PDA

View Full Version : Zaterdag Groningen-Tilburg

Emile Joosten
30 januari 2008, 00:39
Wie gaan er, ondanks afstand, natte sneeuw, tegenwind, griepgevoelens, carnaval en te verwachten tegenstand heen om het team aan te moedigen??
Je weet: er gaat niets boven Groningen!!

Roger W. de Groot
30 januari 2008, 00:40
hoezo. wilde meeliften Emile?

Emile Joosten
30 januari 2008, 00:41
hoezo. wilde meeliften Emile?

Sterker nog: ik heb een auto!!::wheelchair::

Roger W. de Groot
30 januari 2008, 00:43
ook met tankpas? ;)

Emile Joosten
30 januari 2008, 00:46
ook met tankpas? ;)

Nee, gewoon giropas! Ben 'n gewone belastingbetaler....

Annet Boers
30 januari 2008, 00:46
Wie gaan er, ondanks afstand, natte sneeuw, tegenwind, griepgevoelens, carnaval en te verwachten tegenstand heen om het team aan te moedigen??
Je weet: er gaat niets boven Groningen!!

Je zou wel een echte Die Hard fan zijn als je dat zou doen.....

Btw heren, van harte met de overwinning!

Jammer voor ons maar helaas... kijk alweer uit naar de 16e februari!

Wat lees ik nou trouwens allemaal over onze AA???? Is dat geouwehoer of.......?

Annet ::cheerleader::

Gerard Kuiper
30 januari 2008, 01:44
Je weet: er gaat niets boven Groningen!!'

"en te verwachten tegenstand" ????? Wat is dat voor rare opmerking? Toont weinig respect voor een jong en onervaren team. Dat heb je als koploper toch niet nodig? Een beetje zielig.....

Emile Joosten
30 januari 2008, 06:54
'

"en te verwachten tegenstand" ????? Wat is dat voor rare opmerking? Toont weinig respect voor een jong en onervaren team. Dat heb je als koploper toch niet nodig? Een beetje zielig.....

Denk niet dat het raar is om te veronderstellen dat Trappers niet veel tegenstand zal krijgen en dat juist om die reden de fans van Trappers thuis blijven. In Heerenveen zijn altijd redelijk wat Tilburgers aanwezig omdat de twee teams aan elkaar zijn gewaagd.
Je mag het raar noemen en niet getuigen van respect, maar ik vind het reeel.
Precies om deze reden worden Tilburgers die wél naar Groningen afreizen hierboven door Annet al diehards genoemd.

Piet de Kort
30 januari 2008, 08:03
Sterker nog: ik heb een auto!!::wheelchair::

Die heb jij allang, maar je gebruikt hem nooit! Je gaat liever mee als beschonken bijrijder! ::hyper::

Piet de Kort
30 januari 2008, 09:34
Je zou wel een echte Die Hard fan zijn als je dat zou doen.....

Btw heren, van harte met de overwinning!

Jammer voor ons maar helaas... kijk alweer uit naar de 16e februari!

Wat lees ik nou trouwens allemaal over onze AA???? Is dat geouwehoer of.......?

Annet ::cheerleader::

Annet, bedankt voor de felicitaties! Ome Emile een Die Hard fan??? Moet wel, je bent supporter van het jaar 2007 of niet!!!! ::wheelchair::

Maar wat je leest over Alex A. klopt wel. Heerenveen was gefrustreerd, de Russen wilde alles alleen doen! Bijna alle schoten gingen hoog over of ver naast. Jeff Moor hield zich eerst nog in, even later kon hij zich diverse keren niet beheersen. Op het einde konden een aantal Friezeveen spelers zich ook niet beheersen.
Sven moest na afloop een van jullie Russen nog een aantal malen toespreken, hij wilde bij het handen schudden gaan vechten, zijn stick had hij al in de bench gegooid! ::hyper::

Overigens was de wedstrijd rommelig! Wel leuk voor een neutrale toeschouwer overigens!

Stefan Bouma
30 januari 2008, 09:44
Waarom zou hij geen stick meenemen als hij wil vechten? Je kan hem toch ook aan de kant gooien en hem grijpen of niet? En vind dat Jeff Moor zich verder prima gedraagt op het ijs. Gezien zijn verleden met strafminuten en vechtpartijen. Alleen jammer dat de referee er direct meer op gaat letten als een speler met veel strafminuten naar Nederland komt. Want wees nou eerlijk, Jeff Moor krijgt Charging tijdens een break van Flyers waar hij de puck dumped en erheen wil, hij kijkt omhoog en ziet een Trapper, hij ramt deze, want remmen was er niet meer bij, en krijgt 2 minuten. Later gebeurd PRECIES HETZELFDE bij v. Biezen, en waarom word deze niet bestraft? Omdat hij braver is geweest?

Rob Verschuuren
30 januari 2008, 09:58
Zo Geldt Dit Voor Onze #80. Ze Doen Het Ook Vaak, En Soms Krijgen Ze Dan Een Onterechte Straf, Dat Is Het Risico Van De Speelwijze

Eric van der Putten
30 januari 2008, 10:01
Zo Geldt Dit Voor Onze #80. Ze Doen Het Ook Vaak, En Soms Krijgen Ze Dan Een Onterechte Straf, Dat Is Het Risico Van De Speelwijze

Precies!

Is je toetsenbord niet helemaal lekker, Rob? ::detective::

Rob Verschuuren
30 januari 2008, 10:07
Ik had alles in hoofdletters gedaan, wordt niet overgenomen::hyper::aldoende leer ik bij hé

Eric van der Putten
30 januari 2008, 10:15
Ik had alles in hoofdletters gedaan, wordt niet overgenomen::hyper::aldoende leer ik bij hé

Hahaha, was niet negatief bedoeld hoor, viel me alleen maar op ::detective::::hyper::

Rob Verschuuren
30 januari 2008, 10:22
dan heb je op school goed opgelet Eric:thumsup:

Eric van der Putten
30 januari 2008, 10:25
dan heb je op school goed opgelet Eric:thumsup:

Da's lang geleden, poeh poeh, hahahaha

Piet de Kort
30 januari 2008, 14:01
Waarom zou hij geen stick meenemen als hij wil vechten? Je kan hem toch ook aan de kant gooien en hem grijpen of niet?

Waarom deed hij dat dan, Stefan? :prayer:

Eric van der Putten
30 januari 2008, 14:08
Waarom deed hij dat dan, Stefan? :prayer:

Dat vraag ik me nou ook af! ::detective::::hyper::

Gerrit Hof
30 januari 2008, 18:55
'

dezelfde arrogantie heeft Emile 'zijn' politieke partij ook jaren vertoond, en is daar ook aan tenonder gegaan(het schip is zinkende).
Zou 'zijn' club hetzelfde lot ondergaan???

Gerard Kuiper
30 januari 2008, 20:21
dezelfde arrogantie heeft Emile 'zijn' politieke partij ook jaren vertoond, en is daar ook aan tenonder gegaan(het schip is zinkende).
Zou 'zijn' club hetzelfde lot ondergaan???

Mag ik vragen welke partij dat is?

Emile Joosten
30 januari 2008, 20:29

Nee Gerard, want Gerrit is weer helemaal in de war, zit sport en politiek te mengen, terwijl ik me uitsluitend met sport wil bezighouden hier. En zo moeten we het ook houden.
Ik begin hier toch ook niet over gerrit zijn sexuele voorkeur, want dat slaat ook nergens op. Toch????

Jordy Rutten
30 januari 2008, 20:35

Een zinkend schip...doet me denken aan zo een ballenbende als D'66...

Maar goed: Ik wens GIJS alle het beste toe in de wedstrijd tegen Tilburg! Jongens, maak er wat van. Jullie zijn mijn tweede clubbie, dus ik zou het leuk vinden als jullie eens zouden stunten, en al helemaal tegen den treppertjes...maar ja: dromen mogen we allemaal:-|:NoSmile:

Piet de Kort
30 januari 2008, 22:23
Een zinkend schip...doet me denken aan zo een ballenbende als D'66...

Maar goed: Ik wens GIJS alle het beste toe in de wedstrijd tegen Tilburg! Jongens, maak er wat van. Jullie zijn mijn tweede clubbie, dus ik zou het leuk vinden als jullie eens zouden stunten, en al helemaal tegen den treppertjes...maar ja: dromen mogen we allemaal:-|:NoSmile:

Heb jij dit jaar 6 teams in de eredivisie, Jordy??? ::hyper::

Gerrit Hof
31 januari 2008, 08:15
Nee Gerard, want Gerrit is weer helemaal in de war, zit sport en politiek te mengen, terwijl ik me uitsluitend met sport wil bezighouden hier. En zo moeten we het ook houden.
Ik begin hier toch ook niet over gerrit zijn sexuele voorkeur, want dat slaat ook nergens op. Toch????

Jij mag alles over me zeggen/schrijven hier Emile.
Komt van mijn kant never nooit een abuse commissie aan te pas.
En over mijn sexuele voorkeur: die is duidelijk anders dan die van bijv. Rob Oudkerk::fries::::jason::

Jordy Rutten
31 januari 2008, 08:48
Heb jij dit jaar 6 teams in de eredivisie, Jordy??? ::hyper::

Nein. Twee, Gijs is voor mij een goeie tweede.

Maar over die zes teams: ik gun iedere club de overwinning op Tilburg.::whistle::

Piet de Kort
31 januari 2008, 09:26
Nein. Twee, Gijs is voor mij een goeie tweede.

Maar over die zes teams: ik gun iedere club de overwinning op Tilburg.::whistle::

Het zit wel diep, h? kerel! Praat eens met Ome Emile erover! Tenminste indien Ome Emile daarvoor tijd wil vrijmaken op zijn spreekuur! ::hyper::