PDA

View Full Version : Uitschakeling Flyers komt hard aan in Friesland

Joep Meijsen
2 maart 2011, 09:59
YouTube - Ferklearring FrijeFryskeGrun MEDIA-Ferzje (mei undertitels)

Rob Boumans
2 maart 2011, 10:17
YouTube - Ferklearring FrijeFryskeGrun MEDIA-Ferzje (mei undertitels) (http://www.youtube.com/watch?v=-CEz3yo5Vcs)

Dat krijg je nou als je het volk geen spelen geeft...

mvg Rob

Jasper Maassen
2 maart 2011, 11:23
Wat een pipo's... Discriminatie? Laat me niet lachen... Dan worden Drenten, Limburgers en Zeeuwen net zo hard gediscrimineerd.
Autonomie? Ga je gang, maar dan krijg je ook minder subsidie. En die kosten kunnen zelfs met de gasopbrengst niet gecompenseerd worden, zeker aangezien die gasvoorraad eindig is. Overigens ook een bizar punt, want het geld van de gasvoorraad wordt over het hele land verdeeld. Je hoorde de Friezen volgens mij ook niet zeggen dat het geld van de steenkolen uit Limburg weer terug naar Limburg moest. Dus lekker selectief...
En wat betreft het laatste punt: hoera, het districtenstelsel keert terug! Er is een reden dat we dat afgeschaft hebben....

Maar goed, ik ga hier veel te serieus op in eigenlijk...

Joep Meijsen
2 maart 2011, 11:28
Maar goed, ik ga hier veel te serieus op in eigenlijk...

Het antwoord van Rob is inderdaad sterker ::devilsmilie::

Jasper Maassen
2 maart 2011, 11:36
Het antwoord van Rob is inderdaad sterker ::devilsmilie::

Dat krijg je na een lange campagne, dan ga je overal serieus op in ;)

Remco Bambacht
2 maart 2011, 12:04
Iedereen maakt fouten Jasper. Aanmelden voor het forumteam en we praten er niet meer over......

Chéval van den Bos
2 maart 2011, 12:11
Hahaha, wat een stel mafketels..... Maar wat ik me dan weer afvraag is hoe je zoiets zomaar tegenkomt op Youtube Joep, verklaar dat eens??? ;)

Joep Meijsen
2 maart 2011, 12:17
Hahaha, wat een stel mafketels..... Maar wat ik me dan weer afvraag is hoe je zoiets zomaar tegenkomt op Youtube Joep, verklaar dat eens??? ;)

Geen Stijl had er vanmorgen een stukje over :-)

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/03/friese_capuchonklootzakjes_dre.html#comments

Chéval van den Bos
2 maart 2011, 12:19
Geen Stijl had er vanmorgen een stukje over :-)

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/03/friese_capuchonklootzakjes_dre.html#comments

Ahaaaa, dát verklaard een hoop. Nou, dan ga ik vanavond maar stemmen op de fryske nationale partij! Vinden die jongens vast leuk......... :Bonk3:

Geert van der Meulen
2 maart 2011, 12:41
Het importprobleem wordt in Fryslân alleen maar groter.

Chéval van den Bos
2 maart 2011, 12:50

Tsja sorry.... maar probleem, probleem?? Dat kun je ook ontwikkelingssamenwerking noemen.... We zitten in klepshot toch??? ::surrender::::fries::

Dennis de Wit
2 maart 2011, 12:56
Tsja sorry.... maar probleem, probleem?? Dat kun je ook ontwikkelingssamenwerking noemen.... We zitten in klepshot toch??? ::surrender::::fries::

Ontwikkelingssamenwerking doen we middels de export van Beerenburg en suikerbrood...

Geert doelt volgens mij meer op het feit dat de import-Friezen steeds vaker zakken voor de inburgeringscursus. Das een probleem!

Geert van der Meulen
2 maart 2011, 13:03
Frije Fryske Grûn manifest oer sport yn Fryslân (stikje derût).
Frije Fryske Sportclubs nimme diel oan de Frije Fryske kompetysje . IIshockeyclub Flyers ût it Hearrenfean sil sich bijgelyks inskriuwe foar de Frije Fryske iishockeykompetysje die sil bestean ût de teams fan A6.frl Flyers, Lilke Smotsers, Frije Fryske Flashguns en Striiders Ljouwert.

Frije Fryske Grûn manifest over sport in Fryslân (gedeelte).
Frije Fryske Sportclubs nemen deel aan de Frije Fryske competitie. IJshockeyclub Flyers uit Heerenveen zal zich bijvoorbeeld inschrijven voor de Frije Fryske ijshockeycompetitie die zal bestaan uit de teams van A6.frl Flyers, Lelijke Gezichten, Frije Fryske Flashguns en Strijders Leeuwarden.
Bron: Frije Fryske Grûn
Vertaling / Oersetting: GvdM

Piet de Kort
2 maart 2011, 13:12

Zijn er bekende bij, Geert? Zag ik ergens achterin met hoed onze Gerrit Hof staan? ::happy::

Jasper Maassen
2 maart 2011, 13:21
Iedereen maakt fouten Jasper. Aanmelden voor het forumteam en we praten er niet meer over......

Sorry, ik heb een meerjarencotract bij het Eatersteam :P

Piet de Kort
2 maart 2011, 14:22
Sorry, ik heb een meerjarencotract bij het Eatersteam :P

En je vroeg laatst nog aan mij of er nog plaats was bij het FORUMTEAM, Jasper? :goodman:

Jasper Maassen
2 maart 2011, 14:29
En je vroeg laatst nog aan mij of er nog plaats was bij het FORUMTEAM, Jasper? :goodman:

Nee, ik vroeg aan jou of er al een datum bekend is, dat is iets heel anders :goodman:

Piet de Kort
2 maart 2011, 14:57
Nee, ik vroeg aan jou of er al een datum bekend is, dat is iets heel anders :goodman:

Ik dacht eerder aan een verkapte sollicitatie! ::happy::

Dick van Os
2 maart 2011, 15:25

Ik dacht eerder aan een verkapte sollicitatie! ::happy::

Hierbij geen verkapte-, maar een OPEN sollicitatie:
Graag zou ik in het FORUM-team willen!!!
Ik kan niet ijshockeyen, is alweer zo'n 12 jaar geleden, maar toen hockeyde ik wel met Roger v.d. Waarden, Ilse Robben, Ruud van Baast en Maarten Smulders. Verder heb ik totaal geen humor, zeer ongezellig en ben heel erg introvert.

Rob Boumans
2 maart 2011, 17:19
Hierbij geen verkapte-, maar een OPEN sollicitatie:
Graag zou ik in het FORUM-team willen!!!
Ik kan niet ijshockeyen, is alweer zo'n 12 jaar geleden, maar toen hockeyde ik wel met Roger v.d. Waarden, Ilse Robben, Ruud van Baast en Maarten Smulders. Verder heb ik totaal geen humor, zeer ongezellig en ben heel erg introvert.

In ieder geval wel de juiste kwalificaties om scheidsrechter te worden:yawinkle:

mvg Rob