View Full Version : Eaters - Trappers (verslag)
Emile Joosten
26 januari 2008, 23:59
Lees het weer op http://www.sctt.nl
Eric van der Putten
27 januari 2008, 00:02
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Bedankt Emile!
Emile Joosten
27 januari 2008, 00:03
Sorry, maar Eaters was natuurlijk het thuisspelende team!:drinkers::drinkers:
Eric van der Putten
27 januari 2008, 00:05
:drinkers::drinkers:
Dat blijkt wel ja, als je vergeten bent dat je net ruim een uur in de auto hebt gebivakkeerd! :-) ::hyper::
Piet de Kort
27 januari 2008, 00:06
Zoals altijd Ome Emile: je maakt weer uitgeslapen indruk! Goed verslag, motm bij Destil Trappers Tilburg: COCO!!!::hyper::
P.s. Maar wat is gebomen??? Een mix van Schrobbelér en bier! :drinkers:::wavetowel::::devildance::
Eric van der Putten
27 januari 2008, 00:07
Zoals altijd Ome Emile: je maakt weer uitgeslapen indruk! Goed verslag, motm bij Destil Trappers Tilburg: COCO!!!::hyper::
Als ie dat morgen ook maar is, die Grunningers peren er toch best vaak 3 of 4 in! :RedFace:
Wendy Tellers
27 januari 2008, 00:10
Hé Emile, het was niet Kratky die op de strafbank zat tijdens jullie derde doelpunt!
Het was Tummers die om een wazige rede een straf kreeg.
Piet de Kort
27 januari 2008, 00:19
Hé Emile, het was niet Kratky die op de strafbank zat tijdens jullie derde doelpunt!
Het was Tummers die om een wazige rede een straf kreeg.
Inderdaad Wendy! Ome Emile, stop nu eens met :drinkers:! #19 van IETURS is Tummers! Marja, #19 of #24 is ook vrij moeilijk te zien na 1 fles schrobbelér! ::hyper::
Wendy Tellers
27 januari 2008, 00:24
is ook vrij moeilijk te zien na 1 fles schrobbelér! ::hyper::
Ik dacht dat die voor de fans van de Eaters was!!!!!
Overigens staat mijn verslag ook op de site.
www.eaters.nl (http://www.eaters.nl)
Pap was nog een tijdje opgehouden door een paar mensen uit Tilburg. :)
Dan nog 40 minuten rijden en eenmaal thuis moest ik eerst mijn boefkes uitlaten.
Vandaar dat het wat later is dan normaal gesproken.
Eric van der Putten
27 januari 2008, 00:27
Ga'k meteen lezen!
Raymond Tellers
27 januari 2008, 01:39
Tijdens zijn laatste bezoek, viel wel het beslissende derde doelpunt voor Trappers. Het is dus maar net wat je een versterking noemt!
Twee keer werd door de Trappers uit een onterechte straf gescoord. Die straf van Kratky waar hij Donders wegcheckt, das was geen straf. Verre van. Kan die gast er wat aan doen dat Donders tov van hem een klein mannetje is. Net zo min de straf van Tummers. Wat vd Waarden vandaag allemaal gezien en niet gezien heeft ... geen idee. Twee powerplay doelpunten waren in elk geval verre van terecht. Schrijf die maar in het verslag ipv "wat je een versterking noemt". Maar dat van Kratky en Donders had ik je al in de ijshal uitgelegd ... inclusief een vergelijk zodat je niet denkt dat ik door een roze bril kijk.
Overigens sta je volgens mij niet offside als je in het aanvalsvak staat en de puck aanneemt die nog in de neutrale zone ligt, zelf eruit schaatst en dan met de puck weer in het aanvalsvak schaatst. Gebeurt wel vaker dat daar voor gefloten wordt. Volgens mij mag er pas gefloten worden als de puck over de lijn komt en je staat met beide schaatsen in het aanvalsvak.
Maar goed. Tilburg was in de eerste twee periodes sterker. In de derde mogen ze gewoon van geluk spreken dat Tummers een straf opgelegd krijgt. Cadeautje van vd Waarden. Net zoals de 0-1.
Roger W. de Groot
27 januari 2008, 06:34
Twee keer werd door de Trappers uit een onterechte straf gescoord. Die straf van Kratky waar hij Donders wegcheckt, das was geen straf. Verre van. Kan die gast er wat aan doen dat Donders tov van hem een klein mannetje is. Net zo min de straf van Tummers. Wat vd Waarden vandaag allemaal gezien en niet gezien heeft ... geen idee. Twee powerplay doelpunten waren in elk geval verre van terecht. Schrijf die maar in het verslag ipv "wat je een versterking noemt". Maar dat van Kratky en Donders had ik je al in de ijshal uitgelegd ... inclusief een vergelijk zodat je niet denkt dat ik door een roze bril kijk.
Overigens sta je volgens mij niet offside als je in het aanvalsvak staat en de puck aanneemt die nog in de neutrale zone ligt, zelf eruit schaatst en dan met de puck weer in het aanvalsvak schaatst. Gebeurt wel vaker dat daar voor gefloten wordt. Volgens mij mag er pas gefloten worden als de puck over de lijn komt en je staat met beide schaatsen in het aanvalsvak.
Maar goed. Tilburg was in de eerste twee periodes sterker. In de derde mogen ze gewoon van geluk spreken dat Tummers een straf opgelegd krijgt. Cadeautje van vd Waarden. Net zoals de 0-1.
En de straffen voor Tilburg waren wel allemaal terecht? (gewone vraag)
Emile Joosten
27 januari 2008, 06:59
De overtreding van Kratky op Donders had inderdaad veel weg van een forse check. Ik heb deze Kratky echter ook enkele checks zien maken op bijvoorbeeld de klein van stuk zijnde Peter van Biezen. K. rijdt dan naar v.B toe slaat zijn armen om het lichaam en dumpt v.B, die dan in de klem zit, met volle kracht tegen de boarding.
Dat werd dan gezien als een check, maar zou ook gewoon afgefloten moeten worden als zijnde boarding.
Maar goed, hoe het ook moge zijn, ik vind Kratky geen aanwinst voor het team.
Joep Versteden
27 januari 2008, 07:37
Ik dacht dat die voor de fans van de Eaters was!!!!!
Pap was nog een tijdje opgehouden door een paar mensen uit Tilburg. :)
Dan nog 40 minuten rijden en eenmaal thuis moest ik eerst mijn boefkes uitlaten.
Vandaar dat het wat later is dan normaal gesproken.
Wendy, in het verslaag staat dat Stasiuk een vette kans kreeg, maar die deed niet mee. Bij ons heeft Bat trouwens ook niet gespeeld, alleen de warming up gedaan. Waar was je nou trouwens? De drank stond klaar ::hyper::
Puk Daniels
27 januari 2008, 08:27
De overtreding van Kratky op Donders had inderdaad veel weg van een forse check. Ik heb deze Kratky echter ook enkele checks zien maken op bijvoorbeeld de klein van stuk zijnde Peter van Biezen. K. rijdt dan naar v.B toe slaat zijn armen om het lichaam en dumpt v.B, die dan in de klem zit, met volle kracht tegen de boarding.
Dat werd dan gezien als een check, maar zou ook gewoon afgefloten moeten worden als zijnde boarding.
Maar goed, hoe het ook moge zijn, ik vind Kratky geen aanwinst voor het team.
Emile,
Dat klopt van die actie tegen Van der Biezen. Had een straf moeten zijn, maar niet uit elke straf van Kratki kwam een goal voort. Als die eerste straf niet was gevallen was het misschien dus wel 1-2 geworden ....
Viel me trouwens wel op dat Kratki de kleinere jongens regelmatig aan zijn oksels liet ruiken. Ook een manier om je tegenstander uit te schakelen!
Frank Mares
27 januari 2008, 08:32
Wendy, in het verslaag staat dat Stasiuk een vette kans kreeg, maar die deed niet mee. Bij ons heeft Bat trouwens ook niet gespeeld, alleen de warming up gedaan. Waar was je nou trouwens? De drank stond klaar ::hyper::
Joep ik kan me vergissen maar ik dacht toch echt dat ik Bat zeker de eerste periode heb gezien.
Jo Schepers
27 januari 2008, 08:32
Bat heeft wel degelijk gespeeld heeft niet veel ijstijd gehad.Verder ben ik het helemaal eens met raymond.er zijn voor wel meer straffen niet gefloten maar op het moment dat tummers deze zogenamde elbowing krijgt was eaters sterker door deze straf haald van de waarden ons uit het spel.
Hij was dus weer van grote waarde voor tilburg.maar op basis van de eerste twee periodes heeft tilburg terecht gewonnen
Joep Versteden
27 januari 2008, 08:42
Joep ik kan me vergissen maar ik dacht toch echt dat ik Bat zeker de eerste periode heb gezien.
Combinatie van Schrobbel?r en teveel ouwehoeren denk ik ::hyper:: Ik zag wel meer niet volgens met name Jan Hofstede ;-)
Wendy Tellers
27 januari 2008, 09:27
Waar was je nou trouwens? De drank stond klaar ::hyper::
Voor de wedstrijd een tijdje met Piet en Emile gepraat, maar ik heb jou niet gezien.
Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat ik je niet ken!
Ga dan maar eens zoeken!
Hans Maertzdorff
27 januari 2008, 09:31
Juiste weergave Emileke, en dat je nog zo objectief kan zijn met zoveel alcohol in je bloed::hyper::
Wendy Tellers
27 januari 2008, 09:41
Wendy, in het verslaag staat dat Stasiuk een vette kans kreeg, maar die deed niet mee.
Nou ja. Er staat niet een vette kans.
Maar je hebt wel gelijk.
Heb het even nagekeken.
Stond inderdaad 37 en dat is Dusan Halloun. Niet Jeremy. Die heeft 73!
Piet de Kort
27 januari 2008, 10:44
Voor de wedstrijd een tijdje met Piet en Emile gepraat, maar ik heb jou niet gezien.
Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat ik je niet ken!
Ga dan maar eens zoeken!
Wij moesten Joep ook heel de tijd zoeken, Wendy! Na de wedstrijd zelfs ook nog! Gelukkig heb ik even kunnen bijpraten met je vader! Hij weet nu eindelijk wie ik ben! ::hyper::
Hans Maertzdorff
27 januari 2008, 10:54
Gelukkig heb ik even kunnen bijpraten met je vader! Hij weet nu eindelijk wie ik ben! ::hyper::
Ahha, nu weet ik ook waarom hij volledig overstuur naar mij to kwam, hij had jouw ontmoet::hyper::::party::
Ger Tellers
27 januari 2008, 11:17
Hans waarom zei je niet dat is Piet::detective::
Moest ik Emiel vragen wie Piet was.
Maar ja ,leuk onderonsje gehad:)
En nog met Wendy en Barry gepraat.
Emile Joosten
27 januari 2008, 11:26
Deed Bat niet mee Joep???
Waar was jij dan?????
En wie was dat mannetje met dat gele shirt met rugnummer 29 dan???
Piet de Kort
27 januari 2008, 11:28
Deed Bat niet mee Joep???
Waar was jij dan?????
En wie was dat mannetje met dat gele shirt met rugnummer 29 dan???
Kun je Joep niet kwalijk nemen, Ome Emile! Die had het veel te druk ....... met inschenken! ::hyper::
Jan Been
27 januari 2008, 11:46
Kun je Joep niet kwalijk nemen, Ome Emile! Die had het veel te druk ....... met inschenken! ::hyper::
Piet ik denk niet alleen met inschenken.::inlove::
Raymond Tellers
27 januari 2008, 13:35
Nee. Op een gegeven moment werd er bijvoorbeeld een tripping gegeven. Dat was er ook geen. Ik draag een normale bril, geen roze. Dat iemand een straf mist, ok, maar dat je een straf geeft, die er niet is ... tsja.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.