PDA

View Full Version : Groningen - Tilburg

Robert R van Oort
13 februari 2008, 20:47
Ik zie dat er een live-sheet is...
Maar iemand daarnaast toevallig nog een lijntje met het noorden?

Ik zie dat Simon en de gebroeders Donders afwezig zijn... Dennis heeft volgens mij twee extra wedstrijden schorsing gekregen (nijb site). Maar de andere twee? geblesseerd?

Jan Been
13 februari 2008, 21:23
Ja en na de 1e periode een magere 1-2 voor de Trepperkes.

Roderick Lagendijk
13 februari 2008, 21:27
Ik zie dat Simon en de gebroeders Donders afwezig zijn... Dennis heeft volgens mij twee extra wedstrijden schorsing gekregen (nijb site). Maar de andere twee? geblesseerd?

Waar zie je dat Dennis Donders twee extra wedstrijden schorsing heeft gekregen en waarvoor dan?

Piet de Kort
13 februari 2008, 21:49
Maar iemand daarnaast toevallig nog een lijntje met het noorden?

Peter van Biezen is er ook niet bij alsmede Casey VanSchagen! ::detective::

Piet de Kort
13 februari 2008, 21:49
Waar zie je dat Dennis Donders twee extra wedstrijden schorsing heeft gekregen en waarvoor dan?

2 maanden geleden????

Emile Joosten
13 februari 2008, 21:50
Volgens de sheet 110 toeschouwers!
Hoeveel daarvan uit Tilburg???

Wendy Tellers
13 februari 2008, 21:52
Tis ook een fijne tijd voor een doordeweekse wedstrijd! 20:45 uur!
Ik kan me niet indenken dat daar veel toeschouwers van de tegenpartij naar toe gaan!

Eric van der Putten
13 februari 2008, 21:52
Hoeveel daarvan uit Tilburg???

Ben jij niet daar Emile? Wat krijgen we nou... dat verklaart de magere score daarzo!

Wendy Tellers
13 februari 2008, 21:53
Ja en na de 1e periode een magere 1-2 voor de Trepperkes.
Eigenlijk moeten ze verliezen als ze het nog zelf in hand willen hebben tegen wie ze in de halve finale spelen!!!!

Geert van der Meulen
13 februari 2008, 21:53
Ik kan me niet indenken dat daar veel toeschouwers van de tegenpartij naar toe gaan!

Daar houden ze juist rekening mee, heb je tijd om rustig te eten, even te douchen en dan naar Groningen!::party::

Geert van der Meulen
13 februari 2008, 21:54
Ben jij niet daar Emile? Wat krijgen we nou... dat verklaart de magere score daarzo!

Zeg jij maar niks, wordt ook niks met de foto's dus!

Wendy Tellers
13 februari 2008, 21:54
Daar houden ze juist rekening mee, heb je tijd om rustig te eten, even te douchen en dan naar Groningen!::party::
Niet als Geleen er moet spelen en je wilt er naar toe gaan!

Piet de Kort
13 februari 2008, 21:55

Misschien 2 supporters??? Tevens zit het weer (mist) niet mee! Ik heb het vanmiddag nog voorgesteld aan Ome Emile, doch hij wilde morgen fit op zijn werk verschijnen! :supz::drinkers:::luisterjongen::

Geert van der Meulen
13 februari 2008, 21:56
Niet als Geleen er moet spelen en je wilt er naar toe gaan!

Tsja, Geleen, daar zeg je ook wat. Is niet de schuld van Groningen dat dat zo ver weg ligt!

Geert van der Meulen
13 februari 2008, 21:57
Misschien 2 supporters??? Tevens zit het weer (mist) niet mee! Ik heb het vanmiddag nog voorgesteld aan Ome Emile, doch hij wilde morgen fit op zijn werk verschijnen! :supz::drinkers:::luisterjongen::

In de Groninger ommelanden schijnt het zo erg te misten dat er ook nog eens 55 supporters zijn vermist!

Piet de Kort
13 februari 2008, 21:59
Inmiddel 1-5 na 2 perioden! ::party::

Wendy Tellers
13 februari 2008, 21:59
In de Groninger ommelanden schijnt het zo erg te misten dat er ook nog eens 55 supporters zijn vermist!
En die hebben ze wel bij die 110 geteld???? :)

Levi de Beer
13 februari 2008, 22:00
V.w.b. Mark Donders. Ik heb gehoord dat het einde seizoen is voor hem. Ik heb het via via gehoord, dus ik weet niet of het 100% klopt. Hij zou een topje van een vinger kwijt zijn geraakt.

Ik heb geen idee wat er met Simon de Wit aan de hand is. Kan me voorstellen dat het geen fijne dag is voor hem om naar Groningen af te reizen, maar ik heb niets gehoord van een blessure.

Geert van der Meulen
13 februari 2008, 22:01
En die hebben ze wel bij die 110 geteld???? :)

Nee, nee, ze hebben er nog eens 25 op uitgestuurd om ze te zoeken!

Eric Hultermans
13 februari 2008, 22:10
V.w.b. Mark Donders. Ik heb gehoord dat het einde seizoen is voor hem. Ik heb het via via gehoord, dus ik weet niet of het 100% klopt. Hij zou een topje van een vinger kwijt zijn geraakt.

Mark heeft een ongelukje met zijn hand gehad en heeft 3 hechtingen in zijn vinger zitten en moet morgen terug naar het ziekenhuis.

Geert van der Meulen
13 februari 2008, 22:22
Terwijl de mist wat optrekt boven Groningen knokt Grizzlies zich terug in de wedstrijd: 2-5 door Kenneth Keijzer.

Piet de Kort
13 februari 2008, 22:30
Mag het hopen, Geert! Voorspelling 3-6 in de POOL!::detective::

Geert van der Meulen
13 februari 2008, 22:32
Mag het hopen, Geert! Voorspelling 3-6 in de POOL!::detective::
Nog tien minuten om deze gewaagde voorspelling te doen uitkomen. Beide teams doen hun best!

Eric van der Putten
13 februari 2008, 22:40
Wordt nog spannend nu. Groningen nu een 5 tegen 3 voor 1 minuut en 20 seconden lang...

Eric van der Putten
13 februari 2008, 22:42
Wat zie ik nu? Daryl heeft Debby misbruikt??? ::detective::

55:47: PEN DESTIL Trappers Tilburg: 29: Daryl BAT 10 min Abuse of Officials
55:47: PEN DESTIL Trappers Tilburg: 29: Daryl BAT 2 min Slashing

Geert van der Meulen
13 februari 2008, 22:43
Wordt nog spannend nu. Groningen nu een 5 tegen 3 voor 1 minuut en 20 seconden lang...

Hoe die Piet het voor elkaar krijgt dat ze allemaal gaan zorgen dat zijn voorspelling uitkomt? ::detective::

Eric van der Putten
13 februari 2008, 22:44
Hoe die Piet het voor elkaar krijgt dat ze allemaal gaan zorgen dat zijn voorspelling uitkomt? ::detective::

Het is ondertussen inderdaad al 3-5 geworden.

Eric Hultermans
13 februari 2008, 22:47

Oeps 4-5

Geert van der Meulen

Jammer voor Piet, 4-5 door Juha Kaari!

Eric van der Putten
Oei oei!

59:15: 4-5 Pecoma Grizzlies Groningen: 8: Juha KAARI (17: Nathan DALY; 29: Fabio PATRZEK) [EQ]

Eric van der Putten
13 februari 2008, 22:48
Riepen we tegelijkertijd.

Ik denk dat de Trappers blij zijn als ze straks in Tilburg heelhuids uit de bus stappen...

Martin Kinderen
en zelfs 4-5

Eric van der Putten
En game over: 4-5 winst voor Trappers

Emile Joosten
13 februari 2008, 22:49
Oei oei!

59:15: 4-5 Pecoma Grizzlies Groningen: 8: Juha KAARI (17: Nathan DALY; 29: Fabio PATRZEK) [EQ]

Volgens mij maar goed dat er vanavond geen verslag vanuit Tilburgs oogpunt verschijnt!!!!!

Joep Versteden
13 februari 2008, 22:50
En game over: 4-5 winst voor Trappers

Knappe overwinning. Goed gedaan jongens ::party::

Geert van der Meulen
13 februari 2008, 22:51
Volgens mij maar goed dat er vanavond geen verslag vanuit Tilburgs oogpunt verschijnt!!!!!

In de loop van morgen verschijnt op de website www.gijsgrizzlies.nl/grizzlies (http://www.gijsgrizzlies.nl/grizzlies) wel een 'objectief' en humoristisch verslag van de vaste columniste van Groningen, Hedi!
De vrouw die door mist, wind en regen Grizzlies altijd volgt om te verslaan wat er nu weer is gebeurd op het gladde ijs!

Eric van der Putten
13 februari 2008, 22:52
Knappe overwinning. Goed gedaan jongens ::party::

Inderdaad Joep, komende zondag een extra applaus voor de jongens voor deze 3 behaalde punten in Groningen! ::party::

Emile Joosten
13 februari 2008, 23:00
Inderdaad Joep, komende zondag een extra applaus voor de jongens voor deze 3 behaalde punten in Groningen! ::party::

Let op Eric; 3 punten gepakt zonder de broertjes Mark en Dennis, zonder Casey, Peter, Simon en Paulo. En ook nog eens minder dan 100 supporters uit Tilburg!!!:Zwaai:

Piet de Kort
13 februari 2008, 23:02
Let op Eric; 3 punten gepakt zonder de broertjes Mark en Dennis, zonder Casey, Peter, Simon en Paulo. En ook nog eens minder dan 100 supporters uit Tilburg!!!:Zwaai:

En ook geen 110 uit Gruninge! ::hyper::

Harry Batist
13 februari 2008, 23:04
Knappe overwinning. Goed gedaan jongens ::party:: Knappe overwinning??? 4-5 vind ik niet erg knap, jawel knap van Groningen om zo'n tegenstand te geven::party::

Joep Versteden
13 februari 2008, 23:08
Knappe overwinning??? 4-5 vind ik niet erg knap, jawel knap van Groningen om zo'n tegenstand te geven::party::

Jij neemt alles veel te serieus hier Harry. Neem een voorbeeld aan Pietje.

Emile Joosten
13 februari 2008, 23:08
Knappe overwinning??? 4-5 vind ik niet erg knap, jawel knap van Groningen om zo'n tegenstand te geven::party::

Kennelijk ontgaat jou alle ironie en sarcasme die Joep hier samenbalt!!!

Geert van der Meulen
13 februari 2008, 23:09

In Den Haag zijn die termen geloof ik niet bekend!

Harry Batist
13 februari 2008, 23:10
Jij neemt alles veel te serieus hier Harry. Neem een voorbeeld aan Pietje. Je mag alles tegen me zeggen Joep, nam hem ook te serieus, maar wil niet graag een voorbeeld aan Pietje nemen ::hyper::

Joep Versteden
13 februari 2008, 23:23
Je mag alles tegen me zeggen Joep, nam hem ook te serieus, maar wil niet graag een voorbeeld aan Pietje nemen ::hyper::

Wat jij zou moeten doen Harry, is in de finale straks eens de kantine in te duiken in Tilburg en een paar biertjes drinken met Pietje en de andere Trapperssupporters. Altijd erg gezellig in de Stappegoor Arena. Vraag maar aan Jan Hofstede :partyman:

Gerard Kuiper
13 februari 2008, 23:28
110 aanwezigen inderdaad. Maar die 110 hebben wel een leuke wedstrijd gezien, althans als je door een GIJS-bril kijkt. De Groningers hebben een goede pot hockey gespeeld en hebben het de Trappers steeds moeilijk kunnen maken. De hele wedstrijd waren de beste kansen voor de Grizzlies, maar Meierdes stond goed te keepen. De Tilburgers speelden absoluut niet op hun niveau. Nu hoor ik de Tilburgers al op dit forum:" ja maar we moeten het rustig aan doen voor de playoffs". Dat zal zo zijn maar waarom sloegen de Trappers dan regelmatig met hun stick tegen de boarding of het glas na weer een mislukte actie. Dan ben je volgens mij gewoon gefrustreerd omdat je eigenlijk, vanavond, de mindere bent van Groningen. Mag ook weleens gezegd worden, lijkt me.

Piet de Kort
13 februari 2008, 23:35
110 aanwezigen inderdaad. Maar die 110 hebben wel een leuke wedstrijd gezien, althans als je door een GIJS-bril kijkt. De Groningers hebben een goede pot hockey gespeeld en hebben het de Trappers steeds moeilijk kunnen maken. De hele wedstrijd waren de beste kansen voor de Grizzlies, maar Meierdes stond goed te keepen. De Tilburgers speelden absoluut niet op hun niveau. Nu hoor ik de Tilburgers al op dit forum:" ja maar we moeten het rustig aan doen voor de playoffs". Dat zal zo zijn maar waarom sloegen de Trappers dan regelmatig met hun stick tegen de boarding of het glas na weer een mislukte actie. Dan ben je volgens mij gewoon gefrustreerd omdat je eigenlijk, vanavond, de mindere bent van Groningen. Mag ook weleens gezegd worden, lijkt me.

Inderdaad Gerard! Zou het nog lukken om nog 1 wedstrijd te winnen dit seizoen! Succes in ieder geval! Gelukkig heeft Tilburg de 3 punten nog mee genomen! :drinkers:

Emile Joosten
13 februari 2008, 23:46

Respect en complimenten voor Groningen.
Maar er zal ook een onderschattingsfactor hebben meegespeeld denk ik.

Gerard Kuiper
13 februari 2008, 23:50
Dank je Piet. Zaterdag winnen we van Nimwegen, dan is het seizoen mooi rond: de eerste wedstrijd in oktober wonnen we ook van ze.

Om met Marc Allen (speler/ coach GIJS) te spreken tegen Larry Suarez: "good luck in the playoffs!"

Puk Daniels
13 februari 2008, 23:51
Inderdaad Gerard! Zou het nog lukken om nog 1 wedstrijd te winnen dit seizoen! Succes in ieder geval! Gelukkig heeft Tilburg de 3 punten nog mee genomen! :drinkers:

Piet, Piet, Piet. Groningen succes toewensen om toch nog een wedstrijd te winnen. Alles om maar niet tegen de Eaters uit te hoeven komen, h?? Je wordt nerveus, m'n jong!

Emile Joosten
13 februari 2008, 23:53
Piet, Piet, Piet. Groningen succes toewensen om toch nog een wedstrijd te winnen. Alles om maar niet tegen de Eaters uit te hoeven komen, h?? Je wordt nerveus, m'n jong!

Piet en de rest van Tilburg heeft graag wat tegenstand in de play-offs.
Dat zal het zijn!!

Herman Herregraven
13 februari 2008, 23:54
Is ook 'n beetje flauw dat Joep hier ook al mee begint...
Straks wordt iedereen nog ironisch en sarcastisch...
Kan ik mijn boeltje wel inpakken...

Roger W. de Groot
13 februari 2008, 23:55

Leuk dat je positieve dingen hebt gezien van Groningen, maar om nou conclusies te trekken uit deze wedstrijd vind ik echt veel te ver gaan, daar hoef je de wedstrijd echt niet voor gezien te hebben, dus ongeacht het spelbeeld.
Als we voor het doelsaldo met 7 doelpunten verschil hadden moeten winnen, dan vertel ik je dat dat ook gebeurd zou zijn.
1 ding geloof ik je op je woord: De Tilburgers speelden absoluut niet op hun niveau. Eigenlijk mag het niet, want als topsportman moet je er ook in zo'n wedstrijd staan, maar het is wel te verklaren.
Ik hoop verder van harte dat Groningen zich volgend jaar kan versterken zodat ze een rol van betekenis kunnen spelen i.p.v. enkel clubvulling om aan 7 teams te komen.

Gerard Kuiper
13 februari 2008, 23:56
Respect en complimenten voor Groningen.
Maar er zal ook een onderschattingsfactor hebben meegespeeld denk ik.

Dat denk ik ook. Maar dat zegt alles over de Trappers en niets over Groningen. Ik heb de "boys in red and white" vanavond een puike pot ijshockey zien spelen. En dat is wat telt.

Emile Joosten
13 februari 2008, 23:59
Leuk

Hé meneer de GRoot, weet jij of Stijn zaterdag naar Heerenveen gaat?
En wat doe jij?

Gerard Kuiper
14 februari 2008, 00:03
Leuk dat je positieve dingen hebt gezien van Groningen, maar om nou conclusies te trekken uit deze wedstrijd vind ik echt veel te ver gaan, daar hoef je de wedstrijd echt niet voor gezien te hebben, dus ongeacht het spelbeeld.
Als we voor het doelsaldo met 7 doelpunten verschil hadden moeten winnen, dan vertel ik je dat dat ook gebeurd zou zijn.
1 ding geloof ik je op je woord: De Tilburgers speelden absoluut niet op hun niveau. Eigenlijk mag het niet, want als topsportman moet je er ook in zo'n wedstrijd staan, maar het is wel te verklaren.
Ik hoop verder van harte dat Groningen zich volgend jaar kan versterken zodat ze een rol van betekenis kunnen spelen i.p.v. enkel clubvulling om aan 7 teams te komen.

Beste Roger,

Welke conclusies trek ik, behalve dat ik als GIJS-fan een leuke wedstrijd heb gezien? Mag dat ook een keertje? En ja dat is dan tegen jouw cluppie: het is niet mijn, en al helemaal niet GIJS', probleem dat jullie ons onderschatten, ik zie mijn club gewoon een goede pot spelen.

Eric van der Putten
14 februari 2008, 00:17
Dan ben je volgens mij gewoon gefrustreerd omdat je eigenlijk, vanavond, de mindere bent van Groningen.

Ik denk dat het om deze opmerking gaat, Gerard! Sinds wanneer ben je de mindere als je er met de 3 punten vandoor gaat? ::detective::

Gerard Kuiper
14 februari 2008, 00:41
Ik denk dat het om deze opmerking gaat, Gerard! Sinds wanneer ben je de mindere als je er met de 3 punten vandoor gaat? ::detective::

Het was gewoon zo! Zelfs de meest neutrale toeschouwer heeft gezien dat GIJS de beste kansen kreeg. Dat Tilburg matig speelt en wel doel treft is hun klasse, en daarom staan wij onderaan en zij bovenaan. Maar of het vanavond verdiend was?.....nee, absoluut niet.

Leendert Albers
14 februari 2008, 00:50
Het was gewoon zo! Zelfs de meest neutrale toeschouwer heeft gezien dat GIJS de beste kansen kreeg. Dat Tilburg matig speelt en wel doel treft is hun klasse, en daarom staan wij onderaan en zij bovenaan. Maar of het vanavond verdiend was?.....nee, absoluut niet.

Ik durf zelfs verder te gaan Gerard: We hebben het eigenlijk aan ons zelf te danken dat we hebben verloren! Tom Korte stond heel goed te keepen, en er zijn kansen legio voor ons geweest. Zeker 3 a 4 kansen die ECHT een doelpunt MOETEN zijn op dit niveau, en waar Meierdres niets tegen in te brengen zou hebben gehad, maar die door "onszelf" om zeep geholpen werden. Met wat meer scherpte in de afwerking waren de 3 punten vanavond in Groningen gebleven.

Gerard Kuiper
14 februari 2008, 01:12
Ik durf zelfs verder te gaan Gerard: We hebben het eigenlijk aan ons zelf te danken dat we hebben verloren! Tom Korte stond heel goed te keepen, en er zijn kansen legio voor ons geweest. Zeker 3 a 4 kansen die ECHT een doelpunt MOETEN zijn op dit niveau, en waar Meierdres niets tegen in te brengen zou hebben gehad, maar die door "onszelf" om zeep geholpen werden. Met wat meer scherpte in de afwerking waren de 3 punten vanavond in Groningen gebleven.

Helemaal correct Leendert!

Robert R van Oort
14 februari 2008, 08:01
Op de nijb site onder straffen en dan uitspraak:
12 feb 2008 - Uitspraken tuchtcommissie woensdag 6 februari 2008

DESTIL Trappers Tilburg vs Amstel Tijgers Amsterdam d.d. 23 dec 2007
DONDERS, D.J.A., 7Z741, DESTIL Trappers Tilburg - Match Penalty - wordt bestraft met een speelverbod van 2 competitiewedstrijden, bovenop het speelverbod van 2 competitiewedstrijden op basis van de tuchtregeling gestandaardiseerde afdoening. Tegen de opgelegde straf staat beroep open bij de commissie van beroep door binnen 14 dagen na de uitspraak (d.d. 06-02-2008) van de tuchtcommissie schriftelijk beroep aan te tekenen bij het bondsbureau van de NIJB, onder gelijktijdige storting van het vastrecht van EUR 281,67.

Piet de Kort
14 februari 2008, 09:18

Puck, ik denk dat heel IETURS ietsiepietsie nerveuzer zal zijn op dit moment dan ik! Hahahaha! ::party::

P.s. Indien nodig, mag Amsterdammed de punten hebben in de Stappegoor Arena a.s. Zondag! Dan ons record van ongeslagen in de Arena er maar aan!!! :supz:::happy::::tease::

Piet de Kort
14 februari 2008, 09:20

Er waren zeker geen Tilburgse supporters bij? Ja, dan kan ik dat ook zeggen! ::party::

Abe Brouwer
14 februari 2008, 10:09
Geleen moet nog oppassen zondag! Amsterdam zomaar naar de playoffs?

Joep Versteden
14 februari 2008, 12:17

No way!!! Halve finale tussen Trappers en Ieturs is veel leuker: Uitverkochte stadions en gezelliger na afloop! :Koffie:

Jan Hofstede
14 februari 2008, 12:49

Zal Amsterdam toch eerst van Den Haag en van Tilburg moeten winnen... En dat zonder Schaafsma, Knudsen en Kars...

en Geleen van Groningen moeten verliezen... (maar dat mag zelfs in over-time)...

Maar goed..je heb gelijk...theoretisch is het mogelijk...

Jan Hofstede
14 februari 2008, 12:51
No way!!! Halve finale tussen Trappers en Ieturs is veel leuker: Uitverkochte stadions en gezelliger na afloop! :Koffie:

Die halve finale wordt oorlog Joep... Daar horen geen gezellige onderonsjes bij...
Doen we wel achteraf wanneer jullie ons komen gelukwensen voor de finale...;)

Joep Versteden
14 februari 2008, 13:04
Die halve finale wordt oorlog Joep... Daar horen geen gezellige onderonsjes bij...

En mocht het zover komen, dan kom ik jullie natuurlijk steunen in de finale ::party::

Piet de Kort
14 februari 2008, 15:49

Inderdaad Joep! Indien de Ieturs de de play-offs halen, zul jij ook keuzes moeten maken!!!!! Half supporteren kan niet!!!! ::party:: ::wavetowel::::happy::

Erik Noorman
14 februari 2008, 16:06
Nou ik ben er ook geweest en ben het dus niet helemaal eens met de beide heren uit Groningen.
Ik vond dat de spelers van Groningen een super inzet hadden en Tom een hele goede wedstrijd heeft gespeeld.
Maar dat Tilburg toch de beter club was maar dat is denk ik ook normaal.
Je zag ook dat Tilburg alles te mooi wou doen.
En dat het niet wou en toen het niet meer op de rail kregen.
Door de goede inzet van de tegenstander.
En de speler er toen ook echt de balen van hadden.
Maar zeker de Groningse spelers hebben eens echt de longen uit hun lijf gewerkt en dat is hun verdienste dat ze zo dicht bij zijn gekomen.
De wedstrijd was slecht voor de echte ijshockey liefhebber maar de inzet van Groningse was goed.
En jammer dat er geen statistieken in Groningen worden bij gehouden dan konden ze het ook op papier zien .
Dat Tilburg meer schoten op doel hebben gehad dan Groningen.
Maar voor een echter Pecoma fan was het een mooie avond zo dicht bij de koploper bij blijven.

Jan Hofstede
14 februari 2008, 16:07
En mocht het zover komen, dan kom ik jullie natuurlijk steunen in de finale ::party::

dat doe jij stiekem al in de halve finale::party::

Joep Versteden
14 februari 2008, 17:13
dat doe jij stiekem al in de halve finale::party::

Kijk, als Ieturs (geheel volgens verwachting overigens) vier keer op rij met grote cijfers klop krijgen, dan heb ik ook vier slechte avonden ;-) Daarom gun ik jullie ook wel een overwinninkje. Mijn hart blijft echter voor altijd blauw geel.

Jordy Rutten
14 februari 2008, 17:46
Dan maar weer eens even on topic:

Gisteren heb ik niet de kans gehad om de wedstrijd te volgen. Maar ik vond het toch wel leuk om 4-5 te zien. Had natuurlijk veel liever een overwinning gezien voor de Groningers, maar dit viel ontzettend mee t.o.v. wat ik verwacht had.

Dus Tilburgers, de volgende keer dat jullie weer zo misselijkmakend aan het dwepen zijn met jullie club, over wat ze wel niet zullen gaan presteren, denk dan terug aan gisteravond.

Martijn Snoeren
14 februari 2008, 18:07
Dan maar weer eens even on topic:

Gisteren heb ik niet de kans gehad om de wedstrijd te volgen. Maar ik vond het toch wel leuk om 4-5 te zien. Had natuurlijk veel liever een overwinning gezien voor de Groningers, maar dit viel ontzettend mee t.o.v. wat ik verwacht had.

Dus Tilburgers, de volgende keer dat jullie weer zo misselijkmakend aan het dwepen zijn met jullie club, over wat ze wel niet zullen gaan presteren, denk dan terug aan gisteravond.

Als jij nu eens lekker met je plassertje gaat spelen,dan gaan wij samen met Geleen,Heerenveen,en denhaag uitmaken wie zich dit jaar kampioen van Nederland mag gaan noemen!::tease::

Huub Penners
14 februari 2008, 18:45
Kijk, als Ieturs (geheel volgens verwachting overigens) vier keer op rij met grote cijfers klop krijgen, dan heb ik ook vier slechte avonden ;-) Daarom gun ik jullie ook wel een overwinninkje. Mijn hart blijft echter voor altijd blauw geel.

Dan moet ik toch even er opin gaan.
Maak er dan gewoon 7 wedstrijden van ::party::
Beide ijshallen nokkie vol (goed voor de inkomsten)
En dan de Eaters de laatste wedstrijd in Tilburg winnen.

Jan en Joep veel plezier tijdens de wedstrijden :drinkers:

Jordy Rutten
14 februari 2008, 18:51
Als jij nu eens lekker met je plassertje gaat spelen,dan gaan wij samen met Geleen,Heerenveen,en denhaag uitmaken wie zich dit jaar kampioen van Nederland mag gaan noemen!::tease::

Heel erg grappig. Toch wel vreemd dat JIJ (een supporter) je arrogant gaat gedragen om wat je TEAM (jij dus niet) gedaan heeft.

Roger W. de Groot
14 februari 2008, 19:54
Heel erg grappig. Toch wel vreemd dat JIJ (een supporter) je arrogant gaat gedragen om wat je TEAM (jij dus niet) gedaan heeft.

Zonder de fans geen Tilburg Trappers Jordy! die grote achterban is een hele belangrijke factor in het altijd goed presteren van de trappers. Je kunt dus gerust spreken van WIJ! Zo ervaren de spelers dat immers ook.

Dat je zo'n reactie krijgt kun je verwachten wanneer je tot vervelends toe geen topic ongemoeid laat om je hekel aan Tilburg te uiten...

Jordy Rutten
14 februari 2008, 20:03
Zonder de fans geen Tilburg Trappers Jordy! die grote achterban is een hele belangrijke factor in het altijd goed presteren van de trappers. Je kunt dus gerust spreken van WIJ! Zo ervaren de spelers dat immers ook.

Dat je zo'n reactie krijgt kun je verwachten wanneer je tot vervelends toe geen topic ongemoeid laat om je hekel aan Tilburg te uiten...

Na ja...een hekel is het niet...ik heb geen hekel aan Tilburg...

Meer aan die houding van 'ons team doet het beter dus hebben wij het recht een grote muil op te zetten' die onder veel Tilburgers leeft.

Als je je team wilt supporten vind ik dat best. ook als je de Tilburg Trappers wilt supporten. Niks op tegen, maar die reactie van Martijn slaat gewoon nergens op. Zo arrogant omdat het team wat híj support het goed doet. Het is niet zijn prestatie, het team van Tilburg heeft het gewoon verdiend om in de play offs te komen, maar heeft Martijn meer gedaan dan ik wat hem het recht geeft zo arrogant te doen?

Gerard Kuiper
14 februari 2008, 20:23

Meer aan die houding van 'ons team doet het beter dus hebben wij het recht een grote muil op te zetten' die onder veel Tilburgers leeft.

Als je je team wilt supporten vind ik dat best. ook als je de Tilburg Trappers wilt supporten. Niks op tegen, maar die reactie van Martijn slaat gewoon nergens op. Zo arrogant omdat het team wat híj support het goed doet. Het is niet zijn prestatie, het team van Tilburg heeft het gewoon verdiend om in de play offs te komen, maar heeft Martijn meer gedaan dan ik wat hem het recht geeft zo arrogant te doen?

Je slaat de spijker op z'n kop Jordy! Iedereen weet dat Tilburg samen met Heerenveen het beste team van Nederland is. Iedereen weet ook dat Groningen dat in de verste verte (nog) niet is. Toch moet er onderling wel respect blijven, ook tussen de fans. Als ik dan eerder deze week een bericht lees van een Trappers-fan over de aankomende wedstrijd tegen de Grizzlies dat deze "een zekere 3 punten" op zal leveren, word ik een beetje misselijk. Ik hoop dat deze Trappers-fan dat gisterenavond ook was toen het een minuut voor tijd 4-5 werd.

Roger W. de Groot
14 februari 2008, 20:29

Tsja, zo werkt dat nu eenmaal in supportsland Jordy! Wanneer de rollen omgedraaid waren, dan hadden wij die reacties uit Nijmegen gekregen. Sterker nog, dan was hoongelach ons deel geweest.
Weet je nog toen wij de play-offs misliepen (nog niet zo lang geleden). Of toen Nijmegen 4 jaar op rij kampioen werd? Het hoort er allemaal bij, je moet er ook een beetje de fun van inzien. Er hangen geen levens vanaf en het gaat nog steeds maar om een spelletje (al houden we er met z'n allen zielsveel van).
Wellicht krabbelt Nijmegen omhoog winnen jullie prijzen en komen de Kusters met de grote mond weer op t forum, zo gaat dat toch?! Heeft m.i. niets met Tilburg te maken.

Emile Joosten
14 februari 2008, 20:36

Vraag me wel af wat er in dat kopje zit????

Jordy Rutten
14 februari 2008, 20:50
Tsja, zo werkt dat nu eenmaal in supportsland Jordy! Wanneer de rollen omgedraaid waren, dan hadden wij die reacties uit Nijmegen gekregen. Sterker nog, dan was hoongelach ons deel geweest.
Weet je nog toen wij de play-offs misliepen (nog niet zo lang geleden). Of toen Nijmegen 4 jaar op rij kampioen werd? Het hoort er allemaal bij, je moet er ook een beetje de fun van inzien. Er hangen geen levens vanaf en het gaat nog steeds maar om een spelletje (al houden we er met z'n allen zielsveel van).
Wellicht krabbelt Nijmegen omhoog winnen jullie prijzen en komen de Kusters met de grote mond weer op t forum, zo gaat dat toch?! Heeft m.i. niets met Tilburg te maken.

Zoals je kan zien ben ik nog niet zo lang lid van dit forum. Wel volg ik het ijshockey lang, en ik weet dat Nijmegen het heel lang er goed gedaan heeft.

En inderdaad: Als Nijmegen ooit weer op zijn oude niveau zit, zullen jullie van veel Nijmegenaren dezelfde reactie krijgen als ik van Martijn. En dan zullen er vast in een keer een heleboel 'trouwe' fans gaan kijken en posten. Dat zullen nou net de figurenzijn die zulke reacties op andere teams geven.

Alleen zul je die reacties (en onthoud dit goed, ik houd me aan mijn afspraken) niet van mij krijgen. Ik zal nooit andere supporters afvallen over de prestaties van hun club. Maar ik vind ook niet dat jij je als supporter van een grote club niet verheven mag voelen boven een supporter van een kleinere club.
Hypothetisch:
Als volgend seizoen Nijmegen het weer erg goed doet, en er nieuwe teams in de Eredivisie zijn (Utrecht misschien) zal ik hun supporters nooit pesten met het feit dat hun teams zich niet geplaatst hebben voor de play offs en het mijn wel.

Kortom: Ieder mag zijn clubje supporten, je zal mij nooit in het geel-blauw zien, maar ik heb er alle respect voor als Tilburgers dat wel doen. Maar ga je niet verheven boven anderen voelen vanwege de prestaties van je team.

Sterker nog: Ik vind dat de Groningse Fans een hele dikke pluim verdienen, zij komen mooi iedere keer kijken naar hun Grizzlies, terwijl ze weten dat de winstkans vaak erg gering is. Diep respect voor Gijs dus.

Piet de Kort
14 februari 2008, 21:10
Zoals je kan zien ben ik nog niet zo lang lid van dit forum. Wel volg ik het ijshockey lang, en ik weet dat Nijmegen het heel lang er goed gedaan heeft.

En inderdaad: Als Nijmegen ooit weer op zijn oude niveau zit, zullen jullie van veel Nijmegenaren dezelfde reactie krijgen als ik van Martijn. En dan zullen er vast in een keer een heleboel 'trouwe' fans gaan kijken en posten. Dat zullen nou net de figurenzijn die zulke reacties op andere teams geven.

Alleen zul je die reacties (en onthoud dit goed, ik houd me aan mijn afspraken) niet van mij krijgen. Ik zal nooit andere supporters afvallen over de prestaties van hun club. Maar ik vind ook niet dat jij je als supporter van een grote club niet verheven mag voelen boven een supporter van een kleinere club.
Hypothetisch:
Als volgend seizoen Nijmegen het weer erg goed doet, en er nieuwe teams in de Eredivisie zijn (Utrecht misschien) zal ik hun supporters nooit pesten met het feit dat hun teams zich niet geplaatst hebben voor de play offs en het mijn wel.

Kortom: Ieder mag zijn clubje supporten, je zal mij nooit in het geel-blauw zien, maar ik heb er alle respect voor als Tilburgers dat wel doen. Maar ga je niet verheven boven anderen voelen vanwege de prestaties van je team.

Sterker nog: Ik vind dat de Groningse Fans een hele dikke pluim verdienen, zij komen mooi iedere keer kijken naar hun Grizzlies, terwijl ze weten dat de winstkans vaak erg gering is. Diep respect voor Gijs dus.

Volgens heb je dat al 30x geschreven Jordy! Iedere club verdient een pluim van jou, je hebt meerdere clubs waarbij je hart ligt! Helaas is dat nooit bij Destil Trappers Tilburg en dat raakt mij enorm! ::happy::::happy:::partyman:

Jordy Rutten
14 februari 2008, 21:21
Volgens heb je dat al 30x geschreven Jordy! Iedere club verdient een pluim van jou, je hebt meerdere clubs waarbij je hart ligt! Helaas is dat nooit bij Destil Trappers Tilburg en dat raakt mij enorm! ::happy::::happy:::partyman:

Ik ben diep geroerd, Pietje...dat ik je zo geraakt heb. Zal er slecht van slapen::sleep::

En dat heb ik niet 30X geschreven. Jammer dat jij meteen een kans ziet om je 7405ste onnozele post te maken in plaats van het ook echt te lezen en op zijn minst moeite doen om het te begrijpen.

Jan Been
14 februari 2008, 21:24
Volgens heb je dat al 30x geschreven Jordy! Iedere club verdient een pluim van jou, je hebt meerdere clubs waarbij je hart ligt! Helaas is dat nooit bij Destil Trappers Tilburg en dat raakt mij enorm!

Alles wat niets met Tilburg heeft te maken raakt jou totaal niet Pietje. ::party::::party::

Gerard Kuiper
14 februari 2008, 22:34
Jordy mag dan een clubsupporter zijn (zoals wij allen), hij heeft wel respect en oog voor andere teams. Daarnaast heeft hij immer een uitgesproken mening, ik ben het er niet altijd mee eens, maar waardeer zijn bijdragen daardoor des te meer! Stuk meer als al die smilie-plaatsende figuren hierzo.

Roger W. de Groot
14 februari 2008, 23:33
Jordy, het is een zinloze discussie dit. Je praat nu dus over je eigen persoontje, maar ondertussen scheer je wel heel Tilburg over 1 kam.
De rest van je verhaal: "jij bent groot en ikke ben klein en dat is niet eerlijk" citaat: Calimero

Ik zal het nog 1 keer zeggen: Het is wat over en weer gepest, maak je niet zo sappel. Heeft minder met respect te maken dan jij denkt. We hebben jou vorige keer ook al uit moeten leggen dat er voor Groningen uit respect geklapt werd door de 1500 aanwezigen bij de laatste match in Tilburg. Maar dat wil je schijnbaar niet lezen! Zelfs voor Nijmegen is er dit jaar geklapt voor hun enorme werklust wat de devils aan de dag legde. Ook daar hoor ik je uiteraard niet over!!!! Leren relativeren Jordy, en niet afgaan op wat geplaag op t forum, waar overigens iedereen aan deelneemt!

Emile Joosten
15 februari 2008, 00:01
Jammer dat jij meteen een kans ziet om je 7405ste onnozele post te maken in plaats van het ook echt te lezen en op zijn minst moeite doen om het te begrijpen.

Piet heeft in 3 jaar tijd 7400 postings, terwijl jij er in 44 dagen al 360 achter je naam hebt staan. Jouw gemiddelde ligt dus hoger dan dat van Piet. En dat jouw bijdragen altijd even sterk zijn wil ik niet beweren. Het bekende verhaal van de pot en de ketel dus.

Eric van der Putten
15 februari 2008, 00:14
Piet heeft in 3 jaar tijd 7400 postings, terwijl jij er in 44 dagen al 360 achter je naam hebt staan. Jouw gemiddelde ligt dus hoger dan dat van Piet. En dat jouw bijdragen altijd even sterk zijn wil ik niet beweren. Het bekende verhaal van de pot en de ketel dus.

Je hebt nog gelijk ook, met dat gemiddelde, 8,35 tegen 7,04 ::detective::