View Full Version : Toch Vadeko?
Geert van der Meulen
7 februari 2008, 14:14
IIshockeyclub Flyers fan It Hearrenfean is dochs wer yn petear mei sponsor Vadeko oer in oplossing foar de problemen tusken beide partijen. De Flyers seinen it kontrakt mei Vadeko tiisdei iensidich op, om't it bedriuw út Winsum de finansjele ferplichtings net neikomt. De club koe d?rtroch de salarissen net meer betelje.
Oer de ynhâld fan 'e petearen wol Flyersfoarsitter Danny Micola foarearst neat sizze.
www.omropfryslan.nl (http://www.omropfryslan.nl)
IJshockeyclub Flyers uit Heerenveen is toch weer in gesprek met sponsor Vadeko over een oplossing voor de problemen tussen beide partijen. De Flyers zegden het contract met Vadeko afgelopen dinsdag eenzijdig op, omdat het bedrijf uit Winsum de financiele verplichtingen niet nakomt. De club kon daardoor de salarissen niet meer betalen.
Over de inhoud van de gesprekken wil Flyersvoorzitter Danny Micola voorlopig niks zeggen.
Vertaling: GvdM
Roger W. de Groot
7 februari 2008, 14:26
Is dit het begin van een langdurige soap? Het zou m.i. voor alle partijen beter zijn om de zaak met Vadeko op te lossen. Voor die paar weken dat het seizoen nog duurt een nieuwe naam, sponsor etc. lijkt me niet ideaal.
Levi de Beer
7 februari 2008, 15:52
IIshockeyclub Flyers fan It Hearrenfean is dochs wer yn petear mei sponsor Vadeko oer in oplossing foar de problemen tusken beide partijen. De Flyers seinen it kontrakt mei Vadeko tiisdei iensidich op, om't it bedriuw út Winsum de finansjele ferplichtings net neikomt. De club koe d?rtroch de salarissen net meer betelje.
Oer de ynhâld fan 'e petearen wol Flyersfoarsitter Danny Micola foarearst neat sizze.
www.omropfryslan.nl (http://www.omropfryslan.nl)
IJshockeyclub Flyers uit Heerenveen is toch weer in gesprek met sponsor Vadeko over een oplossing voor de problemen tussen beide partijen. De Flyers zegden het contract met Vadeko afgelopen dinsdag eenzijdig op, omdat het bedrijf uit Winsum de financiele verplichtingen niet nakomt. De club kon daardoor de salarissen niet meer betalen.
Over de inhoud van de gesprekken wil Flyersvoorzitter Danny Micola voorlopig niks zeggen.
Vertaling: GvdM
Potverdrie... zit ik eerst heel veel moeite te doen om het fries te lezen (wat me overigens wel lukte), staat de vertaling eronder! ::hyper::
Maar goed. Even on-topic, anders zegt Joep weer dat heel Tilburg alleen maar onzin post op het forum.
Kappen met die sponsor! Als het nu al gezeik is (vorig seizoen ook al), oprotten met die hap. Daar wordt een club niet beter van.
Luitzen van der Heide
7 februari 2008, 16:55
Eerst maar eens zorgen dat de lopende verplichtingen -en de nog komende financiele verplichtingen vanuit- de sponsor op een soort van G rekening worden gestort! Daarna kan uiteraard worden bekeken hoe het nu verder moet met Vadeko en de ander sponsor Art Ice
Ik vind het een sterke actie ::check2::van het bestuur van de Flyers dat zij zich in eerste instantie niet laten verblinden door het geld van een sponsor...........
Nou was dat veblinden door het geld uiteraard ook niet zo moeilijk als er niets is om je te veblinden.
::hyper::
Maar toch,..... Je moet wel even de stoute schoenen aantrekken en je hoofdsponsor de wacht aanzeggen.
Emile Joosten
7 februari 2008, 17:05
Het lijkt erop dat Vadeko is geschrokken van de meer dan adequate reactie van het Flyersbestuur om nu al in zee te gaan met de voorziene sponsor voor het komende seizoen. De nieuwe shirtjes zijn/waren al in de maak om volgend weekend voor de nieuwe sponsor te kunnen optreden.
Misschien maar vlug afbestellen en Vadeko aan het contract voor het lopende seizoen houden.
Maar ja,.....beter twee sponsoren dan géén!!
Annet Boers
7 februari 2008, 17:18
Het lijkt erop dat Vadeko is geschrokken van de meer dan adequate reactie van het Flyersbestuur om nu al in zee te gaan met de voorziene sponsor voor het komende seizoen. De nieuwe shirtjes zijn/waren al in de maak om volgend weekend voor de nieuwe sponsor te kunnen optreden.
Misschien maar vlug afbestellen en Vadeko aan het contract voor het lopende seizoen houden.
Helemaal gelijk Emile.... ben ik het toch een keer roerend met jou eens!! Das toch ook wat!? hahaha
Emile Joosten
7 februari 2008, 17:31
Helemaal gelijk Emile.... ben ik het toch een keer roerend met jou eens!! Das toch ook wat!? hahaha
Wat heb jij toch met de Tilburgers????
Annet Boers
7 februari 2008, 17:45
Wat heb jij toch met de Tilburgers????
Wat dan? Ik vroeg me juist af wat Tilburgers hier op t forum meestal tegen mij hebben... hahaha
Maar afgezien van het feit dat ik zelf uit Brabant kom heb ik verder helemaal niets met Tilburgers... ook niet tegen ze btw.::hyper::
Mn opmerking was toch ook niet met sarcasme doordrenkt? En zo ja, iig niet zo bedoelt.
Vond je posting juist heel goed!
Luitzen van der Heide
7 februari 2008, 17:58
Ze hebben vast wel ergens een (art)Ice-kast, Emile::hyper::.
Maar nog maar ffe wachten op de witte rook alvorens de ingeslagen weg te verlaten. En in ieder geval mag duidelijk zijn dat het bestuur een duidelijk statement heeft afgegeven. Het zou mij niet verbazen dat deze actie "zelfs" nieuwe sponsors zal opleveren.....
Eric van der Putten
7 februari 2008, 19:10
Maar afgezien van het feit dat ik zelf uit Brabant kom heb ik verder helemaal niets met Tilburgers...
Oei oei, hier wordt Martijn niet vrolijk van hoor! ::check2:::wink:
Piet de Kort
7 februari 2008, 19:24
Oei oei, hier wordt Martijn niet vrolijk van hoor! ::check2:::wink:
Hou eens op met stoken, Putje! ::party:: Martijn is en blijft vrolijk! ::hyper::
Paulie Rousseau
8 februari 2008, 10:02
Iedereen vindt het kennelijk een prima actie van het Heerenveen-bestuur. Ik vind het niet zo geweldig als eerst in een persbericht wordt aangekondigd dat met onmiddellijke ingang wordt gebroken met de sponsor en later in de week blijkt dat men toch weer in overleg is. Toch een beetje soap-achtig. Beide partijen zijn er kennelijk niet in geslaagd om dit binnenskamers te regelen.
Dat hoeft natuurlijk niet aan het bestuur te liggen, maar om nu te zeggen dat dit goed is voor sponsorrelaties vind ik erg ver gaan. Ben benieuwd of dit muisje geen groter staartje krijg (wat is straks de positie van Vadeko en van Art-Ice). Als het uiteindelijk leidt tot twee hoofdsponsors is 't natuurlijk wel knap gedaan......
Jordy Rutten
8 februari 2008, 10:39
Iedereen vindt het kennelijk een prima actie van het Heerenveen-bestuur. Ik vind het niet zo geweldig als eerst in een persbericht wordt aangekondigd dat met onmiddellijke ingang wordt gebroken met de sponsor en later in de week blijkt dat men toch weer in overleg is. Toch een beetje soap-achtig. Beide partijen zijn er kennelijk niet in geslaagd om dit binnenskamers te regelen.
Dat hoeft natuurlijk niet aan het bestuur te liggen, maar om nu te zeggen dat dit goed is voor sponsorrelaties vind ik erg ver gaan. Ben benieuwd of dit muisje geen groter staartje krijg (wat is straks de positie van Vadeko en van Art-Ice). Als het uiteindelijk leidt tot twee hoofdsponsors is 't natuurlijk wel knap gedaan......
Helemaal mee eens.
Luitzen van der Heide
8 februari 2008, 11:39
Ik denk eerlijk gezegd dat de soap-achtige benaming die je er aan geeft niet juist is.
De actie van het bestuur is -in mijn beleving althans- duidelijk en absoluut niet ondoordacht geweest. Sterker nog, -ik gaf het al eerder aan- het getuigt van klasse dat het bestuur van de Flyers haar niet heeft langer onder druk heeft laten zetten.
Ik ben er ook van overtuigd dat het bestuur van de Flyers alvorens de bekendmaking van het met onmiddelijke ingang breken met de sponsor veelvuldig heeft gereclameerd bij de sponsor. Als wordt gesproken over een laatste deadline die vervolgens rustig aan de kant wordt geschoven door de sponsor dan lijkt het mij niet minder dan normaal dat er een dergelijk bericht in de media wordt gebracht.
Niets, maar dan ook niets mis mee!!!!!!
Als vervolgens de sponsor toch klaarblijkelijk wil spreken over de door haar veroorzaakte problematiek dan is het zelfs zeer te prijzen dat het bestuur niet haar poot stijf houdt maar het gesprek weer aan gaat.
Bestuurlijk en comercieel gezien is het dus voor de Flyers op dit moment een Win-Win situatie. Sterk beleid, krachtig voor je club opkomen en -daar waar mogelijk- duidelijk en zinnig naar de buitenwacht cominuceren is juist waar het gaat om het binnenhalen van sponsoren. Er is dus duidelijk een profesionele insteek zou ik zeggen.
Juist richting sponsoren geef je aan dat je weet waar je mee bezig bent. Zou een sponsor daarbij dan juist niet aan een dergelijke club geld spenderen! Ik denk van wel. Op de juiste momenten kiezen voor de duidelijkheid, hoe moeilijk dat soms ook is, zou in mijn optiek een absolute must zijn.
En inderdaad het zou zelfs in kunnen houden dat er niet 1 maar 2 of meer hoofdsponsoren overblijven...
Dan heeft het bestuur dus met haar actie duidelijkheid voor spelers, teamleiding en overige sponsoren gecreerd met daarnaast nog eens goodwill en vertrouwen van het publiek.
Karel van der Wal
8 februari 2008, 11:49
Laat ik even wat voorop stellen Ik wil jullie herinneringen graag even opfrissen.
Seizoen 2005/06 in de zomer wordt er een kortgeding aangespannen tussen Flyers en Sponsor. Juist voor aanvang van dat kort geding trekt de sponsor aan zijn stutten en laat het niet doorgaan. ( ging om wel of niet verlengen) Gevolg sponsor nam heft in handen en mededirecteur J.Zijlstra werd voorzitter van de Flyers.
Seizoen 2006/07 in de zomer, werd er een " convenant" opgemaakt door de voorzitter van de Flyers en werd er uit onvrede met de andere club, een terug treden uit eredivisie aangekondigd. Gevolg de aangetrokken imports werden afgezegd. ( met dank aan Den Haag, die hier van profiteerde en mijn geloofwaardigheid in het buitenland cq. bij agents gelukkig kon waarborgen) Binnen 7 dagen een ommekeer van 360 graden en toch weer deelname in ere divisie. Opnieuw imports aantrekken etc. Halverwege dat seizoen een nieuw bestuur en vertrek van Zijlstra en ook de coach. Waar lag het aan dat er zoveel wedstrijden werden verloren. Aan de coach die geen greep kreeg op de groep of was er andere onvrede, wie zal het zeggen. Gelukkig ging het nieuwe bestuur een overeenkomst aan met een nieuwe coach ( de tovenaar van de Balkan) en zie zowaar die kende de kneepjes van het vak en ook hoe ijshockey in Heerenveen gebracht werd in het verleden.
Dus Paulie, die sponsor relatie was ook in het verleden al moeilijk. Dit bestuur heeft nu eens de tanden er in gezet en de poot strak gehouden. Let op Art-Ice was al co-sponsor. Als je de Flyers hebt zien spelen dan zag je al maanden het logo van Art-Ice op de broeken. Het bestuur van Flyers is heus niet over 1 nacht ei gegaan, m.a.w. aan de relatie met sponsor Art-Ice is allang gewerkt.
Dat overname van een sponsoring tijdens een lopend seizoen is natuurlijk niet gebruikelijk en juridisch misschien wel een struikelblok. Naams verandering zo enkele weken voor ( een spannend ?) einde van de competitie kan ook wel eens een probleem zijn voor de overname. Immers in hoeverre kan een sponsor iets terug claimen wegens contract breuk. Juist dat kan een reden zijn voor huidige sponsor - toekomstige sponsor en club nog eens rond de tafel te gaan.
Je kan beter in goed overleg uit elkaar gaan dan via de juridische kant, dat kost alleen veel tijd en geld voor alle partijen en de onrust blijft dan ook nog in de play off's.
Hoop maar dat ze er op korte termijn uitkomen. Misschien gaat de Club nog gewoon als Heerenveen Flyers verder. Zo heet de Stichting van het ere divisie team per slot van rekening. Al wil GvdM ons anders doen geloven.
Piet de Kort
8 februari 2008, 11:52
Ik denk eerlijk gezegd dat de soap-achtige benaming die je er aan geeft niet juist is.
De actie van het bestuur is -in mijn beleving althans- duidelijk en absoluut niet ondoordacht geweest. Sterker nog, -ik gaf het al eerder aan- het getuigt van klasse dat het bestuur van de Flyers haar niet heeft langer onder druk heeft laten zetten.
Ik ben er ook van overtuigd dat het bestuur van de Flyers alvorens de bekendmaking van het met onmiddelijke ingang breken met de sponsor veelvuldig heeft gereclameerd bij de sponsor. Als wordt gesproken over een laatste deadline die vervolgens rustig aan de kant wordt geschoven door de sponsor dan lijkt het mij niet minder dan normaal dat er een dergelijk bericht in de media wordt gebracht.
Niets, maar dan ook niets mis mee!!!!!!
Als vervolgens de sponsor toch klaarblijkelijk wil spreken over de door haar veroorzaakte problematiek dan is het zelfs zeer te prijzen dat het bestuur niet haar poot stijf houdt maar het gesprek weer aan gaat.
Bestuurlijk en comercieel gezien is het dus voor de Flyers op dit moment een Win-Win situatie. Sterk beleid, krachtig voor je club opkomen en -daar waar mogelijk- duidelijk en zinnig naar de buitenwacht cominuceren is juist waar het gaat om het binnenhalen van sponsoren. Er is dus duidelijk een profesionele insteek zou ik zeggen.
Juist richting sponsoren geef je aan dat je weet waar je mee bezig bent. Zou een sponsor daarbij dan juist niet aan een dergelijke club geld spenderen! Ik denk van wel. Op de juiste momenten kiezen voor de duidelijkheid, hoe moeilijk dat soms ook is, zou in mijn optiek een absolute must zijn.
En inderdaad het zou zelfs in kunnen houden dat er niet 1 maar 2 of meer hoofdsponsoren overblijven...
Dan heeft het bestuur dus met haar actie duidelijkheid voor spelers, teamleiding en overige sponsoren gecreerd met daarnaast nog eens goodwill en vertrouwen van het publiek.
Zit jij in het BESTUUR van Flyers, Luitzen? Zo riekt het namelijk wel! ::hyper::
Paulie Rousseau
8 februari 2008, 12:02
Luitzen heeft veel tekst nodig om aan te geven dat het een prima actie is om in de publiciteit te brengen dat sponsor en club niet meer door een deur kunnen en vervolgens weer in gesprek zijn....
Wat er verder precies speelt interesseert me niet. Ik wil alleen niet meer en niet minder zeggen dat een regeling binnenskamers altijd de voorkeur verdient. Ik gaf in mijn posting al aan dat de schuld niet bij het bestuur hoeft te liggen.
Geert van der Meulen
8 februari 2008, 12:14
Heb je de Leeuwarder Courant van afgelopen dinsdag wel goed gelezen Luitzen?
Geert van der Meulen
8 februari 2008, 12:19
Misschien gaat de Club nog gewoon als Heerenveen Flyers verder. Zo heet de Stichting van het ere divisie team per slot van rekening. Al wil GvdM ons anders doen geloven.
Dat deze stichting, die nog maar pas bestaat, zich bijna zo heeft genoemd ontken ik niet. De naam is Stichting Flyers Heerenveen volgens het register van de KvK.
Het is wel zo dat de naam Heerenveen Flyers al sinds 1991 wordt gebruikt door de Stichting Jeugd IJshockey.
Het is wel zo dat alle stichtingen die zich sinds die tijd bezig hebben gehouden met eredivisie ijshockey hun teams inschreven onder andere namen.
De naam Heerenveen Flyers hoort dus gewoon bij de jeugd!
Joep Meijsen
8 februari 2008, 12:49
Ik heb hier in het bedrijf even met een merkendeskundige overlegd. Die vermoedt dat de historische oorsprong van de naam ertoe leidt dat geen van beide partijen de naam exclusief kan claimen. Alleen als de jeugdstichting zou besluiten een team in de eredivisie te plaatsen, kan er sprake zijn van problemen en dan wordt het een zaak van juristen.
Geert van der Meulen
8 februari 2008, 12:52
Ik heb hier in het bedrijf even met een merkendeskundige overlegd. Die vermoedt dat de historische oorsprong van de naam ertoe leidt dat geen van beide partijen de naam exclusief kan claimen. Alleen als de jeugdstichting zou besluiten een team in de eredivisie te plaatsen, kan er sprake zijn van problemen en dan wordt het een zaak van juristen.
Persoonlijk zou ik en ik vermoed ook geen van de bestuursleden van Stichting Jeugd IJshockey er bezwaar tegen hebben dat het eredivisieteam deze naam tijdelijk zou gebruiken.
Ik vind alleen wel dat de historie goed moet worden vermeld en bovendien word ik hier weer persoonlijk aangevallen door de heer van der Wal op iets dat ik nooit heb beweerd.
Luitzen van der Heide
8 februari 2008, 13:23
Dat deze stichting, die nog maar pas bestaat, zich bijna zo heeft genoemd ontken ik niet. De naam is Stichting Flyers Heerenveen volgens het register van de KvK.
Het is wel zo dat de naam Heerenveen Flyers al sinds 1991 wordt gebruikt door de Stichting Jeugd IJshockey.
Het is wel zo dat alle stichtingen die zich sinds die tijd bezig hebben gehouden met eredivisie ijshockey hun teams inschreven onder andere namen.
Om even helemaal duidelijk te zijn Geert
De naam van het jeugdstichting is:
De Stichting Jeugd IJshockey Heerenveen e.o. 1991.
Niets meer niets minder. Het feit dat de jeugd zich vervolgens identificeert met de Flyers doet daaraan niets af hoor maar dat is geen naam welke volgens het register is geregistreerd.
De naam Stichting Flyers Heerenveen daarintegen is wel een bestaande naam en is op 30 augustus 2006 ingeschreven.
Luitzen van der Heide
8 februari 2008, 13:30
Zit jij in het BESTUUR van Flyers, Luitzen? Zo riekt het namelijk wel! ::hyper::
Hoe bedoel je dat Piet? ::party::
Maar nee hoor ik zit niet in het bestuur!
Gewoon toeschouwer en behept met het IJshockey virus
Karel van der Wal
8 februari 2008, 13:36
Persoonlijk zou ik en ik vermoed ook geen van de bestuursleden van Stichting Jeugd IJshockey er bezwaar tegen hebben dat het eredivisieteam deze naam tijdelijk zou gebruiken.
Ik vind alleen wel dat de historie goed moet worden vermeld en bovendien word ik hier weer persoonlijk aangevallen door de heer van der Wal op iets dat ik nooit heb beweerd.
Ik val je helemaal niet aan Geert, echter in al jouw schrijven staat toch steeds Heerenveen Flyers 1 bij voorbeeld. De naam Flyers is destijds door Feenstra Verwarming genomen omdat toen de reklame "verwarming " niet meer mocht worden gebruikt.
Zo ook geen Vadeko Houtproducten etc. of TriCorp werkkleding mag worden genoemd. Maar het is mij worst - op het moment dat ik het schreef, wist ik dat jij zou reageren. En ...... gezien het logo van de jeugd zou Falcons - Adlers - Hawks of Sparrows eerder in aanmerking komen. Ach en het is intussentijd ook al eens Oilers geweest. En mocht het Art-Ice worden bedenken ze misschien wel weer wat anders. (als het maar niet Art-Ice plankjes wordt)::party::
Geert van der Meulen
8 februari 2008, 14:11
Om even helemaal duidelijk te zijn Geert
De naam van het jeugdstichting is:
De Stichting Jeugd IJshockey Heerenveen e.o. 1991.
Niets meer niets minder. Het feit dat de jeugd zich vervolgens identificeert met de Flyers doet daaraan niets af hoor maar dat is geen naam welke volgens het register is geregistreerd.
De naam Stichting Flyers Heerenveen daarintegen is wel een bestaande naam en is op 30 augustus 2006 ingeschreven.
Of ik niet weet wat de naam van de jeugdstichting is.
Het gaat er om dat in 1991 na het faillissement de jeugdstichting is opgericht die toen alle teams als Heerenveen Flyers heeft ingeschreven.
In 1994 ging ook de stichting over het eerste team weer eens failliet wat de jeugdstichting ook nog eens opzadelde met een schuld van f 40.000,00. Desondanks zijn die er toch in geslaagd te blijven bestaan met zelfs een team in de eredivisie onder de naam: Heerenveen Flyers wat later Pelgrim Flyers werd.
Je kunt later wel een nieuwe stichting oprichten en dan een bestaande naam gebruiken (en dat hebben ze nog niet eens 100% gedaan), maar of je dat recht geeft op die naam?
Zie verder de posting van Joep: die heeft daar iemand zitten die er wel verstand van heeft.
Geert van der Meulen
8 februari 2008, 14:15
Ik val je helemaal niet aan Geert, echter in al jouw schrijven staat toch steeds Heerenveen Flyers 1 bij voorbeeld. De naam Flyers is destijds door Feenstra Verwarming genomen omdat toen de reklame "verwarming " niet meer mocht worden gebruikt.
Zo ook geen Vadeko Houtproducten etc. of TriCorp werkkleding mag worden genoemd. Maar het is mij worst - op het moment dat ik het schreef, wist ik dat jij zou reageren. En ...... gezien het logo van de jeugd zou Falcons - Adlers - Hawks of Sparrows eerder in aanmerking komen. Ach en het is intussentijd ook al eens Oilers geweest. En mocht het Art-Ice worden bedenken ze misschien wel weer wat anders. (als het maar niet Art-Ice plankjes wordt)::party::
Het zoveelste bewijs dat je niet lezen kunt en ook niet schrijven. Je beschuldigt me ervan om te ontkennen dat de stichting tegenwoordig Flyers Heerenveen heet.
Ik schrijf alleen maar Heerenveen Flyers 1 op de website van de jeugd omdat het eerste divisieteam nu eenmaal het eerste team van de jeugstichting is. Voor veel jeugdspelers trouwens ook het hoogst bereikbare, ook in jouw ogen over je eeuwige postings over inpassing van Nederlands talent.
Op dit forum, op de lichtkrant in Thialf en waar dan ook schrijf ik altijd over het eerste divisie team van Flyers.
Luitzen van der Heide
8 februari 2008, 14:53
Of ik niet weet wat de naam van de jeugdstichting is.
Het gaat er om dat in 1991 na het faillissement de jeugdstichting is opgericht die toen alle teams als Heerenveen Flyers heeft ingeschreven.
In 1994 ging ook de stichting over het eerste team weer eens failliet wat de jeugdstichting ook nog eens opzadelde met een schuld van f 40.000,00. Desondanks zijn die er toch in geslaagd te blijven bestaan met zelfs een team in de eredivisie onder de naam: Heerenveen Flyers wat later Pelgrim Flyers werd.
Je kunt later wel een nieuwe stichting oprichten en dan een bestaande naam gebruiken (en dat hebben ze nog niet eens 100% gedaan), maar of je dat recht geeft op die naam?
Zie verder de posting van Joep: die heeft daar iemand zitten die er wel verstand van heeft.
Misschien heb je wel gelijk Geert dat ik niet verstand heb van merkenrecht, maar goed dat is in mijn geval denk ik ook niet nodig. Ik laat dat liever over aan specialisten op dat gebied.
De posting van Joep heeft immers betrekking op de merkennaam en de eventuele juridische implicaties daarvan. Zonder daar verder nog teveel aan te willen wijden is het dus simpel weg zo dat een van oudsher door een club gebezigde naam ?indien aan deze naam geen eigendomsrecht zijn verbonden- vrijelijk gebruikt kan worden door jan en alleman.
Het wordt Juridisch gezien al anders als een Stichting de naam gaat voeren via bijvoorbeeld de Kamer van Koophandel. Dit is waar ik op doel. Met ingang van de in mij eerdere posting genoemde datum is de naam Stichting Heerenveen Flyers vastgelegd bij de Kamer van Koophandel. Daarmee ontstaat er in ieder geval al een beter rechtsvermoeden dat gebruik van de naam exclusief aan deze stichting toebehoort.
En verder. Mijn inziens heeft het verleden helemaal niets te maken met dit verhaal. Overigens het hier bovenstaande eigenlijk ook weer niet. Dus maar weer terug naar de Topic?.
Toch Vadeko?
Karel van der Wal
8 februari 2008, 17:14
Oorspronkelijk geplaatst door Karel van der Wal http://www.ijshockeyforum.com/n/styles/alienblue/buttons/viewpost.gif (http://www.ijshockeyforum.com/n/showthread.php?p=21614#post21614)
Misschien gaat de Club nog gewoon als Heerenveen Flyers verder. Zo heet de Stichting van het ere divisie team per slot van rekening. Al wil GvdM ons anders doen geloven.
Wie leest er nu niet goed. Ik zeg alleen maar dat je ons anders wilt doen geloven. Ik heb het niet over ontkennen. Maar ach we verzanden voor de zoveelste keer in een oeverloze discussie. Zoals wie wel en niet op sheet staan, wie wel of niet ingepast worden etc. Gegroet Geert.
Geert van der Meulen
8 februari 2008, 17:20
Oorspronkelijk geplaatst door Karel van der Wal http://www.ijshockeyforum.com/n/styles/alienblue/buttons/viewpost.gif (http://www.ijshockeyforum.com/n/showthread.php?p=21614#post21614)
Wie leest er nu niet goed. Ik zeg alleen maar dat je ons anders wilt doen geloven. Ik heb het niet over ontkennen. Maar ach we verzanden voor de zoveelste keer in een oeverloze discussie. Zoals wie wel en niet op sheet staan, wie wel of niet ingepast worden etc. Gegroet Geert.
Wie het nog snapt mag het zeggen!::hyper::
Ro Herregraven
8 februari 2008, 17:27
Wil diegene die Geert en Karel ertoe aanzet elkaar een dikke warme knuffel te geven nu opstaan?
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.