View Full Version : Eaters-Trappers
Martijn Snoeren
26 januari 2008, 19:24
Iemand een lijntje?
Luitzen van der Heide
26 januari 2008, 19:28
Nee maar volgens mij deze link dan zie je het scorebord
http://www.trappersmedia.nl/200708/Interviews/livestream.html
Abe Brouwer
26 januari 2008, 19:29
Nee maar volgens mij deze link dan zie je het scorebord
http://www.trappersmedia.nl/200708/Interviews/livestream.html
Verkeerde scorebord::detective::
Martijn Snoeren
26 januari 2008, 19:30
Beste luitzen,volgens mij speelt Tilburg toch echt uit maar thanks anyway
Luitzen van der Heide
26 januari 2008, 19:33
Ja..... Sorry hoor ik was alweer met a.s. dinsdag bezig........ MEA CULPA.... Ik zal beter opletten next time....
Priscilla van Rooij
26 januari 2008, 19:37
hebben ze in geleen geen score bord net als bij ons ?
Martijn Snoeren
26 januari 2008, 19:37
Ja..... Sorry hoor ik was alweer met a.s. dinsdag bezig........ MEA CULPA.... Ik zal beter opletten next time....
Kijk Annet dit is nu een posting met een bange ondertoon::champ::
Luitzen van der Heide
26 januari 2008, 19:39
Nee niet zo mooi, zeker niet tijdens de wedstrijd als je al die leuke heren en dames in het reastaurant iets ziet drinken....
Priscilla van Rooij
26 januari 2008, 19:41
ow haha luitzen ik heb daar geen last van want ik ben bij elke thuis wedstrijd:P
Roger W. de Groot
26 januari 2008, 19:42
http://www.nijb.nl/nijbsheet.php?GameNr=21926
0-1 Bat pp
Martijn Snoeren
26 januari 2008, 19:43
http://www.nijb.nl/nijbsheet.php?GameNr=21926
0-1 Bat pp
Batman rules::batman::
Roger W. de Groot
26 januari 2008, 19:44
Iemand een lijntje?
Nee, pak zelf maar jongen....;)
Priscilla van Rooij
26 januari 2008, 19:45
dat is al wel lekker snel door darryl:D
Martijn Snoeren
26 januari 2008, 19:47
Nee, pak zelf maar jongen....
Zeg Stijn,ik ben toch geen NEC supporter:fball:
Roger W. de Groot
26 januari 2008, 19:48
Zeg Stijn,ik ben toch geen NEC supporter:fball:
hahaha liever ::proost::
Michel Heerkens
26 januari 2008, 19:49
Misschien kan ik tijdens de wedstrijd aanvullende info posten. Heb namelijk een informant in Geleen zitten ::detective::
Joost van Heeswijk
26 januari 2008, 19:50
Misschien kan ik tijdens de wedstrijd aanvullende info posten. Heb namelijk een informant in Geleen zitten ::detective::
Niet misschien gewoon doen.
Luitzen van der Heide
26 januari 2008, 19:50
Gaat weer goed met TT een PP en 14 sec later een PPG.
Joost van Heeswijk
26 januari 2008, 19:51
Gaat weer goed met TT een PP en 14 sec later een PPG.
een gevaarlijk wapen die pp
Luitzen van der Heide
26 januari 2008, 19:52
Doe maar...... Kunnen we toch nog iets genieten.
Martijn Snoeren
26 januari 2008, 19:52
hahaha liever ::proost::
Of,ik ben toch geen jamie visser?::hyper::
Joost van Heeswijk
26 januari 2008, 19:53
::hyper::Of,ik ben toch geen Jamie Visser:Verward:
Maar wel iemand uit beek.
Dus bijna hetzelfde.
Michel Heerkens
26 januari 2008, 19:54
een gevaarlijk wapen die ppNou zo geweldig vind ik die PP van Trappers bij tijd en wijle niet. Ik vind de penaltykilling bij Trappers er beter uit zien.
::cheerleader::::cheerleader::::cheerleader::
Luitzen van der Heide
26 januari 2008, 19:55
een gevaarlijk wapen die pp
Geef mij dan maar een shg die zijn wat zwaarder voor het gemoed van de Tegenstander
Martijn Snoeren
26 januari 2008, 19:56
::hyper::
Maar wel iemand uit beek.
Dus bijna hetzelfde.
Rustig he ouwe ::wheelchair:: en begin nou nie weer over samen de hoek in duiken maar bijv. over samen::proost::
Michel Heerkens
26 januari 2008, 19:59
Niet misschien gewoon doen.Ben afhankelijk van de aangeleverde info. Heb wel de toezegging dat tijdens de pauzes een update krijg. Kan ik ook wel begrijpen, anders mis je teveel van de wedstrijd 8)
Joost van Heeswijk
26 januari 2008, 19:59
Rustig he ouwe ::wheelchair:: en begin nou nie weer over samen de hoek in duiken maar bijv. over samen::proost::
Das ook goed ik ben vanmavond nog op de baan.
Anders morgen bij de wedstrijd.:drinkers:
Joost van Heeswijk
26 januari 2008, 20:00
Ben afhankelijk van de aangeleverde info. Heb wel de toezegging dat tijdens de pauzes een update krijg. Kan ik ook wel begrijpen, anders mis je teveel van de wedstrijd 8)
niet goed afgericht dan.
Roger W. de Groot
26 januari 2008, 20:01
Ben afhankelijk van de aangeleverde info. Heb wel de toezegging dat tijdens de pauzes een update krijg. Kan ik ook wel begrijpen, anders mis je teveel van de wedstrijd 8)
Je mag ook wel gewoon zeggen dat je nog maar weinig beltegoed hebt!:)
Michel Heerkens
26 januari 2008, 20:03
niet goed afgericht dan.Nu duik ik weg, anders....... ::hypocriet::
Martijn Snoeren
26 januari 2008, 20:03
Je mag ook wel gewoon zeggen dat je nog maar weinig beltegoed hebt!:)
Goh Stijn dat mag wel wat genuanceerder zeg:wink:
Joost van Heeswijk
26 januari 2008, 20:04
Waar blijft het verslag michiel.
De eerste periode is voorbij????
Joost van Heeswijk
26 januari 2008, 20:06
Nu duik ik weg, anders....... ::hypocriet::
Waar ben je dan bang van??
Michel Heerkens
26 januari 2008, 20:06
Alweer een Trapper op het 'benske'. Zijn zeker de penaltykilling aan het trainen..... ::penaltybox::
Joost van Heeswijk
26 januari 2008, 20:07
Alweer een Trapper op het 'benske'. Zijn zeker de penaltykilling aan het trainen..... ::penaltybox::
Dit staat gewoon op de sheet
Martijn Snoeren
26 januari 2008, 20:07
Hey Michel, zet effe een linkje want ik kan de livesheet niet vinden
Joost van Heeswijk
26 januari 2008, 20:08
Voor de Bikse
http://www.nijb.nl/nijbsheet.php?GameID=21926&ShowGameSheet=0
Huub Penners
Waar blijft het verslag michiel.
De eerste periode is voorbij????
Joost het is weer een kraker zoals verwacht.
Zal je zo verslag doen (klere foon van me was leeg)
Roger W. de Groot
Hey Michel, zet effe een linkje want ik kan de livesheet niet vinden
http://www.nijb.nl/nijbsheet.php?GameNr=21926 voor de 2e keer ;)
Joost van Heeswijk
26 januari 2008, 20:10
He die Huub
Zit jij dan in daar in geleen.
Of mag je daar nu niet meer komen?
Luitzen van der Heide
26 januari 2008, 20:12
Nou moet ik toch echt ffe een reactie reply-en::party::
Kijk Annet dit is nu een posting met een bange ondertoon::champ::
Tikkie terug
Michel Heerkens
26 januari 2008, 20:14
Waar ben je dan bang van??Da's voor jouw een vraag en voor mij een weet :)
Ik heb zojuist een SMS gestuurd. Wacht dus een op een reactie. En nee, ik heb voldoende beltegoed Stijn ::party::
Huub Penners
26 januari 2008, 20:16
He die Huub
Zit jij dan in daar in geleen.
Of mag je daar nu niet meer komen?
Nee Joost ben helaas niet aanwezig bij de wedstrijd.
Ik als EATERS fan kunnen ze nooit weigeren toch :roll:
Patrick van Dongen
26 januari 2008, 20:17
1e Periode voorbij. Trappers heeft zeker tien goede kansen gehad, Geleen een stuk minder. Geleen probeert met een wat gemener spelletje Tilburg uit balans te brengen. Tot zover dus zonder succes. Wachten op de volgende update......
PS mijn lijntje heeft heeft wel een Tilburgse bril op, dus don't shoot the messenger! I am just the piano player :)
Michel Heerkens
26 januari 2008, 20:19
Nou speciaal voor Luitzen dan: Ik hoef niet bang te zijn volgens de info per SMS ::party::
Tilburg is beter met veel gevaarlijke schoten. Geleen krijgt ook wat kansjes. Maar Novello staat goed te keepen. Wel is er voor enkele overtredingen niet gefloten.
Martijn Snoeren
26 januari 2008, 20:19
1e Periode voorbij. Trappers heeft zeker tien goede kansen gehad, Geleen een stuk minder. Geleen probeert met een wat gemener spelletje Tilburg uit balans te brengen. Tot zover dus zonder succes. Wachten op de volgende update......
En wie heeft ONZE DONNIE al uit de wedstrijd gereden?::afro::::check::
Joost van Heeswijk
26 januari 2008, 20:20
we zijn weer bezig met de 2e per
Michel Heerkens
26 januari 2008, 20:21
PS mijn lijntje heeft heeft wel een Tilburgse bril op, dus don't shoot the messenger! I am just the piano player :)Geefy niet. Ik heb een lijntje met Wendy, met een Geleense bril op dus. Komt goed :)
Luitzen van der Heide
26 januari 2008, 20:22
Dank je hoor Michel maar `t was meer bedoeld als ffe plagen van Martijn....::jokersmile::
Luitzen van der Heide
26 januari 2008, 20:24
PP van Eaters niet erg effectief -of dat kan naatuurlijk ook heel goed; "de PK van TT erg goed...."
Ik hou het maar op het eerste
Martijn Snoeren
26 januari 2008, 20:25
Dank je hoor Michel maar `t was meer bedoeld als ffe plagen van Martijn....::jokersmile::
auw::hyper:::Dreig::finga:
Patrick van Dongen
26 januari 2008, 20:25
En wie heeft ONZE DONNIE al uit de wedstrijd gereden?::afro::::check::
Ik begrijp niet wat je bedoelt Martijn. Don speelt gewoon. Nu 5 tegen 3. Van de Waarden schijnt op zijn zachts gezegd wazig te fluiten.
Nu 0-2 Lalonde in een 5 tegen 3 situatie !!
Michel Heerkens
26 januari 2008, 20:27
En wie heeft ONZE DONNIE al uit de wedstrijd gereden?Check je bron dan maar Martijn, want Donnie staat nog gewoon op het ijs om te ::check::
Joost van Heeswijk
26 januari 2008, 20:27
Zie je Luitzen.
Gevaarlijk wapen de pp van tt.
23:51: 0-2 DESTIL Trappers Tilburg: 79: Mike LALONDE (12: Doug STIENSTRA; 8: Stanislav NAZAROV) [+2]
Martijn Snoeren
26 januari 2008, 20:28
Ik begrijp niet wat je bedoelt Martijn. Don speelt gewoon. Nu 5 tegen 3. Van de Waarden schijnt op zijn zachts gezegd wazig te fluiten.
Nu 0-2 Lalonde in een 5 tegen 3 situatie !!
Ik bedoel de opmerkingen van sommige van onze geleense vrienden dat ze don deze keer wel weer eens aan zouden pakken:lol:
Patrick van Dongen
26 januari 2008, 20:29
Ik bedoel de opmerkingen van sommige van onze geleense vrienden dat ze don deze keer wel weer eens aan zouden pakken:lol:
Doe ik niet aan mee Martijn. Die onzin moet een keer ophouden. LET'S PLAY HOCKEY
Luitzen van der Heide
26 januari 2008, 20:29
auw::hyper:::Dreig::finga:
Your welcome... al heb ik het niet zo met spanking :Yummie:
Huub Penners
26 januari 2008, 20:30
Zie je Luitzen.
Gevaarlijk wapen de pp van tt.
23:51: 0-2 DESTIL Trappers Tilburg: 79: Mike LALONDE (12: Doug STIENSTRA; 8: Stanislav NAZAROV) [+2]
Geleen zit gewoon tevaak op de bank Joost ::hyper::
Zoals gewoonlijk ::party::
Maar we zijn er nog niet he ::whiterant::
Michel Heerkens
26 januari 2008, 20:31
Dan loopt Mike Lalonde momenteel weer een stukje verder weg van Doug Stienstra in het puntenklassement met dit doelpunt en de assist op het eerste doelpunt.
Martijn Snoeren
26 januari 2008, 20:32
Doe ik niet aan mee Martijn. Die onzin moet een keer ophouden. LET'S PLAY HOCKEY
:Huil:
Luitzen van der Heide
26 januari 2008, 20:35
Zolang er op een eerlijke manier wordt gehockeyed en zonder dat daarbij de regels worden overschreden dan mag er van mij veel. Ook Donny aanpakken. Hij is immers te goed om zich daaraan te storen... En bovendien hij weet zichzelf heus wel te verweren......
Michel Heerkens
26 januari 2008, 20:36
Aanvullende info: Tijdens PP van Geleen in de 1e min 2e periode enkele gevaarlijke schoten op doel van Trappers. Daarna niets meer.
Luitzen van der Heide
26 januari 2008, 20:37
00:00: Goalie voor DESTIL Trappers Tilburg: 33: Paulo COLAIACOVO.
Volgens mij staat deze meneer ook weer een puike partij te keepen...
Martijn Snoeren
26 januari 2008, 20:38
Zolang er op een eerlijke manier wordt gehockeyed en zonder dat daarbij de regels worden overschreden dan mag er van mij veel. Ook Donny aanpakken. Hij is immers te goed om zich daaraan te storen... En bovendien hij weet zichzelf heus wel te verweren......
Dat is nu precies wat ik bedoel,of ben je me nu weer aan het plagen::poke::
Michel Heerkens
26 januari 2008, 20:38
Zolang er op een eerlijke manier wordt gehockeyed en zonder dat daarbij de regels worden overschreden dan mag er van mij veel. Ook Donny aanpakken. Hij is immers te goed om zich daaraan te storen... En bovendien hij weet zichzelf heus wel te verweren......Zo is het maar net Luitzen. En zekers te weten dat Donnie heel goed voor zich zelf kan opkomen. Daarbij als je zelf uitdeelt, dan moet je ook kunnen incasseren. En dat doet hij ook.::check2::
Martijn Snoeren
26 januari 2008, 20:40
Eindelijk van overtuigd dat zijn 2 optredens in thialf slechts incidentjes waren?
Michel Heerkens
26 januari 2008, 20:40
Volgens mij staat deze meneer ook weer een puike partij te keepen...Tsja, daar weten ze in Heerenveen alles van ::happy::
Luitzen van der Heide
26 januari 2008, 20:41
Dat is nu precies wat ik bedoel,of ben je me nu weer aan het plagen::poke::
Nee Martijn. Ik plaag niet eeuwig door hoor. Ik vind Donny echt een leuke en toffe gozer. En bovendien een goede aanvallende verdediger.
Je kunt het hem weleens vragen. In zijn tijd bij Heerenveen regelmatig met hem gesproken. En niet alleen over IJShockey
Roger W. de Groot
26 januari 2008, 20:44
Wel grappig dat jij dat zegt. Heerenveenfans die hem enkel in Heerenveen hebben zien keepen noemen hem een sjoelbak. (was ook niet zijn sterkste optreden)
Hij is inmiddels publiekslieveling in Tilburg. Een topkeeper voor Nederlandse begrippen als je het mij vraagt. Zijn inzicht en passings zijn fenomenaal, had ik voorheen nog nooit gezien hier.
Michel Heerkens
26 januari 2008, 20:44
Nog een update: Het spel gaat snel heen en weer. Maar beide verdedigingen doen het goed. De laatste PP van Trappers was niet geweldig.
Annet Boers
26 januari 2008, 20:45
Tsja, daar weten ze in Heerenveen alles van ::happy::
Hey Michel,
mwua, ik was op 16 januari nou niet echt onder de indruk van hem, als de Flyers scherp waren geweest dan had ie er zeker een paar om zn oren gehad. Nu doel ik op dat steeds uit zn kooitje komen om de puck naar een medespeler te schieten.... ook al waren de flyers erg dicht in de buurt! Doet ie dat altijd?
Groetjes Annet ::cheerleader::
Jordy Rutten
26 januari 2008, 20:47
Hoop op een comeback van de Eaters...::luisterjongen::
Zal er jammergenoeg wel niet in zitten
Martijn Snoeren
26 januari 2008, 20:47
Hey Michel,
mwua, ik was op 16 jauari nou niet echt onder de indruk van hem, als de Flyers scherp waren geweest dan had ie er zeker een paar om zn oren gehad. Nu doel ik op dat steeds uit zn kooitje komen om de puck naar een medespeler te schieten.... ook al waren de flyers erg dicht in de buurt! Doet ie dat altijd?
Volgens mij heb jij of geen verstand van ijshockey of heb je je ogen in je:butthead:zitten
Annet Boers
26 januari 2008, 20:48
Wel grappig dat jij dat zegt. Heerenveenfans die hem enkel in Heerenveen hebben zien keepen noemen hem een sjoelbak. (was ook niet zijn sterkste optreden)
Hij is inmiddels publiekslieveling in Tilburg. Een topkeeper voor Nederlandse begrippen als je het mij vraagt. Zijn inzicht en passings zijn fenomenaal, had ik voorheen nog nooit gezien hier.
Dat is dus precies wat ik bedoel.... dat heb ik nog nooit een goaly zo veelvuldig zien doen! EN zo nu en dan aardig risicovol ook nog....
Annet
Luitzen van der Heide
26 januari 2008, 20:49
Dacht dat met name jij me inmiddels al wel een beetje doorhad Stijn. Ik weet niet zoveel van het spelletje ::whistle:: maar heb heus wel door wanneer iemand laat zienwat hij kan... Daarvoor hoef je niet altijd op basis van eigen waarnemingen iets te vinden.
Trouwens in Heerenveen was ie nou ook weer niet zo slecht toch? Of laat ik het anders zeggen Als Thialf voor hem een angst gegner is dan zit je mooi met de gebakken peren....:confused:
Annet Boers
26 januari 2008, 20:51
Volgens mij heb jij of geen verstand van ijshockey of heb je je ogen in je:butthead:zitten
En bedankt Martijn .... jij kan niks horen over een speler van Tilburg of wel?? Ik zeg toch niet dat ik het een slechte goaly vind of wel?? Ik heb hem maar 3 wedstrijden zien spelen, en in 2 daarvan speelde ie als een VAATDOEK! (wat elke tilburg supporter toe heeft gegeven)
Doe toch ff normaal joh.
::cheerleader::
Michel Heerkens
26 januari 2008, 20:52
Hey Michel,
mwua, ik was op 16 jauari nou niet echt onder de indruk van hem, als de Flyers scherp waren geweest dan had ie er zeker een paar om zn oren gehad. Nu doel ik op dat steeds uit zn kooitje komen om de puck naar een medespeler te schieten.... ook al waren de flyers erg dicht in de buurt! Doet ie dat altijd?
Groetjes Annet ::cheerleader::Yep, dat doet Paulo wel vaker. In een interview vlak voor de bekerfinale stond dat hij in het verleden aanvaller was. Vandaar de goede passing van hem op zijn medespelers.
Maar ondanks het gebrek aan scherpte aan de kant van Flyers, moet je als keeper zijnde nog wel de puck pakken. Zeker in 1-tegen-1 situaties is dat geen vanzelfsprekenheid en die waren er wel degelijk.
Martijn Snoeren
26 januari 2008, 20:53
Dat is dus precies wat ik bedoel.... dat heb ik nog nooit een goaly zo veelvuldig zien doen! EN zo nu en dan aardig risicovol ook nog....
Annet
echt wat een ongelooflijke onzin kraam jij uit zeg,Paulo doet dit met zoveel rust en zelfvertrouwen dat zelfs stevie wonder kan zien dat hij gewoon een klasbak is.Ik heb al veel breakaways gezien op paolo en er nog niet een in zien gaan,dan nog maar te zwijgen over hoe hij zijn rebounds naar de zijkant wegwerkt!::canpatriot:::Frown::Frown:
Patrick van Dongen
26 januari 2008, 20:55
Einde 2e periode. Geleen is niet bij machte om tegenwicht te bieden aan Tilburg. Het spel is saai. Ik hoef geen spijt te hebben dat ik niet ben meegegaan (volgens mijn lijntje dan he). Geleen is wel een paar keer doorgekomen, maar dan stond Colaiacovo in de weg. Er gebeurd weinig spectaculairs op het ijs. Wachten op de volgende update.....
Annet Boers
26 januari 2008, 20:56
Yep, dat doet Paulo wel vaker. In een interview vlak voor de bekerfinale stond dat hij in het verleden aanvaller was. Vandaar de goede passing van hem op zijn medespelers.
Maar ondanks het gebrek aan scherpte aan de kant van Flyers, moet je als keeper zijnde nog wel de puck pakken. Zeker in 1-tegen-1 situaties is dat geen vanzelfsprekenheid en die waren er wel degelijk.
Ja klopt dat heb ik idd gehoord, over dat interview...bedankt voor je normale antwoord... dat is voor andere mensen hier nogal moeilijk geloof ik..::hyper::
Groetjes...
Priscilla van Rooij
26 januari 2008, 20:56
even over paulo he ik ben een tilburger maar ik vind ook dat paulo soms hele grote risico's neemt met uit zn doel kome en beetje om de goal mee spele maar hij is wel weer altijd op zn plaats voor goed te keepen want soms heeft tie wel goede redingen en hij is ook wel een goede keeper maar ik vind hem niet de beste voor mij blijft dat toch altijd trommelen
Michel Heerkens
26 januari 2008, 20:59
Dacht dat met name jij me inmiddels al wel een beetje doorhad Stijn. Ik weet niet zoveel van het spelletje ::whistle:: maar heb heus wel door wanneer iemand laat zienwat hij kan... Daarvoor hoef je niet altijd op basis van eigen waarnemingen iets te vinden.
Trouwens in Heerenveen was ie nou ook weer niet zo slecht toch? Of laat ik het anders zeggen Als Thialf voor hem een angst gegner is dan zit je mooi met de gebakken peren....:confused:Daarbij kan Paulo het ook niet alleen. De laatste keer dat Trappers in Thialf speelde lieten zijn medespelers hem meerdere keren in de steek door niet mee terug te verdedigen. Tsja......
I rest my case.
:x
Martijn Snoeren
26 januari 2008, 21:01
Ja klopt dat heb ik idd gehoord, over dat interview...bedankt voor je normale antwoord... dat is voor andere mensen hier nogal moeilijk geloof ik..::hyper::
Groetjes...
Ik ben dan ook een stijn de jong wannabe:snakeman:
Patrick van Dongen
Misschien is het openen van een Topic over COLAIACOVO wel een goed idee :)
Annet Boers
echt wat een ongelooflijke onzin kraam jij uit zeg,Paulo doet dit met zoveel rust en zelfvertrouwen dat zelfs stevie wonder kan zien dat hij gewoon een klasbak is.Ik heb al veel breakaways gezien op paolo en er nog niet een in zien gaan,dan nog maar te zwijgen over hoe hij zijn rebounds naar de zijkant wegwerkt!::canpatriot:::Frown::Frown:
::banplz::
Zeg Martijn, kan je nog normaal iets posten of ergens op reageren of moet je meteen gaan beledigen? Erg volwassen....
Michel Heerkens
26 januari 2008, 21:02
even over paulo he ik ben een tilburger maar ik vind ook dat paulo soms hele grote risico's neemt met uit zn doel kome en beetje om de goal mee spele maar hij is wel weer altijd op zn plaats voor goed te keepen want soms heeft tie wel goede redingen en hij is ook wel een goede keeper maar ik vind hem niet de beste voor mij blijft dat toch altijd trommelenDe risico's die Paulo neemt met het uitkomen, die nam Martin ook. Alleen is het mijn mening dat Paulo met meer overtuiging zijn doel uitkomt dan Martin. Als je overtuigend uitkomt en voor de puck gaat, dan is die ook voor je. Dat is naar mijn beleving het verschil tussen beide keepers.
Annet Boers
26 januari 2008, 21:03
i rest my case also... a wannabe... verklaard idd een hele hoop.::party::
::cheerleader::
Martijn Snoeren
26 januari 2008, 21:03
::banplz::
Zeg Martijn, kan je nog normaal iets posten of ergens op reageren of moet je meteen gaan beledigen? Erg volwassen....
Sorry ik constateer allen feiten::hyper::
Jan de Gunst
26 januari 2008, 21:04
weet iemand toevallig de stand???
Luitzen van der Heide
26 januari 2008, 21:05
Misschien is het openen van een Topic over COLAIACOVO wel een goed idee :)
Nee, doe maar niet want dan wordt er toch meer onzin geschreven dan dat er aan feitelijke waarneming is te zien. Waarom zou je een speler het vuur aan de schene leggen. Helemaal niet nodig toch?
Patrick van Dongen
26 januari 2008, 21:06
weet iemand toevallig de stand???
Speciaal voor jou Jan: 0-2
Jan de Gunst
26 januari 2008, 21:06
ohh keeeeee laat maar weet t al 0-2 voor ons trapperkes
Jan de Gunst
26 januari 2008, 21:07
dank jullie wel hoor
Priscilla van Rooij
26 januari 2008, 21:07
maar ik vind paulo het meer doen als martin maarjah hou me mond er veder wel over :P:P maar ik zeg niet dat paulo niet goed is maarjah ik vind het nog steeds bale dat martin weg is gegaan en denk meer tilburgse fans
Patrick van Dongen
26 januari 2008, 21:08
Nee, doe maar niet want dan wordt er toch meer onzin geschreven dan dat er aan feitelijke waarneming is te zien. Waarom zou je een speler het vuur aan de schene leggen. Helemaal niet nodig toch?
Ja dat is ook precies de bedoeling van mijn opmerking. Lekker off topic allemaal en ook nog een hoop geneuzel. Nu wilde ik bijna mijn mening over COLAIACOVO gaan geven, maar ik kon me gelukkig nog net op tijd inhouden :)
Roger W. de Groot
Waarom wordt ik hier nou weer bij betrokken...:confused:
Luitzen van der Heide
Die begrijp ik ffe niet Martijn? Verklaar je eens nader.
Luitzen van der Heide
26 januari 2008, 21:12
Ja dat is ook precies de bedoeling van mijn opmerking. Lekker off topic allemaal en ook nog een hoop geneuzel. Nu wilde ik bijna mijn mening over COLAIACOVO gaan geven, maar ik kon me gelukkig nog net op tijd inhouden :)
Het was voor mij alleen maar een opmerking -niet eens van kwade wil, zo zit ik niet in elkaar- en zeker niet bedoeld om zijn stijl in het negatieve te trekken.
So I also rest my case...... heren en dames..
Martijn Snoeren
26 januari 2008, 21:12
Waarom wordt ik hier nou weer bij betrokken...:confused:
omdat ik me net als jij ongelooflijk kan storen aan van die onnozele opmerkingen zoals Annet dat daarstraks deed.Je gaat me toch niet vertellen dat ik jou nu ook al op je ziel hebt getrapt he::cry2::
Roger W. de Groot
26 januari 2008, 21:15
Als het forum muteert in een chatbox wordt er nogal snel van het onderwerp afgeweken. Mag ook best, als het de boventoon maar niet voert vind ik
Michel Heerkens
26 januari 2008, 21:15
Weer terug bij de wedstrijd: Farrer schoot tijdens een PP net langs de paal. Verder krijgen de Eaters weinig kansen. Weer een PP voor Eaters.
Roger W. de Groot
26 januari 2008, 21:16
omdat ik me net als jij ongelooflijk kan storen aan van die onnozele opmerkingen zoals Annet dat daarstraks deed.Je gaat me toch niet vertellen dat ik jou nu ook al op je ziel hebt getrapt he::cry2::
haha, was ironisch bedoeld Martijn!
Luitzen van der Heide
26 januari 2008, 21:16
Over tot de orde van de dag TT kort achter elkaar twee straffen, Wordt Geleen sterker?
Michel Heerkens
26 januari 2008, 21:19
Over tot de orde van de dag TT kort achter elkaar twee straffen, Wordt Geleen sterker?Blijkbaar niet :) Trappers schoot net voor de 2e keer tegen het ijzer in een SH-situatie. In de gehele wedstrijd heeft Trappers al 3 keer het ijzerwerk uitgetest.
Roger W. de Groot
26 januari 2008, 21:21
Geleen is een heerlijke sparringpartner om bijvoorbeeld de penalty-killing te trainen
48:18: PEN DESTIL Trappers Tilburg: 12: Doug STIENSTRA 2 min Slashing
44:43: PEN DESTIL Trappers Tilburg: 27: Simon de WIT 2 min Elbowing
41:50: PEN DESTIL Trappers Tilburg: 47: Bob TEUNISSEN 2 min Tripping
Martijn Snoeren
26 januari 2008, 21:23
Blijkbaar niet :) Trappers schoot net voor de 2e keer tegen het ijzer in een SH-situatie. In de gehele wedstrijd heeft Trappers al 3 keer het ijzerwerk uitgetest.
Dit kan je toch wel eens duur komen te staan.Het is nu eenmaal een wet binnen het ijshockey als je veel kansen mist je uiteindelijk goals tegen gaat krijgen::rulez::
Patrick van Dongen
26 januari 2008, 21:24
Geleen heeft in de afgelopen twee PP 2x op goal geschoten. Wedstrijd blijft onverminderd saai, of minder boeiend, wat jullie willen. Weer een straf voor Tilburg. Kortom Tilburg is onvoldoende scherp in het benutten van de kansen en geleen creeert ze niet of nauwelijks
Luitzen van der Heide
Geleen is een heerlijke sparringpartner om bijvoorbeeld de penalty-killing te trainen
Zegt ie met een grimas rond zijn mond..::party::
Michel Heerkens
Dit kan je toch wel eens duur komen te staan.Het is nu eenmaal een wet binnen het ijshockey als je veel kansen mist je uiteindelijk goals tegen gaat krijgen::rulez::Tenzij je dus een klasbak tussen de palen hebt staan. Zie je eigen postings een half uur geleden 8)
Martijn Snoeren
26 januari 2008, 21:26
::angel:::prayer:AMEN
Annet Boers
26 januari 2008, 21:26
Mag ik vragen wat er zo ontzettend onnozel aan mijn posting van eerder was Martijn? Dat ik vond dat het zo nu en dan risicovol was om zo ver uit zn kooitje te komen??
Doe ff normaal voor de 2e keer... ik beledig jou intelligentie of visie toch ook niet? Daar wil ik me in ieder geval niet toe laten verleiden..
groetjes
Michel Heerkens
26 januari 2008, 21:27
41:50: PEN DESTIL Trappers Tilburg: 47: Bob TEUNISSEN 2 min TrippingDat zei ik toch al aan het begin van de avond ::worship:: ::surrender::
Roger W. de Groot
26 januari 2008, 21:27
Zegt ie met een grimas rond zijn mond..::party::
Dan moet Geleen wel meewerken natuurlijk :)
Dat lossen we dus zo op >>
52:05: PEN DESTIL Trappers Tilburg: 25: Bjorn WILLEMSE 2 min Roughing
50:16: PEN DESTIL Trappers Tilburg: 11: Tony BERGIN 2 min Hooking
49:37: PEN Ruijters Eaters Geleen: 24: Petr KRATKY 2 min Slashing
Roger W. de Groot
26 januari 2008, 21:28
oops...
Eric van der Putten
26 januari 2008, 21:28
Dus mijn linkerachter-buurman is een wannabee van mijn rechtervoor-buurman?!?
HELLUP!!!
Luitzen van der Heide
26 januari 2008, 21:29
52:05: PEN DESTIL Trappers Tilburg: 25: Bjorn WILLEMSE 2 min Roughing
50:16: PEN DESTIL Trappers Tilburg: 11: Tony BERGIN 2 min Hooking
49:37: PEN Ruijters Eaters Geleen: 24: Petr KRATKY 2 min Slashing
`t is wel mooi geweest met het oefenen zal KRATKY gedacht hebben.
Maar ffe serieus. Komen nu toch wel veel straffen aan de zijde van TT....
Eric van der Putten
26 januari 2008, 21:29
Uhum, 1-2 Mc Flurry...
Michel Heerkens
26 januari 2008, 21:30
Geleen scoort 1 - 2. Een mooi doelpunt; McGarry verlengt het schot van Kratky. Ook begint de wedstrijd wat fysieker te worden.
Harry Koenen
26 januari 2008, 21:30
Weet nu ook de afkorting van TT op meer genuanceerder manier, te weten:
Van TOP tot TEEN.
Nee, alle gekheid op een stokje maar TT was voor mij als jeudige al zeer imponerend en dan praat ik over 35 jaar geleden met Petrnouzek en de TUMA´s
Ben niet voor niks drama-therapeut!
Eric van der Putten
26 januari 2008, 21:32
Nu PP voor TT
Martijn Snoeren
26 januari 2008, 21:32
Hey Michel,
mwua, ik was op 16 januari nou niet echt onder de indruk van hem, als de Flyers scherp waren geweest dan had ie er zeker een paar om zn oren gehad. Nu doel ik op dat steeds uit zn kooitje komen om de puck naar een medespeler te schieten.... ook al waren de flyers erg dicht in de buurt! Doet ie dat altijd?
lees maar hoe je posting begint Annet! Die jongen heeft echt een geweldige wedstrijd staan keepen en had ook een groot aandeel in de uiteindelijke overwinning. Als je dan gaat roepen dat je niet van hem onder de indruk was TIJDENS DIE WEDSTRIJD Tsja........::cry2::
Luitzen van der Heide
26 januari 2008, 21:33
Dus wordt het voor de -min of meer neutrale toeschouwer/schrijver- toch nog leuk..
By the way mijn pool uitslag zit er nog steeds in. Dus ik moet helaas voor de verstokte TT fan maar hopen dat Geleen HIJS na kan doen.
Eric van der Putten
1-3 Mike weer!
Priscilla van Rooij
1-3 :D:D goed op weg
Eric van der Putten
2 goals en 1 assist voor Lalonde dus... stevigere 1e plek in de topscorerslijst
Eric van der Putten
26 januari 2008, 21:34
Onze Cees zit in het bankske ...
Martijn Snoeren
Dus mijn linkerachter-buurman is een wannabee van mijn rechtervoor-buurman?!?
HELLUP!!!
Hey putmans, is deze avatar beter? Is de eerste foto van lalonde dit seizoen gemaakt door....MOI::party::
Michel Heerkens
Maar ffe serieus. Komen nu toch wel veel straffen aan de zijde van TT....Volgens mijn info neigde Van der Waarden in de 2e periode een beetje naar 1 kant te fluiten. Het was niet echt overdreven.
Of is Van der Waarden nu iets aan het goedmaken ? ::surrender::
Jan de Gunst
zoooooooooooooooooo 1-3 voor trappers
Luitzen van der Heide
26 januari 2008, 21:35
Tsja, en daar gaat alle hoop op een negen punter in de pool...
Eric van der Putten
26 januari 2008, 21:38
Duurt lang die laatste 4 minuten...
Patrick van Dongen
26 januari 2008, 21:39
De wedstrijd is dermate "spannend" dat mijn lijntje inclusief Tilburgs bril al naar zijn auto aan het lopen is. Bedankt voor jullie reacties en tot de volgende keer.
Alleen maar PP goals gescoord vanavond. Zegt misschien ook wat.
Martijn Snoeren
26 januari 2008, 21:39
Duurt lang die laatste 4 minuten...
Vind je mijn avatar nu beter???
Eric van der Putten
26 januari 2008, 21:40
Vind je mijn avatar nu beter???
Geen idee, vond ik je avatar hiervoor dan niet goed?
Martijn Snoeren
26 januari 2008, 21:41
Geen idee, vond ik je avatar hiervoor dan niet goed?
Je wilde mij er voor laten betalen zelfs:Frown:
Jan de Gunst
26 januari 2008, 21:42
afgelopen en trappers weeeeeer gewonnen
Eric van der Putten
26 januari 2008, 21:42
De wedstrijd is dermate "spannend" dat mijn lijntje inclusief Tilburgs bril al naar zijn auto aan het lopen is. Bedankt voor jullie reacties en tot de volgende keer.
1-3 is binnen dus?
We zingen hoempa hoempa hoempa teter?...
Is dat niet de 8e overwinning op Geleen dit seizoen?
Eric van der Putten
26 januari 2008, 21:43
Je wilde mij er voor laten betalen zelfs:Frown:
Och ja, ik heb hem door... mag aannemen dat je me niet wilt betalen dus?
Priscilla van Rooij
1-3 gewonne nu staan we gelijk met herenveen alleen herenveen heeft meer doelsadlo als trappers morge van groningen wint en herenveen van geleen volgens mij dan wordt het dinsdag hier spannend om de eerste plaats:D heb er nu al zin in:P
Luitzen van der Heide
Nog even voor het afsluiten
Felicitaties voor TT Jammer voor De Eaters..
Annet Boers
26 januari 2008, 21:44
lees maar hoe je posting begint Annet! Die jongen heeft echt een geweldige wedstrijd staan keepen en had ook een groot aandeel in de uiteindelijke overwinning. Als je dan gaat roepen dat je niet van hem onder de indruk was TIJDENS DIE WEDSTRIJD Tsja........::cry2::
Kijk!! je KAN t wel.... dat is tenminste een beetje normalere reactie... heel fijn. Maar t is nog steeds MIJN mening! Hij heeft t aantal mooie reddingen gedaan, daar heb ik niets over gezegd... En daarvoor staat elke goaly er ook, maar aan de andere kant heeft ie niet een super moeilijke wedstrijd gehad... op die laatste 6 a 7 minuten na.. Of ben je het daar ook al niet over eens?
Trappers speelden gewoon een goede wedstrijd terwijl De Flyers een ballenpartij aan t spelen was.
Maar nu genoeg erover.. fijn dat je toch nog enigzins normaal kunt communiceren en meteen hierbij de felicitaties voor jullie overwinning op Geleen!
Dt geldt voor alle Trappersfans Btw....
Martijn Snoeren
26 januari 2008, 21:47
Och ja, ik heb hem door... mag aannemen dat je me niet wilt betalen dus?
uhhhhh nope! en je weet toch inmiddels ook wel tegen Geleen is altijd 3punten::devildance::
Eric van der Putten
26 januari 2008, 21:47
Onee, 7-0 voor Trappers tegen de Eaters dit seizoen. 3 februari, carnavalszondag, misschien wel 8-0! Da's volgens mij nog nooit voorgekomen...
Eric van der Putten
26 januari 2008, 21:48
uhhhhh nope! en je weet toch inmiddels ook wel tegen Geleen is altijd 3punten::devildance::
Wat een geweldige goalie is die Paulo toch he!
Martijn Snoeren
26 januari 2008, 21:51
Wat een geweldige goalie is die Paulo toch he!
HOEZO:?
Eric van der Putten
26 januari 2008, 21:53
HOEZO:?
Staat altijd als een beer te keepen en geeft veel bruikbare pucks af aan de offence!
Heb hem dit seizoen pas 1 keertje een heel klein foutje zien maken, was niet eens een tegengoal...
Martijn Snoeren
26 januari 2008, 21:56
Staat altijd als een beer te keepen en geeft veel bruikbare pucks af aan de offence!
Heb hem dit seizoen pas 1 keertje een heel klein foutje zien maken, was niet eens een tegengoal...
Weet je trouwens hoe een Geleensupporter er uit ziet na vanavond?::cry2:::cry::Sadley::evil: ZO DUS!!!
Harry Koenen
26 januari 2008, 21:57
Annet,
Let maar niet teveel op Martijn S. Volgens mij is hij gewend om suikerklontjes aan paarden te geven.
BRRRRRRRRRRRRR Hinnik.....
Eric van der Putten
26 januari 2008, 21:57
Weet je trouwens hoe een Geleensupporter er uit ziet na vanavond?::cry2:::cry::Sadley::evil: ZO DUS!!!
Erg he, zo zien ze er meestal ook uit als ze na de wedstrijd in Tilburg vanuit het aquarium richting uitgang lopen!
Wat was de meerwaarde van Kratky, op penalties en 1 assist na?
Eric van der Putten
26 januari 2008, 21:58
Annet,
Let maar niet teveel op Martijn S. Volgens mij is hij gewend om suikerklontjes aan paarden te geven.
Niet zo cryptisch Harry!
Martijn Snoeren
26 januari 2008, 22:00
Annet,
iT TAKES ONE TO KNOW ONE:butthead::finga:
Edwin Grouwstra
26 januari 2008, 22:08
Ben benieuwd naar de prestaties van P.Kratky bij Geleen, volgens de
Engelsen had hij daar nogal moeite met snelle aanvallers.
Hoe was dat vanavond ??
gr.
Annet Boers
26 januari 2008, 22:09
Annet,
Dank je Harry,
maar wat je nu neertikt wil ik dus eigenlijk niet doen, dan verlaag ik me toch tot zijn niveau. Ik vind t gewoon jammer dat ze eerst zelf H'veen erbij halen... dan reageren er een aantal en dan mag je eigenlijk toch niet iets zeggen. Laat staan je mening geven. Dat is gewoon heel jammer en ik denk dat dit forum toch niet echt wat voor me is, ik heb het een tijd gelezen en dacht dat t wel leuk zou zijn om met mensen van verschillende supportersgroepen wat te kletsen over de mooie sport. Maar ik kom er steeds meer achter dat het de meeste tijd elkaar afzeiken en de grond in trappen is. Ik heb het al eens eerder op t forum over fatsoensnormen gehad maar dat wordt ook zelfs verdraait. Elkaar gewoon in waarde laten en normaal met elkaar communiceren of een discussie voeren is voor de meeste te hoog gegrepen. Jammer, maar dan maar niet... denk dat ik maar niet meer dingen ga posten want het wordt altijd negatief gelezen of verdraait.
Ik ga maar gewoon genieten van het mooie spel van de Flyers op de tribune in Thialf en we zullen zien of dit het mooie jaar Flyersjaar gaat worden waar ik op gehoopt heb!!
Eric van der Putten
26 januari 2008, 22:09
Hoe was dat vanavond ??
gr.
Genoeg penalties in ieder geval, zou eenzelfde reden kunnen zijn...
Michael van Opstal
26 januari 2008, 22:10
Hoe was dat vanavond ??
gr.
Gezien de snelheid van Lalonde niet zo goed....
Edwin Grouwstra
26 januari 2008, 22:11
Genoeg penalties in ieder geval, zou eenzelfde reden kunnen zijn...
Viel mij ook al op, idd.
Eric van der Putten
26 januari 2008, 22:12
Viel mij ook al op, idd.
We zullen het zo zien. Ik denk dat Emile al bijna thuis zal zijn. Nog effe snel zijn stukje in tikken en dan weten we het...
Wendy Tellers
26 januari 2008, 22:44
niet goed afgericht dan.
Hé hé hé! Effe oppassen hoor!
Ik laat mij niet africhten!
Als ik had geweten dat jullie meer info wilden dan had ik wel vanaf de eerste periode meer naar Michel gestuurd!
Maar ik moet ook nog aantekeningen maken voor het verslag op de Eaters site.
En wil natuurlijk ook wat van de wedstrijd zien!
Overigens probeer ik mijn info vrij neutraal te brengen.
Ik durf best toe te geven als TT beter is. Maar dat waren ze in de derde periode niet!
Jammer dat de scheids op een belangrijk moment Tummers naar de strafbank stuurde. Daaruit werd de 1-3 gescoord.
Henny Huveneers
26 januari 2008, 22:56
Sorry maar geleen kan blij zijn dat het treintje van Tilburg niet zo op gang kwam,vindt bij geleen de laatste tijd allemaal een beetje einzelgangers,terwijl ik een paar wedstrijden heb gezien die meer samenspel vertoonden en met vlagen goed ijshockey,als ze zo elke wedstrijd speelden zouden ze niet tegen zoveel nederlagen aan lopen
Eric van der Putten
26 januari 2008, 22:59
Wanneer staat je verslag online Wendy? Ik zit ook al op Emile te wachten :-)
Heb nog wel geduld hoor! ;-)
Eric van der Putten
26 januari 2008, 23:21
Emile! Waar blijf je? :-)
Wendy Tellers
26 januari 2008, 23:23
Op het mijne kan je nog wel even wachten .....
Ben bezig. Overigens vraag ik mij af of jullie eerste doelpunt van Bat was of van #21.
Ik heb #21 opgeschreven en die naam werd ook omgeroepen!
Eric van der Putten
26 januari 2008, 23:31
Ben bezig. Overigens vraag ik mij af of jullie eerste doelpunt van Bat was of van #21.
Sheet gaf aan Daryl Bat. Wat ik overigens wel vreemd vond in een PP samen met Lalonde...
Rob Verschuuren
26 januari 2008, 23:32
1e doelpunt nr. 21, tweede en derde van 79 lalonde. Wedstrijd was saai, Emile zit met Piet en Joep in de auto, nog even wachten dus. belangrijkste zijn de drie punten.
Eric van der Putten
26 januari 2008, 23:34
1e doelpunt nr. 21, tweede en derde van 79 lalonde. Wedstrijd was saai, Emile zit met Piet en Joep in de auto, nog even wachten dus. belangrijkste zijn de drie punten.
Van de Waarden heeft dus ook al een brilletje nodig. Wie ziet het verschil tussen Daryl en Brendan nou niet... ?
::hyper::
Joep Versteden
26 januari 2008, 23:43
Net terug uit Gelean. Erg gezellig, eerste doelpunt #21, de twee daarna #79n en McFlurry kreeg ook per ongeluk een puck tegen zijn stick waardoor het 1-3 werd. Coco was geweldig en de Schrobbel?r erg lekker. Ik wil de Geleaners danken voor de fijne ontvangst op hun tribune. Volgende week doen we het dunnetjes over in 013. Miss I.: jij bent dan ook uitgenodigd!!! ;-)
Eric van der Putten
26 januari 2008, 23:47
Ben je Piet en Emile niet tegengekomen op de terugweg, Joep?
Eric van der Putten
26 januari 2008, 23:48
Jaaaaaaaaaaa, beide heren zijn online...!
Piet de Kort
26 januari 2008, 23:50
Niet zeuren, Eric! Ome Emile pakt eerst effe zijn welverdiende pilsje uit de koelkast en zal zo komen met zijn verslag! Tipje van de sluier: Petr Gretzy is toch niet zo goed als Wayne! ::check2::
Joep Versteden
26 januari 2008, 23:52
Die zaten voorin te praten over het aanstaande kampioenschap, ik zat achterin te sms-en met iemand die ik graag mee had genomen naar 013 ;-)
Eric van der Putten
26 januari 2008, 23:53
Die zaten voorin te praten over het aanstaande kampioenschap, ik zat achterin te sms-en met iemand die ik graag mee had genomen naar 013 ;-)
De dame van je avatar?
Piet de Kort
26 januari 2008, 23:54
En over het winnen van het Bonbonsschaaltje in 2008/2009! ::luisterjongen::
Eric van der Putten
26 januari 2008, 23:56
En over het winnen van het Bonbonsschaaltje in 2008/2009! ::luisterjongen::
Vijf op één rij, Piet?
Joep Versteden
26 januari 2008, 23:57
De dame van je avatar?
Nee, veel leuker... zal je volgende week wel voorstellen in de kantine van Stappegoor ;-)
Eric van der Putten
26 januari 2008, 23:58
Nee, veel leuker... zal je volgende week wel voorstellen in de kantine van Stappegoor ;-)
Aardig van je. Komt ze wel naar Tilburg met carnaval dan?
Eric van der Putten
27 januari 2008, 00:01
Dit is volgens Dick de 0-1. Da's dus duidelijk Brendan.
http://lh6.google.nl/Dickp49/R5vHNZ8BEaI/AAAAAAAACDs/iiVB0z6Rufk/IMG_4912.JPG?imgmax=576
Wendy Tellers
27 januari 2008, 00:05
Dit is volgens Dick de 0-1. Da's dus duidelijk Brendan.
http://lh6.google.nl/Dickp49/R5vHNZ8BEaI/AAAAAAAACDs/iiVB0z6Rufk/IMG_4912.JPG?imgmax=576
Had ik dus toch gelijk!!!!!
Eric van der Putten
27 januari 2008, 00:06
Had ik dus toch gelijk!!!!!
Yep, zelfs Emile heeft het gezien, snap er dan helemaal niks van dat Van de Waarden het verkeerd gezien heeft...
Emile Joosten
27 januari 2008, 00:12
Yep, zelfs Emile heeft het gezien, snap er dan helemaal niks van dat Van de Waarden het verkeerd gezien heeft...
Hoezo ZELFS ?????::whiterant::
Piet de Kort
27 januari 2008, 00:15
He Putmans, effe dimmen tegen Ome Emile! Anders schiet jij strakjes helemaal geen fototjes of ze zijn allemaal bewogen! ::hyper::::party::
Eric van der Putten
27 januari 2008, 00:16
Hoezo ZELFS ?????::whiterant::
Nou, ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Piet meestal aan jou moet doorgeven wie de goals heeft gescoord ::party::
Piet de Kort
27 januari 2008, 00:21
Nou, ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Piet meestal aan jou moet doorgeven wie de goals heeft gescoord ::party::
Deze keer waren het meerdere mensen die zelfs de passing moesten doorgeven! Maak niet uit, het was een leuke avond! Hopelijk heeft Ome Emile morgen geen hoofdpijn! ::hyper::
Eric van der Putten
27 januari 2008, 00:26
Deze keer waren het meerdere mensen die zelfs de passing moesten doorgeven! Maak niet uit, het was een leuke avond! Hopelijk heeft Ome Emile morgen geen hoofdpijn! ::hyper::
Okee dan. Nou Piet, wat verwacht je vanavond tegen Groningen? 18-4?
Puk Daniels
27 januari 2008, 08:33
Net terug uit Gelean. Erg gezellig, eerste doelpunt #21, de twee daarna #79n en McFlurry kreeg ook per ongeluk een puck tegen zijn stick waardoor het 1-3 werd. Coco was geweldig en de Schrobbel?r erg lekker. Ik wil de Geleaners danken voor de fijne ontvangst op hun tribune. Volgende week doen we het dunnetjes over in 013. Miss I.: jij bent dan ook uitgenodigd!!! ;-)
Joep,
Leuke kennismaking met de Tilburgse forummers en de Schrobbel?r. Houden we erin: jij zorgt voor de drank, ik voor de bekertjes .....
Groetjes, Puk
Sorrie, zo vroeg op de morgen vergeet ik wel eens alle woorden te typen.
Wendy Tellers
27 januari 2008, 09:33
Joep,
Leuke kennismaking met de Tilburgse forummers
Hé Puk.
Ik ben NATUURLIJK geen Tilburger maar ik vond het ook leuk om met jou kennis te hebben gemaakt.
Toch wel erg dat dat moet gebeuren omdat we toevallig beide met Pietje en Emile stonden te praten!!!! Hahahaha
Puk Daniels
27 januari 2008, 09:47
Hé Puk.
Ik ben NATUURLIJK geen Tilburger maar ik vond het ook leuk om met jou kennis te hebben gemaakt.
Toch wel erg dat dat moet gebeuren omdat we toevallig beide met Pietje en Emile stonden te praten!!!! Hahahaha
Ik vroeg me af: stond Joep er ook niet bij?????
Hans Maertzdorff
27 januari 2008, 09:49
Ik vroeg me af: stond Joep er ook niet bij?????
Heel even stond hij erbij, maar hij had geen oog meer voor ons, nog ff en we hebben er een Eatersfan bij::hyper::
Piet de Kort
27 januari 2008, 10:38
Heel even stond hij erbij, maar hij had geen oog meer voor ons, nog ff en we hebben er een Eatersfan bij::hyper::
Sterker nog: wij hebben er bijna 3 IETURSfans bij! ::oops::::wavetowel::::happy::
Marc van de Wall
27 januari 2008, 10:43
Sterker nog: wij hebben er bijna 3 IETURSfans bij! ::oops::::wavetowel::::happy::
Moet niet veel gekker meer worden.
Piet de Kort
27 januari 2008, 10:49
Moet niet veel gekker meer worden.
Zag ik jou ook niet juichen aan de boarding Marc, bij de 3e Tilburgse goal! ::shiny::
Ik weet nu wie ik tegen mij heb tijdens het R.G. Toernooi! ::redrant::::devildance::::cheerleader::
Puk Daniels
27 januari 2008, 14:57
Zag ik jou ook niet juichen aan de boarding Marc, bij de 3e Tilburgse goal! ::shiny::
Piet, dat was ik! Eaters op weg naar het kampioenschap!!!
Eric van der Putten
27 januari 2008, 15:53
Piet, dat was ik! Eaters op weg naar het kampioenschap!!!
Ook dat moet niet gekker worden, juichen als je een tegengoal krijgt en dan zeggen dat het ingecalculeerd was op weg naar het kampioenschap... ::hyper::
Puk Daniels
27 januari 2008, 17:20
Ook dat moet niet gekker worden, juichen als je een tegengoal krijgt en dan zeggen dat het ingecalculeerd was op weg naar het kampioenschap... ::hyper::
Als je mijn eerdere postings leest zie je misschien de logica ervan in. Het ermee eens zijn is een tweede. Zie hieronder uit "Play off favorieten":
Klinkt goed, Emile. Dat dachten wij in Geleen vorig seizoen ook. Helaas konden wij daarna de prestaties niet doortrekken en lagen we er na de halve finale uit. Voor Tilburg de uitdaging om dit dan wel te doen.
Volgens mijn prognose van een door Geleen gewonnen finalereeks tegen Den Haag komen jullie er straks niet meer aan te pas.
Mijn voorspelling voor vanavond is 1 - 3, morgen tegen Heerenveen 3 - 4 OT, dus vanavond helpen we je een handje om je voorspelling gedeeltelijk uit te laten komen. Geniet er dus maar van zo lang als het kan. Het seizoen is sneller afgelopen dan je denkt ......
Helaas zal het grote aantal blessures van key-players bij de Eaters waarschijnlijk een streep halen door de eerste plaats van de Trappers vanavond. Zij zullen dit later dus op eigen kracht moeten doen.
Eric van der Putten
28 januari 2008, 01:14
Helaas zal het grote aantal blessures van key-players bij de Eaters waarschijnlijk een streep halen door de eerste plaats van de Trappers vanavond. Zij zullen dit later dus op eigen kracht moeten doen.
15 spelers op de sheet...
Puk Daniels
28 januari 2008, 06:23
15 spelers op de sheet...
Klopt Eric, dat is toch 6 minder dan normaal.
Aangezien Eaters niet het team met de meeste kwaliteit heeft zal het dan nog moeilijker zijn om van de nummer 1 te kunnen winnen. Dat geeft tevens aan welke prestatie het team gisteren heeft neergezet om tot in de derde periode zelfs een voorsprong te hebben. Tot vlak voor het einde was zelfs 3-3 mogelijk met dus de kans op het voorspelde resultaat van 3-4 OT. Niet op kwaliteit, maar op kracht en vechtlust.
Jammer voor de Eaters, helaas Trappers, nog geen 1e plaats voor de jullie.
Karin op de Beke
28 januari 2008, 07:09
in de derde periode tegen Trappers speelde Eaters ook al met 7 man minder op het ijs, in de derde periode kwam Keulen en Ivarsson niet meer terug!
Eric van der Putten
28 januari 2008, 08:43
in de derde periode tegen Trappers speelde Eaters ook al met 7 man minder op het ijs, in de derde periode kwam Keulen en Ivarsson niet meer terug!
Da's inderdaad niet leuk allemaal. Trappers heeft zo vorige maand ook aangetobd, ook 7 of 8 spelers die niet mee konden doen...
Marc van de Wall
28 januari 2008, 08:45
Ik weet nu wie ik tegen mij heb tijdens het R.G. Toernooi! ::redrant::::devildance::::cheerleader::
Ik geloof dat jij teveel van dat wazige drankje uit die bruine fles gedronken hebt.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.