PDA

View Full Version : Forumteam compleet!!

Dick van den Berg
19 februari 2008, 20:13
Ondertussen hebben we voldoende spelers voor het forumteam.
Men kan zich dan ook niet meer aanmelden!!

Servi Bruls
19 februari 2008, 20:20
Wie word er Goalie?

Rene Kropholler
19 februari 2008, 20:21
Wie word er Goalie?

Trommelen, geen club en leest het forum

Hans Maertzdorff
19 februari 2008, 20:26
Wie word er Goalie?

Ben eigenlijk wel benieuwd naar de hele line-up.

Piet de Kort
19 februari 2008, 20:40
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de hele line-up.

Kunnen we nog geen mededeling overdoen, Hans! Heel Nederland leest mee! Ik zal hem jou wel even mailen! Wel ssssssssssst, CUPPIE MOET VAN ONS WORDEN! ::detective::

Jan Been
19 februari 2008, 20:55
Kunnen we nog geen mededeling overdoen, Hans! Heel Nederland leest mee! Ik zal hem jou wel even mailen! Wel ssssssssssst, CUPPIE MOET VAN ONS WORDEN! ::detective::

HEBBERT::party::

Eric Tillemans
19 februari 2008, 21:13
En hoe zit t met ons Nijmeegs teampje. Ik heb nog steeds niet gehoord of wij mee mogen doen. Bestuur zou het erover hebben. Ik hoor graag via info@nijmeegsepuckers.nl hoe de stand van zaken is. Groeten Eric

Huub Penners
19 februari 2008, 21:14
Ondertussen hebben we voldoende spelers voor het forumteam.
Men kan zich dan ook niet meer aanmelden!!

Dan moet ik me toch maar bij een andere club inschrijven ::party::

Piet de Kort
19 februari 2008, 21:41
En hoe zit t met ons Nijmeegs teampje. Ik heb nog steeds niet gehoord of wij mee mogen doen. Bestuur zou het erover hebben. Ik hoor graag via info@nijmeegsepuckers.nl hoe de stand van zaken is. Groeten Eric

Maikel van Maurick heeft zich bij ons ook NIET aangemeld, Eric! Was toch een vaste waarde van ons FORUMTEAM! Vraag het hem eens aub. ::detective::

Marc van de Wall
19 februari 2008, 21:51

GAAAAAAAAAAAAAP

Dick van den Berg
19 februari 2008, 22:32
Wie word er Goalie?

Ziet er naar uit dat Jasper in de goal staat!!
Neemt nog een oud teammaatje mee.

Jasper Maassen
20 februari 2008, 10:08
Ziet er naar uit dat Jasper in de goal staat!!
Neemt nog een oud teammaatje mee.

Geen oud teammaatje, maar een huidig teammaatje. Maar als alles goed is, sta ik in de goal inderdaad.

Dick van den Berg
20 februari 2008, 14:29
Piet stuur me ff een complete lijst incl. goalie en zijn "teammaatje"!

Dick van den Berg
20 februari 2008, 14:30
Dan moet ik me toch maar bij een andere club inschrijven ::party::

Grapje of had je idd willen meedoen Huub??

Remco Bambacht
20 februari 2008, 14:44
Piet stuur me ff een complete lijst incl. goalie en zijn "teammaatje"!

CC'tje naar ijshockey.com?

Jasper Maassen
20 februari 2008, 15:48
CC'tje naar ijshockey.com?

En naar de teamleden?

Piet de Kort
20 februari 2008, 16:54
En naar de teamleden?

Mail even jullie e-mailadressen naar pietvandetrappers@home.nl

Ro Herregraven
20 februari 2008, 17:23
Heren Coach en Teammanager, check uwe PB's, a.u.b.

Dick van den Berg
20 februari 2008, 19:21
Heren Coach en Teammanager, check uwe PB's, a.u.b.

Wanneer Piet het geen probleem vindt, vind ik het ook geen probleem.
Misschien dat Piet het ff aan de organisatie moet voorleggen!!!

Piet de Kort
20 februari 2008, 19:26
Wanneer Piet het geen probleem vindt, vind ik het ook geen probleem.
Misschien dat Piet het ff aan de organisatie moet voorleggen!!!

Dick, team zit vol. 4 lijnen lijkt mij voldoende! We hebben nog een voorbeeld van vorig jaar! Maar goed, Ro wil waarschijnlijk zijn plaats afstaan! Ik zal eens gaan informeren!

Dick van den Berg
20 februari 2008, 19:30
Dick, team zit vol. 4 lijnen lijkt mij voldoende! We hebben nog een voorbeeld van vorig jaar! Maar goed, Ro wil waarschijnlijk zijn plaats afstaan! Ik zal eens gaan informeren!

Waar het mij omgaat is of J. d. D. qua niveau wel mag meedoen Piet.

Piet de Kort
20 februari 2008, 19:36

Ja, dat mag wel Dick! Alleen er komen regels! Waarschijnlijk mogen dat soort spelers wel de puck opbrengen maar niet scoren! Volgende week worden de regels uitgegeven! Ckeck your mail, Dick!

Eric van der Putten
20 februari 2008, 19:36

Doet Job den Dulk mee dan ?

Piet de Kort
20 februari 2008, 19:46
Doet Job den Dulk mee dan ?

Waarschijnlijk i.p.v. E. v. P. want die heeft nog steeds geen pak! ::kusje::

Huub Penners
20 februari 2008, 22:11
Grapje of had je idd willen meedoen Huub??

Dit is inderdaad een grapje Dick.
Ben blij dat ik nog kan lopen met me linker poot.

Maar mocht je nog een reserve doelpaal nodig hebben hou ik me aanbevolen ::jokersmile::

Eric Tillemans
21 februari 2008, 15:18
Helaas kan Nijmegen niet vertegenwoordigt wordendit jaar. Alle plekken zijn bezet. Wij hadden graag mee willen doen maar wie weet volgend jaar.
In ieder geval veel plezier en misschien komen we ff kijken in april.

Ro Herregraven
21 februari 2008, 15:22
Alleen er komen regels! Waarschijnlijk mogen dat soort spelers wel de puck opbrengen maar niet scoren! Volgende week worden de regels uitgegeven! Ckeck your mail, Dick!

Dat lijkt me een uitstekend plan voor gastspelers van ongeacht welk team. Assists ja, goals nee.

Marc van de Wall
21 februari 2008, 15:46

Ach jee, weer ergens een eerste teamspeler kunnen lospeuteren?

Piet de Kort
21 februari 2008, 18:38
Ach jee, weer ergens een eerste teamspeler kunnen lospeuteren?

Meerdere spelers aangevuld met enkele niet 1e team spelers, Marc! ::hyper::

Marc van de Wall
21 februari 2008, 19:51
Meerdere spelers aangevuld met enkele niet 1e team spelers, Marc! ::hyper::

Probeer het eens een keer op eigen kracht. Lijkt me voor jullie best een uitdaging.:RedFace:

Piet de Kort
21 februari 2008, 20:02
Probeer het eens een keer op eigen kracht. Lijkt me voor jullie best een uitdaging.:RedFace:

Zei hij in een team met alleen maar 1e team spelers! Weliswaar van Ieturs maar toch! ::detective::

Marc van de Wall
21 februari 2008, 20:07
Zei hij in een team met alleen maar 1e team spelers! Weliswaar van Ieturs maar toch! ::detective::
Dan begin ze maar eens op te noemen.......als dat zo is trek ik me terug by the way want dat mag nooit de bedoeling zijn.

Huub Penners
21 februari 2008, 20:13

Piet speel jij zelf ook mee ?

Zo Ja dan moet ik toch nog eens even met Dick gaan mailen.

Piet de Kort
21 februari 2008, 20:18
Dan begin ze maar eens op te noemen.......als dat zo is trek ik me terug by the way want dat mag nooit de bedoeling zijn.

Ik dacht dat JULLIE TEAM daar vorig jaar uit bestond! Natuurlijk niet ons FORUMTEAM! ::detective::

Marc van de Wall
21 februari 2008, 20:20
Ik dacht dat JULLIE TEAM daar vorig jaar uit bestond!

nope!

Piet de Kort
21 februari 2008, 20:22
Piet speel jij zelf ook mee ?

Zo Ja dan moet ik toch nog eens even met Dick gaan mailen.

Ja, ik speel elk jaar mee met het FORUMTEAM. Helaas was ik er vorig jaar niet bij. Hoezo met Dick mailen, Huub! Moet ik zondag iets van jou tegen hem zeggen of vragen? Laat maar weten indien nodig! En misschien komt Dick morgen ook wel naar de Stappegoor Arena! ::hyper::

Piet de Kort
21 februari 2008, 20:23
nope!

Sorry dan Marc, dan ben ik verkeerd ingelicht. ::oops:: Ik was er zelf namelijk niet bij.

Servi Bruls
21 februari 2008, 20:26
Piet, kan je mij miscchien de lijst met spelers mailen?

Piet de Kort
21 februari 2008, 20:30

Servi, de lijst met de definitieve namen ga ik pas volgende week naar iedere speler van het forumteam versturen. Ik wacht nl. eerst de regels van het R.G. Toernooi af die opgesteld gaan worden de SCTT. Dit om evt. teleurstellingen te voorkomen!

Servi Bruls
21 februari 2008, 20:32
Ahzo, is goed zie het dan wel verschijnen.
Ik heb echter geen verleden bij het 1ste ofzo dus ik hoef nergens bang voor te zijn hoop ik:p

Marc van de Wall
21 februari 2008, 20:33

Mail jij hem dan ff door naar mij?

Piet de Kort
21 februari 2008, 20:39
Mail jij hem dan ff door naar mij?

Marc, dan komt hij wel op het forum en op de R.G. Toernooi site! Geen geheimen hoor!

Marc van de Wall
21 februari 2008, 20:42
Marc, dan komt hij wel op het forum en op de R.G. Toernooi site! Geen geheimen hoor!

Mooi dan kan ik de tactiek al gaan uitstippelen. Ik vraag Jan Hofstede. Dat is onze "lijn"analist.

Servi Bruls
21 februari 2008, 20:53
Ik speel niks door, je bent nu ff m'n tegenstander:p
En jullie moeten de beker verdedigen die wij samen vorig seizoen hebben gewonnen:p

Marc van de Wall
21 februari 2008, 23:13
Ik speel niks door, je bent nu ff m'n tegenstander:p
En jullie moeten de beker verdedigen die wij samen vorig seizoen hebben gewonnen:p

Ja daarom verbaast het me dat je van team verandert.

Jasper Maassen
22 februari 2008, 11:29
Ja daarom verbaast het me dat je van team verandert.

Hij wil gewoon graag weer eens met mij spelen :)

Jasper Maassen
22 februari 2008, 11:30
Ahzo, is goed zie het dan wel verschijnen.
Ik heb echter geen verleden bij het 1ste ofzo dus ik hoef nergens bang voor te zijn hoop ik:p

Shit, gaat dat twee keer bankzitten me toch nog de das omdoen :teleur:

Ro Herregraven
22 februari 2008, 11:37
Ik heb er niets op tegen dat er betere spelers meedoen bij verschillende teams.

Wat een goed idee lijkt, is dat "toppers" zoals Mitch Bruijsten, Jan van den Boomen, Hendrik Giesbers, ec. wel assists mogen geven, maar niet zelf doelpunten mogen scoren.

Op welk ander recreantentoernooi krijg je de kans samen te spelen met zulke spelers? Nergens, toch?

Jan Hofstede
22 februari 2008, 11:57
Mooi dan kan ik de tactiek al gaan uitstippelen. Ik vraag Jan Hofstede. Dat is onze "lijn"analist.

Komt helemaal goed Marc... Wordt wel allemaal ingewikkeld, als al die Geleen supporters/spelers hun uiterste best gaan doen, om hoe dan ook de beker (die momenteel in Geleen staat) uit Geleen weg te halen... Waar is de Geleense trots gebleven...??? Of zijn Servi en Jasper geinfiltreerd in het forumteam, om herhaling van het succes van vorig jaar te garanderen..??

Waar komt die beker trouwens te staan als het forumteam het tournooi zal winnen...?? In Tilburg..?? Moeten we die onzin weer een heel jaar aanhoren en wordt het onderschrift van Piet wel heel erg lang...

Ro Herregraven
22 februari 2008, 12:00
Waar komt die beker trouwens te staan als het forumteam het tournooi zal winnen...?? In Tilburg..?? Moeten we die onzin weer een heel jaar aanhoren en wordt het onderschrift van Piet wel heel erg lang...

Absoluut niet! Die beker komt dan te staan bij de nabestaanden van Richard Gerritse!

Marc van de Wall
22 februari 2008, 16:11
Ik heb er niets op tegen dat er betere spelers meedoen bij verschillende teams.

Wat een goed idee lijkt, is dat "toppers" zoals Mitch Bruijsten, Jan van den Boomen, Hendrik Giesbers, ec. wel assists mogen geven, maar niet zelf doelpunten mogen scoren.

Op welk ander recreantentoernooi krijg je de kans samen te spelen met zulke spelers? Nergens, toch?

Toppers?

Servi Bruls
22 februari 2008, 16:58
Hij wil gewoon graag weer eens met mij spelen :)

Ey Jasper, jij snapt het:p

Servi Bruls
22 februari 2008, 16:59
Komt helemaal goed Marc... Wordt wel allemaal ingewikkeld, als al die Geleen supporters/spelers hun uiterste best gaan doen, om hoe dan ook de beker (die momenteel in Geleen staat) uit Geleen weg te halen... Waar is de Geleense trots gebleven...??? Of zijn Servi en Jasper geinfiltreerd in het forumteam, om herhaling van het succes van vorig jaar te garanderen..??

Die beker gaat uiteraard mee naar Geleen::champ::

Servi Bruls
22 februari 2008, 17:01
Toppers?

Marc, jij bent pas een topper.....:drinkers: :p

Marc van de Wall
22 februari 2008, 17:15
Marc, jij bent pas een topper.....:drinkers: :p

ieder zijn kwaliteit!

Ro Herregraven
22 februari 2008, 17:24
Toppers?

Vergeleken met jou wel, ja ;-)

Marc van de Wall
22 februari 2008, 17:26
Vergeleken met jou wel, ja ;-)

Das waar, maar onder toppers versta ik toch een andere categorie.

Ro Herregraven
22 februari 2008, 17:29
Das waar, maar onder toppers versta ik toch een andere categorie.

Zoiets, dan?

http://www.kidsweek.nl/uploads/pictures/cache/newsartimage_174540_430_269_scl.jpg

Marc van de Wall
22 februari 2008, 17:38
Zoiets, dan?

http://www.kidsweek.nl/uploads/pictures/cache/newsartimage_174540_430_269_scl.jpg

2x gebukt door het leven? Nee niet echt.