PDA

View Full Version : Den Haag - Heerenveen

Auke de Vries
12 februari 2008, 10:59
Vanavond staat deze wedstrijd op het program.
Deze wedstrijd staat onder leiding van Den Brabander en linesmannen Sterkens en van Loon.
Meende dat Bergmann in eerste instantie was aangewezen door de NIJB.
Heerenveen, succes vanavond en neem de 3 punten mee terug naar Friesland.::fries::

Bert Merkestein
12 februari 2008, 11:10
dacht het niet Auke gr bert

Harry Batist
12 februari 2008, 11:27
Wordt een goede test case voor de playsoff's, helaas de 3 punten blijven in Den Haag Auke......
Dinsdag de 1e uitwedstrijd in Heerenveen en Vrijdag op de Uithof wordt gezellig spannend.....

Auke de Vries
12 februari 2008, 12:05
Van mij mogen jullie de punten houden vanavond.::party::::party::

Heerenveen gaat dan de halve finale winnen, tegen wie is nog niet helemaal zeker, zal waarschijnlijk Den Haag worden.
Mocht Tilburg overwacht 2x verliezen komend weekend en Heerenveen zijn laatste 3 wedstrijden winnen dan mogen de Tilburgers tegen de Hagenaars. ::party::::party::

Luitzen van der Heide
12 februari 2008, 12:07
Wordt een goede test case voor de playsoff's, helaas de 3 punten blijven in Den Haag Auke......
Dinsdag de 1e uitwedstrijd in Heerenveen en Vrijdag op de Uithof wordt gezellig spannend.....

Heb je ook al een kristallen bol, Harry? Of ben je zo zeker van de zaak dat je de drie punten alvast in het boekje hebt gezet! Ik had jullie op basis van de pool (in december ingevuld) een kleine overwinning gegunt (2-1). Maar moet nu toch aangeven dat mijn kristallen bol de laatste tijd wel vaker een misser heeft gehad. Dus ik zet nu toch mijn papieren maar op Heerenveen. Ze hebben nog wat recht te zetten voor de nederlaag in Heerenveen.

Levi de Beer
12 februari 2008, 12:59
Van mij mogen jullie de punten houden vanavond.::party::::party::

Heerenveen gaat dan de halve finale winnen, tegen wie is nog niet helemaal zeker, zal waarschijnlijk Den Haag worden.
Mocht Tilburg overwacht 2x verliezen komend weekend en Heerenveen zijn laatste 3 wedstrijden winnen dan mogen de Tilburgers tegen de Hagenaars. ::party::::party::

Tilburg moet woensdag tegen Groningen. Dat zijn al drie punten. Dan hoeft Tilburg nog maar één punt te halen tegen Heerenveen of Amsterdam. Dat moet te doen zijn. Als Heerenveen vanavond verliest van Den Haag, dan mag je ervan uit gaan dat Trappers eerste is en eerste blijft.

Eric van der Putten
12 februari 2008, 13:42
Tilburg moet woensdag tegen Groningen. Dat zijn al drie punten.

Levi toch, je bent wel heel erg zeker van je zaak... Je mag er vanuit gaan dat ze 3 punten halen, maar jij weet het al zeker.

Piet de Kort
12 februari 2008, 13:46
Levi toch, je bent wel heel erg zeker van je zaak... Je mag er vanuit gaan dat ze 3 punten halen, maar jij weet het al zeker.

Hopelijk zijn ze wel gemotiveerd! Na een 3 1/2 uur durende busreis is het niet altijd even gemakkelijk!
Ben benieuwd wie er naar Gruninge afreizen! Ik ga deze keer niet, tenzij .......! ::happy::::surrender::::wavetowel::

Harry Batist
12 februari 2008, 13:55
Hopelijk zijn ze wel gemotiveerd! Na een 3 1/2 uur durende busreis is het niet altijd even gemakkelijk!
Ben benieuwd wie er naar Gruninge afreizen! Ik ga deze keer niet, tenzij .......! ::happy::::surrender::::wavetowel:: is niet van belang in dit topic wie er wel en niet gaan pfffff

Harry Batist
12 februari 2008, 13:59
Heb je ook al een kristallen bol, Harry? Of ben je zo zeker van de zaak dat je de drie punten alvast in het boekje hebt gezet! Ik had jullie op basis van de pool (in december ingevuld) een kleine overwinning gegunt (2-1). Maar moet nu toch aangeven dat mijn kristallen bol de laatste tijd wel vaker een misser heeft gehad. Dus ik zet nu toch mijn papieren maar op Heerenveen. Ze hebben nog wat recht te zetten voor de nederlaag in Heerenveen. Als HIJS supporter ga ik toch niet zeggen dat de 3 punten naar Hveen gaan lijkt me en moet realistisch blijven de weegschaal gaat steeds meer onze kant op in de onderlinge ontmoetingen we staan redelijk gelijk::detective::

Kathy van Wissen
12 februari 2008, 14:24
Als HIJS supporter ga ik toch niet zeggen dat de 3 punten naar Hveen gaan lijkt me en moet realistisch blijven de weegschaal gaat steeds meer onze kant op in de onderlinge ontmoetingen we staan redelijk gelijk::detective::
Harry veel plezier vanavond mocht je gaan....ik ben helaas verhinderd.Maar de puntjes kunnen weleens hier blijven....::whistle::

Piet de Kort
12 februari 2008, 14:26
is niet van belang in dit topic wie er wel en niet gaan pfffff

Haagse Harry, alleen voor jou hoop ik dat Friezeveen wint! ::party::

P.s. Voor de rest van de Haagse supporters niet, hoor! ::detective::

Harry Batist
12 februari 2008, 14:49
Harry veel plezier vanavond mocht je gaan....ik ben helaas verhinderd.Maar de puntjes kunnen weleens hier blijven....::whistle:: Uiteraard ben ik er weer live bij Kathy, vanavond ben je er nog niet maar volgende week gaat het erom...zie je dan

Levi de Beer
12 februari 2008, 14:56

Daar mogen we toch wel vanuit gaan Eric! Kom nou toch. Met alle respect voor Groningen hoor!

Als we het nu over Heerenveen of Amsterdam hebben, dan zou ik zo'n uitspraak niet aandurven. Heerenveen is sowieso een dubbeltje op zijn kant... kan alle kanten opgaan. Amsterdam is maar net hoe ze voor de dag komen, die zullen zich nog een keer willen laten zien, aangezien het hun laatste wedstrijd is dit seizoen tegen Trappers.

Bartele de Boer
12 februari 2008, 18:11
Vanavond staat deze wedstrijd op het program.
Deze wedstrijd staat onder leiding van Den Brabander en linesmannen Sterkens en van Loon.
Meende dat Bergmann in eerste instantie was aangewezen door de NIJB.
Heerenveen, succes vanavond en neem de 3 punten mee terug naar Friesland.::fries::

Dat had je helemaal goed. Verbaasde mij er gisteravond ook over dat Bergmann vervangen was door Den Brabander.
Wat die 3 punten aangaat komt het wel goed. Team is uitgerust en hopelijk ook ongeschonden vanavond huiswaarts keren.
Had er vanavond wel bij willen zijn maar ega moest werken.
Volg het wel live via Pieter.

Leendert Albers
12 februari 2008, 18:55
Ben benieuwd wie er naar Gruninge afreizen! Ik ga deze keer niet, tenzij .......! ::happy::::surrender::::wavetowel::

Hoe ben je over te halen wel te komen Piet, een spannende pot of Grunnings bier ::party::

Luitzen van der Heide
12 februari 2008, 18:58
Er zullen wel meer Flyer-fan`s bij zijn vanachter de p.c. dus voor de goede orde maar alvast de linken waarom het draait vanavond:

http://www.svfh.nl/live/live.htm
De Live sheet met een nieuw eigenwijs kleurtje

en

http://www.nijb.nl/nijbsheet.php?GameNr=24475
de NIJB sheet volgens mij echter niet live

Leendert Albers
12 februari 2008, 18:59
Er zullen wel meer Flyer-fan`s bij zijn vanachter de p.c. dus voor de goede orde maar alvast de linken waarom het draait vanavond:

en

Betech kleurtje?????

Edwin Grouwstra
12 februari 2008, 19:05

en

en dit staat dr bij, geen vadeko meer dus .............

Welkom bij het live verslag van de Art-Ice Flyers. ......... Op 12 februari a.s. zijn wij aanwezig in Den Haag met de wedstrijd HIJS the Hague vs Art-Ice Flyers.

gr.

Jordy Rutten
12 februari 2008, 19:06
Ik heb niet echt een favoriet vanavond. Zou het kunnen waarderen als Den Haag wint, is leuk. Maar ik gun de Flyers ook wel een overwinning om de kruiken bij te kunnen benen.

Tilburg moet woensdag tegen Groningen. Dat zijn al drie punten.

O, wat zou ik het leuk vinden als Groningen volgend seizoen versterkt terugkomt en dan eens een keer van jullie wint!

Leendert en Gerard. Bij de eerste Nijmegen-Groningen het volgende seizoen trakteer ik jullie op een potje bier, zoals beloofd.:bear:

Leendert Albers
12 februari 2008, 19:11
Ik heb niet echt een favoriet vanavond. Zou het kunnen waarderen als Den Haag wint, is leuk. Maar ik gun de Flyers ook wel een overwinning om de kruiken bij te kunnen benen.

O, wat zou ik het leuk vinden als Groningen volgend seizoen versterkt terugkomt en dan eens een keer van jullie wint!

Leendert en Gerard. Bij de eerste Nijmegen-Groningen het volgende seizoen trakteer ik jullie op een potje bier, zoals beloofd.:bear:

JORDY, VRIEND!! :thumsup::drinkers: Iedereen heeft het al over mijn drinken, niemand over mijn dorst........ Maarreh, zaterdag moeten wij nog thuis tegen Nijmegen, bij ons smaakt het bier ook best. Je bent van harte welkom!!!

Luitzen van der Heide
Welkom bij het live verslag van de Art-Ice Flyers. ......... Op 12 februari a.s. zijn wij aanwezig in Den Haag met de wedstrijd HIJS the Hague vs Art-Ice Flyers.
gr.

Voorzover mij bekend spelen ze vanavond nog in de oude vertrouwde kleuren!::party::

Maar het kan snel verkeren. het kan ook zijn dat ze i.d. in de art-ice kleuren spelen!
Wellicht dat Karel straks uitsluitsel geeft. Ik denk eerlijk gezegd dat de Live Pagina als eerste is aangepast toen de breuk via de media bekend werd.

Geert van der Meulen

gr.

De officiële clubsite: www.vadekoflyers.nl (http://www.vadekoflyers.nl) straalt nog Vadeko uit ... dus

Jordy Rutten
12 februari 2008, 19:16
Dus ze spelen gewoon met Vadeko op de shirts maar worden omgeroepen als Art-Ice Flyers?

JORDY, VRIEND!! :thumsup::drinkers: Iedereen heeft het al over mijn drinken, niemand over mijn dorst........ Maarreh, zaterdag moeten wij nog thuis tegen Nijmegen, bij ons smaakt het bier ook best. Je bent van harte welkom!!!

Ik houd me altijd aan mijn afspraken. Dus die pint krijgen jullie zeker een keer. Maar ik zal kijken of ik zaterdag kan komen. Ben alleen niet zo wegwijs in Gruningen

Leendert Albers
12 februari 2008, 19:20
Dus ze spelen gewoon met Vadeko op de shirts maar worden omgeroepen als Art-Ice Flyers?

Ik houd me altijd aan mijn afspraken. Dus die pint krijgen jullie zeker een keer. Maar ik zal kijken of ik zaterdag kan komen. Ben alleen niet zo wegwijs in Gruningen

Zelfs ik kon Kardinge in 1x vinden, Jordy. Het is echt heel simpel. En misschien als extra motivatie, ZELFS Piet en Emile konden de weg vinden :lol: En jij doet toch niet onder voor een Tilburger..........................

Herman Herregraven
12 februari 2008, 19:21
De officiële clubsite: www.vadekoflyers.nl (http://www.vadekoflyers.nl) straalt nog Vadeko uit ... dus
Maar het live verslag wordt gesponsord door Art Ice Geert...

Geert van der Meulen
12 februari 2008, 19:22

Zou kunnen ... Art Ice is ook geen echt ijs!

Leendert Albers
12 februari 2008, 19:22

Volgens mij is de tekst NET WEER angepast naar Vadeko Flyers!!!

Geert van der Meulen
12 februari 2008, 19:25

Blijft spannend!

Luitzen van der Heide
12 februari 2008, 19:25

Betrapt !!!!!!!!!!

Luitzen van der Heide
12 februari 2008, 19:28
Flyers spelen in het gele Vadeko shirt en Kelleher is de startende goalie.....

Mooi dat Kelleher begint. Geeft me een goed gevoel. Nou Marco nog helemaal beter en dan is de ziekenboeg weer leeg..

Carla Koopmans
12 februari 2008, 19:28
starting goalie HYS Heinonen/Flyers Kelleher

goed om te lezen dat tim weer keept! ::shiny::

Luitzen van der Heide
12 februari 2008, 19:34
starting goalie HYS Heinonen/Flyers Kelleher

goed om te lezen dat tim weer keept! ::shiny::

twee zielen 1 gedachte :RedFace:

Carla Koopmans
12 februari 2008, 19:35
twee zielen 1 gedachte :RedFace:

haha tsjaa..

ik DENK dat er veel meer flyer fans blij zijn,
dat Timmaaay weer keept! ::party::

Luitzen van der Heide
12 februari 2008, 19:36
Zonder iets af te doen aan de prestaties van Ryan

Luitzen van der Heide
12 februari 2008, 19:41
Beetje rustig aan het Haagse front

Carla Koopmans
12 februari 2008, 19:42
Zonder iets af te doen aan de prestaties van Ryan

da's waar..
Ryan is een goede vervanger voor Tim.. ::party::

Jan Been
12 februari 2008, 19:46
Ben benieuwd wat het gaat worden vanavond,heb 5-2 in de Pool,maar hoop eigenlijk dat Heerenveen wint.

Luitzen van der Heide
12 februari 2008, 20:05
Ik had zelf in december ook een verlies ingecalculeerd Jan ... Maar dat verlies hebben we al gehad dus moeten we maar weer eens gewoon een winning streak van 10 wedstrijden neer zetten. Te beginnen vandaag uiteraard.

Luitzen van der Heide
12 februari 2008, 20:07
16:22 opstootje Korthuis en E Landman beide roughing en Erik nog eens 2 min slashing 29 sec 4 vs 3.

Als we dit overleven dan gaat het vast goed komen. Timmy doet het weer geweldig bebrijp ik.

Leendert Albers
12 februari 2008, 20:11
1 - 0 volgens de livesheet van de NIJB

Carla Koopmans
12 februari 2008, 20:16
klopt..

einde eerste periode waarin de Flyers het initiatief nemen echter is het al gauw HYS die steeds meer aandringt tot de 18 minuut aarna is het Flyers die flink druk zetten op de goal van Heinonen via een fout in de aanval belndt de puck bij Hecimocvic die Subr kan aanspelen en de tot dan toe voortreffelijk keependen Kelleher boven zijn vanghand verschalkt hoog in de rechter bovenhoek

Edwin van Os
12 februari 2008, 20:17
Yehhhhhhhhhhhhhhhhhhh Hys

Patrick Bom
12 februari 2008, 20:21
kampioenen....:P

Luitzen van der Heide
12 februari 2008, 20:21
Yehhhhhhhhhhhhhhhhhhh Hys

Even niets tegen in te brengen. Maar het spel is nog niet gespeeld

Leendert Albers
12 februari 2008, 20:23
kampioenen....:P

Hoogmoed komt voor de val???::wavetowel::

Gerard van der Heide
12 februari 2008, 20:26
Flyers spelen in het gele Vadeko shirt en Kelleher is de startende goalie.....

Mooi dat Kelleher begint. Geeft me een goed gevoel. Nou Marco nog helemaal beter en dan is de ziekenboeg weer leeg..

Ik vind eigenlijk dat het geel en rood en zwart ongeacht wat eigenlijk bij de Flyers hoort.
Waar ik voor zou willen pleiten is een shirt met haar eigen huidige kleuren, ongeacht wie de sponsor is/wordt.

Leendert Albers
12 februari 2008, 20:27
klopt..

einde eerste periode waarin de Flyers het initiatief nemen echter is het al gauw HYS die steeds meer aandringt tot de 18 minuut aarna is het Flyers die flink druk zetten op de goal van Heinonen via een fout in de aanval belndt de puck bij Hecimocvic die Subr kan aanspelen en de tot dan toe voortreffelijk keependen Kelleher boven zijn vanghand verschalkt hoog in de rechter bovenhoek

Hee Carlaa, je maakt dezelfde type-fouten als in het live-verslag:Bonk3::yawinkle:

Martin Kinderen
12 februari 2008, 20:32
Ik vind eigenlijk dat het geel en rood en zwart ongeacht wat eigenlijk bij de Flyers hoort.
Waar ik voor zou willen pleiten is een shirt met haar eigen huidige kleuren, ongeacht wie de sponsor is/wordt.

Dit zou inderdaad zo moeten zijn. Maar helaas liggen in de ijshockeywereld de sponsoren niet voor het oprapen, en moet je helaas af en toe concessies doen.

Carla Koopmans
12 februari 2008, 20:34
Hee Carlaa, je maakt dezelfde type-fouten als in het live-verslag:Bonk3::yawinkle:

ja hehe.
lekker logisch. :Nerd:

trouwens, mijn naam is met 1 a.. bij het registreren was ik iets te snel, en toen drukte ik op enter en zag later pas dat er 2 a's stonden i.p.v. 1.. :p

Leendert Albers
12 februari 2008, 20:36
ja hehe.
lekker logisch. :Nerd:

trouwens, mijn naam is met 1 a.. bij het registreren was ik iets te snel, en toen drukte ik op enter en zag later pas dat er 2 a's stonden i.p.v. 1.. :p

Klein berichtje aan de Moderator en die A teveel is zo verholpen...........

Geert van der Meulen
12 februari 2008, 20:36

Dan maar terug naar de kleuren blauw en wit die van oudsher bij Heerenveen en bij de ijshockeyclub Thialf horen!

Henry van Beek
12 februari 2008, 20:38
hoop eigenlijk wel dat de punten naar heerenveen gaan vanavond :P

Edwin van Os
12 februari 2008, 20:40
2-0 Andri YEHHHHHHHHHHH HYS

Luitzen van der Heide
12 februari 2008, 20:41
hoop eigenlijk wel dat de punten naar heerenveen gaan vanavond :P

IK ook Henry Ik ook

Gerard van der Heide
12 februari 2008, 20:51
Zijn er nog mensen die dat weten Geert?
Vraag es aan mensen welke kleuren de Flyers dragen.
Ik weet zeker dat NIEMAND de kleuren blauw en wit gaat noemen.

Gerard van der Heide
12 februari 2008, 20:53
............. behalve jij dan.

Geert van der Meulen
12 februari 2008, 20:57
Zijn er nog mensen die dat weten Geert?
Vraag es aan mensen welke kleuren de Flyers dragen.
Ik weet zeker dat NIEMAND de kleuren blauw en wit gaat noemen.

Mensen die van ijshockey houden wel.
Bovendien, vraag nou eens willekeurig aan mensen op straat welke kleuren de Flyers dragen. Hoeveel mensen weten dat?

Edwin van Os
12 februari 2008, 20:57
3-0 yehhhhhhhhhhhhh hys

Leendert Albers
12 februari 2008, 20:58
3 -0 , met dank aan den Brabander?? (Zie live verslag)

Jan Been
12 februari 2008, 21:00
3 -0 , met dank aan den Brabander?? (Zie live verslag)

is dat wel zo leendert,je bent er niet bij hoor.::detective::

Henry van Beek
12 februari 2008, 21:03
IK ook Henry Ik ook
heb er nu effe een hard hoofd in dat het goed komt ..

Leendert Albers
12 februari 2008, 21:04

Weet ik Jan, ik lees alleen dit bij het live-verslag:
38:18 straf Panchenko voor een zogenaamde slashing
37:03 Levitin 4 minuten roughing de uitlokker uiteraard niets

Dan concludeer ik: "bedankt" ref.

Gerard van der Heide
12 februari 2008, 21:04
Dat zou je nog wel eens kunnen verbazen Geert.
Ik zou zeggen probeer het eens........
En wees eens eerlijk, denk je echt dat er veel mensen zijn die weten dat de Flyers heeeeeeeeeel lang geleden in blauw-wit speelden??
Ik wist het iig niet, maar dat komt natuurlijk omdat ik niet van ijshockey hou. Althans dat suggereer jij dan dan weer...............

Luitzen van der Heide
12 februari 2008, 21:05
heb er nu effe een hard hoofd in dat het goed komt ..

Nog maar wat extra trainen en dan de play-off maar met een winst beginnen.....

Vanavond is "slechts" een niet terzake doende wedstrijd. Heel blijven is belangrijker

Jan Been
12 februari 2008, 21:07
Weet ik Jan, ik lees alleen dit bij het live-verslag:
38:18 straf Panchenko voor een zogenaamde slashing
37:03 Levitin 4 minuten roughing de uitlokker uiteraard niets

Dan concludeer ik: "bedankt" ref.

Ik weet het maar dan toch moet je de reactie`s afwachten van diegene die er zijn geweest en wel van alle twee de kanten.Maar dat zijn weer twee verschillende verhalen apart natuurlijk.:RedFace:

Geert van der Meulen
12 februari 2008, 21:08
En wees eens eerlijk, denk je echt dat er veel mensen zijn die weten dat de Flyers heeeeeeeeeel lang geleden in blauw-wit speelden??
Ik wist het iig niet, maar dat komt natuurlijk omdat ik niet van ijshockey hou. Althans dat suggereer jij dan dan weer...............

Jij voelt je snel aangesproken!:)
De Flyers hebben ook in blauw en wit gespeeld.
De ijshockeyclub Thialf speelde natuurlijk in blauw en wit en als je mensen op straat vraagt naar de kleuren van de ijshockeyclub Thialf, denk ik dat veel mensen, ook al is het gokken blauw en wit als antwoord geven.
Het zijn nu eenmaal de kleuren die bij Heerenveen passen en gebruikt worden (werden) door heel veel sportverenigingen in Heerenveen.
Maar dat weet jij natuurlijk weer niet als Drachtster Kei!

Edwin van Os
12 februari 2008, 21:10
Ik ben er ook niet bij moet ik zeggen dus weet het niet.

Maar de stelling doet er niet meer toe die wedstrijd dus.... is wel erg zwak

Gerard van der Heide
12 februari 2008, 21:11
Volgens live-verslag heeft men de "aanval" op Levitin geopend. Vier minuten zitten.
Denk niet dat deze "aanval" hiermee beeindigd zal zijn.
Zou me niet verbazen dat A.T........................... laat ik maar zwijgen

Geert van der Meulen
12 februari 2008, 21:12
Ik ben er ook niet bij moet ik zeggen dus weet het niet.

Maar de stelling doet er niet meer toe die wedstrijd dus.... is wel erg zwak

Misschien wordt het nog wel gelijk ... dan doet het er ook weer toe!::party::

Martin Kinderen
12 februari 2008, 21:16

Leest toch allemaal net iets anders he Jan, als je als neutrale supporter zit mee te lezen.

Luitzen van der Heide
12 februari 2008, 21:18
Leest toch allemaal net iets anders he Jan, als je als neutrale supporter zit mee te lezen.

Is Jan Neutraal dan?

Emile Joosten
12 februari 2008, 21:19
Misschien wordt het nog wel gelijk ... dan doet het er ook weer toe!::party::

Den Haag lijkt te gaan winnen. Ben bang dat Heerenveen toch wat in mineur is en er dus niet goed voor staat voor wat betreft de halve finale play-off tegen Den Haag.
Ook jammer dat de wedstrijd van aanstaande zaterdag in Heerenveen er niet meer toe doet als Trappers morgen een winstpartij in Groningen weet te behalen.
Een voorspelde finale tussen Den Haag en Tilburg lijkt haast onafwendbaar!

Leendert Albers
12 februari 2008, 21:22
Den Haag lijkt te gaan winnen. Ben bang dat Heerenveen toch wat in mineur is en er dus niet goed voor staat voor wat betreft de halve finale play-off tegen Den Haag.
Ook jammer dat de wedstrijd van aanstaande zaterdag in Heerenveen er niet mer toe doet als Trappers morgen een winstpartij in Groningen weet te behalen.
Een voorspelde finale tussen Den Haag en Tilburg lijkt haast onafwendbaar!

Als jullie nog wat spanning willen houden voor zaterdag, Emile.... ::party::

Emile Joosten
12 februari 2008, 21:24
Als jullie nog wat spanning willen houden voor zaterdag, Emile.... ::party::

Ik snap 'm Leendert, maar ben toch bang dat Larry en zijn team andere plannen hebben!!

Piet de Kort
12 februari 2008, 21:27
Ik snap 'm Leendert, maar ben toch bang dat Larry en zijn team andere plannen hebben!!

Veel plezier morgen in Gruninge, Ome Emile! Ik blijf thuis! ::party::

Leendert Albers
Ik vrees het ook Emile, toch gaan we voor een leuke wedstrijd morgen. En trouwens, IK hoop wel dat Heerenveen in de finale speelt; da's een stuk dichter bij huis!!!

Emile Joosten
Daar gaan we weer: Hecimovic. 10 minuten penalty, abuse of officials. Ben toch benieuwd wat John heeft gedaan!

Edwin van Os
HYS het bekende probleem weer. Teveel straffen.

Emile Joosten
12 februari 2008, 21:28
Veel plezier morgen in Gruninge, Ome Emile! Ik blijf thuis! ::party::

Morgenmiddag vertrekt Rob al richting Assen, dus ....................:)

Leendert Albers
12 februari 2008, 21:30
Morgenmiddag vertrekt Rob al richting Assen, dus ....................:)

Ik kom even bijpraten Emile!!

Emile Joosten
12 februari 2008, 21:31
HYS het bekende probleem weer. Teveel straffen.

Na ruim 7 minuten al 18 minuten straftijd tegen o voor Heerenveen.
Hoe laten we 'n team terugkomen in de wedstrijd???::detective::

Edwin van Os
12 februari 2008, 21:32
Op een of andere manier zijn het soms een paar eikels. Gewoon die wedstrijd uitspelen

Emile Joosten
Ik kom even bijpraten Emile!!

Dan zul je toch naar Tilburg moeten komen!

Leendert Albers
Moet je het wel kunnen afmaken!

Luitzen van der Heide
Dus toch compensatie fluiten Emile?

Piet de Kort

Wordt het toch nog spannend! ::coolrockon::

Leendert Albers
12 februari 2008, 21:34
Dan zul je toch naar Tilburg moeten komen!

OK, dacht even dat je het nog een keertje aandurfde af te reizen naar Kardinge... Dan maar in Heerenveen tijdens de finale!!!!

Edwin van Os
12 februari 2008, 21:34
Wel trouwens een opmerking dat HYS op tijd in vorm begint te komen, tenminste lijkt het

Luitzen van der Heide
12 februari 2008, 21:35
Wel trouwens een opmerking dat HYS op tijd in vorm begint te komen, tenminste lijkt het

En Heinonen in een glansrol....

Edwin van Os
12 februari 2008, 21:35
en Sami zo te zien ook verschrikkelijk in vorm. Gelukkig maar

Luitzen van der Heide
12 februari 2008, 21:42
52:32: PEN Vadeko Flyers Heerenveen: 37: Tim KELLEHER 2 min Roughing

Als zelfs Tim al op de vuist gaat? Nou ja! het zal wel................

Piet de Kort
12 februari 2008, 21:47
8 punten voorsprong in de competitie, Ome Emile!::happy:::drinkers::supz:::wavetowel::

Leendert Albers
12 februari 2008, 21:50
8 punten voorsprong in de competitie, Ome Emile!::happy::

Was het niet Geleen dat vorig jaar als eerste eindigde en er in de halve finale uitvloog?? ::hyper:: Datzelfde kan jullie ook overkomen!!!!!!!!

Edwin van Os
12 februari 2008, 21:52
Vechten jullie het maar uit en dan worden wij kampioen haha

Luitzen van der Heide
12 februari 2008, 21:52
Was het niet Geleen dat vorig jaar als eerste eindigde en er in de halve finale uitvloog?? ::hyper:: Datzelfde kan jullie ook overkomen!!!!!!!!

SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTTTT. Niet verder vertellen Geleen heeft echt wel geleerd van vorig jaar.

Maar nu ik toch aan het tikken ben.

HIJS GEFELICITEERD !!!!!!!!! TOT A.S. DINSDAG IN HEERENVEEN

Edwin van Os
12 februari 2008, 21:53
thanks

Piet de Kort
12 februari 2008, 21:56

Als Geleen erin komt, vliegen ze er zo weer uit, Leendert! Dat weet iedereen, ook heel Gelaen en omstreken! ::party::

Jan Hofstede
12 februari 2008, 21:58
Als Geleen erin komt, vliegen ze er zo weer uit, Leendert! Dat weet iedereen, ook heel Gelaen en omstreken! ::party::

Jan Hofstede weet daar niets van af Pietje....

Leendert Albers
12 februari 2008, 22:00
Ik wacht met spanning op de (halve) finale wedstrijden Piet!. Ik ben dit jaar (gelukkig) een redelijk neutrale toeschouwer, met een lichte voorkeur voor Heerenveen. Dus we zien elkaar wel in Thialf!!::party::

Harry Batist
12 februari 2008, 22:15
Zeer goede wedstrijd gezien met een zeer sterkt collectief van HIJS en met een uitblinkende keeper Sami (snap niet dat hij derde in de poll staat). Wij zijn er klaar voor en gaan er voor. Brabander weer zeer dubieus deze wedstrijd,maar dat zijn we gewend van hem.

Peggy van der Ham
12 februari 2008, 22:26
En geen smoesjes edwin er rijden dinsdag drie supporters bussen !!!!!!!!!!!!

Ro Herregraven
12 februari 2008, 22:53

Wil me nergens mee bemoeien, maarre...
Sinds ik ijshockey ga kijken speelde Heerenveen 1 seizoen in 't groen-geel, en vervolgens jarenlang in 't blauw-wit.

Daarna een jaartje rood-zwart, en vervolgens weer een hele tijd blauw-wit. Pas sinds een paar jaar in 't geel-rood-zwart.

Emile Joosten
12 februari 2008, 23:07
Jan Hofstede weet daar niets van af Pietje....

Weer een slapende hond wakker gemaakt!!

John Steenpoorte
12 februari 2008, 23:27
Zeer goede wedstrijd gezien met een zeer sterkt collectief van HIJS en met een uitblinkende keeper Sami (snap niet dat hij derde in de poll staat). Wij zijn er klaar voor en gaan er voor. Brabander weer zeer dubieus deze wedstrijd,maar dat zijn we gewend van hem.

ja precies je zecht het goed, er moesten bijna extra stoelen neergezet worden naast de strafbank.