PDA

View Full Version : We are still, still number one!!!!

Piet de Kort
4 februari 2008, 00:15
Misschien een idee om 16 februari 2008 het selectieteam van Destil Trappers te Tilburg te sturen zodat Friezeveen misschien een kans heeft! ::hyper::::wavetowel::::jokersmile::

Emile Joosten
4 februari 2008, 00:20
Misschien wordt de wedstrijd gewoon schriftelijk afgedaan!

Annet Boers
4 februari 2008, 00:24
Misschien een idee om 16 februari 2008 het selectieteam van Destil Trappers te Tilburg te sturen zodat Friezeveen misschien een kans heeft! ::hyper::::wavetowel::::jokersmile::

Zeg Pietje.... zelfs JIJ kan te ver gaan... niet doen dit, is een beetje jammer!

Ook al denk je errug grappig te zijn. Dit is gewoon respectloos en ik hoop dat je hiervoor "sportief" keihard gestraft gaat worden door ONZE FLYERS!

Piet de Kort
4 februari 2008, 00:48
Misschien wordt de wedstrijd gewoon schriftelijk afgedaan!

Is misschien nog de beste optie, Ome Emile! ::jokersmile:::drinkers:::luisterjongen::::happy::

Jordy Rutten
4 februari 2008, 10:45
Zeg Pietje.... zelfs JIJ kan te ver gaan... niet doen dit, is een beetje jammer!

Ook al denk je errug grappig te zijn. Dit is gewoon respectloos en ik hoop dat je hiervoor "sportief" keihard gestraft gaat worden door ONZE FLYERS!

Ik hoop met je mee.

Ro Herregraven
4 februari 2008, 10:51
Wie 't laatst lacht...

Luitzen van der Heide
4 februari 2008, 11:01

Een beetje jammer! De postings waarop je reageert Annet druipen van de zelfoverschatting zou ik zo zeggen. Feit is dat de TT nummer 1 staan en zeer waarschijnlijk ook zullen blijven tot de play-offs. Maar daarna begint de strijd gewoon weer overnieuw. Arogantie en grootspraak zijn woorden die vaak door forum schrijvers in de mond worden genomen als het over dergelijke postings gaat.

Ik zie er toch ook nog wat anders in. Minachting zou ik het willen noemen. Niets meer niets minder. Het is dan ook geen wonder dat velen tegen een dergelijke schrijfwijze te hoop lopen.

Rob Verschuuren
4 februari 2008, 12:35
de posting was inderdaad "onder de gordel", het probleem voor Heereveen is nu eerst Den Haag. De finale halen gaat lastig worden (Den Haag is nog niet compleet). Voor ons ziet het er iets beter uit (nog niet verloren van Geleen dit seizoen).
De bekerfinale was mooi voor ons, de twee overwinningen van Heereveen thuis, terecht. We hopen op een mooi einde van het seizoen. Mijn voorspelling; finale Tilburg tegen Den Haag

Luitzen van der Heide
4 februari 2008, 13:04
de posting was inderdaad "onder de gordel", het probleem voor Heereveen is nu eerst Den Haag. De finale halen gaat lastig worden (Den Haag is nog niet compleet). Voor ons ziet het er iets beter uit (nog niet verloren van Geleen dit seizoen).
De bekerfinale was mooi voor ons, de twee overwinningen van Heereveen thuis, terecht. We hopen op een mooi einde van het seizoen. Mijn voorspelling; finale Tilburg tegen Den Haag

Wie hoopt er niet op een mooi einde van het seizoen. Uiteraard gaat daarbij voor een ieder die fan is, van Den Haag, Geleen (ik ga er vanuit dat die de play-off halen), Heerenveen en Tilburg, het eigen cluppie voor. Daar is wat mij betreft ook helemaal niets mis mee.

De neutrale fan zal daarbij vast wel een voorkkeur hebben/krijgen voor een van deze vier. Ik heb nog steeds vertrouwen in Heerenveen en verwacht dat er een leuke en spannende eerste ronde wordt gespeeld. Als die horde is genomen dan zien we wel verder. het zou wel een stunt zijn dat Heerenveen en Geleen elkaar treffen in de finale. En als dat zo is dan zal het vast wat moeilijker zijn om Geleen te overwinnen!

Ik zie ze nog steeds als gevaarlijke out-sider.

Rob Verschuuren
4 februari 2008, 13:21
We hebben dit jaar 8 x gewonnen van Geleen. Ik verwacht echt niet (of er moet sprake zijn van zware onderschatting van Tilburg), dat Geleen in de play offs, 4 x van Trappers kan winnen (maar zeg nooit, nooit, zie Geleen vorig seizoen, als 1e eindigen en de finale niet halen).
Heereveen - Den Haag gaan naar mijn mening spanender worden, de teams zijn meer aan elkaar gewaagd. Vorig seizoen was de halve finale (Tilburg - Amsterdam) spanender dan de finale. De leukste en mooiste wedstrijd was de tweede wedstrijd in Heereveen) met het winende panaty shot van Jef Paul! Tegen Amsterdam waren alle wedstrijden in de halve finale spanend.

Emile Joosten
4 februari 2008, 13:22
We hebben dit jaar 8 x gewonnen van Geleen. Ik verwacht echt niet (of er moet sprake zijn van zware onderschatting van Tilburg), dat Geleen in de play offs, 4 x van Trappers kan winnen (maar zeg nooit, nooit, zie Geleen vorig seizoen, als 1e eindigen en de finale niet halen).
Heereveen - Den Haag gaan naar mijn mening spanender worden, de teams zijn meer aan elkaar gewaagd. Vorig seizoen was de halve finale (Tilburg - Amsterdam) spanender dan de finale. De leukste en mooiste wedstrijd was de tweede wedstrijd in Heereveen) met het winende panaty shot van Jef Paul! Tegen Amsterdam waren alle wedstrijden in de halve finale spanend.

Verwacht dat Pietje hier nog de nodige correcties gaat aanbrengen!!::hyper::

Rob Verschuuren
4 februari 2008, 13:42
spellingscontrole vergeten! ha ha ha

Roger W. de Groot
4 februari 2008, 16:22
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UWZGR76R.jpg

Geleen en Tilburg maken er in ieder geval een feestje van. Wie is wie op deze foto. Wie het weet mag t zeggen :)

Auke de Vries
4 februari 2008, 16:25
Wie hoopt er niet op een mooi einde van het seizoen. Uiteraard gaat daarbij voor een ieder die fan is, van Den Haag, Geleen (ik ga er vanuit dat die de play-off halen), Heerenveen en Tilburg, het eigen cluppie voor. Daar is wat mij betreft ook helemaal niets mis mee.

De neutrale fan zal daarbij vast wel een voorkkeur hebben/krijgen voor een van deze vier. Ik heb nog steeds vertrouwen in Heerenveen en verwacht dat er een leuke en spannende eerste ronde wordt gespeeld. Als die horde is genomen dan zien we wel verder. het zou wel een stunt zijn dat Heerenveen en Geleen elkaar treffen in de finale. En als dat zo is dan zal het vast wat moeilijker zijn om Geleen te overwinnen!

Ik zie ze nog steeds als gevaarlijke out-sider.

Verwacht dat de halve finale's geleid zullen worden door 2 refs.
In dit geval zal het voor de Hagenaars één GROOT nadeel zijn als ze net zo spelen als gisteravond, ver over de grens heen op sommige momenten.
Dat één REF niet alles kan zien is een ieder wel bekend, maar had gisteren soms wel eens het idee dat er één of ander door de vingers werd gezien, het verlies staat hier helemaal buiten.
Ene #97 Horak mag blij zijn dat hij de wedstrijd mocht uitspelen, wat een VIESPEUK is dat, sorry dat ik het zo zeg, maar wat die flikte sloeg nergens op.
Was die actie van #97 tegen Hup niet een Check to the Head ??????
Hup bleef liggen op het ijs, ondersteunt naar de kant gegaan en is niet meer op het ijs geweest daarna.
Heb ook DIVERSE vliegende ELLEBOOG actie's gezien, ook allemaal ONBESTRAFT gebleven, nee de Hagenaars zullen tegen VELE straffen op lopen als ze zo blijven spelen in de Play-offs.

Abe Brouwer
4 februari 2008, 16:49
Geleen en Tilburg maken er in ieder geval een feestje van. Wie is wie op deze foto. Wie het weet mag t zeggen :)
Die persoon in het midden is Barry Robeerst toch? De rest herken ik niet.

Emile Joosten
4 februari 2008, 21:26
Die persoon in het midden is Barry Robeerst toch? De rest herken ik niet.

Zie ook Marcel Tillemans en Jan Hofstede en op de voorgrond lijkt me Ferdinand!
De zuiperds!!!!!!

Jan Hofstede
4 februari 2008, 22:11
Zie ook Marcel Tillemans en Jan Hofstede en op de voorgrond lijkt me Ferdinand!
De zuiperds!!!!!!
Wie is die vent met dat hoedje op....???

Piet de Kort
4 februari 2008, 22:52
Wie is die vent met dat hoedje op....???

Jan Been??? ::hyper::

Barry Robeerst
5 februari 2008, 00:26
Heej Stijn als je volgende keer een foto neemt, vraag dan van te voren of je deze kan en mag plaatsen ivm potretrecht ;) LOL ... Maar ik ken ze allemaal Marcel, Roger, Jan en dan ik en Ferdinand.... Het was idd gezellig.

Eric van der Putten
5 februari 2008, 00:31
Heej Stijn als je volgende keer een foto neemt, vraag dan van te voren of je deze kan en mag plaatsen ivm potretrecht ;) LOL ... Maar ik ken ze allemaal Marcel, Roger, Jan en dan ik en Ferdinand.... Het was idd gezellig.

Jaaaaaaaaaaaaaja, en heb bleef nog lang onrustig in Tilburg ::hyper::::party::

Ferdinand van Berlo
5 februari 2008, 09:21

die ene rechtsonder die ken ik. ik kom hem s'morgens altijd tegen in de spiegel.::party::::party::::shinycool::::detective ::

Piet de Kort
5 februari 2008, 09:44
die ene rechtsonder die ken ik. ik kom hem s'morgens altijd tegen in de spiegel.::party::::party::::shinycool::::detective ::

Deze?

http://www.tackleback.nl/mb1/aap.jpg

Martijn Snoeren
5 februari 2008, 10:19

Echt nie normaal zeg:Frown: wat die piet toch allemaal weer zegt FOEI PIETJE.Als ik pietje zie Annet ,zal ik hem er persoonlijk op aanspreken dat je zo niet met andere mensen omgaat en al zeker niet tegen mijn grote vriendin Annet:Dreig:::madcartman::

Jan Hofstede
5 februari 2008, 10:26
Deze?

Was een leuk moment Piet...

Ik zei..."Ferdinand..., en toch speelt Geleen de finale"...

en juist op dat moment maakte jij deze foto van Ferdinand...

Ferdinand van Berlo
5 februari 2008, 10:31
Deze?

die is in de zomer gemaakt. in de winter heb ik niet zo'n bruin huidje::hyper::::hyper::

Jan Hofstede
5 februari 2008, 10:32
Foto is ook beslist niet compleet...
Missen we nog Pietje, Joep, Laury, Renate, Maidy, Petra, Sandra, Tamara, Don, Paulo, Daryl en nog vele anderen.... Ze waren d'r allemaal bij...

Roger W. de Groot
5 februari 2008, 11:44
Foto is ook beslist niet compleet...
Missen we nog Pietje, Joep, Laury, Renate, Maidy, Petra, Sandra, Tamara, Don, Paulo, Daryl en nog vele anderen.... Ze waren d'r allemaal bij...

die komen eraan Jan, kwestie van geduld heh? ;) Was erg gezellig, voor herhaling vatbaar...!

Annet Boers
5 februari 2008, 12:45
Echt nie normaal zeg:Frown: wat die piet toch allemaal weer zegt FOEI PIETJE.Als ik pietje zie Annet ,zal ik hem er persoonlijk op aanspreken dat je zo niet met andere mensen omgaat en al zeker niet tegen mijn grote vriendin Annet:Dreig:::madcartman::

altijd fijn om te horen dat jij, mijn stoere, grote martijntje, het voor mij op neemt!!! ::inlove::

Martijn Snoeren
5 februari 2008, 12:53
altijd fijn om te horen dat jij, mijn stoere, grote martijntje, het voor mij op neemt!!! ::inlove::
Tuurlijk,voor jou altijd!
P.s. ben serieus aan 't overwegen om een scheiding aan te vragen::hyper::::kusje::

Annet Boers
5 februari 2008, 13:08
Tuurlijk,voor jou altijd!
P.s. ben serieus aan 't overwegen om een scheiding aan te vragen

zal ik dan ook maar even met mijn vriend overleggen:confused:..... hahahaha maar aan de andere kant...
Ik weet dat erik graag gelijk wil hebben....... maar een tilburg-heerenveen relatie???????..... gaat nooit werken!!!! haha::hyper::::fight::

Jan Hofstede
5 februari 2008, 13:10
zal ik dan ook maar even met mijn vriend overleggen:confused:..... hahahaha maar aan de andere kant...
Ik weet dat erik graag gelijk wil hebben....... maar een tilburg-heerenveen relatie???????..... gaat nooit werken!!!! haha::hyper::::fight::

Zeg Netteke...ik neem aan dat jij Martijn alleen van het forum ken...en nooit oog in oog heb gestaan...??

Ferdinand is er uitgesproken aantrekkelijk bij...(ook met bier op)...

Jan Hofstede
5 februari 2008, 13:17
die komen eraan Jan, kwestie van geduld heh? ;) Was erg gezellig, voor herhaling vatbaar...!

Die foto van Piet hoef ik niet... Die van Don, Daryl en Paulo met Eaterssjaal om wel...
Zal ik op A-0 formaat uitprinten en de hele boarding mee beplakken tijdens de 2e, 4e en 6e playoff wedstrijd...

Annet Boers
5 februari 2008, 13:17
Zeg Netteke...ik neem aan dat jij Martijn alleen van het forum ken...en nooit oog in oog heb gestaan...??

Ferdinand is er uitgesproken aantrekkelijk bij...(ook met bier op)...

Ja héhé! en dat wil ik graag zo houden! Zoals ik al zei (naast t feit dattie er wsl uitziet als een Hobbit, als ik jou moet geloven... :Clown:) Trappers - ART-Ice Flyers gaat nooit werken! haha

Maar bedankt dat je me hebt voor een grote fout hebt behoedt.... was al bijna in overleg met mn vriend! ::cartmanconfused:: hihihi

Piet de Kort
5 februari 2008, 13:48
Die foto van Piet hoef ik niet... Die van Don, Daryl en Paulo met Eaterssjaal om wel...
Zal ik op A-0 formaat uitprinten en de hele boarding mee beplakken tijdens de 2e, 4e en 6e playoff wedstrijd...

Ik kijk wel uit Jan, ik sta niet op de foto! En zekers niet met zo'n aftands IETURS sjaaltje! ::hyper::

Daryl, Paulo en Don deden dat op ons verzoek wel! Wij hadden gezegt dat de DORPSGEK van Gelaen met IETURS sjaal met hun op de foto wou! Tuurlijk doen we dat, riepen ze! ::afro::::luisterjongen::::surrender::

Roger W. de Groot
5 februari 2008, 13:51
We houden het dan nog maar effe spannend Jan. De leukste voor het laatst... :) Deze mag er ook zijn....

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QOXQ84HC.jpg

Roger W. de Groot
5 februari 2008, 13:52
Ik kijk wel uit Jan, ik sta niet op de foto! En zekers niet met zo'n aftands IETURS sjaaltje! ::hyper::

Daryl, Paulo en Don deden dat op ons verzoek wel! Wij hadden gezegt dat de DORPSGEK van Gelaen met IETURS sjaal met hun op de foto wou! Tuurlijk doen we dat, riepen ze! ::afro::::luisterjongen::::surrender::

kijk effe hierboven piet

Piet de Kort
5 februari 2008, 13:54
We houden het dan nog maar effe spannend Jan. De leukste voor het laatst... :) Deze mag er ook zijn....

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QOXQ84HC.jpg

Is gefoto-shopt! Kun je zo zien! Jan Hofstede stond met Donnie! Die keek hij verliefd aan! ::party::

Opzekers niet met IETURS SJAAL!!!!::hyper::

Roger W. de Groot
5 februari 2008, 14:06
volgens mij hebben we er een nieuwe fan bij :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GOEVRLYY.jpg

Barry Robeerst
5 februari 2008, 14:20
En Jan heeft zelfs een privé optreden gekregen van de enige echte Peter. Deze zanger zong speciaal voor hem de sterren van de hemel...

Piet de Kort
5 februari 2008, 14:35
En Jan heeft zelfs een privé optreden gekregen van de enige echte Peter. Deze zanger zong speciaal voor hem de sterren van de hemel...

http://www.trappers.nl/ en dan bij Trappers gaan uit hun dak ...... staat Jan Hofstede ook nog op! ::hyper::

Bij kampioenschap van IETURS gaat Peter ook in Glanerbrook optreden! Tenminste als hij dan nog leeft!::jokersmile::

Jan Hofstede
5 februari 2008, 17:12

Barry..vertel me wat er gebeurd is... Overal duiken foto's met mij erop die gemaakt zijn in het Tilburgse.... Staat bijna gelijk aan hoogverraad... (Ik leef al 2 dagen als een kluizenaar...Durf m'n gezicht niet meer in het Geleense te laten zien..)

Wie heeft er rommel in mijn drankje gegooit....?? (zo bezopen zie ik er in het echt..., echt niet uit)
Wie heeft mij voor de camara getrokken...?? (want ik zal nooit (over m'n lijk) vrijwillig met De Kort op de foto gaan..)
Waar is goddomme mijn Eaterssjaaltje gebleven....?? Bij Ferdinand had ik 'm nog...Bij Piet niet meer... (Of heeft Don hem onder zijn hoofdkussen liggen..?? Geruchten doen de ronde dat... Ach laat ook maar...))

Ik herinner me verder ook niks meer...alleen dat het verdomd gezellig was.... ::party::::party::

Joep Versteden
5 februari 2008, 17:14
Ik weet dat erik graag gelijk wil hebben....... maar een tilburg-heerenveen relatie???????..... gaat nooit werken!!!! haha::fight::

Dat riepen ze in Geleen ook voor dit seizoen. Gewoon een keertje meekomen naar Tilburg en je in het feest storten. Kump dan helemaal good ::hyper::

Piet de Kort
5 februari 2008, 18:09
Ik herinner me verder ook niks meer...alleen dat het verdomd gezellig was....

Jan, is Marcel Tillmanns al boven water of hangt hij nog met zijn koppie in een emmer te kotsen! :drinkers:::happy:::partyman:::proost::

Barry Robeerst
5 februari 2008, 19:48
Ja Jan neem volgende keer een voorbeeld aan mij en blijf lekker nuchter LOL

Jan Been
6 februari 2008, 09:52
Barry..vertel me wat er gebeurd is... Overal duiken foto's met mij erop die gemaakt zijn in het Tilburgse.... Staat bijna gelijk aan hoogverraad... (Ik leef al 2 dagen als een kluizenaar...Durf m'n gezicht niet meer in het Geleense te laten zien..)

Wie heeft er rommel in mijn drankje gegooit....?? (zo bezopen zie ik er in het echt..., echt niet uit)
Wie heeft mij voor de camara getrokken...?? (want ik zal nooit (over m'n lijk) vrijwillig met De Kort op de foto gaan..)
Waar is goddomme mijn Eaterssjaaltje gebleven....?? Bij Ferdinand had ik 'm nog...Bij Piet niet meer... (Of heeft Don hem onder zijn hoofdkussen liggen..?? Geruchten doen de ronde dat... Ach laat ook maar...))

Ik herinner me verder ook niks meer...alleen dat het verdomd gezellig was.... ::party::::party::

En ons maar zand in de ogen strooien op het Eaters forum Jan,terwijl jij je vol giet in Tilburg en al onze geheimen prijs geeft voor wat bier en om met spelers van Tilburg op de foto te mogen gaan.
Waar sta/zit jij de volgende keer Jan als wij tegen Tilburg spelen, in het uitvak????
En maar liggen schreeuwen toen ik de kaart voor de Finale via Piet kon regelen,en wat doe jij nu zelf Jan,dit is hoog verraad wat jij doet.::hyper::

Martijn Snoeren
6 februari 2008, 10:17
[quote=Annet Boers;21174]Ja héhé! en dat wil ik graag zo houden! Zoals ik al zei (naast t feit dattie er wsl uitziet als een Hobbit, als ik jou moet geloven... :Clown:)
IT TAKES ONE TO KNOW ONE!::tease::::loony::

Jan Hofstede
6 februari 2008, 11:05
En ons maar zand in de ogen strooien op het Eaters forum Jan,terwijl jij je vol giet in Tilburg en al onze geheimen prijs geeft voor wat bier en om met spelers van Tilburg op de foto te mogen gaan.
Waar sta/zit jij de volgende keer Jan als wij tegen Tilburg spelen, in het uitvak????
En maar liggen schreeuwen toen ik de kaart voor de Finale via Piet kon regelen,en wat doe jij nu zelf Jan,dit is hoog verraad wat jij doet.::hyper::

Hahaha...daar heb je ff op moeten wachten....Jan... Mag je me vanavond met de zure haringen om m'n oren meppen....::hyper::

Het was een verhelderende en gezellige avond Jan.... Ik zou het zo weer doen....::party::

Jan Been
6 februari 2008, 12:06
Hahaha...daar heb je ff op moeten wachten....Jan... Mag je me vanavond met de zure haringen om m'n oren meppen....::hyper::

Het was een verhelderende en gezellige avond Jan.... Ik zou het zo weer doen....::party::

Wat jij al niet doet om je een keer kampioen te mogen noemen.:RedFace:

Michael van Opstal
6 februari 2008, 12:17

Hahahaha das een goeie!

Jan Hofstede
6 februari 2008, 14:27

Tja Jan...undercover het hol van de leeuw in...info winnen.... met Uli overleggen...en kampioen worden... Zo werkt dat.... Je moet wat voor je cluppie over hebben...

Dat het ook nog gezellig was, is mooi meegenomen...::party::::party::

Jan Been
6 februari 2008, 15:15
Tja Jan...undercover het hol van de leeuw in...info winnen.... met Uli overleggen...en kampioen worden... Zo werkt dat.... Je moet wat voor je cluppie over hebben...

Dat het ook nog gezellig was, is mooi meegenomen...::party::::party::

Jan je kan het noemen hoe je wilt,ik heb andere verhalen gehoord.::detective::
En dat je undercover gaat geloof ik niet,iedereen heeft je herkend.::hyper::

Piet de Kort
6 februari 2008, 15:30
Jan je kan het noemen hoe je wilt,ik heb andere verhalen gehoord.::detective::
En dat je undercover gaat geloof ik niet,iedereen heeft je herkend.

Moet je nog meer horen, Jan Been! Ik vertel ze wel hoor! Sjezus, dat Jan Hofstede dat allemaal verteld over zijn Ieturs! :drinkers:::wavetowel::::oops::

Paulie Rousseau
6 februari 2008, 16:37
Moet je nog meer horen, Jan Been! Ik vertel ze wel hoor! Sjezus, dat Jan Hofstede dat allemaal verteld over zijn Ieturs! :drinkers:::wavetowel::::oops::

Nu weet ik waarom Hofstede zo intensief alle trainingen gevolgd heeft, de lijnen van de Eaters heeft geanalyseerd.....In een avond al die waardevolle info prijsgegeven voor een paar pilsjes............wedden dat we geen wedstrijd meer winnen van Tilburg dit seizoen...OOOPS dat was al zo......

Jan Hofstede
6 februari 2008, 18:25
En dat je undercover gaat geloof ik niet,iedereen heeft je herkend.::hyper::

Alleen Pietje...en die moest het weer zonodig doorlullen... Eerst tegen Barry, tja en dan weet je het...microfoon erbij....etc...etc... Pietje en Barry..http://i229.photobucket.com/albums/ee137/adenco/gdpit_com_20130704_815.gif

Jan Hofstede
6 februari 2008, 18:27

He cola-Pietje... Jij hebt niets te vertellen..daar was jij veel te nuchter voor...::wavetowel::

Jan Hofstede
6 februari 2008, 18:34
Nu weet ik waarom Hofstede zo intensief alle trainingen gevolgd heeft, de lijnen van de Eaters heeft geanalyseerd.....In een avond al die waardevolle info prijsgegeven voor een paar pilsjes............wedden dat we geen wedstrijd meer winnen van Tilburg dit seizoen...OOOPS dat was al zo......

Vanavond ben ik er weer Paulie...
18.45 tot 20.00 uur...
en daarna gezellig haringhappen in de Cross....
samen met DJ Jantje Been...
Ik zoek nog een dranksponsor...
Die Tilbo's hebben al m'n drinkgeld opgezopen...
Kom je ook...???