedaan gemaakt. Voor zover als ik weet, zijn de problemen zo goed als opgelost.

Voor de rest ken ik een bijzonder slecht seizoen met de Italian Ice Breakers. Er moet veel veranderen om weer een stap voorwaarts te maken. Ben terug gegaan van 4 naar 3 lijnen, met gemengd succes.

Martin Di Pietro
16 augustus 2008, 01:01
altijd lastig die Italianen ;) ::check2::

Neeeee, toch?? :Bonk3:

Roy Derkse
16 augustus 2008, 10:05
:smiley_geleen:

Kevin Nijland
17 augustus 2008, 17:32
HC Heerenveen Gladiators :D:D

Jeroen Spelling
22 augustus 2008, 19:36
Er word niet veel meer geschreven

Jack Mulders
22 augustus 2008, 19:52
Doe je best om eens een balletje op te gooien !!!

Kan niet altijd van dezelfde personen afkomen...

Roy Derkse
22 augustus 2008, 19:59
Oke hier het zogenaamde balletje!

Ik heb in het begin van HA het sponsor pack genomen.
nu doe ik het niet meer, maar er zijn nogal wat nieuwe opties bijgekomen zodat ik ga twijfelen of het nut heeft om weer een sponsor pack te nemen. zou je er echt voordeel van hebben?

Jeroen Spelling
10 september 2008, 20:16
Ligt eraan als je alles uitgebreid willen hebben zo ja dan nemen anders niet

Roy Derkse
11 september 2008, 18:31
Ging mij om het voordeel ja of te nee?
maar al dat uitgebreide hoeft van mij niet zo zeer.

Stefan Bouma
12 september 2008, 08:42
Kampioen geworden en Nr. 1 in de PO!
Op naar Divisie III

Richard Vader
12 september 2008, 08:45
Kunnen we stuivertje wisselen ik was onverwacht gepromoveerd naar III maar was er nog niet klaar voor pas mijn team verjongd en mijn stadion nog af aan het bouwen dus maar weer gezellig een rondje in IV maar sterkte in in divisie III

Martijn Claessen
14 september 2008, 15:53
Een hele tijd geleden dit spel al eens gespeeld.
Op t werk spelen ze nu een andere online browsergame (travian) maar dat is niets voor mij.
Heb me maar weer aangemeldt voor HA. Morgen begint t nieuwe seizoen.

Divisie: IV.6, TiNuts Eaters :Zwaai:
Zit bij Ruijters Eater Geleen in de competitie (manager Gotsch, vermoed Wally van hier) en Zitterd, geen idee wie dat is.

We zullen zien...

Jeroen Spelling
8 oktober 2008, 12:08
Hoe gaat het met iedereen halver wege de 24 seizoen ?

Stefan Bouma
8 oktober 2008, 12:47
Sta nu op een stabiele 4e plaats. Met mijn nieuwe toplijn lijkt alles goed te komen. Stundev is meteen competitietopscorer! En Seidemann is nummer 3 in total points na Stundev

Mayer is nu de meest productieve verdediger van de competitie met 16 punten.

De compleet nieuwe lijn met

Fulvio Seidemann --- Ruslan Stundev --- Adolf Kolenčík
Dominik Mayer ---- Tomáš Fučík

Deze lijn kent het volgende aantal punten
Seidemann = 21 punten in 12 games
Stundev = 24 punten in 13 games
Kolenčík = 15 punten in 13 games
Mayer = 16 punten in 12 games
Fučík = 6 punten in 13 games

Oftewel 82 punten in ong. 13 games met deze lijn http://www.svfh.eu/forum/images/smiles/icon_cool.gif

Dus het gaat helemaal goedkomen met de Yarrr Pirates!
Handhaving moet zeker lukken, maar het seizoen is nog lang!

Richard Vader
8 oktober 2008, 12:49
ja ben bang dat ik weer ga promoveren weet nog niet of t team dr klaar voor is! ga geen slechte spelers erin gooien maar geef nu wel mijn 2e goalie een kans die t met bijna elke wedstrijd net over de 90% niet slecht doet!
Opzich wel humor de enige speler (mijn 1ste goalie) met een ster zit nu op de bank.

Stefan Bouma
28 oktober 2008, 09:20
Ik zoek voor morgen en Zondag en alle andere vrije wedstrijddgaen nog vriendschappelijke games! Dus INVITE ME PLZ!

Ruud Uijens
17 november 2008, 20:05
En, zijn er nog mensen die vanavond de playoff finale wedstrijd spelen?
Ik wist helemaal niet dat hier ook over hockeyarena gesproken werd, kwam er toevallig achter via google. Ik sta (nu nog) in IV.3, maar heb ALLE competitiewedstrijden gewonnen dus ga nu naar III.2 en zie er tegenop. Volgens mij een veel sterkere divisie, en heb nu net m'n eerste complete seizoen achter de rug. Seizoen 23 heb ik maar 5 wedstrijden gespeeld, toen zat het seizoen er al weer op. Wie weet kom ik iemand van jullie volgend seizoen tegen in III.2!

Chéval van den Bos
17 november 2008, 21:01
Yeps.......... mjn team "Boss Bears" spelen vanaavond de 1e game in de PO finale in IV-8, mn 3e seizoen in deze league inmiddels en ik ben volgens mij wel klaar voor promotie naar een hogere Divisie. Heb de afgelopen seizoenen veel in mn stadion en faciliteiten geinvesteerd dus t moet toch wel wat lukken... aardig wat jonge spelers klaar staan dus we zullen t gaan zien.

Hoe weet jij trouwens in welke league je komt te spelen? Ik heb namelijk helemaal geen idee.... maar ik vind t wel een heel leuk spel!!

Succes vanavond!!

Kevin Nijland
17 november 2008, 22:10
Je hebt je stadion goed uitgebreid 77 % 75 % 75 % aleeen je zou nog wel betere spelers moeten kopen om mee te komen in III

Ruud Uijens
18 november 2008, 00:16
Hoe weet jij trouwens in welke league je komt te spelen? Ik heb namelijk helemaal geen idee.... maar ik vind t wel een heel leuk spel!!

Succes vanavond!!

IV.1 en 2 gaan naar III.1
IV.3 en 4 gaan naar III.2
IV.5 en 6 gaan naar III.3
IV.7 en 8 gaan naar III.4

Dus jij komt in III.4
Kampioen zul je in die poule niet worden, zag toevallig dat IJV Bulldogs, de nr 1 van die poule net als mijn team het hele seizoen ongeslagen is, maar hij heeft express verloren in de half finale playoffs om zo nog een jaartje IIIe te kunnen spelen. Erg jammer dit. Mijn team is ook nog lang niet klaar om te promoveren, maar elke wedstrijd winnen blijft ook niet leuk hoor! Succes vanavond...

Chéval van den Bos
20 november 2008, 22:27

Dus jij komt in III.4
Kampioen zul je in die poule niet worden, zag toevallig dat IJV Bulldogs, de nr 1 van die poule net als mijn team het hele seizoen ongeslagen is, maar hij heeft express verloren in de half finale playoffs om zo nog een jaartje IIIe te kunnen spelen. Erg jammer dit. Mijn team is ook nog lang niet klaar om te promoveren, maar elke wedstrijd winnen blijft ook niet leuk hoor! Succes vanavond...

Top, ik heb iig de finale gewonnen dus ben eerste geworden! Ik ga dus idd naar III.4, ik had het bij het spel ook al aan iemand gevraagd....

@ Kevin, ja ik heb aardig wat uitgebreid in die 2 of 3 seizoenen in IV-8 en heb talentvolle jeugd staan maar ik heb door dat uitbouwen weinig financien overgehouden om echt top spelers te kopen. We zullen wel zien hoe t gaat in III.4!

Iedereen succes!!!

Stefan Bouma
21 november 2008, 08:31

Dus jij komt in III.4

Klopt, was tegen mij, de Yarrr Pirates. Hij liet 2 wedstrijden zijn jeugdlijnen spelen. Ik ben vorig jaar overgekomen van IV naar III en nu alweer naar II. Maarja dat zal voor korte duur zijn. Ik kon iig goed meekomen in de III. En ik heb niets bijzonders.

Gr ::redrant::

Kevin Nijland
25 november 2008, 17:37
Nieuw seizoen ben benieuwd

Martin Di Pietro
12 februari 2009, 17:15
Ben de eerste week in de eerste divisie i.i.g redelijk doorgekomen. Mja, ik moet nog tegen de toppers. ;)

Ricardo Gulpers
12 februari 2009, 18:39
Ik heb er nu ook zes wedstrijden op zitten in div. II.1 gaat redelijk. Trouwens mochten er nog mensen friendlies willen spelen dan hoor ik het wel team heet roughnecks capitals. Groetjes Rico

Etienne Henrichs
12 februari 2009, 19:03
mannen mannen mannen :)
Powerplaymanager is veel leuker dan Hockey Arena ;) Ik heb het beide tegelijk gespeeld en het was duidelijk voor mij dat powerplaymanager veel leuker is dan Hockey Arena.

ppm.powerplaymanager.com

Echt probeer maar es ;)
Als je vragen hebt over dat spel pb me maar.

Martin Di Pietro
12 februari 2009, 19:29
Ik heb er nu ook zes wedstrijden op zitten in div. II.1 gaat redelijk. Trouwens mochten er nog mensen friendlies willen spelen dan hoor ik het wel team heet roughnecks capitals. Groetjes Rico

Mischien leuk om een lijstje te maken zodat we elkaar kunnen uitdagen.

I.1

Italian Ice Breakers (Martin Di Pietro)

II.1

roughnecks capitals (Ricardo Gulpers)

*voeg je teamnaam, echte naam en waar je speelt toe aan het rijtje*

Auke de Vries
12 februari 2009, 21:38
Mischien leuk om een lijstje te maken zodat we elkaar kunnen uitdagen.

I.1

II.1

*voeg je teamnaam, echte naam en waar je speelt toe aan het rijtje*

III.2

Knutsel Flyers (Auke de Vries)

Michel van der Vaart
14 februari 2009, 17:59
III.2

The Squirrels ( Michel van der Vaart)

IV.1

Hockeyboys (Jose Gilliams)
hajeflyers ( Robbert Nijholt)

IV.2

De Smurfen (Else Abeln)
Oudeschoot Oilers ( Bart Dijkstra)

IV.5

Casey's team ( Sandra Cloo)

IV.6

oudeschoot red wings ( Geer Beers)

Kazs Krikke
9 april 2009, 11:58
I.1

II.1

Torhus Alkmaar (Tom Paape)

III.2

The Squirrels ( Michel van der Vaart)

IV.1

Hockeyboys (Jose Gilliams)
hajeflyers ( Robbert Nijholt)

IV.2

De Smurfen (Else Abeln)
Oudeschoot Oilers ( Bart Dijkstra)

IV.5

Casey's team (Sandra Cloo)
The Hague Senators (Kazs Krikke)

IV.6

oudeschoot red wings (Geer Beers)

Xander van Dijk
15 april 2009, 09:43
ik ben ook maar weer is met deze verslaving begonnen!! Ritus Red Wings begint op stoom te komen... erg leuk spelletje... leuker dan hattrick dat ik ook nog speel...

Stefan Bouma
15 april 2009, 10:34
II.2
Yarrr! Pirates (Stefan Bouma)

Ruud Uijens
15 april 2009, 12:40
III.2Tilburg Steelers (Ruud Uijens)

Roy Derkse
6 mei 2009, 14:29
Heyendaal II.2
(Roy Derkse)

Mark Vaes
24 augustus 2009, 17:08
Ik heb me al ingeschreven :)

Chéval van den Bos
24 augustus 2009, 18:12
Het is wel erg stil hier, maar het nieuwe seizoen gaat bijna van start, dus een mooi moment om je weer in te schrijven.

http://www.hockeyarena.net

Groeten :D

Ik zit nog midden in de po's met mn Boss Bears IV8, toch weer promotie na 2 seizoenen... ben er klaar voor!!!

Mark Vaes
24 augustus 2009, 19:01
Stingrays IV.1
(MarkV)

Jack Mulders
29 augustus 2009, 18:59
Morgen komt voor iedere deelnemer zijn of haar competitie programma uit.

Wat ook belangrijk is , de lay out van Hockeyarena is vervangen in een nieuw jasje.

Ook zijn er meer functies in het spel getreden.

Geef je snel op, dit is kosteloos via www.hockeyarena.net (http://www.hockeyarena.net)

Greetzz

Jack (Smokey Eaters) team Krefeld Pinguine

Auke de Vries
29 augustus 2009, 20:20
Ik zit nog midden in de po's met mn Boss Bears IV8, toch weer promotie na 2 seizoenen... ben er klaar voor!!!Zal je eens uitdagen met mijn team.......::redrant::

Martin Di Pietro
7 december 2009, 20:42
Niemand die dit seizoen speelt? Wat een rukregel BTW, die -3 loyaliteit regel. Geef je bakken met geld uit aan spelers, kun je dadelijk nog eens een som geld neerlappen om ze in huis te houden. Ondanks mijn sponsorpakket, kan ik niet zien, op de spelersmarkt, wat de loyaliteit is! Sneu! Het wordt dus hopen dat als je een bak geld er tegenaan gooit, de speler geen -3 loyaliteit heeft! Ik vind dat HA hiermee de plank misslaat!

Kazs Krikke
7 december 2009, 22:01
Niemand die dit seizoen speelt?

genoeg nog hoor, grootste deel van het lijstje dat hierboven staat

Roy Terwint
7 december 2009, 23:56
idd leuk spel had het vroeger al eens ben op nieuw begonnen wis account nietmeer
ben bezig met nieuwe import 16 wedst 8 goals 3 assit

Roy Derkse
8 december 2009, 01:28
JA echt een RUK regel die -3 loyalty regel.
Gaat nergens over. er zijn er al meerdere die daarom gestopt zijn.

Stefan Bouma
8 december 2009, 10:48
Ben nieuw account begonnen, mijn oude Yarrr Pirates team was helaas verwijderd door inactiviteit deze zomer! Zonde, dit team speelde boven eigen kunnen in divisie II. Ik was in no time gepromoveerd!

Nu ben ik weer begonnen en speel in de competitie IV.7
Veel jong talent ingekocht dus zal even duren voordat ik zal promoveren.

Ruud Uijens
24 december 2009, 01:04
Het valt me wel dagelijks op dat er steeds minder managers zijn wereldwijd.
Allemaal leuk en aardig om te zien hoeveel nieuwe leden er dagelijks bijkomen, maar er gaan er ook veel door de achterdeur weer weg! Jammer...
Kan de -3 regel inderdaad wel eens de oorzaak van zijn!

Martin Di Pietro
22 januari 2010, 00:40
Kan wel zo zijn, de site is een stuk actiever dan jaren geleden. In het verleden was het een regel, dat managers zonder sponsorpakket, niet konden inloggen als er meer dan 999 managers online waren. Dat kwam destijds zelden voor. Begin nieuw seizoen en tijdens de PO-games, kon je wel eens achter het net vissen. Tegenwoordig zijn op de vreemdste tijdstippen, veel mensen online, waar het in het verleden héél rustig was.

Wat betreft de -3 regel, die is inderdaad ruk. Ik ben daardoor al 2 spelers kwijt geraakt, omdat ik op dat moment niet genoeg in kas had. Ze zijn eruit gegaan voor een prijs, waarvoor ik ze, bijwijze van spreken, geen eens zou hebben uitgeleend voor een week. Een domper voor mijn team. Mja, ik ben niet de enige die hiermee kampt dus we bijten met veel tegenzin door de zure appel heen!

Koen van Laerhoven
23 januari 2010, 11:14
ik ben ook weer begonnen, heb mijn oude team tilburg titans weer opgezet, ik speelde destijds stabiel in div2 en zelfs een paar seizoenen div1. sta nu in div iV om alles weer op te bouwen!! gaat weer veel tijd inzitten maar wel weer leuk om te spelen!!

Guido Segers
4 november 2010, 10:49
Ik speel dit spelletje ook, mijn team heet Dynamo Kursu. Iemand een potje?

username Tyrus en op het moment bungel ik onderaan in III.4