View Full Version : nijmegen devil fans willen import spelers terug
Nicky Janssen
30 januari 2008, 19:07
beste nijmegen dar devil fans
wij zijn bezig met een aktie tegen het ontslag van de import spelers wie doet er mee om mee te doen hou even de site www.nijmegendevils.come2me.nl (http://www.nijmegendevils.come2me.nl/)
in de gaten en het zou ook leuk zijn als jullie het gasten boek tekenen
groetjes nicky en sandra
beheerders van de nijmegen devils fan site
Karel Kersten
30 januari 2008, 19:27
wij zijn bezig met een aktie tegen het ontslag van de import spelers wie doet er mee om mee te doen hou even de site www.nijmegendevils.come2me.nl (http://www.nijmegendevils.come2me.nl/)
groetjes nicky en sandra
Dit is een bestuurlijk besluit Nicky,vindt je actie niet op zijn plaats.
Ten eerste bespaar je er een hoop centen mee,en kunnen de nederlandse jongens zich de komende wedstrijden gaan bewijzen.
Tevens hebben de imports op Benjamin Finkenrath na (in mijn ogen) niet dat gebracht wat er van hen verwacht werd.
Je kunt beter gaan bouwen naar volgend seizoen toe.
Dus afzien van je actie a.u.b.
Herman Herregraven
30 januari 2008, 19:36
groetjes nicky en sandra
Nimwege heeft dit seizoen helemaal niets meer te winnen...
Waarom dan nog onnodig geld uitgeven...???
Wil je ze dit seizoen nu al in een nieuw faillissement jagen...???
Gewoon lekker dit seizoen met eigen spelers afmaken,
en volgend seizoen hopelijk met nieuwe sponsors en een grotere begroting een verse start...
Nicky Janssen
30 januari 2008, 19:37
dat is jou mening maar ze hadden minstens kunnen wachten tot het seizoen was afgelopen een team blijft een team ondanks dat ze het niet zo goed doen hoe denk je dat de andere spelers zich voelen dit is helemaal de handoek in de ring gooien laten we die 4 wedstrijden dan maar weg gooien het gaat niet altijd om het spel maar ook om het ijshockey gevoel de band etz had ze 4 wedstrijden laten wachten dan hadden we het jammer gevonden maar dit is gewoon niet eerlijk maar het is altijd bezuinigen bezuinigen bezuinigen en de devils zijn niet blut het bestuur is gewoon kut
mvg moi
Nicky Janssen
30 januari 2008, 19:41
maar iedereen heeft hierover zijn eigenmening we hebben net een grote sponser binnen gehaalt en misschien als ze in de vip room niet altijd na de wedstrijt gratis eten hadden en boven geen feestan gaven met licve zangers die niet kunnen zingen daar kan je op bezuinigen ok niet alle imports waren goed en natuurlijk moeten we voor uit kijken maar had ze die laatste wedstrijden nog laten spelen of gooi er een paar uit maar op 1 na alle import de goalie en de coach ???? hoe kom je er op
gr
Karel Kersten
30 januari 2008, 19:42
dat is jou mening maar ze hadden minstens kunnen wachten tot het seizoen was afgelopen een team blijft een team ondanks dat ze het niet zo goed doen hoe denk je dat de andere spelers zich voelen dit is helemaal de handoek in de ring gooien laten we die 4 wedstrijden dan maar weg gooien het gaat niet altijd om het spel maar ook om het ijshockey gevoel de band etz had ze 4 wedstrijden laten wachten dan hadden we het jammer gevonden maar dit is gewoon niet eerlijk maar het is altijd bezuinigen bezuinigen bezuinigen en de devils zijn niet blut het bestuur is gewoon kut
mvg moi
Over een kwartiertje begint sesamstraat:Clown::Clown::Clown:
René van Eldik
30 januari 2008, 19:47
de devils zijn niet blut het bestuur is gewoon kut
mvg moi[/quote]
Ik vind het ook niet leuk dat de imports zo kort voor het einde bedankt worden, ik had ze ook liever tot het einde gezien.
Maar dat wat je zegt over het bestuur vind ik niet terecht.
A: We zijn dit jaar met heel weinig middelen van start gegaan en gezien het feit dat we niks meer halen kunnen kan ik begrijpen dat het bestuur deze beslissing neemt Let wel ik begrijp het en betekent niet dat ik het ermee eens ben.
B: Het bestuur is kut vind ik een harde uitspraak aangezien DIT bestuur het wel mogelijk gemaakt heeft heeft dit jaar ijshockey te hebben in Nijmegen.
C: Dat het voor het publiek minder is ok, nu kunnen de supporters de imports niet fatsoenlijk gedag zeggen en hen op hun eigen een waardig afscheid te geven.
Gerard Kuiper
30 januari 2008, 19:48
Over een kwartiertje begint sesamstraat:Clown::Clown::Clown:
Ik vind het een begrijpelijke actie. Je zult maar seizoenkaarthouder zijn bij Nijmegen, en voor de laatste wedstrijden wordt je bij de neus genomen door het bestuur.
Karel Kersten
30 januari 2008, 19:57
Ik vind het een begrijpelijke actie. Je zult maar seizoenkaarthouder zijn bij Nijmegen, en voor de laatste wedstrijden wordt je bij de neus genomen door het bestuur.
Iedere logisch denkende en meedenkende supporter zal het rottig vinden,en niet leuk.
Maar zal het besluit respecteren Gerard!
Nicky Janssen
30 januari 2008, 20:00
weet je wat ook lullig is mensen die een seizoens kaart hebben gekocht krijgen niet een heel seizoen ijshockey je weet nu gewoon dat we de laatste 4 wedstrijden niks kunnen laten zien terwijl wie weet hadden ze nog best wel wat uit de kast kunnen halen en misschien ons allemaal verassen.
en ok niet het hele bestuur is kut maar die ronald dieluh had echt beter moeten na denken voor de fans en de spelers hij had hun gewoon het seizoen moeten laten afmaken dan was het gewoon echt jammer geweest maar geef een beetje een leuk afschijt ( ik hoop tevens dat deze nogsteeds komt ondaks dat de spelers niet meer spelen ) tevens gaan we nog steeds in aktie voor de mensen die mee willen doen we weten nog niet hoe maar we zullen wel laten weten dat we het er niet mee eens zijn ( maak je geen zorgen we doen dit op een duidelijke maar onschuldige manier ) ps tips zijn welkom
groetjes
Roger W. de Groot
30 januari 2008, 20:00
Zo'n actie is natuurlijk de grootste onzin. Je bereikt er helemaal niets mee. Van de andere kant, had Nijmegen voor het seizoen nou werkelijk verwacht de play-offs te halen? Was toch ook niet de doelstelling. Vanuit dat oogpunt is het natuurlijk wel raar. Voor de club is het ook niet goed, Nijmegen krijgt zo geen goede naam bij de agents.
Nicky Janssen
30 januari 2008, 20:03
en ik vind een team is een team en dus maak je samen het seizoen af als een echt team en als je om het team geeft dan had ronald dit ook beseft
Nicky Janssen
30 januari 2008, 20:08
natuurlijk hadden we naar vorrigjaar bijnaniet verwacht de playoffs te halen wel gehoopt natuurlijk want ja alles is mogelijk
maar we waren blij dat we nu een leuk en best hegt team hebben ( dit is ook te zien op de feesten die ze hebben gehad heb ik ook erg leuke fotos van op bij overige fotos op de fansite www.nijmegendevils.come2me.nl (http://www.nijmegendevils.come2me.nl) ) maar de aktie slaat gewoon nergens op waarom maak je het seizoen niet af
Jordy Rutten
30 januari 2008, 20:11
Allereerst Nicky:
gebruik alstjeblieft interpunctie en hoofdletters want als je dat niet komen je zinnen er net zo warrig en onleesbaar uit te zien als deze en is het lezen verrekte vervelend begrijp je dan ja mooi zo dan
Verder heb ik er geen geheim van gemaakt op dit forum dat ik ook de imports liever tot het einde van het seizoen zou zien. Ook had ik Finkenrath, Meanchoff en Tataryn graag terug gezien volgend seizoen. Ik ben het dus niet eens met dit besluit.
Jammer, maar het zij zo. We kunnen de imports nou niet meer terug krijgen.
Als je een écht zinnige actie wil beginnen heb ik een tip voor je: Aangezien het bestuur (naar mijn mening) de imports niet netjes heeft behandeld, en wij geen kans gerkegen hebben afscheid van ze te nemen, of ze te bedanken kan je een soort bedankje maken. Ik weet niet waar de jongens op dit moment zijn, maar je zou ze iets kunnen sturen via mail ofzo.
En nog een laatste opmerking aan jouw adres: Dat je het bestuur kut noemt is zeer onterecht! Dankzij dat bestuur heb jij ijshockey in je stad. Deze actie van ze is naar mijn mening geen slimme zet. Maar het bestuur is zeker niet kut!
Jordy
Emile Joosten
30 januari 2008, 20:11
Dit is een bestuurlijk besluit Nicky,vindt je actie niet op zijn plaats.
Ten eerste bespaar je er een hoop centen mee,en kunnen de nederlandse jongens zich de komende wedstrijden gaan bewijzen.
Tevens hebben de imports op Benjamin Finkenrath na (in mijn ogen) niet dat gebracht wat er van hen verwacht werd.
Je kunt beter gaan bouwen naar volgend seizoen toe.
Dus afzien van je actie a.u.b.
Er ontstaat wat kritiek op het bestuur (volgens mij overigens niet terecht).........
en daar hebben we
karel kerstenplots weer op 't forum.
Ben benieuwd of iemand in Nijmegen hem kent!!!!!
Roger W. de Groot
30 januari 2008, 20:17
Er ontstaat wat kritiek op het bestuur (volgens mij overigens niet terecht).........
en daar hebben we
karel kerstenplots weer op 't forum.
Ben benieuwd of iemand in Nijmegen hem kent!!!!!
Ik heb me door een aardige man uit Nijmegen laten vertellen dat Karel Kersten............................. enfin, vul zelf maar in. ::hyper::
Herman Herregraven
30 januari 2008, 20:22
weet je wat ook lullig is mensen die een seizoens kaart hebben gekocht krijgen niet een heel seizoen ijshockey je weet nu gewoon dat we de laatste 4 wedstrijden niks kunnen laten zien terwijl wie weet hadden ze nog best wel wat uit de kast kunnen halen en misschien ons allemaal verassen.
en ok niet het hele bestuur is kut maar die ronald dieluh had echt beter moeten na denken voor de fans en de spelers hij had hun gewoon het seizoen moeten laten afmaken dan was het gewoon echt jammer geweest maar geef een beetje een leuk afschijt ( ik hoop tevens dat deze nogsteeds komt ondaks dat de spelers niet meer spelen ) tevens gaan we nog steeds in aktie voor de mensen die mee willen doen we weten nog niet hoe maar we zullen wel laten weten dat we het er niet mee eens zijn ( maak je geen zorgen we doen dit op een duidelijke maar onschuldige manier ) ps tips zijn welkom
groetjes
Je vergeet er gemakshalve bij te vertellen,
dat jullie seizoenskaart slechts een habbekrats koste in vergelijking met andere teams...
Nicky Janssen
30 januari 2008, 20:23
het bestuur lid dat de spelers heeft weg gestuurd heet ronald dieluh tevens heb ik al gezegt dat ik hem bedoel met het bestuur beter lezen dus lieve lezer maar verder dan dat blijf ik bij mijn mening dat een team een team is en ze zo niet hoeven behandelt te worden en we gaan zeker nog een leuk afschijt verzinnen en we hopen dat we voor ze nog een leuk afschijd teest kunnen geven
mvg moi
Nicky Janssen
30 januari 2008, 20:26
Je vergeet er gemakshalve bij te vertellen,
dat jullie seizoenskaart slechts een habbekrats koste in vergelijking met andere teams...
geld blijft geld ook 99 euro is duur voor jong en oud 2 jaar geleden toen we beter waren kosten het ook meer maar boven alles doe je zo iets gewoon niet
de prijs van de seizoens kaarten heeft er niks mee te maken ze hebben betaald voor een heel seizoen met alle spelers
mvg moi
Jeroen Willems
30 januari 2008, 20:27
Allereerst Nicky:
gebruik alstjeblieft interpunctie en hoofdletters want als je dat niet komen je zinnen er net zo warrig en onleesbaar uit te zien als deze en is het lezen verrekte vervelend begrijp je dan ja mooi zo dan
Verder heb ik er geen geheim van gemaakt op dit forum dat ik ook de imports liever tot het einde van het seizoen zou zien. Ook had ik Finkenrath, Meanchoff en Tataryn graag terug gezien volgend seizoen. Ik ben het dus niet eens met dit besluit.
Jammer, maar het zij zo. We kunnen de imports nou niet meer terug krijgen.
Als je een écht zinnige actie wil beginnen heb ik een tip voor je: Aangezien het bestuur (naar mijn mening) de imports niet netjes heeft behandeld, en wij geen kans gerkegen hebben afscheid van ze te nemen, of ze te bedanken kan je een soort bedankje maken. Ik weet niet waar de jongens op dit moment zijn, maar je zou ze iets kunnen sturen via mail ofzo.
En nog een laatste opmerking aan jouw adres: Dat je het bestuur kut noemt is zeer onterecht! Dankzij dat bestuur heb jij ijshockey in je stad. Deze actie van ze is naar mijn mening geen slimme zet. Maar het bestuur is zeker niet kut!
Jordy
En weer, ben ik het helemaal eens met Jordy :)
- Jeroen.
Jordy Rutten
30 januari 2008, 20:29
het bestuur lid dat de spelers heeft weg gestuurd heet ronald dieluh tevens heb ik al gezegt dat ik hem bedoel met het bestuur beter lezen dus lieve lezer maar verder dan dat blijf ik bij mijn mening dat een team een team is en ze zo niet hoeven behandelt te worden en we gaan zeker nog een leuk afschijt verzinnen en we hopen dat we voor ze nog een leuk afschijd teest kunnen geven
mvg moi
Nicky, je vertelt ons dat we moeten lezen. Maar je bent dit topic zelf gestart! En het lezen van jouw berichten is monnikenwerk aangezien ze bijna niet te ontcijferen zijn!
Zoals ik al schreef (maar je dus blijkbar niet gelezen hebt): Je kan beter een vorm van bedankje aan de spelers sturen. En dat aankomende vrijdag door alle supporters laten ondertekenen.
O, ja. Voor ik het vergeet te zeggen. Jij schrijft 'afschijt', het is afscheid...
Rob Boumans
30 januari 2008, 20:30
Iedere logisch denkende en meedenkende supporter zal het rottig vinden,en niet leuk.
Maar zal het besluit respecteren Gerard!
Jij bent weer zo iemand die bepaalt wat een ander mag en moet denken.Misschien dat deze (jonge)man het niet zo netjes verwoord maar in de kern heeft hij wel gelijk.Mensen kopen een seizoenskaart voor het hele seizoen en hebben dan ook recht op het sterkste team.Dat een iedereen begrijpt dat het bestuur deze actie onderneemt om geld uit te sparen is duidelijk maar dat wil nog niet zeggen dat iedereen het ook daarmee eens moet zijn.
Persoonlijk vind ik het een domme actie van een startend bestuur omwille van drie weken salaris want juist in opbouw naar volgend seizoen heb je supporters nodig die blijven supporteren,ook volgend jaar.Het schept geen vertrouwen als een bestuur dit doet want wie weet hoe vroeg men volgend jaar de imports naar huis stuurt?
Nicky Janssen
30 januari 2008, 20:35
dankje rob
ennuhhh ik ben een meisje en sorry mensen voor mijn niet punten en spaties en slechte woorden gebruik
en ik heb al gezegt dat ik met het hele bestuur ronald dieluh bedoel en dat ik je al bedankt heb voor de tip zegt en ik zeg weer dat je verder moet kijken naar me andere berichten dat had je dat al kunnen lezen maar goed never mind en rob bedankt voor je begrip
gr
Jordy Rutten
30 januari 2008, 20:41
dankje rob
ennuhhh ik ben een meisje en sorry mensen voor mijn niet punten en spaties en slechte woorden gebruik
en ik heb al gezegt dat ik met het hele bestuur ronald dieluh bedoel en dat ik je al bedankt heb voor de tip zegt en ik zeg weer dat je verder moet kijken naar me andere berichten dat had je dat al kunnen lezen maar goed never mind en rob bedankt voor je begrip
gr
Nicky, leuk dat je je excuses aanbiedt, maar je gaat zo weer verder met het typen zonder interpunctie. Dat je spelling slecht is, is op zich geen probleem. Daar ben ik ook geen ster in. Maar neem alstjeblieft wel de moeite voor je posts.
Je intensie is op zich goed, maar denk je echt serieus genomen te worden, zo? Besteed alstjeblieft wat aandacht aan je posts want op deze manier zijn ze niet te lezen.
En nou geef ik je een goede raad: Lees deze hele thread maar eens door, misschien doe je er ideën mee op...
Nicky Janssen
30 januari 2008, 20:43
ik schrijf zo als ik schrijf ik ben nou eenmaal zo dus sorry als je je er aan stoort volgens mij is het best goed te lezen ach ja in iedergeval thanx voor de tips
gr moi
Jeroen Willems
30 januari 2008, 20:47
Nicky, leuk dat je je excuses aanbiedt, maar je gaat zo weer verder met het typen zonder interpunctie. Dat je spelling slecht is, is op zich geen probleem. Daar ben ik ook geen ster in. Maar neem alstjeblieft wel de moeite voor je posts.
Je intensie is op zich goed, maar denk je echt serieus genomen te worden, zo? Besteed alstjeblieft wat aandacht aan je posts want op deze manier zijn ze niet te lezen.
En nou geef ik je een goede raad: Lees deze hele thread maar eens door, misschien doe je er ideën mee op...
En weer, ben ik het eens met jordy :p
Precies, met zoon taalgebruik en interpunctie zal geen hond je volgen.
Als je wil dat mensen naar je luisteren, maak dan op zijn minst een duidelijk te lezen post.
ik schrijf zo als ik schrijf ik ben nou eenmaal zo dus sorry als je je er aan stoort volgens mij is het best goed te lezen ach ja in iedergeval thanx voor de tipsNee, het is voor geen meter te lezen.
P.S. In de titel heb je het over 'fans'. Als ik alle posts lees, denk ik niet dat veel mensen achter jouw standpunt staan.
- Jeroen.
Nicky Janssen
30 januari 2008, 20:48
ach ja heb je wel eens :-)
Jeroen Willems
30 januari 2008, 20:50
ach ja heb je wel eens :-)
Nu snap ik er helemaal geen zak meer van :confused:
- Jeroen.
Erwin van den Boom
30 januari 2008, 20:51
dit bestuur is echt niet (zoals het bij jou mischien van onder eruit ziet).zo werkt het nou eenmaal bij een team waar het geld niet voor het oprapen ligt. het geld wat ze nu besparen kunnen ze volgend seizoen weer goed gebruiken,en kun jij met je vriendinnen weer op de foto met een of andere kanuk yank of mischien wel een oostblokker.je moet blij zijn dat dit bestuur zoveel tijd en energie in het ijshockey steken want deze mensen hebben naast ijshockey ook nog hun eigen werk en prive leven. dit bestuur heeft alleen maar goede bedoelingen met het hele ijshockey in nijmegen.
Jeroen Willems
30 januari 2008, 20:53
Precies, dankzij dit bestuur is er ijshockey in Nijmegen!
- Jeroen.
Nicky Janssen
30 januari 2008, 20:58
dit bestuur is echt niet (zoals het bij jou mischien van onder eruit ziet).zo werkt het nou eenmaal bij een team waar het geld niet voor het oprapen ligt. het geld wat ze nu besparen kunnen ze volgend seizoen weer goed gebruiken,en kun jij met je vriendinnen weer op de foto met een of andere kanuk yank of mischien wel een oostblokker.je moet blij zijn dat dit bestuur zoveel tijd en energie in het ijshockey steken want deze mensen hebben naast ijshockey ook nog hun eigen werk en prive leven. dit bestuur heeft alleen maar goede bedoelingen met het hele ijshockey in nijmegen.
ok ik heb bij deze alleen iets tegen meneer dieleh van het bestuur ( voor de 10e x) om dat hij heel veel fans teleur stelt door dat ze het team geen team hebben gelaten.
het zijn 4 wedstrijden zo veel geld is dat niet
had ze hierna ontslagen was het jammer geweest maar nu is het gewoon niet leuk voor de fans en de spelers
het gaat niet om fotos maar om de spirrit van het team en de fans wie een echte fan is kan dit gevoel begrijpen stel dat je eigenteam dit doet denk je dan ook ach ja als het is om geld te besparen
en dit is trouwens goeie publiciteit voor de devils denk je dat dit goeie sponser winning is?
gr moi
Emile Joosten
30 januari 2008, 21:00
ik schrijf zo als ik schrijf ik ben nou eenmaal zo dus sorry als je je er aan stoort volgens mij is het best goed te lezen ach ja in iedergeval thanx voor de tips
gr moi
Heel goed Nicky; wij snappen je helemaal!
Nicky Janssen
30 januari 2008, 21:02
dankje dankje dankje dankje :-) emile
Emile Joosten
30 januari 2008, 21:03
Als je wil dat mensen naar je luisteren, maak dan op zijn minst een duidelijk te lezen post.
Nee, het is voor geen meter te lezen.
P.S. In de titel heb je het over 'fans'. Als ik alle posts lees, denk ik niet dat veel mensen achter jouw standpunt staan.
- Jeroen.
Niet zo zeuren Jeroen. Dat jij adequaat op Nicky reageert betekent dat je haar verhaal kunt volgen en daar gaat het om. Als we hier op alle taalkundige slakken zout moeten leggen, dan hoop ik dat het niet meer glad wordt op onze wegen, want dan komen we zout tekort!!
Erwin van den Boom
30 januari 2008, 21:07
ppppppffffffffff weer een opmerking van een trilburger.
René van Eldik
30 januari 2008, 21:09
Ik heb me door een aardige man uit Nijmegen laten vertellen dat Karel Kersten............................. enfin, vul zelf maar in. ::hyper::
Ik zal mijn oor eens te luister leggen om te weten te komen wie karel kersten is of wie er achter de naam steekt
Erwin van den Boom
30 januari 2008, 21:10
je kunt het beter over het bestuur hebben dan de naam van ronald elke keer naar voren te halen.
Erwin van den Boom
30 januari 2008, 21:13
ik wist niet dat jij kunt luisteren rene.
Nicky Janssen
30 januari 2008, 21:13
blijf vooral dat soort op merkingen geven emile hihi
maar buiten alles lieve lezers is dit niet waarom ik de discussie ben begonnen ik ben misschien van plan om sterretjes uit te delen en deze aan te steken uit protest bij de opening van de wedstrijt en misschien met handtekeningen te verzamelen maar boven alles zoek ik dus mensen die vrijdag of volgende week naar ijschocky gaan en die dus mee willen doen je kan de akties in de gaten houden bij DE fansite van de nijmegen devils www.nijmegendevils.come2me.nl (http://www.nijmegendevils.come2me.nl)
groetjes
Jeroen Willems
30 januari 2008, 21:14
blijf vooral dat soort op merkingen geven emile hihi
maar buiten alles lieve lezers is dit niet waarom ik de discussie ben begonnen ik ben misschien van plan om sterretjes uit te delen en deze aan te steken uit protest bij de opening van de wedstrijt en misschien met handtekeningen te verzamelen maar boven alles zoek ik dus mensen die vrijdag of volgende week naar ijschocky gaan en die dus mee willen doen je kan de akties in de gaten houden bij DE fansite van de nijmegen devils www.nijmegendevils.come2me.nl (http://www.nijmegendevils.come2me.nl)
groetjes
Sterretjes! OHMYGOD!
- Jeroen.
Nicky Janssen
30 januari 2008, 21:16
nou jeroen wat zou jij doen ???
ik kan ook bengaalse fakkels gebruiken of zou ik jou aansteken?
René van Eldik
30 januari 2008, 21:16
ik wist niet dat jij kunt luisteren rene.
En bedankt erwin fijne gozer ::party::
René van Eldik
30 januari 2008, 21:19
??? ronald dieluh zit in het bestuur en heeft het mogelijk gemaakt dat de import spelers vertrekken!!!
Ronald Diehle is inderdaad iemand van het bestuur, maar ik mag er toch vanuit gaan dat het een ( na goed beraad ) bestuurlijke beslissing is geweest, en Ronlad de ondankbare taak als voorzitter had om het bericht naar buiten te brengen. Vind het dan ook niet gepast om Ronlad als zonde bok aan te wijzen.
Jeroen Willems
30 januari 2008, 21:19
nou jeroen wat zou jij doen ???
ik kan ook bengaalse fakkels gebruiken of zou ik jou aansteken?
Kijk maar naar mn plaatje :)
- Jeroen.
Claudia van Maurik
30 januari 2008, 21:34
Heb ooit iemand eerder een bengaalse fakkel zien afsteken en die mocht het nooit meer doen anders zou hij het Triavium nooit meer in mogen. En aangezien er een algemeen rookverbod is denk ik niet dat het een slimme actie zal zijn.
Ik ben het met je eens dat het jammer is dat de imports weggestuurd zijn. Maar zie het eens van de andere kant. Nu krijgen de eigen jongens wel meer ijstijd. EN!!!!! misschien kunnen ze ook zonder de imports nog wel eens wat laten zien.
Ik denk dat we nu gewoon onze eigen jongens extra moeten steunen. Dat zullen ze goed kunnen gebruiken.
Nicky Janssen
30 januari 2008, 21:34
Kijk maar naar mn plaatje :)
- Jeroen.
je wilt dat ik konijnen doorboord met wortels aan steek???
::hyper::
Claudia van Maurik
30 januari 2008, 21:35
Oja en bij een klein beetje rook staat de brandweer al gelijk voor de deur.
Erwin van den Boom
30 januari 2008, 21:41
he claud ik heb ook nog een klein pijltje liggen maar die steek ik aan om het bestuur te bedanken voor het afgelopen jaar.hier komt de brandweer toch niet op af?
Jordy Rutten
30 januari 2008, 21:41
Nicky, volgens mij zijn er nou al onderhand 5 pagina's, lees ze goed door en probeer ideën op te doen. Want over een brandende Jeroen of een brandend konijn praten help niks.
Niet zo zeuren Jeroen. Dat jij adequaat op Nicky reageert betekent dat je haar verhaal kunt volgen en daar gaat het om. Als we hier op alle taalkundige slakken zout moeten leggen, dan hoop ik dat het niet meer glad wordt op onze wegen, want dan komen we zout tekort!!
nou emile dan heel erg veel plezier met het lezen van deze post die ik ekspresss vol zpelvoute en zonder inturrpuknsie heb gemaakt want jij wouw toch niet op ieduru taalkundigu slak sauwt legguh prusies dan begreipe wu elkaaar
Nicky Janssen
30 januari 2008, 21:42
das waar was ook maar een grapje maar misschien kunnen we bv met witte servetjes zwaaien is ook een mogelijk heid
hihihihihi
ff serieus wat zou een leuke aktie zijn iemand nog leuke ideeen
gr
Claudia van Maurik
30 januari 2008, 21:43
Als je het buiten afsteekt zal het wel net goed gaan hahaha. Je pijlte
Claudia van Maurik
30 januari 2008, 21:46
Zorgen dat het Triavium vol zit voor onze eigen jongens.
Diana de Kok
30 januari 2008, 21:50
Nicky Ik snap je helemaal!!
Maar voor de Nederlandse jongens is het alleen maar goed!!
En niet Ronald zo afzeiken, heeft genoeg gedaan voor Nijmegen.
Heel veel succes!
Rob Stuart
30 januari 2008, 21:54
mvg moi
:yeahthat:
Als jij degene op de foto bent, dan leef je je haarkleur aardig na.......typen is moeilijk he? Als je wilt dat iemand jou serieus neemt, gebruik dan eens een keer een punt in een zin. Maak er een duidelijk verhaal van!!!
Erwin van den Boom
30 januari 2008, 21:54
we zitten hier niet in spanje hoor met je witte servettjes.en als je iets op poten wilt zetten doe het dan om het bestuur te bedanken voor het afgelopen seizoen en loop verder niet te zeiken over iets waar je geen moer verstand van hebt.
Claudia van Maurik
30 januari 2008, 22:00
we zitten hier niet in spanje hoor met je witte servettjes.en als je iets op poten wilt zetten doe het dan om het bestuur te bedanken voor het afgelopen seizoen en loop verder niet te zeiken over iets waar je geen moer verstand van hebt.
Ben het helemaal met je eens. ::wavetowel::
Rob Stuart
30 januari 2008, 22:06
Ben het helemaal met je eens. ::wavetowel::
ik ook !!!!
Erwin van den Boom
30 januari 2008, 22:28
he he eindelijk stil (hoop ik)
Andy Clifton
30 januari 2008, 22:30
Ik kan me eigenlijk in beide reacties wel vinden.Aan de ene kant is het natuurlijk nooit leuk als er spelers waar je een seizoen mee hebt gepraat en naar hebt gekeken wordt weggestuurd omdat ze willen besparen.
Echter uit financieel oogpunt en alle faillisementen van de afgelopen jaren kan ik me voorstellen dat het bestuur geen risico wil nemen.
Alleen hadden ze niet beter een gulde middenweg kunnen nemen en ze na het bekend maken nog een wedstrijd te laten spelen.Ik weet die wedstrijd zal niet hoogstaand worden maar speler en supporters krijgen de kans mekaar te bedanken.
Verder Erwin laat ook nicky in zijn waarde en ook andersom
Erwin van den Boom
30 januari 2008, 22:45
als je niet eens weet wat je schrijft en elke keer ronald de schuld geeft, ja dan krijg je mensen tegen je.en ik zeg het nog een keer bestuur en sponsers bedankt voor dit seizoen zonder jullie hadden we dit jaar geen ijshockey gehad denk daar maar over na nicky.
Ralph Heijnen
30 januari 2008, 22:52
maar iedereen heeft hierover zijn eigenmening we hebben net een grote sponser binnen gehaalt en misschien als ze in de vip room niet altijd na de wedstrijt gratis eten hadden en boven geen feestan gaven met licve zangers die niet kunnen zingen daar kan je op bezuinigen ok niet alle imports waren goed en natuurlijk moeten we voor uit kijken maar had ze die laatste wedstrijden nog laten spelen of gooi er een paar uit maar op 1 na alle import de goalie en de coach ???? hoe kom je er op
gr
Nicky, heb je echt het idee dat dat allemaal door het bestuur betaald wordt???????
Ik denk dat 024 (Buisiness Club Moenen) hier verantwoordelijk voor is...................
Abe Brouwer
30 januari 2008, 23:26
Stond zelfs een stuk in de Metro vandaag over de weggestuurde imports van Nijmegen.
Remco Bambacht
30 januari 2008, 23:34
Nicky Ik snap je helemaal!!
Maar voor de Nederlandse jongens is het alleen maar goed!!
En niet Ronald zo afzeiken, heeft genoeg gedaan voor Nijmegen.
Heel veel succes!
Helemaal mee eens. Ben niet helemaal objectief maar zonder Ronald hadden we op vrijdagavond geen ijshockey gezien in Nijmegen.
Ivo Willems
30 januari 2008, 23:37
Entertainment genoeg weer in deze thread, maar of we er iets mee opschieten zo betwijfel ik, natuurlijk is het jammer dat de imports huiswaarts gestuurd zijn, maar wouden we niet met z'n allen meer Nederlanders op het ijs? Op deze manier kunnen ook de jongens met minder speeltijd zich nog bewijzen dat ze ook volgend seizoen een contract waard zijn.
Het bestuur de zwarte piet toeschuiven is erg makkelijk, maar vergeet niet dat dit bestuur er alles aan doet om hockey op een gezonde manier in Nijmegen te laten blijven, er is in het begin van het seizoen voor de low budget route gekozen en deze beslissing past daar geheel in. Tuurlijk is het jammer, maar ik snap het goed waarom ze het zo besloten hebben.
We hebben een mooi seizoen hockey gezien wat er anders hoogstwaarschijnlijk niet geweest was en dat voor een prijs van 99 euro, (toch weer zo'n 60 euro goedkoper als het voorgaande jaar, wat minder aantrekkelijk was om te zien, behalve Niëmela's glijpartijen dan).
Ik zie het meer als een investering in de toekomst en steun het bestuur ook in hun beslissing. Had graag de imports wel bedankt, maar ik denk dat ze diep in hun hart wel weten hoe de supporters over hen dachten.
Jan Hofstede
31 januari 2008, 00:51
Nee, het is voor geen meter te lezen.
- Jeroen.
Over wie heb je het nu Jeroen...?? Over de zoon van Dhr. Taalgebruik....? of bedoelde je zo'n...of... zo een....??
Wat is het nu Jeroen...Als je wil of als je wilt...??
Begrijp je de boodschap, Jeroen..??
Jan Hofstede
31 januari 2008, 01:02
Je kan er natuurlijk lang over ouwehoeren, maar in theorie kan Amsterdam de play-offs nog halen.. en in theorie kan Geleen net als Den Haag nog derde worden... Theoretisch kan er een finale ontstaan tussen Den Haag en Geleen waar de derde plaats thuisvoordeel oplevert... Nijmegen moet nog tegen Amsterdam en Den Haag.... Het zou maar gebeuren, dat net die wedstrijden, de noodzakelijke 3 punten opleveren....
Karel Kersten
31 januari 2008, 01:56
Ik zal mijn oor eens te luister leggen om te weten te komen wie karel kersten is of wie er achter de naam steekt
Wat wil je weten van me Rene?
Ga je nu ook al een detective-bureau runnen in de avonduren??::detective::
Rob Stuart
31 januari 2008, 10:06
Over wie heb je het nu Jeroen...?? Over de zoon van Dhr. Taalgebruik....? of bedoelde je zo'n...of... zo een....??
Het is gewoon niet te volgen wat die "dame" typt. En daar komt ook nog bij dat het allemaal onzin is waar ze geen verstand van heeft.
Je moet jeroen niet aanvallen want zijn teksten zijn voor iedereen prima te volgen en te begrijpen. Iedereen maakt fouten, maar de teksten van deze "dame" zijn totaal onleesbaar en vol met onzin.
Erg jammer dat ze zoiets doet, als ze een fan is van de Devils ga je zo niet om met je bestuur.
Er zullen wel meer "prive" redenen achter zitten dat ze niet wilt dat de imports weg moeten...........
Rob Stuart
31 januari 2008, 10:08
Nicky, heb je echt het idee dat dat allemaal door het bestuur betaald wordt???????
Ik denk dat 024 (Buisiness Club Moenen) hier verantwoordelijk voor is...................
Inderdaad .......
Maar vergeet ook de SV niet he, die doen ook een hoop goede dingen waaronder live muziek.
Danny de Bruijn
31 januari 2008, 10:42
je wilt dat ik konijnen doorboord met wortels aan steek???
::hyper::
oh my god shit for brains::orderorder::::orderorder::::orderorder::
Rob Stuart
31 januari 2008, 11:34
oh my god shit for brains::orderorder::::orderorder::::orderorder::
Blijft toch blond he!! Dat had je aan eerdere berichten toch al kunnen zien!!
Jordy Rutten
31 januari 2008, 14:02
Volgens mij begrijpt Jeroen de booschap wel. Maar Nicky maakt haar posts echt te onduidelijk en niet te volgen. Vervolgens biedt ze excuses aan voor haar ontbrekende interpunctie en daarna gaat ze zo weer verder met onleesbaar typen.
Nicky, als je iets nuttigs wil doen zorg je voor een bedankje naar de imports. Je bent met ideën zat gekomen. Dus succes.
Jean-Paul Broeren
31 januari 2008, 16:01
mvg moi
Hahaha t bestuur is gewoon kut zeg je dat ach ja dan was er geen ijshockey geweest zonder deze mensen , gewoon een heel dom initiatief dit en maar weinig mensen zullen je denk ik helpen , let maar op van de week zie je tegen Amsterdam allemaal super gemotiveerde jongens op t ijs en nog wel nijmeegse jongens die een contract voor volgend seizoen hebben.
En vertel nou is eerlijk wie van de imports behalve Benjamin was nou goed , Josh misschien maar de rest was kut en niet t bestuur
Roger W. de Groot
31 januari 2008, 16:20
Wat wil je weten van me Rene?
Ga je nu ook al een detective-bureau runnen in de avonduren??::detective::
Daar is geen detective voor nodig Karel.... ::wavetowel::
Jordy Rutten
31 januari 2008, 16:21
En vertel nou is eerlijk wie van de imports behalve Benjamin was nou goed , Josh misschien maar de rest was kut en niet t bestuur
Dus jij vind Rob Meanchoff ook kut? ::judgerant::
Claudia van Maurik
31 januari 2008, 16:24
Hahaha t bestuur is gewoon kut zeg je dat ach ja dan was er geen ijshockey geweest zonder deze mensen , gewoon een heel dom initiatief dit en maar weinig mensen zullen je denk ik helpen , let maar op van de week zie je tegen Amsterdam allemaal super gemotiveerde jongens op t ijs en nog wel nijmeegse jongens die een contract voor volgend seizoen hebben.
Eindelijk weer iemand met een zinnige opmerking. En zo denk ik er ook over!
Claudia van Maurik
31 januari 2008, 16:26
Vond jij Meanchoff dan heel goed???
Rob Stuart
31 januari 2008, 16:30
Met jou kan ik praten JP....
Helemaal mee eens......
Fintan Planting
31 januari 2008, 16:32
Daar is geen detective voor nodig Karel.... ::wavetowel::
Als je aanwijzingen hebt dat iemand onder een valse naam post, dan moet je dat zeker even melden bij de Tuchtcommissie (mailto:abuse@ijshockey.com) van dit forum. Het is uitdrukkelijk niet de bedoeling dat mensen hier onder pseudoniemen posten. Mocht zich een situatie voordoen waarin een gebruiker zich niet kan aanmelden omdat een ander exact dezelfde naam heeft, dan valt daar altijd wel een mouw aan te passen.
Jordy Rutten
31 januari 2008, 16:34
Vond jij Meanchoff dan heel goed???
Ik vind Meanchoff als speler niet fantastisch, nee. Maar die jongen heeft het team begeleid en gecoacht, hij heeft goed werk verricht in Nijmegen en werkte ook hard op het ijs, iets wat van een Mike Rice niet gezegd kan worden.:mad:
Dus Jean Paul noemt de imports (op Finkenrath en Tataryn na) kut. En dit zal best wel zijn omdat hij zo wil antwoorden op Nicky, maar daarmee verlaagt hij zich naar dat niveau en doet hij een aantal imports groot onrecht aan!
Rob Stuart
31 januari 2008, 16:40
Ik vind Meanchoff als speler niet fantastisch, nee. Maar die jongen heeft het team begeleid en gecoacht, hij heeft goed werk verricht in Nijmegen en werkte ook hard op het ijs, iets wat van een Mike Rice niet gezegd kan worden.:mad:
Dus Jean Paul noemt de imports (op Finkenrath en Tataryn na) kut. En dit zal best wel zijn omdat hij zo wil antwoorden op Nicky, maar daarmee verlaagt hij zich naar dat niveau en doet hij een aantal imports groot onrecht aan!
Vertel dan maar eens hoe jij over de andere denkt dan ? Welke import (behalve de genoemde 2 ) zijn wel goed dan?
Roger W. de Groot
31 januari 2008, 16:40
Ik heb best begrip voor de situatie, maar het blijft gewoon kut!! (ander woord kon ik niet vinden, sorry mods)
1) waar is het recht van de seizoenskaarthouder? of gaan we zelf invullen hoe zij moeten denken?
2) competitievervalsing? Andere clubs zijn nog in de race voor posities op de ranglijst!
3) Proffesionaliteit? Dit soort acties brengt het Nederlands ijshockey dus echt niet naar een hoger plan, het is amateurisme ten top
4) Potentiele imports? Ik zou als agent Nijmegen niet aanbevelen bij mijn spelers, daar ze de kans hebben voortijdig naar huis te moeten.
5) fatsoen? Je maakt een afspraak met die spelers. Of hebben zij er mee ingestemd evt. voortijdig terug gestuurd te worden?
Had Nijmegen bij aanvang van de competitie de illusie een gooi te doen naar de play-offs? Dat was toch niet de doelstelling? Waarom haal je dan uberhaupt imports als zij enkel voor dat doel aanwezig zijn?
Kritiek is dus best te begrijpen.
Dat je de imports kut noemt, ligt dan aan de spelers of aan de scouting?
Dennis Albers
31 januari 2008, 16:49
Ik ben het me je eens. Ik kan er niet meer bedenken. Ook Meanchoff was geen talent als speler.
Remco Bambacht
31 januari 2008, 17:10
1) waar is het recht van de seizoenskaarthouder? of gaan we zelf invullen hoe zij moeten denken?
2) competitievervalsing? Andere clubs zijn nog in de race voor posities op de ranglijst!
3) Proffesionaliteit? Dit soort acties brengt het Nederlands ijshockey dus echt niet naar een hoger plan, het is amateurisme ten top
4) Potentiele imports? Ik zou als agent Nijmegen niet aanbevelen bij mijn spelers, daar ze de kans hebben voortijdig naar huis te moeten.
5) fatsoen? Je maakt een afspraak met die spelers. Of hebben zij er mee ingestemd evt. voortijdig terug gestuurd te worden?
Had Nijmegen bij aanvang van de competitie de illusie een gooi te doen naar de play-offs? Dat was toch niet de doelstelling? Waarom haal je dan uberhaupt imports als zij enkel voor dat doel aanwezig zijn?
Kritiek is dus best te begrijpen.
Dat je de imports kut noemt, ligt dan aan de spelers of aan de scouting?
Vraag 1-) Seizoenkaarthouders hebben voor 99 euro echt niks te klagen
Vraag 2-) Misschien, maar de kaarten zijn toch al geschud
Vraag 3-) Nederlands ijshockey is ook niet professioneel
Vraag 4-) Dit waren imports waren gewoon niet goed genoeg voor Nederland. Bij een gezonde club waren ze al veel eerder naar huis gestuurd (muv Finkenrath)
Vraag 5-) Andersom doen de spelers het ook
Je opm: Nee, die illusie was er niet. Maar zonder Finkenrath en de opvulling hadden spelers als Nick de Jong 60 minuten op het ijs moeten staan. Scouting was moeilijk omdat er pas laat uitsluitsel was over deelname.
Jordy Rutten
31 januari 2008, 18:06
Vertel dan maar eens hoe jij over de andere denkt dan ? Welke import (behalve de genoemde 2 ) zijn wel goed dan?
Zoals ik al schreef: Van mij hadden sowieso Finkenrath, Meanchoff en Tataryn mogen blijven. Finkenrath omdat een geweldig goede goalie is, en Tataryn omdat hij een fantastische Forward is. Ik had al geschreven dat ik Rob geen geweldig goede speler vind, maar wel een solide speler en een goede aavulling voor het team, dit was wel een van de mannen die er echt voor het team was, en niet zo een egotrippertje als Rice.
Van mij had er best in de selectie ingegrepen mogen worden, maar niet zo drastisch.
En Jean Paul schrijft letterlijk:
En (dit heb ik trouwens ook al geschreven) vind ik niet kunnen, hij verlaagt zich hiermee tot hetzelfde niveau als Nicky (die het bestuur kut noemt). Je mag best kritisch zijn over de kwaliteit van de imports, dat ben ik ook, maar om ze dan maar allemaal kut te noemen is ondankbaar en respectloos.
Jean-Paul Broeren
31 januari 2008, 18:10
Zoals ik al schreef: Van mij hadden sowieso Finkenrath, Meanchoff en Tataryn mogen blijven. Finkenrath omdat een geweldig goede goalie is, en Tataryn omdat hij een fantastische Forward is. Ik had al geschreven dat ik Rob geen geweldig goede speler vind, maar wel een solide speler en een goede aavulling voor het team, dit was wel een van de mannen die er echt voor het team was, en niet zo een egotrippertje als Rice.
Van mij had er best in de selectie ingegrepen mogen worden, maar niet zo drastisch.
En Jean Paul schrijft letterlijk:
En (dit heb ik trouwens ook al geschreven) vind ik niet kunnen, hij verlaagt zich hiermee tot hetzelfde niveau als Nicky (die het bestuur kut noemt). Je mag best kritisch zijn over de kwaliteit van de imports, dat ben ik ook, maar om ze dan maar allemaal kut te noemen is ondankbaar en respectloos.
is niet de intentie om respectloos over te komen maar als je ziet wat t bestuur allemaal heeft gedaan afgelopen seizoen en dan zo neergezet worden als er niks meer te halen is om naar de toekomst te kijken als je weet hoeveel uitgaven dit scheelt en zeg nou eerlijk ze voegden ook echt niks toe tegenover imports van andere ploegen toch?
Jordy Rutten
31 januari 2008, 18:13
is niet de intentie om respectloos over te komen maar als je ziet wat t bestuur allemaal heeft gedaan afgelopen seizoen en dan zo neergezet worden als er niks meer te halen is om naar de toekomst te kijken als je weet hoeveel uitgaven dit scheelt en zeg nou eerlijk ze voegden ook echt niks toe tegenover imports van andere ploegen toch?
Volkomen mee eens! Maar het is goed dat het niet respectloos bedoeld was.
Aan ijshockeyend talent vielen de meeste imports inderdaad tegen, maar waarom ook de goede imports naar huis sturen?
Jean-Paul Broeren
31 januari 2008, 18:13
Dus jij vind Rob Meanchoff ook kut? ::judgerant::
Als speler misschien niet maar als coach vond ik m niet uitblinken , alleen al om spelers als Erik Hoogvliets heel weinig te gebruiken en een nou ja import zou ik niet willen noemen op zijn plaats te zetten
Jean-Paul Broeren
31 januari 2008, 18:17
Volkomen mee eens! Maar het is goed dat het niet respectloos bedoeld was.
Aan ijshockeyend talent vielen de meeste imports inderdaad tegen, maar waarom ook de goede imports naar huis sturen?
als je weet hoeveel dit scheelt in 1 maand de huren van de huizen alleen al
Ralph Heijnen
31 januari 2008, 19:46
Inderdaad .......
Maar vergeet ook de SV niet he, die doen ook een hoop goede dingen waaronder live muziek.
Ik vergeet de SV ook zeker niet. De SV heeft alleen geen hand in de organisatie van de feesten die in de VIP room gehouden worden..
Gert Jan van der Maat
31 januari 2008, 20:00
Beste ijshockey vrienden,
Wat ik een beetje mis in de hele discussie is de zakelijke kant van het verhaal, dus los van alle emotie. Als supporter van een club ben je ook klant van een club en koop je een seizoenkaart en dat is een product. Als een club vervolgens op een x-moment de productspecificaties gaat wijzigen (lees; importspeles naar huis sturen) heb je als klant reden tot klagen. Je product wordt immers minder waard, en hoe begrijpelijk soms bepaalde acties van een bestuur ook zijn het blijft m.i. heel erg vervelend. Ik persoonlijk zou er tenminste niet blij mee zijn.
Ik begrijp dat dit een hele rationale zakelijke benadering is in een emotionele business als ijshockey maar ik vind dat je daar als bestuurder wel rekening mee moet houden. Het argument dat je op deze wijze geld bespaard wat het seizoen hierop volgend ten goede komt aan de kwaliteit van je team vind ik onzin. In Nederland is ijshockey een sport van alle dag; wat vandaag de waarheid is kan morgen weer helemaal anders zijn. Den Haag is daar een mooi voorbeeld van; die hebben vorig jaar hetzelfde meegemaakt als Nijmegen nu. en stuurden ook hun imports naar huis. In de zomer staat plots een geldschieter op en de bomen groeien tot in de hemel. Wat is dan de noodkreet van het bestuur van Nijmegen aan de andere clubs nog waard? Als in Nijmegen (of waar dan ook)
een gulle gever opstaat, zullen ze dan geen kampioensteam bij mekaar sprokkelen komende zomer? Dat waag ik te betwijfelen.
Daarom; hou je aan je productspecificaties; dat is de enige zekerheid die je je klant te bieden hebt.
Nicky Janssen
31 januari 2008, 20:21
Ik wil wou niet respectloos overkomen tegen over het bestuur ze hebben inderdaad veel voor ons gedaan en daar ben ik ook heel dankbaar voor. ( daarom heb ik ook mijn excuses aan geboden omdat mensen door bleven gaan over het feit dat 1 persoon niet het hele bestuur is)
Maar boven alles blijf ik bij het feit dat ik het jammer vind dat de spelers die laatste 4 wedstrijden niet afmochten maken.
dit werkt geen vertrouwde gevoelens op bij het team,de sponsers en de fans.
mijn oren hebben gehoort dat meneer dieluh de gene was van de hoofdoorzaak dus dat de spelers weg moesten vandaar dat ik hem er bij betrok.
de toppic was tevens om te kijken wie er met ons mee willen doen om de devils te laten zien dat wij het er niet mee eens.
er zijn gelukkig dus ook mensen die het eens zijn met ons
erg leuk dat die mensen ook ons gasten boek hebben getekend :-) dus bij deze nogmaals bedankt voor jullie steun.
(en dan heb je nog die mensen zoals chamila buitenhuis die wil aanmoedigen om te protesteren maar te laf zijn zelf het voor touw te nemen( hier ben ik het niet mee eens als je een maal een fan bent blijf je fan en sta je ook voor je standpunt en ga je niet sneaky lopen doen achter mensen de ruggen)
ma ja maar nu ook ff leuk nieuws
we hebben gehoord dat we waarschijnlijk een leuk afschijds feest krijgen
als ze dit voor elkaar krijgen ben ik al een beetje tevreden
maar buiten het feit dat we het gewoon heel erg jammer vinden dat de imports weg zijn is het gewoon niet leuk voor de sfeer op dit moment.
want ja er zullen en blijven mensen die teleur gesteld zijn maar we blijven hopen dat sommige spelers er volgend jaar weer bij kunnen zijn.
en tot die tijd blijven we hopen dat we er toch nog leuke wedstrijden van kunnen maken ondaks dat dit gebeurt is want gelukkig hebben we niet het heleteam verloren
groetjes moi
Nicky Janssen
31 januari 2008, 20:26
Beste ijshockey vrienden,
Wat ik een beetje mis in de hele discussie is de zakelijke kant van het verhaal, dus los van alle emotie. Als supporter van een club ben je ook klant van een club en koop je een seizoenkaart en dat is een product. Als een club vervolgens op een x-moment de productspecificaties gaat wijzigen (lees; importspeles naar huis sturen) heb je als klant reden tot klagen. Je product wordt immers minder waard, en hoe begrijpelijk soms bepaalde acties van een bestuur ook zijn het blijft m.i. heel erg vervelend. Ik persoonlijk zou er tenminste niet blij mee zijn.
Ik begrijp dat dit een hele rationale zakelijke benadering is in een emotionele business als ijshockey maar ik vind dat je daar als bestuurder wel rekening mee moet houden. Het argument dat je op deze wijze geld bespaard wat het seizoen hierop volgend ten goede komt aan de kwaliteit van je team vind ik onzin. In Nederland is ijshockey een sport van alle dag; wat vandaag de waarheid is kan morgen weer helemaal anders zijn. Den Haag is daar een mooi voorbeeld van; die hebben vorig jaar hetzelfde meegemaakt als Nijmegen nu. en stuurden ook hun imports naar huis. In de zomer staat plots een geldschieter op en de bomen groeien tot in de hemel. Wat is dan de noodkreet van het bestuur van Nijmegen aan de andere clubs nog waard? Als in Nijmegen (of waar dan ook)
een gulle gever opstaat, zullen ze dan geen kampioensteam bij mekaar sprokkelen komende zomer? Dat waag ik te betwijfelen.
Daarom; hou je aan je productspecificaties; dat is de enige zekerheid die je je klant te bieden hebt.
dat heb je heel mooi gezegt
ik ben het dan ook helemaal met je eens
groetjes moi
Rick Ordelman
31 januari 2008, 23:17
Het is altijd makkelijk om het bestuur gelijk de schuld te geven of iemand die in het bestuur zit. Persoonlijk ben ik allang blij dat er dit jaar ijshockey in Nijmegen is. Ik zie dit jaar gewoon als een leerjaar. Voor het bestuur en ook voor onze Nimweegse Jungkes. Die krijgen nu de kans om te groeien. Kijk onder andere maar naar de broertjes Verdonschot, die vind ik erg gegroeit dit jaar.
Het is wel jammer voor de imports dat ze naar huis zijn gestuurd. Het is niet leuk voor hun, maar nu hebben ze nog de kans om een ander team te vinden voor dat de transfermarkt dit gaat. Zo kunnen misschien dit seizoen nog wat langer spelen.
Nu de imports er niet meer zijn, kunnen de alle Nimweegse Jungkes zich laten zien. Dat ze volgend jaar weer een contract moeten krijgen. Ik ben benieuwd hoe ze zich stand houden tegen Amsterdam.
Voor de imports die er nog zijn, zou het leuk zijn om ze een mooi afscheid te geven.
De keuze van het bestuur kan ik ook wel begrijpen. Het scheelt natuurlijk een aardig bedrag wat ze deze laatste maand besparen. Ik zit nu al te denken aan volgend seizoen, maar morgen eerst nog tegen Amsterdam thuis en over 2 weken de laatste thuiswedstrijd tegen Heerenveen. Het zou leuk zijn als het bestuur nog een wedstrijd kan organiseren tegen bijvoorbeeld de Assen Rams als afsluiting van het seizoen.
Eric van der Putten
1 februari 2008, 00:07
Aiii aiii, daar gaat het geld wat uitgespaard is ::detective::::hyper::
Jean-Paul Broeren
1 februari 2008, 13:08
Aiii aiii, daar gaat het geld wat uitgespaard is ::detective::::hyper::
nee dat regelen wij van de supportersvereniging als t goed is maar bij ons groeien de bomen ook niet tot in de hemel omdat wij dit jaar geen contributie hebben gevraagd en iedereen die een seizoenkaart kocht automatisch lid werd , maar zal volgend jaar moeten veranderen.
Wij hebben veel gedaan dit seizoen met almost zero budget , kleine sponsoren hebben ons geholpen waarvoor ook nog hartelijk bedankt.
Vaak na de vrijdagwedstrijden in het cafe een disco avond om de supporters gezellig bij elkaar te houden , kost ook veel geld.
Hopelijk wil volgend seizoen iedereen die nu gratis lid was een kleine vergoeding betalen zodat wij door kunnen gaan met leuke acties
Tony Hengst
1 februari 2008, 13:29
Ik kan de reacties misschien wel begrijpen. als je een echte supporter bent, dan wil je je eigen team zien spelen. misschien is Nijmegen zonder de buitenlanders wel niet het Nijmegen waarvoor je hebt gejuigd en de spelers hebt aangemoedigd, maar let ook even op het vogende:
Het ijshockey op eredivisie niveau kan alleen maar met geld, veel geld. As je een idee hebt over hoeveel geld je praat, dan heb je het over loon, auto, huis, materiaal, dat maal het aantal naar huis gestuurde spelers. Het bestuur heeft, denk ik, de beslissing genomen om het geld te gebruiken voor het team van volgend jaar. WE ZIJN EEN TEAM IN OPBOUW!!
Hebben julie er wel eens over nagedacht dat dit OOK voor de supporters wordt gedaan. Het ged kun je maar een keer uitgeven en wat je nu bespaart, kun je in het team van volgend jaar steken om een resultaat neer te zetten en daar hebben we allemaal ons voordeel van.
Leuk is anders, ik kan me niet voorstellen dat iemand de imports bij elkaar roept en lachend die jongens naar huis stuurt. Ik heb bewondering voor degene die dat heeft gedaan, want hij doet het niet voor zijn lol, maar wel voor het ijshockey in Nijmegen. Dit soort besissingen worden niet door een man genomen, maar door een bestuur. Degene die dan de boodschap brengt is dus niet alleen verantwoordelijk.
Ik hoop wel dat hierdoor Nijmegen, misschien wel sinds lange tijd, het seizoen afsluit met een positief saldo en als er niets meer is te winnen, dan kan ik deze actie begrijpen, maar leuk is anders.
Dennis Albers
1 februari 2008, 14:48
Alex Andjelic maar terghalen dan? Kan die mooi afbouwen bij Nijmegen en aan een van zijn laatste kunstjes beginnen!
Karel Kersten
1 februari 2008, 15:12
Ik wil wou niet respectloos overkomen tegen over het bestuur ze hebben inderdaad veel voor ons gedaan en daar ben ik ook heel dankbaar voor. ( daarom heb ik ook mijn excuses aan geboden omdat mensen door bleven gaan over het feit dat 1 persoon niet het hele bestuur is)
Maar boven alles blijf ik bij het feit dat ik het jammer vind dat de spelers die laatste 4 wedstrijden niet afmochten maken.
dit werkt geen vertrouwde gevoelens op bij het team,de sponsers en de fans.
mijn oren hebben gehoort dat meneer dieluh de gene was van de hoofdoorzaak dus dat de spelers weg moesten vandaar dat ik hem er bij betrok.
de toppic was tevens om te kijken wie er met ons mee willen doen om de devils te laten zien dat wij het er niet mee eens.
er zijn gelukkig dus ook mensen die het eens zijn met ons
erg leuk dat die mensen ook ons gasten boek hebben getekend :-) dus bij deze nogmaals bedankt voor jullie steun.
(en dan heb je nog die mensen zoals chamila buitenhuis die wil aanmoedigen om te protesteren maar te laf zijn zelf het voor touw te nemen( hier ben ik het niet mee eens als je een maal een fan bent blijf je fan en sta je ook voor je standpunt en ga je niet sneaky lopen doen achter mensen de ruggen)
als ze dit voor elkaar krijgen ben ik al een beetje tevreden
maar buiten het feit dat we het gewoon heel erg jammer vinden dat de imports weg zijn is het gewoon niet leuk voor de sfeer op dit moment.
want ja er zullen en blijven mensen die teleur gesteld zijn maar we blijven hopen dat sommige spelers er volgend jaar weer bij kunnen zijn.
en tot die tijd blijven we hopen dat we er toch nog leuke wedstrijden van kunnen maken ondaks dat dit gebeurt is want gelukkig hebben we niet het heleteam verloren
groetjes moi
Bijna goed Nicky ! Na 20 postings is afschijt met T op het eind veranderd in afschijd,nu nog de lange ij veranderen in ei en dan ben je geslaagd meisje!!
Remco Bambacht
1 februari 2008, 15:21
Alex Andjelic maar terghalen dan? Kan die mooi afbouwen bij Nijmegen en aan een van zijn laatste kunstjes beginnen!
Doe toch maar niet :-) :-)
Jan Hofstede
1 februari 2008, 16:07
Bijna goed Nicky ! Na 20 postings is afschijt met T op het eind veranderd in afschijd,nu nog de lange ij veranderen in ei en dan ben je geslaagd meisje!!
Bijzonder intelligente reactie.., Kersten...
Doe wat..., ga met jezelf spelen....of zo... Laat in ieder geval anderen in hun waarde...
Nicky Janssen
1 februari 2008, 23:35
Bijzonder intelligente reactie.., Kersten...
Doe wat..., ga met jezelf spelen....of zo... Laat in ieder geval anderen in hun waarde...
thanx jan met jou kan ik praten
Emile Joosten
2 februari 2008, 00:08
Vind het een lullige posting van je "Karel". Als ik me niet vergis doet Nicky iets voor of vanuit de supportersvereniging. En daar moet je het als vereniging toch ook 'n beetje van hebben. Wat meer respect, ook voor de minder-geletterden onder ons, is op zijn plaats.
Puk Daniels
2 februari 2008, 08:50
Vind het een lullige posting van je "Karel". Als ik me niet vergis doet Nicky iets voor of vanuit de supportersvereniging. En daar moet je het als vereniging toch ook 'n beetje van hebben. Wat meer respect, ook voor de minder-geletterden onder ons, is op zijn plaats.
... waarbij ik dan ook nog wil aantekenen dat ik Nicky dus ook niet onder de categorie "minder geletterde" wil scharen, Ome Emile. Gemiddeld even veel fouten als bij de doorsnee forumschrijver.
Nicky, ga zo door!
Erwin van den Boom
2 februari 2008, 11:48
nicky doet helemaal niks uit naam van de supportersvereniging.
Piet de Kort
2 februari 2008, 12:06
Wie schuilt er achter Karel Kersten? Dat het een fake-name is, dat is allang duidelijk! ::detective::
En Karel, tussen de komma en de n (nu) in je zin moet een spatie!!!! Wel blijven opletten graag!::hyper::
Puk Daniels
2 februari 2008, 12:20
Wie schuilt er achter Karel Kersten? Dat het een fake-name is, dat is allang duidelijk! ::detective::
En Karel, tussen de komma en de n (nu) in je zin moet een spatie!!!! Wel blijven opletten graag!::hyper::
Zou Karel ook een minder geletterde zijn?
Eigenlijk flauw om daar dan op te wijzen, Piet!
Erwin van den Boom
2 februari 2008, 12:23
jaaaa, jij snapt dat wel p.de kort ,maar dat mag ook wel na 7.277 berichten volgens mijn heb jij de computer op je rug geplakt.
Nicky Janssen
2 februari 2008, 18:51
nicky doet helemaal niks uit naam van de supportersvereniging.
wij zijn zelf een fansite begonnen voor de nijmeegse devils (www.nijmegendevils.come2me.nl (http://www.nijmegendevils.come2me.nl))
daar werd ons gevraagd of wij deze aktie wouden beginnen
wij vonden dat op dat moment een goed idee en hebben daarom hier en daar aan mensen gevraagd of zij met ons mee wouden doen
wij zijn hier tevens verder niet meer mee door gegaan omdat wij na verder onderzoek toch ook vonden dat het bestuur ( ja ook ronald dieluh :yawinkle:) een beetje gelijk hebben gehad.
natuurlijk is het jammer dat de imports weg zijn gegaan ik had ze liever ook zien blijven maar het is gewoon heel veel geld en dan hebben we het niet over een paar euro, maar duizenden euros!!!
dan vind ik het persoonlijk ook zonde van het geld als we toch niet meer kunnen winnen dan steek ik het liever maar in het team zo dat we er volgend jaar meer aan hebben
(was het niet zo veel geld geweest blijf ik bij het feit dat ik ze had laten blijven::devilsmilie::)
als het goed is krijgen we ook nog een leuk afscheids feest en daar zullen we ze persoonlijk laten weten dat we ze erg zullen missen
groetjes moi
René van Eldik
2 februari 2008, 19:27
nicky, ik denk dat je bij het eventuele eind feest er niet van uit moet gaan dat de imports er zullen zijn want die zullen dan denk ik wel allang weer terug zijn in hun eigen land. ik hoop natuurlijk net als meerdere dat zij er wel zullen zijn maar ik ben bang dat we ze ook daar zullen missen.
Nicky Janssen
2 februari 2008, 22:21
dat zou echt heel jammer zijn.
maar ik denk wel dat ze weten dat we ze zoiezo zullen missen.
groetjes moi
Rick Ordelman
2 februari 2008, 22:24
volgens mij gaan de imports dinsdag terug naar hun eigen land.
René van Eldik
2 februari 2008, 22:34
als de imporst niet al weg zijn??? We hebben niks meer gehoord, wat ik erg jammer vind
Karel Kersten
3 februari 2008, 14:09
Zal ook wat meer respect hebben voor de wat minder stressbestendigen op dit forum!
Emile Joosten
3 februari 2008, 14:19
Zal ook wat meer respect hebben voor de wat minder stressbestendigen op dit forum!
Die heb ik nog niet al teveel gezien gelukkig.
Zie er in mijn dagelijkse werk al genoeg!
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.