View Full Version : Tilburg Trappers - Heerenveen Flyers
Emile Joosten
29 januari 2008, 23:21
Verslag is weer te vinden op http://www.sctt.nl
Piet de Kort
29 januari 2008, 23:23
Terechte winnaar en de muziek van Barry was goed! Gelukkig kon hij de goede knoppen vinden! Tenminste het licht is niet 1 keer uit gegaan! ::hyper::
P.s. Ome Emile, midweekse wedstrijd en dan een goedgevulde Stappegoor Arena met 2000 toeschouwers!
Heb jij ze wel allemaal geteld? Voor het zelfde geldt zitten er 390 toeschouwers!::wavetowel::
Roger W. de Groot
29 januari 2008, 23:32
Terechte winnaar en de muziek van Barry was goed! Gelukkig kon hij de goede knoppen vinden! Tenminste het licht is niet 1 keer uit gegaan! ::hyper::
P.s. Ome Emile, midweekse wedstrijd en dan een goedgevulde Stappegoor Arena met 2000 toeschouwers!
Heb jij ze wel allemaal geteld? Voor het zelfde geldt zitten er 390 toeschouwers!::wavetowel::
Ach Piet, liever 390 die niet alleen maar juichen wanneer er 1 tegen de boarding wordt geplakt dan 2000, nietwaar? ;)
Emile Joosten
30 januari 2008, 00:41
Ach Piet, liever 390 die niet alleen maar juichen wanneer er 1 tegen de boarding wordt geplakt dan 2000, nietwaar? ;)
Jullie proberen toch niet iemand uit zijn Amsterdamse tent te lokken, stelletje schmiechten!!
Roger W. de Groot
30 januari 2008, 00:44
Jullie proberen toch niet iemand uit zijn Amsterdamse tent te lokken, stelletje schmiechten!!
ik zou niet durven..... :)
Piet de Kort
30 januari 2008, 08:05
Waar heb je het over, Ome Emile? ::wavetowel:::partyman:::luisterjongen::
Ferdinand van Berlo
30 januari 2008, 08:24
voor diegene die willen lezen hoe het niet is gegaan kun je het verslag lezen op http://www.ijshockey.com/flyers/ . want een onzin staat daarop zeg. ben benieuwd wie dat geschreven heeft.
Eric van der Putten
30 januari 2008, 08:51
voor diegene die willen lezen hoe het niet is gegaan kun je het verslag lezen op http://www.ijshockey.com/flyers/ . want een onzin staat daarop zeg. ben benieuwd wie dat geschreven heeft.
Da's algemeen bekend Ferdinand. Karel van der Wal en/of zijn zoon Pieter! ::party::
PS: Niet algemeen bekend dus, ik wist het zelf niet. Sorry hiervoor Karel en Pieter. Was inderdaad een aanname omdat jullie zo betrokken zijn met de berichtgeving in het Heerenveense.
Eric van der Putten
30 januari 2008, 08:59
Kun je trouwens een leuk spelletje mee doen!
www.sctt.nl (http://www.sctt.nl)
en
http://www.svfh.nl/live/live.htm#bottom ../.. http://www.ijshockey.com/flyers/verslag.asp?Id=467
Zoek de verschillen!! Hoofdprijs is neutraal gekleurde glazen in je bril ::party::
Piet de Kort
30 januari 2008, 09:11
Da's algemeen bekend Ferdinand. Karel van der Wal en/of zijn zoon Pieter! ::party::
Opzekers PIETERKE vd WAL!!! ::hyper::
Eric van der Putten
30 januari 2008, 09:13
Opzekers PIETERKE vd WAL!!! ::hyper::
Was die er gisteren? He wat jammer nou, had hem graag willen spreken! ::hyper::
Piet de Kort
30 januari 2008, 09:16
Was die er gisteren? He wat jammer nou, had hem graag willen spreken! ::hyper::
De man achter de laptop in het uitvak bovenin! ::detective::
Eric van der Putten
30 januari 2008, 09:18
De man achter de laptop in het uitvak bovenin! ::detective::
Aiiii, zal ik niet goed gekeken hebben, of misschien komt het wel door mijn drankgebruik gisterenavond! :drinkers: ::cry2::
Ferdinand van Berlo
30 januari 2008, 09:48
ik heb absoluut geen moeite met een gekleurde bril. maar de waarheid compleet verdraaien is teveel van het goede. bergman had zeker niet zijn beste avond, maar dat was naar 2 kanten.
Eric van der Putten
30 januari 2008, 09:50
ik heb absoluut geen moeite met een gekleurde bril. maar de waarheid compleet verdraaien is teveel van het goede. bergman had zeker niet zijn beste avond, maar dat was naar 2 kanten.
Dat probeer ik in het andere draadje ook duidelijk te maken...::hyper::
Stefan Bouma
30 januari 2008, 09:58
Het gaat niet over de hoeveelheid straffen, maar de hoeveelheid straffen waarbij een straf word gegeven en dit onterecht is! O.a Jeff Moor was de gebeten hond en kreeg sowieso 2 van zijn 3/4 straffen waar en nix bij gebeurde. Komt bij de door jullie genoemde Butt-ending maar heb ik niet gezien, en heeft niets met de gekleurde bril te maken! Ziet gewoon bepaalde gedeeltes ijs niet dankzij het uitvak. Trouwens vak-F deed zijn naam weer eer aan door de mooie juichacties bij een door hun gezien overtreding of offside ::hyper::::hyper::::hyper::
Eric van der Putten
30 januari 2008, 10:00
Trouwens vak-F deed zijn naam weer eer aan door de mooie juichacties bij een door hun gezien overtreding of offside ::hyper::::hyper::::hyper::
Hahahaha, inderdaad. Viel me trouwens wel op dat de Flyers-fans in Eindhoven op dezelfde manier tekeer gingen, dus da's niet alleen zo in Tilburg hoor ::hyper::
Ferdinand van Berlo
30 januari 2008, 10:02
Het gaat niet over de hoeveelheid straffen, maar de hoeveelheid straffen waarbij een straf word gegeven en dit onterecht is! O.a Jeff Moor was de gebeten hond en kreeg sowieso 2 van zijn 3/4 straffen waar en nix bij gebeurde. Komt bij de door jullie genoemde Butt-ending maar heb ik niet gezien, en heeft niets met de gekleurde bril te maken! Ziet gewoon bepaalde gedeeltes ijs niet dankzij het uitvak. Trouwens vak-F deed zijn naam weer eer aan door de mooie juichacties bij een door hun gezien overtreding of offside ::hyper::::hyper::::hyper::
de straf die hij kreeg voor charging was voor mij een direct gevolg van zijn lengte te opzichte van de wit. ze hadden allebei de armen te hoog. de wit raakte moore op zijn borst, moore raakte de wit op zijn hoofd.
over alle off-side's en icing's die jij gezien hebt kan ik maar 1 ding zeggen. pak het spelregelboek er een keer bij en zie je ongelijk.
Stefan Bouma
30 januari 2008, 10:29
Dus als je klein bent krijg je geen straf en als je groot bent wel? Hij kon niets anders dan dit doen, want hij was eerst met puck bezig en keek omhoog. Hij kan er ook niets aan doen dat ie zo lang is. En je laat je niet ter omwille van je lengte om beuken!
En wat Off-sides en Icings betreft....
Zoals ik al zei als het waar is dat Colaiacovo de puck pakte VOOR de achterlijn, ja dan is het idd een blunder van mij dat ik het niet zag.
En off-side, volges mij was die 4 - 1 toch een dikke offside! OF NIET? hij schaatste niet achteruit het vak in en kreeg de puck aangespeeld hoe ik het heb waargenomen toen hij in het vak stond. Ken echt de regel wel hoor. En tsja als jij de straffen zo goed weet, leg het dan ook uit aan je mede fans want die gaan me soms tekeer bij een offside van een paar meter dat ik denk .................
Maja gefeliciteerd met de overwinning en de 1e plek, hoop dat we hem snel kunnen overnemen!
Piet de Kort
30 januari 2008, 10:31
Zoals ik al zei als het waar is dat Colaiacovo de puck pakte VOOR de achterlijn, ja dan is het idd een blunder van mij dat ik het niet zag.
Tsja Stefan, jij mag een blunder maken, SVEN niet hé!!! ::party::
Stefan Bouma
30 januari 2008, 10:35
Piet is online.. daar ging de discussie ::hyper::
Peter van Roovert
30 januari 2008, 10:36
Dus als je klein bent krijg je geen straf en als je groot bent wel? Hij kon niets anders dan dit doen, want hij was eerst met puck bezig en keek omhoog. Hij kan er ook niets aan doen dat ie zo lang is. En je laat je niet ter omwille van je lengte om beuken!
En off-side, volges mij was die 4 - 1 toch een dikke offside! OF NIET? hij schaatste niet achteruit het vak in en kreeg de puck aangespeeld hoe ik het heb waargenomen toen hij in het vak stond. Ken echt de regel wel hoor. En tsja als jij de straffen zo goed weet, leg het dan ook uit aan je mede fans want die gaan me soms tekeer bij een offside van een paar meter dat ik denk .................
Maja gefeliciteerd met de overwinning en de 1e plek, hoop dat we hem snel kunnen overnemen!
Op het moment dat de keeper buiten zijn grease staat heft hij de icing regel al op
dus of hij de puck voor of achter de lijn pakt doet er al niet meer toe
Stefan Bouma
30 januari 2008, 10:37
Blundertje van moi!?
Eric van der Putten
30 januari 2008, 10:39
Op het moment dat de keeper buiten zijn grease staat heft hij de icing regel al op
dus of hij de puck voor of achter de lijn pakt doet er al niet meer toe
Laat maar snel de ouderwetse icing-regel weer terug komen...
Stefan Bouma
30 januari 2008, 10:40
Sinds wanneer is deze regel eigenlijk zo?
Zou veel mooier dat we dezelfde icing regel als in de NHL krijgen!
Eric van der Putten
30 januari 2008, 10:45
Eerlijkgezegd geen idee hoe die nu in de NHL is, heb niet zo veel gekeken de laatste jaren (ondanks NASN...).
Precies weet ik niet wanneer de regel veranderd is, maar het moet ergens tussen 1987 en 2000 zijn gebeurd.
Ferdinand van Berlo
30 januari 2008, 10:47
het eerste wat je schrijft klopt. heb ik al meerdere keren zien gebeuren. is niet goed maar wel een gevolg van je lengte. kratky zal bv eerder een charging krijgen als bat. hiermee is je lengte gewoon een nadeel.
coco pakte de puck achter de de achterlijn, daarmee heft hij de icing op. is een regel die een aantal jaar geleden is veranderd.
of de 4-1 een off-side was durf ik niet te zeggen dat laat ik in het midden.
Joep Versteden
30 januari 2008, 10:49
het eerste wat je schrijft klopt. heb ik al meerdere keren zien gebeuren. is niet goed maar wel een gevolg van je lengte. kratky zal bv eerder een charging krijgen als bat. hiermee is je lengte gewoon een nadeel.
coco pakte de puck achter de de achterlijn, daarmee heft hij de icing op. is een regel die een aantal jaar geleden is veranderd.
of de 4-1 een off-side was durf ik niet te zeggen dat laat ik in het midden.
Hij was off-side Ferdinand ::hyper::
Ferdinand van Berlo
30 januari 2008, 10:50
alsjeblieft niet. als je ziet hoevaak daar spelers zichzelf of een ander half de vernieling inrijden is nooit goed. laat de regel maar lekker zoals het nu is.
Stefan Bouma
30 januari 2008, 10:51
Tsja.... Jammer dat er zo weinig camera's zijn, dan hadden we het allemaal zeker geweten! Laten we hopen op mooie wedstrijden die nog komen gaan! En dat Flyers vs Trappers toch weer voor ons wordt! Hoop dat we het "dipje" te boven zijn en zo de eerste plaats weer terugnemen.
Thanks voor de discussie::hyper::
Kunne nu maar beter stoppen, Piet is ingelogd::hyper::
Eric van der Putten
30 januari 2008, 10:54
alsjeblieft niet. als je ziet hoevaak daar spelers zichzelf of een ander half de vernieling inrijden is nooit goed. laat de regel maar lekker zoals het nu is.
Da's ook weer waar. Heb Stef Mulders (Den Bosch) een keer in Geleen zijn been zien breken in zo'n situatie.
Eric van der Putten
30 januari 2008, 10:56
Tsja.... Jammer dat er zo weinig camera's zijn, dan hadden we het allemaal zeker geweten! Laten we hopen op mooie wedstrijden die nog komen gaan! En dat Flyers vs Trappers toch weer voor ons wordt! Hoop dat we het "dipje" te boven zijn en zo de eerste plaats weer terugnemen.
Thanks voor de discussie::hyper::
Kunne nu maar beter stoppen, Piet is ingelogd::hyper::
Hahahaha
Genoeg opnamen gemaakt door TVDertien, morgen op Trappers media denk ik.
Wat betreft het overnemen van de 1e plaats. Ik hoop van niet ::hyper::
Pieter van der Wal
30 januari 2008, 15:03
Een amateuristische en onvoorbereide aaname Eric beide schrijven geen letter op ijshockey.com/flyers ! dus graag even rectificeren.
Eric van der Putten
30 januari 2008, 15:08
PS: Niet algemeen bekend dus, ik wist het zelf niet. Sorry hiervoor Karel en Pieter. Was inderdaad een aanname omdat jullie zo betrokken zijn met de berichtgeving in het Heerenveense.
Bij deze dus Pieter! ::hyper::
Ik zie alleen niet wat dit met amateuristisch en onvoorbereid te maken heeft. Ik ging er echt vanuit dat de berichtgevingen van de heren Van Der Wal afkomstig waren...
Leuke avatar trouwens, ze zijn gisteren lekker opgesnoept door onder andere Don ::hyper::
Laurens de Jager
30 januari 2008, 16:05
En toch moet ik het ff zeggen... Ik ben fan van Tilburg maar dat gejank altijd als er iets is wat helemaal niks is. Niet alleen offside maar ook bv de 3e periode dat Stienstra werd gecheckt door #4 (ben zn naam ff kwijt) iedereen uit zn dak een paar gasten die dan weer zo nodig hun longen onderhand op het ijs moeten schreeuwen. Ik kan Stefan daar alleen maar gelijk en als het dan weer zover is moet ik mn lach inhouden, vak F ::thumbsup::
Eric van der Putten
30 januari 2008, 16:08
En toch moet ik het ff zeggen... Ik ben fan van Tilburg maar dat gejank altijd als er iets is wat helemaal niks is. Niet alleen offside maar ook bv de 3e periode dat Stienstra werd gecheckt door #4 (ben zn naam ff kwijt) iedereen uit zn dak een paar gasten die dan weer zo nodig hun longen onderhand op het ijs moeten schreeuwen. Ik kan Stefan daar alleen maar gelijk en als het dan weer zover is moet ik mn lach inhouden, vak F ::thumbsup::
Nummer 4 is volgens mij Flash Gordon. ::check2::
Maar Laurens, er wordt voornamelijk gezegd dat dit soort dingen alleen in Tilburg gebeurt. Kan me niet voorstellen dat er op de overige banen in Nederland niet precies hetzelfde gebeurt...
Laurens de Jager
30 januari 2008, 16:18
Klopt Eric ik weet bijna wel zeker dat dit bij andere teams ook is tis alleen dat er een aantal mensen tegengas geven alsof het niet zo is. Maar goed het blijft wel grappig :)
Ik ga nu je foto's ff checken, they better be good... :wink:
Pieter van der Wal
30 januari 2008, 17:00
Klopt Eric ik weet bijna wel zeker dat dit bij andere teams ook is tis alleen dat er een aantal mensen tegengas geven alsof het niet zo is. Maar goed het blijft wel grappig :)
Eric en jij zouden toch eens wat vaker naar uitwedstrijden moeten. Het irritante gejoel voor elk wissewasje vindt alleen plaats in Stappegoor bij ander teams gebeurt het ook alleen na een duidelijke overtreding dus ongeveer 3 x over de hele wedstrijd in tegen stelling bij jullie 15 x per periode !
Ik ga nu je foto's checken, they better be good...Wishfull thinking ::hyper::
Piet de Kort
30 januari 2008, 17:15
Eric en jij zouden toch eens wat vaker naar uitwedstrijden moeten. Het irritante gejoel voor elk wissewasje vindt alleen plaats in Stappegoor bij ander teams gebeurt het ook alleen na een duidelijke overtreding dus ongeveer 3 x over de hele wedstrijd in tegen stelling bij jullie 15 x per periode !
Wishfull thinking ::hyper::
Vreemd, Pieterke! Ik kom wel eens in een ander stadion en daar hoor ik toch ook gejoel voor in mijn ogen elk wissewasje!! Ook in Thialf! ::party::
Emile Joosten
30 januari 2008, 17:24
Vreemd, Pieterke! Ik kom wel eens in een ander stadion en daar hoor ik toch ook gejoel voor in mijn ogen elk wissewasje!! Ook in Thialf! ::party::
Denk dat Pieter last heeft van selectieve doofheid of Oost-Indische doofheid.
Is overigens niet erg, je gaat er niet dood aan!
Martijn Snoeren
30 januari 2008, 17:25
Voor zo'n type speler hebben ze in de rest van Nederland een andere benaming nl.:Casey vanSchagen::hyper::
Michel Heerkens
30 januari 2008, 21:43
de straf die hij kreeg voor charging was voor mij een direct gevolg van zijn lengte te opzichte van de wit. ze hadden allebei de armen te hoog. de wit raakte moore op zijn borst, moore raakte de wit op zijn hoofd.
over alle off-side's en icing's die jij gezien hebt kan ik maar 1 ding zeggen. pak het spelregelboek er een keer bij en zie je ongelijk.De straf die Moor kreeg voor Charging op de Wit was meer dan terecht. Simon was namelijk sneller dan Jeff Moor en speelde de puck weg. Daarop viel Moor De Wit op een onbehoorlijke manier aan. En dus is was de straf ook terecht. Gebeurde recht voor mijn neus, dus heb het goed kunnen zien...... :wink:
Maar wat een hoop gezeur over het arbitrale trio weer. Op alle straffen die uitgedeeld zijn was er weinig op of aan te merken. Dat er dingen niet bestraft zijn, so be it. Maar dat was aan beide kanten. Dus het veel gehoorde verhaal uit Heerenveen van diverse kanten dat ze hierdoor hebben verloren, is een hoop sensatie die pertinent niet waar is.
Eric van der Putten
30 januari 2008, 22:44
Ach jongens, de heer van der Wal denkt weer grappig te zijn met zijn leuke uitlatingen. Eerst beschuldig je me als zijnde een alcoholist en nu begin je mijn 'foto's' af te kraken.
Knappe vent hoor, had dat gisterenavond lekker gezellig komen zeggen toen ik tot 3 keer toe bovenaan jullie vak stond. Nee, dan is mijnheer ineens nergens te vinden.
Joep Versteden
30 januari 2008, 22:53
Ach jongens, de heer van der Wal denkt weer grappig te zijn met zijn leuke uitlatingen. Eerst beschuldig je me als zijnde een alcoholist en nu begin je mijn 'foto's' af te kraken.
Knappe vent hoor, had dat gisterenavond lekker gezellig komen zeggen toen ik tot 3 keer toe bovenaan jullie vak stond. Nee, dan is mijnheer ineens nergens te vinden.
Waarom zet je nou zelf het woord foto's tussen aanhalingstekens Eric? Zo vraag je er ook om...::party::
Eric van der Putten
30 januari 2008, 23:03
Waarom zet je nou zelf het woord foto's tussen aanhalingstekens Eric? Zo vraag je er ook om...::party::
Ja ach Joep, als ik dat niet doe, gaan er weer andere mensen tekeer... ::party::
Roger W. de Groot
30 januari 2008, 23:12
Als ik jou was van der Wal..............zou ik er wa van zegge!! Die personen waar jij op doelt zitten hier niet op het forum, dus val ons er niet mee lastig! Tevens heb ik de laatste wedstrijd in Heerenveen gezeten en daar was het de helft minder. Maar ja, daar zat ook de helft minder publiek. Geen verschil dus. ;)
Bartele de Boer
30 januari 2008, 23:32
[quote=Michel Heerkens;19739]De straf die Moor kreeg voor Charging op de Wit was meer dan terecht. Simon was namelijk sneller dan Jeff Moor en speelde de puck weg. Daarop viel Moor De Wit op een onbehoorlijke manier aan. En dus is was de straf ook terecht. Gebeurde recht voor mijn neus, dus heb het goed kunnen zien...... :cool:
Maar wat een hoop gezeur over het arbitrale trio weer. Op alle straffen die uitgedeeld zijn was er weinig op of aan te merken.:o:o Dat er dingen niet bestraft zijn, ::rulez::so be it. Maar dat was aan "beide" kanten. Dus het veel gehoorde verhaal uit Heerenveen van diverse kanten dat ze hierdoor hebben verloren, is een hoop sensatie die pertinent niet waar is.
Pieter van der Wal
31 januari 2008, 01:23
Foto's ? Als ik jou kiekjes naast die van mijn overgrootouders leg zie ik qau kleur weinig verschil alleen die kartelrand ontbreekt op de jouwe!
Ik ben tijdens de hele wedstrijd het vak niet uitgeweest Eric! En ik ben makkelijk te herkennen met mijn laptop, trouwens vindt het sowieso al flink irritant dat Trappers fans zich tussen de periode's in de vissekom begeven.
Emile Joosten
31 januari 2008, 07:33
Ik ben tijdens de hele wedstrijd het vak niet uitgeweest Eric! En ik ben makkelijk te herkennen met mijn laptop, trouwens vindt het sowieso al flink irritant dat Trappers fans zich tussen de periode's in de vissekom begeven.
Dat is juist het probleem: kom het vak 'n keer uit, dan heb je kans supporters van de tegenpartij te ontmoeten. En op Stappegoor mag je, evenals in Thialf, tussen de periodes gewoon in het hele stadion rondlopen. Kom volgende keer (volgend seizoen) even uit die benauwende vissenkom en dan kun je het met Eric over fotografie hebben en met anderen 'n pilsje drinken.:drinkers:
Gewoon doen, gebeurt niets!
Luitzen van der Heide
31 januari 2008, 09:06
Dat hoor je niet goed Piet! Dat is de Friese joligheid. :RedFace:
Eric van der Putten
31 januari 2008, 09:55
Foto's ? Als ik jou kiekjes naast die van mijn overgrootouders leg zie ik qau kleur weinig verschil alleen die kartelrand ontbreekt op de jouwe!
Wat jij wil, Pieter! Ga lekker bij de mensen koffie drinken die dit soort opmerkingen maken. Ik kan zo nog iemand opnoemen. Feit blijft wel dat na elke wedstrijd tussen de 250 en 400 mensen onze website bezoeken... Trouwens, wie heeft je gevraagd om onze website te bezoeken???
Da's een kwestie van niet meer geld uit willen geven aan een dure hobby. Voor jouw informatie, buiten het ijshockey om verkoop ik met zeer grote regelmaat stock-foto's, dus aan mijn fotografie-kunsten zal het niet liggen.
Bij mij is het een kwestie van apparatuur, als ik meer geld uit zou geven, zouden de foto's de kwaliteit halen van de echte fotograven hier op het forum.
Luitzen van der Heide
31 januari 2008, 10:14
Kom op Eric, Dit heb je toch niet nodig? Ik bekijk je foto`s met regelmaat en geniet er altijd van.
Dus als iemand om te jennen de foto`s die je maakt afkraakt en vergelijkt met foto`s uit de tijd van zijn overgrootouders dan hoef je je daartegen echt niet te verdedigen... Ik begrijp het wel maar, ach laat ook maar denk ik dan.
Enne over taal en taal(v)outen. Dat is zoiets al appels met peren vergel(ei)ijken toch??? zo heeft ieder wel zijn beperking.
Eric van der Putten
31 januari 2008, 10:17
Kom op Eric, Dit heb je toch niet nodig? Ik bekijk je foto`s met regelmaat en geniet er altijd van.
Dus als iemand om te jennen de foto`s die je maakt afkraakt en vergelijkt met foto`s uit de tijd van zijn overgrootouders dan hoef je je daartegen echt niet te verdedigen... Ik begrijp het wel maar, ach laat ook maar denk ik dan.
Enne over taal en taal(v)outen. Dat is zoiets al appels met peren vergel(ei)ijken toch??? zo heeft ieder wel zijn beperking.
Heb dat gedeelte ook al verwijderd, je hebt gelijk Luitzen. Het gaat mij om de hobby en het is alleen maar leuk als er mensen zijn die toch graag een kijkje komen nemen op de website.
Piet de Kort
31 januari 2008, 10:31
Wat jij wil, Pieter! Ga lekker bij de mensen koffie drinken die dit soort opmerkingen maken. Ik kan zo nog iemand opnoemen. Feit blijft wel dat na elke wedstrijd tussen de 250 en 400 mensen onze website bezoeken... Trouwens, wie heeft je gevraagd om onze website te bezoeken???
Da's een kwestie van niet meer geld uit willen geven aan een dure hobby. Voor jouw informatie, buiten het ijshockey om verkoop ik met zeer grote regelmaat stock-foto's, dus aan mijn fotografie-kunsten zal het niet liggen.
Bij mij is het een kwestie van apparatuur, als ik meer geld uit zou geven, zouden de foto's de kwaliteit halen van de echte fotograven hier op het forum.
Eric, laat Pieterke toch lekker! Je kunt hem nooit serieus nemen! Dat doen ze nergens dus dat moet jij ook niet doen! ::hyper::
Zijn live berichtgeving via laptop kun je ook nooit serieus nemen! De nijb-sheet geeft een veel beter beeld!::party::
Luitzen van der Heide
31 januari 2008, 10:48
Eric, laat Pieterke toch lekker! Je kunt hem nooit serieus nemen! Dat doen ze nergens dus dat moet jij ook niet doen! ::hyper::
Zijn live berichtgeving via laptop kun je ook nooit serieus nemen! De nijb-sheet geeft een veel beter beeld!::party::
Dat is nou ook weer niet zo Piet. Het Live verslag wordt door velen wel degelijk als een goed surogaat van het niet kunnen (willen) bijwonen van een wedstrijd gevolgd. Had eigenlijk wel verwacht dat de supp-ver van TT dat ook -of iets vergelijkbaars- wel bij haar wedstrijden zou doen. Maar goed..
Het is een waarheid als een koe dat iemand met een Flyers-hart op de manier schrijft zoals het vanuit zijn beleving is. Dat doen jullie ook. En daar is ook helemaal niets mis mee. Maar om een goed beeld te krijgen kun je als supporter beter de beide verslagen lezen. Het is vaak de gulden middenweg die dan een goed beeld creeert van de werkelijkheid. En bovendien in Tilburg wordt de live-sheet van de NIJB niet live bijgehouden dus is er altijd ruis op de lijn waar het gaat om het volgen van de wedstrijd.
De live stream daarintegen geeft wel een leuk scorebord te zien maar dat zegt niets over de beleving op het ijs...
Misschien volgend jaar maar eens over nadenken en ook iets vergelijkbaars als de SV van Heerenveen proberen?
Michael van Opstal
31 januari 2008, 10:53
Je moet misschien eens overwegen om op te gaan treden als "stand-up comedian" jij bent wel zo ontzettend geestig!
Piet de Kort
31 januari 2008, 11:15
Het is een waarheid als een koe dat iemand met een Flyers-hart op de manier schrijft zoals het vanuit zijn beleving is. Dat doen jullie ook. En daar is ook helemaal niets mis mee. Maar om een goed beeld te krijgen kun je als supporter beter de beide verslagen lezen. Het is vaak de gulden middenweg die dan een goed beeld creeert van de werkelijkheid. En bovendien in Tilburg wordt de live-sheet van de NIJB niet live bijgehouden dus is er altijd ruis op de lijn waar het gaat om het volgen van de wedstrijd.
Misschien volgend jaar maar eens over nadenken en ook iets vergelijkbaars als de SV van Heerenveen proberen?
Luitzen, het gaat om het wedstrijdverslag, niet om Pieterke zijn beleving! Daar zit niemand op te wachten! Dat hij misschien een Flyershart heeft, dat kan, maar een objectiever verslag moet hij toch ook kunnen schrijven! Anders heeft het toch geen zin!::hyper::
In Tilburg wordt de live-sheet niet bijgehouden! Vreemd, marja die wedstrijden zie ik altijd live! Ik dacht dat live-stream goed werkte!
Indien de SCTT dit volgend jaar ook wil gaan doen zoals jullie nu doen, is mijn pakkie aan niet!
Luitzen van der Heide
31 januari 2008, 11:36
Luitzen, het gaat om het wedstrijdverslag, niet om Pieterke zijn beleving! Daar zit niemand op te wachten! Dat hij misschien een Flyershart heeft, dat kan, maar een objectiever verslag moet hij toch ook kunnen schrijven! Anders heeft het toch geen zin!::hyper::
In Tilburg wordt de live-sheet niet bijgehouden! Vreemd, marja die wedstrijden zie ik altijd live! Ik dacht dat live-stream goed werkte!
Indien de SCTT dit volgend jaar ook wil gaan doen zoals jullie nu doen, is mijn pakkie aan niet!
Dus als ik je goed begrijp volg jij nooit de Live sheet van de Flyers omdat je er niet op zit te wachten op het live verslag van Pieter?
Jammer, joh. Ik wel. En ik moet zeggen da`s soms wel zo leuk. ::party::
Zeker als je niet bij de wedstrijd kunt zijn. Nogmaals, een kil scorebord en/of een naderhand ingevulde sheet geven wat mij betref al helemaal geen redelijk beeld van de wedstrijd. Dan toch liever een live verslag van een zeer meelevende en persoonlijke verslagschrijver.
Ieder zijn meug zou ik zeggen.
Piet de Kort
31 januari 2008, 11:50
Dus als ik je goed begrijp volg jij nooit de Live sheet van de Flyers omdat je er niet op zit te wachten op het live verslag van Pieter?
Jammer, joh. Ik wel. En ik moet zeggen da`s soms wel zo leuk. ::party::
Ik heb het verslag wel eens gevolgd! Nu ik weet dat Pieterke zijn beleving beschrijft, zit ik daar niet meer op te wachten! Jullie als Flyersfans hebben toch ook liever een eerlijk beeld of zie ik het dan verkeerd! Zoals je zei Luitzen, ieder zijn meug! ::hyper::
Luitzen van der Heide
31 januari 2008, 12:23
Ik heb het verslag wel eens gevolgd! Nu ik weet dat Pieterke zijn beleving beschrijft, zit ik daar niet meer op te wachten!
Aha. Ik begrijp `m Piet. Daar waar je "niemand" schreef in je eerdere posting bedoelde je eigenlijk jezelf. (practical joke)
Jullie als Flyersfans hebben toch ook liever een eerlijk beeld of zie ik het dan verkeerd! Zoals je zei Luitzen, ieder zijn meug! ::hyper::
Nee dat zie je niet verkeerd. Maar de ratio van de verslagen is wat mij betreft zeker 85% waarheid en 15% beleving. Die andere 15% zoek ik dan wel uit de verslagen van diverse schrijvers op het forum......
Piet de Kort
31 januari 2008, 12:30
Maar de ratio van de verslagen is wat mij betreft zeker 85% waarheid en 15% beleving. Die andere 15% zoek ik dan wel uit de verslagen van diverse schrijvers op het forum......
Luitzen, net andersom! Geen grap, waarheid! ::hyper::
Luitzen van der Heide
31 januari 2008, 12:41
Luitzen, net andersom! Geen grap, waarheid! ::hyper::
Ik zie geen bril op de foto (avator)? maar misschien toch nodig Piet????
Maar goed het is wel weer even mooi geweest met de pret. Ik gooi de handdoek maar even in de ring! Laat Pieter lekker schrijven en Eric mooie foto`s maken. Dan kunnen andere mensen behalve jij en ik ook genieten van de sport waar wij om geven...
Patrick van Dongen
31 januari 2008, 12:45
KNIP
Oh sorry, dat was ik. Ik wist niet dat mijn kaartje geen toegang tot de vissekom gaf. Oh wacht even ......toch wel. Maar als jij niet wilt dat wij in de vissekom komen dan kom je toch lekker op F zitten. Pas ik tussen de periodes wel op je laptop :)
Laurens de Jager
31 januari 2008, 15:17
Ben je over de zeik Pieter? Eerst ben je Eric z'n foto's aan het afsnauwen en in een andere posting zeg je het irritant te vinden dat er Trappers fans in de vissekom komen. Is dat alleen als Flyers achter staat dan? Man wat een verschil met Eaters fans alles staat tussen de periodes gewoon door elkaar heen gezellig te babbelen over van alles en nog wat. Zo kan het ook! Fijne dag
Ferdinand van Berlo
31 januari 2008, 15:30
volgende keer lekker in heerenveen blijven als je toch alleen maar kunt mekkeren! wees blij dat het zo kan. is nog altijd beter als bij het voetbal, maar daar denk jij duidelijk anders over. neem een voorbeeld aan bartele; die komt tenminste nog gewoon een gezellig praatje maken, maar daar zul jij je wel te goed voor voelen.
Eric van der Putten
31 januari 2008, 15:37
Maar ondertussen wel zijn laptop-stekker in een Tilburg stopcontact steken...!
Piet de Kort
31 januari 2008, 16:17
Maar ondertussen wel zijn laptop-stekker in een Tilburg stopcontact steken...!
Volgende trek jij gewoon die stekker eruit, Eric! ::whistle::
Herman Herregraven
31 januari 2008, 16:29
volgende keer lekker in heerenveen blijven als je toch alleen maar kunt mekkeren! wees blij dat het zo kan. is nog altijd beter als bij het voetbal, maar daar denk jij duidelijk anders over. neem een voorbeeld aan bartele; die komt tenminste nog gewoon een gezellig praatje maken, maar daar zul jij je wel te goed voor voelen.
Jullie laten je allemaal weer lekker opnaaien door Pieter...
Bij de geringste scheet zitten alle treppertjesfans op de kast...
Vooral Eric laat zich graag op de kast jagen...
Heb ik persoonlijk ook goede ervaringen mee...
Ik denk dat hij een laddertje tegen de kast heeft staan...
Eric van der Putten
31 januari 2008, 17:36
Aha, je verlinkt je eigen Herman! Nu weet ik wie hier van de week zonder toestemming binnen is geweest... ::hyper::
Laurens de Jager
31 januari 2008, 17:52
Wat een mensen kennis Herman, NOT! Dit is niet op de kast laten jagen lieve schat dit is gewoon mijn mening geven. Beetje kinderachtig als je ge?riteerde postings naar andere forum leden gaat posten. En ik doel hierbij op Pieter vandaar dat ik daarop reageerde :)
Herman Herregraven
31 januari 2008, 19:24
Wat een mensen kennis Herman, NOT! Dit is niet op de kast laten jagen lieve schat dit is gewoon mijn mening geven. Beetje kinderachtig als je ge?riteerde postings naar andere forum leden gaat posten. En ik doel hierbij op Pieter vandaar dat ik daarop reageerde :)
Mijn welgemeende excuses Laurens...
Ik was heel even vergeten dat het kleineren, schofferen en beledigen van medeforumleden...
Een verworven privilege van uitsluitend en alleen maar de Trappers-support is...
Jullie zijn niet voor niets 'number one' nietwaar...???
Wat je 'lieve schat' betreft...
Dat wordt helaas een beetje saai...
Hoor vrijwel dagelijks dat ik lief ben...
Kan dat alleen maar waarderen van een deel v/d vrouwelijke bevolking die ik ook wel aardig vind...
Ik kan dus helaas verder niks voor je betekenen Laurens...
Kijk nog even verder rond in Kruikendorp...
Daar zullen vast ook wel enkele aardige knullen rondlopen die je wel aardig vindt...
Bartele de Boer
31 januari 2008, 19:40
Volgende keer wel met hoofdletter graag Ferdinand.::oops::
Ferdinand van Berlo
31 januari 2008, 19:43
Volgende keer wel met hoofdletter graag Ferdinand.::oops::
Bij deze Bartele de Boer!::gowild::::party::::happycheer::
Laurens de Jager
31 januari 2008, 19:49
Ik was heel even vergeten dat het kleineren, schofferen en beledigen van medeforumleden...
Een verworven privilege van uitsluitend en alleen maar de Trappers-support is...
Ik weet niet hoe je hierbij komt maar ik heb niemand hier op het forum beledigd Herman. Het was trouwens Pieter die hier de ge?riteerde supporter was die vervolgens als een klein kind reageerd op andere forumleden en dat jij je er dan mee moet bemoeien zal mij een worst wezen eigenlijk. Ik heb je geporobeerd uit te leggen maar het mocht niet baten pech voor jou :vom:
Bartele de Boer
31 januari 2008, 19:57
Ik heb het verslag wel eens gevolgd! Nu ik weet dat Pieterke zijn beleving beschrijft, zit ik daar niet meer op te wachten! Jullie als Flyersfans hebben toch ook liever een eerlijk beeld of zie ik het dan verkeerd! Zoals je zei Luitzen, ieder zijn meug! ::hyper::
Piet het is geen bus of tram waar je op zit te wachten.::coffee::
Je kunt gewoon inloggen.:p
Emile Joosten
31 januari 2008, 20:35
Jullie zijn niet voor niets 'number one' nietwaar...???
Wat je 'lieve schat' betreft...
Dat wordt helaas een beetje saai...
Hoor vrijwel dagelijks dat ik lief ben...
Kan dat alleen maar waarderen van een deel v/d vrouwelijke bevolking die ik ook wel aardig vind...
Ik kan dus helaas verder niks voor je betekenen Laurens...
Kijk nog even verder rond in Kruikendorp...
Daar zullen vast ook wel enkele aardige knullen rondlopen die je wel aardig vindt...
Dus je hebt weer internet Herman ('t was zo rustig)!!
Jan Been
31 januari 2008, 20:41
Jou ogen/oren zien en horen alleen maar wat ze willen zien en horen Piet,en inderdaad in Tilburg wordt om alles gejankt als er tegen Tilburg wordt gefloten of als er een Tilburger wordt gecheckt.::hyper::
Piet de Kort
31 januari 2008, 22:27
Jou ogen/oren zien en horen alleen maar wat ze willen zien en horen Piet,en inderdaad in Tilburg wordt om alles gejankt als er tegen Tilburg wordt gefloten of als er een Tilburger wordt gecheckt.
Ik heb vorige week nog op de staantribune achter de goal in Glaberbrook gestaan, Jan! Jij kon dat niet horen, jij was nl. de disjockey! ::party::
Ik zien en hoor dus alles, ook van anderen!! :supz:::wavetowel::::champ::
Herman Herregraven
31 januari 2008, 22:29
Dus je hebt weer internet Herman ('t was zo rustig)!!
Aan alle goede dingen komt een eind Emile...
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.