PDA

View Full Version : Wedstrijdverslag Heerenveen - Tilburg

Emile Joosten
17 februari 2008, 00:50
Weer te vinden op http://www.sctt.nl

Geert van der Meulen
17 februari 2008, 00:51
Weer te vinden op http://www.sctt.nl

Met een goede pen is het toch altijd weer een stuk gemakkelijker!

Rob Verschuuren
17 februari 2008, 01:00
goed verslag Emile, bedankt voor de sms-jes. Don kwijt (voorlopig) is het grootste verlies! Hopen op een snel hersel natuurlijk. Tot morgen

Wayne de Jong
17 februari 2008, 01:05
En zoals ik zei, maar nog beter dan de genoemde 1600 +, nee, zeker 1800 +, zoals aangekondigd, zo hoort ijshockey beleeft te worden, niks op het spel, maar een vrijwel volle bak doet wonderen. Echte IJshockey sfeer, zoals het zou moeten, ouderwets Flyeravondje.

Emile Joosten
17 februari 2008, 08:12
En zoals ik zei, maar nog beter dan de genoemde 1600 +, nee, zeker 1800 +, zoals aangekondigd, zo hoort ijshockey beleeft te worden, niks op het spel, maar een vrijwel volle bak doet wonderen. Echte IJshockey sfeer, zoals het zou moeten, ouderwets Flyeravondje.

Dat was inderdaad opvallend. Terwijl er niets meer op het spel stond was het drukker dan de voorgaande confrontaties in de competitie tussen Flyers en Trappers. Mooi dus!

Sipke Aukema
17 februari 2008, 08:21
1800? Dan had je dus de sponsorbak niet meegeteld want er waren echt meer dan 2000 in het stadion

Abe Brouwer
17 februari 2008, 08:34
Gaan we hier ook al ruzie maken over toeschouwersaantallen?

Ferdinand van Berlo
17 februari 2008, 10:11
1800? Dan had je dus de sponsorbak niet meegeteld want er waren echt meer dan 2000 in het stadion

het valt me niet makkelijk om een fries gelijk te geven. maar er waren er meer als 2000.:teleur:::wavetowel:::teleur:

Rob Boumans
17 februari 2008, 11:18
het valt me niet makkelijk om een fries gelijk te geven. maar er waren er meer als 2000.:teleur:::wavetowel:::teleur:

maar op 18:01 in de derde periode was er eentje minder.he Ferdinand?:)

Cornelis de Heij
17 februari 2008, 11:31
Gaan we hier ook al ruzie maken over toeschouwersaantallen?

Zielig allemaal,waar gaat het om.

Wayne de Jong
17 februari 2008, 11:52
Om 19:45 kreeg ik de volgende aantallen door, 1400 Reguliere, 450 op uitnodiging, zat zelf in de BC, althans stond, je kon er niet meer zitten idd (of beide scansystemen gekoppeld zijn weet ik niet). Waar het om gaat is dat IJshockey leeft en dat het erop lijkt dat oude tijden herleven. Hopelijk pikt de media dit op en wordt IJshockey in het algemeen een grotere sport. "one for all and all for one"

Gerrit Hof
17 februari 2008, 12:01

dan heb je dus gisteren geen gemakkelijke avond gehad, je hebt mij ontelbare keren gelijk gegeven:Worshippy:

Emile Joosten
17 februari 2008, 12:01
Zielig allemaal,waar gaat het om.

Het gaat erom Nelis dat het ijshockey zo aan het eind van deze competitie hartstikke goed wordt bezocht en dat er kennelijk veel nieuwe fans aan het spelletje worden verbonden.
Bekijk het van de positieve kant Nelis!

Gerrit Hof
17 februari 2008, 12:04
Het gaat erom Nelis dat het ijshockey zo aan het eind van deze competitie hartstikke goed wordt bezocht en dat er kennelijk veel nieuwe fans aan het spelletje worden verbonden.

Is een compliment voor het Flyersbestuur,er word heel veel energie gestoken in promotieaktiviteiten.
Hoop dat het zich vroeg of laat gaat uitbetalen.

Gerrit Hof
17 februari 2008, 12:07

het waren er 100% zeker een dikke 2000, schat zelf een stuk of 2300.

Cornelis de Heij
17 februari 2008, 14:53

Wat is hier nou zo positief aan Emile,de een zegt 400 de ander 1000 en dan heb je nog die zeggen 1800, wat een gezeik allemaal.
Weet een ding,in Den Haag wordt het ijshockey naar jaren weer goed bezocht en of er nu 999 komen of 1000 man is niet zo belangrijk.

Jordy Rutten
17 februari 2008, 15:34
Erg mooi en objectief verslag, Emile. Ik was er zelf niet bij, maar ik moet zeggen dat je verslag weer heel erg veel duidelijk maakt. :):thumsup:

Piet de Kort
17 februari 2008, 15:44
Erg mooi en objectief verslag, Emile. Ik was er zelf niet bij, maar ik moet zeggen dat je verslag weer heel erg veel duidelijk maakt. :thumsup:

Hahahaha meneer de verslaggever, die zonder PEN van huis gaat!!!! ::happy::::surrender::

Bedankt Geert!!!!::gowild::

Piet de Kort
17 februari 2008, 15:45
dan heb je dus gisteren geen gemakkelijke avond gehad, je hebt mij ontelbare keren gelijk gegeven:Worshippy:

Hoe komt het dat je meer praatjes hebt als laatst in EINDHOVUH, Gerrit? ::party::

Harry Koenen
17 februari 2008, 16:49
Cornelis,

Begin je al een beetje overstuur te worden?
Voorlopig rekenen wij dinsdag op 2599 stuks.

Sipke Aukema
17 februari 2008, 20:23
Cornelis,

Begin je al een beetje overstuur te worden?
Voorlopig rekenen wij dinsdag op 2599 stuks.
-1 Harry. Ik was zo stom om een afspraak te verzetten en zit te 'genieten' van het mooie Duitsland
http://www.ijshockeyforum.com/n/images/icons/icon8.gifhttp://www.ijshockeyforum.com/n/images/icons/icon8.gifhttp://www.ijshockeyforum.com/n/images/icons/icon8.gif

Jordy Rutten
17 februari 2008, 20:31
Hahahaha meneer de verslaggever, die zonder PEN van huis gaat!!!! ::happy::::surrender::

Ach ja...ik neem de moeite verslagen te schrijven en te lezen.

Ben ik eens een keer vriendelijk tegen een Tilburger...;)

Harry Koenen
17 februari 2008, 21:23
Sipke,

Ja,ja in denk je te begrijpen o maar dicht bij Stijn te blijven.

Roger W. de Groot
17 februari 2008, 21:50
Om 19:45 kreeg ik de volgende aantallen door, 1400 Reguliere, 450 op uitnodiging, zat zelf in de BC, althans stond, je kon er niet meer zitten idd (of beide scansystemen gekoppeld zijn weet ik niet). Waar het om gaat is dat IJshockey leeft en dat het erop lijkt dat oude tijden herleven. Hopelijk pikt de media dit op en wordt IJshockey in het algemeen een grotere sport. "one for all and all for one"

Oude tijden herleven? Dat is toch altijd zo in Heerenveen? Daar wordt het pas druk half februari, de rest van het seizoen zit er nog minder als de helft. Onder de indruk allerminst, dat aantal zit er bij ons iedere week....

Rob Boumans
17 februari 2008, 21:59
Oude tijden herleven? Dat is toch altijd zo in Heerenveen? Daar wordt het pas druk half februari, de rest van het seizoen zit er nog minder als de helft. Onder de indruk allerminst, dat aantal zit er bij ons iedere week....

Van harte gefeliciteerd......

Roger W. de Groot
17 februari 2008, 22:06
Dank je wel Rob, daar zijn we terecht trots op! ;)

Harry Koenen
17 februari 2008, 22:28
Maak je niet druk Roger. Weest trots op je eigen club en als we jouw mening nodig zijn dan vragen wij er wel om.

Roger W. de Groot
17 februari 2008, 22:32
Maak je niet druk Roger. Weest trots op je eigen club en als we jouw mening nodig zijn dan vragen wij er wel om.

Ow Harry, dus men is niet vrij om een mening te geven op een forum? Kan ik dat ergens terugvinden?

Piet de Kort
17 februari 2008, 23:22
Ach ja...ik neem de moeite verslagen te schrijven en te lezen.

Ben ik eens een keer vriendelijk tegen een Tilburger...;)

Mijn posting ging over verslaggevert Joosten, Jordy! ::party::

Theo van der Duin
18 februari 2008, 21:48
Hoeveel er waren weet ik niet maar dat het lekker vol zat is een feit. Ik vindt het mooi voor Tilburg dat het daar iedere week vol zit. Wat ik wel weet is dat ik een mooie sportieve wedstrijd heb gezien. Zo zou ijshockey altijd moeten zijn. Ik heb genoten iig.

Harry Koenen
18 februari 2008, 23:43
Een ongelukkige overtreding, wel bestraft

http://www.heerenveenflyers.nl/cms/images/fotos/2008-01-16_Bekerfinale/IMG_3210.jpg

Emile Joosten
19 februari 2008, 08:23
Een ongelukkige overtreding, wel bestraft

Ongelukkig, hoezo??
Gewoon een ordinaire tripping!

Piet de Kort
19 februari 2008, 15:55
Ongelukkig, hoezo??

Een hele smerige ....... op Simon! ::redrant::

Pieter van der Wal
19 februari 2008, 16:55

Je ogen worden ook al slechter ::wheelchair:: , gewoon een gemakkelijke diving.