PDA

View Full Version : Nijmegen vs Amsterdam

Michel van der Vaart
1 februari 2008, 20:54
Een wedstrijd met zeer veel Nederlandse inbreng.Kom maar op 5 imports.

Inmiddels gescoort:

12:04: 1-0 Nijmegen Dar Devils: 36: Chajim BAKKER (13: Dave van MOL) [EQ]

Ben benieuwd wat de uitslag gaat worden.

Michel van der Vaart
1 februari 2008, 21:00
18:15: 1-1 Amstel Tijgers Amsterdam: 14: Jordy van OORSCHOT (3: Leo van den THILLART; 18: Bradley SMULDERS) [PP]

Rob Boumans
1 februari 2008, 21:23
Een wedstrijd met zeer veel Nederlandse inbreng.Kom maar op 5 imports.

Inmiddels gescoort:

12:04: 1-0 Nijmegen Dar Devils: 36: Chajim BAKKER (13: Dave van MOL) [EQ]

Ben benieuwd wat de uitslag gaat worden.

Ik kom maar op 4 imports plus bij allebei 1 Ned-Can.

Jan Hofstede
1 februari 2008, 21:41
35:01: 1-2 Amstel Tijgers Amsterdam: 18: Bradley SMULDERS (66: Ritchie van HULTEN; 55: David DEEVES) [EQ]

Jan Hofstede
1 februari 2008, 22:12
44:36: 2-3 Nijmegen Dar Devils: 36: Chajim BAKKER [EQ]
44:22: 1-3 Amstel Tijgers Amsterdam: 20: Kevin BRUIJSTEN (28: Bryan HOOGENRAAD) [EQ]

Annet Boers
1 februari 2008, 22:14
42:57: PEN Amstel Tijgers Amsterdam: 35: Kisito ZONNEVELD 10 min Abuse of Officials

En nu? Krijgen de goaly's ze nou ook al?::hyper::

Jan Hofstede
1 februari 2008, 22:14
46:25: 2-4 Amstel Tijgers Amsterdam: 18: Bradley SMULDERS (16: Mark TANNER) [EQ]

Jan Hofstede
1 februari 2008, 22:16
47:21: 2-5 Amstel Tijgers Amsterdam: 5: Jimmy RAATS (20: Kevin BRUIJSTEN) [EQ]

Jan Hofstede
1 februari 2008, 22:24
Mag duidelijk zijn, dat de spelers van Geleen en Heerenveen hun mondje dicht moeten houden, tijdens hun treffen morgen... Robbe is de ref...

Heeft inmiddels al 40 minuten vergeven voor Abuse of Officials...

Jan Hofstede
1 februari 2008, 22:25
51:21: 2-6 Amstel Tijgers Amsterdam: 55: David DEEVES (13: Mike GOUGH) [EQ]
50:21: PEN Nijmegen Dar Devils: 81: Nicky de JONG 25 min Fisticuffs
50:21: PEN Nijmegen Dar Devils: 81: Nicky de JONG 2 min Checking from Behind
50:21: PEN Nijmegen Dar Devils: 81: Nicky de JONG 10 min Abuse of Officials

Ik miste Nicky al.... Dat is dus een match... Bijna einde seizoen..

Trouwens ook voor Tanner...

Jan Hofstede
1 februari 2008, 22:26
Mag duidelijk zijn, dat de spelers van Geleen en Heerenveen hun mondje dicht moeten houden, tijdens hun treffen morgen... Robbe is de ref...

Heeft inmiddels al 40 minuten vergeven voor Abuse of Officials...

Het zijn er inmiddels 50...

Harry Pal
1 februari 2008, 22:28
51:21: 2-6 Amstel Tijgers Amsterdam: 55: David DEEVES (13: Mike GOUGH) [EQ]
50:21: PEN Nijmegen Dar Devils: 81: Nicky de JONG 25 min Fisticuffs
50:21: PEN Nijmegen Dar Devils: 81: Nicky de JONG 2 min Checking from Behind
50:21: PEN Nijmegen Dar Devils: 81: Nicky de JONG 10 min Abuse of Officials

Ik miste Nicky al.... Dat is dus een match... Bijna einde seizoen..

Die Nick de Jong deugt ook al niet.

Geer Beers
1 februari 2008, 22:30
Jan,

ik bedankt je voor het feit dat je alvast ff voor zegt hoe de scheids is ik zal het doorgeven aan een speler van de flyers

Jan Hofstede
1 februari 2008, 22:35
Jan,

ik bedankt je voor het feit dat je alvast ff voor zegt hoe de scheids is ik zal het doorgeven aan een speler van de flyers

Graag gedaan Geer... Zo zijn wij Limbo's wel...

Waarschuw Moor ook gelijk even.... Een robbertje vechten levert een match op...

Jan Hofstede
1 februari 2008, 22:39
Amsterdam...GEFELICITEERD..!!

Geer Beers
1 februari 2008, 22:41
Graag gedaan Geer... Zo zijn wij Limbo's wel...

Waarschuw Moor ook gelijk even.... Een robbertje vechten levert een match op...

Oke ik zal MOOR ook even waarschuwen ::hyper::::hyper::

Jan Hofstede
1 februari 2008, 22:44
Oke ik zal MOOR ook even waarschuwen ::hyper::::hyper::

Wel erbij vermelden dat het van mij af komt.... Ik gruwel er van als men met andermans veren gaat pronken...::hyper::::party::

Erwin van den Boom
1 februari 2008, 22:49
dus als je 37 min straf krijgt dan deugt je niet,kun jij nick dan persoonlijk en heb jij de wedstrijd gezien meneer pal?

Geer Beers
1 februari 2008, 22:53
Wel erbij vermelden dat het van mij af komt.... Ik gruwel er van als men met andermans veren gaat pronken...::hyper::::party::

Beste Jan,

ik zal zeggen dat het van jou af komt

ik mijn sms zal komen te staan

info from Jan Hofstede ::hyper::

Harry Pal
1 februari 2008, 23:11
dus als je 37 min straf krijgt dan deugt je niet,kun jij nick dan persoonlijk en heb jij de wedstrijd gezien meneer pal?

Nee, ik kun Nick niet persoonlijk en ik heb de wedstrijd ook niet gezien, maar dit is niet de eerste keer dit seizoen dat hij eraf gaat met zo'n pak strafminuten aan z'n broek. Dus ook niet de eerste keer dat ie z'n team in de steek laat. Dan mag ik wel schrijven dat ie niet deugt. En als het niet mocht, dan trek ik die woorden terug.

Rob Stuart
1 februari 2008, 23:44

Harry .... zeg dat ook eens als je tegenover hem staat. Niet oordelen als je er niet bij bent .....

Remco Bambacht
2 februari 2008, 00:14

Tenminste een echte ijshockeyer.

Michel van der Vaart
2 februari 2008, 00:22
Mag je wel eens vertelen welke wedstrijd dan is geweest dit seizoen.Zolang speel Nicky dit jaar nog niet in Nijmegen

Geer Beers
2 februari 2008, 13:52

Jan,

ik heb sms terug gehad van een speler

Ok. Thanks a lot bud i'll let the boys know

suc6 vanavond Jan en lekker feesten daar ::party::

Sandra Kattouw
3 februari 2008, 14:47
Ik ben zelf een Amsterdamse en ben voor nijmegen, en vind het erg jammer dat er zo onsportief gespeeld werd doorAmsterdam, en vond de scheids enorm voorkeur hebben voor Amsterdam.
Maar wat ik ook heel jammer vind is dat als amsterdam speelt er gelijk joden geroepen moet worden, wat ik dus nergens op vind slaan, want ben zelf ook amsterdams en voelde me zeer aan gesproken.
Ik wil ff voorop zetten dat Ajax misschien de naam hebben maar niet alles wat uit amsterdam komt hoeft die naam te krijgen.
Sandra

Nicky Janssen
4 februari 2008, 12:09
Ik ben zelf een Amsterdamse en ben voor nijmegen, en vind het erg jammer dat er zo onsportief gespeeld werd doorAmsterdam, en vond de scheids enorm voorkeur hebben voor Amsterdam.
Maar wat ik ook heel jammer vind is dat als amsterdam speelt er gelijk joden geroepen moet worden, wat ik dus nergens op vind slaan, want ben zelf ook amsterdams en voelde me zeer aan gesproken.
Ik wil ff voorop zetten dat Ajax misschien de naam hebben maar niet alles wat uit amsterdam komt hoeft die naam te krijgen.
Sandra

ik ben het helemaal met je eens.

ik vind bepaalde opmerkingen van bepaalde fans echt te ver gaan!!!

en het slaat ook helemaal nergens op.

en als er dan iemand iets van zegt krijgt die persoon ook nog eens kritiek dat ie ze mond moet houden :x

dan vraag ik me af waar gaan het met de wereld naar toe!

en buiten dat de joden hebben hier niks mee te maken een jood is ook maar een mens en hoeft niet persee een amsterdammer te zijn over de hele wereld wonen joden!!!

Nicky Janssen
4 februari 2008, 12:29
Nee, ik kun Nick niet persoonlijk en ik heb de wedstrijd ook niet gezien, maar dit is niet de eerste keer dit seizoen dat hij eraf gaat met zo'n pak strafminuten aan z'n broek. Dus ook niet de eerste keer dat ie z'n team in de steek laat. Dan mag ik wel schrijven dat ie niet deugt. En als het niet mocht, dan trek ik die woorden terug.
het is ijshockey dus spreekt voorzich dan kan je soms ::fight:: verwachten en een aantal strafminuten!

en soms is iemand het er niet mee eens en gaat hij van het veld dat betekend niet dat hij zijn team in de steek laat maar dat hij voor zijn eigen mening op komt.

dat betekend niet gelijk dat hij niet deugt.

dus ps nee dat mocht niet :wink:

groetjes moi