View Full Version : Heerenveen - Groningen
Harry Batist
23 januari 2008, 19:44
Iemand een lijntje??::hyper::
Erik Noorman
23 januari 2008, 19:48
1-0 dus halve lijn
Harry Batist
23 januari 2008, 19:50
ok, sheet nijb doet het
Erik Noorman
23 januari 2008, 19:51
Yep dat was het lijntje
Wendy Tellers
23 januari 2008, 20:00
Ik zal kijken of ik in de pauzes wat meer informatie kan krijgen.
Robert R van Oort
23 januari 2008, 20:47
De stand blijft lekker gelijk opgaan.. Hopelijk kan groningen stunten...
Wendy Tellers
23 januari 2008, 20:59
3-3 na twee periodes! Dat is toch wel een verrassing.
Priscilla van Rooij
23 januari 2008, 21:05
dat is zeker een verassing wendy had dat nooit verwacht zo maar wel goed als herenveen wat puntjes gaat verlieze:P want dan kunnen wij iets dichter bij kome hahahah
René van Eldik
23 januari 2008, 21:14
volgens sheet 3-3 einde komt er dan geen overtime ???
Ferdinand van Berlo
23 januari 2008, 21:16
volgens sheet 3-3 einde komt er dan geen overtime ???
nee en ook geen 3e periode. ::hyper::::party::::hyper::::party::
René van Eldik
23 januari 2008, 21:17
maar de sheet staat wel op final ?????????
Ferdinand van Berlo
23 januari 2008, 21:21
maar de sheet staat wel op final ?????????
klopt, maar bij de 3e periode staat helemaal niks ingevuld. zal er wel eentje op de verkeerde knop hebben gedrukt. op de site van de nijb staat ook dat het pas 3-2 is.
René van Eldik
23 januari 2008, 21:24
Ik heb de sheet voor me en daar staat final 3-3 vandaar de vraag geen overtime??? Jammer dat er niemand de juiste satnd door kan geven, het is groningen gegund de puntjes
Wendy Tellers
23 januari 2008, 21:24
Het is toch echt 3-3. Heb ik doorgekregen van diegene die de sheet bijwerkt.
Er is iets fout met de verbinding, maar daar kunnen zij niets aan doen.
Overigens staat op de sheet nu ook 3-3 en de derde periode loopt.
Vanaf het begin staat er al "final".
René van Eldik
23 januari 2008, 21:29
kan jij de stand door geven wendy of een beetje voor ons de wedstrijd bij houden ???
Robert R van Oort
23 januari 2008, 21:34
jammer 4-3... kom groningen nog 7 minuten...
René van Eldik
23 januari 2008, 21:37
kom groningen gelijk is al een overwinng stunt net als tegen nijmegen
Priscilla van Rooij
23 januari 2008, 21:38
4-3 is wel beetje rot hoop deze keer dat groningen nog 1 keer kunnen scoren en in overtime winne:P
René van Eldik
23 januari 2008, 21:43
4-3 is wel beetje rot hoop deze keer dat groningen nog 1 keer kunnen scoren en in overtime winne:P
Ik hoop het ook priscilla goed voor groningen
Roderick Lagendijk
23 januari 2008, 21:45
6-3 voor heerenveen inmiddels dus denk dat er weinig gestunt kan worden door groningen...
Helaas voor hun!
René van Eldik
23 januari 2008, 21:46
Jammer jammer had het ze echt gegund
Priscilla van Rooij
23 januari 2008, 21:51
ja he rene ik had het groningen ook wel gegunt maarjah niks aan te doen
Mitchell van Amelsfort
23 januari 2008, 21:54
jammer had het groningen gegunt en wasuiteraard niet verkeer geweest voor tilburg
René van Eldik
23 januari 2008, 21:56
ben benieuwd wat de uitslag geworden is
Roderick Lagendijk
23 januari 2008, 22:01
6-3 voor Heerenveen!
zie nijb voor uitslag mensen!
René van Eldik
23 januari 2008, 22:06
nijb staat vast op 57 minuten
Annet Boers
23 januari 2008, 22:20
Nou... ben net thuis maar wat een rare wedstrijd... einde van de 3e periode gingen er eindelijk wat goaltjes in... nog een goal afgekeurd door Dhr. de wilde (een rebound op de punt van de schaats v/d verdediger van Grunninge, maar goed)... Een niet verkeerd Groningen gezien, iig goede inzet en bij vlagen netjes uitgevoerde aanvallen. De verdediging stond wel goed en de goaly heeft erg goed gespeeld.
Flyers speelde met nogal wat verschuivingen in de gelederen door geblesseerde spelers zoals; Hans Kroon en Marco Postma... natuurlijk nog een verdediger te weinig en daarvoor was opgetrommeld het broertje van Hans, Paul Kroon. Flyers waren duidelijk beter maar konden het net moeilijk vinden. Verdedigend schorte het er hier en daar nogal aan, Moor wat in de war en die scoort per ongeluk een mooi eigen goal (puck opvangen, neerleggen omdraaien en in t eigen goal tikken...).
Anyway, hele vreemde wedstrijd maar toch 3 puntjes erbij en we blijven toch maar mooi bovenaan staan.
Groetjes Annet.
René van Eldik
23 januari 2008, 22:23
is de uitslag 6-3 gebleven Annet
Annet Boers
23 januari 2008, 22:28
is de uitslag 6-3 gebleven Annet
YEP!
ach... t zijn toch 3 winstpunten voor ons... maar een DRAAK van een wedstrijd. (als je voor de Flyers bent dan hé) Het meegereisde Grunninge publiek had tot de 4-3 de avond van hun leven!!! hahaha... en terecht btw, want Groningen was echt niet slecht te noemen...
Groetjes.... ::happycheer::
René van Eldik
23 januari 2008, 22:31
dank voor de info, en jammer voor groningen er was ze meer gegund
Joep Versteden
23 januari 2008, 22:33
Anyway, hele vreemde wedstrijd maar toch 3 puntjes erbij en we blijven toch maar mooi bovenaan staan.
Ik sta liever tweede met 2 prijzen in de kast dan eerste met lege handen ;-)
Annet Boers
23 januari 2008, 22:37
dank voor de info, en jammer voor groningen er was ze meer gegund
Tsja... Ze hadden ook wel wat meer verdiend en ik gun ze ook wel wat, maar niet in onze wedstrijden... laat ze de punten maar van anderen meepikken... Sorry..:Hypocrite:
Groetjes Annet ::cheerleader::
Annet Boers
23 januari 2008, 22:39
:blablabla:
Wij gaan alleen voor de enige echte grote prijs dit seizoen....::wavetowel::
René van Eldik
23 januari 2008, 22:41
ik hoop dat heereveen Tilburg van de 3 reeks kan afhouden
Jan Portijk
23 januari 2008, 22:44
Ik sta liever tweede met 2 prijzen in de kast dan eerste met lege handen ;-)soep kip praat van niks zeker een echte kruikerzeiker::hangman::
Joep Versteden
23 januari 2008, 22:45
:blablabla:
Wij gaan alleen voor de enige echte grote prijs dit seizoen....::wavetowel::
Nou niet gaan doen alsof jullie die puckemmer ook niet hadden willen winnen. Moet ik wat gaan quoten van jullie svfh-forum?? ::hyper::
Joep Versteden
23 januari 2008, 22:46
soep kip praat van niks zeker een echte kruikerzeiker::hangman::
Sterke posting ::wheelchair::
Annet Boers
23 januari 2008, 23:10
Nou niet gaan doen alsof jullie die puckemmer ook niet hadden willen winnen. Moet ik wat gaan quoten van jullie svfh-forum?? ::hyper::
Jij begint dom te kletsen .... Ik dacht... laat ik net zoiets stoms op jouw niveau terug zeggen... wéér niet goed!! hahaha
maar zonder geneuzel.. natuurlijk hadden we graag de beker gewonnen, maar t mocht niet zo zijn... Flyers een off-day and thats it, punt!
En je reageerd op een topic waar Tilburg nieteens in voorkomt... ::offtopic::
ik zei alleen dat we eerste staan en dat willen we graag zo houden. Aan jou of je daar wat op wil zeggen of dat je je daar op aangevallen voelt omdat jullie 2e staan... Je hoeft niet te reageren hoor. Liever niet zelfs, je ziet mij ook niet iets plaatsen bij A'dam vs Tilburg.
Anyway.... Heerenveen én Tilburg vanaaf er weer 3 puntjes bij...
groetjes Annet ::cheerleader::
Jan Schut
23 januari 2008, 23:56
Vanavond geprobeerd de livesheet proberen bij te houden.
Maar er zit dus duidelijk een fout in het systeem, wat er aan de hand is geen flauw idee.
We hebben geprobeerd het op diverse manieren op te lossen, ook nog diverse sms verstuurd tijdens het maken van de livesheet.
Nu geen commentaar van de Treppertjes, wij hebben een echte live-sheet en niet een die in de pauze wordt bijgewerkt.
Maar ook die van jullie had afgelopen zondag allemaal problemen met dubbelle straffen, en die wordt in de pauze nog bijgewerkt, terwijl je dan veel meer tijd hebt.
Succes Dames en Heren, bedankt voor de complimenten.
Roger W. de Groot
24 januari 2008, 00:07
Jij begint dom te kletsen .... Ik dacht... laat ik net zoiets stoms op jouw niveau terug zeggen... wéér niet goed!! hahaha
En jij had het vandaag ergens over fatsoensnormen Annet????
En dat niveau van jou.....idd, dat is voor menig forumlid veel te hoog gegrepen, ik begin er niet eens aan :x
Annet Boers
24 januari 2008, 00:12
En dat niveau van jou.....idd, dat is voor menig forumlid veel te hoog gegrepen, ik begin er niet eens aan :x
Ja sorry, je roept het in me op.... Btw van harte met julie overwinning op A'dam.
groetjes ::cheerleader::
René van Eldik
24 januari 2008, 00:15
[
groetjes Annet ::cheerleader::[/quote]
Ik hoop dat jullie de eerste plaats vasthouden tot het einde van het seizoen en jullie zo Tilburg van de 3 afhouden
René van Eldik
24 januari 2008, 00:17
Als er inderdaad over fatsoen gepraat gaat worden heb ik en ik denk met mij meerdere het fatsoen van Annet veel hoger in het vaandel staan dan jou fatsoen.
Bij jou ( in welke topic je ook antwoord geeft ) is elke vorm van fatsoen ver te zoeken.
Luitzen van der Heide
24 januari 2008, 01:11
Als je deze posting meende Stijn dan zou hij niet door je zijn geschreven. Is het immers niet zo dat iets waar je niet aan begint niets is?
Of kun jij van niets iets maken?
Puk Daniels
24 januari 2008, 07:00
Als je deze posting meende Stijn dan zou hij niet door je zijn geschreven. Is het immers niet zo dat iets waar je niet aan begint niets is?
Of kun jij van niets iets maken?
Luitzen, dat betekent dat jij op niets (of is het "voor niets"?) reageert.
Luitzen van der Heide
24 januari 2008, 09:30
Luitzen, dat betekent dat jij op niets (of is het "voor niets"?) reageert.
Beiden zijn waar Puk. Maar dan hebben we weer iets om over niets te schrijven toch?
Roger W. de Groot
24 januari 2008, 09:54
Als er inderdaad over fatsoen gepraat gaat worden heb ik en ik denk met mij meerdere het fatsoen van Annet veel hoger in het vaandel staan dan jou fatsoen.
Bij jou ( in welke topic je ook antwoord geeft ) is elke vorm van fatsoen ver te zoeken.
Overbodige posting Rene, wat jij (en je bedankers) daarvan denken boeit me totaal niet! Bespaar je de moeite...
René van Eldik
24 januari 2008, 11:47
Overbodige posting Rene, wat jij (en je bedankers) daarvan denken boeit me totaal niet! Bespaar je de moeite...
Overbodig zijn jou woorden, daarmee geef je alleen maar aan dat jij een vrij brief hebt om overal in negeatieve zin op magreageren maar dat een ander zijn of haar mond moet houden als ze het met jou woorden NIET eens zijn.
Ik denk dan dat jij het woord dialoog ( wat discussieren is ) verkeerd begrijpt STIJN.
Als JIJ alleen mag reageren dan is het een MONOLOOG. Stijn je zakt steeds verder weg in het onzin gerattel van je. Het word tijd dat je leert omgaan met kritiek en niet alles wat er gevgraagd of geschreven word in de persoonlijke zin probeert te trekken.
Als er ook maar ergens het woord Tilburg odf Trappers staat kom jij om de hoe om de schijver ( ster ) volledig aftezeiken, aftebreken en te vernietigen in plaats dat je leest wat er staat en er die informatie op terug stuurd die gevraagd word.
Diana de Kok
24 januari 2008, 11:56
maar zonder geneuzel.. natuurlijk hadden we graag de beker gewonnen, maar t mocht niet zo zijn... Flyers een off-day and thats it, punt!
En je reageerd op een topic waar Tilburg nieteens in voorkomt... ::offtopic::
ik zei alleen dat we eerste staan en dat willen we graag zo houden. Aan jou of je daar wat op wil zeggen of dat je je daar op aangevallen voelt omdat jullie 2e staan... Je hoeft niet te reageren hoor. Liever niet zelfs, je ziet mij ook niet iets plaatsen bij A'dam vs Tilburg.
groetjes Annet ::cheerleader::
Jij maakt hier veel vrienden Annet........
Diana de Kok
24 januari 2008, 12:04
Overbodig zijn jou woorden, daarmee geef je alleen maar aan dat jij een vrij brief hebt om overal in negeatieve zin op magreageren maar dat een ander zijn of haar mond moet houden als ze het met jou woorden NIET eens zijn.
Ik denk dan dat jij het woord dialoog ( wat discussieren is ) verkeerd begrijpt STIJN.
Als JIJ alleen mag reageren dan is het een MONOLOOG. Stijn je zakt steeds verder weg in het onzin gerattel van je. Het word tijd dat je leert omgaan met kritiek en niet alles wat er gevgraagd of geschreven word in de persoonlijke zin probeert te trekken.
Als er ook maar ergens het woord Tilburg odf Trappers staat kom jij om de hoe om de schijver ( ster ) volledig aftezeiken, aftebreken en te vernietigen in plaats dat je leest wat er staat en er die informatie op terug stuurd die gevraagd word.
Rene maak je toch niet zo druk. Pleur Stijn op blokkeren ben je overal vanaf........
Jij maakt er een dagtaak van om op hem te reageren! Of wil je nog meer bedankjes scoren?
Annet Boers
24 januari 2008, 12:27
Jij maakt hier veel vrienden Annet........
tja, dat valt volgens mij wel mee... dit is een reactie op eerdere opmerkingen... nou ja iets wat totaal niet meer de moeite waard is om over te hebben! ik nam het op voor iemand die alleen een vraag stelde maar goed... ik denk dat ik mijn stem over dit topic niet meer laat horen... is genoeg gezegd. weet wel dat ik over het algemeen dingen post die zijn bedoeld met een knipoog....:wink:
maar goed...
groetjes annet::happycheer::
Roger W. de Groot
24 januari 2008, 12:27
Je snapt er helemaal niets van Rene! Een goede discussie ga ik niet uit de weg en respecteer een ander zijn mening. Maar als iemand mij persoonlijk aanvalt in naam van weet ik wie nog meer, dan boeit me dat niet. Ik heb tevens nergens gezegd dat iemand zijn mond moet houden. Waar haal je dat vandaan? Stemmingmakerij wordt zoiets genoemd Rene.
Als ik zou moeten reageren op alle negativiteit die hier over Tilburg wordt geschreven dan kan heb ik daar een dagtaak aan. Op sommige momenten gaat men te ver, ben je het beu, en wil je je club verdedigen.
Ik reageerde niet op de vraagstelling van Henry, maar op zijn stelling dat Tilburg dan in het voordeel zou zijn. Diezelfde Henry beschuldigde Ijshockey.com van partijdigheid, omdat een verslagje van Tilburg eerder online stond dan die van Heerenveen. Dan blijf ik erbij dat een bezoekje aan de huisarts niet overbodig zou zijn. Dat is niet afkraken, maar een welgemeend advies. Hetzelfde geldt voor allen die geen uitlaadklep kunnen vinden voor de opgekropte frustratie (lees: jaloezie) jegens Tilburg Trappers.
Het is begonnen mijn topic over Amsterdam. Moeten we allemaal onze mond over houden toch? Niets aan de hand mensen, doorlopen.... We weten inmiddels hoe Amsterdam er op dit moment voorstaat. Ik heb mezelf daarmee niet populair gemaakt. Dat maakt me niet uit, ik ben geen kuddedier zoals velen hier.
Als je correct wil zijn Rene dan moet je ook zo'n kerel zijn om te reageren als iemand weer eens een 'onfatsoenlijke' posting tegen Tilburg plaatst. Maar dan geef je niet thuis, want TEGEN Tilburg is alles geoorloofd.
Diana de Kok
24 januari 2008, 12:36
tja, dat valt volgens mij wel mee... dit is een reactie op eerdere opmerkingen... nou ja iets wat totaal niet meer de moeite waard is om over te hebben! ik nam het op voor iemand die alleen een vraag stelde maar goed... ik denk dat ik mijn stem over dit topic niet meer laat horen... is genoeg gezegd. weet wel dat ik over het algemeen dingen post die zijn bedoeld met een knipoog....:wink:
maar goed...
groetjes annet::happycheer::
Annet
Ik val je niet aan hoor!!
Gewoon doorgaan!!
Eric van der Putten
24 januari 2008, 12:37
Je snapt er helemaal niets van Rene! Een goede discussie ga ik niet uit de weg en respecteer een ander zijn mening. Maar als iemand mij persoonlijk aanvalt in naam van weet ik wie nog meer, dan boeit me dat niet. Ik heb tevens nergens gezegd dat iemand zijn mond moet houden. Waar haal je dat vandaan? Stemmingmakerij wordt zoiets genoemd Rene.
Als ik zou moeten reageren op alle negativiteit die hier over Tilburg wordt geschreven dan kan heb ik daar een dagtaak aan. Op sommige momenten gaat men te ver, ben je het beu, en wil je je club verdedigen.
Ik reageerde niet op de vraagstelling van Henry, maar op zijn stelling dat Tilburg dan in het voordeel zou zijn. Diezelfde Henry beschuldigde Ijshockey.com van partijdigheid, omdat een verslagje van Tilburg eerder online stond dan die van Heerenveen. Dan blijf ik erbij dat een bezoekje aan de huisarts niet overbodig zou zijn. Dat is niet afkraken, maar een welgemeend advies. Hetzelfde geldt voor allen die geen uitlaadklep kunnen vinden voor de opgekropte frustratie (lees: jaloezie) jegens Tilburg Trappers.
Het is begonnen mijn topic over Amsterdam. Moeten we allemaal onze mond over houden toch? Niets aan de hand mensen, doorlopen.... We weten inmiddels hoe Amsterdam er op dit moment voorstaat. Ik heb mezelf daarmee niet populair gemaakt. Dat maakt me niet uit, ik ben geen kuddedier zoals velen hier.
Als je correct wil zijn Rene dan moet je ook zo'n kerel zijn om te reageren als iemand weer eens een 'onfatsoenlijke' posting tegen Tilburg plaatst. Maar dan geef je niet thuis, want TEGEN Tilburg is alles geoorloofd.
En nu snel buiten gaan spelen, Stijn ;-)
Roger W. de Groot
24 januari 2008, 12:40
En nu snel buiten gaan spelen, Stijn ;-)
Kloteweer buiten Eric ;)
Annet Boers
24 januari 2008, 12:41
Annet
Ik val je niet aan hoor!!
Gewoon doorgaan!!
hahaha weet ik ook wel! maar dacht het maar even te zeggen mochten sommige dingen van mij verkeerd overkomen (haha op de opmerkingen bovenin deze topic na dan! hihi)
Diana de Kok
24 januari 2008, 13:09
Sommige lezen dingen in postingen die er niet staan Dat hou je altijd. Daar moet je niets van aantrekken.
René van Eldik
24 januari 2008, 13:26
Ook jij moet weten Stijn dat ik dat wel doe, en als je mij niet wil geloven moet je maar eens gaan praten met je eiegen supporters als een Barry en een Piet, dat zul je meteen weten wie ik ben.
Roger W. de Groot
24 januari 2008, 13:35
..........wat ik al dacht, er wordt op 1 zinnetje gereageerd....Ik weet al lang wie jij bent, daar heb ik Barry of Piet niet voor nodig. Jij mag aan Piet vragen wie ik ben, ik heb tijdens een wedstrijd andere dingen te doen dan forumleden op te sporen...
René van Eldik
24 januari 2008, 13:59
..........wat ik al dacht, er wordt op 1 zinnetje gereageerd....Ik weet al lang wie jij bent, daar heb ik Barry of Piet niet voor nodig. Jij mag aan Piet vragen wie ik ben, ik heb tijdens een wedstrijd andere dingen te doen dan forumleden op te sporen...
Jij weet maar voor de helft wie ik ben, wist je het maar reageerde je heel wat anders
Roger W. de Groot
24 januari 2008, 14:10
Jij weet maar voor de helft wie ik ben, wist je het maar reageerde je heel wat anders
Hoezo, wat ben jij meer dan een ander? Verklaar je nader...
René van Eldik
24 januari 2008, 15:16
Stijn je blijft hangen, leef verder, je bent nu over aan het gaan op een persoonlijke hetse en niet meer over de inhoud van de eerste topic
Roger W. de Groot
24 januari 2008, 15:44
Stijn je blijft hangen, leef verder, je bent nu over aan het gaan op een persoonlijke hetse en niet meer over de inhoud van de eerste topic
hahaha, wat leuk dat jij dat zegt. Wie is hiermee begonnen? Ik kan werkelijk geen touw aan jou postings vastknopen. Maar dat zal wel weer aan mij liggen.
René van Eldik
24 januari 2008, 15:46
Ligt ook zekers aan jou, maar na deze posting stop ik er mee om over dit onderwerp door te gaan, we treffen ons vanzelf weer als je wederom kortzichtig aan het reageren bent op een topic
Puk Daniels
24 januari 2008, 18:42
Ligt ook zekers aan jou, maar na deze posting stop ik er mee om over dit onderwerp door te gaan, we treffen ons vanzelf weer als je wederom kortzichtig aan het reageren bent op een topic
René en Stijn,
Doe andere forumbezoekers en misschien vooral jezelf een lol en blokeer iedereen waar je je aan ergert of op wiens posting je ook maar de behoefte voelt om op te reageren.
Willen jullie elkaar toch op zo'n kinderlijke manier met onvriendelijkheden bestoken, wissel e-mailadressen uit en laat het forum links liggen.
Jullie doen jezelf tekort door veelvuldig op ongenuanceerde wijze onvriendelijkheden uit te wisselen. Forumlezers weten dat jullie best vaak een leuke bijdrage aan het forum hebben die iedereen wel met veel plezier leest. De reden voor mij om jullie voorlopig niet te blokkeren.
Met vriendelijke groet,
Puk
Piet de Kort
24 januari 2008, 18:49
Eh Rene, heb jij het meestal druk op 5 dec.? Of bedoel je dat niet! ::hyper::
P.s. Paddy Paddy heeft even genoeg van jou! Oude herrinneringen is niet goed voor zijn gezondheid! ::wavetowel::
Theo van der Duin
24 januari 2008, 19:06
Ik dacht hier een leuk verslag van / reactie op de wedstrijd te kunnen lezen maar dat is volgens mij maar 10% van de postings. Ik heb mij iig erg vermaakt en tegelijk ook zitten balen van het matige spel in de eerste twee perioden. De laatste helft derde periode zagen we pas weer de flyers zoals ze horen te spelen. Volgens mij was de derde goal van groningen een zuiver eigen goal van onze nummer 10 Moors. Ik zat er namelijk met de neus bovenop en er kwam geen speler van groningen aan te pas volgens mij. Verder was Groningen gewoon erg goed en ze hebben het ons niet gemakelijk gemaakt. Er waren weinig overtredingen en er werd fair gespeeld. Laten we het hier ook zo houden.
Joep Meijsen
24 januari 2008, 20:13
Volgens mij was de derde goal van groningen een zuiver eigen goal van onze nummer 10 Moors. Ik zat er namelijk met de neus bovenop en er kwam geen speler van groningen aan te pas volgens mij.
Verrassend genoeg kent het ijshockey geen eigen doelpunten. Dat hele principe bestaat gewoon niet volgens de officiële statistieken. Ik heb in een Amerikaans boek weleens gelezen over een goalie die vlak voor tijd een save maakt, daarna wordt er een time-out genomen, gevolgd door een face-off. Zonder dat een ploeggenoot van de doelman de puck aanraakt verdwijnt deze per ongeluk in het (lege) net aan de overkant. Met als gevolg dat de doelman de treffer op zijn naam krijgt, al raakte hij de puck voor de time-out aan.
Theo van der Duin
24 januari 2008, 20:52
Dan is het mij nu duidelijk. Bedankt voor deze uitleg. Top
Herman Hummel
24 januari 2008, 22:31
Geef niets wie het doelpunt maakte, wij waren er blij mee.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.