PDA

View Full Version : Kaartverkoop Praag/Stockholm

Abe Brouwer
29 januari 2008, 10:45
Kaarten voor Senators-Penguins gaan op 20 februari om 9.00 in de verkoop. Ik wacht nog op antwoord van mijn email naar Praag.

Abe Brouwer
29 januari 2008, 11:26
Ik wacht nog op antwoord van mijn email naar Praag.
Net ontvangen. Men weigert een datum te noemen. Wel wordt aangeraden om regelmatig de volgende website in de gaten te houden: www.sazkaticket.cz (http://www.sazkaticket.cz)

Jan Tetteroo
29 januari 2008, 12:55
Kaarten voor Senators-Penguins gaan op 20 februari om 9.00 in de verkoop. Ik wacht nog op antwoord van mijn email naar Praag.
Via welk kanaal komen de kaartjes voor Stockholm in de verkoop, Abe?

Jos Buter
29 januari 2008, 15:04
Net ontvangen. Men weigert een datum te noemen. Wel wordt aangeraden om regelmatig de volgende website in de gaten te houden: www.sazkaticket.cz (http://www.sazkaticket.cz)

Hmmmm..... even die ticket-site doorgelopen.

Als ik het goed begrepen heb sturen ze de tickets niet op en kun je ze alleen in Tjechie zelf ophalen bij een Sazka verkoop-punt.

Als dat zo is, wordt het knap lastig om tickets te krijgen. Of zie ik dat nou verkeerd?

.

Theo Haan
29 januari 2008, 17:27
Hmmmm..... even die ticket-site doorgelopen.

Als ik het goed begrepen heb sturen ze de tickets niet op en kun je ze alleen in Tjechie zelf ophalen bij een Sazka verkoop-punt.

Als dat zo is, wordt het knap lastig om tickets te krijgen. Of zie ik dat nou verkeerd?

.

Kijk bij Ticket Sale> Terms and Conditions> Artikel 4, sub 3

Ralph Schraven
29 januari 2008, 18:01
via welke site zijn de tickets voor Stockholm verkrijgbaar?
Is die tijd van 09:00 Nederlandse tijd?
alvast bedankt voor de reactie.

Abe Brouwer
29 januari 2008, 22:23
via welke site zijn de tickets voor Stockholm verkrijgbaar?
Is die tijd van 09:00 Nederlandse tijd?
alvast bedankt voor de reactie.
www.globearenas.se (http://www.globearenas.se)
www.ticnet.se (http://www.ticnet.se)
Stockholm heeft dezelfde tijd als Nederland.

Danny de Bruijn
30 januari 2008, 08:55

@abe is het ook al bekent wanneer de wedstrijd gespeelt gaat worden??????
ik zelf zou graag naar de sens gaan kijken dus dat wordt optijd achter de computer zitten.::party::::hyper::

Susan Stel
30 januari 2008, 17:10
Wij gaan zeker naar de pens als we kaarten kunnen krijgen. Hebben jullie enig idee wat ze gaan kosten ?

Abe Brouwer
31 januari 2008, 10:55
Wij gaan zeker naar de pens als we kaarten kunnen krijgen. Hebben jullie enig idee wat ze gaan kosten ?
Voor Londen waren de prijzen ongeveer 40-80-120euro. Voor Stockholm zal het wellicht iets hoger liggen gezien de beperkte capaciteit van bijna 14000. Ik denk zelf tussen 50 en 150 euro.

Susan Stel
31 januari 2008, 12:33
Bedankt voor de info

Ro Herregraven
31 januari 2008, 21:19

Waarom vind ik alleen maar info over evenementen uit 2006 op die site?

Abe Brouwer
1 februari 2008, 08:49
Waarom vind ik alleen maar info over evenementen uit 2006 op die site?
Omdat je de site niet goed leest?
Uit het volgende artikel www.radio.cz/en/article/100108 (http://www.radio.cz/en/article/100108) blijkt dat kaarten pas in maart of april in de verkoop gaan. De duurte kaarten gaan 6000 kronen kosten, ongeveer 215 euro.

Susan Stel
1 februari 2008, 09:24
Lijkt mij ook logischer maart/april aangezien de NHLPA nog geen toestemming heeft gegeven

Abe Brouwer
10 februari 2008, 19:52
Voor Bern lijkt het erop dat er weinig kaarten beschikbaar zullen zijn aangezien seizoenkaarthouders van SC Bern vrijwel zeker voorrang krijgen.

Susan Stel
14 februari 2008, 13:52
Ik heb van iemand uit Zweden vernomen dat de kaartverkoop aanstaande woensdag begint maar als ik op de site van globe arena in Stockholm kijk zie ik alleen een klein berichtje in het Zweeds ik heb een vermoeden dat de kaarten niet via internet de verkoop ingaan. Weet misschien 1 van jullie hoe dat zit ?

Abe Brouwer
15 februari 2008, 10:07
Ik heb van iemand uit Zweden vernomen dat de kaartverkoop aanstaande woensdag begint maar als ik op de site van globe arena in Stockholm kijk zie ik alleen een klein berichtje in het Zweeds ik heb een vermoeden dat de kaarten niet via internet de verkoop ingaan. Weet misschien 1 van jullie hoe dat zit ?
Ik heb het gezien. En op de Engelse versie van de site staat het bericht er niet op. Er staat ook geen verdere info op de Zweedse versie. Of het telefonisch of via internet kan: de boel kan woensdagochtend behoorlijk overbelast raken..............

Susan Stel
15 februari 2008, 10:19
Heel raar inderdaad gelukkig woont die vriend van ons in Stockholm en gaat hij naar de Globe Arena om kaartjes te halen. Ik heb een vermoede dat ze eerst via de kassa van Globe Arena verkocht gaan worden en dan misschien als er nog kaartjes over zijn via internet of telefoon.

Susan Stel
17 februari 2008, 18:32
Echt heel raar je leest nergens wat over tickets behalve dat kleine stukje op www.globearenas.se (http://www.globearenas.se) in het Zweeds terwijl de kaart verkoop al woensdag begint.

Abe Brouwer
17 februari 2008, 18:59
Echt heel raar je leest nergens wat over tickets behalve dat kleine stukje op www.globearenas.se (http://www.globearenas.se) in het Zweeds terwijl de kaart verkoop al woensdag begint.
Zelfs geen info over toegangsprijzen.

Susan Stel
17 februari 2008, 22:50
Nee alleen wanneer de wedstrijden zijn en wanneer de kaartverkoop begint

Susan Stel
19 februari 2008, 13:12
De prijzen staan eindelijk op internet op www.ticnet.se (http://www.ticnet.se) ze varieren van SEK 395 (EUR45) tot SEK 1095 (117). ze gaan morgen om 9 uur in de verkoop

Abe Brouwer
19 februari 2008, 16:19
Ik heb het gezien. Ook een mooi plattegrond van de Globe-arena waarin je kan zien hoeveel je kaartje kost. Valt me wel op dat beneden zitten achter doel bijna de helft goedkoper is dan beneden zitten aan de lange zijde. Nou maar hopen dat we morgenochtend er door komen en dat het systeem niet vastloopt..........

Jack Mulders
19 februari 2008, 16:36
Over Praag en Berlijn hoor je nagenoeg niets meer, jammer had wel naar Berlijn willen gaan voor een oefenpotje.

Susan Stel
19 februari 2008, 17:02
Inderdaad succes voor morgen zou wel fantastisch zijn als het lukt

Abe Brouwer
19 februari 2008, 17:13
Over Praag en Berlijn hoor je nagenoeg niets meer, jammer had wel naar Berlijn willen gaan voor een oefenpotje.
Voor Praag gaat de voorverkoop in maart of april starten. Rond Berlijn is het inderdaad stil. Het verhaal dat Eisbären Berlin tegen Tampa Bay gaat spelen lijkt tot nu toe een gerucht te zijn.

Jack Mulders
19 februari 2008, 20:58
Voor Praag gaat de voorverkoop in maart of april starten. Rond Berlijn is het inderdaad stil. Het verhaal dat Eisbären Berlin tegen Tampa Bay gaat spelen lijkt tot nu toe een gerucht te zijn.

Dan zal ik Praag in de gaten houden, thanks voor de info, Abe.

Berlijn zal ik wel uit me kop gaan zetten.

Emile Joosten
20 februari 2008, 00:16
Vandaag vanaf 9.00 uur via internet te bestellen.
Ik ga mijn best doen om wat kaarten te bemachtigen.
Later laat ik wel horen of ik tot de gelukkigen ga behoren (of niet)!
Het zal druk worden op de site.

Jack Mulders
20 februari 2008, 09:01
Sucses heren en dames, hoop dat jullie erdoor kunnen komen.

Eric van der Putten
20 februari 2008, 09:02
Ook succes vanaf deze kant, dat iedereen die kaartjes wil, ze ook kan krijgen! ::party::

Abe Brouwer
20 februari 2008, 09:10
Ik heb ze !!!!!!!!!!! Voor beide wedstrijden. Stockholm ik kom eraan!!!!!!
::party::

Jos Buter
20 februari 2008, 09:15
Zaterdag 4 October: Ottawa - Pittsburgh, Sectie B12, rij 5, st 68 & 69
Zondag 5 October; Pittsburgh, - Ottawa, Sectie A8, rij 3, st 6 & 7

Ik ben vooral erg blij met de stoelen op Zondag zoals jullie wel kunnen begrijpen :-)

.

Emile Joosten
20 februari 2008, 09:16
YESSSSS, we hebben kaarten voor zaterdag 4-10 en zondag 5-10 voor de wedstrijd Pittsburgh Pinguins - Ottawa Senators.

Als iemans goede reis- en verblijfsideëen heeft (Abe bijvoorbeeld!!), dan horen we dat graag.

Jos Buter
20 februari 2008, 09:22
Waar zit je Emile ? Heb je goede kaarten kunnen krijgen ?

groeten,

Jos

Abe Brouwer
20 februari 2008, 09:25
Jij ook al?

Jos Buter
20 februari 2008, 09:32
Jij ook al?

Ja. Ik ook. ::party::

Eric van der Putten
20 februari 2008, 09:39
Gefelicteerd!

Abe Brouwer
20 februari 2008, 09:42
YESSSSS, we hebben kaarten voor zaterdag 4-10 en zondag 5-10 voor de wedstrijd Pittsburgh Pinguins - Ottawa Senators.

Als iemans goede reis- en verblijfsideëen heeft (Abe bijvoorbeeld!!), dan horen we dat graag.
Ik kom niet vaak in Stockholm, maar qua prijsniveau is het te vergelijken met Londen.
Probeer deze site: www.tripadvisor.com (http://www.tripadvisor.com)

Ralph Schraven
20 februari 2008, 09:43
Voor Zaterdag hebben we tickets in Section A2 / Rij 17 / Seats 26-28 en voor Zondag section B22 / Rij 3 / Seats 28-30. Ik kan niet wachten tot het Oktober is!!!

Abe Brouwer
20 februari 2008, 09:56
Ik weet niet wat jullie ervaringen waren, maar het bestellen ging makkelijker dan ik dacht. Al ging het niet snel en moest ik af en toe een paar minuten wachten om er door te komen. Op dit moment is het geen probleem om op ticnet te komen. Ik zie wel dat vooral de zaterdagwedstrijd hard gaat.

Jos Buter
20 februari 2008, 11:14
Ik weet niet wat jullie ervaringen waren, maar het bestellen ging makkelijker dan ik dacht. Al ging het niet snel en moest ik af en toe een paar minuten wachten om er door te komen. Op dit moment is het geen probleem om op ticnet te komen. Ik zie wel dat vooral de zaterdagwedstrijd hard gaat.

Ik vond het ook relatief makkelijk. Ik had gisteravond al een account gemaakt zodat dat me niet zou kunnen ophouden.

En binnen 5 minuten had ik de eerste kaarten en 5 minuten daarna ook de tweede. Was wel even verbaasd dat je met 1 Creditcard maar 1 set tickets per dag kan bestellen, maar gelukkig ben ik in het bezit van meerdere dus dat loste zichzelf ook weer op.

Nu nog even een hotel en vluchten regelen. Heeft iemand nog suggesties qua hotel / buurt ?

Ralph Schraven
20 februari 2008, 11:34
inderdaad erg jammer dat je maar 1 set kunt bestellen per wedstrijd morgen nog maar een keer proberen. De kaarten voor Zaterdag vliegen de deur uit zie ik. Wij vliegen waarschijnlijk vanaf Weeze, Duitsland. http://www.airport-weeze.de/index.php?lang=nl. Ryanair vliegt ook vanaf Eindhoven. Je moet dan wel nog even 80 minuten met een pendel bus naar het centrum van stockholm. http://www.skavsta.se/en/ (vliegveld stockholm). kaartjes voor deze pendelbus kosten 249 SEK = 25 euro. http://www.flygbussarna.se/Default.aspx?lang=EN
(site pendelbussen). Als er nog iemand een leuk hotel weet ik hoor het graag.

Abe Brouwer
20 februari 2008, 12:08
Ryanair vliegt ook vanaf Eindhoven richting Stockholm. Je landt dan op Skavsta dat 100km van Stockholm en 7km vanaf Nyköping ligt.
Een andere lowcost airline is Sterling.dk die op Stockholm Arlanda vliegt. Jammer alleen dat de Arlanda Express (snelle trein naar Stockholm Centraal Station) peperduur is.

Abe Brouwer
21 februari 2008, 16:51
Beide wedstrijden zijn nu uitverkocht.

Jos Buter
21 februari 2008, 17:40
Een andere lowcost airline is Sterling.dk die op Stockholm Arlanda vliegt. Jammer alleen dat de Arlanda Express (snelle trein naar Stockholm Centraal Station) peperduur is.

Sterling.dk is wel een beetje verneukeratief qua tarieven. Ze adverteren met relatief goedkope prijzen, maar daar komt nog van allerlei bij (je moet extra betalen voor bagage inchecken, je stoel, en nog meer van die onzin) zodat je bijna net zo duur uit bent met een reguliere maatschappij.

Emile Joosten
21 februari 2008, 20:46
Waar zit je Emile ? Heb je goede kaarten kunnen krijgen ?

groeten,

Jos

Jawel, ik had nog redelijk wat keus.
Op zaterdag zitten we (Freek met vriendin en ik) in vak B11 en zondag in vak A17.
Het zou leuk zijn als we net als verleden jaar in Londen met alle Nederlanders ergens in een café kunnen afspreken. Maar dat is voor later.

Abe Brouwer
21 februari 2008, 22:04
De Globen Arena ligt in een complex Globen City. Dat is een gebied met 2 grote hallen: behalve de Globen Arena heb je ook nog de Hovet waar ook ijshockey gespeeld wordt. Maar beide hallen worden ook voor veel niet-ijshockey evenementen gebruikt. De eliteserieclub Djurgardens IF speelt in de Globen Arena terwijl een divisie lager in de Alsvenskan AIK en Hammarby IF in de Hovet spelen. Verder bevinden zich nabij de hal een overdekt winkelcentrum, restaurants en cafés. Het complex is eenvoudig per metro te bereiken.

Remco Bambacht
21 februari 2008, 22:04
Ik ben wel jaloers op jullie allemaal! Ondanks mijn recent opgelopen Toronto-koorts is Ottawa een geweldige ploeg! En dat tegen de Penguins met superster Evgeni :-)

Jos Buter
22 februari 2008, 11:18
Toronto-koorts

Daar wil toch niemand te lang aan lijden. Twee aspirientjes nemen met wat water en je bent er zo weer vanaf !

::afro::

.