PDA

View Full Version : Nachtelijk vermaak op NASN

Luitzen van der Heide
26 januari 2008, 21:04
Sat 26 Jan
00:30http://www.nasn.com/images/nasn/portal/elements/icons/live_btn_small.gif 2008 NHL YoungStars Game & Super Skills Competition - NHL
See the stars of the future in action at the Philips Arena in Atlanta, Georgia. The game will be followed by the annual Super Skills Competition.
Sun 27 Jan
00:00http://www.nasn.com/images/nasn/portal/elements/icons/live_btn_small.gif 2008 NHL All-Star Game - NHL
Check out the best players in the NHL in action at the Philips Arena in Atlanta, Georgia as the Eastern and Western Conferences do battle in the 56th All-Star Game.

Eric van der Putten
26 januari 2008, 22:49
Sat 26 Jan
00:30http://www.nasn.com/images/nasn/portal/elements/icons/live_btn_small.gif 2008 NHL YoungStars Game & Super Skills Competition - NHL
See the stars of the future in action at the Philips Arena in Atlanta, Georgia. The game will be followed by the annual Super Skills Competition.
Sun 27 Jan
00:00http://www.nasn.com/images/nasn/portal/elements/icons/live_btn_small.gif 2008 NHL All-Star Game - NHL
Check out the best players in the NHL in action at the Philips Arena in Atlanta, Georgia as the Eastern and Western Conferences do battle in the 56th All-Star Game.

Kunnen we morgen en overmorgen ook overdag bekijken, of de DVD-rec aanzetten :-)

Paul van Heertum
26 januari 2008, 22:54
Superskills is wel cool

Abe Brouwer
26 januari 2008, 23:01
Kunnen we morgen en overmorgen ook overdag bekijken, of de DVD-rec aanzetten :-)
Wordt zondag 2 keer herhaald: 11.00-14.00 en 21.00-0.00

Michael van Opstal
26 januari 2008, 23:01
Stelletje geluksvogels..............
Bij ons schotelbezitters nog steeds wel geluid maar geen beeld!

Krijg ook maar geen email adres te vinden van Canaal-digitaal,om het ongemak te melden.

Remco Bambacht
27 januari 2008, 00:38
Stelletje geluksvogels..............
Bij ons schotelbezitters nog steeds wel geluid maar geen beeld!

Krijg ook maar geen email adres te vinden van Canaal-digitaal,om het ongemak te melden.

Monsieur van Opstal, ik heb met Canaal digitaal gebeld. Ze zijn met man en macht (tuurlijk....) aan het werk om de storing te verhelpen...rotzakken!

Michael van Opstal
27 januari 2008, 00:51
Monsieur van Opstal, ik heb met Canaal digitaal gebeld. Ze zijn met man en macht (tuurlijk....) aan het werk om de storing te verhelpen...rotzakken!

Merci beaucoup Monsieur Bambacht...Je dormie maintenant!
Et bonne nuit sans NHL! :-(

Paul van Heertum
27 januari 2008, 01:19
Skills competition is fun, lijkt me leuk om daar aan mee te doen

Eric van der Putten
27 januari 2008, 01:29
Skills competition is fun, lijkt me leuk om daar aan mee te doen

Dan moet je de komende 13 jaar eerst 123 miljoen dollar verdienen, Paul :-)

Paul van Heertum
27 januari 2008, 01:42
Ik kom net 2 miljoen tekort.

Kan je me niet wat lenen?

Rondjes crossen was leuker dan recht toe recht aan

Fintan Planting
27 januari 2008, 20:59
De wijzigingen in de skillscompetitie zijn wel leuk om te zien. De 'snelste schaatser' is zo één-tegen-één heel anders dan het oude 'rondjes schaatsen'. Maar het is bijna niet te vergelijken met de oude situatie met de bochten, waar altijd wel iemand een fout maakte :mrgreen:

De breakaways met een jury zijn in potentie erg leuk, maar het viel in de praktijk behoorlijk tegen. Alleen Ovechkin probeerde er een beetje een show van te maken, maar verder hadden weinig spelers er echt over nagedacht leek het. Dat moet volgend jaar beter kunnen... ::bluerant::

Marco Franken
27 januari 2008, 21:31
Getzlaf deed toch ook wel erg zijn best dacht ik zo....

Fintan Planting
27 januari 2008, 21:39
Getzlaf deed toch ook wel erg zijn best dacht ik zo....
Zijn laatste poging vond ik niet erg ge?nspireerd, maar één van de drie was inderdaad wel okay. De kans dat de poging van Ovechkin in het net zou verdwijnen was erg klein, maar wel erg leuk om te zien. Die knielende poging van Kovalchuk was ook nog wel dapper trouwens :)

Paul van Heertum
27 januari 2008, 22:45
De wijzigingen in de skillscompetitie zijn wel leuk om te zien. De 'snelste schaatser' is zo één-tegen-één heel anders dan het oude 'rondjes schaatsen'. Maar het is bijna niet te vergelijken met de oude situatie met de bochten, waar altijd wel iemand een fout maakte :mrgreen:

De breakaways met een jury zijn in potentie erg leuk, maar het viel in de praktijk behoorlijk tegen. Alleen Ovechkin probeerde er een beetje een show van te maken, maar verder hadden weinig spelers er echt over nagedacht leek het. Dat moet volgend jaar beter kunnen... ::bluerant::

Ik vond het rondje schaatsen leuker en geeft meer een weerspiegeling van wie het beste kan schaatsen

Fintan Planting
28 januari 2008, 08:47
Ik vond het rondje schaatsen leuker en geeft meer een weerspiegeling van wie het beste kan schaatsen
Dat ben ik met je eens; dit is meer een sprintwedstrijd. Maar het feit dat twee spelers direct tegen elkaar schaatsen is wel weer leuk. Misschien moeten ze het parcours wat langer maken, met een draai.

Paul van Heertum
28 januari 2008, 10:38
Met rondjes schaatsen kunnen ze 2 keer per rondje zien hoe ze het doen, lijkt me ook wel voldoende.

Ivo Willems
28 januari 2008, 12:17
Bleek dus dat Center Ice deze events niet uitzendt, dus heb nog even op een slechtere online stream NASN geladen, 1e 2 periodes en de presentatie van de all stars gezien, was wel leuk voor een keer. Zal verder nog niks over de wedstrijd zeggen, voor diegene die het in de herhaling gaan zien. Veel plezier alvast.

Ro Herregraven
28 januari 2008, 12:38
Zal verder nog niks over de wedstrijd zeggen, voor diegene die het in de herhaling gaan zien. Veel plezier alvast.

Bedankt daarvoor, ik zit vanavond om 9 uur paraat!

Roger Koen
6 december 2009, 18:52
deze is van dit jaar!

http://www.youtube.com/v/lKIWcTvJ4T4&color1=0xb1b1b1&color2=0xcfcfcf&hl=en_US&feature=player_embedded&fs=1"