PDA

View Full Version : Heerenveen - HIJS (Playoff)

Pagina's : 1 [2]

Harry Koenen
20 februari 2008, 18:45
We lopen met Tilburg het langste mee als het om euforie gaat en zijn heus wel wat gewend.
Dat doet mij altijd goed maar het is als het om nr.8 en 64 gaat NIET alleen van deze wedstrijd.
Het valt op en er is tevoren zelfs al voor gewaarschuwd. ALthans deze lieden zijn onder de aandacht gebracht. Horkje (97) viel deze keer best wel mee. Een paar muggebeten en dat was alles op 1 incident na en daar is hij dan ook voor gestraft. Er gaat niks boven een stevige pot ijshockey dat is duidelijk. Daar houden wij allemaal van.

Cornelis de Heij
20 februari 2008, 18:45
Wat een reactie van iemand die NIET aanwezig is geweest, ook GEEN Heerenveen supporters spreken/beklagen zich over het bewust in/over de bench schieten van MacIver, de schade(lees: LETSEL) valt nog mee zoals het lijkt, had ook anders kunnen aflopen, maar daar dacht deze speler niet aan.

Even goed lezen ,dan haal je er uit dat ook ik het niet goed praat.
Ik kan het me niet voorstellen dat iemand BEWUST zoiets doet.

+

Cornelis de Heij
20 februari 2008, 18:48
Heren uit Den Haag, het zou jullie sieren geen oordeel te geven over het incident, wanneer je er niet bij bent geweest. Waar zijn de reacties van de met stokken zwaaiende hagenezen die er wel bij waren? Of was er geen forumlid aanwezig?

Telt dit alleen de mensen uit Den Haag of mogen mensen uit Tilburg, Geleen, Lutjebroek ook geen oordeel geven.Die zijn er uiteindelijk ook niet bij geweest.

Luitzen van der Heide
20 februari 2008, 18:59
Hijs Den Haag,komt nadat ik alles gelezen heeft weer behoorlijk bekaaid er van af,want zelfs termen als bajes klanten en sporen niet goed,plus dat er zelf moord aanslagen wordt genoemd verbaasd het me eigenlijk dat alle spelers plus begeleiding toch allemaal weer in Den Haag zijn gearriveerd.

Ik zelf ben niet bij de wedstrijd aanwezig geweest,maar ik vind het onwaarschijnlijk dat een speler , wie het dan ook is, moedwillig een puck in het publiek schiet, want je moet er toch niet aan denken wat de gevolgen kunnen zijn.

Maar wat ook opvalt is dat men in Heerenveen lijkt te vergeten dat ijshockey een mannen sport is en dat er wel overtredingen worden begaan, dat doet Hijs en dat doet ook Heerenveen,dat er dan een speler geblesseerd raakt kan gebeuren,ook wij moeten Di MASI missen door een blessure en in het verleden waren we Bohac een aantal weken kwijt,maar niemand hoor je daar over in Den Haag,dus Heerenveen supporters niet zo miauwen en gewoon genieten van jullie overwinning.

Om een korte reactie te geven heb ik maar een aantal van je alinea`s nodig.

De eerste alinea.
Je hebt gelijk niet alle supporters zijn over de bekende ene kam te scheren. Dat zullen de meeste supporters van ons zeker beamen. Het merendeel van de negatieve reacties is dan ook niet tegen de Haagse supporter in het algemeen gericht maar tegen die zonderling die zich anti-sociaal heeft opgesteld. Dat geldt overigens in mijn ogen vice-versa. En dus zal het thuiskomen van jullie team en de supporters niet anders zijn geweest dan bij een normaal verlopen slotminuut.

De tweede alinea.
Hoe onwaarschijnlijk het jou ook mogen lijken het is inderdaad een feit dat een speler van jullie team bewust een puck heeft geschoten. Niets meer niets minder.

de derde alinea.
Mannensport okee (misschien, maar vlak de damesteams van de grote landen niet uit), maar ik kan mij niet voorstellen dat je meent wat je stelt dat overtredingen met blesures tot gevolg te tollereren zijn. Het is geen slapshott film.
En dat miauwen dat valt wel mee hoor. Genieten kun je het niet echt noemen als de wedstrijd op een dergelijke manier eindigt. De overwinning is binnen, nu maar gauw doorzetten en de rest van de serie ook pakken...

Roger W. de Groot
20 februari 2008, 19:03
Telt dit alleen de mensen uit Den Haag of mogen mensen uit Tilburg, Geleen, Lutjebroek ook geen oordeel geven.Die zijn er uiteindelijk ook niet bij geweest.

Voor hen geldt hetzelfde Nelis, maar dat doen ze ook niet. Sterker nog er is buiten de afwezige den haag fans geen enkel forumlid van een andere club die de actie van Mac Iver veroordeelt!! We wachten met smart op Pieter van der Wal met zijn videobeelden, zouden jullie ook moeten doen ;)

Remco Bambacht
20 februari 2008, 19:04
Voor hen geldt hetzelfde Nelis, maar dat doen ze ook niet. Sterker nog er is buiten de afwezige den haag fans geen enkel forumlid van een andere club die de actie van Mac Iver veroordeelt!! We wachten met smart op Pieter van der Wal met zijn videobeelden, zouden jullie ook moeten doen ;)

Ik veroordeel de actie wel hoor :-) En ik ben niet van Den Haag...

Michel Hulshof
20 februari 2008, 19:05
Mensen die er niet bij waren kunnen moeilijk A) de actie veroordelen, maar al helemaal niet goedpraten.
In de derde periode werd er door Den-Haag agressiever gespeeld, maar ook veel meer op de man dan op de puck.
En de actie op het eind is enkel te beoordelen door de toeschouwers.
Feit blijft dat als je de boarding wil raken je lager mikt dan dat je de eerste rij van de tribune wilt raken en voor zover ik weet waren de deuren overal gesloten dus fabeltjes over thermiek die de puck lieten stijgen verwijs ik naar het rijk der fabelen.
Het lijkt mij stug dat de betreffende knakker in Thialf geen boarding kan raken en last van opvliegers heeft ( is het niet de betreffende speler zelf dan is het de puck die hij speelt wel ), terwijl er in Den-Haag amper plexi-glas is en daar geen publiek raakt.
Of zijn ze in Den-Haag su?cidaal dat ze het riskeren om naast een dik verlies aan de kont ook nog graag een puck in het gezicht willen ontvangen?
In de laatste paar minuten was het duidelijk merkbaar dat anders speelde dan in de vorige periodes en of het gericht was om blessures uit te lokken aan de Friese kant laat ik in het midden.

Emile Joosten
20 februari 2008, 19:08
Ik heb geen touw om hieraan vast te knopen!!!

Harry Pal
20 februari 2008, 19:12
[quote=Willem Kraaijeveld;24085]Nog even over de straffen:
Je zal het er mee moeten doen, het harde spel van Den Haag heeft gevaar dat dat vaker bestraft wordt.
Ik houd van een faire harde pot hockey, evenwichtige arbitrage zorgt ervoor dat het speletje binnen de gestelde regels gespeeld wordt, niets meer niets minder, alleen wat ik zie is dat het harde spel vaak bestraft wordt, het gemene vaak niet gezien dus niet bestraft en dat zorgt voor escalatie.
Blijft een feit dat als je teveel straffen pakt je (meestal) gaat verliezen.

Over de wedstrijd, ik heb 'm niet gezien en weet niet hoe er gefloten werd, hoor ik nog wel.

PS zag laatst weer een gemiddelde NHL wedstrijd op de buis, werd zelfs te weinig gestraft, maar liep niet uit de hand...

Emile Joosten
20 februari 2008, 19:14
Je hoeft nu ook niet meteen beginnen te schelden Harry, probeer het netjes te houden!

Auke de Vries
20 februari 2008, 19:16

Als je alle reactie's hebt gelezen dan kun je de conclusie trekken dat de meerderheid duidelijk heeft gezien dat MacIver de puck BEWUST naar de spelersbank van Heerenveen schoot en dat de puck tussen de supporters terecht kwam op de vinger van een mevrouw en de arts/fysio van Heerenveen de trouwing van de vrouw moest doorknippen vanwege het opzetten van de vinger.

Cornelis de Heij
20 februari 2008, 19:16

Dus wat jij zegt betekend eigenlijk dat de rest zich rot moet schamen om zoiets NIET te veroordelen...........of snap ik het verkeerd?????????????????:Hypocrite:

Luitzen van der Heide
20 februari 2008, 19:18
Je hoeft nu ook niet meteen beginnen te schelden Harry, probeer het netjes te houden!

Hier ben ik het duidelijk mee eens...... Hoe kwaad je ook bent Harry pas dat A.U.B. eens aan. Er zijn wel andere woorden te bedenken.

Harry Pal
20 februari 2008, 19:21

Ik probeerde mij zo netjes mogelijk uit te drukken, maar dit was het beste wat ik kon bedenken. Maw. het was een walgelijke vertoning wat Den Haag liet zien in de derde periode.

Harry Pal
20 februari 2008, 19:22
Hier ben ik het duidelijk mee eens...... Hoe kwaad je ook bent Harry pas dat A.U.B. eens aan. Er zijn wel andere woorden te bedenken.

Dat zal ik niet doen. Heb al een genuanceerder reactie gepost.

Luitzen van der Heide
20 februari 2008, 19:31
Dat zal ik niet doen. Heb al een genuanceerder reactie gepost.

Ach, het was maar een welgemeende sugestie.

Roger W. de Groot
20 februari 2008, 19:34
Dus wat jij zegt betekend eigenlijk dat de rest zich rot moet schamen om zoiets NIET te veroordelen...........of snap ik het verkeerd?????????????????:Hypocrite:

Jij snapt het niet nee, maar dat heb je wel vaker. Neem het je niet kwalijk.

Remco Bambacht
20 februari 2008, 20:07
(...)
Ach hou toch op zeg! Je doet net of Den Haag de grootste verzameling criminelen van West-Europa heeft rondlopen. MacIver behoort gewoon geschorst te worden voor de rest van het seizoen en verder zijn er geen absurde dingen gebeurd.

En ik denk dat Andy Tenbult meer respect verdient dan de titel die jij hem geeft.

Rob van Aalderen
20 februari 2008, 20:09

+

Cornelis, hij deed dit bewust neem dat maar aan. Ik heb de beelden na de wedstrijd terug gezien en daar kun wel degelijk zien dat hij de puck bewust richting spelersbank van de Flyers schiet. Hij draait die kant op en schiet, terwijl hij de puck ook gemakkelijk recht over het ijs kon schieten. Er waren zelfs teamgenoten van hem die zich ergerden aan zijn actie. Dus ga hem niet verdedigen als je er niet bij was. Hopelijk wordt hij voor deze actie als nog gestraft.

Harry Koenen
20 februari 2008, 20:12
Den Haag heeft een lage boarding zonder glas en zijkanten zonder net. Misschien vrijdag dan wel|^~?

Tjalling Talma
20 februari 2008, 20:15
Zoals je aan mijn aantal postings versus mijn registratiedatum kunt zien reageer ik weinig op dit forum. Toch wil ik even kwijt wat ik van die actie heb gezien. Ik neem aan dat dit ook te zien zal zijn op de videobeelden.

Ik zie dat MacIver vrij op het ijs staat, naar ik aanneem weet ook hij dat er nog enkele seconden speeltijd resteert, hij kijkt richting de spelersbank, lijkt even te twijfelen waarop hij vervolgens de puck afvuurt in die richting.

Normaalgesproken zal een speler in die situatie drie dingen kunnen doen:
Hij speelt de puck niet, wetende dat dat zinloos is of hij schiet de puck hard richting doel (want wie weet?) Dit hangt natuurlijk ook van de stand af.
Hij kan ook nog een pass geven maar ook dat is met zo weinig resterende tijd zinloos.

In mijn visie dus pure opzet van MacIver.

Voor de goede orde: ik heb niks tegen Hagenezen of Den Haag. Ik veroordeel alleen de manier waarop de frustraties van zo'n speler naar buiten komen. Buiten alle proporties!

De slashing op Ivanov heb ik zelf niet gezien. Die laat ik in deze dan ook buiten beschouwing.

Joep Meijsen
20 februari 2008, 20:24
Wie alleen dit forum leest zou bijna de indruk krijgen dat dinsdagavond in Heerenveen de eerste schermutselingen van de derde wereldoorlog zichtbaar werden. Dat wil ik toch graag nuanceren. Het was feitelijk tot de slotminuut in mijn ogen een redelijk beschaafde wedstrijd die redelijk bekwaam werd geleid door Ruud van Baast.

Om ook nog maar eens iets over het ijshockey te zeggen. Paul Vincent is misschien niet meer de speler van een paar jaar geleden, maar volgens mij heeft hij dinsdagavond zo'n beetje iedere face-off gewonnen die hij te nemen kreeg. Erg leuk om naar te kijken.

Cornelis de Heij
20 februari 2008, 20:26
Wie alleen dit forum leest zou bijna de indruk krijgen dat dinsdagavond in Heerenveen de eerste schermutselingen van de derde wereldoorlog zichtbaar werden. Dat wil ik toch graag nuanceren. Het was feitelijk tot de slotminuut in mijn ogen een redelijk beschaafde wedstrijd die redelijk bekwaam werd geleid door Ruud van Baast.

Om ook nog maar eens iets over het ijshockey te zeggen. Paul Vincent is misschien niet meer de speler van een paar jaar geleden, maar volgens mij heeft hij dinsdagavond zo'n beetje iedere face-off gewonnen die hij te nemen kreeg. Erg leuk om naar te kijken.

Eindelijk eens iemand die wat over de wedstrijd zegt,HULDE.

Sietze de Vries
20 februari 2008, 20:30
Ik wil ook over 1 ding duidelijk zijn wat mijn persoonlijke mening over dit gebeuren betreft.
Het is een aktie van een individu die mcIver heet en toevallig voor HIJS speelt.
Het is het individu die hiervoor bestraft moet worden en niet het team Den Haag en zijn supporters.
Dit individu heeft zijn team en supporters grote schade toegebracht en de enige aktie die ik verwacht is dat HIJS dit bestraft. Doet men dit niet dan dan is het in mijn ogen medeverantwoordelijk voor de aktie van dit individu.
En Cornelis? Mooi verhaal maar ik kom nu meer dan 30 jaar op Thialf en in andere stadions maar heb zelden zo'n bewuste idiote aktie gezien.

Heren bestuur van Den Haag, het is aan U. (dit staat los van wat de NIJB gaat doen)

Tjalling Talma
20 februari 2008, 20:33
Verhip Joep,

Ik loop al ruim een uur met een liedje in mijn hoofd.. Lees ik jouw onderschrift, is het net dat liedje..
Dan wel met het woordje band als laatste :)

Voor het overige ben ik trouwens geheel met je posting eens.

Joep Meijsen
20 februari 2008, 20:37
Verhip Joep,

Ik loop al ruim een uur met een liedje in mijn hoofd..

Het is inderdaad een nummer dat heerlijk in je hoofd kan blijven plakken :Devil:

Cornelis de Heij
20 februari 2008, 20:51
Dit is het laatste wat ik er over schrijf.

Waar ik me mateloos aan erger is dat jullie in Heerenveen willen bepalen wat het Hijs bestuur en de Nederlandse ijshockey bond moeten doen.

Wij in Den Haag noemen dit maten naaierij.

Nog een ding, de scheids heeft alleen een penalty gegeven voor spelbederf .dus wordt schorsen heel moeilijk.

Vrijdag staat deze speler hopelijk gewoon weer op het ijs.

Cornelis de Heij
20 februari 2008, 20:54
Jij snapt het niet nee, maar dat heb je wel vaker. Neem het je niet kwalijk.

Denk toch dat ik slimmer bent dan jij ooit worden kan.......lees je posting nou eens rustig over en reageer dan.

Hans Maertzdorff
20 februari 2008, 21:04

Waar ik me mateloos aan erger is dat jullie in Heerenveen willen bepalen wat het Hijs bestuur en de Nederlandse ijshockey bond moeten doen.

Nog een ding, de scheids heeft alleen een penalty gegeven voor spelbederf .dus wordt schorsen heel moeilijk.

Pffffffffffffff. zet die hele grote roze bril s af, ik zie hier namelijk mensen reageren, die normaal nooit reageren, dus daar hecht ik echt wel meer waarde aan dan aan jou wedstrijdverslagen, waar totaal geen objectief punt in te bekennen is:blablabla:

Michel Hulshof
20 februari 2008, 21:13
Denk toch dat ik slimmer bent dan jij ooit worden kan.......lees je posting nou eens rustig over en reageer dan.

Ik denk toch dat je de plank hier finaal misslaat of in de ijshockeysferen te blijven ik denk dat je het doel hier volledig mist ( hoe ironisch het lijkt de wedstrijd van Den-Haag wel :D )
"Ik denk dat ik slimmer ben, dan jij ooit zult worden. Lees je reactie nou eens rustig na en reageer dan."

Ik denk dat Cornelis met troebele oogjes van het "sneue" verlies van gisteren deze woorden tikte.
Sterk spul he dat Fisherman's Friend ::detective::

Henry van Beek
20 februari 2008, 21:15

Waar ik mij mateloos aan erger is deze opmerking. Sorry hoor Cornellis. Er zijn dingen die een speler in mijn ogen nooit hoort te doen . Dat wat MCiver deed was over die schreef gaan. Dat er niet actie's uit volgen is jammer. Dat geeft mij wel het gevoel dat dit soort actie's worden getollereerd. Het gaat er me helemaal niet om dat juist mc Ivar moet worden bestraft. Maar dat ze een statement maken dat dit niet mag binnen het nederlandse ijshockey.

Van waar ik zat in heerenveen kon je duidelijke zien dat hij eerst opkeek richting boarding en toen schoot. Dan neem ik een beetje aan dat het opzet is.

Dan mag jij de vraag beantwoorden "wat voor zin had deze actie"

En dan durf ik te zeggen dat wat jullie in den haag misschien matenaaierij noemen wij in heerenveen ( naja en ik in zwolle) noemen het rechtvaardigheid.

Leendert Albers
20 februari 2008, 21:25

Sorry Cornelis, nu ga je te ver; deze speler heeft iets ondernomen wat dus echt niet door de beugel kan. Als neutrale toeschouwer was ik aanwezig en wil dit dan ook door een neutrale bril bekijken. Het was overduidelijk dat deze actie weloverwogen was. Eerst keek hij naar de bank van Heerenveen en daarna werd de puck geschoten. Puur met de opzet iemand daar te raken, uit frustratie. Tegen dit soort mentaliteit moet gewoon worden opgetreden, hoe dan ook. Heb je trouwens wel eens nagedacht wat de Heerenveense (re)actie was geweest als Andjelic was geraakt.......

Sietze de Vries
20 februari 2008, 21:27
Sorry Cornelis dat wij, die het allemaal met eigen ogen mochten aanschouwen, niet begrijpen dat wij hier niet op mogen reageren. Sorry ook voor het feit dat ik uit Heerenveen kom en het dus helemaal niet snap.
Sorry dat ik niet begrip kan opbrengen voor het geval dat deze meneer vrijdagavond eventueel weer op het ijs staat.
Maar wat me het meest spijt ben jij met je onzinnge opmerkingen
Dit was mijn laatste reaktie op deze topic.
Moge de rest van de wedstrijden een feest voor het ijshockey worden.

Harry Pal
20 februari 2008, 21:37
Ach hou toch op zeg! Je doet net of Den Haag de grootste verzameling criminelen van West-Europa heeft rondlopen. MacIver behoort gewoon geschorst te worden voor de rest van het seizoen en verder zijn er geen absurde dingen gebeurd.

En ik denk dat Andy Tenbult meer respect verdient dan de titel die jij hem geeft.

Dat zie je mij niet schrijven. Maar ik zal het genuanceerder schrijven. Opzettelijk tegenstanders proberen te blesseren noem jij geen absurde dingen? Hopelijk kan Ivanov vrijdag meespelen. McIver hoeft voor mijn part niet geschorst te worden, ik vind die vent een waardeloze verdediger, gelet wat ik dit seizoen van hem heb gezien. Komt voor de Flyers goed uit, de types McIver.

Ten Bult moet zijn mensen laten spelen. Niet houthakken. Dit koste HIJS de kop door domme overtredingen te maken. In Geleen was het precies hetzelfde.

Mike Norman
20 februari 2008, 21:40
Voor sommige is het moeilijk om hun gekleurde bril af te zetten...

Dont take it personal, just one of those days...

Geer Beers
20 februari 2008, 21:47
Paul Vincent is misschien niet meer de speler van een paar jaar geleden, maar volgens mij heeft hij dinsdagavond zo'n beetje iedere face-off gewonnen die hij te nemen kreeg

Van Nason wint niemand dus je hebt het niet helemaal goed gezien Joep, ::party::

Cornelis de Heij
20 februari 2008, 21:50
Nou vooruit dan nog maar een keer proberen het uit te leggen want ik geloof dat ik niet helemaal goed begrepen wordt.

Ik zeg beslist niet dat het goed is wat deze speler gedaan heeft , ik heb het niet gezien dus kan ik zeggen dat ik niet begrijpen kan dat iemand dit bewust doet.
Ik kan ook niet begrijpen dat iemand bewust een ander van het leven berooft of een kind kwaad doet een dier mishandeld enz. dus ik zeg niet dat het niet gedaan is maar dat IK het me niet kan voorstellen dat iemand BEWUST zoiets doet. Dan moet er toch iets niet goed zitten.
Er wordt alleen bij veel wedstrijden dingen gedaan die niet door de beugel kunnen en ik vind dat de meeste hier het over niks anders kunnen hebben.
Het is net wat Joep zegt het lijkt wel de derde wereldoorlog.Laten we blij zijn dat de dame in kwestie er goed vanaf is gekomen en hopen dat zoiets niet meer gebeurd.

Ik word alleen een beetje moe dat Den HAAG altijd maar in een kwaad daglicht word gezet is het niet over het geld is het wel over de spelers.Komop praat over ijshockey en wees blij dat er weer een ploeg bij is gekomen die mee telt dat maakt het allemaal weer wat interessanter.

Harry Batist
20 februari 2008, 21:55
ruim 11.000 x is deze topic bekeken en 287 reaktie's en het gaat maar door.... vraag me af wanneer de discussie eens ophoudt en we het gaan hebben over de 2e playoff wedstrijd a.s. vrijdag en de vooruitzichten op een prachtige overwinning van ..... en alles weer is vergeten.... Of komt er na vrijdag een nog grotere topic???

Harry Pal
20 februari 2008, 22:00
Ik word alleen een beetje moe dat Den HAAG altijd maar in een kwaad daglicht word gezet is het niet over het geld is het wel over de spelers.

Dat roepen ze over zichzelf af: eerst Horak, die als een idioot tekeer gaat, dan Hecimivic die de ene smerige overtreding maakt na de andere, McIver, die spoort niet, dat heeft ie gisteravond weer bewezen. Cornelis, wordt jezelf dan niet moe van deze spelers?

Harry Pal
20 februari 2008, 22:02
ruim 11.000 x is deze topic bekeken en 287 reaktie's en het gaat maar door.... vraag me af wanneer de discussie eens ophoudt en we het gaan hebben over de 2e playoff wedstrijd a.s. vrijdag en de vooruitzichten op een prachtige overwinning van ..... en alles weer is vergeten.... Of komt er na vrijdag een nog grotere topic???

Zal na vrijdag wel een andere gebeurtenis veel besproken worden. En de 2-0 voor de Flyers.

Pieter van der Wal
20 februari 2008, 22:04
Of komt er na vrijdag een nog grotere topic???

Ik denk zelfs nog voor vrijdag Harry! duurd wel lang hé voordat dat filmpje van mij online komt ::whistle::

Jan Hofstede
20 februari 2008, 22:06
Dat zie je mij niet schrijven. Maar ik zal het genuanceerder schrijven. Opzettelijk tegenstanders proberen te blesseren noem jij geen absurde dingen? Hopelijk kan Ivanov vrijdag meespelen. McIver hoeft voor mijn part niet geschorst te worden, ik vind die vent een waardeloze verdediger, gelet wat ik dit seizoen van hem heb gezien. Komt voor de Flyers goed uit, de types McIver.

Ten Bult moet zijn mensen laten spelen. Niet houthakken. Dit koste HIJS de kop door domme overtredingen te maken. In Geleen was het precies hetzelfde.

Zeg Pal..,

Laat aub Geleen ff hier buiten... Ik heb nog nooit een Geleense speler een puck het publiek in zien rammen... Blijf ff on topic en beperk je gewoon tot dat gene wat er gebeurt is.. Heeft niets met de spelers van Den Haag of Geleen te maken en ook niet met Tenbult..

Harry Batist
20 februari 2008, 22:07
Ik denk zelfs nog voor vrijdag Harry! duurd wel lang hé voordat dat filmpje van mij online komt ::whistle:: Duurt inderdaad lang Pieter zou haast denken dat er niks gebeurt was::party::

Harry Pal
20 februari 2008, 22:10
Zeg Pal..,

Laat aub Geleen ff hier buiten... Ik heb nog nooit een Geleense speler een puck het publiek in zien rammen... Blijf ff on topic en beperk je gewoon tot dat gene wat er gebeurt is.. Heeft niets met de spelers van Den Haag of Geleen te maken en ook niet met Tenbult..

Dat bedoel ik absoluut niet negatief, Jan. Hiermee wilde ik zeggen dan Geleen ook flink fysiek speelde onder leiding van Ten Bult.

Jan Hofstede
20 februari 2008, 22:13
Dat bedoel ik absoluut niet negatief, Jan. Hiermee wilde ik zeggen dan Geleen ook flink fysiek speelde onder leiding van Ten Bult.

Gedrag van MacIver heeft niets met Tenbult van doen... Hij was al de meest spraakmakende speler binnen de competitie, voordat Tenbult naar Den Haag verhuisde..

Beperk je tot MacIver... Hoop dat het incident goed op beeld te zien is, en laat de NIJB en Den Haag hier passende maatregelen in nemen...

Bartele de Boer
20 februari 2008, 22:19
Nou vooruit dan nog maar een keer proberen het uit te leggen want ik geloof dat ik niet helemaal goed begrepen wordt.

Ik zeg beslist niet dat het goed is wat deze speler gedaan heeft , ik heb het niet gezien dus kan ik zeggen dat ik niet begrijpen kan dat iemand dit bewust doet.
Ik kan ook niet begrijpen dat iemand bewust een ander van het leven berooft of een kind kwaad doet een dier mishandeld enz. dus ik zeg niet dat het niet gedaan is maar dat IK het me niet kan voorstellen dat iemand BEWUST zoiets doet. Dan moet er toch iets niet goed zitten.
Er wordt alleen bij veel wedstrijden dingen gedaan die niet door de beugel kunnen en ik vind dat de meeste hier het over niks anders kunnen hebben.
Het is net wat Joep zegt het lijkt wel de derde wereldoorlog.Laten we blij zijn dat de dame in kwestie er goed vanaf is gekomen en hopen dat zoiets niet meer gebeurd.

Ik word alleen een beetje moe dat Den HAAG altijd maar in een kwaad daglicht word gezet is het niet over het geld is het wel over de spelers.Komop praat over ijshockey en wees blij dat er weer een ploeg bij is gekomen die mee telt dat maakt het allemaal weer wat interessanter.

Beste Cornelis,

Ik ben gisteravond wel bij de wedstrijd geweest, en aangezien mijn vrouw nog aan het werk moest, zei ik tegen mijn maat ( 1:50 voor einde wedstrijd) om alvast naar beneden te gaan en zo het eind van achter de boarding bij de uitgang te kunnen zien.
Ivanov viel als een blok na een smerige slashing van Hecimovic achter op de knie recht voor onze ogen.
Dat van Baast dit niet zag neem ik hem niet kwalijk omdat hij van beide kanten wel meer niet zag en het gebeurde achter zijn rug om.
Nadat Ivanov van het ijs was gedragen stonden we dicht langs de boarding en zagen MacIver de puck aannemen en kijken richting de bench om aan te leggen.
Je kon toen aan zijn houding zien wat hij probeerde te doen (stick ietsjes achterover en een zwieper geven om de puck te liften). Dit was een wel bewuste actie van betreffende speler en om het nu af te doen van en ik qoute volgens mij jou eigen woorden:Laten we blij zijn dat de dame in kwestie er goed vanaf is gekomen en hopen dat zoiets niet meer gebeurd. is voor mij wel een heel gemakkelijke dooddoener.
Deze acties horen niet thuis bij welke sport dan ook en moet je niet afdoen, of het valt eigenlijk allemaal wel mee.
Natuurlijk gebeurt er over en weer wel dingen die niet altijd sportief zijn maar dit gebeurt op het ijs.
Probeer dan niet als speler je frustraties af te reageren, op dingen waar mensen die niet op het ijs staan niks mee van doen hebben.

O ja en nog dit, wanneer je iemand qoute moet je wel de tekst zoals de persoon hem neerzet qouten. Joep schreef nergens dit: laten we blij zijn dat de dame in enz.....
Gezien jou posting lijkt het net of je Joep qoute:

Luitzen van der Heide
20 februari 2008, 22:30
Wat mij betreft is het verhaal nu ook wel verteld. Ik ga maar weer over tot de orde van de dag.

Het gaat hier in deze thread inderdaad niet meer over IJSHOCKEY......

En dat is nu juist wat onze jongens -of je nu Flyersupporter of Hijs supporter bent- over minder dan 48 uur weer moeten laten zien. Ik hoop wederom een knaller van een wedstrijd te zien!

Dat de beste moge winnen...........