View Full Version : Donald NICHOLS
Raymond Demas
18 februari 2008, 10:52
kan iemand mij vertellen wat onze grote vriend heeft en hoe lang hij niet kan spelen
Mitchell van Amelsfort
18 februari 2008, 11:00
kan iemand mij vertellen wat onze grote vriend heeft en hoe lang hij niet kan spelen
en word gezegd schouder uit de kom geweest 2 tot 5 weken de ene zegt 2 de ander zegt alle halve finales'::detective::
Roger W. de Groot
18 februari 2008, 11:04
Volgens de clubarts einde seizoen, hij hoopt zelf op een wonder.....
Raymond Demas
18 februari 2008, 11:06
heb begrepen dat er meer moet zijn dan alleen schouder uit de kom,en dat die geopereerd is .
Mitchell van Amelsfort
18 februari 2008, 11:07
is ook wat ik gister gehoord heb heb nu ook vernomen einde seizoen volgens clubarts inderdaad
Jan Hofstede
18 februari 2008, 11:11
Volgens de clubarts einde seizoen, hij hoopt zelf op een wonder.....
Lijkt de omgedraaide wereld... Waar wij onze beste verdediger moesten missen (dankzij Don) tijdens de beker PO.... Overkomt het Tilburg tijden de halve finales...
Ik hoorde gisteren ook een gerucht, dat Paulo geblesseerd zou zijn...
Mitchell van Amelsfort
18 februari 2008, 11:15
verkeerd gehoord jan maar je hebt gelijk dat gerucht ging er wel
Joep Versteden
18 februari 2008, 11:21
Lijkt de omgedraaide wereld... Waar wij onze beste verdediger moesten missen (dankzij Don) tijdens de beker PO.... Overkomt het Tilburg tijden de halve finales...
Ik hoorde gisteren ook een gerucht, dat Paulo geblesseerd zou zijn...
Goh... van wie was dat gerucht afkomstig Jan?? ::party::
Jan Hofstede
18 februari 2008, 11:27
Goh... van wie was dat gerucht afkomstig Jan?? ::party::
Via sms uit Tilburg...
Luitzen van der Heide
18 februari 2008, 11:33
Dat zou zeker jammer zijn voor de TT-ers. Donny is wel een bepalende speler vind ik. Mocht het inderdaad zo zijn dat er een operatie aan zijn schouder is geweest dan wens ik hem een spoedig herstel toe....
Ik had zaterdagavond al tegen Emile gezegd dat zijn schouderbelesure misschien wel kon inhouden dat hij de halve finales zou missen. Jammer dat ik daar gelijk in krijg en dat de berichten zelfs zouden kunnen inhouden dat het seizoen voor Donny over is....
Joep Versteden
18 februari 2008, 11:34
Via sms uit Tilburg...
Paulo kreeg inderdaad een puck op zijn hand en had een beetje au. Later stond hij gewoon weer in de bank. Kump good met Paulo. Die is er vrijdag gewoon bij.
Jan Been
18 februari 2008, 11:45
Dat zou zeker jammer zijn voor de TT-ers. Donny is wel een bepalende speler vind ik. Mocht het inderdaad zo zijn dat er een operatie aan zijn schouder is geweest dan wens ik hem een spoedig herstel toe....
....
Dat wens ik Donny ook een voorspoedig herstel:thumsup:,maar jammer vind ik het niet dat hij de halve finale niet mee kan doen.::oops::
Het is wat je zegt Luitzen Don is een bepalende speler die je beter niet als tegenstander kan hebben.::hyper::::party::
Joep Versteden
18 februari 2008, 11:51
Dat wens ik Donny ook een voorspoedig herstel,maar jammer vind ik het niet dat hij de halve finale niet mee kan doen.::oops::
Het is wat je zegt Luitzen Don is een bepalende speler die je beter niet als tegenstander kan hebben.::hyper::::party::
En dus ook geen smoesjes als jullie er met een clean sweep uitvliegen Jan. En wat er gebeurt als jullie ons met 4-0 gaan verslaan.... daar denk ik even liever niet over na nu ::cry2::
Martijn Snoeren
18 februari 2008, 12:51
En dus ook geen smoesjes als jullie er met een clean sweep uitvliegen Jan. En wat er gebeurt als jullie ons met 4-0 gaan verslaan.... daar denk ik even liever niet over na nu ::cry2::
Maakt allemaal niets uit,de rest doet er gewoon een tandje bij en laten zien dat ze ook zonder Donnie kampioen van Nederland kunnen worden (hoop ik)::cry2::
Andy Clifton
18 februari 2008, 13:18
Paulo kreeg inderdaad een puck op zijn hand en had een beetje au. Later stond hij gewoon weer in de bank. Kump good met Paulo. Die is er vrijdag gewoon bij.
Joep paulo had gister duidelijk nog wel wat last want bij het handje schudden gaf hij een hand met links inplaats van met zijn pijnlijke rechterhand.
Het leek inderdaad niet zo ernstig dat hij vrijdag niet mee kan doen.
Peet van Raak
18 februari 2008, 13:23
De definitieve diagnose voor de blessure van Don zal later deze week worden gesteld. Het ziet er niet erg goed uit voor hem, aldus de dokter. Toch hoopt Don zelf nog op een spoedig herstel.
Toch is er geen reden tot grote paniek. Dit seizoen heeft Trappers te maken gehad met veel blessures en kijk naar de resultaten. Met Nazarov, Jacobs, Bergin, Willemse, Van Iersel, Van Lieshout en Dennis Donders resteren er nog voldoende eredivisiewaardige verdedigers. In uiterste nood zou Larry Suarez Simon de Wit nog aan de defensie kunnen toevoegen, maar de waarde van Simon als aanvaller is naar mijn mening groter.
Het verlies van Nichols doet zich dan ook met name aanvallend voelen, vind ik. Don is een dirigent op de blauwe lijn, die de Trappers powerplay stuurt. Met zijn schoten, overzicht en techniek zorgt hij voor veel power van achteruit.
Daarnaast zie je in tijden dat het tegenzit dat een team dichter bij elkaar komt (mooi voorbeeld hierbij is Amsterdam vorig jaar in de halve finale serie tegen Tilburg. Sterspeler Paul Vincent sukkelde met fysieke ongemakken en Amstel Tijgers leek rijp voor een afslachting. Wat bleek: Trappers had alle moeite zich van de hoofdstedelingen te ontdoen).
Rudy Bouquet
18 februari 2008, 14:02
Mooie analyse Peet, geen speld tussen te krijgen, precies zoals het is....!
Kan een mooie play off reeks worden. Tilburg voor mij favoriet,.....Den Haag hebben wij nog niet op volle kracht gezien denk ik. Heerenveen kan ook deeglijk spelen en zal met de sluwe coach tot het gaatje gaan. Voor zover ik Geleen gezien heb en ken, spelen zij zeer wisselend. Ik heb ze tegen Amsterdam een aantal keren sterk zien spelen, maar ze lijken zich op Tilburg steeds vast te bijten. Het is geen tijd meer voor excuses het is nu er op of er onder.
Marcel de Groot
18 februari 2008, 14:05
Ik had zaterdagavond al tegen Emile gezegd dat zijn schouderbelesure misschien wel kon inhouden dat hij de halve finales zou missen. Jammer dat ik daar gelijk in krijg en dat de berichten zelfs zouden kunnen inhouden dat het seizoen voor Donny over is....
Als hij de halve finales moet missen dan is het seizoen sowieso over voor hem. Trappers spelen immers geen finale dit jaar.....
Eric van der Putten
18 februari 2008, 14:10
Trappers spelen immers geen finale dit jaar.....
Da's mooi dan, dan is de winnaar van de andere halve finale meteen kampioen, want de Eaters halen de finale ook niet! ::detective::::party::
Jan Been
18 februari 2008, 14:25
Ja Joep die weddeschap loopt ik heb al een .... besteld,en een gat geboord.:Hypocrite:
Peet van Raak
18 februari 2008, 14:38
Mooie analyse Peet, geen speld tussen te krijgen, precies zoals het is....!
Kan een mooie play off reeks worden. Tilburg voor mij favoriet,.....Den Haag hebben wij nog niet op volle kracht gezien denk ik. Heerenveen kan ook deeglijk spelen en zal met de sluwe coach tot het gaatje gaan. Voor zover ik Geleen gezien heb en ken, spelen zij zeer wisselend. Ik heb ze tegen Amsterdam een aantal keren sterk zien spelen, maar ze lijken zich op Tilburg steeds vast te bijten. Het is geen tijd meer voor excuses het is nu er op of er onder.
Dank je Rudy.
Ik ben het met het laatste deel van jouw betoog ook helemaal eens. Tilburg is én blijft voor mij de favoriet in de serie met Geleen (of Don nu wel of niet van de partij is). Het blijven aparte wedstrijden in de playoffs, maar naast de eerste aanvalslijn van Trappers (in mijn ogen de beste van Nederland) zal ook in deze serie de ervaring de doorslag gaan geven. Tilburg heeft met jongens als Simon de Wit, Rody Jacobs, Doug Stienstra, Peter van Biezen en Dennis ten Bokkel spelers in de gelederen die weten wat het is om belangrijke wedstrijden te spelen.
Heerenveen vs. Den Haag is een serie die alle kanten op kan en waarbij het er hard aan toe zal gaan. De sleutel naar de overwinning ligt in de tolerantiegrens van het arbitrale kwartet. Geven zij de teams de ruimte om 'hits' uit te mogen delen, dan is Den Haag absoluut de favoriet. Het spelletje van Den Haag is gebaseerd op fysiek en daar houden met name de Russen niet van. Geef je Ivanov, Levitin en Panchenko de ruimte (zoals afgelopen zaterdag in Thialf gebeurde) dan graaf je je eigen graf.
Luitzen van der Heide
18 februari 2008, 14:49
Dank je Rudy.
Ik ben het met het laatste deel van jouw betoog ook helemaal eens. Tilburg is én blijft voor mij de favoriet in de serie met Geleen (of Don nu wel of niet van de partij is). Het blijven aparte wedstrijden in de playoffs, maar naast de eerste aanvalslijn van Trappers (in mijn ogen de beste van Nederland) zal ook in deze serie de ervaring de doorslag gaan geven. Tilburg heeft met jongens als Simon de Wit, Rody Jacobs, Doug Stienstra, Peter van Biezen en Dennis ten Bokkel spelers in de gelederen die weten wat het is om belangrijke wedstrijden te spelen.
Heerenveen vs. Den Haag is een serie die alle kanten op kan en waarbij het er hard aan toe zal gaan. De sleutel naar de overwinning ligt in de tolerantiegrens van het arbitrale kwartet. Geven zij de teams de ruimte om 'hits' uit te mogen delen, dan is Den Haag absoluut de favoriet. Het spelletje van Den Haag is gebaseerd op fysiek en daar houden met name de Russen niet van. Geef je Ivanov, Levitin en Panchenko de ruimte (zoals afgelopen zaterdag in Thialf gebeurde) dan graaf je je eigen graf.
Ivanov kreeg zaterdagavond inderdaad heel erg veel ruimte. Maar dan niet op het ijs. Hij deed namelijk niet mee. Maar goed je conclusie klopt wel een beetje. Ivanov en Panchenko houden wel van de ruimte. maar ze zijn ook razendsnel op de vierkante meter.
Levitin is van de drie voor mij nog de meest complete speler. Die kan in elk systeem mee. Dat zal ongetwijfeld ook de reden zijn dat hij door andere teams vaak gezocht wordt op een niet al te eerlijke manier. Hij zal zich in de play-off`s ongetwijfeld wapenen tegen dergelijke aanslagen...
Remco Bambacht
18 februari 2008, 15:03
Levitin is van de drie voor mij nog de meest complete speler. Die kan in elk systeem mee. Dat zal ongetwijfeld ook de reden zijn dat hij door andere teams vaak gezocht wordt op een niet al te eerlijke manier. Hij zal zich in de play-off`s ongetwijfeld wapenen tegen dergelijke aanslagen...
Ter info: Meneer Levitin is zelf ook verre van onschuldig dus met dat wapenen zit het wel goed!
Jan Hofstede
18 februari 2008, 16:42
De definitieve diagnose voor de blessure van Don zal later deze week worden gesteld. Het ziet er niet erg goed uit voor hem, aldus de dokter. Toch hoopt Don zelf nog op een spoedig herstel.
Toch is er geen reden tot grote paniek. Dit seizoen heeft Trappers te maken gehad met veel blessures en kijk naar de resultaten. Met Nazarov, Jacobs, Bergin, Willemse, Van Iersel, Van Lieshout en Dennis Donders resteren er nog voldoende eredivisiewaardige verdedigers. In uiterste nood zou Larry Suarez Simon de Wit nog aan de defensie kunnen toevoegen, maar de waarde van Simon als aanvaller is naar mijn mening groter.
Het verlies van Nichols doet zich dan ook met name aanvallend voelen, vind ik. Don is een dirigent op de blauwe lijn, die de Trappers powerplay stuurt. Met zijn schoten, overzicht en techniek zorgt hij voor veel power van achteruit.
Daarnaast zie je in tijden dat het tegenzit dat een team dichter bij elkaar komt (mooi voorbeeld hierbij is Amsterdam vorig jaar in de halve finale serie tegen Tilburg. Sterspeler Paul Vincent sukkelde met fysieke ongemakken en Amstel Tijgers leek rijp voor een afslachting. Wat bleek: Trappers had alle moeite zich van de hoofdstedelingen te ontdoen).
Is de knie van Jacobs weer in orde..??
Rudy Bouquet
18 februari 2008, 16:56
Jan, nu ben ik altijd meer van de feiten dan van horen zeggen, maar dan toch maar wat ik heb vernomen. Maar eigenlijk zou men jouw vraag van dichter bij het vuur moeten beantwoorden. Knie,.... blijft altijd kwetsbaar na een eerdere operatie, maar gisteren is hij prefentief gestopt. Zou een schaats op de knie hebben gehad van een vallende Deeves. Het is mij ontgaan........dus mogelijk komt er voor jou meer duidelijkheid uit Tilburg.....!
::detective::
Peet van Raak
18 februari 2008, 17:35
Uit het verslag op www.trappers.nl (http://www.trappers.nl)
Alles wijst er op, dat Mark Donders en Rody Jacobs vrijdag in actie kunnen komen.
Weer gerustgesteld, Jan??
Sietze de Vries
18 februari 2008, 17:45
Beste Remco,
duidelik dat je geen Flyerfan bent want dan zou je weten dat Levitin het moet hebben van zijn techniek en niet van zijn fysieke krachten.
Maar goed ieder zijn mening, een supermoderator zal wel weten hoe t zit.
Hopelijk hersteld Donn van zijn kwetsuur, zou sneu zijn om op dit moment af te moeten haken.
Alle teams en supporters veel succes en mooi ijshockey toegewenst voor de komende PO games.
Luitzen van der Heide
18 februari 2008, 18:05
Beste Remco,
duidelik dat je geen Flyerfan bent want dan zou je weten dat Levitin het moet hebben van zijn techniek en niet van zijn fysieke krachten.
Maar goed ieder zijn mening, een supermoderator zal wel weten hoe t zit.
Hopelijk hersteld Donn van zijn kwetsuur, zou sneu zijn om op dit moment af te moeten haken.
Alle teams en supporters veel succes en mooi ijshockey toegewenst voor de komende PO games.
Soms is vergissen menselijk. Maar de supermoderator heeft wel en beetje gelijk hoor Sietse. Levitin is zeker niet te beroerd om -indien nodig- uit te delen.
Maar voor het overige ben ik het helemaal eens met je posting
Karel van der Wal
18 februari 2008, 18:08
Ter info: Meneer Levitin is zelf ook verre van onschuldig dus met dat wapenen zit het wel goed!
verklaar je eens nader met je info Remco. Waarop stoel je deze uitspraak?
Remco Bambacht
18 februari 2008, 18:44
Ach, dat is mijn bescheiden mening. Ieder zijn goed recht om het er niet mee eens te zijn. Ik vind alleen dat Levitin opvallend vaak de veroorzaker van een opstootje is.....
Karel van der Wal
18 februari 2008, 19:09
ja, omdat men ook opvallend vaak hem uitlokt door geniepige overtredingen of fluimen
Emile Joosten
18 februari 2008, 19:33
Ja Joep die weddeschap loopt ik heb al een .... besteld,en een gat geboord.:Hypocrite:
Toch geen PAAL h? Jan!!!
Gadverdamme.
Jordy Rutten
18 februari 2008, 19:46
ja, omdat men ook opvallend vaak hem uitlokt door geniepige overtredingen of fluimen
Karel. Meestal waardeer ik je postings zeer. Maar kan je niet een keer eens iets uit een ander perspectief bekijken dan uit het Heerenveense?
Thijs de Witte
18 februari 2008, 19:50
Joep paulo had gister duidelijk nog wel wat last want bij het handje schudden gaf hij een hand met links inplaats van met zijn pijnlijke rechterhand.
Het leek inderdaad niet zo ernstig dat hij vrijdag niet mee kan doen.
ik heb net nog met Paolo gesproken. Zijn reactie op mijn vraag hoe gaat het met je hand was: 'al is mijn hand gebroken dan speel ik nog' maar het gaat wel goed met hem niets gebroken alleen gekneusd.
Herman Herregraven
18 februari 2008, 19:55
maar het gaat wel goed met hem niets gebroken alleen gekneusd.
Da's gunstig...
Gekneusd is veel pijnlijker...
Thijs de Witte
18 februari 2008, 23:24
Da's gunstig...
Gekneusd is veel pijnlijker...
ja ja........ fun
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.