View Full Version : Duur puntverlies Flyers
Gerrit Hof
25 januari 2008, 23:04
met het oog op thuisvoordeel inplay-offs in een evt.finale.:teleur:
je zal toch in een evt. finale maar weer naar die Tilburgse klok moeten:Frustry:::fries:::rolleyes:
Joost van Heeswijk
25 januari 2008, 23:06
Als jullie in de finale komen?????
Rob Verschuuren
25 januari 2008, 23:26
Finale................ Tilburg...................... Den Haag::party::::party::::party::
Jan Been
25 januari 2008, 23:33
Finale................ Tilburg...................... Den Haag::party::
We zullen zien hoe het verder gaat,morgen in iedergeval een trainings partijtje voor de Eaters gezien de stand nu.::wheelchair::::wheelchair::::wheelchair::
Piet de Kort
25 januari 2008, 23:37
We zullen zien hoe het verder gaat,morgen in iedergeval een trainings partijtje voor de Eaters gezien de stand nu.::wheelchair::::wheelchair::::wheelchair::
En zondag, Jan????
Jan Been
25 januari 2008, 23:40
En zondag, Jan????
Zondag ook Pietje.:RedFace:
Joep Versteden
26 januari 2008, 00:11
[Karst is niet voor niets er vandoor gegaan..[/quote]
Och, kijk eens wie er onder zijn steen vandaan is gekropen. Het heeft even geduurd na de verloren bekerfinale, maar hij is het nog niet verleerd.
Ik zou het trouwens wel stijl van je vinden als je dit soort krachttermen zou uiten tegen de persoon in kwestie zelf. Laat het dan wel even van tevoren weten als je dat gaat doen, want dat gesprek wil ik niet missen :vom:
Emile Joosten
26 januari 2008, 00:13
Het zou je sieren als je deze posting zelf weghaalt, voordat de abuse-commissie het gaat doen Jan!!
Piet de Kort
26 januari 2008, 00:19
Karst is niet voor niets er vandoor gegaan..
Schut, pleur op friese kruidkoek! Vorige week woensdag was je gauw weg! Toen had je zoveel praatjes niet! Hij zat er goed in he, de 1-0! Was van je vriend Donnie! ::party::
P.s Wie is KARST! ::hyper::Haal die Schut van het forum! ::wheelchair::
Harry Batist
26 januari 2008, 00:21
blijf toch eens on-topic piet kruikezeiker
Piet de Kort
26 januari 2008, 00:25
blijf toch eens on-topic piet kruikezeiker
Haagse Harry, dat maak ik zelf wel uit! Kijk eerst eens naar anderen! ::party::
Harry Batist
26 januari 2008, 00:28
jij bent de eerste die of-topic met alles begint, tot in de finale , einde discussie
Ferry van Maanen
26 januari 2008, 00:29
Ben het met Emile eens , uitlatingen zoals die van Jan Schut zijn deze site onwaardig ...!
Harry Batist
26 januari 2008, 00:31
typisch jan been, categorie piet kort
Eric van der Putten
26 januari 2008, 01:06
Kratky gedraagt zich in Heerenveen, met die ........ ....... heeft hij nog een appeltje te schillen.
Kom je dinsdag gezellig in Tilburg kijken Jan? Gaan we van te voren samen even bij Don langs in de kleedkamer...
Harry Batist
26 januari 2008, 01:10
eric on-topic blijven
Martin Kinderen
26 januari 2008, 01:58
Ben je je aantal berichten aan het opschroeven.
Ja, ja, daarna blijf ik on-topic
Gerard Kuiper
26 januari 2008, 03:39
[
Karst is niet voor niets er vandoor gegaan..[/quote]
Zelfs ik vind dit te ver gaan. Toen ik Martin de W. rijp achtte voor een inrichting werd dat meteen verwijderd. Maar dit blijft staan? Onbegrijpelijk......
Rudy Bouquet
26 januari 2008, 08:35
Kratky gedraagt zich in Heerenveen, met die xxxxxxx heeft hij nog een appeltje te schillen.
Door chauvinisme kun je ook doorslaan.........
Ongepast......waarmee je als vrijwilleger je club geen dienst bewijst....!
Diana de Kok
26 januari 2008, 08:40
Kratky gedraagt zich in Heerenveen, met die XXXXX heeft hij nog een appeltje te schillen.
Jan
Deze uitspraak had ik van jou echt nooit verwacht!!
Ik hoop echt dat het bestuur van het forum jou hier op gaat aanspreken!!
Auke de Vries
26 januari 2008, 08:54
met het oog op thuisvoordeel inplay-offs in een evt.finale.:teleur:
je zal toch in een evt. finale maar weer naar die Tilburgse klok moeten:Frustry:::fries:::rolleyes:
Behoorlijk balen, zeker na 2 periode's met een 3-6 voorsprong aan de 3e te beginnen.
We kunnen ons troosten bij de gedachte dat Tilburg er vorige week ook heeft verloren en komend weekend moet Geleen tegen zowel Tilburg als Heeerenveen, dus wie treft Geleen het liefst en komende dinsdag spelen de Flyers uit in Tilburg.
Er is nog niets aan de hand, maar winst had mooi geweest.
Oân't Snein.
Geert van der Meulen
26 januari 2008, 09:16
Kratky gedraagt zich in Heerenveen, met die xxxxxx heeft hij nog een appeltje te schillen.
Je kunt ook te ver gaan. En dit is te ver ... veel te ver!
Ik vind eigenlijk ook dat het bestuur van Vadeko Flyers hiertegen in actie hoort te komen.
Jurgen van der Laak
26 januari 2008, 09:18
jankzak :Pukey:
Abe Brouwer
26 januari 2008, 09:34
Dacht jij ook zo over Don toen hij bij Heerenveen speelde?
Jammer dat de abusecomissie nog niet ingegrepen heeft...............
Auke de Vries
26 januari 2008, 10:01
Ik vind eigenlijk ook dat het bestuur van Vadeko Flyers hiertegen in actie hoort te komen.
Jan zijn reactie/opmerking past hier niet, duidelijk.
Wat moet het bestuur van Vadeko Flyers hier tegen doen, moet een club iedere supporter corrigeren wat er hier neergezet wordt ??
Je zal Piet de Kort maar moeten corrigeren als bestuurders van een club, mogen de Tilburgers wel 2 mensen voor in dienst nemen.::hyper::::hyper::
Jan corrigeer jezelf nu het nog kan, je uitspraak KAN NIET.
Eric Simons
26 januari 2008, 10:23
dit vind ik te gek voor worden dat je dit schrijft dit geeft een beetje het nivo van jou aan mischien moet jij wel op een ander forum mee doen bv geert wilders .nl
Geert van der Meulen
26 januari 2008, 10:26
Jan zijn reactie/opmerking past hier niet, duidelijk.
Wat moet het bestuur van Vadeko Flyers hier tegen doen, moet een club iedere supporter corrigeren wat er hier neergezet wordt ??
Je zal Piet de Kort maar moeten corrigeren als bestuurders van een club, mogen de Tilburgers wel 2 mensen voor in dienst nemen.::hyper::::hyper::
Jan corrigeer jezelf nu het nog kan, je uitspraak KAN NIET.
Nee hoor, maar Jan Schut is toch als vrijwilliger aan de club verbonden?
En als je als vrijwilliger aan een club bent verbonden mag toch van je worden verwacht dat je je gedraagt volgens de normen waaraan een club zich ook heeft verbonden.
Piet de Kort heb ik nooit kunnen betrappen op kwetsende of discriminerende uitlatingen.
Auke de Vries
26 januari 2008, 10:40
En als je als vrijwilliger aan een club bent verbonden mag toch van je worden verwacht dat je je gedraagt volgens de normen waaraan een club zich ook heeft verbonden.
Piet de Kort heb ik nooit kunnen betrappen op kwetsende of discriminerende uitlatingen.
Natuurlijk weet ik dat Jan ook ''vrijwilliger'' is bij de club, maar weet iedereen dat ?
Dat voorbeeld van ::hyper::Piet de Kort::hyper::is puur op basis van de MEESTE postings hier en allemaal op zijn eigen verantwoording, net als Jan.
Genoeg aandacht hieraan besteed.
Piet de Kort
26 januari 2008, 10:44
Inderdaad Geert, al veel te veel tijd aan besteed! ::hyper::
Piet de Kort
26 januari 2008, 10:45
Natuurlijk weet ik dat Jan ook ''vrijwilliger'' is bij de club, maar weet iedereen dat ?
Dat voorbeeld van ::hyper::Piet de Kort::hyper::is puur op basis van de MEESTE postings hier en allemaal op zijn eigen verantwoording, net als Jan.
Genoeg aandacht hieraan besteed.
Wat heb ik er nu weer mee te maken, Auke! Ik vind dat zulke uitspraken gewoonweg niet kunnen! Een lolletje maken vind ik oke, dit soort grove beledigingen kunnen en mogen niet, whatever wie dit post!
Dus ik bedoel maar!
Ik heb je leren kennen in Eindhovuh, ik dacht dat je dat nog wel wist! Blijkbaar dus niet! Jammer voor jou! ::hyper::
Auke de Vries
26 januari 2008, 10:53
Wat heb ik er nu weer mee te maken, Auke!
Ik vind dat zulke uitspraken gewoonweg niet kunnen!
Een lolletje maken vind ik oke, dit soort grove beledigingen kunnen en mogen niet, whatever wie dit post!
Dus ik bedoel maar!
Ik heb je leren kennen in Eindhovuh, ik dacht dat je dat nog wel wist!
Blijkbaar dus niet! Jammer voor jou! ::hyper::
Moge, Piet.
Je weet wel wat ik bedoel, sorry dat ik je naam aanhaalde en ik STA ook NIET achter de uitspraak die gedaan is.
Dat ik met je kennis heb gemaakt in Eindhoven weet ik nog wel, Rudy was net vertrokken en heb ook kennis gemaakt met Jan Hofstede.
Succes vanavond.
p.s. Dinsdag ben ik niet aanwezig, werken.
Abe Brouwer
26 januari 2008, 11:30
dit vind ik te gek voor worden dat je dit schrijft dit geeft een beetje het nivo van jou aan mischien moet jij wel op een ander forum mee doen bv geert wilders .nl
Eric, ik ga ervan uit dat Jan Schut zijn posting in een opwelling plaatste en niet omdat hij een racist zou zijn. En het zou goed zijn als we de politiek er buiten laten!
Harry Koenen
26 januari 2008, 11:53
Inderdaad duur 3 punten-verlies en een smallere selectie.
Heb Den Haag, ondanks de start, altijd al als een favoriet gezien. Zelfs iets meer dan Tilburg.
Moet nog zien wie in de finale komen.
Karel van der Wal
26 januari 2008, 13:40
Niet meer op reageren onze Jan heeft vorige zomer een zwaar ongeluk gehad en heeft maanden in een harnas gelopen. Kennelijk heeft dit ook zijn hersenpan beschadigd en l ult hij wat dom uit die beschadigde nek. Jan als je dit leest, zijn wel gemeende verontschuldingen toch op zijn plaats.
dit heeft zeker Donny niet verdiend van een oprechte Flyer fan.
Als Jan zijn verontschuldiging hier niet aanbied, dan bij dezen door mij gedaan. Zal morgenavond Jan hierover onderhouden. Had dit van hem niet verwacht - maar hij is denk ik nog wel zoveel kerel dat hij hierop terug komt.
Joep Meijsen
26 januari 2008, 13:52
Als Jan zijn verontschuldiging hier niet aanbied
De Tuchtcommissie heeft hem een schorsing opgelegd, dus hij is hier enige tijd niet welkom. Laten we daarmee maar ophouden over dit onderwerp en weer gewoon over ijshockey praten.
Luitzen van der Heide
26 januari 2008, 14:10
Dat behoeft in mijn beleving toch enige nadere uitleg Joep.
Waarom -indien Jan dit i.d. in een opweling heeft geschreven zoals wordt veronderstelt- krijgt hij niet de kans deze opwelling te rectificeren?
Niet dat ik van mening ben dat de opmerking die plaatst op dit forum thuishoort. Laat ik daar zeer helder in zijn. Maar hij wordt verbannen.
Toch zijn er in het verleden vergelijkbare postings (welliwaar in andere bewoordingen) verschenen waarvan de auteur niet is verbannen, ook niet tijdelijk. Daar werd door menigeen ook afkeurend op gereageerd en de poster had dan de gelegenheid om zichzelf te corigeren.
Of vergis ik me nu?
Abe Brouwer
26 januari 2008, 14:31
Waarom -indien Jan dit i.d. in een opweling heeft geschreven zoals wordt veronderstelt- krijgt hij niet de kans deze opwelling te rectificeren?
Jan had ruimschoots de tijd om uit zichzelf de posting te verwijderen/corrigeren en zijn excuses aan te bieden.
Geert van der Meulen
26 januari 2008, 14:32
Toch zijn er in het verleden vergelijkbare postings (welliwaar in andere bewoordingen) verschenen waarvan de auteur niet is verbannen, ook niet tijdelijk. Daar werd door menigeen ook afkeurend op gereageerd en de poster had dan de gelegenheid om zichzelf te corigeren.
Bedoel je zoiets?
Past mooi in de lijn met C. van Schagen, hebben we 2 criminelen in een lijn.
Luitzen van der Heide
26 januari 2008, 15:53
Best Geert,
Als het je intentie is om via deze posting Jan nog een groter oor aan te naaien dan kun je dat beter niet via mij proberen. Ik ben zeker niet de aangewezen persoon om iemand te beoordelen of te veroordelen.
Maar wat je in ieder geval van mij wel mag verwachten dat ik niet zonder meer inga op een citaat zonder ook de daadwerkelijke schrijver van dat citaat erbij te zoeken. Het lijkt (wederom vanuit mijn ogen bekeken) erop dat jij nu bewust mijn vraag en posting wenst te trekken naar een NON-discussie over de persoon Jan. Daar ben ik niet van gediend.
Van mij mag je heus iemand citeren hoor maar zet dan in ieder geval ook de naam van de betrokken persoon erbij. Dat is wel zo netjes.
De vraag is en was bovendien primair aan Joep gericht. Misschien dat ik in het vervolg beter via een prive mail kan doen. Maar ik zag daar de noodzaak niet direct van in. Ik heb dus weer wat geleerd vandaag. Moet ik je dus bijna nog dankbaar zijn ook voor je posting....
Maar hoe dan ook even kort een antwoord op je vraag. Met AUTEUR bedoel ik geen enkel persoon -dus ook Jan niet-. In zijn algemeenheid bedoel ik daar de schrijvers mee die zich in de persoonlijke vorm bedienen van krachttermen jegens andere personen......
Geert van der Meulen
26 januari 2008, 16:06
Best Geert,
Als het je intentie is om via deze posting Jan nog een groter oor aan te naaien dan kun je dat beter niet via mij proberen. Ik ben zeker niet de aangewezen persoon om iemand te beoordelen of te veroordelen.
Maar wat je in ieder geval van mij wel mag verwachten dat ik niet zonder meer inga op een citaat zonder ook de daadwerkelijke schrijver van dat citaat erbij te zoeken. Het lijkt (wederom vanuit mijn ogen bekeken) erop dat jij nu bewust mijn vraag en posting wenst te trekken naar een NON-discussie over de persoon Jan. Daar ben ik niet van gediend.
Van mij mag je heus iemand citeren hoor maar zet dan in ieder geval ook de naam van de betrokken persoon erbij. Dat is wel zo netjes.
De vraag is en was bovendien primair aan Joep gericht. Misschien dat ik in het vervolg beter via een prive mail kan doen. Maar ik zag daar de noodzaak niet direct van in. Ik heb dus weer wat geleerd vandaag. Moet ik je dus bijna nog dankbaar zijn ook voor je posting....
Maar hoe dan ook even kort een antwoord op je vraag. Met AUTEUR bedoel ik geen enkel persoon -dus ook Jan niet-. In zijn algemeenheid bedoel ik daar de schrijvers mee die zich in de persoonlijke vorm bedienen van krachttermen jegens andere personen......
Beste Luitzen,
Jan heeft zichzelf een oor aangenaaid, dat hoef ik niet te doen.
Wat mij eigenlijk verbaast is dat jij een duidelijk besluit van de abuse commissie in twijfel trekt. Je hebt het over een opwelling. In een opwelling iemand beledigen die totaal niks te maken heeft met het onderwerp van de posting? Is dat een opwelling? Ik dacht het toch niet wel?
Ik vind het een beetje jammer dat de laatste tijd steeds meer postings verschijnen die gericht zijn tegen één persoon of meerdere personen en dat de mate van reactie af schijnt te hangen van de persoon die de posting plaatst of die verantwoordelijk is voor het gerucht dat de posting veroorzaakt.
Sommige personen hebben mij op dit forum beledigd. Ze gaan hun gang maar, ik ben ooit met de doodstraf bedreigd, ik vind het best.
Wat me wel tegenstaat is dat hier mensen worden beledigd die geen weerwoord kunnen geven of mogen geven. Als ik hier lees dat iemand commentaar heeft op scheidsrechters en zelf blijkens zijn eigen verslag nog niet eens ziet welke scheidsrechter van het ijs is voor een blessurebehandeling vraag ik me af waar zo'n persoon het lef vandaan haalt kritiek te leveren.
Luitzen van der Heide
26 januari 2008, 16:36
Beste Luitzen,
Jan heeft zichzelf een oor aangenaaid, dat hoef ik niet te doen.
Wat mij eigenlijk verbaast is dat jij een duidelijk besluit van de abuse commissie in twijfel trekt. Je hebt het over een opwelling. In een opwelling iemand beledigen die totaal niks te maken heeft met het onderwerp van de posting? Is dat een opwelling? Ik dacht het toch niet wel?
Ik vind het een beetje jammer dat de laatste tijd steeds meer postings verschijnen die gericht zijn tegen één persoon of meerdere personen en dat de mate van reactie af schijnt te hangen van de persoon die de posting plaatst of die verantwoordelijk is voor het gerucht dat de posting veroorzaakt.
Sommige personen hebben mij op dit forum beledigd. Ze gaan hun gang maar, ik ben ooit met de doodstraf bedreigd, ik vind het best.
Wat me wel tegenstaat is dat hier mensen worden beledigd die geen weerwoord kunnen geven of mogen geven. Als ik hier lees dat iemand commentaar heeft op scheidsrechters en zelf blijkens zijn eigen verslag nog niet eens ziet welke scheidsrechter van het ijs is voor een blessurebehandeling vraag ik me af waar zo'n persoon het lef vandaan haalt kritiek te leveren.
Het is maar wat je lezen wil Geert,
Volgens mij trek ik niets in twijfel en al zeker niet het besluit Jan een tijdje te bannen. Ik vraag vanuit mijn beleving om een nadere uitleg. Bovendien is het feitelijk een vraag die leeft bij mij? Getuige het ? achter de eerste zin in de betreffende posting.
De argumentatie om te komen tot deze vraag ligt dan vervolgens in de redenering die ik aan de vraag meegeef.
Of Joep de vraag al dan niet beantwoord is dan een keuze die hij kan maken...
Wat jou getuige hetgeen je schrijft is overkomen in het verleden daar heb ik geen weet van maar dergelijke acties zouden hier niet moeten thuishoren. Niemand behoeft om zijn mening beledigd te worden of zelfs nog erger.
Maar goed. Joep zette in het bericht tevens het verzoek om op te houden over het onderwerp en ik denk dat ik daar via deze laatste posting maar gevolg aan geef....
We spreken elkaar vast nog wel via ander topics....
Geert van der Meulen
26 januari 2008, 16:52
We spreken elkaar vast nog wel via ander topics....
Ik heb zo'n vermoeden van wel!:biggrin:
Joep Meijsen
26 januari 2008, 19:22
Dat behoeft in mijn beleving toch enige nadere uitleg Joep.
De Tuchtcommissie werkt in volledige zelfstandigheid en onafhankelijkheid. Dat is volgens mij ook de enige manier waarop zo'n commissie kan werken. Ik kan je dus geen nadere uitleg verstrekken.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.