PDA

View Full Version : Beste goalie...

Patrick Bom
31 januari 2008, 12:48
stem op wie jij de beste goalie vind in de eredivisie...
evt. kun je dit nog onderbouwen...

Luitzen van der Heide
31 januari 2008, 12:50
Waar moeten we stemmen?

Patrick Bom
31 januari 2008, 12:53
komt er aan...

Luitzen van der Heide
31 januari 2008, 12:54
komt er aan...
Zie hem al......

Maar mis toch nog wel een paar.
Tim KELLEHER bijvoorbeeld. Hij is geblesseerd maar toch zeker iemand die er bij hoort te staan.

Patrick Bom
31 januari 2008, 12:58
daarom staat er ander nl. snap je

Joep Meijsen
31 januari 2008, 12:58
Ik mis Finkenrath.

Kees Nutterts
31 januari 2008, 13:01
idd mis timmie, heb nu voor sami gekozen maar anders voor timmie

Fintan Planting
31 januari 2008, 13:01
Ik mis Finkenrath.
Ik mis hem ook :cry:

Cornelis de Heij
31 januari 2008, 13:02
Waar is Rudy van der Holst.

Patrick Bom
31 januari 2008, 13:04
jongens...... lees eerst eens goed de poll.......
er staat duidelijk ANDER NL.

Rob Boumans
31 januari 2008, 13:04
Ik mis Finkenrath.

Nu al?Hij is net weg.....

Cornelis de Heij
31 januari 2008, 13:07
Nu al?Hij is net weg.....

Telt zeker ook voor Knudsen.

Jeroen Willems
31 januari 2008, 13:16
Ik mis Finkenrath.

Precies ;)

- Jeroen.

Joep Meijsen
31 januari 2008, 13:26
Mijn top 3 voor dit seizoen is Colaiacovo - Heinonen - Finkenrath. Daarbij moet worden opgemerkt dat ik Tim Kelleher te weinig heb zien spelen.

Cornelis de Heij
31 januari 2008, 13:29

Lijkt me dat deze poll niet helemaal eerlijk zal zijn,want laten we eerlijk zijn.
Iedereen zal toch zijn eigen goalie het beste vinden.
Dus zal de einduitslag wel zijn de coalie van Tilburg op 1 ,gewoon omdat
de meeste mensen van Tilburg hier op dit forum zitten.

Joep Meijsen
31 januari 2008, 13:31
Lijkt me dat deze poll niet helemaal eerlijk zal zijn,want laten we eerlijk zijn.

Nederland telt genoeg ijshockeyliefhebbers die verder kunnen kijken dan hun eigen club. De bovenstaande stelling klinkt toch een beetje als de bekende waard en het vertrouwen van zijn gasten.

Patrick Bom
31 januari 2008, 13:40
ik ga er van uit dat iedereen dit eerlijk beantwoordt.....

Rob Boumans
31 januari 2008, 13:40
Telt zeker ook voor Knudsen.

Ik heb net gestemd op Knudsen omdat ik hem de beste goalie in de Nederlandse competitie vond dit seizoen en ik heb alle goalies redelijk veel zien keepen .Reden om toch voor Knudsen te gaan is dat hij ondanks een mindere defence en dus een hogere druk toch uitstekend presteerde.2e vind ik Heinonen en 3e Colaiacovo.Met name Colaiacovo heeft een hoop aan zijn defence te danken.

Jordy Rutten
31 januari 2008, 14:06
Mijn top 3 voor dit seizoen is Colaiacovo - Heinonen - Finkenrath.

De mijne lijkt erop...: Heinonen - Novello - Finkenrath.

Stefan Bouma
31 januari 2008, 14:20
Het is jammer dat Kelleher niet het hele seizoen heeft gekeeped.. anders had hij zeker weten concurrentie zijn geweest voor Colaiacovo.. Niemand heeft Kelleher veel zien keepen.. behalve Flyers supporters

Luitzen van der Heide
31 januari 2008, 14:31
Ik heb maar anders nl, gestemd. Maar daar mis ik weer de nl.....

Maar om toch even een goed beeld van mijn keuze te geven;

1) Kelleher (dit omdat hij tot aan het moment van zijn blessure punten pakte voor de Flyers)
2) Heinonen (Na aanvankelijk een moeizame start, toch ook een betrouwbare goalie geworden)
3) Colaiacovo (Zeker ook enkele malen een goalie die punten pakt)

Verder vind ik het peil van Goalies ten opzichtte van vorig jaar aanzienlijk verbeterd. Zeker daar waar het de Nederlandse inbreng betreft.

Roger W. de Groot
31 januari 2008, 14:45
Zonder enige twijfel en zonder Tilburgse bril op: met stip Coloiacovo! Niet enkel om zijn fenomenale saves, maar ook door zijn rebound die altijd naar de zijkant gaan, en snelle spelhervattingen (passes op maat waar menig speler jaloers op is). De eerste weken moest ie wennen en stond ie met koorts in de goal, en kende hij enkele matige wedstrijden (heerenveen uit) Nu zet hij wekelijks zijn stempel op een wedstrijd.
bovenstaande wordt onderstreept met de club die hem wil hebben volgend seizoen, wordt vervolgd....

Laurens de Jager
31 januari 2008, 15:11
Ik ga ook voor Colaiacovo wat Stijn zegt matige start maar daarna echt solide goalie die vlijm scherpe passes geeft en ik heb saves zien maken die ik eigenlijk al had geteld.
Ik zeg nieuw contract aanbieden die knakker!

Paulie Rousseau
31 januari 2008, 15:15
Leuk hoe iedereen zijn eigen keepertje in het zonnetje zet.....Natuurlijk kun je hier alleen maar gefundeerd op antwoorden als je veel wedstrijden van alle keepers hebt gezien.

In Glanerbrook heb ik van de away-teams alleen Heinonen zien schitteren. M.i. dus de beste. Cloaca heeft het nadeel dat de ieturkes het hem nog nooit echt moeilijk hebben gemaakt. Novello is zeker niet slecht (zeker gezien zijn lengte), maar de anderen heb ik gewoon te weinig aan het werk gezien om goed te kunnen vergelijken.

Roderick Lagendijk
31 januari 2008, 16:31
Ik heb gestemd op Anders nl. maar ik zou eigenlijk op drie goalies willen stemmen. Namelijk Kelleher, Colaiacovo en Heinonen waarvan ik tot nu toe Colaiacovo de beste vind. 1 omdat Kelleher geblesseerd is en nog niet heeft bewezen dat het niveau van het begin kan volhouden, 2 omdat Colaiacovo een fenomenale keeper is die denk ik heel erg compleet is en 3 omdat Heinonen een goede keeper is maar niet zo goed als Colaiacovo en Kelleher voor zover ik dat kan beoordelen.

Jan Portijk
31 januari 2008, 16:39
voor mij is Timmy de nummer 1 als je in de halve finale beker begin in de 2 periode door je knie gaat en de een na de andere de puck tegen houd op 1 na en bijna niet meer in je benen kunt komen ben je voor mij een top goalie

Stefan Renard
31 januari 2008, 17:29
waarom moeten we uberhaupt stemmen

Paulo is duidelijk de beste Goalie van dit seizoen

Martijn Snoeren
31 januari 2008, 17:47
DEFINETELY PAULO!!! Werkt Zijn rebounds keurig naar de zijkanten,Heeft een fenomenale passing (soft hands),Heeft overzicht en straalt ontzettend veel zelfvertrouwen uit,is 1op 1 niet of nauwelijks te passeren(ik heb het tenminste nog niemand zien doen),staat in de belangstelling van een topteam uit de DEL,staat bij canadese/amerikaanse scouts hoog aangeschreven.Moet ik nog doorgaan???::canpatriot:::prayer:::happy::

Robbert Tummers
31 januari 2008, 19:07
Ik mis hem ook :cry:

Finkenrath is in mijn ogen de beste goalie die ik dit seizoen op het ijs gezien heb... Als club moet je zo'n goalie nu al vastgelegd hebben voor volgend seizoen.

Heeft een super techniek, goeie reflexen en kan ook nog eens goed meespelen in het moderne ijshockey. Heeft alleen maar nog mogelijkheden aangezien zijn leeftijd nog vrij jong is en heeft hierdoor nog jaren te gaan.

Tevens wil ik nog wel wat zeggen over Paolo, iedereen vind hem een top goalie maar ik ben niet een fan van zijn werk. Maarja ik was dat ook nooit dan Hasek dus wil niet zeggen dat ie niks kan maar de factor geluk is erg hoog nodig voor beide goalies.

Paul van Heertum
31 januari 2008, 19:14
Hasek is waarschijnlijk de beste keeper allertijden, lijkt me stug dat hij afhankelijk is/was van geluk

Joep Versteden
31 januari 2008, 19:16

Als dat zo zou zijn Cornelis, dan had Heerenveen in de poll over het winnen van de beker niet de stem van 71% van de forumbezoekers gehad.

Annet Boers
31 januari 2008, 19:31
Als dat zo zou zijn Cornelis, dan had Heerenveen in de poll over het winnen van de beker niet de stem van 71% van de forumbezoekers gehad.

jawel hoor,

dat heeft met gunnen te maken. heb ook gelezen dat er veel mensen waren die het heerenveen OOK gunnen (naast dat ze dachten dat h'veen zou winnen).... en aangezien iedereen het zijn eigen cluppie/goalie het meeste gunt... en idd tilburg hier de grootste aanhang heeft, heeft cornelis in mijn ogen wel gelijk.

groetjes annet:Crowd:

Bartele de Boer
31 januari 2008, 19:33
1DESTIL Trappers Tilburg191610250 97 - 45
2Vadeko Flyers Heerenveen191510347103 - 40
3Hijs Den Haag191102635 100 - 66
4Ruijters Eaters Geleen201011833 84 - 52
5Amstel Tijgers Amsterdam206121122 74 - 87
6Nijmegen Dar Devils203211414 40 - 86
7Pecoma Grizzlies Groningen19011173 47 - 169

Moeilijk om een keuze te maken.
Trappers minder goals voor en meer tegen dan Flyers.
Trappers laatste tijd leunend op sterke defence met goede sluitpost.
Ga toch voor Kelleher:o:o dus stem anders. Ondanks dat hij de laatste tijd niet speelt heeft hij mijn inziens veel wedstrijden gewonnen voor de Flyers waar ik bij de Trappers meer een sterke defence voor de goalie zie. Zegt dus volgens mij meer over de verdediging dan over de keeper van Tilburg.
Ik weet het voor ik commentaar over mij heen krijg dat ik alleen de wedstrijden voor
het kampioenschap heb meegenomen.
Beker was voor mij minder i.v.m. veel minder training enz.enz door de Flyers.

Marco van Pelt
31 januari 2008, 20:54
Paulo zeker op nr 1! Prachtige save's en een hele goede spelinzicht! prachtige passes

voor de rest zie ik de andere keepers alleen maar in Tilburg dus ben wel wat bevooroordeeld

Heinonen ook zeker een goede goalie van wat ik gezien heb..
Kelleher heb ik maar 1x aan het werk gezien hier en dat was de wedstrijd dat het uit de hand liep dus daar kan ik niet veel over vermelden..

Jan Been
31 januari 2008, 21:10
Ik vindt dat Trommelen deze eer verdient,en ik heb hier niets aan toe te voegen.

Jan de Jong
31 januari 2008, 21:12

Denk dat het verschil maar weinig tot zeer klein is tussen keepers die momenteel opereren hier in de hoogste liga.
Over het algemeen zijn de buitenlandse keepers momenteel ook een meerwaarde in het team.
Waar ik wel bang voor ben is dat het voor de nederlandse jongens (en doel ik zeker op de jeugd) demotiverend is, zoveel buitenlandse goalies.
Leren zullen ze er zeker van doen.
Maar wanneer krijgen ze ook daadwerkelijk een kans?

Wat ik ermee wil zeggen is dat ik elke week geniet van Paolo, maar het jammer vind dat ons supertalent Ian Meideres zijn beurt af moet wachten.

Jan Been
31 januari 2008, 21:20
1DESTIL Trappers Tilburg 97 - 45
2Vadeko Flyers Heerenveen 103 - 40
3Hijs Den Haag 100 - 66
4Ruijters Eaters Geleen 84 - 52
5Amstel Tijgers Amsterdam 74 - 87
6Nijmegen Dar Devils 40 - 86
7Pecoma Grizzlies Groningen 47 - 169

Als ik hier vanuit ga heeft Heerenveen de beste verdediging + Goalie en de beste aanvallers op dit moment.

Fernon Lemmens
31 januari 2008, 21:24
trommelen is de beste maar het bestuur geloof het niet

Cor van der Holst
31 januari 2008, 22:38
Hasek is waarschijnlijk de beste keeper allertijden, lijkt me stug dat hij afhankelijk is/was van geluk

kom je weer aandacht te kort ??of kun je niet lezen!!
staat toch duidelijk eredivisie !!

Cor van der Holst
31 januari 2008, 22:40

Ga toch voor Kelleher:o:o dus stem anders. Ondanks dat hij de laatste tijd niet speelt heeft hij mijn inziens veel wedstrijden gewonnen voor de Flyers waar ik bij de Trappers meer een sterke defence voor de goalie zie. Zegt dus volgens mij meer over de verdediging dan over de keeper van Tilburg.
Ik weet het voor ik commentaar over mij heen krijg dat ik alleen de wedstrijden voor

ik vond hem ook de beste van wat ik gezien heb !!!

Cor van der Holst
31 januari 2008, 22:42

ik vond hem ook de beste goalie voor zover ik hem heb bezig gezien

Diana de Kok
31 januari 2008, 22:45
Trommelen......

Eric van der Putten
31 januari 2008, 23:51
Trommelen......

Kom je ook al trommelen zondag, Diana? ::party::

Jan Hofstede
1 februari 2008, 09:29
Zeer opvallend dat Colaiacovo zoveel stemmen krijgt....

Als je naar gespeelde wedstrijden kijkt, zie je dat Grinnell er 18 gespeeld heeft met 40 tegendoelpunten is gemiddeld 2,2 p/wedstrijd... (Ryan heeft momenteel slechts 5 stemmers)

Novello heeft er 14 gespeelt, en 31 tegendoelpunten moeten incasseren... is gemiddeld 2,2 p/wedstrijd.... (Frank heeft momenteel 24 stemmers)

Heinonen heeft 19 wedstrijden voor de nationale competitie gespeelt, en 66 tegendoelpunten moeten incasseren... is gemiddeld 3,5 p/wedstrijd.... (Sami heeft momenteel 17 stemmers)

Colaiacovo heeft 17 wedstrijden voor de nationale competitie gespeelt en 41 doelpunten geincasseerd......is 2,4 p/wedtrijd....(Paulo heeft momenteel 47 stemmers)

Emile Joosten
1 februari 2008, 09:32
Zeer opvallend dat Colaiacovo zoveel stemmen krijgt....

Als je naar gespeelde wedstrijden kijkt, zie je dat Grinnell er 18 gespeeld heeft met 40 tegendoelpunten is gemiddeld 2,2 p/wedstrijd... (Ryan heeft momenteel slechts 5 stemmers)

Novello heeft heeft er 14 gespeelt, en 31 tegendoelpunten moeten incasseren... is gemiddels 2,2 p/wedstrijd.... (Frank heeft momenteel 24 stemmers)

Colaiacovo heeft 17 wedstrijden voor de nationale competitie gespeelt en 41 doelpunten geincasseerd......is 2,4 p/wedtrijd....(Paulo heeft momenteel 47 stemmers)

Belangrijker nog dan dat gemiddelde is het aantal wedstrijden dat 'n goalie voor je weet te winnen. Daarvan bestaan geen statistieken, maar vooral om die reden is Paulo erg populair!

Jan Hofstede
1 februari 2008, 09:51
Belangrijker nog dan dat gemiddelde is het aantal wedstrijden dat 'n goalie voor je weet te winnen. Daarvan bestaan geen statistieken, maar vooral om die reden is Paulo erg populair!

Neemt niet weg, dat Ryan Grinnell in deze poll zwaar ondergewaardeerd wordt...
Staat natuurlijk in geen verhouding...Paulo 47 stemmen en Ryan 5 stemmen...

Piet de Kort
1 februari 2008, 10:05
Neemt niet weg, dat Ryan Grinnell in deze poll zwaar ondergewaardeerd wordt...
Staat natuurlijk in geen verhouding...Paulo 47 stemmen en Ryan 5 stemmen...

Ander nl. doet ook mee, Jan! Hier is Tim Kelleher de favoriet!
Onze gewonnen wedstrijden zijn mede te danken aan goalie Paulo! Heb jij ook kunnen constateren in de wedstrijden tegen IETURS en de BEKERFINALE! ::party::

Rudy Bouquet
1 februari 2008, 10:11
De kwaliteit van een goalie komt het best tot zijn recht met het savepercentage.
Maar dat wordt niet bijgehouden.

Het aantal tegengoals zegt niet zo gek veel over de kwaliteit van een goalie. Want bij het aantal tegengoals spelen hele andere aspecten een rol van betekenis zoals defence en de algehele kwaliteit van een team.
Iedere andere vorm van beoordeling door forummers is helemaal subjectief, want dan gaat het eigen cluppie in belangrijke mate meespelen.

Diana de Kok
1 februari 2008, 10:31
De kwaliteit van een goalie komt het best tot zijn recht met het savepercentage.

Het aantal tegengoals zegt niet zo gek veel over de kwaliteit van een goalie. Want bij het aantal tegengoals spelen hele andere aspecten een rol van betekenis zoals defence en de algehele kwaliteit van een team.
Iedere andere vorm van beoordeling door forummers is helemaal subjectief, want dan gaat het eigen cluppie in belangrijke mate meespelen.

Juist!

Rudy Bouquet
1 februari 2008, 10:33
Juist!

Zie je dat wij het ook wel eens met elkaar eens zijn! :-|:-|:-|

Piet de Kort
1 februari 2008, 10:42
Zie je dat wij het ook wel eens met elkaar eens zijn! :-|

::offtopic::::oops::::happy::

Diana de Kok
1 februari 2008, 10:52
Zie je dat wij het ook wel eens met elkaar eens zijn!

:Shiny::Shiny:

Met jou moet het ook niet gekker worden, Piet!! ::hyper::::hyper::

Eric van der Putten
1 februari 2008, 10:59
Met jou moet het ook niet gekker worden, Piet!! ::hyper::::hyper::

Piet is gewoon van het padje! Zo blij is ie met carnaval en hij verheugt zich er al op om zondag zijn Geleense vrienden te gaan zien... ::party::

Piet de Kort
1 februari 2008, 11:19
Piet is gewoon van het padje! Zo blij is ie met carnaval en hij verheugt zich er al op om zondag zijn Geleense vrienden te gaan zien...

Ze komen waarschijnlijk alle 13, Eric! De rest van mijn IETURS vrienden zien winst op Destil Trappers Tilburg toch niet zitten en gaan in Gelaen en omstreken aan de zuip! :supz:::wavetowel::

Enne ikke blij met carnaval??? Dat heb ik elke week, joh! :drinkers:::jokersmile::

Eric van der Putten
1 februari 2008, 11:27
Enne ikke blij met carnaval??? Dat heb ik elke week, joh! :drinkers:::jokersmile::

Da's voordelig voor je dat het carnaval is, dan valt je plezierige gedrag niet zo op ::hyper::::party::

Jan Hofstede
1 februari 2008, 12:38

Ben ik helemaal met je eens Rudy... Het viel mij alleen op, dat de minst gepasseerde slechts 5 stemmen kreeg....

Jan Hofstede
1 februari 2008, 12:45
1) Ander nl. doet ook mee, Jan! Hier is Tim Kelleher de favoriet!

2) Onze gewonnen wedstrijden zijn mede te danken aan goalie Paulo! Heb jij ook kunnen constateren in de wedstrijden tegen IETURS en de BEKERFINALE! ::party::

1) Tim is volgens de stats niet beter als een Ryan Grinnell...

2) Het enige wat ik uit de wedstrijden tegen Tilburg kan opmaken is, dat Tilburg veel meer echte kansen creeerde als Geleen... Wat mi. betekend, dat het savingspercentage van Franky hoger ligt als bij Paulo...

Emile Joosten
1 februari 2008, 13:02
1) Tim is volgens de stats niet beter als een Ryan Grinnell...

2) Het enige wat ik uit de wedstrijden tegen Tilburg kan opmaken is, dat Tilburg veel meer echte kansen creeerde als Geleen... Wat mi. betekend, dat het savingspercentage van Franky hoger ligt als bij Paulo...

Frankie kreeg er ook iets meer om zijn oren Jan!!

Tony Hengst
1 februari 2008, 13:04
Ik ook, maar daarom is andere zo groot.........

Jasper Maassen
1 februari 2008, 13:23

Nou hoort hij zeker tot de top (ik ben wel een fan van hem), maar om zomaar voorbij te gaan aan Dryden, Plante, Sawchuk, Tretiak, Roy, Brodeur etc... Wat Robbert volgens mij zegt is dat hij vindt dat Colaiacovo veel geluk heeft, maar dat hij het ook verkeerd kan zien omdat hij Hasek ook nooit bijzonder heeft gevonden. Fan zijn van iemand heeft totaal niet met prestaties te maken, maar ook met persoonlijkheid en stijl.

Jan Hofstede
1 februari 2008, 14:13
Ik heb net mijn wekelijks praatje met Vaclav Sochor gehad...

Zijn mening is dat, aan het begin van het seizoen, Sami Heinonen veel indruk maakte..
Beste goaly noemt hij, zonder twijfel, Ben Finkenrath...

Joep Meijsen
1 februari 2008, 14:21
Ik heb net mijn wekelijks praatje met Vaclav Sochor gehad...

Zijn mening is dat, aan het begin van het seizoen, Sami Heinonen veel indruk maakte..
Beste goaly noemt hij, zonder twijfel, Ben Finkenrath...

Dus Vaclav stemt ook 'ander nl.'

Jan Hofstede
1 februari 2008, 14:27
Dus Vaclav stemt ook 'ander nl.'

Duidelijk...

Joep Versteden
1 februari 2008, 15:14
Duidelijk...

Die Vaclav snapt er dus ook al niks van ::hyper:: Onze Coco is zonder twijfel de beste. Of gaat er volgend jaar nog een goalie uit de NL competitie naar een topteam in de DEL?? Misschien hebben de scouts uit de DEL er wel geen verstand van, kan ook natuurlijk...

Herman Herregraven
1 februari 2008, 15:26
Die Vaclav snapt er dus ook al niks van ::hyper:: Onze Coco is zonder twijfel de beste. Of gaat er volgend jaar nog een goalie uit de NL competitie naar een topteam in de DEL?? Misschien hebben de scouts uit de DEL er wel geen verstand van, kan ook natuurlijk...
Toch vreemd dat het aantal stemmen wat Coco krijgt,
ongeveer overeen komt met het aantal Tilburgfans op dit forum...
M.a.w. hoezo blauw/gele bril...???

De rest van Nederland heeft dus gewoon wat meer ijshockeyverstand...

Jan Hofstede
1 februari 2008, 15:39

Ik heb Vaclav deze poll laten zien.... Ik zal hier maar niet neerschrijven wat hij toen zei.... Het had in ieder geval iets met niveau en ijshockeyverstand te maken...

Toen ik hem vertelde dat het waarschijnlijk, louter en alleen, chauvenistische Tilburgers waren die op Paulo gestemt hadden, werd hij weer wat rustiger...

Wat de DEL betreft, blijkt het heel normaal te zijn, dat er overal in Europa gezocht wordt naar goede goaly's welke uitgespeeld zijn... Deze goaly's worden gewoon betaald en pas opgeroepen op het moment dat er blessures komen bij de eigen goaly's...

Bartele de Boer
1 februari 2008, 16:07
[quote=Joep Versteden;20144]Die Vaclav snapt er dus ook al niks van ::hyper:: Onze Coco is zonder twijfel de beste. :Nerd::Nerd::Nerd:

Piet de Kort
1 februari 2008, 16:25

Alweer Tilburg tegen de Rest van Nederland! Wordt wel ééntonig, Herman! ::hyper::

Tilburg heeft alwel 2 prijzen!!!! ::detective::

Piet de Kort
1 februari 2008, 16:26
[quote=Joep Versteden;20144]Die Vaclav snapt er dus ook al niks van Onze Coco is zonder twijfel de beste.

Wat ben je allemaal aan het doen, Bartele! Al in carnavalssfeer! :drinkers::drinkers:::jokersmile::

Cornelis de Heij
1 februari 2008, 16:31
Toch vreemd dat het aantal stemmen wat Coco krijgt,
ongeveer overeen komt met het aantal Tilburgfans op dit forum...
M.a.w. hoezo blauw/gele bril...???

Komt mijn voorspelling toch uit.

Piet de Kort
1 februari 2008, 16:54
Komt mijn voorspelling toch uit.

Tuurlijk Jomanda de Heij! ::luisterjongen:::drinkers:::oops::::happy::

Cornelis de Heij
1 februari 2008, 17:07
Tuurlijk Jomanda de Heij! ::luisterjongen:::drinkers:::oops::::happy::

Cijfers spreken voor zich Piet.

Jan Hofstede
1 februari 2008, 17:15
Alweer Tilburg tegen de Rest van Nederland! Wordt wel ééntonig, Herman! ::hyper::

Tilburg heeft alwel 2 prijzen!!!! ::detective::

Klopt Piet... zegt alles over de spelers.... Helemaal niets over het ijshockeyverstand van de supporters...

Jordy Rutten
1 februari 2008, 17:20
Heel leuk dat Kelleher zoveel steun krijgt. Ik vind het een fenomenale goalie en hij heeft mij al eens flink laten lachen in het Triavium.

http://img215.imageshack.us/img215/7412/8013430td6.th.png (http://aycu14.webshots.com/image/44013/2002194613575909002_rs.jpg)

Jan Hofstede
1 februari 2008, 17:25
Heel leuk dat Kelleher zoveel steun krijgt.

Waar haal jij de steun voor Kelleher weg...??

Jordy Rutten
1 februari 2008, 17:33
Waar haal jij de steun voor Kelleher weg...??

Zo onderhand alle Friese posts op pagina 2 en 3 van deze thread.:wink:

Jan Hofstede
1 februari 2008, 17:39
Zo onderhand alle Friese posts op pagina 2 en 3 van deze thread.:wink:

Tsja Jordy...'t is me een sentimenteel volkje..die Friezen... Helaas ook al geen verstand van ijshockey...

Hebben momenteel de beste in het goaltje staan, en ze zien het botweg niet...

Roderick Lagendijk
1 februari 2008, 18:04
Tsja Jordy...'t is me een sentimenteel volkje..die Friezen... Helaas ook al geen verstand van ijshockey...

Hebben momenteel de beste in het goaltje staan, en ze zien het botweg niet...

En dan te bedenken dat de betere van de twee ook nog geblesseerd is...
Niet te geloven!!

Jan Hofstede
1 februari 2008, 19:05
En dan te bedenken dat de betere van de twee ook nog geblesseerd is...
Niet te geloven!!

Ach..., het is maar hoe je het bekijkt...

Met Kelleher op doel, konden we nog eens van jullie winnen... Met Grinnell lukt dat helaas nog niet....

Piet de Kort
1 februari 2008, 19:19
Ach..., het is maar hoe je het bekijkt...

Met Kelleher op doel, konden we nog eens van jullie winnen... Met Grinnell lukt dat helaas nog niet....

Morgen wel, Jan! Die Friezen zullen raar opkijken van die fleurige menigte in Glanerbrook! En indien je er eentje meer scoort, wint IETURS! ::hyper::

Jan Hofstede
1 februari 2008, 19:25
En indien je er eentje meer scoort, wint IETURS!

Dat is een feit.....!!!!

Angela Moonen
2 februari 2008, 18:19
ik ga ook voor ryan grinnell....

groetjes saskia

Rob Boumans
2 februari 2008, 20:28

Patrick,kun je dezelfde poll nog een keer opzetten met de beperking dat je niet op de goalie kunt stemmen van het team dat je support?Ik ben wel benieuwd wat voor uitslag je dan krijgt?

Rene van Dijk
2 februari 2008, 21:11

Wat is dat nou weer voor onzin, kom op zeg

Annet Boers
2 februari 2008, 21:19
Wat is dat nou weer voor onzin, kom op zeg

We hadden niet een andere reactie verwacht van een supporter van Tilburg hoor Rene...::hyper::

Rene van Dijk
2 februari 2008, 21:21
We hadden niet een andere reactie verwacht van een supporter van Tilburg hoor Rene...::hyper::

Een tilburg supporter die al 16 jaar wekelijks bij de flyers op de tribune zit? Ga je mond spoelen zeg

Annet Boers
2 februari 2008, 21:26
Een tilburg supporter die al 16 jaar wekelijks bij de flyers op de tribune zit? Ga je mond spoelen zeg

MIJN WELGEMEENDE EXCUSES!!!! wie zegt dan ook zoiets?? je moet gewoon dan niet zoveel met Tilburgers omgaan want je zit nu ook weer naar de treppertjes te kijken of niet!!!??? hahahaha

krijg jij van mij een biertje morgen om t goed te maken ok?

groetjes!

Rene van Dijk
2 februari 2008, 21:28
MIJN WELGEMEENDE EXCUSES!!!! wie zegt dan ook zoiets?? je moet gewoon dan niet zoveel met Tilburgers omgaan want je zit nu ook weer naar de treppertjes te kijken of niet!!!??? hahahaha

krijg jij van mij een biertje morgen om t goed te maken ok?

groetjes!

Ga alleen naar wedstrijden van de Flyers hoor! In Tilburg heb ik het te druk met werken! Dat biertje daar hou ik je aan ;-)

Xander van Dijk
3 februari 2008, 13:41
grinell is een goede backup voor timmy... maar hij laat weinig door dankzij zn verdediging... niet door zn uitzonderlijke kwaliteiten... timmy geeft minder rebounds en is ook veel show... (dus leuk om naar te kijken ) ryan ( sober doch doeltreffend ) heeft een aantal goede wedstrijden gekeept maar heeft ook veel onnodige goals weg gegeven... vooral de laatste wedstrijd in den haag... als er een speler achter de goal staat is hij te onzeker en kiest hij dikwijls de verkeerde kant :( maar de beste goalie die ik gezien heb is toch echt finkenrath... en rene je bent weldegelijk een treppert ;) ont kekt!!

Patrick van Dongen
3 februari 2008, 21:55
Ik heb zojuist de wedstrijd Tilburg-Geleen gezien. Als Paulo nu niet de beste goalie van Nederland is dan weet ik het niet meer. Wat een wedstrijd heeft die gast staan keepen zeg. PFfft gewoon niet meer normaal. Paulo de beste goalie bij FAR! Ik kan me voorstellen dat de tegenstanders hier echt moedeloos van worden.

Piet de Kort
4 februari 2008, 12:05
Ga alleen naar wedstrijden van de Flyers hoor! In Tilburg heb ik het te druk met werken! Dat biertje daar hou ik je aan ;-)

Jokkebrok! Volgens mij zie ik jou elke week in Stappegoor Arena zitten, Rene! ::hyper::::party::::happy::

Levi de Beer
4 februari 2008, 13:38
Nederland telt genoeg ijshockeyliefhebbers die verder kunnen kijken dan hun eigen club. De bovenstaande stelling klinkt toch een beetje als de bekende waard en het vertrouwen van zijn gasten.

Heeft weinig met vertrouwen te maken volgens mij!? :-S

Rene van Dijk
7 februari 2008, 17:58
Jokkebrok! Volgens mij zie ik jou elke week in Stappegoor Arena zitten, Rene! ::hyper::::party::::happy::

Nee nee nee Piet, ik zit in de Stoffel! En de Drie Gezusters!

Wayne de Jong
7 februari 2008, 18:54
Ik mis Emery::hyper::

Fintan Planting
7 februari 2008, 19:46
Die valt onder 'Ander nl.' Wel een bijzonder goalie...::fight::

Ivo Willems
7 februari 2008, 20:39

Emery en beste? :p In ieder geval niet dit seizoen ;)

Levi de Beer
7 februari 2008, 21:21
Ben ik helemaal met je eens Rudy... Het viel mij alleen op, dat de minst gepasseerde slechts 5 stemmen kreeg....

En toch hoeft dat niet zo heel erg veel over de goalie zelf te zeggen. Had ook aan de verdediging kunnen liggen!

Laurens de Jager
10 februari 2008, 12:32
"...your twinbrother plays in Colorado now do you speak with him?"
"well actually he's having his european adventure he plays in Holland now and is doing a good job there and he's on the verge of winning a championship there"
Carlo gisteren tegen reporter na de eerste periode tegen Detroit over broertje Paulo.
Toch leuk ::detective::

Roger W. de Groot
10 februari 2008, 15:13
iemand nog wat centjes over om broerlief ook naar tilburg te halen?

http://www.youtube.com/watch?v=7yQy_WZkr7M

de 2 samen, de 3e persoon mag er ook zijn :)

http://www.youtube.com/watch?v=gHjQp_9nNto

Priscilla van Rooij
11 februari 2008, 10:01
ik vind dat martin trommelen er wel bij hoort eigenlijk maar jah dat maakt niet uit nu heb ik op paulo gestemd omdat tie toch mooie saves heeft en vorige week tegen geleen echt goed heeft staan keepen ik vond het wel terecht dat tie man of the match werd:D

Roger W. de Groot
11 februari 2008, 11:19
ik vind dat martin trommelen er wel bij hoort eigenlijk maar jah dat maakt niet uit nu heb ik op paulo gestemd omdat tie toch mooie saves heeft en vorige week tegen geleen echt goed heeft staan keepen ik vond het wel terecht dat tie man of the match werd:D

:o Waren er zoveel afzeggingen dat Danny Thie weer werd opgeroepen?

Martijn Snoeren
11 februari 2008, 12:52
:o Waren er zoveel afzeggingen dat Danny Thie weer werd opgeroepen?
Wedden dat het meerendeel danny thie niet eens meer kent:Puh2:

Eric van der Putten
11 februari 2008, 12:57
Wedden dat het meerendeel danny thie niet eens meer kent:Puh2:

O jawel hoor, speelde in een grijs verleden ook nog eens in Den Bosch...

Jan Been
11 februari 2008, 13:22
O jawel hoor, speelde in een grijs verleden ook nog eens in Den Bosch...

En in Geleen speelde ie ook al,al was het niet zo lang.

Eric van der Putten
11 februari 2008, 13:41
En in Geleen speelde ie ook al,al was het niet zo lang.

Volgens mij heeft ie wel voor elke club even gespeeld, maar zo te zien niet in Geleen, Jan!

http://www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=12115

Jan Been
11 februari 2008, 14:46
Wedde dat ie ook in Geleen is geweest ik meen zelfs in de Hatulek tijd.

Eric van der Putten
11 februari 2008, 14:49
Wedde dat ie ook in Geleen is geweest ik meen zelfs in de Hatulek tijd.

Je zult best gelijk hebben, maar dan snap ik zijn stats niet helemaal. Die zijn allemaal aaneengesloten, zonder Geleen er tussen...

Jan Been
11 februari 2008, 14:51
Je zult best gelijk hebben, maar dan snap ik zijn stats niet helemaal. Die zijn allemaal aaneengesloten, zonder Geleen er tussen...

Eric in het seizoen 94/95 heeft ie in Geleen gespeeld.::party::

Ro Herregraven
11 februari 2008, 20:43
Volgens mij speelde Danny alleen in de Atlantic Cup (weet u nog?) voor Geleen.

Die stats vindt je nergens terug.

Jan Been
23 juli 2008, 19:36
Waar is die goede oude tijd gebleven,het lijkt al zolang geleden.

Sven van de Wall
23 juli 2008, 19:38
Ik mis finckenraeth dat vind ik nou de beste Goalie