PDA

View Full Version : Heerenveen-Hijs Den Haag

Cornelis de Heij
3 februari 2008, 17:22
Hijs wint van Heereveen,dan zijn we iedergeval derde en spelen we de play-offs tegen onze vrienden uit Heerenveen.
Zou wel leuk zijn,want dan komen we met drie supporters bussen.

Harry Batist
3 februari 2008, 17:38
Ga zeker mee Nelis worden mooie wedstrijden

Bert Merkestein
3 februari 2008, 17:48
harry is er geen tussen stand

Bartele de Boer
3 februari 2008, 17:50
http://www.nijb.nl/nijbsheet.php?GameNr=24253

Abe Brouwer
3 februari 2008, 17:51
www.nijb.nl/nijbsheet.php?GameNr=24253 (http://www.nijb.nl/nijbsheet.php?GameNr=24253)
EDIT: Bartele was me net voor.

Leendert Albers
3 februari 2008, 17:52
Gebeurt heel weinig daar in Heerenveen

Bartele de Boer
3 februari 2008, 17:53
www.nijb.nl/nijbsheet.php?GameNr=24253 (http://www.nijb.nl/nijbsheet.php?GameNr=24253)
EDIT: Bartele was me net voor.

Maakt niks uit Abe, wanneer de info maar overkomt.

Cornelis de Heij
3 februari 2008, 17:54

0-0 0-0

Bartele de Boer
3 februari 2008, 17:57
Gebeurt heel weinig daar in Heerenveen

Net zo spannend als de wedstrijd van vanmiddag tussen Ottowa en Toronto?
Blijf niet lang meer, moet om half zeven weg daarom niet aanwezig in Heerenveen.
Flyers succes.

Bartele de Boer
3 februari 2008, 18:00
0-0 0-0
16:28: PEN Vadeko Flyers Heerenveen: 10: Jeffrey MOOR 2 min Delaying the Game
08:29: PEN Hijs Den Haag: 97: Robert HORAK 2 min Holding
0-0 en 2-2:wink:

Harry Batist
3 februari 2008, 18:09
1e periode 0-0

Cornelis de Heij
3 februari 2008, 18:46
zo gaat hij goed 1-1

Harry Batist
3 februari 2008, 18:48
pp voor heerenveen dus eigenlijk staan we een klein beetje voor

Harry Batist
3 februari 2008, 18:49
helaas 2-1 met 2 man meer

Cornelis de Heij
3 februari 2008, 18:51
helaas 2-1

Den BRABANDER ziet wel weer veel aan Haagse kant.zo als gewoonlijk.

Ron Ridderhof
3 februari 2008, 18:52
Gaan We Weer Teveel Strafminuutjes Krijgen?

Harry Batist
3 februari 2008, 18:54
2 spelers tegelijk tripping.... inmiddels 2-2...

Cornelis de Heij
3 februari 2008, 18:54
Gaan We Weer Teveel Strafminuutjes Krijgen?

Eigenlijk kan je dat wel verwachten met zo een scheids.

Cornelis de Heij
3 februari 2008, 18:56
Wij hebben geen power-play nodig 2-2

Ron Ridderhof
3 februari 2008, 19:04
Netjes he

Harry Batist
3 februari 2008, 19:17
2-3 inmiddels PP

Harry Batist
3 februari 2008, 19:27
zullen we het redden???????????????????????????

Leroy van der Hout
3 februari 2008, 19:28
De laatste 3 minuten... Wordt nog benauwd met Hecimovic op de starfbank tegen (waarschijnlijk) 6 Flyers...

Ron Ridderhof
3 februari 2008, 19:31
jammer maar wel netjes toch.

Harry Batist
3 februari 2008, 19:31
was al 3-3 in de 52e minuut

Leroy van der Hout
3 februari 2008, 19:34
Ik heb volgens mij die 3-3 helemaal over het hoofd gezien. Misschien was dat ook meer de hoop dan realiteit :NoSmile:

Harry Batist
3 februari 2008, 19:35
Ik heb volgens mij die 3-3 helemaal over het hoofd gezien. Misschien was dat ook meer de hoop dan realiteit :NoSmile: Nee Leroy, die werd later ertussen gezet die 3-3

Fintan Planting
3 februari 2008, 19:36
Ik heb volgens mij die 3-3 helemaal over het hoofd gezien. Misschien was dat ook meer de hoop dan realiteit :NoSmile:
Nee, die werd er wel degelijk tussen gevoegd op het moment dat het leek alsof Heerenveen een 5-tegen-4 in de slotfase had bij een 2-3 stand. Is verder niet kritisch bedoeld naar de sheetinvuller; want ik begrijp dat het een lastig klusje is. Maar je bent in elk geval niet gek, Leroy.

Leroy van der Hout
3 februari 2008, 19:37
pfft, gelukkig!

Harry Batist
3 februari 2008, 19:38
Ben allang blij dat er een sheet wordt ingevuld voor de thuisblijvers, foutje kan gebeuren

Ron Ridderhof
3 februari 2008, 19:41
krijg hem niet meer geopend nu.

Harry Batist
3 februari 2008, 19:42
3-3 eindstand en nu OT

Wendy Smits
3 februari 2008, 19:44
De hooking van John kan dus ook niet op 57.16 gepleegd zijn tenzij ze in het Noorden paranormaal begaafd zijn. Maar dat zal ook allemaal nog wel aangepast worden.

Spannende pot !!!

Ferry van Maanen
3 februari 2008, 19:45
mooi ..één punt alvast binnen spannend hoor !

Harry Batist
3 februari 2008, 19:46
goede generale Wendy en met een hoop supporters in de play-off zie ik het helemaal zitten, alleen nog ff leren minder onnodige strafminuten te maken

Ferry van Maanen
3 februari 2008, 19:48
oo jee ...man minder

Leroy van der Hout
3 februari 2008, 19:49
Gezien de huidige stand in Tilburg (3-0), betekent het minimaal 1 puntje zes punten voorsprong op Geleen. Met voor HYS nog 3 wedstrijden en voor Geleen nog 2. Maar beide wedstrijden zijn natuurlijk nog niet afgelopen.

Harry Batist
3 februari 2008, 19:50
zijn de speeldagen al bekend voor de playoff's????

Wendy Smits
3 februari 2008, 19:52
Penalty shots !

Leroy van der Hout
3 februari 2008, 19:53
Wat een wedstrijd en wat een vooruitzicht voor de playoffs!

Wendy Smits
3 februari 2008, 19:57
Gewonnen !!!!!

Leroy van der Hout
3 februari 2008, 19:58
Hij staat op 3-4!!

Harry Batist
3 februari 2008, 19:59
en gewonnen weer 2 punten in de pocket, gefeliciteerd hagenezen, goed vooruitzicht ze zijn gewaarschuwd

René Hendriksen
3 februari 2008, 20:05
Gaat een spannende halve finale worden........

Ferry van Maanen
3 februari 2008, 20:11
ja zeker ..een uitverkochtte Uithof met meer dan 2000 toeschouwers zal op z'n grondvesten schudden ...de Flyers zijn idd alvast gewaarschuwd !

Balle balle Tsjiek hup HIJS

Ron Ridderhof
3 februari 2008, 20:17
ja zeker ..een uitverkochtte Uithof met meer dan 2000 toeschouwers zal op z'n grondvesten schudden ...de Flyers zijn idd alvast gewaarschuwd !

Balle balle Tsjiek hup HIJS

En nu is bewezen dat we ook uitwedstrijden kunnen winnen.
Niet onbelangrijk als je niet het thuisvoordeel hebt.

Klasse en gefeliciteerd.

Groet. Ron::wavetowel::::wavetowel::::wavetowel::::waveto wel::

Cornelis de Heij
3 februari 2008, 20:47
En nu is bewezen dat we ook uitwedstrijden kunnen winnen.
Niet onbelangrijk als je niet het thuisvoordeel hebt.

Klasse en gefeliciteerd.

Groet. Ron::wavetowel::::wavetowel::::wavetowel::::waveto wel::

We hebben wel meer gewonnen in Heerenveen

Edwin Grouwstra
3 februari 2008, 21:12
Net terug uit een goedgevuld maar sfeerloos Thialf,
Heerenveen speelde wederom niet groots.
Als deze wedstrijd een voorbode word voor de PO's dan eindigt geen
van beide teams met evenveel spelers als waarmee de PO's worden begonnen.
Het fysieke harde spel van Den Haag werd niet echt beantwoord
door de Flyers en het is aan de leidsman(nen) om te beslissen waar de grens ligt,
door Den Haag werd deze iig ruimschoots opgezocht.

gr.

Ron Ridderhof
3 februari 2008, 21:19
Ik had toch geen goed gevoel bij uitwedstrijden Nelis, maar je weet wel wat ik bedoel he.

Ron Ridderhof
3 februari 2008, 21:22
Edwin, wat is een ...............?
Het staat niet in de grote van Dale.

Nou weet ik wel dat jullie in verwegistan zitten maar de taal moet dezelfde zijn als hier.

Correct me als ik wrong ben.

Groet.

Theo van der Duin
3 februari 2008, 21:34
Hoe je hem wilt noemen maakt mij niet uit maar dat deze man niet meer aan het ijshockeyen is, is wel duidelijk. Deze man is 10x erger dan Moor. Speelt niet met de puk maar met/op de man.

Verder was Heerenveen de derde periode sterker maar ze wilden er niet in (compliment voor de goalie van Den Haag). Het was iig erg spannend en het comentaar dat er werd gefloten tegen den Haag is zeker niet terecht in mijn beleving. Eerder andersom maar ik ben natuurlijk ook Heerenveen supporter.

Leuke wedstrijd met een spannend slot.

Harry Pal
3 februari 2008, 21:36
Vorig seizoen waren er lang niet zoveel Hagenaars/Hagenezen op het forum actief. Goede zaak dat Den Haag het zo goed doet, kunnen we niet alleen met Geleners, Amsterdammers, Groningers of Nijmegenaren ouwehoeren.

Edwin Grouwstra
3 februari 2008, 21:43
Edwin, wat is een ?
Het staat niet in de grote van Dale.

http://www.vandale.nl/vandale/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord= (http://www.vandale.nl/vandale/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=randdebiel)

gr.

Jan Tetteroo
3 februari 2008, 21:53
Horak: 36 wedstrijden, 64 strafminuten= 1,77 min. per wedstrijd
Moor: 20 wedstrijden, 130 strafminuten= 6,5 min. per wedstrijd
oftewel ruim drie keer zoveel!

Ron Ridderhof
3 februari 2008, 21:58
Horak: 36 wedstrijden, 64 strafminuten= 1,77 min. per wedstrijd
Moor: 20 wedstrijden, 130 strafminuten= 6,5 min. per wedstrijd
oftewel ruim drie keer zoveel!

En het is geen ran-debiel.

Je was me net voor Jan, ik was met de stats bezig en daar blijkt toch idd uit dat het een incident moet zijn geweest.

Mischien een rotdag gehad, iets verkeerds gegeten of wel uitgescholden door iemand uit het publiek.

Edwin......jij was er toch ook?::party::::party::::party::

Groet, Ron

Ron Ridderhof
3 februari 2008, 22:06
SPELER VAN HET JAAR; HORAK ONTVANGT 10 PUNTEN (http://www.hysthehague.com/Home/tabid/472/ctl/Details/mid/1205/ItemID/86/Default.aspx)
http://www.hysthehague.com/DesktopModules/Articles/MakeThumbnail.aspx?Image=%2fPortals%2f33%2fFoto%2f Horak+%5b320x200%5d.jpg&w=200 In de wedstrijd tegen Nijmegen werd Robert Horak uitgeroepen tot man of the match. Horak gaat steeds beter spelen en is door zijn inzet en kracht een zeer gewaardeerde speler, ook bij het publiek. Met deze score is hij ook meteen weer een van de kanshebbers voor deze “eretitel”. Er zijn nog 2 reguliere competitie wedstrijden te gaan en daarna de playoffs nog.

Edwin Grouwstra
3 februari 2008, 22:12
Jullie charme-offensief is aandoenlijk en mischien was deze wedstrijd wat betreft
Horak een incident maar als je de wedstrijd hebt gezien kan je niet
anders concluderen dat hij een enorme dwaas is .
Het ergst was nog dat hij er grotendeels ongestraft vanaf is gekomen
maar dat is natuurlijk de taak van de ref's.

gr.

Ron Ridderhof
3 februari 2008, 22:16
Dat gebeurd inderdaad wel eens.

Waarschijnlijk komen we nog 2 keer naar jullie om een wedstrijd te spelen.
Kunnen we gezamelijk bekijken of het echt een incident was.

Groet, en s6.

Edwin Grouwstra
3 februari 2008, 22:23
Dat gebeurd inderdaad wel eens.

Waarschijnlijk komen we nog 2 keer naar jullie om een wedstrijd te spelen.
Kunnen we gezamelijk bekijken of het echt een incident was.

Groet, en s6.

Ga hem nog minstens 4x zien,
mits hij natuurlijk niet tegen een schorsing aanloopt:wink:.

Ben benieuwd !!!

gr.

Ron Ridderhof
3 februari 2008, 22:42
Ga hem nog minstens 4x zien,
mits hij natuurlijk niet tegen een schorsing aanloopt:wink:.

Ben benieuwd !!!

gr.

Je snapte hem meteen::hyper::::hyper::::hyper::

Of je komt ook naar de Uithof.

We zullen het zien en beleven.

Harry Koenen
3 februari 2008, 22:47
http://www.heerenveenflyers.nl/cms/images/fotos/2008-01-09_Flyers-Den_Haag/IMG_3027.jpg

Brambraat deed het vanavond heel goed. Geen enkele op- of aanmerking op deze hoofdscheidsrechter. Ik hoop dat hij de FINALE ook gaat FLUITEN.

Sietze de Vries
3 februari 2008, 22:58
Hoi,

ik schrijf zelden hier iets op dit forum maar moet nu echt iets kwijt.
Als "ijshockers"als Horak de ijsbanen in Nederland gaan vervuilen met hun gehak wordt t tijd om een andere sport te gaan bezoeken.
Ik kom nu meer dan 30 jaar bij de Flyers maar heb zelden zo'n slager gezien.
De overwinning vaan Den Haag is niets op aan te merken maar deze speler mag wat mij betreft een enkele reis uit ijshockeyland hebben.
Jammer voor een goeie ploeg als Den Haag is.

Gefeliciteerd verder met deze overwinning.

Jan van de Rijzen
3 februari 2008, 23:06
Robert Horak is het hele seizoen al een van de beste, en meest faire, verdedigers van HIJS. Maar ik moet eerlijk zeggen dat hij ook gisteravond (tegen Nijmegen) onkarakteristiek hard en onbesuisd verdedigde. Misschien ruzie met z’n vriendin gehad....

Cornelis de Heij
4 februari 2008, 19:16
Ben blij dat we gelukkig weer een nieuw slachtoffer hebben,was het eerst
McIver nu dan Horak.
Dat Horak hard speelt is waar,alleen hiij doet dat wel correct,met heus wel eens
een overtreding.
Maar Heerenveen supporters kijk eens naar je eigen ploeg,want daar schaats ook een
speler die niet helemaal goed is ( MENEER MOOR).
En kijk ik met groot genoegen naar de play-offs wedstrijden tegen Heerenveen.

Auke de Vries
4 februari 2008, 19:33
Dat Horak hard speelt is waar,alleen hiij doet dat wel correct,met heus wel eens
een overtreding.

Ene #97 Horak mag blij zijn dat hij de wedstrijd mocht uitspelen, wat een VIESPEUK is dat, sorry dat ik het zo zeg, maar wat die flikte sloeg nergens op.
Was die actie van #97 tegen Hup niet een Check to the Head ??????
Hup bleef liggen op het ijs, ondersteunt naar de kant gegaan en is niet meer op het ijs geweest daarna.
Heb ook DIVERSE vliegende ELLEBOOG actie's gezien, ook allemaal ONBESTRAFT gebleven, nee de Hagenaars zullen tegen VELE straffen op lopen als ze zo blijven spelen in de Play-offs met 2 REFS.

Rob Boumans
4 februari 2008, 20:08
Ben blij dat we gelukkig weer een nieuw slachtoffer hebben,was het eerst
McIver nu dan Horak.
een overtreding.
Maar Heerenveen supporters kijk eens naar je eigen ploeg,want daar schaats ook een

Nelis,het is duidelijk dat je gisteren de wedstrijd niet hebt gezien.Ik weet niet wat die Horak bezielde maar hij was gisteravond niet goed bezig.Dat had niets met hard te maken maar eerder met gemeen.Helaas had de scheidsrechter niet zijn beste avond want een aantal van zijn overtredingen liet hij onbestraft o.a. een grove charge op nummer 28 van Heerenveen die na die overtreding niet meer op het ijs is teruggeweest.Ik sprak na afloop nog met een paar mensen uit Den Haag en die wisten ook niet wat er die avond aan de hand was met hem.

Luitzen van der Heide
4 februari 2008, 20:13

Cornelis, ik vraag me af waarom je veronderstelt dat Moor niet helemaal goed is? De pogingen van je geliefde team om, je noemt hem zelfs "meneer" Moor, ten spijt heeft hij afgelopen zondag nergens op gehapt ondanks verwoede pogingen om hem te stangen. Dus Hulde en thnks dat je Moor zelfs al ziet als meneer nadat hij deze wedstrijd maar 1 minor had

Het enkele feit dat hij een delay the game minor kreeg heeft niets te maken met het op spelers inhakken, bewust checking to the head creeren, boarding, charging en of misselijk makende elbowings maken, die ik van jou team heb gezien.

Ik vind het goed om een agressief en ook op het randje spelend team te zien vergis je daar niet in maar een aantal Haagse heren maakte het gister te bont.

Maar de teams zullen elkaar nog een aantal malen treffen zodat aan het einde van de rit de balans kan worden opgemaakt.

Cornelis de Heij
4 februari 2008, 20:38
Cornelis, ik vraag me af waarom je veronderstelt dat Moor niet helemaal goed is? De pogingen van je geliefde team om, je noemt hem zelfs "meneer" Moor, ten spijt heeft hij afgelopen zondag nergens op gehapt ondanks verwoede pogingen om hem te stangen. Dus Hulde en thnks dat je Moor zelfs al ziet als meneer nadat hij deze wedstrijd maar 1 minor had

Het enkele feit dat hij een delay the game minor kreeg heeft niets te maken met het op spelers inhakken, bewust checking to the head creeren, boarding, charging en of misselijk makende elbowings maken, die ik van jou team heb gezien.

Ik vind het goed om een agressief en ook op het randje spelend team te zien vergis je daar niet in maar een aantal Haagse heren maakte het gister te bont.

Maar de teams zullen elkaar nog een aantal malen treffen zodat aan het einde van de rit de balans kan worden opgemaakt.

Inderdaad MENEER MOOR,want ik heb wel opvoeding gehad van mijn ouders en dat kunnen enkele van jullie niet zeggen,als je op je vingers wordt getik.
Maar vind het best wat jullie zeggen,iedergeval zijn we hot.
En die overtredingen waar jullie over hebben,nou die zie ook ook wel als Heerenveen in Den Haag speelt.

Luitzen van der Heide
4 februari 2008, 20:46
Inderdaad MENEER MOOR,want ik heb wel opvoeding gehad van mijn ouders en dat kunnen enkele van jullie niet zeggen,als je op je vingers wordt getik.
Maar vind het best wat jullie zeggen,iedergeval zijn we hot.
En die overtredingen waar jullie over hebben,nou die zie ook ook wel als Heerenveen in Den Haag speelt.

Uiteraard. Ik ga er in ieder geval vanuit dat den Haag thuis hetzelfde speelt al uit. :RedFace:
Dus het kan niet missen dat je de overtredingen thuis ook ziet Cornelis.

Maar goed, hoe je het ook went of keert, als je over de gehele linie kijkt dan moet toch de conclusie zijn dat De Haag net ietwat -ik blijf maar even in jou bewoordings spreken- meer "MENEREN" heeft.

Ik hoop dat gister een incident was. Ik ben namelijk van mening dat jullie dergelijk spel helemaal niet nodig hebben. Maar misschien vergis ik me wel......?

Cornelis de Heij
4 februari 2008, 21:18
Uiteraard. Ik ga er in ieder geval vanuit dat den Haag thuis hetzelfde speelt al uit. :RedFace:
Dus het kan niet missen dat je de overtredingen thuis ook ziet Cornelis.

Maar goed, hoe je het ook went of keert, als je over de gehele linie kijkt dan moet toch de conclusie zijn dat De Haag net ietwat -ik blijf maar even in jou bewoordings spreken- meer "MENEREN" heeft.

Ik hoop dat gister een incident was. Ik ben namelijk van mening dat jullie dergelijk spel helemaal niet nodig hebben. Maar misschien vergis ik me wel......?

Goed lezen,ALS HEERENVEEN IN DEN HAAG SPEELT,dan zie ik inderdaad de overtredingen van Heerenveen die ze maken.

Je zegt het goed,wij hebben die overtredingen niet nodig.

Maar een ding staat vast,het worden mooie wedstrijden.

Luitzen van der Heide
4 februari 2008, 21:34
Goed lezen,ALS HEERENVEEN IN DEN HAAG SPEELT,dan zie ik inderdaad de overtredingen van Heerenveen die ze maken.

Je zegt het goed,wij hebben die overtredingen niet nodig.

Maar een ding staat vast,het worden mooie wedstrijden.

Je hebt gelijk ik had even de zin niet goed begrepen, geloof ik! JIJ bedoelde uiteraard dat wij (FLYERS) die overtredingen die juliie (HIJS) gisteren in Heerenveen maakten ook in Den Haag maken. De sheets daarin tegen vertellen een ander verhaal.......

Maar goed Cornelis -niet op de kast kruipen- I`am just playful teasing. Laten we de teams maar lekker uitmaken wie tegen Geleen of Tilburg mag spelen om het kampoenschap.....

Gerard Mikkers
4 februari 2008, 21:45
Ben blij dat we gelukkig weer een nieuw slachtoffer
Wat een succes van een ploeg wel niet met huilebalken van andere verenigingen kan doen zeg. Eerst een trieste opmerking over dat HIJS zijn supporters koopt. Tja, zo gaat dat nu eenmaal als een sportteam succes heeft. Dan krijg je te maken met successupporters. Deze betalen echter wel de entree van 9 euro. Sta er namelijk bovenop. Nu dat jankverhaal over een speler van HIJS. What is next? Het is het reageren eigenlijk niet eens waard.

Annet Boers
4 februari 2008, 21:57
Wat een succes van een ploeg wel niet met huilebalken van andere verenigingen kan doen zeg. Eerst een trieste opmerking over dat HIJS zijn supporters koopt. Tja, zo gaat dat nu eenmaal als een sportteam succes heeft. Dan krijg je te maken met successupporters. Deze betalen echter wel de entree van 9 euro. Sta er namelijk bovenop. Nu dat jankverhaal over een speler van HIJS. What is next? Het is het reageren eigenlijk niet eens waard.

Ja ja ja.... errug makkelijk weer, maar ff een vraagje....

BEN JE GISTER IN THIALF GEWEEST???

Zo nee, dan heb je geen recht van spreken!
zo ja, dan had je waarschijnlijk niet een gekleurde bril op maar een bril met zulke donkere glazen dat je (zelfs met het vele licht boven het ijs) de baan nieteens kon onderscheiden van de tribunes....

I rest my case!

Harry Pal
4 februari 2008, 21:58
Ben ik met je eens, Gerard. Iedereen loopt te mekkeren over bepaalde checks van een HIJS-speler, welke niet werden gezien door den Brabander. Op zo'n moment moet je met zo'n speler afrekenen, maw gelijke munt terugbetalen. Dat hoort bij de sport. Ook daarvoor komen mensen naar het stadion.

Veel succes met HIJS tegen de Flyers. Misschien spreken we elkaar wel hetzij in Thialf hetzij in de Uithof.

Alex van den Brink
4 februari 2008, 22:15
Nelis,

Rustig aan ze zijn excuses aan het verzamelen voor het verliezen van de play-off's.::check2::

Gerard Mikkers
4 februari 2008, 22:15
Ja ja ja.... errug makkelijk weer, maar ff een vraagje....

BEN JE GISTER IN THIALF GEWEEST???

Zo nee, dan heb je geen recht van spreken!
zo ja, dan had je waarschijnlijk niet een gekleurde bril op maar een bril met zulke donkere glazen dat je (zelfs met het vele licht boven het ijs) de baan nieteens kon onderscheiden van de tribunes....

I rest my case!
Alsof dat van belang is of ik gisteren ben geweest. Zet zelf die gekleurde bril af joh.
HUIL HUIL HUIL. Laatste reactie van mij omtrent dit gebeuren. Op kleutergedrag moet je niet reageren. Ciao.

By the way; of wij nu goed of slecht de play offs doorkomen. Ik ben allang tevreden met dit seizoen.

@ Alex, zou het? :)

Karel van der Wal
4 februari 2008, 22:16
was jij er bij Harry

Cornelis de Heij
4 februari 2008, 22:26
Wat je wat het is Heerenveen is zijn eigen nu al aan het indekken.
Want als de finale niet halen,dan hebben ze in iedergeval een excuus,om
te zeggen hoe hard en gemeen Den Haag wel speelt.
Maar wat me opvalt is wel,als Heerenveen een wedstrijd verlies het altijd aan
de scheidsrechter ligt of aan de ploeg tegen wie ze spelen.
Denk eerder dat het slechte verliezer zijn,daar in Heerenveen.

Luitzen van der Heide
4 februari 2008, 22:36

::hyper:: ::hyper::
Wat voor onzin schrijf je nu Cornelis? Laat je je opjutten door je eigen aanhang! Ik had gedacht dat je meer realiteitszin had.
::hyper:: ::hyper::

Auke de Vries
4 februari 2008, 22:50

Het verlies was niet aan de orde, het ging over #97 van de Hagenaars. Als je gisteren er niet bij bent geweest in Thialf dan is oordelen over zijn misdragingen van gisteren niet aan de orde, zal in andere wedstrijden best een brave jongen zijn.
Den Haag en Heerenveen zijn aan elkaar gewaagd, dus wie er zal winnen kan ik niet zeggen, maar wel dat één van beide teams een waardige finalist zal zijn.
Waar de druk het grootst is om de finale te halen lijkt mij aan Haagse zijde, gezien het financiele wat er in gestoken is, alles kan en is geoorloofd voor een KAMPIOENSCHAP.
Als Den Haag GEEN finale zal behalen dan is er veel geinvesteerd en niets gewonnen, qua prijzen.
We zullen zien of je een KAMPIOENSCHAP kan kopen of dat je beter SLIM kan gaan inkopen en de finale halen.

Beide TEAMS succes in de halve finale.

Annet Boers
4 februari 2008, 22:57
Alsof dat van belang is of ik gisteren ben geweest. Zet zelf die gekleurde bril af joh.
HUIL HUIL HUIL. Laatste reactie van mij omtrent dit gebeuren. Op kleutergedrag moet je niet reageren. Ciao.

By the way; of wij nu goed of slecht de play offs doorkomen. Ik ben allang tevreden met dit seizoen.

@ Alex, zou het? :)

HUIL HUIL HUIL??? hahaha, nee joh.... maar jullie beginnen een beetje de communicatieve vaardigheden van sommige Trappers supporters te vertonen.
Wéér een beetje erg jammer........ en dat je niet leest maar gewoon begint te schreeuwen en je mening te geven over een wedstrijd welke je nieteens gezien hebt maar vanachter je pc een beetje aan het volgen bent geweest.
Volgens mij (maar dan zou ik alles na moeten lezen!) heeft niemand beweert dat door het grove spel van sommige HIJS spelers de Flyers hebben verloren! Het ging erom dat eerder genoemde speler zulke vieze overtredingen heeft gemaakt die hoedanook bestraft hadden moeten worden. Maar ja, als je dat gewoon niet WIL lezen...... dan ga je dus zo reageren.

Begin een beetje moe te worden van dat kortzichtige gedrag... niemand doet iets af aan de winst van HIJS.. t was zelfs een zeer enerverende wedstrijd om te zien...zeker op het eind... niet mooi maar zeker spannend!

Ik hoop dat de play off wedstrijden zeer mooi gaan worden maar dan zonder die "aanslagen" op spelers.... (over en weer!)

Luitzen van der Heide
4 februari 2008, 23:07
Het verlies was niet aan de orde, het ging over #97 van de Hagenaars. Als je gisteren er niet bij bent geweest in Thialf dan is oordelen over zijn misdragingen van gisteren niet aan de orde, zal in andere wedstrijden best een brave jongen zijn.
Den Haag en Heerenveen zijn aan elkaar gewaagd, dus wie er zal winnen kan ik niet zeggen, maar wel dat één van beide teams een waardige finalist zal zijn.
Waar de druk het grootst is om de finale te halen lijkt mij aan Haagse zijde, gezien het financiele wat er in gestoken is, alles kan en is geoorloofd voor een KAMPIOENSCHAP.
Als Den Haag GEEN finale zal behalen dan is er veel geinvesteerd en niets gewonnen, qua prijzen.
We zullen zien of je een KAMPIOENSCHAP kan kopen of dat je beter SLIM kan gaan inkopen en de finale halen.

Beide TEAMS succes in de halve finale.

Ik ben daar waar het de volgende punten in je posting betreft Auke niet eens met je standpunt.

1) Kampioenschap kopen?
Ik vind dat HIJS het kampioenschap -als ze dat zouden halen- niet gekocht heeft.
2) één van beide teams waardige finalist?
Beide teams zijn wat mij betreft waardige finalisten. Uiteraard gun ik het de Flyers het meest maar dat is omdat ik hen wil steunen en liever zie spelen.
3) oordelen?
Iedereen mag het voor zijn ploeg opnemen. Enige vertroebeld beeld mag je daar uiteraard ook zeker bij hebben, ook al is dat beeld niet juist. Maar Cornelis oordeelt volgens mij niet!

Maar tot slot....
4) Beide TEAMS succes in de halve finale. Daarin kan ik mij helemaal vinden alleen moet dat succes dan op het einde van de rit doorslagevend zijn aan onze zijde, zodat er in Heerenveen nog een best of five serie valt te bewonderen.

Piet de Kort
4 februari 2008, 23:18
HUIL HUIL HUIL??? hahaha, nee joh.... maar jullie beginnen een beetje de commucatieve vaardigheden van sommige Trappers supporters te vertonen.
Wéér een beetje erg jammer........ en dat je niet leest maar gewoon begint te schreeuwen en je mening te geven over een wedstrijd welke je nieteens gezien hebt maar vanachter je pc een beetje aan het volgen bent geweest.
Volgens mij (maar dan zou ik alles na moeten lezen!) heeft niemand beweert dat door het grove spel van sommige HIJS spelers de Flyers hebben verloren! Het ging erom dat eerder genoemde speler zulke vieze overtredingen heeft gemaakt die hoedanook bestraft hadden moeten worden. Maar ja, als je dat gewoon niet WIL lezen...... dan ga je dus zo reageren.

Begin een beetje moe te worden van dat kortzichtige gedrag... niemand doet iets af aan de winst van HIJS.. t was zelfs een zeer enerverende wedstrijd om te zien...zeker op het eind... niet mooi maar zeker spannend!

Ik hoop dat de play off wedstrijden zeer mooi gaan worden maar dan zonder die "aanslagen" op spelers.... (over en weer!)

Jullie klagen (janken) ook altijd bij verloren wedstrijden!!! Dat hoort erbij, Annet & Luitzen!
Jullie moeten ook altijd sommige Tilburgsupporters erbij halen! Jullie zijn geen haar beter met je "commucatieve vaardigheden"! (Wat is dat eigenlijk???) ::party::

Eric van der Putten
4 februari 2008, 23:22
Jullie klagen (janken) ook altijd bij verloren wedstrijden!!! Dat hoort erbij, Annet & Luitzen!
Jullie moeten ook altijd sommige Tilburgsupporters erbij halen! Jullie zijn geen haar beter met je "commucatieve vaardigheden"! (Wat is dat eigenlijk???) ::party::

Nee joh Piet, hoe kom je daar nou toch bij. Ik weet haast zeker dat je dat verkeerd ziet, althans, dat zal wel geroepen gaan worden ::hyper::

Heb het even opgezocht, maar kan ook niet vinden wat commucatieve vaardigheden zijn. :RedFace:

Annet Boers
4 februari 2008, 23:32
Jullie moeten ook altijd sommige Tilburgsupporters erbij halen! Jullie zijn geen haar beter met je "communicatieve vaardigheden"! (Wat is dat eigenlijk???) ::party::

Naast het feit dat het een tikfoutje van mij is betekend het in het brabants "Brallen"!!

En het is geen janken....... jullie moeten met zn allen gewoon eens leren LEZEN! Ben het zat dat iedereen meteen begint te bléren zonder dat ze zich aan de feiten in de geschreven postings houden.
HET WORDT NIET ALS EXCUUS VOOR HET VERLIES GEBRUIKT!!!!!!

LEES GEWOON!! ::censor::::gowild::

Maar het klopt dus wel dat (sommige) mannen geen 2 dingen tegelijk kunnen... denken én lezen tegelijk... Laat staan er daarna nog iets "zinnigs" over te plaatsen in de vorm van een posting. hi hi hi

Annet Boers
4 februari 2008, 23:35
Nee joh Piet, hoe kom je daar nou toch bij. Ik weet haast zeker dat je dat verkeerd ziet, althans, dat zal wel geroepen gaan worden ::hyper::

Heb het even opgezocht, maar kan ook niet vinden wat commucatieve vaardigheden zijn. :RedFace:

:blablabla:

Luitzen van der Heide
4 februari 2008, 23:36

Pardon.....! Dat jij in een volstrekt vermakelijke wereld leeft Piet Dat misgun ik je zeker niet maar tracht mij niet over te halen deel te maken van jou onzin.

Wijs me eens op een posting waarin ik klaag of zoals jij het nu noemt jank . Als je wat hebt te verhapstukken met Annet want dat is degene die je quote dan begrijp ik niet dat mijn naam daarbij in verband moet worden gebracht.

Of zit je iets dwars? Als je er over wilt praten dan open je toch gewoon een topic? Ik wil echt wel wat tijd voor je vrij maken als me dat zinvol lijkt............

Eric van der Putten
4 februari 2008, 23:41
:blablabla:

Applaus mevrouw Boers! Mannen kunnen maar één ding tegelijk, jij komt ook niet veel verder dan alleen een plaatje aanklikken! ::hyper::

Dit had ik niet verwacht, Martijn kennende ::happycheer::

Annet Boers
4 februari 2008, 23:50
Pardon.....! Dat jij in een volstrekt vermakelijke wereld leeft Piet Dat misgun ik je zeker niet maar tracht mij niet over te halen deel te maken van jou onzin.

Wijs me eens op een posting waarin ik klaag of zoals jij het nu noemt jank . Als je wat hebt te verhapstukken met Annet want dat is degene die je quote dan begrijp ik niet dat mijn naam daarbij in verband moet worden gebracht.

Of zit je iets dwars? Als je er over wilt praten dan open je toch gewoon een topic? Ik wil echt wel wat tijd voor je vrij maken als me dat zinvol lijkt............

Sluit ik me volledig bij aan...... ik zou ook niet weten waar en wanneer ik OOIT heb lopen janken... ik heb altijd de supporters van het winnende team gefeliciteerd en nooit een EXCUUS aangebracht voor een verloren wedstrijd van de Flyers (dat is nieteens aan mij want de coach heeft daar veeel meer verstand van dus waag ik mij daar ook niet aan). Wel gebeuren er in wedstrijden bepaalde dingen waar we het dan later over MOETEN KUNNEN HEBBEN!
Ik snap dan ook werkelijk niet waar sommige mensen zich ineens bijv. tegen mij keren of uit moeten spreken. Ik val toch helemaal niemand persoonlijk aan of wel dan? Het zal wel aan mij liggen maar dit forum begint meer en meer op afz..ken van elkaar te lijken ipv gewoon gezellig over de mooie sport te discusseren of te kletsen.

Ik zal me wel weer ff een tijdje stil houden want het wordt blijkbaar niet op prijs gesteld dat ik hier wat post. Er is altijd wel iemand die gaat lopen bléren om nks of is t de manier waarop ik iets zeg (schrijf)? Jullie mogen t zeggen...... zal er vast iets duidelijk worden. Komt u maar....

Annet Boers
4 februari 2008, 23:52
Applaus mevrouw Boers! Mannen kunnen maar één ding tegelijk, jij komt ook niet veel verder dan alleen een plaatje aanklikken! ::hyper::

Dit had ik niet verwacht, Martijn kennende ::happycheer::

hahaha, maar ik nam tegelijk een slokje drinken en zapte naar een andere TV zender... dussss.......... hihihi

En Martijntje..... die heb ik toch al in zn blote billen gezet??

Eric van der Putten
4 februari 2008, 23:55
hahaha, maar ik nam tegelijk een slokje drinken en zapte naar een andere TV zender... dussss.......... hihihi

En Martijntje..... die heb ik toch al in zn blote billen gezet??

Dan heb ik niks gezegd... ::party::

Maar ik wist niet dat Martijn zo besmettelijk was... hij roept ook telkens dat ie zich stil gaat houden :?::wink:

Pieter van der Wal
5 februari 2008, 00:36
jij komt ook niet veel verder dan alleen een plaatje aanklikken! ::hyper::

Die plaatjes die Annet aanklikt zijn in ieder geval helder en duidelijk! kan ik van die plaatjes die jij klikt niet zeggen :Crowd:

Eric van der Putten
5 februari 2008, 00:48
Die plaatjes die Annet aanklikt zijn in ieder geval helder en duidelijk! kan ik van die plaatjes die jij klikt niet zeggen :Crowd:

Ach Pieter toch! Hebben ze je weer los gelaten?

Zo lang er nog steeds meer mensen plezier ondervinden bij het kijken naar mijn plaatjes dan dat er mensen zijn waarvan ik commentaar krijg, ga ik er gewoon lekker mee door.

Maar ik had je toch helemaal niet gevraagd om te komen kijken op onze website? Je was stiekem toch wel weer heel nieuwsgierig, zo te zien... ::happy::

Eric van der Putten
5 februari 2008, 01:01
Weet je wat ik trouwens ook heel erg jammer vind, Pieter! Ik had zo gehoopt dat ik je DIT seizoen nog zou zien in Stappegoor, dan had ik eindelijk in levende lijve kunnen zien wie er op grote afstand commentaar op mijn foto's geeft en wie mij een alcoholist noemt.

Het vreemde vind ik eigenlijk toch wel dat je niet mans genoeg was vorige week om het gewoon even recht in mijn gezicht te komen zeggen!

Helaas moet ik nog een jaartje wachten, vrees ik! ::jokersmile::

Piet de Kort
5 februari 2008, 10:48
Weet je wat ik trouwens ook heel erg jammer vind, Pieter! Ik had zo gehoopt dat ik je DIT seizoen nog zou zien in Stappegoor, dan had ik eindelijk in levende lijve kunnen zien wie er op grote afstand commentaar op mijn foto's geeft en wie mij een alcoholist noemt.

Het vreemde vind ik eigenlijk toch wel dat je niet mans genoeg was vorige week om het gewoon even recht in mijn gezicht te komen zeggen!

Helaas moet ik nog een jaartje wachten, vrees ik! ::jokersmile::

Neen hoor Eric! Volgende week zaterdag lekker mee naar Thialf in Friezeveen! Hoef niet heel het jaar te wachten! ::hyper::::catfight::::happy::

Karel van der Wal
5 februari 2008, 11:48
Friezenveen, als je toch wilt aanhalen.

Rob van Aalderen
5 februari 2008, 18:34

Als je verliest ligt dit altijd aan je tegenstander.

Harry Koenen
5 februari 2008, 18:49
Zo is dat. Er moet altijd minstens 1 meer in dan bij ons.
Zit helemaal niet met verlies alleen WEL met de manier waarop.
Ben in het verleden eens in Assen ( was geen eigen team bij) bij een wedstrijd de hal uitgegaan vanwege zeer slechte arbitrage dat tot op dat moment dan ook uitmondde in een grote a-sociale vechtpartij.
Bestaan er dan ook nog sociale vechtpartijen? NEE beslist niet.
Ik geniet ook van fair uitgevoerde checks en een enkel opstootje gaat er altijd wel in.
MAARRRRRRRRRR complete aanslagen waar geen DONDER aan gedaan wordt roept natuurlijk ERGERNIS op. 1x Allah, maar herhaaldelijk dan is het niet meer te accepteren.
BRABANDER heeft het bij mij nu na een lange tijd ontzettend verprutst en BRIT-BRUT eveneens.
Maar goed dit is een persoonlijke opvatting.

Annet Boers
5 februari 2008, 18:54
Zo is dat. Er moet altijd minstens 1 meer in dan bij ons.
Zit helemaal niet met verlies alleen WEL met de manier waarop.
Ben in het verleden eens in Assen ( was geen eigen team bij) bij een wedstrijd de hal uitgegaan vanwege zeer slechte arbitrage dat tot op dat moment dan ook uitmondde in een grote a-sociale vechtpartij.
Bestaan er dan ook nog sociale vechtpartijen? NEE beslist niet.
Ik geniet ook van fair uitgevoerde checks en een enkel opstootje gaat er altijd wel in.
MAARRRRRRRRRR complete aanslagen waar geen DONDER aan gedaan wordt roept natuurlijk ERGERNIS op. 1x Allah, maar herhaaldelijk dan is het niet meer te accepteren.
BRABANDER heeft het bij mij nu na een lange tijd ontzettend verprutst en BRIT-BRUT eveneens.
Maar goed dit is een persoonlijke opvatting.

Harry, ik ben het PERSOONLIJK helemaal met je eens!

Ps. wél oppassen dat bepaalde forumleden uit je opvatting iets verkeerd lezen hoor....

::party::

Cornelis de Heij
5 februari 2008, 18:57
Laat ik er nog een keer op terug komen.

Ik hecht meer waarde aan de woorden van Rob Bouwens,want die is neutraal in dit geheel.

Inderdaad ben ik niet bij de wedstrijd geweest,maar om een speler zo af te zeiken gaat mij wat te ver,omdat ik weet wat voor een speler Horak is.
Horak is inderdaad een harde speler die vaak op het randje speelt en ook wel zijn overtredingen begaat.
Het is een speler die het niet van zijn techniek moet hebben,maar altijd voor 100 pro mischien nog wel meer er voor gaat.
Iemand die het van zijn inzet en wedstrijd mentaliteit moet hebben.En zo iemand zie ik graag spelen.

En misschien is hij zondag iets te ver gegaan, maar daar heb je dan ook een scheidsrechter voor want je gaat zover als een scheids toelaat.

En als laatste,laten we hopen dat Heerenveen en Den Haag samen in de play-offs er mooie wedstrijden van maken,want dat deze ploegen aan mekaar gewaagd zijn hebben beide al in de competitie bewezen.

Roger W. de Groot
5 februari 2008, 18:59
Jullie (Harry en Annet) zouden samen een capslock vereniging moeten beginnen!

Annet Boers
5 februari 2008, 19:02

Ik hecht meer waarde aan de woorden van Rob Bouwens,want die is neutraal in dit geheel.

Inderdaad ben ik niet bij de wedstrijd geweest,maar om een speler zo af te zeiken gaat mij wat te ver,omdat ik weet wat voor een speler Horak is.
Horak is inderdaad een harde speler die vaak op het randje speelt en ook wel zijn overtredingen begaat.
Het is een speler die het niet van zijn techniek moet hebben,maar altijd voor 100 pro mischien nog wel meer er voor gaat.
Iemand die het van zijn inzet en wedstrijd mentaliteit moet hebben.En zo iemand zie ik graag spelen.

En misschien is hij zondag iets te ver gegaan, maar daar heb je dan ook een scheidsrechter voor want je gaat zover als een scheids toelaat.

En als laatste,laten we hopen dat Heerenveen en Den Haag samen in de play-offs er mooie wedstrijden van maken,want dat deze ploegen aan mekaar gewaagd zijn hebben beide al in de competitie bewezen.

Dank je wel Cornelis.... wat je nu net hebt geschreven is dus precies waar t om gaat.

je laatste alinea sluit ik me nadrukkelijk ook volledig bij aan!

OP NAAR DE PLAY-OFFS! Met HIJS vs ART-Ice Flyers (waarschijnlijk?!)

Harry Koenen
5 februari 2008, 19:11
Cornelis,
Dat leidt geen twijfel. Kijk HORAC is voor mij geen HORC. Per slot van rekening zijn er genoeg andere spelers die het ontzettend goed en leuk doen. Tegenstand is nodig om een wedstrijd te kunnen hebben.

STEIN,
De FINALE-wedstrijden die ik in THIALF heb gezien en waarbij de GASTEN wonnen getuigden altijd van de volle aandacht van het totale publiek. Geen gehoon en minachting. Nee een WAARDIGE huldiging.
Hoop dat Van WAARDENBURG nog wat te bieden heeft.

Roger W. de Groot
5 februari 2008, 19:24
Cornelis,
Dat leidt geen twijfel. Kijk HORAC is voor mij geen HORC. Per slot van rekening zijn er genoeg andere spelers die het ontzettend goed en leuk doen. Tegenstand is nodig om een wedstrijd te kunnen hebben.

STEIN,
De FINALE-wedstrijden die ik in THIALF heb gezien en waarbij de GASTEN wonnen getuigden altijd van de volle aandacht van het totale publiek. Geen gehoon en minachting. Nee een WAARDIGE huldiging.
Hoop dat Van WAARDENBURG nog wat te bieden heeft.

Tegen wie heb je het en waar heb je het nou toch over? :roll:

Auke de Vries
5 februari 2008, 19:36

Onderstaand bericht is van mij afkomstig:

Ene #97 Horak mag blij zijn dat hij de wedstrijd mocht uitspelen, wat een VIESPEUK is dat, sorry dat ik het zo zeg, maar wat die flikte sloeg nergens op.
Was die actie van #97 tegen Hup niet een Check to the Head ??????
Hup bleef liggen op het ijs, ondersteunt naar de kant gegaan en is niet meer op het ijs geweest daarna.
Heb ook DIVERSE vliegende ELLEBOOG actie's gezien, ook allemaal ONBESTRAFT gebleven, nee de Hagenaars zullen tegen VELE straffen op lopen als ze zo blijven spelen in de Play-offs met 2 REFS.

Onderstaand bericht is van Rob Boumans afkomstig:

Nelis,het is duidelijk dat je gisteren de wedstrijd niet hebt gezien.Ik weet niet wat die Horak bezielde maar hij was gisteravond niet goed bezig.Dat had niets met hard te maken maar eerder met gemeen.Helaas had de scheidsrechter niet zijn beste avond want een aantal van zijn overtredingen liet hij onbestraft o.a. een grove charge op nummer 28 van Heerenveen die na die overtreding niet meer op het ijs is teruggeweest.Ik sprak na afloop nog met een paar mensen uit Den Haag en die wisten ook niet wat er die avond aan de hand was met hem.

Volgens mij zeg ik hetzelfde wat Rob ook vermeld.
Vermeld er zels bij dat met 2 REFS de Hagenaars niet in het voordeel zullen zijn, gezien de hoeveelheid overtredingen die achter de rug van die ene REF gebeurde.
Waarom mogen die linesmannen niets zeggen of ze wel iets gezien hebben, net zoals een grensrechter bij het voetballen.

In de PLAY-OFFS hopend op een spannende strijd en een mooie finale voor de FLYERS.

Harry Koenen
5 februari 2008, 19:58
Tegen jou STIJN. Heb de indruk dat je weer achterloopt. Dat je weer NIET goed op de hoogte bent.
Jij bent toch het type LANDELIJK DAGBLAD?

Als je wilt kan ik iets voor je bedenken. Moet je wel gewoon niveau hebben en niet bovennormaal proberen te doen want zo slim ben je nu ook weer niet.

Roger W. de Groot
5 februari 2008, 20:09
Tegen jou STIJN. Heb de indruk dat je weer achterloopt. Dat je weer NIET goed op de hoogte bent.
Jij bent toch het type LANDELIJK DAGBLAD?

Als je wilt kan ik iets voor je bedenken. Moet je wel gewoon niveau hebben en niet bovennormaal proberen te doen want zo slim ben je nu ook weer niet.

Ik zeg enkel dat je met Annet een Capslockvereniging zou moet beginnen, meer niet! Als je op een andere posting doelt, moet je effe quoten, wel zo handig.
Ik weet verder niet wat dat met slim zijn of niveau te maken heeft...

Harry Koenen
5 februari 2008, 20:16
OHhh zo bedoelde je dat. Neem mij niet kwalijk. Excuses.
Kom eens in Heerenveen een pilsje halen.

Roger W. de Groot
5 februari 2008, 20:20
OHhh zo bedoelde je dat. Neem mij niet kwalijk. Excuses.
Kom eens in Heerenveen een pilsje halen.

Pils van jou, verse worst van de slager van Luitzen, bossche bollen van mij, belooft een gezellig gebeuren te worden 16 februari ;) ::proost::

Harry Koenen
5 februari 2008, 20:24
IEMAND wint in HEERENVEEN.

Piet de Kort
5 februari 2008, 20:30
IEMAND wint in HEERENVEEN.

Volgens mij zijn er de 16e februari geen verliezers, Harry! Tilburg wordt 1e, Friezeveen 2e! ::hyper:: Op naar de play-offs! ::champ::

Diana de Kok
5 februari 2008, 20:49
Langzaam smelt de één na de ander voor Stijn..........

Harry Pal
5 februari 2008, 21:08

Dat is in het verleden veelal gebeurt door Amsterdam.

Piet de Kort
5 februari 2008, 21:14
Langzaam smelt de één na de ander voor Stijn..........

Mooi he, Diaan! Je had die koppies van de IETURS fans eens moeten zien afgelopen zondag toen Stijn zich voorstelde!! ::hyper::::hyper::::hyper::

Harry Koenen
5 februari 2008, 21:19
Diana,
Wal wil je hij neemt Bosche bollen mee. Heb je die reclame van die chocolademan al gezien.....

Piet,
Mooie humor man, maar dat kan wel eens humeur worden.

Harry Koenen
5 februari 2008, 21:37
Carnaval? Jan Jaap NATTE staat geheel rechts.

http://www.hc-slavia.cz/foto/iceprincess/2008/spolecne/icemen.jpg

Luitzen van der Heide
5 februari 2008, 21:44
Pils van jou, verse worst van de slager van Luitzen, bossche bollen van mij, belooft een gezellig gebeuren te worden 16 februari ;) ::proost::
Juist en daar gaat het naast natuurlijk het IJS-hockey zeker om. Gezelligheid voor allemaal.

Jan Hofstede
5 februari 2008, 22:31
Juist en daar gaat het naast natuurlijk het IJS-hockey zeker om. Gezelligheid voor allemaal.

Leg wel een knoop in je sjaal...want die Tilbo's gaan op troféénjacht....::hyper::

Piet de Kort
5 februari 2008, 22:47

Daar staan wij om bekend, Luitzen! Ik zie jou de 16e in Thialf! ::proost::

Piet de Kort
5 februari 2008, 22:48
Leg wel een knoop in je sjaal...want die Tilbo's gaan op troféénjacht....::hyper::

Zijn oude sjaals, Jan! Die wil niemand meer! ::hyper::

Barry Robeerst
5 februari 2008, 23:40
Die ouwe sjaal van Jan heeft wel heel Tilburg om gehad om hem te plezieren.... Ik heb trouwens ook nog leuke foto gezien van een clown uit Amsterdam LOL

Jan Hofstede
5 februari 2008, 23:49
Die ouwe sjaal van Jan heeft wel heel Tilburg om gehad om hem te plezieren.... Ik heb trouwens ook nog leuke foto gezien van een clown uit Amsterdam LOL

Ben je weer wat snel aan het reageren..Robeerst.... Piet had het over de sjaals van Heerenveen... Niet over mijn waardevol bezit...

En wat dat plezieren betreft... Heb je die blik van Don naar Paulie gezien.... Hij was maar wat trots dat hij de enige echte Eaterssjaal om zijn nek mocht dragen... Voor mij is het zeker...Don is volgend jaar ook een Eater....

Roger W. de Groot
5 februari 2008, 23:54
Ben je weer wat snel aan het reageren..Robeerst.... Piet had het over de sjaals van Heerenveen... Niet over mijn waardevol bezit...

En wat dat plezieren betreft... Heb je die blik van Don naar Paulie gezien.... Hij was maar wat trots dat hij de enige echte Eaterssjaal om zijn nek mocht dragen... Voor mij is het zeker...Don is volgend jaar ook een Eater....

Hahaha, volgens mij weten jij, ik en don precies hoe hij op die shawl reageerde ;)
Btw. ik heb nog een paar leuke foto's voor de boarding in Geleen. Ze worden per opbod verkocht aan de hoogste bieder. Biedingen graag in mijn privebox. Veiling sluit een dag voor aanvang play-offs. ::hyper::

Jan Hofstede
6 februari 2008, 00:01
Hahaha, volgens mij weten jij, ik en don precies hoe hij op die shawl reageerde ;)
Btw. ik heb nog een paar leuke foto's voor de boarding in Geleen. Ze worden per opbod verkocht aan de hoogste bieder. Biedingen graag in mijn privebox. Veiling sluit een dag voor aanvang play-offs. ::hyper::

Nou ja... Don keek wat verbaast en afwijzend... Hij was natuurlijk verrast dat hem die eer ten deel viel... Tis ook niet niets een echte Eaterssjaal om je nek...

Ps...
Vóór dat hier foto's verhandeld gaan worden...graag eerst via mijn privebox... Na goedkeuring van mij...opbrengst ten goede aan de jeugd van Geleen...

Roger W. de Groot
6 februari 2008, 00:38
Nou ja... Don keek wat verbaast en afwijzend... Hij was natuurlijk verrast dat hem die eer ten deel viel... Tis ook niet niets een echte Eaterssjaal om je nek...

Ps...
Vóór dat hier foto's verhandeld gaan worden...graag eerst via mijn privebox... Na goedkeuring van mij...opbrengst ten goede aan de jeugd van Geleen...

haha, das een goeie. Maar ik kan het wel waarderen dat je het initiatief in handen neemt. Ik neem dan ook aan dat je mij een bod gaat geven waar ik simpelweg geen nee tegen kan zeggen.
ps. Bieden mag ook in natura (lees gerstenat) ;)

Gerard Mikkers
7 februari 2008, 10:00
Jullie (Harry en Annet) zouden samen een capslock vereniging moeten beginnen!
Staat interessant om capslock te gebruiken. Zo proberen ze hun gelijk te halen. Watjes.