PDA

View Full Version : GELAEN (Geleen) - HEERENVEEN

Luitzen van der Heide
2 februari 2008, 20:29
Vanuit een Carnevalesk Geleen (las nu net dat het ook wel Waereldsjtad wordt genoemd i.p.v. Gelaen) is er wederom een Live wedstrijd verslag door de SVFH te aanschouwen op de volgende link;

http://www.svfh.nl/live/live.htm#bottom

Verwacht een mooie wedstrijd. Voor beide teams staat er nog wel wat op het spel.....

En natuurlijk de NIJB sheet

http://www.nijb.nl/nijbsheet.php?GameNr=21933

Michel Heerkens
2 februari 2008, 20:38
Ik krijg zojuist door dat de wedstrijd is begonnen. Geleen mist Keulen, Visser & Stasiuk.

Luitzen van der Heide
2 februari 2008, 20:41
Naatse concurent Hijs is in de thuis game tegen Nijmegen voortvarend begonnen;;;;

te volgen http://www.nijb.nl/nijbsheet.php?GameNr=21931

00:46: 1-0 Hijs Den Haag: 8: John HECIMOVIC (17: Bohuslav SUBR) [EQ]

Luitzen van der Heide
2 februari 2008, 20:42
Nog niet aan de Carnaval Michel?

René van Eldik
2 februari 2008, 20:45
heren en dames van beide clubs maak er een mooie stevige pot van en mogen de echte sterkste ( en niet de scheidsrechetrs sterkste ) winnen

Carla Koopmans
2 februari 2008, 20:48
6.29 opnieuw een voortreffelijke redding van Ryan, Geleen zet aan, zijn gevaarlijker tot nu

7.01 opnieuw Ryan de baas, Zahier bij M&M in de lijn, Marco ook niet op het ijs
8.43 1e goal gescoord door JOLKEEEEE op assist van Moor en Nason, zou net zeggen dat Jolke bij nason en Erik speelt.

1-0 voor flyers. :thumsup:

Luitzen van der Heide
2 februari 2008, 20:48
6.29 opnieuw een voortreffelijke redding van Ryan, Geleen zet aan, zijn gevaarlijker tot nu;

Aldus het live verslag. Flyers krijgen moeilijk avondje. Voordeel is wel weer dat naast Grinnell, Timmy er ook aanzit te komen......:grouphug:

Luitzen van der Heide
2 februari 2008, 20:49
Aanstormend talent ----- scoort.

Carla Koopmans
2 februari 2008, 20:50
10.29 0-2 Matt na een solo, zonder assist, achter goal langs en \Novello verrast, we komen beter in ons spel :thumsup:

Luitzen van der Heide
2 februari 2008, 20:52
Bij HIJS nog steeds 1-0

16:54 gespeeld inmiddels. So far so good Nijmgen..... Fewoon lekker volhouden en goed er inkleunen op een eerlijke manier...... HIJS is te pakken.

Michel Heerkens
2 februari 2008, 20:53
Een update uit Geleen: Eaters zijn merendeels in de aanval. Tijdens een PP van Geleen, had # 4 Gordon een grote kans. Daarentegen had Geleen 3 kansen tijdens deze PP. De voorsprong van Heerenveen klopt niet met het wedstrijdbeeld.

Annet Boers
2 februari 2008, 20:54
10.29 0-2 Matt na een solo, zonder assist, achter goal langs en \Novello verrast, we komen beter in ons spel :thumsup:

Dat lijkt er tenminste op!!! Ff vlammen in de 1e en 2e periode... met een aantal goals zodat je écht niet meer in te halen bent en dan wat krachten sparen voor morgen tegen HIJS.

::cheerleader::

Harry Koenen
2 februari 2008, 20:55
Nijmegen zou anders nog mooi even een karweitje op kunnen knappen.....

Michel Heerkens
2 februari 2008, 20:56
Weer een update: Bijna 0-3! Maar Mcleod haalt de puck van de lijn! Heerenveen nu meer in de aanval. Nog 5 minuten in de 1e periode te gaan.

Annet Boers
2 februari 2008, 20:57
Weer een update: Bijna 0-3! Maar Meleod haalt de puck van de lijn! Heerenveen nu meer in de aanval. Nog 5 minuten in de 1e periode te gaan.

16:16: 0-3 Vadeko Flyers Heerenveen: 5: Kaupo KALJUSTE (19: Marco POSTMA) [EQ]

Toch wel.....

Michel Heerkens
2 februari 2008, 20:58
Nog niet aan de Carnaval Michel?Da's niet aan mij besteed ::party::
Overigens heb ik vandaag nog overgewerkt en ben beetje moe.....:sleephappy:

Harry Koenen
2 februari 2008, 20:58
Geleen heeft net zoals de FLYERS een behoorlijk aantal geblesseerden.

Hoe zijn de Geleners Keulen, Visser & Stasiuk aan de blessures gekomen?

Carla Koopmans
2 februari 2008, 21:02
mooi schot van nason, de ballerina darrelen hier voorbij Hard schot van Kaupo en wat denk je....0-3 16.15
16.42, Jan Kentos twee minuten voor, ??
op 17.55 een bijna goal, ne gemist maar mooi power play, novello stopt schot mchugh., ower play voorbij er loopt een travestiet voorbij achter de rollator, laatste minuut is ingegaan

Luitzen van der Heide
2 februari 2008, 21:02
Vreemde wedstrijd daar in Gelaen getuige het verslag,

er loopt een travestiet voorbij achter de rollator, laatste minuut is ingegaan

Luitzen van der Heide
2 februari 2008, 21:05
Da's niet aan mij besteed ::party::
Overigens heb ik vandaag nog overgewerkt en ben beetje moe.....:sleephappy:

Tsja, Dan maar ffe achter de PC. Vraagje Michel, heb jij verbinding met Groningen??

Rob Boumans
2 februari 2008, 21:06
Vreemde wedstrijd daar in Gelaen getuige het verslag,

er loopt een travestiet voorbij achter de rollator, laatste minuut is ingegaan

Kan zeker nog niet zo goed schaatsen...

Luitzen van der Heide
2 februari 2008, 21:08
Misschien wel last van zware ballentent

Michel Heerkens
2 februari 2008, 21:08
Vraagje Michel, heb jij verbinding met Groningen??Nee. Maar dat vind ik de minst spannende wedstrijd van vanavond overigens. Met alle respect voor Groningen, ik denk dat de winnaar bekend is. De enige vraag is met hoeveel.

René van Eldik
2 februari 2008, 21:10
0-3 gaat wel hard daar, hoop dat geleen de kracht vind heerenveen hun wil op te leggen

Luitzen van der Heide
2 februari 2008, 21:11
Nee. Maar dat vind ik de minst spannende wedstrijd van vanavond overigens. Met alle respect voor Groningen, ik denk dat de winnaar bekend is. De enige vraag is met hoeveel.

Ja, uiteraard maar goed was wel leuk geweest om redelijk updated te weten hoe het daar ging...

Any way Hijs aan de tweede periode begonnen Nijmegen nog niet. Zelfde recept als de eerste maar nu iets langer 1:37 min om precies te zijn.

21:37: 2-0 Hijs Den Haag: 20: Matt KORTHUIS (91: Jan BOHAC; 37: Hendrik SODERQVIST) [EQ

Luitzen van der Heide
2 februari 2008, 21:12
Denk dat Geleen zich al heeft neergelegd bij het moeten verdedigen van de vierde stek......

Annet Boers
2 februari 2008, 21:12
Ik heb hem zelf nog niet zien spelen, maar hij lijkt me een goede aanwinst deze nieuwe speler van de Flyers! Kaupo KALJUSTE loopt in punten nu al gemiddeld op 1 per wedstrijd.... (als ik me niet vergis?!)

Kijk al uit naar morgen tegen HIJS!

Groetjes Annet ::cheerleader::

Michel Heerkens
2 februari 2008, 21:16
Samenvatting van de 1e periode uit Geleen: De 3e goal van Heerenveen was volgens Wendy een eigen goal. Novello zit niet lekker in de wedstrijd. In het eerste deel van de wedstrijd was Eaters beter, met Heerenveen die een paar gevaarlijke schoten had. Na de 0-2 werd Heerenveen beter met veel schoten op doel. Geleen zakte even in en kwamen de laatste minuten van de wedstrijd weer terug in de wedstrijd ::detective::

Luitzen van der Heide
2 februari 2008, 21:17
0-3 gaat wel hard daar, hoop dat geleen de kracht vind heerenveen hun wil op te leggen

FFe leuk nieuwtje uit de voetbal wereld... Heerenveen - Vitesse 7-0. Heeft wel niets te maken met IJShockey maar zal iemand uit Knotsenburg wel weer leuk vinden om te horen....

René van Eldik
2 februari 2008, 21:20
::party::heerlijk heerlijk vitesse onderuit inderdaad ik ( iemand uit knotsenburg ) erg blij

Michel Heerkens
2 februari 2008, 21:21
FFe leuk nieuwtje uit de voetbal wereld... Heerenveen - Vitesse 7-0. Heeft wel niets te maken met IJShockey maar zal iemand uit Knotsenburg wel weer leuk vinden om te horen....En dat zonder Alves ? Of was hij ook verkleed net als in het zuiden ? ::banplz:: ::offtopic::

Annet Boers
2 februari 2008, 21:22
FFe leuk nieuwtje uit de voetbal wereld... Heerenveen - Vitesse 7-0. Heeft wel niets te maken met IJShockey maar zal iemand uit Knotsenburg wel weer leuk vinden om te horen....

Laat ik DIT dan ook maar ff aanhalen......

EN DAT ZONDER ALVES!!!!!! ::party::

Harry Koenen
De Sc Heerenveen-fans komen morgen ook naar Thialf. Nav berichten willen ze wel eens zien wie HECIMOVI is.

Annet Boers
En dat zonder Alves ? Of was hij ook verkleed net als in het zuiden ? ::banplz:: ::offtopic::

gatver! je was me nét voor Michel!! haha

Diana Hiemstra
2 februari 2008, 21:23
21:45: PEN Vadeko Flyers Heerenveen: 10: Jeffrey MOOR 2 min Roughing

Michel Heerkens
2 februari 2008, 21:24
Update: Een slechte PP van Geleen in de 2e periode.

Rene van Dijk
Een straf voor Moor? Het moet niet gekker worden..

René van Eldik
kom geleen van die 0 af het is PP

Harry Pal
2 februari 2008, 21:25
21:45: PEN Vadeko Flyers Heerenveen: 10: Jeffrey MOOR 2 min Roughing

Andjelic zal toch met hem moeten praten om hem in toom te houden.

Diana Hiemstra
2 februari 2008, 21:26
Het slokje van Karle is wel lekker zeker.
Of zijn er problemen met de verbinding?
Ik heb geen live verslag meer.

Rene van Dijk
2 februari 2008, 21:27

Dat wel..aan de andere kant heeft het wel zn charme vind ik, ben wel blij met Moor

Michel Heerkens
Een straf voor Moor? Het moet niet gekker worden..Oei, oei.... Ik hoor de supporters uit Heerenveen al roepen dat Scheids Robbe Moor begint op te zoeken..... :thumsup:

Luitzen van der Heide

Tuurlijk niet,,,, Is gewoon jeugdige .... moed

Annet Boers
2 februari 2008, 21:28
Het slokje van Karle is wel lekker zeker.
Of zijn er problemen met de verbinding?
Ik heb geen live verslag meer.

T zijn volgens mij slokjeS!! geworden......

Luitzen van der Heide
2 februari 2008, 21:28
Oei, oei.... Ik hoor de supporters uit Heerenveen al roepen dat Scheids Robbe Moor begint op te zoeken..... :thumsup:

Heb jij een knappe PC.... Ik heb niet eens een Microfoon bij de hand.::party::

Diana Hiemstra
2 februari 2008, 21:29
Toch de verbinding hahaha

Michel Heerkens
2 februari 2008, 21:29
Tuurlijk niet,,,, Is gewoon jeugdige .... moedDat kan wel Luitzen, maar als je in een wedstrijd teveel onnodige straffen opgelegd krijgt, dan benadeel je uiteindelijk wel je team. En dat kan nooit de bedoeling zijn.

Carla Koopmans
2 februari 2008, 21:31
inmiddels 7.45 gespeeld en nog steeds 0-3 nu pp voor ons, we horen net dat er door scheerenveen 7-0 gewonnen werd, wij denken dat dat er voor ons vanaond ook inzit. , power play is goed en voor Hof, inderdaad travestieten vandaag genoeg hier binnen, heb echt geen schrobbeler gehad.

Luitzen van der Heide
2 februari 2008, 21:32
Dat kan wel Luitzen, maar als je in een wedstrijd teveel onnodige straffen opgelegd krijgt, dan benadeel je uiteindelijk wel je team. En dat kan nooit de bedoeling zijn.

Uiteraard ben ik dat met je eens michel. Maar ja het vogeltje zingt zoals het gebekt is toch? Bovendien geloof ik dat Moor echt, maar dan ook echt wel, duidelijk ten opzichtte van zijn eerdere spel groeit.. Maar gelijk heb je, hij heeft nog wat teveel, en met name onnodige straffen....

Harry Pal
2 februari 2008, 21:35
Uiteraard ben ik dat met je eens michel. Maar ja het vogeltje zingt zoals het gebekt is toch? Bovendien geloof ik dat Moor echt, maar dan ook echt wel, duidelijk ten opzichtte van zijn eerdere spel groeit.. Maar gelijk heb je, hij heeft nog wat teveel, en met name onnodige straffen....

Nadat Snyder weg is gegaan is Moor minder gaan spelen. Hij maakt veel fouten en speelt heel laconiek.

Luitzen van der Heide
2 februari 2008, 21:35
Hijs weer aan zet.

38:13: 4-0 Hijs Den Haag: 13: Jan-Jaap NATTE (91: Jan BOHAC; 5: Lou DI MASI) [EQ]

Michel Heerkens
2 februari 2008, 21:36
De meningen zijn schijnbaar verdeeld in het Geleense over de 3e goal: wel of geen eigen doelpunt! Tot nu toe is het een weinig fysieke ontmoeting. In PP heeft Heerenveen weinig op doel geschoten. Nog 10 minuten in deze periode. Weer een straf voor Geleen.

Diana Hiemstra
2 februari 2008, 21:37
Weet iemand hoe het in Groningen gaat?

Luitzen van der Heide
2 februari 2008, 21:38
Nadat Snyder weg is gegaan is Moor minder gaan spelen. Hij maakt veel fouten en speelt heel laconiek.

Ook weer mee eens. Maar zo langzamerhand begint hij toch weer bij te komen van het verhaal Snyder... Gun de jongen tijd zou ik zeggen Harry.. Moor kan indien hij de concentratie op kan brengen nog een waardevolle speler worden.

:bear:

Harry Pal
2 februari 2008, 21:38
Weet iemand hoe het in Groningen gaat?

Zie onderwerp Groningen - Tilburg

Michel Heerkens
2 februari 2008, 21:39
Weet iemand hoe het in Groningen gaat?Stand 1-2 voor Trappers na 1 periode ::sleep::

Rene van Dijk
1-2 geloof ik Diana

Diana Hiemstra
Bedankt Heren!

Luitzen van der Heide
2 februari 2008, 21:42
12.15 nog steeds niet gescoord, maar Geleen heeft carnaval in de benen denk ik want ze maqken niet veel klaar.

Zei Karel terwijl hij vol overtuiging probeert Hof te vertellen dat hij nog geen (schrobbeler) Limburgse Berenburg heeft gedronken....... JA,JA, denk ik dan achter mijn bakkie leut...

Michel Heerkens
2 februari 2008, 21:43
In de laatste 5 minuten is weinig gebeurd op een gevaarlijk schot van Gorden en Ivarsson na. De wedstrijd begint nu weer te lopen. PP Geleen nu.

Luitzen van der Heide
Thnks, Michel en Rene

Diana Hiemstra
Pieter is er niet Luitzen.
Karel is onze verslaggever.

Harry Pal
03:00: PEN Vadeko Flyers Heerenveen: 83: Michael McCARTHY 2 min Hooking
03:00: PEN Vadeko Flyers Heerenveen: 9: Michael NASON 2 min Holding

Waarom scoort Geleen niet als ze 2 minuten een 5 tegen 3 PP hebben, of dit klopt niet.
Na het einde van de 1e periode stond dit er nog niet.

Michel Heerkens
2 februari 2008, 21:44
Een harde overtreding van McHugh op Kentos bij de boarding.

Dat wordt nog een zeer gezellig onderonsje in Geleen....... ::check::

Luitzen van der Heide
2 februari 2008, 21:46
Pieter is er niet Luitzen.
Karel is onze verslaggever.

Ik pas het even aan.....

Michel Heerkens
2 februari 2008, 21:47
Geleen scoort ::cheerleader::

Vanaf de blauwe lijn schiet Kratky keihard de 1 - 3 binnen

::cheerleader::::cheerleader::::cheerleader::

Carla Koopmans
37:49: 1-3 Ruijters Eaters Geleen: 24: Petr KRATKY (14: Steve FARRER; 39: Ryan McLEOD) [PP]

Harry Pal
1-3 Kratky

Luitzen van der Heide
2 februari 2008, 21:49
Volgens Karel gaan de flyers opgesloten worden... Drukke boel daar bij de hermandad....

Rene van Dijk
2 februari 2008, 21:50
Bijna rust..nog ff volhouden en de wedstrijd netjes uitspelen straks..drie puntjes mee op de lange terugreis, jottummm

René van Eldik
2 februari 2008, 21:52
zou dit de start van de opmars van geleen zijn

Rene van Dijk
2 februari 2008, 21:53
zou dit de start van de opmars van geleen zijn

Opmars richting de kleedkamer, nieuwe ronde nieuwe kansen in het derde bedrijf

Luitzen van der Heide
2 februari 2008, 21:54
Nee, maar wel een oprisping. Daar staat tegenover dat de Flyers niet moeten denken dat het kat in het bakkie is. Want de Geleense Duvel heeft rare Klauwen...

Harry Pal
2 februari 2008, 21:55
Hopelijk wordt dit geen wedstrij zoals die in Den Haag afspeelde waar de Flyers in de 3e periode het verdedigingsvak niet meer uitkwamen.

Luitzen van der Heide
2 februari 2008, 21:56
40:40: 5-0 Hijs Den Haag: 8: John HECIMOVIC (64: Douglas MACIVER; 17: Bohuslav SUBR) [EQ]

Nijmegen gebruikt de pauzes nu niet echt om scherp aan de volgende periode te beginnen...

Luitzen van der Heide
2 februari 2008, 22:00
Hopelijk wordt dit geen wedstrij zoals die in Den Haag afspeelde waar de Flyers in de 3e periode het verdedigingsvak niet meer uitkwamen.

A.A. zal wel een verwijzing naar dat fenomeen geven. Als de Flyers deze wedstrijd uit handen geven dan is het nog een vervelende reis naar huis.

Bartele de Boer
2 februari 2008, 22:02
Harry Pal schrijft:

37:49: 1-3 Ruijters Eaters Geleen: 24: Petr KRATKY (14: Steve FARRER; 39: Ryan McLEOD) [PP]

Wanneer ze niet tegen teveel straffen aanlopen komt het wel goed.
Eaters scoorden nl. in powerplay net zoals tegen Tilburg er alleen maar door de Eaters via pp gescoort werd.

Harry Pal
2 februari 2008, 22:04
Wanneer ze niet tegen teveel straffen aanlopen komt het wel goed.
Eaters scoorden nl. in powerplay net zoals tegen Tilburg er alleen maar door de Eaters via pp gescoort werd.

5 tegen 5 houden dus.

Michel Heerkens
2 februari 2008, 22:06
Dat ligt er aan. Als je denkt dat je de wedstrijd op zak hebt en je moet nog een hele periode nog spelen, dan kun je bij 5 tegen 5 nog lelijk onderuit gaan. Ook tegen Geleen.

Luitzen van der Heide
2 februari 2008, 22:07
Daarom de verwijzing naar AA en Den Haag

René van Eldik
2 februari 2008, 22:07
hoop dat geleen kan stunten

Michel Heerkens
2 februari 2008, 22:09
Daarom de verwijzing naar AA en Den Haag
Dat snapte ik wel :) Maar de bewering dat Geleen alleen in PP scoort, wilde ik ff ontzenuwen als je te gemakkelijk aan de 3e periode begint. En om dat tijdens een periode om te draaien is ontzettend moeilijk......

Luitzen van der Heide
2 februari 2008, 22:09
Morgen maar. Vanavond een beetje rustig blijven daar in Geleen en dan TT de eerste thuis nederlaag geven.

Michel Heerkens
2 februari 2008, 22:12
Morgen maar. Vanavond een beetje rustig blijven daar in Geleen en dan TT de eerste thuis nederlaag geven.Dat is dan alleen in de Heerenveense dromen....::sleep::
O jee, nu ben ik ook arrogant zoals anderen dat noemen..... ::yummie::

Luitzen van der Heide
2 februari 2008, 22:12
Dat snapte ik wel :) Maar de bewering dat Geleen alleen in PP scoort, wilde ik ff ontzenuwen als je te gemakkelijk aan de 3e periode begint. En om dat tijdens een periode om te draaien is ontzettend moeilijk......

Ik moet je alweer gelijk geven. Geleen heeft soms wat onfortuinlijke momenten maar echt niet een ploeg die zich zomaar gewonnen geeft.

Luitzen van der Heide
2 februari 2008, 22:15
Dat is dan alleen in de Heerenveense dromen....::sleep::
O jee, nu ben ik ook arrogant zoals anderen dat noemen..... ::yummie::

je bent wel echt al in dromenland::hyper:: getuige je smiley. Maar gekheid op een stokje, ik verwacht ook niet dat dat zal gebeuren. Aan de andere kant. Je weet het maar nooit. Enne arogant ------------- dacht dat dat wel wat meeviel (valt)------------------

Michel Heerkens
2 februari 2008, 22:15
Alweer een update van de 3e periode: McGarry krijgt 2 minuten voor Tripping. Was toch echt een tikkie die hij gaf, dus Slashing. Terecht 2 minuten, maar verkeerde straf.....

Heerenveen speelt de PP slecht uit.

Diana Hiemstra
2 februari 2008, 22:18
Na 2e periode 1-5 voor Trappers

Luitzen van der Heide
2 februari 2008, 22:21
Alweer een update van de 3e periode: McGarry krijgt 2 minuten voor Tripping. Was toch echt een tikkie die hij gaf, dus Slashing. Terecht 2 minuten, maar verkeerde straf.....

Heerenveen speelt de PP slecht uit.

Ach het kan erger. Was vandaag in Hoorn bij een wedstrijd. Daar kregen twee spelers van beide ploegen 2+10 minuten. Bij het aftellen van de straf liep alleen de 10 min. Op 8 min rond werden de twee spelers die voor de de twee minuten straf op de bank waren gezet vrijgelaten. Na 8 minuten werden de twee feitelijke overtreders vervolgens heengezonden. Mooie manier om sneller uit de straffen te zijn.

Bartele de Boer
Luitzen van der Heide Ik moet je alweer gelijk geven. Geleen heeft soms wat onfortuinlijke momenten maar echt niet een ploeg die zich zomaar gewonnen geeft.
za26 jan 2008Ruijters Eaters GeleenDESTIL Trappers Tilburg0 - 10 - 11 - 1- 1 - 3 (http://www.nijb.nl/nijbsheet.php?GameNr=21926)
54:45: PEN Ruijters Eaters Geleen: 19: Erik TUMMERS 2 min Elbowing
55:29: 1-3 DESTIL Trappers Tilburg: 79: Mike LALONDE (21: Brendan BERNAKEVITCH; 8: Stanislav NAZAROV) [PP]

Sprak afgelopen dinsdag in Tilburg met Barry R. en die gaf te kennen dat Louis R. tijdens de laatste wedstrijd tussen Geleen en Tilburg, met als tussen stand 1 - 2, in de laatste 5 min nog een straf gaf aan Geleen terwijl alle doelpunten daarvoor door beide ploegen waren gesoord door PP. Dit had hij nooit mogen doen zij Barry, maar ja Barry was geen scheids.
Over onfortuinlijke of fortuinlijke momenten.

Michel Heerkens
Ik moet je alweer gelijk geven. Geleen heeft soms wat onfortuinlijke momenten maar echt niet een ploeg die zich zomaar gewonnen geeft.Dat is maar wat ik bedoel. Geleen heeft teveel kwaliteiten om nu al de handdoek te gooien. Naar mijn mening is met deze stand de wedstrijd nog niet gespeeld.

Rene van Dijk
2 februari 2008, 22:22
1-4 Moorrrrrrrrrrrr

Diana Hiemstra
2 februari 2008, 22:23
Vreemd op de nijb sheet staat Postma

Luitzen van der Heide
2 februari 2008, 22:24
Rest my case over Moor -Groeibriljant(je)-

Diana Hiemstra
marco krijgt de goal op zijn naam maar dat zal later wel gewijzigd worden,

Michel Heerkens
Volgende update: Selander raakt het ijzerwerk. De 1 - 4 komt voort uit een rebound. Dit terwijl Geleen weer iets meer aan het drukken was. Weer een PP voor Geleen.

Luitzen van der Heide
2 februari 2008, 22:25
Update Hijs / Nijmegen 6-0 einde wedstrijd... http://www.nijb.nl/nijbsheet.php?GameNr=21931

Luitzen van der Heide
2 februari 2008, 22:27
Ik had voor mezelf in de pool een 4-5 in OT genoteerd (Geleen / Heerenveen). Maar het mag ook nu wel gebeurd zijn....

Carla Koopmans
2 februari 2008, 22:29
54:17: 2-4 Ruijters Eaters Geleen: 24: Petr KRATKY (39: Ryan McLEOD; 23: Michael WALLING) [PP]

zn tweede vanavond...

Michel Heerkens
2 februari 2008, 22:29
Update: 2 - 4 door Kratky tijdens een Delayed Penalty.

Luitzen van der Heide
2 februari 2008, 22:30
Het is nog niet voorbij (2-4) in Geleen zoals de snelle Carlaa en Michel al voor mij noteerden ...

Bartele de Boer
2 februari 2008, 22:31
Valt wel op dat Geleen de laatste tijd alleen maar scoort tijdens PP

Luitzen van der Heide
2 februari 2008, 22:32
weer compleet, erik krijgt een straf mee, hooking van McLeod.

Oppassen voor de break van Geleen dus?

Luitzen van der Heide
2 februari 2008, 22:33
Valt wel op dat Geleen de laatste tijd alleen maar scoort tijdens PP

Is dat zo?

Harry Pal
Rest my case over Moor -Groeibriljant(je)-

Dan heeft de speech van Andjelic al geholpen.

Rene van Dijk
"oerend" harde check van Gordo? Ff de dikke van dale checken

Luitzen van der Heide
2 februari 2008, 22:34
Karel had vroeger ook een BSA

En toch is ie aan de schrobbele> gelet op, opnieuw off side inmiddels 1641, volgens mij is het 2008.

Rene van Dijk
2 februari 2008, 22:34
Warempel: Oerend; heel erg

Harry Pal
2 februari 2008, 22:35
"oerend" harde check van Gordo? Ff de dikke van dale checken

Op wie???

Michel Heerkens
2 februari 2008, 22:36
Nog anderhalve minuut te gaan.

Rene van Dijk
2 februari 2008, 22:36
Op wie???

Staat er helaas niet bij..ze schrapen hem op dit moment van de boarding af waarna ze hem proberen te identificeren denk ik

Carla Koopmans
2 februari 2008, 22:37
Het is nog niet voorbij (2-4) in Geleen zoals de snelle Carlaa en Michel al voor mij noteerden ...

mijn naam is gewoon met 1 a, dus gewoon carla. :wink:
maar had iets te snel getypt bij registreren en op enter gedrukt..
vandaar die 2 a's.. ::party::

Michel Heerkens
2 februari 2008, 22:38
"oerend" harde check van Gordo? Ff de dikke van dale checkenDaar zat ik afgelopen dinsdag op te wachten, op zo'n check. Het liefst dan bij Donnie. Ik denk dat hij dan 2 van zulke checks terug krijgt van ::afro::

Of wordt het dan ::fight:: ?

Rene van Dijk
2 februari 2008, 22:39
Daar zat ik afgelopen dinsdag op te wachten, op zo'n check. Het liefst dan bij Donnie. Ik denk dat hij dan 2 van zulke checks terug krijgt van ::afro::

Zie Donnie vaker de boarding checken dan de speler, zou wel een mooi duel zijn overigens

Luitzen van der Heide
2 februari 2008, 22:39
mijn naam is gewoon met 1 a, dus gewoon carla. :wink:
maar had iets te snel getypt bij registreren en op enter gedrukt..
vandaar die 2 a's.. ::party::

Ok, Mea Culpa. Zal in het vervolg Carla typen.

Rene van Dijk
2 februari 2008, 22:40
Einde wedstrijd, proficiat, hopelijk morgen wederom drie puntjes voor t fean!

Annet Boers
2 februari 2008, 22:41
Daar zat ik afgelopen dinsdag op te wachten, op zo'n check. Het liefst dan bij Donnie. Ik denk dat hij dan 2 van zulke checks terug krijgt van

Of wordt het dan ?

Je hebt gezien hoe groot Gordon is? Neemt niet weg dat ik Donnie uitvlak hoor... maar Gordon is huge!

De 3 punten zijn binnen voor de zaterdagavond!::cheerleader::::party:: ::cheerleader::

Diana Hiemstra
Zo die 3 puntjes hebben we weer binnen!

Bartele de Boer
Is dat zo?

26 jan 200820:30Ruijters Eaters GeleenDESTIL Trappers Tilburg1 - 3 (http://www.nijb.nl/nijbsheet.php?GameNr=21926)

52:47: 1-2 Ruijters Eaters Geleen: 97: Brian McGARRY (24: Petr KRATKY; 39: Ryan McLEOD) [PP]

27 jan 200817:30Vadeko Flyers HeerenveenRuijters Eaters Geleen4 - 2 (http://www.nijb.nl/nijbsheet.php?GameNr=24252)
32:29: 1-1 Ruijters Eaters Geleen: 97: Brian McGARRY (39: Ryan McLEOD; 19: Erik TUMMERS) [PP]

02 feb 200820:30Ruijters Eaters GeleenVadeko Flyers Heerenveen
54:17: 2-4 Ruijters Eaters Geleen: 24: Petr KRATKY (39: Ryan McLEOD; 23: Michael WALLING) [PP]

Wedstrijden met kleine uitslagen weten ze toch hun doelpunten mee te pikken.

Luitzen van der Heide
Daar zat ik afgelopen dinsdag op te wachten, op zo'n check. Het liefst dan bij Donnie. Ik denk dat hij dan 2 van zulke checks terug krijgt van ::afro::

De 16e feb is er weer een mogelijkheid. ::party::

Carla Koopmans
2 februari 2008, 22:43
weer 3 punten voor onze flyers. ::party::

en nou op naar den-haag morgen..

Rene van Dijk
Een harde check op het friese ijs is Donnie niet vreemd, zie youtube

Michel Heerkens
Laatste update: Einde wedstrijd. Bij de straf van Ivarsson riepen ze poging tot Spearing om. Wendy had er nog nooit van gehoord :wink:

Sandra Cloo
2 februari 2008, 22:44
YEAH flyers are back:D

Diana Hiemstra
2 februari 2008, 22:45
Eindstand 1-9 Grunn-TT

Luitzen van der Heide
I.d. Nog 3 punten en dan kan de tweede plaats niet meer missen. De jacht op de eerste blijft ook nog bestaan. Mooi gedaan van de Flyers.

En tot slot, Dames en Heren forum-genoten fijne avond nog........

Michel Heerkens
De 16e feb is er weer een mogelijkheid. ::party::Maar dan ben ik er niet bij......::cry2::

Luitzen van der Heide
2 februari 2008, 22:47
Maar dan ben ik er niet bij......::cry2::

Nog ffe vlug dan... Jammer. Die wedstrijd kan weleens een knaller worden.

Michel Heerkens
2 februari 2008, 22:49
Je hebt gezien hoe groot Gordon is? Neemt niet weg dat ik Donnie uitvlak hoor... maar Gordon is huge!

De 3 punten zijn binnen voor de zaterdagavond!::cheerleader::::party:: ::cheerleader::

Groetjes Annet ::cheerleader::Ik ben alleen benieuwd hoe Mr. Gordon reageert als hij ook zo gecheckt word. That's all. Marco Postma weet er sinds afgelopen dinsdag alles van. De laatste keer schaatste hij meteen naar de spelersbank om te wisselen.

En ik weet dat Donnie kan incasseren. Dus...

Michel Heerkens
2 februari 2008, 22:50
Nog ffe vlug dan... Jammer. Die wedstrijd kan weleens een knaller worden.Zoals het er momenteel voorstaat wel. Vind ik wel jammer ::cry2::

Annet Boers
2 februari 2008, 22:55
Ik ben alleen benieuwd hoe Mr. Gordon reageert als hij ook zo gecheckt word. That's all. Marco Postma weet er sinds afgelopen dinsdag alles van. De laatste keer schaatste hij meteen naar de spelersbank om te wisselen.

En ik weet dat Donnie kan incasseren. Dus...

Dat weet ik ook wel... hij heeft hier ook een aantal wedstrijdjes gespeeld remember??? hahaha

Ik vind het echt jammer dat er niet gewoon ff "geknuffeld" kan worden tussen bovengenoemde spelers... Lijkt me wel eens leuk... gewoon eerlijk en straight!
Maar ja... dat kost ze gelijk weer een wedstrijd of miss wel 2!

Groetjes ::cheerleader::

René van Eldik
2 februari 2008, 23:08
proficiat heerenveen en suc6 met TT

Raymond Tellers
2 februari 2008, 23:44
Staat er helaas niet bij..ze schrapen hem op dit moment van de boarding af waarna ze hem proberen te identificeren denk ik

Domme opmerking. Zou jou wel eens tegen die boarding aan willen zien hangen als je hard 'gecheckt' bent. Ben na de 'check' van McHugh naar huis gegaan. Zo'n ijshockey hoef ik niet te zien. Spearing van Ivarsson heb ik dus niet meer gezien, maar geloof het wel ... domme speler dit seizoen.

Rob Boumans
3 februari 2008, 00:32
Domme opmerking. Zou jou wel eens tegen die boarding aan willen zien hangen als je hard 'gecheckt' bent. Ben na de 'check' van McHugh naar huis gegaan. Zo'n ijshockey hoef ik niet te zien. Spearing van Ivarsson heb ik dus niet meer gezien, maar geloof het wel ... domme speler dit seizoen.

Kan geen spearing geweest zijn,Raymond.Moet een attempted spearing zijn gezien de straf.

Karel van der Wal
3 februari 2008, 00:39
I.d. Nog 3 punten en dan kan de tweede plaats niet meer missen. De jacht op de eerste blijft ook nog bestaan. Mooi gedaan van de Flyers.

En tot slot, Dames en Heren forum-genoten fijne avond nog........

mis luitzen, nog 1 puntje maar, en die krijgen we so wie so. effe beter rekenen vriend, hijs kan max. 50 punten vergaren.

Karel van der Wal
3 februari 2008, 00:42
ik snap dit niet Raymond, ik vond het persoonlijk nog niet eens check from behind. McHugh is 1 van de fairste verdedigers die ik ooit zag, kijk ook zijn straffen maar eens na. Was in mijn ogen helemaal geen erge check, diving ?, hij spelde ook gewr uit.derijdje veroon zijn wedst

Gerard van der Heide
3 februari 2008, 00:53
hij spelde ook gewr uit.derijdje veroon zijn wedst

Kin ik nog 1000x een waldpiek weze karel, mar dit kin ik net untsieferje "::fries::. Lyket wol sud Afrikaans, mar don oars. Suc6 snein

Luitzen van der Heide
3 februari 2008, 00:58
Kin ik nog 1000x een waldpiek weze karel, mar dit kin ik net untsieferje "::fries::. Lyket wol sud Afrikaans, mar don oars. Suc6 snein

Moet jij niet werken, Gerard?

Luitzen van der Heide
3 februari 2008, 01:04
mis luitzen, nog 1 puntje maar, en die krijgen we so wie so. effe beter rekenen vriend, hijs kan max. 50 punten vergaren.

Uiteraard heb je gelijk Karel!

Rene van Dijk
3 februari 2008, 01:09

De kans dat je mij tegen de boarding ziet plakken is vrij klein Raymond, ik ijshockey namelijk zelf niet meer..Misschien moet je een dergelijke opmerking iets anders intrepeteren, begrijp wel dat je niet zo'n leuke avond hebt gehad maar reageer dat niet op mij af. Mijn posting was louter humoristisch bedoeld en ik ben niet iemand die welke speler dan ook een blessure toe wenst, laat dat duidelijk zijn. Beetje overtrokken dus.

Gerard van der Heide
3 februari 2008, 01:50
Ja luitzen, mar et ken net 24/7 he. Je matte der ek es even uut now.

en nu in het nederlands:

Ja Luitzen, maar dat kan niet 24/7. Men moet ook eens ontspannen nietwaar.

Jan Been
3 februari 2008, 10:57
Karel,hoe was de verbinding en heeft ie het de hele wedstrijd vol gehouden???
Was leuk om je te helpen om de Friese supporters thuis op de hoogte te blijven houden.

Raymond Tellers
3 februari 2008, 11:08
Mijn posting was louter humoristisch bedoeld en ik ben niet iemand die welke speler dan ook een blessure toe wenst, laat dat duidelijk zijn. Beetje overtrokken dus.

Ok. Als je zo'n grap maakt en niet weet of zo'n speler afgevoerd is en achteraf blijkt dat hij zijn nek gebroken heeft, dan voel je je waarschijnlijk erg lullig ... maar ik zal het als humor zien. Ciao.

Rene van Dijk
3 februari 2008, 11:27
Ok. Als je zo'n grap maakt en niet weet of zo'n speler afgevoerd is en achteraf blijkt dat hij zijn nek gebroken heeft, dan voel je je waarschijnlijk erg lullig ... maar ik zal het als humor zien. Ciao.

Ik ga er vanuit dat het dan wel in het live verslag was vermeld, ipv alleen ''een oerend harde check van gordo'', nogmaals ik lach niet om iemand die in de kreukels ligt hoor. Ben fan van fysiek ijshockey, mits fair.

Gerrit Hof
3 februari 2008, 11:56

Naar huis gegaan??
Vind dat eerlijk gezegd een beetje vreemde reactie, denk toch dat jij zolangzamerhand wel gepokt en gemazeld moet zijn kwa ijshockey Raymond?
Ik heb de check niet gezien, maar kan me niet voorstellen dat het dusdanig erg was om maar naar huis te gaan.
Had denk ik anders ook wel veel meer over die bewuste check op het forum gestaan.
Komt nog bij dat mc Hugh weliswaar hard maar zeer zeker een faire speler is.

Jan Hofstede
3 februari 2008, 13:29
Naar huis gegaan??
Vind dat eerlijk gezegd een beetje vreemde reactie, denk toch dat jij zolangzamerhand wel gepokt en gemazeld moet zijn kwa ijshockey Raymond?
Ik heb de check niet gezien, maar kan me niet voorstellen dat het dusdanig erg was om maar naar huis te gaan.
Had denk ik anders ook wel veel meer over die bewuste check op het forum gestaan.
Komt nog bij dat mc Hugh weliswaar hard maar zeer zeker een faire speler is.

Check vond plaats op ongeveer 1 meter van de boarding... Hard maar niet fair... Terechte straf..

Jan Hofstede
3 februari 2008, 13:31
Karel,hoe was de verbinding en heeft ie het de hele wedstrijd vol gehouden???
Was leuk om je te helpen om de Friese supporters thuis op de hoogte te blijven houden.

Heb jij de stekker in de gaten gehouden,.. of zo..??

Jan Hofstede
3 februari 2008, 13:39
Volgende update: Selander raakt het ijzerwerk. De 1 - 4 komt voort uit een rebound. Dit terwijl Geleen weer iets meer aan het drukken was. Weer een PP voor Geleen.

Puck raakt loeihard het net (bolde namelijk uit) rechts boven Grinnell...en kaatst direct weer het ijs op.. Ging zo snel dat zelfs Selander het niet gezien heeft... Vandaar uit de break van Heerenveen en de 1-4...

Piet de Kort
3 februari 2008, 13:57
Puck raakt loeihard het net (bolde namelijk uit) rechts boven Grinnell...en kaatst direct weer het ijs op.. Ging zo snel dat zelfs Selander het niet gezien heeft... Vandaar uit de break van Heerenveen en de 1-4...

JP de Brabander zag de goal van Trappers in Gruninge wel! Spelers van Gruninge hadden het ook in de gaten, doch velen op de tribune hadden dit niet gezien! ::hyper::

Karel van der Wal
3 februari 2008, 14:04
Jan B het werkte voortreffelijk, heb trouwens ook met de breurkes gesproken en voor mij is het duidelijk geworden waarom toen die daad even (on) handig werd opgelost. We spreken er niet weer over. Trouwens waar we nu de stroom vandaan kregen is nog makkelijker, ligt niemand in de weg en dus kunnen we weer met een schone lei verder gaan.
En Jan H, meestal zien de spelers meer dan de toeschouwer, dus ik geloof er niets van. Maar dat heb ik je gisteravond ook al gezegd. Mooie break die 1-4 trouwens toch. de broertjes M&M zijn bijna weer helemaal in vorm terug.

Nico Toemen
3 februari 2008, 16:07
12.15 nog steeds niet gescoord, maar Geleen heeft carnaval in de benen denk ik want ze maqken niet veel klaar.

Zei Karel terwijl hij vol overtuiging probeert Hof te vertellen dat hij nog geen (schrobbeler) Limburgse Berenburg heeft gedronken....... JA,JA, denk ik dan achter mijn bakkie leut...

Ik zou opletten dat Piet dit niet leest (Schrobbeler) Limburgs.

::hyper::::hyper::::hyper::