PDA

View Full Version : We are number one!!!!!

Piet de Kort
29 januari 2008, 23:16
Echt waar! Volgens teletekst was het 3-2 maar het is toch echt 4-1 geworden! Wat een frusti's die spelers van Friezeveen! Zelfs Alex ging over de schreef! Hahahaha, wat een looser!

Ome Emile, Alex deed zijn gulp open!!! Was dat voor jou???? ::detective::

Roger W. de Groot
29 januari 2008, 23:26
Alex stak eerst zijn middelvinger op, vervolgens maakte hij een dikke lul gebaar door zijn gulp open te doen met het bekende beweging. Lekker proffesioneel hoor! Frustratie droop er weer eens vanaf.
Ivanov gooide voor het handje schudden zijn stick in de bank en maakte zich klaar om nog effe te knokken met van Biezen. Triest zeg! Na het laatste fluitsignaal is het over. Dat Heerenveen niet verder kwam vanavond was mede te wijten aan diezelfde Ivanov, door zijn egoistische spel. Absoluut geen oog voor medespelers. De straffen die Heerenveen de eerste periode was puur te wijten aan het niet bij kunnen houden van het dominante trappers. Tijdens dit soort wedstrijden moet je je kop erbij houden, wetende dat Tilburg levensgevaarlijk is in de powerplay. Bergman liet veel doorspelen, floot niet bijster sterk, maar was wel consequent.

Piet de Kort
29 januari 2008, 23:28
Alex stak eerst zijn middelvinger op, vervolgens maakte hij een dikke lul gebaar door zijn gulp open te doen met het bekende beweging. Lekker proffesioneel hoor! Frustratie droop er weer eens vanaf.
Ivanov gooide voor het handje schudden zijn stick in de bank en maakte zich klaar om nog effe te knokken met van Biezen. Triest zeg! Na het laatste fluitsignaal is het over. Dat Heerenveen niet verder kwam vanavond was mede te wijten aan diezelfde Ivanov, door zijn egoistische spel. Absoluut geen oog voor medespelers. De straffen die Heerenveen de eerste periode was puur te wijten aan het niet bij kunnen houden van het dominante trappers. Tijdens dit soort wedstrijden moet je je kop erbij houden, wetende dat Tilburg levensgevaarlijk is in de powerplay. Bergman liet veel doorspelen, floot niet bijster sterk, maar was wel consequent.

Stijn, ik vond vond Jeff Moor #10 erg sterk ...................... in de strafbank!!!!!!!!!!! ::hyper::

P.s. Geen nieuwtjes vandaag, we zijn beide al thuis!::wavetowel::

Roger W. de Groot
29 januari 2008, 23:33
Ik begin wat grieperig te worden Piet, dat moet er uit voor carnaval.....

Laurens de Jager
29 januari 2008, 23:34
En dun Donnie met weer een heerlijke check! Er waren meerdere Flyer fans die nog waarschuwde dat ie ging verzaken naar mate het seizoen vorderde maar ik heb er niks van gezien tot nu toe ::hyper::

Paul van Heertum
29 januari 2008, 23:44
Mooie check inderdaad van Don en jammer dat er niet geknokt mag worden(tijdens de wedstrijd)

Piet de Kort
29 januari 2008, 23:45
Mooie check inderdaad van Don en jammer dat er niet geknokt mag worden(tijdens de wedstrijd)

Sven heeft andere regels! En een ander spelregelboekje! ::hyper::

Paul van Heertum
30 januari 2008, 00:03
Als dat zo was hadden de Flyers de wedstrijd in de derde periode nog kunnen omkeren

Henry van Beek
30 januari 2008, 02:33

Nou en ... Wat ik begrepen heb waren veel van de straffen die bergman gaf ten opzichte van de flyers behoorlijk on te recht. Helaas kon ik er niet bij zijn dus mijn oordeelvorming is niet echt compleet. Maar het spel is nog niet over.. De Trapppers moeten nog een keer knokken voor behoud van die eerste plek in het hol van de leeuw. Dan zullen we zien wie er daadwerkelijk aanspraak mag maken op de eerste plek.

Groeten henry

Barry Robeerst
30 januari 2008, 03:11
Programma Trappers:
Groningen - Tilburg, Tilburg - Geleen, Groningen - Tilburg, Heerenveen - Tilburg, Tilburg - Amsterdam.

Programma Heerenveen:
Geleen - Heerenveen, Heerenveen - Den Haag, Den Haag - Heerenveen, Nijmegen - Heerenveen, Heerenveen - Tilburg.

Heerenveen heeft het zwaarste programma van de twee, als Den Haag de twee wedstrijden tegen Heerenveen weet te winnen zouden deze zomaar 2e kunnen eindigen.

Remco Bambacht
30 januari 2008, 07:56
Ome Emile, Alex deed zijn gulp open!!! ::detective::

Ben ik gelukkig op tijd naar huis gegaan!

Eric van der Putten
30 januari 2008, 09:33
Nou en ... Wat ik begrepen heb waren veel van de straffen die bergman gaf ten opzichte van de flyers behoorlijk on te recht. Helaas kon ik er niet bij zijn dus mijn oordeelvorming is niet echt compleet. Maar het spel is nog niet over.. De Trapppers moeten nog een keer knokken voor behoud van die eerste plek in het hol van de leeuw. Dan zullen we zien wie er daadwerkelijk aanspraak mag maken op de eerste plek.

Groeten henry

Vergeet je de 2 wedstrijden tegen Den Haag niet, Henry? Ik denk dat de wedstrijd Heerenveen - Tilburg er niet meer toe doet op dat moment...::detective::

Jan Been
30 januari 2008, 12:36
Wat hebben ze weer een grote mond zeg.

Eric van der Putten
30 januari 2008, 12:38

Jullie tijd komt nog wel Jan, tenminste, dat zie ik overal in het forum staan. Met de play-offs gaan jullie ze 'afmaken'! ::hyper::::party::

Joep Versteden
30 januari 2008, 12:47
Jullie tijd komt nog wel Jan, tenminste, dat zie ik overal in het forum staan. Met de play-offs gaan jullie ze 'afmaken'! ::hyper::::party::

Jan is optimist. Collega-supporters heb ik zaterdag, toen ik incognito ge?nfiltreerd was binnen de harde kern van de Ieturs, wat anders horen zeggen. Daar werd namelijk gezegd: 'Ik hoop niet dat we Tilburg tegenkomen in de play-offs, want dat zijn we snel klaar. Die gasten zijn zes klassen beter dan wij'. Waarschijnlijk is mijn kennis van het Limburgs te gering en bedoelden ze iets heeeeeeel anders ::hyper::

Piet van den Hout
30 januari 2008, 12:56
En dun Donnie met weer een heerlijke check! Er waren meerdere Flyer fans die nog waarschuwde dat ie ging verzaken naar mate het seizoen vorderde maar ik heb er niks van gezien tot nu toe ::hyper::
Don speelt zeker twee klasse beter dan in zijn heerenveen tijd.

Jan Hofstede
30 januari 2008, 12:57
Jan is optimist. Collega-supporters heb ik zaterdag, toen ik incognito ge?nfiltreerd was binnen de harde kern van de Ieturs, wat anders horen zeggen. Daar werd namelijk gezegd: 'Ik hoop niet dat we Tilburg tegenkomen in de play-offs, want dat zijn we snel klaar. Die gasten zijn zes klassen beter dan wij'. Waarschijnlijk is mijn kennis van het Limburgs te gering en bedoelden ze iets heeeeeeel anders ::hyper::

Dat zijn de bijverschijnselen van overmatig Schrobbelermisbruik... Joep..
De hersenen vervormen de woorden, zoals ze het brein binnenkomen, tot een tekst zoals de misbruiker het graag zou willen horen.... Of te wel, de waarheid wordt verdraait...

Wij in Geleen, ::party::verheugen::party:: ons op de "best of seven" tegen Tilburg...

Eric van der Putten
30 januari 2008, 13:01
Dat zijn de bijverschijnselen van overmatig Schrobbelermisbruik... Joep..
De hersenen vervormen de woorden, zoals ze het brein binnenkomen, tot een tekst zoals de misbruiker het graag zou willen horen.... Of te wel, de waarheid wordt verdraait...

Wij in Geleen, ::party::verheugen::party:: ons op de "best of seven" tegen Tilburg...

Dan heb je in ieder geval nog 2 thuiswedstrijden Jan! ::hyper::;-)

Jan Hofstede
30 januari 2008, 13:06
Dan heb je in ieder geval nog 2 thuiswedstrijden Jan! ::hyper::;-)

Zou inderdaad fijn zijn, als we de klus met 4 wedstrijden kunnen klaren... Dat geeft wat extra ruimte voor de voorbereidingen naar de finale...

Eric van der Putten
30 januari 2008, 13:07
Zou inderdaad fijn zijn, als we de klus met 4 wedstrijden kunnen klaren... Dat geeft wat extra ruimte voor de voorbereidingen naar de finale...

Is niet slim hoor Jan, kijk maar naar de Flyers afgelopen seizoen. Gewoon lekker doorspelen zonder lange pauze...

Eric van der Putten
30 januari 2008, 13:08
Maar heel stiekem hoop ik toch wel op één overwinning voor jullie, in Geleen! Dan hebben we mooi nog een extra 3e wedstrijd in Tilburg! ::party::

Wendy Tellers
30 januari 2008, 13:23
Gewoon laten zeuren Jan!
Vorig seizoen waren wij de #1 ...... en daarna ...... niets.
Dus dit wil helemaal niets zeggen!!!!!

Eric van der Putten
30 januari 2008, 13:26
Gewoon laten zeuren Jan!

Je zou zomaar gelijk kunnen hebben Wendy, je weet het nooit...

Jan Hofstede
30 januari 2008, 13:26
Gewoon laten zeuren Jan!

Dat weten die Kruiken ook wel Wendy... Zo gauw ze de naam Geleen horen, worden ze nerveus... De een kalkt gelijk het forum vol met allerlei grootspraak en de ander vergrijpt zich aan de Schrobbeler...

Piet de Kort
30 januari 2008, 13:57
Dat weten die Kruiken ook wel Wendy... Zo gauw ze de naam Geleen horen, worden ze nerveus... De een kalkt gelijk het forum vol met allerlei grootspraak en de ander vergrijpt zich aan de Schrobbeler...

Oei, IETURS komt zondag weer naar Tilburg! ::hyper::::wavetowel::::happy::

Jordy Rutten
30 januari 2008, 14:30

Bij de wedstrijd zelf was ik niet. Maar als Alex dat echt gedaan heeft valt me dat heel erg zwaar van hem tegen. Jammer...

Wendy Tellers
30 januari 2008, 14:52
Bij de wedstrijd zelf was ik niet. Maar als Alex dat echt gedaan heeft valt me dat heel erg zwaar van hem tegen. Jammer...
Helemaal mee eens.
Ik ga geen oordelen vellen als ik er niet bij ben geweest en ik wil ook niet zeggen dat ik Stijn zijn woorden niet geloof.
Maar als een coach zoiets doet vind ik het het toppunt van ........ heel veel dingen ......
Hoe wil je je team sturen als je jezelf niet kan inhouden?
Maar nogmaals ik weet natuurlijk niet of dit allemaal letterlijk is gebeurd. Ik kan het mij niet voorstellen dat een ervaren coach zo gefrustreerd reageerd. Zeker niet na hetgeen er afgelopen seizoen is gebeurd en eerst een schorsing zou krijgen!!!!

Jan Hofstede
30 januari 2008, 14:58
Oei, IETURS komt zondag weer naar Tilburg! ::hyper::::wavetowel::::happy::

Kom je ook weer gezellig in het uit "Eaters"vak staan..???

Piet de Kort
30 januari 2008, 15:15
Kom je ook weer gezellig in het uit "Eaters"vak staan..???

Waarom kom jij niet in VAK F zitten, Jan? Veel gezelliger! ::hyper::

Stefan Bouma
30 januari 2008, 15:19
Zou ik niet doen Jan! Moet je constant als ze denken dat het een straf is of NIET offside is opstaan, anders staat het hele vak in je zicht ::hyper::

Eric van der Putten
30 januari 2008, 15:25
Zou ik niet doen Jan! Moet je constant als ze denken dat het een straf is of NIET offside is opstaan, anders staat het hele vak in je zicht ::hyper::

Ben jij ook zo veel opgestaan tijdens de bekerfinale Stefan? Toen ging het Flyers-publiek ook bij elke beslissing zo tekeer als in Tilburg vak F doet...

Stefan Bouma
30 januari 2008, 15:31
Ben jij ook zo veel opgestaan tijdens de bekerfinale Stefan? Toen ging het Flyers-publiek ook bij elke beslissing zo tekeer als in Tilburg vak F doet...

Ik heb de hele wedstrijd gestaan Eric. En je weet de Bekerfinale is altijd extra beladen, en dus niet vergelijkbaar met een normale competitie wedstrijd

Jordy Rutten
30 januari 2008, 15:51
Helemaal mee eens.
Ik ga geen oordelen vellen als ik er niet bij ben geweest en ik wil ook niet zeggen dat ik Stijn zijn woorden niet geloof.
Maar als een coach zoiets doet vind ik het het toppunt van ........ heel veel dingen ......
Maar nogmaals ik weet natuurlijk niet of dit allemaal letterlijk is gebeurd. Ik kan het mij niet voorstellen dat een ervaren coach zo gefrustreerd reageerd. Zeker niet na hetgeen er afgelopen seizoen is gebeurd en eerst een schorsing zou krijgen!!!!

Helemaal mee eens!::thumbsup::
Ik heb heel erg veel respect voor Alex, heel erg veel. Ik kan natuurlijk niet oordelen over iets waar ik zelf niet bij was, maar misschien dat Stijn, Emile of Pietje verdere toelichting kunnen geven?

Eric van der Putten
30 januari 2008, 16:03
Ik heb de hele wedstrijd gestaan Eric. En je weet de Bekerfinale is altijd extra beladen, en dus niet vergelijkbaar met een normale competitie wedstrijd

Volgens mij was het gisterenavond toch ook wel een beetje een beladen wedstrijd, dacht ik. Of zie ik het helemaal verkeerd?

Laurens de Jager
30 januari 2008, 16:20
Was ckers een beladen wedstrijd Eric ::hyper::::hyper::::hyper::

Roger W. de Groot
30 januari 2008, 16:31
Helemaal mee eens!::thumbsup::
Ik heb heel erg veel respect voor Alex, heel erg veel. Ik kan natuurlijk niet oordelen over iets waar ik zelf niet bij was, maar misschien dat Stijn, Emile of Pietje verdere toelichting kunnen geven?

Valt niet zoveel toe te lichten, zijn genoeg mensen die het hebben gezien. Het was op het eind van de wedstrijd, toen bij enkele spelers wat frustratie de boventoon voerde. Er werd vocaal wat geroepen en gezongen. "waar is die beker nou?" "helemaal niets in Heerenveen"en "we are number one" dit laatste werd massaal door de aanwezige fans er effe ingewreven. Logisch, wanneer alles en iedereen uit Heerenveen roept dat dit het jaar van de revanche zou zijn. Er werd her en der ook wat naar Andjelic geroepen (geen enge ziektes of wat dan ook), puur leedvermaak, wat je overal tegenkomt. Hij antwoorde hierop door eerst zijn middelvinger te tonen en vervolgens een dikke lul gebaar te maken middels zijn gulp zgnd. te openen (of ie dat echt deed zag ik niet, daar was ie wellicht te klein voor ;) ) Na het laatste fluitsignaal ging hij er als een haas vandoor naar de kleedkamer. (maar dat is niet ongebruikelijk voor Alex meen ik)

Beetje jammerlijk allemaal, heeft hij helemaal niet nodig. In mijn ogen is hij een fantastische coach, die zichzelf niet hoeft te verlagen tot dit soort dingen.

Jordy Rutten
30 januari 2008, 16:45
Beetje jammerlijk allemaal, heeft hij helemaal niet nodig. In mijn ogen is hij een fantastische coach, die zichzelf niet hoeft te verlagen tot dit soort dingen.

Helemaal mee eens, Stijn.

Er werd her en der ook wat naar Andjelic geroepen (geen enge ziektes of wat dan ook), puur leedvermaak, wat je overal tegenkomt.

En dat vind ik nou belangrijk! Er mag best wat geroepen worden naar scheidsen, coaches en spelers vanaf de tribune, ik krijg daar als Nijmegen-fan vaak zat mee te maken. Gelukkig zit er meestal een humoristische kwinkslag in en kan ik er smakelijk om gaan zitten lachen.
Maar met enge ziektes schelden vind ik echt 'not done' en ik geloof je dan ook maar al te graag, Stijn. Want schelden met ziektes verpest de sfeer, ik wil niet dat onze sport naar 'ADO Den Haag en FC Utrecht' niveau afdaalt.

Michel Hulshof
30 januari 2008, 16:56
Een beetje een vreemd topic.
Het seizoen is nog bezig dus de titel "we are the number one'' had beter "we are number one at this moment" kunnen heten.
Naast een beetje ego?stisch vind ik het ook een beetje egocentrisch aangezien de fans niet nummer 1 zijn, maar de spelers.
Immers zij verrichten het meeste werk.
Ook al mag ik graag naar het ijshockey kijken, echter is dit vanuit een oogpunt m.b.t hobby/werk dus een echte fan wil ik mij niet noemen.
Maar ik vind sommige opmerkingen weinig getuigen tegenover de fans van de tegenpartij, immers hoe lang stond Heerenveen bovenaan?
En hoe lang staat Tilburg bovenaan slechts 1 dag wat dat betreft zijn dit uitspraken die zeer gevaarlijk zijn, immers de nummer 1 worden is makkelijker dan de nummer 1 zijn ;)

Martijn Snoeren
30 januari 2008, 17:01
Ook al mag ik graag naar het ijshockey kijken, echter is dit vanuit een oogpunt m.b.t hobby/werk dus een echte fan wil ik mij niet noemen.

INDERDAAD:wtf::blablabla:

Jordy Rutten
30 januari 2008, 17:31

INDERDAAD:wtf::blablabla:

Nou niet beledigd gaan doen.

Want Michel maakt wel degelijk een goed punt. Jullie lol kan zo weer ten einde zijn.

Piet de Kort
30 januari 2008, 18:18
Nou niet beledigd gaan doen.

Want Michel maakt wel degelijk een goed punt. Jullie lol kan zo weer ten einde zijn.

Welke lol, Jordy! Kareltje was boos! Ik moest om de felicitaties vragen! Dat is toch niet lollig! ::happy::::wavetowel::::devildance::

Herman Herregraven
30 januari 2008, 18:55
Welke lol, Jordy! Kareltje was boos! Ik moest om de felicitaties vragen! Dat is toch niet lollig!
Waarom wil jij dan gefeliciteerd worden Piet...???
Heb je ook meegespeeld...???

Gerrit Hof
30 januari 2008, 19:13
Welke lol, Jordy! Kareltje was boos! Ik moest om de felicitaties vragen! Dat is toch niet lollig! ::happy::::wavetowel::::devildance::

Piet hierbij ook nog de felicitaties van mij, 7234 infantiele postings, ik vind het héél knap.:rolleyes:

Jordy Rutten
30 januari 2008, 19:20

Precies, die lol Pietje ;)

Harry Batist
30 januari 2008, 19:50
Leer toch eens om niet te reageren op die 7.234 stompzinnige berichten

Joep Versteden
30 januari 2008, 19:54

517 in die drie maanden dat Den Haag nu eindelijk eens meedoet is anders ook niet mis ::hyper::

Jordy Rutten
30 januari 2008, 20:01

Meestal moet ik wel grinniken om die stomzinnige berichten van Pietje. Het zijn 7234 stompzinnige berichten, maar ze behouden wel de sfeer hier.::party::

Ik vraag me nou al af wat er in het 7235e stompzinnige bericht zou staan.::hyper::

Roger W. de Groot
30 januari 2008, 20:09
Een beetje een vreemd topic.
Het seizoen is nog bezig dus de titel "we are the number one'' had beter "we are number one at this moment" kunnen heten.
Naast een beetje ego?stisch vind ik het ook een beetje egocentrisch aangezien de fans niet nummer 1 zijn, maar de spelers.
Immers zij verrichten het meeste werk.
Maar ik vind sommige opmerkingen weinig getuigen tegenover de fans van de tegenpartij, immers hoe lang stond Heerenveen bovenaan?
En hoe lang staat Tilburg bovenaan slechts 1 dag wat dat betreft zijn dit uitspraken die zeer gevaarlijk zijn, immers de nummer 1 worden is makkelijker dan de nummer 1 zijn ;)

We zijn nog steeds regerend landskampioen en bekerwinnaar Michel, daar mag Tilburg best trots op zijn. Tevens zijn de fans wel degelijk number 1, er zaten gister weer 2100 mensen in Stappengoor op een doordeweekse dinsdag. Een oefenpotje tegen Groningen zitten er ook 1500. Zonder deze grote achterban ook geen Tilburg Trappers. Dus mag het publiek best "we are number one"zingen, wat overigens gewoon is afgeleid van het woosh liedje.
Een fan is trots op zijn club en draagt dat uit, of je nou voor Tilburg, Heerenveen of Groningen bent dat maakt niet uit. Maar jij bent geen fan zeg je zelf, dus kun je dat ook niet begrijpen. Schoenmaker blijf bij je leest ;)

Harry Batist
30 januari 2008, 20:11
517 in die drie maanden dat Den Haag nu eindelijk eens meedoet is anders ook niet mis ::hyper:: Joep je snapt het niet helemaal, ik heb het niet over het aantal maar om de inhoud van de berichten, reageer volgende keer na goed lezen ::hyper::

Joep Versteden
30 januari 2008, 20:18
Joep je snapt het niet helemaal, ik heb het niet over het aantal maar om de inhoud van de berichten, reageer volgende keer na goed lezen ::hyper::

Jawel hoor, ik heb het prima gelezen Harry, denk daar maar even over na ::party::

Harry Batist
30 januari 2008, 20:20
Jawel hoor, ik heb het prima gelezen Harry, denk daar maar even over na ::party:: Slaap lekker

Michel Hulshof
30 januari 2008, 21:02
We zijn nog steeds regerend landskampioen en bekerwinnaar Michel, daar mag Tilburg best trots op zijn. Tevens zijn de fans wel degelijk number 1, er zaten gister weer 2100 mensen in Stappengoor op een doordeweekse dinsdag. Een oefenpotje tegen Groningen zitten er ook 1500. Zonder deze grote achterban ook geen Tilburg Trappers. Dus mag het publiek best "we are number one"zingen, wat overigens gewoon is afgeleid van het woosh liedje.
Een fan is trots op zijn club en draagt dat uit, of je nou voor Tilburg, Heerenveen of Groningen bent dat maakt niet uit. Maar jij bent geen fan zeg je zelf, dus kun je dat ook niet begrijpen. Schoenmaker blijf bij je leest ;)

Ik ben fan in andere disciplines van sport, maar dan zeg ik ook niet dat "wij de kampioenen" zijn.
Immers het team of de individuele sporter behaald zijn/haar glorie en het publiek kan dan wel morele steun bieden, maar het lijkt mij vreemd dat de fans en het team de resultaten samen behalen.
Overigens zijn de Friezen wat nuchterder blijkt wel, want volgens mij is er geen 1 Fries die na nog geeneens 24 uur al "schreeuwt" we are number one.
Immers zoals ik al eerder zei een nummer 1 positie behalen is makkelijker dan hem behouden.
En veelal is het van de daken schreeuwen "wij zijn de beste" veelal de goden verzoeken.
Op het eind van de competitie is het heel wat anders om zoiets te roepen, maar ja het gezegde luidt niet voor niets hoe dichter bij Dordt hoe rotter het wordt::hyper::

Luitzen van der Heide
30 januari 2008, 21:16
Tuurlijk mogen de TT-Fan`s van de daken schreeuwen dat zij "Number one" zijn. Dat is toch een legitiem gevoel. Het staat aleen wel een beetje arogant wetende dat er nog minimaal 12 wedstrijden moeten worden gespeeld voordat ze zich echt weer een tijdje Number one mogen noemen.

Aan het einde van de rit zal het wel duidelijk worden of Geleen, Den Haag of Heerenveen eindelijk eens de ban hebben kunnen breken....... en ach, tot die tijd is het niet belangrijk wie wat roept toch.......!!!

Jan Been
30 januari 2008, 21:19

Zo gezellig is dat vak helemaal niet Piet,hoor je alleen maar als er niet wordt gefloten als een speler van Tilburg wordt gecheckt en als er een goal valt voor de rest is het erg stil in Tilburg.::sleep::

Piet de Kort
30 januari 2008, 21:47
Zo gezellig is dat vak helemaal niet Piet,hoor je alleen maar als er niet wordt gefloten als een speler van Tilburg wordt gecheckt en als er een goal valt voor de rest is het erg stil in Tilburg.::sleep::

Ik bedoelde JAN HOFSTEDE, geen Jan Been! Was hoge staantribune in Glanerbrook afgelopen zaterdag wel gezellig dan! ::party::

Jan Been
30 januari 2008, 21:54
Ik bedoelde JAN HOFSTEDE, geen Jan Been! Was hoge staantribune in Glanerbrook afgelopen zaterdag wel gezellig dan! ::party::

Dat wordt hier ook niet verteld, Vak F moet toch zo gezellig zijn volgens jou????
Ik vindt het maar een dooie boel Vak F.
Als het voor jullie saai is raad ik aan naar een andere sport te gaan zoeken.::hyper::

Piet de Kort
30 januari 2008, 22:06
Dat wordt hier ook niet verteld, Vak F moet toch zo gezellig zijn volgens jou????
Ik vindt het maar een dooie boel Vak F.
Als het voor jullie saai is raad ik aan naar een andere sport te gaan zoeken.::hyper::

Hoezo sport! Ik kom niet voor de muziek en ook niet voor het vak! Ik zit er wel ja! Maar ik kom voor het ijshockey; DESTIL TRAPPERS TILBURG! En ze zijn goed, hé jan! Mag je best toegeven hoor! Doe ik ook als een ander team beter is! ::wavetowel::::jokersmile::::happy::

Piet de Kort
30 januari 2008, 22:08
Jawel hoor, ik heb het prima gelezen Harry, denk daar maar even over na ::party::

Haagse Harry kan daar niet tegen, Joep! En al helemaal niet als een Destil Trappers fan dat zegt! ::hyper:: Ik blijf wel on topic want: we are still number one!!! ::happy::

Bram Snoeren
30 januari 2008, 22:10
Oke ik geef het openlijk toe aan de Flyers supporters ......jullie hebben een beter team.
Aan onze Limburgse vrienden....... ja jullie knikkeren ons wel even uit de finale.
Ik zet mijn blauw gele bril af...... wij...uuuuh sorry......de Destil Trappers maken geen enkele kans op het kampioenschap.
Zo nu ben ik eerlijk en heb geen gekleurde bril op ben niet arrogant.
Wat willen jullie nou........de rest van Nederland.......als jullie dan ook eens eerlijk zijn dan weten jullie allemaal hoe het er werkelijk voor staat........citaat van mij zelf...........als de Tilburgse diesel loopt is er geen houden meer aan.

Laurens de Jager
30 januari 2008, 22:12
Amen Bram!

Piet de Kort
30 januari 2008, 22:13
Oke ik geef het openlijk toe aan de Flyers supporters ......jullie hebben een beter team.
Aan onze Limburgse vrienden....... ja jullie knikkeren ons wel even uit de finale.
Ik zet mijn blauw gele bril af...... wij...uuuuh sorry......de Destil Trappers maken geen enkele kans op het kampioenschap.
Wat willen jullie nou........de rest van Nederland.......als jullie dan ook eens eerlijk zijn dan weten jullie allemaal hoe het er werkelijk voor staat........citaat van mij zelf...........als de Tilburgse diesel loopt is er geen houden meer aan.

Arrogant ventje! ::hyper::

Bram Snoeren
30 januari 2008, 22:15
wie IK ????

Bartele de Boer
30 januari 2008, 22:16
Bram Snoeren":
weten jullie allemaal hoe het er werkelijk voor staat........citaat van mij zelf...........als de Tilburgse diesel loopt is er geen houden meer aan.[/quote]

Toch vond ik de diesel gisterenavond niet echt goed lopen.
Hebben jullie er wel winter diesel in?::brrrr::

Nee alle gekheid op een stokje.
Defence was goed maar werd gisteren ook wel een paar keer doorheen gereden.
De offence vond ik gisteren matig.

Maar toegeven jullie maakten het beter af. (geluk?)

Jan Been
30 januari 2008, 22:17
::hyper:: Ik blijf wel on topic ::happy::

Alleen als het jou uit komt pietje,maar nu even wat anders blijven jullie ook Number one in vrije tijds boksen.::party::::party::

Joep Versteden
30 januari 2008, 22:18
weten jullie allemaal hoe het er werkelijk voor staat........citaat van mij zelf...........als de Tilburgse diesel loopt is er geen houden meer aan.

Toch vond ik de diesel gisterenavond niet echt goed lopen.
Hebben jullie er wel winter diesel in?::brrrr::

Nee alle gekheid op een stokje.
Defence was goed maar werd gisteren ook wel een paar keer doorheen gereden.
De offence vond ik gisteren matig.

Maar toegeven jullie maakten het beter af. (geluk?)[/quote]

Moet je nagaan wat er gebeurd was als de offence wel op dreef was geweest... ;-)

Piet de Kort
30 januari 2008, 22:19
Alleen als het jou uit komt pietje,maar nu even wat anders blijven jullie ook Number one in vrije tijds boksen.::party::::party::

Ja, ik denk van wel! En jullie! Allemaal zondag in onderbroek naar de Stappegoor Arena! Alle spelers van IETURS voorop! ::hyper::

Bram Snoeren
30 januari 2008, 22:20
Oke dat ben ik met je eens, en natuurlijk is er van Trappers te winnen alleen moet je als tegenstander zorgen dat je beter en scherper bent op het juiste moment.

Jan Been
30 januari 2008, 22:23
Ja, ik denk van wel! En jullie! Allemaal zondag in onderbroek naar de Stappegoor Arena! Alle spelers van IETURS voorop! ::hyper::

Denk het wel Pietje,met de kruikenziekers voorop in hun gele onderbroeken.::hyper::

Piet de Kort
30 januari 2008, 22:25
Denk het wel Pietje,met de kruikenziekers voorop in hun gele onderbroeken.::hyper::

Blauw/geel Jan! ::party::

Bram Snoeren
30 januari 2008, 22:26
Das een sterke Jan....flauw maar toch, ik heb voor de zekerheid de draadjes van de KLOK van de Stappegoorarena van de tijdstraffen van de tegenstander losgemaakt dan loopt de straf nooit af kunnen wij Zondag teminste een keer winnen van de IETU::penaltybox::RS

Bram Snoeren
30 januari 2008, 22:30
Pietje heb ik Jan nu tot zwijgen gebracht???

Jan Been
30 januari 2008, 22:32
Blauw/geel Jan! ::party::

Wist niet dat je ook in de kleur blauw kon pissen Piet,maar dat vraag ik wel na bij een boksschool.::catfight::::tease::

Piet de Kort
30 januari 2008, 22:32
Pietje heb ik Jan nu tot zwijgen gebracht???

Ben bang van niet, Bram! Jantje weet altijd wel iets, wel vaak het zelfde maar toch! Ut is un goei menneke! ::hyper::

Bram Snoeren
30 januari 2008, 22:35
Oke ben ik ook wel met je eens, wat is jou voorspelling voor Zondag Treppertjes vs Ieturs

Jan Been
30 januari 2008, 22:37
Oke ben ik ook wel met je eens, wat is jou voorspelling voor Zondag Treppertjes vs Ieturs

Voor mij maakt het niets meer uit wat de uitslag wordt,4e plaats is een mooie uitgangs positie om als underdog te beginnen.:thumsup:

Piet de Kort
30 januari 2008, 22:40

7-2 Bram! Destil Trappers Tilburg doet het rustig aan! :Michel:

Piet de Kort
30 januari 2008, 22:41
Voor mij maakt het niets meer uit wat de uitslag wordt,4e plaats is een mooie uitgangs positie om als underdog te beginnen.:thumsup:

Hahahahaha, underdog! Bestaat dat woord bij jullie nog! ::hyper::

Puk Daniels
30 januari 2008, 22:59

Bram, blijf even bij de les. Wij knikkeren jullie er in de halve finale uit. Jullie seizoen zit er dus bijna op.
Geniet dus van die laatste paar wedstrijden van Tilburg en kom daarna gerust in Geleen en Den Haag naar de finale kijken.
Geen gekleurde bril, maar een glazen bol.

Puk Daniels
30 januari 2008, 23:01

Piet, jij hebt het in de gaten. Wat weet ik nog niet precies, maar daar komen we samen wel achter.

Piet van den Hout
31 januari 2008, 11:41

En als de rest dat ook doet kan het hier nog gezellig worden op het forum.
Ze zeuren wel over ons maar zijn zelf geen haar beter.

Martijn Snoeren
31 januari 2008, 18:06
Bram, blijf even bij de les. Wij knikkeren jullie er in de halve finale uit. Jullie seizoen zit er dus bijna op.
Geniet dus van die laatste paar wedstrijden van Tilburg en kom daarna gerust in Geleen en Den Haag naar de finale kijken.
JAJA EN::withstupid::

Michel Heerkens
31 januari 2008, 18:42
Sven heeft andere regels! En een ander spelregelboekje! ::hyper::Ja, in het belgisch..... ::hyper::

Michel Heerkens
31 januari 2008, 18:53
Helemaal mee eens.
Maar nogmaals ik weet natuurlijk niet of dit allemaal letterlijk is gebeurd. Ik kan het mij niet voorstellen dat een ervaren coach zo gefrustreerd reageerd. Zeker niet na hetgeen er afgelopen seizoen is gebeurd en eerst een schorsing zou krijgen!!!!Het bewuste incident met Alex Andjelic heb ik gemist. Na afloop van de wedstrijd zag ik wel dat een aantal spelers van Heerenveen op oorlogspad waren, onder andere Ivanov. Door adequaat ingrijpen van de lines(wo)men is een flinke knokpartij bij het handenschudden voorkomen.

Nu we het toch over frustraties hebben, er waren bij Heerenveen wel meer spelers die overduidelijk blijk gaven aan hun frustraties waarbij Jeff Moor het meest spreekwoordelijke voorbeeld was. Ook Aleksander Panchenko kun je in dit rijtje plaatsen. Misschien te overgemotiveerd om de nederlaag van 16 januari goed te maken ??? ::whistle::

Bram Snoeren
31 januari 2008, 19:06

Best Puk ik was goed bij de les want het is nogal duidelijk als de Eaters ons uit de halve finale knikkert dat je dan toch echt geen finale speelt, maar goed.
Maar wij TILBO`s worden vaak als arrogant en weet ik veel nogal meer uitgemaakt maar als ik jouw.... nee niet jij alleen maar meerdere Geleen aanhang uitspraken hoor doen als "ons" uit de halve finales te houden en Tilburg en Geleen hebben al 7 keer tegen elkaar gespeeld onderlinge verhouding 7-0, dan zal de halvefinales met hoogstwaarschijnlijk een best off 7 met vier thuis wedstrijden voor Tilburg dit wel verliezen van de IETURS.
Wat is dit dan voor houding Puk, .......arrogant of naief misschien.
Misschien is het nu weer de tijd om de rubriek "klok of knokken in het openbaar" erbij te halen, maar als het jullie idd wel lukt om Tilburg uit te schakelen dan mogen jullie van mij en dat meen ik oprecht.........ook kampioen van Nederland worden.
Bonbon schaaltje en beker zijn toch al van ons.::party::::champ::

Jordy Rutten
31 januari 2008, 19:39
Vaak zat heb ik de Tilburgers arrogant genoemd. En ik vind het niet leuk om te zeggen: maar ze hebben wel gelijk...
Tilburg is gewoon een van de sterksten in de competitie. Geleen: Ik gun jullie de overwinning echt! Zeker tegen den treppertjes, maar de kans is niet zo groot...
Dus om de Tilburgers om deze uitspraken arrogant te noemen vind ik niet juist.

(jaja Tilbo's...steun uit onverwachte hoek)

Wij knikkeren jullie er in de halve finale uit.

Ik zou het fantastisch vinden!:mrgreen:
Als Eaters Geleen in de finale staan, zorg ik dat ik aan kaartjes kom!::limburg::

Piet de Kort
31 januari 2008, 22:16
Vaak zat heb ik de Tilburgers arrogant genoemd. En ik vind het niet leuk om te zeggen: maar ze hebben wel gelijk...
Tilburg is gewoon een van de sterksten in de competitie. Geleen: Ik gun jullie de overwinning echt! Zeker tegen den treppertjes, maar de kans is niet zo groot...
Dus om de Tilburgers om deze uitspraken arrogant te noemen vind ik niet juist.

(jaja Tilbo's...steun uit onverwachte hoek)

Ik zou het fantastisch vinden!:mrgreen:
Als Eaters Geleen in de finale staan, zorg ik dat ik aan kaartjes kom!::limburg::

Is zeker je 3e club waar je een zwak hart voor hebt, Jordy! ::hyper::

Puk Daniels
31 januari 2008, 22:51
Best Puk ik was goed bij de les want het is nogal duidelijk als de Eaters ons uit de halve finale knikkert dat je dan toch echt geen finale speelt, maar goed.
Maar wij TILBO`s worden vaak als arrogant en weet ik veel nogal meer uitgemaakt maar als ik jouw.... nee niet jij alleen maar meerdere Geleen aanhang uitspraken hoor doen als "ons" uit de halve finales te houden en Tilburg en Geleen hebben al 7 keer tegen elkaar gespeeld onderlinge verhouding 7-0, dan zal de halvefinales met hoogstwaarschijnlijk een best off 7 met vier thuis wedstrijden voor Tilburg dit wel verliezen van de IETURS.
Wat is dit dan voor houding Puk, .......arrogant of naief misschien.
Misschien is het nu weer de tijd om de rubriek "klok of knokken in het openbaar" erbij te halen, maar als het jullie idd wel lukt om Tilburg uit te schakelen dan mogen jullie van mij en dat meen ik oprecht.........ook kampioen van Nederland worden.
Bonbon schaaltje en beker zijn toch al van ons.::party::::champ::

Bram, dit klinkt al een stuk genuanceerder dan het epistel waar ik op reageerde. Als straks de play-offs beginnen staat voor iedereen de teller weer op 0 winst- en verliespartijen. Hoewel alle winstkansen in het Tilburgs voordeel lijken te zijn is de race nog niet gelopen, dat leek vorig jaar ook zo voor de Eaters te zijn.
Laten we maar zien wat er van komt, maar blaas niet vanaf het begin van het seizoen al hoog van de toren dat je kampioen bent. Dan loop je het risico, als je al te koop loopt met een gewonnen koekjesschaal en een melkbus (ongeveer de Tilburgse denigrerende bewoordingen voor deze door anderen toch wel gewilde prijzen), als arrogant betiteld te worden.
In ieder geval fijn te constateren dat onder veel fans van andere clubs de wens leeft dat, wanneer zij zelf geen kampioen worden, zij het liefst de titel naar de Eaters zien gaan. Ik hoop dat dit onze jongens een extra stimulans geeft om Tilburg er in de halve finale uit te knikkeren. Ik hoop dan ook dat jullie dan ook in grote getalen de Eaters komen aanmoedigen wanneer zij in de finale tegen Den Haag moeten strijden. Misschien dat we dan aan jullie wens kunnen voldoen. Bij voorbaat alvast een welgemeend bedankt!

Puk Daniels
31 januari 2008, 22:57
Is zeker je 3e club waar je een zwak hart voor hebt, Jordy! ::hyper::

Enne Piet, jij hebt toch ook een zwakje voor de Eaters, of niet?
Als ik af en toe jouw stechelpartijtjes op het forum met Eater-schrijvers zie denk ik soms wel eens aan dat bekende duitse gezegde (wat ik misschien niet goed kan schrijven): Wass sich liebt, dat neckt sich! En dan zit ik mij stiekempjes te verkneukelen dat ik dat in de gaten heb ......! Jij vindt ze leuk!

Piet de Kort
1 februari 2008, 08:05
Enne Piet, jij hebt toch ook een zwakje voor de Eaters, of niet?
Als ik af en toe jouw stechelpartijtjes op het forum met Eater-schrijvers zie denk ik soms wel eens aan dat bekende duitse gezegde (wat ik misschien niet goed kan schrijven): Wass sich liebt, dat neckt sich! En dan zit ik mij stiekempjes te verkneukelen dat ik dat in de gaten heb ......! Jij vindt ze leuk!

Je hebt gelijk, Puk! Ik zou het zielig vinden indien IETURS de pay-offs weer niet zou halen!!! ::hyper::

En verders vind ik het altijd wel leuk vertoeven in de Glanerbrook! Lekker ontspannen naar het ijshockey omdat je opzekers weet dat Destil Trappers Tilburg toch wel wint in Glanerbrook! ::wavetowel::
En indien dan ook nog iemand de bekertjes meeneemt voor de Tilburgse schrobbelér, kan een avond niet meer stuk! :drinkers:

P.s. ALAAF!!!::jokersmile::

Puk Daniels
1 februari 2008, 19:25
Je hebt gelijk, Puk! Ik zou het zielig vinden indien IETURS de pay-offs weer niet zou halen!!! ::hyper::

En verders vind ik het altijd wel leuk vertoeven in de Glanerbrook! Lekker ontspannen naar het ijshockey omdat je opzekers weet dat Destil Trappers Tilburg toch wel wint in Glanerbrook! ::wavetowel::
En indien dan ook nog iemand de bekertjes meeneemt voor de Tilburgse schrobbelér, kan een avond niet meer stuk! :drinkers:

P.s. ALAAF!!!::jokersmile::

Eindelijk kom de echte Piet beetje bij beetje uit de kast. Ik zou het niet alleen zielig vinden als de Eaters de play offs niet halen, ik zou het zelfs een wanprestatie vinden. Ik ben nog erger dan jij!!!
Tussen al die leuke Eatersfans vind je het zelf nog leuk als Tilburg niet zou winnen. Daar ben je over enkele weken zo aan gewend.
We nemen dan ook nog zelf de bekertjes mee omdat wij weten dat je met al die kleine bekertjes veel meer mensen een plezier kunt doen dan met die ene grote beker!
Helaas kan ik zondag niet komen, anders zou ik met jou best wel eens een flesje Schrobbel?r willen delen uit die grote beker.

Piet de Kort
2 februari 2008, 11:08
Helaas kan ik zondag niet komen, anders zou ik met jou best wel eens een flesje Schrobbel?r willen delen uit die grote beker.

Alweer niet! Wat is nu weer jouw excuus!!!! ::hyper::

Jan Been
2 februari 2008, 11:13
Alweer niet! Wat is nu weer jouw excuus!!!!

Misschien kom ik wel Pietje,doen wij dan samen de polonaise in Vak F.::hyper::En de vissekom.::hyper::

Joep Versteden
2 februari 2008, 12:01

Dan regel je die fles maar voor de wedstrijd van vanavond in Glanerbrook Puk. Kom ik hem wel mee leegdrinken als ik jullie aanmoedig tegen de Vliegertjes :wink:

Piet de Kort
2 februari 2008, 12:08
Dan regel je die fles maar voor de wedstrijd van vanavond in Glanerbrook Puk. Kom ik hem wel mee leegdrinken als ik jullie aanmoedig tegen de Vliegertjes :wink:

Dus je laat een middag/avond/nacht Gruninge schieten, Joep! ::happy::

Frank Mares
2 februari 2008, 12:16
Ik kom misschien ook naar tilburg maar ga geen polonaise lopen

Joep Versteden
2 februari 2008, 12:17
Dus je laat een middag/avond/nacht Gruninge schieten, Joep! ::happy::

Ja Piet, maar ik blijf uiteraard het blauwgele doel dienen: ik schreeuw de Ieturtjes naar een overwinning zodat de Friezeveners niet meer langszij kunnen komen. Je moet er wat voor overhebben he? ::hyper::

Frank Mares
2 februari 2008, 12:18
Symphatiek van je Joep

Puk Daniels
2 februari 2008, 12:22
Alweer niet! Wat is nu weer jouw excuus!!!! ::hyper::

Hou het op werk. Ik had het graag anders gewild.
Maar in de play offs nog 2 kansen, waarschijnlijk met 2 overwinningen! Anders zou mijn glazen bol jokken.

Puk Daniels
2 februari 2008, 12:27
Ja Piet, maar ik blijf uiteraard het blauwgele doel dienen: ik schreeuw de Ieturtjes naar een overwinning zodat de Friezeveners niet meer langszij kunnen komen. Je moet er wat voor overhebben he? ::hyper::

Als mijn glazen bol voorspelt dat Geleen Tilburg in de halve finales uitschakelt zou ik maar voor de Friezenveeners roepen.
Of je hebt stiekem een heel andere reden om naar de Eaters te komen kijken ......

Net zoals ik Piet doorheb, zo heb ik jou ook door!!!

Ferdinand van Berlo
2 februari 2008, 12:29
Hou het op werk. Ik had het graag anders gewild.
Maar in de play offs nog 2 kansen, waarschijnlijk met 2 overwinningen! Anders zou mijn glazen bol jokken.

heb je nog garantie op die bol van je? anders zou ik hem maar eens snel terugbrengen!::hyper::::hyper::::hyper::::hyper::

Puk Daniels
2 februari 2008, 12:35
heb je nog garantie op die bol van je? anders zou ik hem maar eens snel terugbrengen!::hyper::::hyper::::hyper::

Die glazen bol deed het afgelopen zaterdag perfect. Dat de voorspelling tot op de goal nauwkeurig was voorspeld kun je aan Emile, Piet en Joep vragen.

Maar is het jouw bedoeling dat ik de bol wegbreng omdat de voorspelling je de bibbers bezorgt? Helaas, de toekomst ligt al vast. Ook als ik de bol nu terug breng: ik heb de toekomst immers al gezien!!!!

::party:: Alaaaaaf

Ferdinand van Berlo
2 februari 2008, 12:38
Die glazen bol deed het afgelopen zaterdag perfect. Dat de voorspelling tot op ge goal nauwkeurig was voorspeld kun je aan Emile, Piet en Joep vragen.

Maar is het jouw bedoeling dat ik de bol wegbreng omdat de voorspelling je de bibbers bezorgt? Helaas, de toekomst ligt al vast. Ook als ik de bol nu terug breng: ik heb de toekomst immers al gezien!!!!

de uitslag had je inderdaad goed voorspelt. het enige waar ik op dit moment bibbers van krijg is het weer buiten.
::party::::jokersmile::::hyper::

Geert van der Meulen
2 februari 2008, 12:41
Helaas, de toekomst ligt al vast. Ook als ik de bol nu terug breng: ik heb de toekomst immers al gezien!!!!

Voordat je die bol terugbrengt: spelen we nou over vijf jaar met minder imports of met meer?::party::

Puk Daniels
2 februari 2008, 12:54
Voordat je die bol terugbrengt: spelen we nou over vijf jaar met minder imports of met meer?::party::

Helaas kan ik dat niet zien. Teveel onbekende namen waarvan ik niet kan zien of ze in Nederland zijn geboren. Ik zie wel dat er de komende jaren steeds meer een roep is naar nivellering, maar dat roepen ze nu ook al.
Daar maak ik uit op dat men over 5 jaar mogelijk nog niet veel verder is als nu.
Een uitdaging dus om het ongelijk van mijn bol te bewijzen.