View Full Version : Veel gehoord gerucht in Stappegoor Arena
Bram Snoeren
28 januari 2008, 14:11
Gisterenavond tijdens de wedstrijd Tilburg - Groningen deed het gerucht de ronde dat Destil Trappers Dave Bonk nog aan de selectie toevoegd voor de play offs we hebben tenslotte nog steed een IMPORT te ruil, wie o wie weet hier meer van.
Jij misschien Stijn, Piet of Ome Emile
Paul van Heertum
28 januari 2008, 14:15
Is te hopen.
Wanneer is hij klaar met zijn seizoen?
Laurens de Jager
28 januari 2008, 14:29
Ik ga er niet van uit dat dat zal gebeuren maar als dat het geval was vraag ik me af wat voor lijnen larry zou fixen. Het slaat nergens op maar ik kan het niet laten om mijn gedachte op de eerste 2 lijnen los te laten.
lijn 1: Bonk-Stienstra-de Wit
lijn 2: Lalonde-Bernakevitch-Bat
peace! ::hyper::
Bram Snoeren
28 januari 2008, 14:35
Daar kan ik geen antwoord opgeven Laurens want het gaat tenslotte maar om een gerucht.
Maar de eerst lijn zou ik never nooit wijzigen.
Laurens de Jager
28 januari 2008, 14:45
nee idd misschien speel ik ook teveel NHL '08 op de 360...:wink:
Vond het leuk om over te dagdromen maar jij zou de eerste lijn niet veranderen als dat het geval was? Ik vraag me af of deze lijn meer heeft gescoord dan de vorige eerste lijn.
Alhoewel dat moeilijk meten is vanwege de komst van groningen en andere factoren uiteraard.
Bram Snoeren
28 januari 2008, 14:50
Ach ik juich het toe als Dave zou komen maar hebben we dat nodig ?
Laurens de Jager
28 januari 2008, 15:01
Daar is toch een term voor? Overkill!!
Ik vind het niet nodig, team draait goed zo niks erbij niks eraf.
Annet Boers
28 januari 2008, 15:38
Gisterenavond tijdens de wedstrijd Tilburg - Groningen deed het gerucht de ronde dat Destil Trappers Dave Bonk nog aan de selectie toevoegd voor de play offs we hebben tenslotte nog steed een IMPORT te ruil, wie o wie weet hier meer van.
Lijkt me stug.......
http://www.etconline.de/index.php?para1=news¶2=show&news_id=2523
Gerucht ontkrachtigd?
Piet de Kort
28 januari 2008, 15:47
Lijkt me stug.......
http://www.etconline.de/index.php?para1=news¶2=show&news_id=2523
Gerucht ontkrachtigd?
Hoezo, Annet? Wanneer beginnen de play-offs? Kan nog makkelijk! ::hyper::
Annet Boers
28 januari 2008, 16:07
Je moet hem voor 31 januari onder contract hebben volgens IIHF regels of vergis ik me ontzettend?
Groetjes
Marc van de Wall
28 januari 2008, 16:14
Piet, heb je al een stijve??::jokersmile::
Robert R van Oort
28 januari 2008, 17:30
Je moet hem voor 31 januari onder contract hebben volgens IIHF regels of vergis ik me ontzettend?
Groetjes
Misschien is hij nog wel lid van de Trappers. Kan me goed herinneren dat Dave Livingston dit ook jaren zo was...
Peet van Raak
28 januari 2008, 17:37
Het seizoen van Crimmitschau duurt tot zondag 16 maart 2008. Daarna beginnen de playoffs nog waarvoor het team nog volop in de race is. Lijkt me dus een fabeltje dat we Dave Bonk dit seizoen nog in het geel-blauw zullen zien.
Piet de Kort
28 januari 2008, 18:07
Piet, heb je al een stijve??::jokersmile::
Nu op dit moment niet, Marc! Moet ik je op de hoogte houden? ::party::
Marc van de Wall
28 januari 2008, 18:27
Nu op dit moment niet, Marc! Moet ik je op de hoogte houden? ::party::
Mwa.....laat maar.
Jordy Rutten
28 januari 2008, 18:37
En zo is een thread over een mogelijke import van de Trappers veranderd in een thread over de geslachstdelen van meneer de Kort...
Ga zo door, heren!
Harm Wietze Oldersma
28 januari 2008, 19:00
En zo is een thread over een mogelijke import van de Trappers veranderd in een thread over de geslachstdelen van meneer de Kort...
Ga zo door, heren!
Misschien is 'tie ook wel ge?mporteerd Jordy...:wtf:
Joep Meijsen
28 januari 2008, 19:03
Misschien is hij nog wel lid van de Trappers. Kan me goed herinneren dat Dave Livingston dit ook jaren zo was...
Lid (in de andere betekenis) zijn van een club wil nog niet zeggen dat je speelgerechtigd bent. De IIHF heeft een internationale transfer afgegeven voor Dave Bonk voor Duitsland. Als hij de stap van Duitsland naar Nederland wil maken en ook nog speelgerechtigd wil zijn, heeft hij een nieuwe transfer nodig van de internationale bond. Deze stopt op 31 januari met het verstrekken van deze transfers, waarna de spelersmarkt pas weer kort voor de zomer opengaat.
Marc van de Wall
28 januari 2008, 20:07
Ga zo door, heren!
Ja.....lache he!!!
Piet de Kort
29 januari 2008, 08:36
Ga zo door, heren!
En dan zeggen ze dat ik altijd off-topic ga!!! Jordy, zeg maar Piet hoor! En als ik jouw hyves mag geloven, snap ik jou uitspraak over meneer wel! ::hyper::
Piet de Kort
29 januari 2008, 08:38
Misschien is 'tie ook wel ge?mporteerd Jordy...:wtf:
Harm, blijf on-topic anders wordt Haagse Harry boos! :blablabla:::luisterjongen::::wavetowel::
Abe Brouwer
29 januari 2008, 08:59
Onzingerucht. Tegen de tijd dat Bonk klaar is met het reguliere seizoen zal het seizoen in Nederland al zo'n beetje voorbij zijn. Zal niet het eerste onzingerucht zijn uit Tilburg.
Piet de Kort
29 januari 2008, 09:01
Onzingerucht. Tegen de tijd dat Bonk klaar is met het reguliere seizoen zal het seizoen in Nederland al zo'n beetje voorbij zijn. Zal niet het eerste onzingerucht zijn uit Tilburg.
Hij heeft het toch niet zo naar zin in Duitsland, Abe! Bij Destil Trappers Tilburg had hij dat wel! ::party::
Abe Brouwer
29 januari 2008, 09:06
Niet naar je zin hebben en goed presteren gaat lastig samen lijkt me.
Martijn Snoeren
29 januari 2008, 12:52
Daar is toch een term voor? Overkill!!
Ik vind het niet nodig, team draait goed zo niks erbij niks eraf.
Ben ik het niet mee eens! Het enige wat ons uiteindelijk zou kunnen gaan opbreken is dat er teveel goals van de eerste lijn moeten komen.Probeer Bonk in een van de andere lijnen in te passen en je bent er van verzekerd dat ook die lijn meer goals gaat produceren. Laat Bonky dus maar lekker komen::champ::
Eric van der Putten
29 januari 2008, 12:55
Ben ik het niet mee eens! Het enige wat ons uiteindelijk zou kunnen gaan opbreken is dat er teveel goals van de eerste lijn moeten komen.Probeer Bonk in een van de andere lijnen in te passen en je bent er van verzekerd dat ook die lijn meer goals gaat produceren. Laat Bonky dus maar lekker komen::champ::
Da's waar! Zeker niet aan de 1e lijn gaan morrelen, al is het maar voor het vertrouwen van die jongens, maar dat geldt eigenlijk ook voor de andere lijnen...
Voordeel is wel dat de meeste jongens Dave kennen van vorig jaar en hij dus makkelijk ingepast zou kunnen worden dan een nieuweling die pas komt kijken in Tilburg.
Piet de Kort
29 januari 2008, 13:01
Niet naar je zin hebben en goed presteren gaat lastig samen lijkt me.
Dave presteert redelijk in Duitsland! Doch geld doet ook veel! ::hyper::
Eric van der Putten
29 januari 2008, 13:03
Dave presteert redelijk in Duitsland! Doch geld doet ook veel! ::hyper::
Als jij je drinkgeld nou eens aan Dave geeft, misschien komt ie dan ::hyper::
Eric van der Putten
29 januari 2008, 13:06
Al denk ik niet dat dat genoeg zal zijn...
Piet de Kort
29 januari 2008, 13:40
Meneer Putmans, zorg jij nu maar dat jij mijn drinkgeld vanavond bij hebt, dan praten we er niet meer over! Je weet dat je zonder mijn toestemming geen foto's van mij mag plaatsen! ::hyper::::party::
Eric van der Putten
29 januari 2008, 13:52
Meneer Putmans, zorg jij nu maar dat jij mijn drinkgeld vanavond bij hebt, dan praten we er niet meer over! Je weet dat je zonder mijn toestemming geen foto's van mij mag plaatsen! ::hyper::::party::
Foto's Piet? Waar heb je het over? ::hyper::
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.