View Full Version : De kaarten....
Martijn Snoeren
16 februari 2008, 22:09
Zo de kaarten zijn geschud,EATERS HERE WE COME en laten we er met z'n allen een groot feest van maken::party:::thumsup:::proost:::partyman:
Piet de Kort
16 februari 2008, 22:10
Zo de kaarten zijn geschud,EATERS HERE WE COME en laten we er met z'n allen een groot feest van maken::party:::thumsup:::proost::
Eerst vrijdag thuis, Dombo! :partyman:
Martijn Snoeren
16 februari 2008, 22:16
Echt waar????::surprise::::hyper::
Hans Maertzdorff
16 februari 2008, 22:33
Word dus de eerste thuisnederlaag van het seizoen voor jullie::party::
Piet de Kort
16 februari 2008, 22:48
Geloof je het zelf Hanssie! Eerlijk zijn hé! ::gowild::::angel::
Hans Maertzdorff
16 februari 2008, 22:53
Geloof je het zelf Hanssie! Eerlijk zijn hé! ::gowild::::angel::
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa::party::
Piet de Kort
16 februari 2008, 22:55
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Gezopen zeker, Hanssie!!!! :drinkers:::jokersmile::::hyper::::wavetowel::
Hans Maertzdorff
16 februari 2008, 22:59
Gezopen zeker, Hanssie!!!! :drinkers:::hyper::::wavetowel::
Neeeee, poepnuchter::wavetowel::
Jan Been
17 februari 2008, 12:16
Het zou zomaar kunnen gebeuren Hans.::party::::party::
Eric van der Putten
17 februari 2008, 12:52
Het zou zomaar kunnen gebeuren Hans.::party::::party::
Als je maar hard genoeg op je trommel slaat!
Jan Been
17 februari 2008, 13:01
Ik denk dat ik een ander strijdplan uit de kast ga halen,maar dat zullen jullie vrijdag wel zien.:RedFace:
Eric van der Putten
17 februari 2008, 13:04
Ik denk dat ik een ander strijdplan uit de kast ga halen,maar dat zullen jullie vrijdag wel zien.:RedFace:
Ik weet het al, je gaat streaken!
http://www.vartv.com/streaker_superbowlxxxviii_all.jpg
Jan Hofstede
17 februari 2008, 13:07
Eén trom...???
Diverse supporters zijn momenteel, onder leiding van Jan Been, met een spoedcursus bezig tijdens een percussie-workshop...
http://www.straattheater.net/fotos/2002vh_30_13.jpg
Slechts één taak...één doel.... Rammen zo gauw Tilburg supporters hun mond open trekken...
Jan Hofstede
17 februari 2008, 13:08
Shit, heb ik het nu verraden...???
Jan Been
17 februari 2008, 13:13
Shit, heb ik het nu verraden...???
Nee hoor Jan,maar het wordt een beetje saai met de Trom.
Ik ben wat anders aan het bedenken,misschien doe ik dit keer eens niets wie weet winnen wij dan.::party::
Jan Hofstede
17 februari 2008, 13:17
Nee hoor Jan,maar het wordt een beetje saai met de Trom.
Ik ben wat anders aan het bedenken,misschien doe ik dit keer eens niets wie weet winnen wij dan.::party::
Dan wordt het wel erg ongezellig in de Stappegoor.... Slechts 250 uitbundige Geleensupporters... en de rest heel erg stil... Okee...behalve wat gesnoter...
Martijn Snoeren
18 februari 2008, 12:57
Dan wordt het wel erg ongezellig in de Stappegoor.... Slechts 250 uitbundige Geleensupporters... en de rest heel erg stil... Okee...behalve wat gesnoter...
Slechts acht maal verloren in de reguliere competitie,en nu zijn jullie ettertjes in staat om maar liefst vier keer van ons te winnen???::loony::::withstupid::::hyper::
Luitzen van der Heide
18 februari 2008, 13:22
Slechts acht maal verloren in de reguliere competitie,en nu zijn jullie ettertjes in staat om maar liefst vier keer van ons te winnen???::loony::::withstupid::::hyper::
Tuurlijk DONNY is er niet bij. En ik begreep COLAIACOVO een beetje handjespijn!
Dan wordt winnen al een stuk eenvoudiger
Jan Hofstede
18 februari 2008, 16:20
Dat we 8 maal verloren hebben...klopt... dat we van plan zijn 4 x te winnen...dat klopt ook.... Waarom we in een keer ettertjes zijn, moet je me nog ff uitleggen...
Servi Bruls
18 februari 2008, 16:32
Jan, tegen het eind van de wedstrijd brengen ook de Tilburgs wat sfeer. Dan komen de witte zakdoekjes tevoorschijn. En dat werkt dan weer op de lache spieren bij de Geleen supporters dus dat word een groot feest daar::party:: Denk dat ik vrijdag ook maar eens naar Tilburg ga. ::detective::
Martijn Snoeren
18 februari 2008, 16:57
Dat we 8 maal verloren hebben...klopt... dat we van plan zijn 4 x te winnen...dat klopt ook.... Waarom we in een keer ettertjes zijn, moet je me nog ff uitleggen...
Oeps typfoutje ::hyper::. Maar nu moet jij me toch eens uitleggen vanwaar ineens die zelfvertrouwen ? In die acht keer hebben jullie het Trappers een keer moeilijk kunnen maken en over de wedstrijd met carnaval in Tilburg zal ik maar verder zwijgen. Dus Jan???????:Frustry:::loony:::wtf:
Joep Versteden
18 februari 2008, 17:35
Oeps typfoutje ::hyper::. Maar nu moet jij me toch eens uitleggen vanwaar ineens die zelfvertrouwen ? In die acht keer hebben jullie het Trappers een keer moeilijk kunnen maken en over de wedstrijd met carnaval in Tilburg zal ik maar verder zwijgen. Dus Jan???????:Frustry::wtf:
Dat van die wedstrijd met carnaval weet Jan niet meer, die zat na 45 minuten wedstrijd, bij een kansloze achterstand, al in de kantine zijn verdriet te verdrinken en dat ging hem heel goed af :drinkers:
Puk Daniels
18 februari 2008, 17:54
Yep ......
Jan Hofstede
18 februari 2008, 20:15
Oeps typfoutje ::hyper::. Maar nu moet jij me toch eens uitleggen vanwaar ineens die zelfvertrouwen ? In die acht keer hebben jullie het Trappers een keer moeilijk kunnen maken en over de wedstrijd met carnaval in Tilburg zal ik maar verder zwijgen. Dus Jan???????:Frustry:::loony::
U heeft volledig gelijk..meneer Snoeren....::party::
Jan Hofstede
18 februari 2008, 20:16
Dat van die wedstrijd met carnaval weet Jan niet meer, die zat na 45 minuten wedstrijd, bij een kansloze achterstand, al in de kantine zijn verdriet te verdrinken en dat ging hem heel goed af :drinkers:
Hoezo verdriet...?? we hadden toch dikke pret samen... of niet..??
Theo van der Duin
18 februari 2008, 21:30
Denk maar aan zaterdag 6-3 voor de Flyers ondanks de (voor de Flyers)wat minder fluitende "scheids". Het kan dus echt wel. Tilburg is er nog niet.
Wij krijgen ook nog een zware dobber aan Den Haag.
Jan Hofstede
23 februari 2008, 17:57
Nummer 1 is binnen....nog 3 te gaan....::party::
Jan Hofstede
23 februari 2008, 17:58
Oeps typfoutje ::hyper::. Maar nu moet jij me toch eens uitleggen vanwaar ineens die zelfvertrouwen ? In die acht keer hebben jullie het Trappers een keer moeilijk kunnen maken en over de wedstrijd met carnaval in Tilburg zal ik maar verder zwijgen. Dus Jan???????:Frustry:::loony:::wtf:
Hoe is het met uw zelfvertrouwen Mr. Snoeren..??
Jan Hofstede
23 februari 2008, 18:00
Het kan verkeren in het leven..hé Joep... :drinkers:...Was het nog gezellig daar aan de bar...?? Je oogde wat ongelukkig...
Jan Been
23 februari 2008, 18:01
Het kan verkeren in het leven..hé Joep... :drinkers:...Was het nog gezellig daar aan de bar...?? Je oogde wat ongelukkig...
Dat kan toch niet Jan,was Laurie al weg gegaan dan????:Troost::Troost:
Jan Hofstede
23 februari 2008, 18:03
Dat kan toch niet Jan,was Laurie al weg gegaan dan????:Troost::Troost:
Joep had geen oog voor Laurie.... Hij mompelde alleen iets van.."hoe kan dit nou"... En we hadden hem nog wel zo gewaarschuwd...
Jan Been
23 februari 2008, 18:07
Joep had geen oog voor Laurie.... Hij mompelde alleen iets van.."hoe kan dit nou"... En we hadden hem nog wel zo gewaarschuwd...
Net zoals hij s`middags in Utrecht was met laurie en mij aan het vervelen was of het mij al dun langs de broek afliep.
Hij had zich beter met wat anders bezig kunnen houden.::party::
Jan Hofstede
23 februari 2008, 18:17
Net zoals hij s`middags in Utrecht was met laurie en mij aan het vervelen was of het mij al dun langs de broek afliep.
Hij had zich beter met wat anders bezig kunnen houden.::party::
Aanschaf van luiers..??
Jan Been
23 februari 2008, 18:20
Aanschaf van luiers..??
Of zakdoekjes weet je wel Jan die witte van Page hadden ze toch laats of niet.:RedFace:
Jan Hofstede
23 februari 2008, 18:28
Of zakdoekjes weet je wel Jan die witte van Page hadden ze toch laats of niet.:RedFace:
Nee nee... het worden echt luiers....
Net een foto ontvangen van Laurie... Joep is nog aangeslagen.... Niets mee aan te vangen...
http://www.planet.nl/upload/1711589_340_1124118624547-luier1.jpg
Jan Been
23 februari 2008, 20:55
Net een foto ontvangen van Laurie... Joep is nog aangeslagen.... Niets mee aan te vangen...
HAHAHA dit is echt te gek,wat je al niet krijgt als je een jaar verwent bent geworden.::party::
Joep Versteden
23 februari 2008, 21:14
Zeg vriend vur ut leven Hofstede, ik had je nog zo gevraagd niet deze foto te plaatsen. Zonder bril ben ik namelijk veel fotogenieker ;-)
Fles Schrobbel?r ligt al klaar in de auto hoor... maar of jij er deze keer nog wat van krijgt.. ::party::
Piet de Kort
23 februari 2008, 21:17
Zeg vriend vur ut leven Hofstede, ik had je nog zo gevraagd niet deze foto te plaatsen. Zonder bril ben ik namelijk veel fotogenieker ;-)
Fles Schrobbel?r ligt al klaar in de auto hoor... maar of jij er deze keer nog wat van krijgt.. ::party::
Joep, niet alles afgeven! Ik ben ook geen BOB! :drinkers::drinkers::drinkers:
Joep Versteden
23 februari 2008, 21:25
Been en Hofstede hebben hun kans op borrels met hun stompzinnige postings al tot een minimum gereduceerd natuurlijk. Miss I. maakt nog kans, die is erg gezellig met Schrobbel?r op ;-)
En als je me nu wilt excuseren, ik ga weer offline, ik moet weer gaan trainen voor mijn act op het eindfeest van de Ieturs ::party::
Jan Hofstede
23 februari 2008, 22:02
Tuurlijk wel Joep...echte vrienden kunnen wel een stootje hebben... Het spijt mij wel verschrikkelijk dat ik niet even, zoals een echte vriend zou doen, een arm om je heen geslagen heb, toen jij het gisterenavond zo moeilijk had... Was bijzonder egoistisch van mij...
Mijn excuses....::party::
Piet de Kort
23 februari 2008, 22:05
Tuurlijk wel Joep...echte vrienden kunnen wel een stootje hebben... Het spijt mij wel verschrikkelijk dat ik niet even, zoals een echte vriend zou doen, een arm om je heen geslagen heb, toen jij het gisterenavond zo moeilijk had... Was bijzonder egoistisch van mij...
Excuses niet aanvaarden, Joep! Laat hem kuchen! Wij moeten in de kooi, dat doe je niet met vrienden! Dan maar met enkele flessen schrobelér! Altijd feest in Glanerbrook! :thumsup:
Joep Versteden
23 februari 2008, 22:13
Excuses niet aanvaarden, Joep! Laat hem kuchen! Wij moeten in de kooi, dat doe je niet met vrienden! Dan maar met enkele flessen schrobelér! Altijd feest in Glanerbrook! :thumsup:
Is er nog plek in de auto morgen? Ik wil een enkeltje Geleen, want ik ga na de wedstrijd nog ff mee naar de Cross om te kijken waar die paal het beste opgesteld kan worden ::party::
Joep Versteden
23 februari 2008, 22:20
Ja Jan en dat was ook de enige reden dat ik zo teleurgesteld keek, had dat niet verwacht van een vriend maar ik begrijp dat ook jij van slag was van de niet verwachte overwinning ;-) Zo'n nederlaag kan natuurlijk een keer gebeuren. Offday van de Trappers en een excellerende Novello. Incidentje, vervelend, niets meer niets minder. Morgen kumpt alles weer good ::happy::Je weet me te vinden en wees er snel bij. Laurie komt namelijk ook en voor je het weet is zo'n literfles dan leeg :drinkers:
Hans Maertzdorff
23 februari 2008, 22:27
Ja Jan en dat was ook de enige reden dat ik zo teleurgesteld keek, had dat niet verwacht van een vriend maar ik begrijp dat ook jij van slag was van de niet verwachte overwinning ;-) Zo'n nederlaag kan natuurlijk een keer gebeuren. Offday van de Trappers en een excellerende Novello. Incidentje, vervelend, niets meer niets minder. Morgen kumpt alles weer good ::happy::Je weet me te vinden en wees er snel bij. Laurie komt namelijk ook en voor je het weet is zo'n literfles dan leeg
Ik zorg wel dat ik bij je in de buurt ben:drinkers:
Marc van de Wall
24 februari 2008, 02:02
Te druk met de polonaise!!!!
Marc van de Wall
24 februari 2008, 02:04
Been en Hofstede hebben hun kans op borrels met hun stompzinnige postings al tot een minimum gereduceerd natuurlijk. Miss I. maakt nog kans, die is erg gezellig met Schrobbel?r op ;-)
Aangezien ik van Hans geen Goldstrike mag hebben.........maak ik ook nog kans?
Puk Daniels
24 februari 2008, 10:19
Piet,
Als je voor een glaasje zorgt heb ik voor jou ook wel eigen brouwsel. Joep leeft nog, dus het kan op z'n hoogst niet lekker zijn. Maar wel sterk!!!
Puk Daniels
24 februari 2008, 10:23
Is er nog plek in de auto morgen? Ik wil een enkeltje Geleen, want ik ga na de wedstrijd nog ff mee naar de Cross om te kijken waar die paal het beste opgesteld kan worden ::party::
Opschepper die je bent!
Lopen ze in Tilburg al te pochen dat ze het beste ijshockey spelen, komen ze straks ook nog eens vertellen dat ze de beste paal hebben!
Piet de Kort
24 februari 2008, 11:29
Piet,
Als je voor een glaasje zorgt heb ik voor jou ook wel eigen brouwsel. Joep leeft nog, dus het kan op z'n hoogst niet lekker zijn. Maar wel sterk!!!
100 bekers, is dat genoeg, Puk? ::wavetowel::
Puk Daniels
24 februari 2008, 14:10
100 bekers, is dat genoeg, Puk? ::wavetowel::
Als je ze ook allemaal leeg drinkt ....
Piet de Kort
24 februari 2008, 14:27
Als je ze ook allemaal leeg drinkt ....
We zijn met veel supporters, Puk! Die willen jou nu allemaal leren kennen! :drinkers::drinkers::drinkers:::wavetowel::
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.