PDA

View Full Version : De Wilde

Gerard Kuiper
24 januari 2008, 02:04
Ten eerste: het is belachelijk dat deze man 3 opeenvolgende wedstrijden van Groningen fluit.

Ten tweede: vanavond tegen Heerenveen floot deze man zo verschrikkelijk slecht, de honden lusten er geen brood van. De strafminuten zeggen niet alles namelijk. Ik ben Groningen-fan maar heb toch echt De Wilde een zuiver Flyers-doelpunt zien afkeuren. De man stond er letterlijk met z'n neus bovenop, schandalig!

Ten derde: op de stand van 5-3 bij een breakaway van GIJS fluit meneer ineens voor hooking. ?????? Er was daar helemaal geen sprake van, zelfs de Friezen naast mij keken met verbazing toe.

Deze man ziet dingen die er niet zijn, (gedeeltelijk verwijderd)
Voor de rest: een compliment aan "mijn jongens" voor een goede wedstrijd, jammer van de laatste minuten.

Eric van der Putten
24 januari 2008, 09:05
[quote=Gerard Kuiper;17293]
Deze man ziet dingen die er niet zijn, (Gedeeltelijk verwijderd)

Wat er ook gebeurd is tijdens de wedstrijd van gisteren, vind ik dat je met deze uitspraak toch echt te ver gaat...

Remco Bambacht
24 januari 2008, 09:11
Deze man ziet dingen die er niet zijn, (Gedeeltelijk verwijderd)

Een redelijke forse uitspraak inderdaad. Wat voor dingen ziet hij dan die er niet zijn? Een eredivisie waardig team in Groningen?

Piet de Kort
24 januari 2008, 09:19
Ten eerste: het is belachelijk dat deze man 3 opeenvolgende wedstrijden van Groningen fluit.

Ten tweede: vanavond tegen Heerenveen floot deze man zo verschrikkelijk slecht, de honden lusten er geen brood van. De strafminuten zeggen niet alles namelijk. Ik ben Groningen-fan maar heb toch echt De Wilde een zuiver Flyers-doelpunt zien afkeuren. De man stond er letterlijk met z'n neus bovenop, schandalig!

Ten derde: op de stand van 5-3 bij een breakaway van GIJS fluit meneer ineens voor hooking. ?????? Er was daar helemaal geen sprake van, zelfs de Friezen naast mij keken met verbazing toe.

Voor de rest: een compliment aan "mijn jongens" voor een goede wedstrijd, jammer van de laatste minuten.

Misschien een mailtje sturen naar Martin! Kun jij zijn kijk op de wedstrijd misschien krijgen!

Paul van Heertum
24 januari 2008, 10:52
Ik verwacht niet na die uitspraak

Eric van der Putten
24 januari 2008, 10:54
Ik verwacht niet na die uitspraak

Ik denk het ook niet. Heb gezien dat Martin vanochtend zelf op het forum aan het lezen was...

Gerard van der Heide
24 januari 2008, 11:16
Nou nou nou Kuiper, moet dat nou zo? Is wel heel erg overdreven vind je niet?

Stefan Bouma
24 januari 2008, 11:32
Ik ben Groningen-fan maar heb toch echt De Wilde een zuiver Flyers-doelpunt zien afkeuren. De man stond er letterlijk met z'n neus bovenop, schandalig!

JA? welk doelpunt? Het was zo'n slechte wedstrijd van onze kant dat ik misschien half in slaap was toen het gebeurde maar heb nix gezien wat afgekeurd was of toch wel?

En verder, Tsja, de man fluit ZERO TORELANCE dus volgens de regels. En die hooking op de break-away tsja, lette op de break-away niet op de hooking dus niets van gezien. Was met Oriel McHugh #7 zeker?

Laterrrrr

René van Eldik
24 januari 2008, 11:55
Ik kan de frustratie van Gerard wel begrijpen, wij hebben ook te kampen gehad met de nukken en ongerieven van de Dhr. de Wilde.

Ook ik zeg dat jij zijn scheidrechters fluit aan een haakje moet hangen en de eer aan zichzelf moet houden.

Maar op deze manier zoals Gerard gedaan heeft is wat te ver wees daar voorzichtig mee je er meer slechts als goeds mee. Ook deze mensen lezen het forum en je weet nooit hoe ze zich gaan opstellen bij een volgende wedstrijd

Luitzen van der Heide
24 januari 2008, 12:22
Daar zie ik De Wilde niet voor aan, zou zeer slecht voor de competitie maar ook voor de fluiter zijn. Dat supporters soms wat overdone reageren (en dat vind ik dan weer wel van de woorden in de posting van Gerard Kuiper) hoort niet maar kan weleens gebeuren.

Tsja, daar moet De wilde dan toch maar boven gaan staan.

Ik denk overigens dat de fluiters in onze competitie zondermeer moeten beschikken over een olifanten-huid. En zeker ik ben het lang niet altijd eens met de reffs. Maar het is wel zo dat zij het laatste woord hebben en dat zij -ik kan me niet voorstellen dat het anders zou zijn- neutraal en objectief fluiten.

Tuurlijk maken ze fouten. Soms ook zeer opzichtige. Dat wil echter niet zeggen dat daaraan intenties zijn verbonden die te maken zouden hebben met een oneerlijke en niet objectief gevoel van de man/vrouw in kwestie.

Voor zover ik gisteren heb kunnen zien was het fluitgedrag niet noemenswaardig slecht. Ongeveer van het niveau van de wedstrijd. Het was dus zeker ook niet goed te noemen.

Diana de Kok
24 januari 2008, 12:34
Maar op deze manier zoals Gerard gedaan heeft is wat te ver wees daar voorzichtig mee je er meer slechts als goeds mee. Ook deze mensen lezen het forum en je weet nooit hoe ze zich gaan opstellen bij een volgende wedstrijd

Vind je deze opmerking niet een beetje overdreven?

Denk jij nou echt dat een man als De Wilde, zich zo zou opstellen omdat een supporter van een club hier het 1 en ander over hem schrijft.
Want uiteindelijk zegt het toch meer over Gerard Kuiper dan over de Wilde.

Gerard Kuiper
24 januari 2008, 12:47
Wat er ook gebeurd is tijdens de wedstrijd van gisteren, vind ik dat je met deze uitspraak toch echt te ver gaat...

Ok, misschien iets over de rand. Maar vergeet niet dat deze man een historie heeft bij Groningen die "inktzwart" is. Dat van die inrichting moet je natuurlijk niet letterlijk nemen, wat er op tribunes geroepen wordt is vaak vele malen erger, en daar bezondig ik me nooit aan. Voor de rest excuses aan iedereen die zich door mijn opmerking gekwetst voelen.

René van Eldik
24 januari 2008, 13:09
Vind je deze opmerking niet een beetje overdreven?

Denk jij nou echt dat een man als De Wilde, zich zo zou opstellen omdat een supporter van een club hier het 1 en ander over hem schrijft.
Want uiteindelijk zegt het toch meer over Gerard Kuiper dan over de Wilde.

Diana het zal niet de eerste keer zijn dat het gebeurt

Diana de Kok
24 januari 2008, 13:13

Rene dit is ook weer zo'n opmerking wie in mijn ogen niet netjes is. Heb je er bewijs van.

Ik blijf erbij dat de Wilde meer klasse heeft dan jullie hier doen vermoeden.

En nu wil ik echt niet rot doen, Rene.
Maar je valt Stijn af omdat hij mensen niet netjes zou behandelen in zijn postingen.

Maar wat jij nu doet omtrent de Wilde hoe noem je dat dan?

René van Eldik
24 januari 2008, 13:17
ik heb ik geen enkel geval de wilde beledigd, alleen aangegevn dat het misschien verstandig vanwege alle comotie die er is na elke wedstrijd die hij fluit dhr de wilde de eer aan zich moet houden

Diana de Kok
24 januari 2008, 13:26

Wat bedoel je dan met deze opmerking?

René van Eldik
24 januari 2008, 13:28
omdat het eerder gebeurt is dat de scheidsrechter zich liet leiden door uitlatingen van supporters

Roger W. de Groot
24 januari 2008, 13:29
Waar zijn alle moraalridders nu opeens gebleven, ik zie ze niet meer. Of komt het door de mist??

Diana de Kok
24 januari 2008, 14:02
omdat het eerder gebeurt is dat de scheidsrechter zich liet leiden door uitlatingen van supporters

Oh, wanneer is dat dan geweest?

Ik wil niet lullig doen hoor maar omdat het volgens jou in het verleden is gebeurd, doet de Wilde dat ook..........

Vreemde beschuldiging.

Roger W. de Groot
24 januari 2008, 14:15
Daar is Rene niet vies van Diaan, om zomaar iets in de wilde te roepen. (onbedoelde woordspeling)

Diana de Kok
24 januari 2008, 14:20
Daar is Rene niet vies van Diaan, om zomaar iets in de wilde te roepen. (onbedoelde woordspeling)

Dat bedoel ik hem nu duidelijk te maken. Maar hij begrijpt het niet.......

Roger W. de Groot
24 januari 2008, 14:21
Hij begrijpt wel meer niet, maar daar kan ie misschien ook niets aan doen....

René van Eldik
24 januari 2008, 15:13
Hij begrijpt wel meer niet, maar daar kan ie misschien ook niets aan doen....

Ik begrijp heel veel maar ik ben in deze de verstandige en laat me niet zoals een stijn de jong op de kast jagen om vervolgens me te laten verleiden naar ongenuanceerde uitspraken.

En als je zegt dat scheidrechters het niet doen ben je erg naief.
Ik hoe me niet uit te laten over wanneer, welke scheidsrechter wat gedaan heeft.

veel plezier samen met stijn om te proberen een reactie van mij hier over te ontfutselen

Jordy Rutten
24 januari 2008, 15:20
Volgens mij is hier een misvatting ontstaan.
Zover ik begrijp, doelt René niet op Martin de Wilde.
En is dit dus ook niet een aanval op hem.

Dus Stijn en Diana, niet zo verhit reageren meteen.

Dick van den Berg
24 januari 2008, 15:26

Ik heb jammer genoeg je posting niet helemaal kunnen lezen Gerard.

Heb dan ook geen enkel idee wat "onze" Nico verwijderd heeft en of het uberhaupt wel nodig was..

Ik kan je wel vertellen dat ik en met mij nog zo'n 1000 supporters in Vijverdal terecht zouden komen wanneer we 3 wedstrijden achter elkaar dhr. de Wilde als scheidsrechter zouden hebben!!!!

Heb ik nu teveel gezegd???

Dacht het niet, die man is een ramp!

René van Eldik
24 januari 2008, 15:44
Dank Jordy, maar het is een nobel streven kortzichtige mensen iets bij te leren stop dan ook bij deze je verwoede poging.

Diana de Kok
24 januari 2008, 16:04
Ik begrijp heel veel maar ik ben in deze de verstandige en laat me niet zoals een stijn de jong op de kast jagen om vervolgens me te laten verleiden naar ongenuanceerde uitspraken.

Ik hoe me niet uit te laten over wanneer, welke scheidsrechter wat gedaan heeft.

veel plezier samen met stijn om te proberen een reactie van mij hier over te ontfutselen

Ik wil jou helemaal niet op de kast jagen. Absoluut niet.
Ik snap alleen niet dat je in de ene posting Stijn op zijn fatsoensnormen aanspreekt, en in deze posting schrijf jij toch ook dingen, die mensen kunnen kwetsen. Wie je er ook mee bedoeld, ik denk niet dat je dit soort uitspraken moet doen.

Stijn heeft daar voor de rest niets mee te maken.

René van Eldik
24 januari 2008, 16:15

Wie kwets ik dan in bovenstaande ????

Harm Wietze Oldersma
24 januari 2008, 16:24
JA? welk doelpunt? Het was zo'n slechte wedstrijd van onze kant dat ik misschien half in slaap was toen het gebeurde maar heb nix gezien wat afgekeurd was of toch wel?

-knip-

Waarschijnlijk was je inderdaad in slaap gesukkeld Stefan, maar is een doelpunt afgekeurd in de 3e periode die zogenaamd met de schaats gemaakt werd. Dat klopt ook wel, echter het was een Grizzlie-schaats en niet een Flyer-schaats. Dus normaal gesproken een doelpunt...

Diana de Kok
24 januari 2008, 16:29
Wie kwets ik dan in bovenstaande ????

Ik ben niet zo van de herhalingen..........

Annet Boers
24 januari 2008, 16:52
Ik wil jou helemaal niet op de kast jagen. Absoluut niet.
Ik snap alleen niet dat je in de ene posting Stijn op zijn fatsoensnormen aanspreekt, en in deze posting schrijf jij toch ook dingen, die mensen kunnen kwetsen. Wie je er ook mee bedoeld, ik denk niet dat je dit soort uitspraken moet doen.

Stijn heeft daar voor de rest niets mee te maken.

Diana,

ik was het die het in een eerdere posting over fatsoensnormen had tegenover Stijn... dus ik denk dat dat nu wat aan t kromtrekken is... Maar ga toch gewoon niet tussen Stijn en René zitten.. laat ze lekker. Ik heb me er al eerder tussenuit gemanouvreerd en dat bevalt me best! hahaha::party::

Peace ::cheerleader::

Harry Koenen
24 januari 2008, 18:28
De Wilde deed het goed. Zoals ik het zag was de puck vanaf een FLYER-schaats.....Aks ik het niet goed genoeg gezien heb dan hij zeker want hij stond in front met alle zicht er op. Trouwens wat zou een team als DE FLYERS dat uit moeten maken? Niks zou je zeggen, behalve dan in deze absoluut slechte wedstrijd.
Dat Groningen zo goed stand hield had niks te maken met De Wilde. Immers WIE moet er eigenlijk schoren of verdedigen, het spel spelen? De spelers, niemand anders en zeker NIET De WILDE.

Erik Noorman
24 januari 2008, 19:22
Weet je wat zo mooi is ik hoor steeds negatieve verhalen ik zie veel wedstrijden en ben ook zeker niet te spreken over de scheidsrechters het voor deel is wel dat ze voor beide partijen slecht of op minder nivo zitten.
Maar ik vind dat je dat niet de scheidsrechters alleen aan rekenen.
Wat dacht je van de BOND en de SUPERVISOR en de CLUBS zelf.
Wie van ons kan elke regel van het ijshockey zullen niet veel zijn.

Piet de Kort
24 januari 2008, 19:25
Weet je wat zo mooi is ik hoor steeds negatieve verhalen ik zie veel wedstrijden en ben ook zeker niet te spreken over de scheidsrechters het voor deel is wel dat ze voor beide partijen slecht of op minder nivo zitten.
Maar ik vind dat je dat niet de scheidsrechters alleen aan rekenen.
Wat dacht je van de BOND en de SUPERVISOR en de CLUBS zelf.
Wie van ons kan elke regel van het ijshockey zullen niet veel zijn.

Zo is het en niet anders, Erik! Het is altijd leuk om die quiz te doen op de NIJB site! ::hyper::

Gerard Kuiper
25 januari 2008, 02:56
Ik heb jammer genoeg je posting niet helemaal kunnen lezen Gerard.

Heb dan ook geen enkel idee wat "onze" Nico verwijderd heeft en of het uberhaupt wel nodig was..

Ik kan je wel vertellen dat ik en met mij nog zo'n 1000 supporters in Vijverdal terecht zouden komen wanneer we 3 wedstrijden achter elkaar dhr. de Wilde als scheidsrechter zouden hebben!!!!

Heb ik nu teveel gezegd???

Dacht het niet, die man is een ramp!

Beste Dick,

ik mag er niet veel over zeggen maar het had iets met Vijverdal te maken....en de man is inderdaad een ramp.