View Full Version : Marcel Kars
Martijn Snoeren
24 januari 2008, 10:18
Wat een ongelooflijke actie van Kars om juist in deze periode van de competitie Amsterdam te verruilen voor een buitenlandse club.Dan heb ik echt alle respect voor een Tim Knudsen dat deze inmiddels al weer onderweg is naar het Amsterdamse.Mijn mening is dat je ook in slechtere tijden je contract moet uitdienen en never je teammaten zo moet laten zitten.Dit is dus een typische John Versteeg actie!
Ik hoop echt dat Amsterdam volgend seizoen weer gewoon een representatief team op de been brengt
Remco Bambacht
24 januari 2008, 10:23
Denk je dat Amsterdam dit erg vind? Scheelt weer salaris en ze zijn toch al uitgeschakeld!
Johan Scheffers
24 januari 2008, 10:31
Jammer voor Amsterdam maar ook voor de Nederlandse competitie. Een speler waar ik graag naar keek. Had hem volgend seizoen graag in Nederland weer zien spelen.
Joep Meijsen
24 januari 2008, 10:33
Zoals ook al in het geval van Carlenius van Groningen. Die jongens zijn profspelers en in Nederland is het seizoen voor zowel Amsterdam als Groningen al zo goed als voorbij. In Duitsland kunnen ze nog een paar weken langer doorspelen en dus een cheque in ontvangst nemen. Voor Kars geldt dan nog dat de pauze voor het WK ijshockey dan niet ruim anderhalve maand is.
Voor Amsterdam betekent het zoals Remco als schrijft bovendien een kostenbesparing.
Rob Boumans
24 januari 2008, 10:36
Kostenbesparing voor de club , niet voor de seizoenskaarthouders en de eventuele mensen die nog een los kaartje kochten......
Abe Brouwer
24 januari 2008, 10:45
Ik ken de achtergronden niet achter deze transfer, maar kan het niet zijn dat Kars en Amstel Tijgers dat samen besloten hebben? Zodat Amstel Tijgers salaris uitspaart? Kars kan dan weer een tijdje doorspelen ipv na half februari niks te doen. Met Deggendorf moet hij om degradatie spelen en volgens mij duurt dat tot eind maart. Vervolgens heeft hij dan genoeg speelritme voor het WK in Innsbruck. Het is een stap waar zowel Amstel Tijgers als Kars niet slechter van wordt lijkt me.
Joep Meijsen
24 januari 2008, 10:59
Kostenbesparing voor de club , niet voor de seizoenskaarthouders en de eventuele mensen die nog een los kaartje kochten......
Het vervelende is dat op 31 januari de internationale transfermarkt op slot gaat en de tweede week van februari drie Nederlandse clubs zijn uitgespeeld. Dat het niet leuk is voor fans klopt natuurlijk wel, maar het belang van de speler is ook wat waard natuurlijk.
Overigens kunnen spelers eventueel nog wel gewoon in verschillende lagere Amerikaanse profdivisies terecht. Daar kunnen teams zich tot aan het begin van de play-offs versterken.
Paul van Heertum
24 januari 2008, 11:25
Ja maar dan missen ze het WK denk ik. Voor het Nederlands team is het een goede optie
René van Eldik
24 januari 2008, 11:51
heel jammer voor Amsterdam dat ze op deze manier uitgedund worden. Voor Kars een begrijpelijke stap maar lullig voor Amsterdam.
Het is wel een stap wat gunstig is voor ons toch suc6 gewenst zaterdag
Jan Schut
24 januari 2008, 12:13
heel jammer voor Amsterdam dat ze op deze manier uitgedund worden. Voor Kars een begrijpelijke stap maar lullig voor Amsterdam.
Het is wel een stap wat gunstig is voor ons toch suc6 gewenst zaterdag
Blijkbaar kent niemand de achtergrond van dat Kars vertrekt.
Hij heeft gelezen dat Petr Kratky terug komt in Nederland, en die wil hij niet weer tegenkomen.
Heeft hem in Heerenveen 2x gewaarschuwd met zijn streken en de derde keer goed bij zijn strot gepakt en dat is de reden.
Succes Kars.
Jan Hofstede
24 januari 2008, 13:05
Blijkbaar kent niemand de achtergrond van dat Kars vertrekt.
Hij heeft gelezen dat Petr Kratky terug komt in Nederland, en die wil hij niet weer tegenkomen.
Heeft hem in Heerenveen 2x gewaarschuwd met zijn streken en de derde keer goed bij zijn strot gepakt en dat is de reden.
Succes Kars.
Kijkt zo iemand hebben we nodig in Geleen..... Man naar mijn hart...
ps... Zaterdag komt Don op bezoek...
René van Eldik
24 januari 2008, 13:35
Als dat inderdaad de reden is respecteer ik zijn keuze wel jammer dat een speler voor de ander moet gaan lopen
Stefan Bouma
24 januari 2008, 13:46
hahaha als dat de echte reden zou zijn dan is het niet best met Kars, Petr Kratky zal je niet zomaar aanvallen met de vuisten, misschien alleen als je het er zelf naar maakt. Kan me wel herinneren dat Bert v/d Braak hem een keer zou aanvliegen in H'veen maar toen hij zag dat het Kratky was zat hij snel weer op de spelersbank haha ::hyper::
Paul van Heertum
24 januari 2008, 14:34
Zolang je 2 wedstrijden krijgt voor een MP hoef je niet bang te zijn
Martijn Snoeren
24 januari 2008, 17:37
Kijkt zo iemand hebben we nodig in Geleen..... Man naar mijn hart...
ps... Zaterdag komt Don op bezoek...
Begin je nu weer mijnheer hofstede?Nogmaals er is niemand ik herhaal niemand in jullie muppet team die ook maar een kans maakt tegen don::afro::::fight::
Alex van den Brink
24 januari 2008, 18:06
Misschien wel vastgelegd in het contract?
Sven van de Wall
24 januari 2008, 19:12
na zaterdag denk je daar anders over!!!!!!!!!!!!!!!!!::check2::
Jan Hofstede
24 januari 2008, 20:46
Begin je nu weer mijnheer hofstede?Nogmaals er is niemand ik herhaal niemand in jullie muppet team die ook maar een kans maakt tegen don::afro::::fight::
Licht geraakt volkje..die kruikenzeikers...
Heb ik het over Drank Organisatie Nederland...
http://www.cambrinus.nl/bier/logos/don_logo.gif
begint Snoeren weer over Miss Nichols...
Ter info voor jou.... Joep komt op bezoek... met drank...(Schrobbeler)
Piet de Kort
24 januari 2008, 23:19
Welke Joep! Joep Meloen! ::hyper::
Hans Maertzdorff
24 januari 2008, 23:29
Uhmmmmm, interessant:drinkers:
Piet de Kort
24 januari 2008, 23:30
Uhmmmmm, interessant:drinkers:
Hallo Hanssie, tegen zo'n drankje kun jij niet tegen! Voor jou hebben wij kindercola bij! :wink:::devildance::::tease::
Hans Maertzdorff
24 januari 2008, 23:34
Hallo Hanssie, tegen zo'n drankje kun jij niet tegen! Voor jou hebben wij kindercola bij! :wink:::devildance::::tease::
Ben je er ook zaterdag Pietje???, dan zorgen wij voor een verrassing::proost::
Piet de Kort
24 januari 2008, 23:57
Ben je er ook zaterdag Pietje???, dan zorgen wij voor een verrassing::proost::
Ik denk van wel, Hans. Ome Emile zeurt al vanaf maandag aan mijn kop! Drinken we samen kindercola, ik zal wel weer de BOB zijn! Tenzij Joep ............ ::wheelchair::
Hans Maertzdorff
25 januari 2008, 00:01
Ik denk van wel, Hans. Ome Emile zeurt al vanaf maandag aan mijn kop! Drinken we samen kindercola, ik zal wel weer de BOB zijn! Tenzij Joep ............ ::wheelchair::
Kindercola, denk het van niet, hahahahahahaaha
Joep Versteden
25 januari 2008, 00:04
Hey... IK zorg al voor de drank!!! Bovendien komen jullie toch langs mij op weg naar Limburg ::hyper::
Rudy Bouquet
25 januari 2008, 00:06
Weer geheel on topic hier....!
Zie de site van Amstel Tijgers, nu pas officieel. Morgen krijgt de transfer pas echt groen licht. Marcel Kars verlaat de Amstel Tijgers.
Een logische beslissing als het gaat om de bijdrage van Marcel aan het Nederlands team!
Een logische bijdrage als het gaat om de financiën!
Een loische stap richting de ontwikkeling van de jeugd bij de Amstel Tijgers!
en een wat minder logische bijdrage als het gaat om de supporters!!!
Dick van den Berg
25 januari 2008, 00:13
Begin je nu weer mijnheer hofstede?Nogmaals er is niemand ik herhaal niemand in jullie muppet team die ook maar een kans maakt tegen don
Stasiuk vreet hem met huid en al dat ::afro:: op.....
Piet de Kort
25 januari 2008, 08:17
Weer geheel on topic hier....!
Zie de site van Amstel Tijgers, nu pas officieel. Morgen krijgt de transfer pas echt groen licht. Marcel Kars verlaat de Amstel Tijgers.
Een logische beslissing als het gaat om de bijdrage van Marcel aan het Nederlands team!
Een logische bijdrage als het gaat om de financiën!
Een loische stap richting de ontwikkeling van de jeugd bij de Amstel Tijgers!
en een wat minder logische bijdrage als het gaat om de supporters!!!
Ik heb vernomen dat Knudsen wel terugkomt! Zou het dan ook niet logisch zijn om ....... tenminste indien het om punt 2 gaat! :supz:
Jan Hofstede
25 januari 2008, 08:24
Moet je morgen ff op letten....komen we er daarna op terug...
Miss Nichols checkt geen Mr.Stasiuk...
Miss Nichols checkt geen Mr.Selander...
Miss Nichols checkt geen Mr Walling...
Miss Nichols checkt al helemaal geen Mr.Kratky... want dat is zinloos (wat een beer)..
Ik hoop alleen dat ik het allemaal goed kan volgen...want Don komt op bezoek...
http://www.fns.usda.gov/eatsmartplayhard/collection/Emoticons/Drinker.gif
Rudy Bouquet
25 januari 2008, 08:40
Ik heb vernomen dat Knudsen wel terugkomt! Zou het dan ook niet logisch zijn om ....... tenminste indien het om punt 2 gaat! :supz:
Zou kunnen Piet.....,maar in dit geval moet je dat geheel aan de speler zelf over laten....
Martijn Snoeren
25 januari 2008, 08:44
Miss Nichols checkt al helemaal geen Mr.Kratky... want dat is zinloos (wat een beer)..
Pas maar op,voor je het weet ligt walling weer half kotsend op het ijs denkend dat er zojuist een sneltrein over hem heen is gereden:Bonk3:::animgoal::
Paulie Rousseau
25 januari 2008, 11:03
Pas maar op,voor je het weet ligt walling weer half kotsend op het ijs denkend dat er zojuist een sneltrein over hem heen is gereden:Bonk3:::animgoal::
Glanerbrook is natuurlijk niet te vergelijken met de eerste de beste Tilburgse uitgaansgelegenheid.....
Piet de Kort
25 januari 2008, 12:05
Glanerbrook is natuurlijk niet te vergelijken met de eerste de beste Tilburgse uitgaansgelegenheid.....
Hoezo niet, Paulie! Moeten wij zelf zaterdag de drank meebrengen? ::hyper::
Marc van de Wall
25 januari 2008, 12:52
hoelaat begint die wedstrijd ook alweer??
Marc van de Wall
25 januari 2008, 12:55
Stasiuk toch niet...
Luitzen van der Heide
25 januari 2008, 15:42
Dan moet Stasiuk wel oppassen dat ie tijdens de wedstrijd geen haarballen opgeeft. Anders is het meteen gedaan met de pret.....
Harry Pal
25 januari 2008, 22:31
Jammer voor Amsterdam maar ook voor de Nederlandse competitie. Een speler waar ik graag naar keek. Had hem volgend seizoen graag in Nederland weer zien spelen.
Blij dat ie weg is, smerige speler, stiekemerd enz....
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.