View Full Version : Koffiedik kijken
Luitzen van der Heide
30 januari 2008, 11:46
Met nog vijf wedstrijden te gaan vind ik competitie bovenin toch nog spannend, maar daar zou dit weekend wel eens een einde aan kunnen komen.
Tilburg heeft de beste papieren vanaf dit moment om als eerste te eindigen. Zij hoeven in mijn beleving slechts gas te geven bij de wedstrijden tegen Geleen en Heerenveen.
Niet dat de andere wedstrijden tegen Groningen (2x) en Amsterdam er niet meer toe doen, maar verwacht mag worden dat Tilburg deze zeker niet verliezend afsluit.
Heerenveen heeft het wat dat betreft moeilijker. Belangrijk is de aanstaande uitwedstrijd tegen Geleen. Bij winst in Geleen laten de Heerenveners het gat met Tilburg niet groeien en zal bovendien Den Haag normaal gesproken niet meer de tweede plaats kunnen bereiken.
Als dan bovendien de thuiswedstrijd tegen Den Haag wordt omgezet in winst dan zal de daaropvolgende uitwedstrijd tegen datzelfde Den Haag wel eens de sleutel wedstrijd kunnen worden voor de eerste plaats. Bij een verlies in Den Haag lijkt Tilburg onbereikbaar geworden.
En hoe zit het dan met de derde en de vierde plaats? Ook hier speelt Heeenveen in mijn mening de belangrijkste rol. Wint Heerenveen in Geleen dan heeft Geleen dat weekend nog de zware uitwedstrijd tegen Tilburg. Met andere woorden voor Geleen is dit weekend bepalend in de race om de derde plaats. Het gat met Den Haag is echter aan de vooravond van de sleutelwedstrijd tegen Heerenveen al 2 punten. Het zal daardoor zeer moeilijk worden om de derde plaats nog te bemachtigen. Immers Tilburg kan zich geen misstap veroorloven.
En Den Haag dan? Voor mij zit deze ploeg momenteel in het beste zadel. Omhoog kijken kan wel maar heeft eigenlijk geen zin. Verwacht mag worden dat Heerenveen zeker nog wel vier punten pakt in de laatste wedstrijden. Het is pas oppassen als Heernveen verliest van Geleen. Als ze dan ook nog winnen van Tilburg dan zou de mogelijkheid bestaan dat Den Haag in de thuiswedstrijd tegen Geleen alles moet geven om op de derde plaats te blijven.
Jan Hofstede
30 januari 2008, 11:55
Voor mij is het duidelijk... Tilburg wordt 1e en Geleen kampt met te veel geblesseerde sleutelspelers en wordt 4e... Belangrijkste doel is dan ook de gehele selectie fit krijgen voor de play-offs..
Voorkeur van Geleense zijde gaat bovendien uit naar een PO-treffen met Tilburg... vooral gezien de afstand... Al hoewel de huidige vorm van Heerenveen het ook wel aantrekkelijk maakt om je te verheugen op een treffen met Heerenveen...
Piet de Kort
30 januari 2008, 12:04
Voor mij is het duidelijk... Tilburg wordt 1e en Geleen kampt met te veel geblesseerde sleutelspelers en wordt 4e... Belangrijkste doel is dan ook de gehele selectie fit krijgen voor de play-offs..
Voorkeur van Geleense zijde gaat bovendien uit naar een PO-treffen met Tilburg... vooral gezien de afstand... Al hoewel de huidige vorm van Heerenveen het ook wel aantrekkelijk maakt om je te verheugen op een treffen met Heerenveen...
za02 feb 2008 20:30GeleenRuijters Eaters GeleenVadeko Flyers Heerenveen
Hopelijk denk je daar zaterdag avond om 23.15 uur nog zo over, Jan! ::hyper::
Joep Versteden
30 januari 2008, 12:12
En met jullie huidige vorm en selectie verheugt iedereen zich op een treffen met de Ieturs Jan ::hyper:: Ik in ieder geval wel. Bovendien, niet onbelangrijk, is het best goed drinken met jullie.
Abe Brouwer
30 januari 2008, 12:22
Ziet er naar uit dat de playoffs Tilburg-Geleen en Heerenveen-Den Haag wordt.
Jan Hofstede
30 januari 2008, 12:25
za02 feb 2008 20:30GeleenRuijters Eaters GeleenVadeko Flyers Heerenveen
Hopelijk denk je daar zaterdag avond om 23.15 uur nog zo over, Jan! ::hyper::
Laat ik het zo zeggen..Piet... Wij in Geleen weten wat een fitte Eaters-selectie kan... Jullie weten het nog niet...
Ps... Piet... WAT IS DIT..???
http://i229.photobucket.com/albums/ee137/adenco/176703138_6_qPLQ.jpg
Luitzen van der Heide
30 januari 2008, 12:31
::party:: Een gesloten koek en sopie tent?
Jan Hofstede
30 januari 2008, 12:37
En met jullie huidige vorm en selectie verheugt iedereen zich op een treffen met de Ieturs Jan ::hyper:: Ik in ieder geval wel. Bovendien, niet onbelangrijk, is het best goed drinken met jullie.
Kan me moeilijk voorstellen, Joep.. dat jij een goed beeld van de huidige vorm en selectie van Geleen hebt... http://i229.photobucket.com/albums/ee137/adenco/2.gif
Van een lekker drankje uiteraard wel...http://i229.photobucket.com/albums/ee137/adenco/gdpit_com_20130698_51.gif
Jan Hofstede
30 januari 2008, 12:49
Ziet er naar uit dat de playoffs Tilburg-Geleen en Heerenveen-Den Haag wordt.
Ook komend weekeinde zullen de belangrijke wedstrijden van Geleen tegen Heerenveen en Tilburg gespeeld moeten worden met een gehavende selectie... Het vrije weekeinde, volgende week, komt Geleen dan ook zeer gelegen... Wat ik begrepen heb, spelen alleen Tummers en Ramoul mee met het nationaal team...
Joep Versteden
30 januari 2008, 12:51
Kan me moeilijk voorstellen, Joep.. dat jij een goed beeld van de huidige vorm en selectie van Geleen hebt... http://i229.photobucket.com/albums/ee137/adenco/2.gif
Van een lekker drankje uiteraard wel...http://i229.photobucket.com/albums/ee137/adenco/gdpit_com_20130698_51.gif
Ach Jan, ik had ook niet gezien dat Bat meedeed, en ik heb twee doelpunten gemist, maar ik vond het wel gezellig. En toen ik na 60 minuten op het scorebord keek stond er 1-3 en was ik blij ::party::. In de auto terug ben ik bijgepraat en hebben Piet en Emile me verteld dat het een erg makkelijke en terechte overwinning was. Kom je zondag ook weer mee??
Jan Hofstede
30 januari 2008, 13:01
Ach Jan, ik had ook niet gezien dat Bat meedeed, en ik heb twee doelpunten gemist, maar ik vond het wel gezellig. En toen ik na 60 minuten op het scorebord keek stond er 1-3 en was ik blij ::party::. In de auto terug ben ik bijgepraat en hebben Piet en Emile me verteld dat het een erg makkelijke en terechte overwinning was. Kom je zondag ook weer mee??
En wat Piet en Miel jouw wijsmaken geloof jij allemaal...?? Niet zo naief...Joepie...
Uiteraard kom ik zondag..... drink geen Schrobbeler, want het busje rijdt niet...
Piet de Kort
30 januari 2008, 13:03
En wat Piet en Miel jouw wijsmaken geloof jij allemaal...?? Niet zo naief...Joepie...
Uiteraard kom ik zondag..... drink geen Schrobbeler, want het busje rijdt niet...
Komen alle 12 supporters mee, Jan? Waaraan kan ik jou herkennen? ::hyper::
Eric van der Putten
30 januari 2008, 13:04
Komen alle 12 supporters mee, Jan? Waaraan kan ik jou herkennen? ::hyper::
Hij is in ieder geval niet de kale man met de trommel, Piet, dus je kans is 1 op 11 om de goede eruit te pikken ::hyper::
Joep Versteden
30 januari 2008, 13:05
Hij is in ieder geval niet de kale man met de trommel, Piet, dus je kans is 1 op 11 om de goede eruit te pikken ::hyper::
1 op 10, want de mooiste van allemaal komt in het blauwgele vak zitten zondag...
Eric van der Putten
30 januari 2008, 13:06
1 op 10, want de mooiste van allemaal komt in het blauwgele vak zitten zondag...
Ja Ro zit altijd in vak F, toch, of bedoel je hem niet? ::detective::::hyper::
Piet de Kort
30 januari 2008, 13:07
In de auto terug ben ik bijgepraat en hebben Piet en Emile me verteld dat het een erg makkelijke en terechte overwinning was.
Lijkt mij sterk, Joepie! Bij het afrijden van het parkeerterrein was je al vertrokken naar Dromenland! Wel heb je allemaal in slaap over ene Susie gehad! Wie is dat? ::hyper::
Joep Versteden
30 januari 2008, 13:10
Lijkt mij sterk, Joepie! Bij het afrijden van het parkeerterrein was je al vertrokken naar Dromenland! Wel heb je allemaal in slaap over ene Susie gehad! Wie is dat? ::hyper::
Gij vuile steukerd, ik had je nog zo gevraagd dat niet op het forum te pleuren ;-)
Sorry Harry, we zijn alwéér off-topic.
Piet de Kort
30 januari 2008, 13:58
Gij vuile steukerd, ik had je nog zo gevraagd dat niet op het forum te pleuren ;-)
Joep, dat vindt Haagse Harry helemaal niet erg! Kan hij ook weer een keer iets typen op het forum! ::hyper::
Emile Joosten
30 januari 2008, 17:01
En jij in vak C!!!
Martijn Snoeren
30 januari 2008, 17:05
Hey joep,je hebt toch niet per ongeluk piet zijn auto vervuild met een ZSBBZL ?::oops::
Joep Versteden
30 januari 2008, 17:14
En jij in vak C!!!
zij ook...
Joep Versteden
30 januari 2008, 17:15
Hey joep,je hebt toch niet per ongeluk piet zijn auto vervuild met een ZSBBZL ?::oops::
een wat??? zeer schone bijzonder begerenswaardige zuid limburgse?? ::hyper::
Martijn Snoeren
30 januari 2008, 17:19
een wat??? zeer schone bijzonder begerenswaardige zuid limburgse?? ::hyper::
Nee, zeer spontane binnenbroekse zaadlozing,vandaar::oops::
Joep Versteden
30 januari 2008, 17:25
Nee, zeer spontane binnenbroekse zaadlozing,vandaar::oops::
Hahaha, niet dat ik me kan herinneren Martijn ::party::
Jan Hofstede
30 januari 2008, 17:32
zij ook...
Dacht het niet Joep... die schone Limburgse zal beslist haar team steunen vanaf het aquarium... Rest jou niets anders, als ook daar plaats te nemen en wederom, net als zondag, het Eaters-lijflied uit volle borst mee te zingen...
Piet de Kort
30 januari 2008, 18:16
Dacht het niet Joep... die schone Limburgse zal beslist haar team steunen vanaf het aquarium... Rest jou niets anders, als ook daar plaats te nemen en wederom, net als zondag, het Eaters-lijflied uit volle borst mee te zingen...
Joep, ben je met zijn veertienen in het aquarium! ::hyper::
Joep Versteden
30 januari 2008, 19:38
Jan, dat ik verplicht werd om die high fives mee te doen omdat McFlurry die ene puck per ongeluk van zijn stick liet springen is tot daaraan toe. Jullie bronsgroene eikenboomlied ga ik echter niet zingen, ik erken dat niet. En die schone zit in vak C en gaat een keertje of 7 meehossen op 'hoempa hoempa hoempa tetere'...::hyper::
Piet de Kort
30 januari 2008, 22:03
Jan, dat ik verplicht werd om die high fives mee te doen omdat McFlurry die ene puck per ongeluk van zijn stick liet springen is tot daaraan toe. Jullie bronsgroene eikenboomlied ga ik echter niet zingen, ik erken dat niet. En die schone zit in vak C en gaat een keertje of 7 meehossen op 'hoempa hoempa hoempa tetere'...::hyper::
Heb jij mijn voorspelling gezien, Joep? Stoutert! ::hyper::
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.