PDA

View Full Version : Tilburg training voor de Beker in eindhoven ?

Henry van Beek
22 januari 2008, 21:29
Beste heren en dames,

Zo via via heb ik een gerucht te horen gekregen dat de tilburg trappers training heeft gehad in eindhoven voor de bekerfinale. Zoals ik al zei is dit in mijn oogpunt een gerucht maar het zou wel een aantal dingen verklaren. Nu loop ik al een paar dagen met dit gerucht in mijn hoofd en dacht misschien dat ik opheldering kan krijgen of dit wel of niet is gebeurd.

Dan kom ik gelijk op mijn volgende vraag, zijn er binnen het nederlandse ijshockey regels op dat gebied ? Net zoals je het bv hebt met formule 1 dat er een aantal dagen zijn waarop getraind mag worden om het parcours.

Ik wil niet het verlies van heerenveen goed praten zo bedoel ik het echt niet. En als het niet meer is dan een gerucht dan wil ik graag dat het ook zo blijft.

Met vriendelijke groet,

Henry van Beek

Abe Brouwer
22 januari 2008, 21:41
Jouw vraag is dus of Trappers getraind heeft in dezelfde hal als waar de bekerfinale gespeeld is. En of dat toegestaan is. Volgens mij mag het, maar ik ken de regels niet daarover.

Henry van Beek
22 januari 2008, 21:47
ja dat is mijn vraag eigenlijk wel. Dit zou ze namelijk in voordeel brengen.

Rene Kropholler
22 januari 2008, 21:48
Als het zo is noemen ze dat professioneel

Peet van Raak
22 januari 2008, 21:51
Beste heren en dames,

Zo via via heb ik een gerucht te horen gekregen dat de tilburg trappers training heeft gehad in eindhoven voor de bekerfinale. Zoals ik al zei is dit in mijn oogpunt een gerucht maar het zou wel een aantal dingen verklaren. Nu loop ik al een paar dagen met dit gerucht in mijn hoofd en dacht misschien dat ik opheldering kan krijgen of dit wel of niet is gebeurd.

Dan kom ik gelijk op mijn volgende vraag, zijn er binnen het nederlandse ijshockey regels op dat gebied ? Net zoals je het bv hebt met formule 1 dat er een aantal dagen zijn waarop getraind mag worden om het parcours.

Ik wil niet het verlies van heerenveen goed praten zo bedoel ik het echt niet. En als het niet meer is dan een gerucht dan wil ik graag dat het ook zo blijft.

Met vriendelijke groet,

Henry van Beek

Kijk op www.bekerfinale.trappers.nl (http://www.bekerfinale.trappers.nl) Henry. Daar staan foto's van training Trappers... In Tilburg! Gerucht is bull dus....

Geert van der Meulen
22 januari 2008, 21:59

Ik kan mij herinneren toen Pelgrim Flyers indertijd de finale speelde tegen Tilburg het team al een dag vantevoren afreisde naar Eindhoven en daar ook een training afwerkte.
Ik meen dat Tilburg daar toen ook heeft getraind.
Hoe het dit jaar is gegaan weet ik uiteraard niet.

Henry van Beek
22 januari 2008, 22:00
Maar goed het hoeft niet die dinsdag gebeurd te zijn. Maar goed laten voor de goede orde aan nemen dat het bull shit is en dat ik me erger aan iets wat niet bestaat.
Het knaagt een beetje aan me dat het tot de mogelijkheid behoord

Ik hoop mensen niet in het harnas te jagen in tegendeel. Wilde gewoon duidelijk hebben hoe het zat

Piet de Kort
22 januari 2008, 22:07
volgens mij heet ik henry.. maar goed het hoeft niet die dinsdag gebeurd te zijn. Maar goed laten voor de goede orde aan nemen dat het bull shit is en dat ik me erger aan iets wat niet bestaat.

En stel dat het zo is: Trappers mag toch gaan trainen waar ze hun willen! Stel dat ze ijs willen in Thialf en ze betalen daarvoor, wat let hun!
Ik weet in ieder geval zeker dat ze niet in Eindhovuh een nacht van tevoren overnacht hebben! Ook weet ik zeker dat de BEKER in Tilburg staat! Temninste afgelopen zondag stond hij op het ijs! ::champ::::happy::::devildance::

Annet Boers
22 januari 2008, 22:18
En stel dat het zo is: Trappers mag toch gaan trainen waar ze hun willen! Stel dat ze ijs willen in Thialf en ze betalen daarvoor, wat let hun!
Ik weet in ieder geval zeker dat ze niet in Eindhovuh een nacht van tevoren overnacht hebben! Ook weet ik zeker dat de BEKER in Tilburg staat! Temninste afgelopen zondag stond hij op het ijs! ::champ::::happy::::devildance::

Overnachten hoeft ook niet, HET IS MAAR 20 KM hé Piet!!!??

hahaha, je gaf dus géén antwoord op Henry zn vraag... iets wat ik me namelijk ook al af vraag vanaf t moment dat ik het las op t flyers forum.

En nee.... geen smoes of geouwehoer wie wel of niet heeft gewonnen heeft en wie beter was... gewoon nieuwsgierigheid en of het fair is. Dat zoiets niet geregeld wordt door de NIJB vind ik vreemd. Als dat namelijk niet geregeld wordt of op gelet wordt dan kan je net zo goed de finale in Tilburg laten spelen. Of het andere "thuis" team.

Ik heb bijv. ook nooit meegemaakt dat ajax ff voor de bekerfinale in de kuip mag trainen....

Groetjes Annet.

Herman Herregraven
22 januari 2008, 22:18
Ook weet ik zeker dat de BEKER in Tilburg staat! Temninste afgelopen zondag stond hij op het ijs!
Dan is Theo Maassen dus nog niet langs geweest...

Piet de Kort
22 januari 2008, 22:59
Ik heb bijv. ook nooit meegemaakt dat ajax ff voor de bekerfinale in de kuip mag trainen.... Groetjes Annet.

Ik zeg het eerlijk, ik weet het niet! Ik zou het wel heel slim vinden, maar dat is wat anders! Of je er veel voordeel van hebt om er 1x getraint te hebben, is moeilijk te zeggen!::hyper::

P.s. AFC AJAX wil niet op het veld van 010 trainen, Annet! Dat is iets anders! ::party::

Sander Bekker
22 januari 2008, 23:07
Temninste afgelopen zondag stond hij op het ijs! ::champ::::happy::::devildance::

Owjaa? Niks van gezien, het was een beetje mistig ::hyper::

Emile Joosten
22 januari 2008, 23:56
Maar goed het hoeft niet die dinsdag gebeurd te zijn. Maar goed laten voor de goede orde aan nemen dat het bull shit is en dat ik me erger aan iets wat niet bestaat.

Ik hoop mensen niet in het harnas te jagen in tegendeel. Wilde gewoon duidelijk hebben hoe het zat

Het is niet gebeurd Henry. Niet meer laten knagen dus en je volledig concentreren op de competitie en de play-offs.
Vergeet die beker en richt je op de mooie wedstrijden die nog gaan komen.
Zie dit verder als een gratis consult!

Sven van de Wall
23 januari 2008, 00:27
als ik mij niet vergis hebben de eaters vorig jaar voor de beker finale ook in eindhoven getraind

Eric van der Putten
23 januari 2008, 00:30

Precies!

Henry van Beek
23 januari 2008, 10:28
Ik zeg het eerlijk, ik weet het niet! Ik zou het wel heel slim vinden, maar dat is wat anders! Of je er veel voordeel van hebt om er 1x getraint te hebben, is moeilijk te zeggen!::hyper::

Denk wel dat je er voordeel aan hebt.. Althans zo als ik het zag was de ijsvloer niet al te best. En dat zou in mijn ogen verklaren waarom de flyers er zo'n moeite mee hadden. Terwijl de trappers dat niet hadden. Dat neemt niet weg dat er allerlei ander factoren waren die bij de flyers ook mee speelden. En ja we hadden nog steed een Off-day. Dus om het met alle eerlijkheid te zeggen is de beker terrecht naar tilburg gegaan ook al zouden ze daar wel getraind hebben. (Wat in mijn ogen nu dus duidelijk niet is gebeurd)
Weet een broodje aap verhaal de wereld uit ..
Bedankt jongens ..

Rudy Bouquet
23 januari 2008, 11:05
als ik mij niet vergis hebben de eaters vorig jaar voor de beker finale ook in eindhoven getraind

Dat moest ook wel om een spannende wedstrijd te krijgen. Anders hadden die Amsterdammers met grotere cijfers gewonnen. :):):)

Roger W. de Groot
23 januari 2008, 11:06
Ik heb wel gehoor dat een aantal supporters van Tilburg een dag vantevoren al naar eindhoven zijn afgereisd om aan de stoeltjes te wennen!

Ik heb zelden zo'n kletsposting gezien als dit zeg!! Iedereen mag overal trainen wanneer hij wil, als hij maar huur betaalt. Heerenveen mag dat dus ook. Het ijs in Eindhoven is overigens prima!! ppppffffffff

Emile Joosten
23 januari 2008, 12:06
Ik heb wel gehoor dat een aantal supporters van Tilburg een dag vantevoren al naar eindhoven zijn afgereisd om aan de stoeltjes te wennen!

Ik heb zelden zo'n kletsposting gezien als dit zeg!! Iedereen mag overal trainen wanneer hij wil, als hij maar huur betaalt. Heerenveen mag dat dus ook. Het ijs in Eindhoven is overigens prima!! ppppffffffff

Rustig aan Stijn; Henry zit nog midden in het verwerkingsproces!::champ::::champ::

Roger W. de Groot
23 januari 2008, 14:25
Het is echt zorgwekkend Emile, als je zooo ver gaat. Dan moet je echt naar de dokter.

René van Eldik
23 januari 2008, 14:41
Het is echt zorgwekkend Emile, als je zooo ver gaat. Dan moet je echt naar de dokter.

Wanneer ben je zelf voor het laatst bij de dokter geweest??

En jou postings zijn voor 80% kwats Stijn.

Er word heel simpel in mijn ogen een duidelijke vraag gesteld omdat iemand het antwoord daar niet op weet en die dus te weten wil komen.....

De vrgane die gesteld worden zijn niet dom, de mannier hoe men er op antwoord zijn dom en betuigen van weinig respect naar de vragen steller........

Henry van Beek
23 januari 2008, 16:08
bedankt Rene,

Mij is het al duidelijk dat het gerucht berust op kletspraat. Niet al te min weet ik nu ook dat daar niet echt regels voor zijn. Als ik Geert van de Meulen zijn verhaal lees dan is dit in het verleden ook wel eens gebeurt maar was dit een afspraak tussen beide clubs in de bekerfinale.

Eric van der Putten
23 januari 2008, 16:19
Als ik Geert van de Meulen zijn verhaal lees dan is dit in het verleden ook wel eens gebeurt maar was dit een afspraak tussen beide clubs in de bekerfinale.

Volgens mij schrijft hij dat nergens, Henry...

Roger W. de Groot
23 januari 2008, 16:42
Dan blok je me toch gewoon Rene, heb je van mijn 80% kwats geen last meer.

Het was niet zomaar een vraagstelling. Er werd tevens sugestief gesteld dat Tilburg in het voordeel zou zijn en dat het ijs er slecht uitziet. Lezen is niet je sterkste vak, wel Rene?
Als Tilburgfan wordt je er gewoon schijtziek van. Wanneer Tilburg succes heeft worden er zaken bijgehaald die er helemaal niet toe doen, waardoor Tilburg in het voordeel zou zijn.
Is het geen klok, dan is t wel een ref, of de bond, of het zachte ijs, en nu misschien wel een geheime training in Eindhoven waardoor Tilburg voordeel zou hebben. Get a life!!!!

Annet Boers
23 januari 2008, 16:55

Het was niet zomaar een vraagstelling. Er werd tevens sugestief gesteld dat Tilburg in het voordeel zou zijn en dat het ijs er slecht uitziet. Lezen is niet je sterkste vak, wel Rene?
Als Tilburgfan wordt je er gewoon schijtziek van. Wanneer Tilburg succes heeft worden er zaken bijgehaald die er helemaal niet toe doen, waardoor Tilburg in het voordeel zou zijn.
Is het geen klok, dan is t wel een ref, of de bond, of het zachte ijs, en nu misschien wel een geheime training in Eindhoven waardoor Tilburg voordeel zou hebben. Get a life!!!!

Doe toch ff normaal joh..... iemand stelt gewoon een vraag! ::hyper::

Meteen zo te reageren..... Ik vroeg het me namelijk ook af en ik zou het wel slim hebben gevonden als één van beide partijen het had gedaan.
Maar Henry zegt (schrijft) duidelijk dat ie niemand tegen t been wil schoppen en dat ie vindt dat Tilburg verdiend gewonnen heeft dus waarom maak je je zo BELACHELIJK druk man!

Relax.... niemand doet iets af van de prestatie van je (voor jou) ow zo belangrijke team...

Groeten!

René van Eldik
23 januari 2008, 16:55

Om jou woorden te grbuiken het is ook wel altijd wat met Tilburg zoals je zelf schrijft, en toch wel raar dat er maar heel weinig zijn die Stijn de Jong als volwaardig zien.

Over get a life gesproken, je weet niet eens wat dat betekent.

Emile Joosten
23 januari 2008, 17:05
Doe toch ff normaal joh..... iemand stelt gewoon een vraag! ::hyper::

Meteen zo te reageren..... Ik vroeg het me namelijk ook af en ik zou het wel slim hebben gevonden als één van beide partijen het had gedaan.
Maar Henry zegt (schrijft) duidelijk dat ie niemand tegen t been wil schoppen en dat ie vindt dat Tilburg verdiend gewonnen heeft dus waarom maak je je zo BELACHELIJK druk man!

Relax.... niemand doet iets af van de prestatie van je (voor jou) ow zo belangrijke team...

Groeten!

Rustig aan maar Annetje. Volgens mij wordt er meer op Stijn's naam gereageerd dan op de inhoud van zijn posting.

Pieter van der Wal
23 januari 2008, 17:11
Wanneer Tilburg succes heeft worden er zaken bijgehaald die er helemaal niet toe doen, waardoor Tilburg in het voordeel zou zijn.

Een geheime training in de ochtend met een druk schreeuwende Suarez veklaart natuurlijk wel al die oneffenheden in het ijs ::hyper::

Henry van Beek
23 januari 2008, 17:20
Ik kan mij herinneren toen Pelgrim Flyers indertijd de finale speelde tegen Tilburg het team al een dag vantevoren afreisde naar Eindhoven en daar ook een training afwerkte.
Ik meen dat Tilburg daar toen ook heeft getraind.
Hoe het dit jaar is gegaan weet ik uiteraard niet.

Hey eric...

volgens mij zegt ie dat wel...

Jordy Rutten
23 januari 2008, 17:46
Wanneer ben je zelf voor het laatst bij de dokter geweest??

En jou postings zijn voor 80% kwats Stijn.

Er word heel simpel in mijn ogen een duidelijke vraag gesteld omdat iemand het antwoord daar niet op weet en die dus te weten wil komen.....

De vrgane die gesteld worden zijn niet dom, de mannier hoe men er op antwoord zijn dom en betuigen van weinig respect naar de vragen steller........

Allereerst vind ik dit wel leuk om te lezen:

René van Eldik wordt bedankt door: Annet Boers (http://www.ijshockeyforum.com/n/member.php?u=679), Auke de Vries (http://www.ijshockeyforum.com/n/member.php?u=468), Henry van Beek (http://www.ijshockeyforum.com/n/member.php?u=710), Jan Portijk (http://www.ijshockeyforum.com/n/member.php?u=705), Jordy Rutten (http://www.ijshockeyforum.com/n/member.php?u=752), Rudy Bouquet (http://www.ijshockeyforum.com/n/member.php?u=32), Tjalling Talma (http://www.ijshockeyforum.com/n/member.php?u=300)

Vragen staat altijd vrij. Dus ik snap die boze reacties niet. En daarbij werd in de beginpost al aangegeven dat de topicstarter het verlies van de Flyers niet goed wilde praten!

Ralph Heijnen
23 januari 2008, 17:58

Dit is zo Tilburgs. We geven ze geen gelijk, maar geven de rest van Nederland de schuld.......

Annet Boers
23 januari 2008, 17:59
Rustig aan maar Annetje. Volgens mij wordt er meer op Stijn's naam gereageerd dan op de inhoud van zijn posting.

Hey Emile,

ik ben wel rustig hoor... ::coffee:: Ik kan er alleen niet bij dat iemand (ondanks dat t aangegeven wordt dat het niet "raar" bedoeld is) zo op iets reageerd. Een forum is er toch voor om gewoon "gezellig" een beetje over een gezamelijke interesse te kletsen? Een beetje elkaar pesten en triggeren hoor er wat mij betreft zeker bij, maar om zo te reageren gaat gewoon te ver en mist alle fatsoensnormen m.i. Dingen roepen zoals: "Lezen is niet je sterkste vak, wel Rene?"en "Get a life!!!!" is een beetje jammer toch?

But thx for your concern... :yawinkle:

Groetjes Annet ::happycheer::

Piet de Kort
23 januari 2008, 18:16
Dit is zo Tilburgs. We geven ze geen gelijk, maar geven de rest van Nederland de schuld.......

Ralph, alles goed kerel! Hoe is het met je hoofdpijn! ::hyper::::party::::devildance::

Piet de Kort
23 januari 2008, 18:17
Om jou woorden te grbuiken het is ook wel altijd wat met Tilburg zoals je zelf schrijft, en toch wel raar dat er maar heel weinig zijn die Stijn de Jong als volwaardig zien.

Over get a life gesproken, je weet niet eens wat dat betekent.

He Almerenaar, pas op he! Paddy Paddy leest altijd mee! ::hyper::

Geert van der Meulen
23 januari 2008, 18:19
Hey eric...

volgens mij zegt ie dat wel...

Volgens mij zeg ik nergens dat dat een afspraak is.
Ik zeg wel dat beide teams (Heerenveen in ieder geval) toen hebben getraind in Eindhoven. Vond ik ook logisch omdat ze al een dag vantevoren naar Eindhoven gingen.
Niemand zei er ook iets van, want zo bijzonder is het toch niet. Als een voetbalteam in de Europa Cup speelt trainen ze toch ook op het veld van de andere partij? En als ze beide in de finale van de Champions League spelen, trainen ze ook beiden in het stadion waar de finale wordt gespeeld?

Erwin van den Boom
23 januari 2008, 18:24
stijn de jong verrander je naam in stijn de kort (broer van piet de kort) want die schrijft ook veel van die onzin verhalen.::loony:::butthead:

Jordy Rutten
23 januari 2008, 18:35

Hahha. Laatst gelezen wat ik schreef over die Tilburgse spookrijders?:Shiny:

stijn de jong verrander je naam in stijn de kort (broer van piet de kort) want die schrijft ook veel van die onzin verhalen

Nou Erwin, de onzin die Piet schrijft kan ik wel waarderen, ik vind het meestal namelijk een flinke dosis humor bevatten en is niet verkeerd bedoeld. Gek genoeg is 99% van de posts van stijn de jong hatelijk en vijandig van opzet.

Scheer niet alle Tilburgers over een kam. Ze hebben maar een ding gemeen: Ze zijn voor de verkeerde ijshockeyclub:wink:::yummie::

René van Eldik
23 januari 2008, 20:38

Emile, in deze word er gereageerd op het belachelijke antwoord op een hele normale vraag stelling.

En dat er aan dit belachelijke antwoord wedereom de naam Stijn de jong hangt is zijn eigen verdienste, dus eerste alles lezen voor je je er in mengt Emile

René van Eldik
23 januari 2008, 20:42
He Almerenaar, pas op he! Paddy Paddy leest altijd mee! ::hyper::
God Piet je blijft wel in het verleden hangen, en voor Paddy he Tilburgse vriend hoe issie nou ?

Ralph Heijnen
23 januari 2008, 20:49
Ralph, alles goed kerel! Hoe is het met je hoofdpijn! ::hyper::::party::::devildance::

Hoofdpijn heb ik niet gehad.

Henry van Beek
23 januari 2008, 22:36
Volgens mij zeg ik nergens dat dat een afspraak is.
Ik zeg wel dat beide teams (Heerenveen in ieder geval) toen hebben getraind in Eindhoven. Vond ik ook logisch omdat ze al een dag vantevoren naar Eindhoven gingen.
Niemand zei er ook iets van, want zo bijzonder is het toch niet. Als een voetbalteam in de Europa Cup speelt trainen ze toch ook op het veld van de andere partij? En als ze beide in de finale van de Champions League spelen, trainen ze ook beiden in het stadion waar de finale wordt gespeeld?

mijn excuses voor het verkeerd citeren van je ....

Roger W. de Groot
23 januari 2008, 22:56
Het interesseert mij vrij weinig wie door wie wordt bedankt. Vinden jullie soms ook troost bij elkaar als Tilburg weer eens een prijs pakt?
En vijandig ben ik helemaal niet. Dan vraag ik toch af hoe mijn posting wordt gelezen. Dat raakt kant nog wel. Maar ik raak er aan gewend. Tegen mij mag iedereen schreeuwen en dan wordt deze persoon 10 keer bedankt en als Stijn (je hebt gelijk Emile) wat terug schreeuwt is Stijn de kwade.

Zullen we het eens omdraaien heren?? Wanneer Heerenveen de finale gewonnen had en ik had een topic geopend als deze, dan had je de reacties eens moeten lezen!!

Geert van der Meulen
23 januari 2008, 23:03
Het interesseert mij vrij weinig wie door wie wordt bedankt. Vinden jullie soms ook troost bij elkaar als Tilburg weer eens een prijs pakt?
En vijandig ben ik helemaal niet. Dan vraag ik toch af hoe mijn posting wordt gelezen. Dat raakt kant nog wel. Maar ik raak er aan gewend. Tegen mij mag iedereen schreeuwen en dan wordt deze persoon 10 keer bedankt en als Stijn (je hebt gelijk Emile) wat terug schreeuwt is Stijn de kwade.

Zullen we het eens omdraaien heren?? Wanneer Heerenveen de finale gewonnen had en ik had een topic geopend als deze, dan had je de reacties eens moeten lezen!!

Laten we er nu maar over ophouden. Ook deze posting is een non-discussie die op dit forum niet eens is begonnen door de persoon die het gerucht heeft verspreid.

Annet Boers
23 januari 2008, 23:17
Beste heren en dames,

Met vriendelijke groet,

Henry van Beek

::judgerant:: Als iedereen gewoon DIT BOVENSTAANDE even goed leest.....

is er helemaal NIETS aan de hand... gewoon iemand die sympathie heeft met de FLyers en met een vraag loopt. Maar er normaal mee omgaan kunnen bepaalde mensen niet. Dat is wel heel erg JAMMER!!!

heel jammer...

groetjes Annet ::cheerleader::

René van Eldik
24 januari 2008, 00:11
::judgerant:: Als iedereen gewoon DIT BOVENSTAANDE even goed leest.....

is er helemaal NIETS aan de hand... gewoon iemand die sympathie heeft met de FLyers en met een vraag loopt. Maar er normaal mee omgaan kunnen bepaalde mensen niet. Dat is wel heel erg JAMMER!!!

heel jammer...

groetjes Annet ::cheerleader::

Ik sluit me aan bij jou woorden annet.
Als men een vraag heeft en voor welke club hij of zij dan ook is moet deze vraag getseld worden. Ook als dit een vraag is die " tegen " Tilburg gestled word zonder daar een schuldvraag naast te leggen.

Ik vind het alleen belachelijk dat welke vraag je ook in het algemeen stelt en die dan
" tegen " Tilburg is een onbekrompen geest als Stijn meteen overgaat om de vragensteller meteen bij de knieen af te zagen en de vragen steller min of meer voor achterlijk uit maakt en hoe die deze vraag heeft durven te stellen.

Rudy Bouquet
24 januari 2008, 00:21

Dat de discussie een andere kant op gaat, daar kan de vraagsteller niets aan doen. Het was een legitiem gestelde vraag van iemand die zich iets afvroeg. Zeker deze vraag en zoals hij gesteld werd hoeft niet gelijk gezien te worden als een aanval op Tilburg.
Ondanks dat je het zou denken heeft mijn "bedankt" niets met de naam van doen, maar was het uit waardering voor de correctie. Maar ik zou de schijn tegen kunnen hebben, dus in die zin was het niet handig van mij!

René van Eldik
24 januari 2008, 00:39
Rudy niet jezelf iets aantrekken van iets waar jij niks aan kan doen

Karel van der Wal
24 januari 2008, 00:44
Laat ik dan iedereen uit de droom helpen, de technische leiding van Tilburg Trappers en Vadeko Flyers hebben onderling contact gehad en verklaren hierbij dat GEEN der beide clubs een training sessie in Eindhoven hebben gehad. We sluiten hierbij de discussie met de woorden " misschien een idee voor volgend seizoen " want ik heb begrepen dat de NIJB minimaal nog tot 2010 de organisatie in Eindhoven heeft te organiseren.

Enne ... dan ben ik echt veteraan en niet meer disponibel om mee te doen.

He Jan, ik ga de SVFH coachen en heb AA als adviseur, mag dat wel, twee ouwe loelen. ?

Piet de Kort
24 januari 2008, 09:14
He Jan, ik ga de SVFH coachen en heb AA als adviseur, mag dat wel, twee ouwe loelen. ?

Neen Karel (VvuL), dubbele functies (coach/teammanager) zijn niet toegestaan! Je mag wel mee ijshockeyen! ::hyper::

Diana de Kok
24 januari 2008, 10:50
Stijn ga zo door!!

Erg grappig om al die bedankjes te lezen. Lachen met sommige hier.........

Gelukkig heeft Stijn geen meelopers nodig.................

Rudy Bouquet
24 januari 2008, 12:55
In mijn ogen is het triest als iemand een ander voor gek verklaard die zich afvraagt of een deelnemer voor de finale op het "finale-ijs" mag trainen. Dit is bij het Europacup voetbal en in de formule 1 wereld gewoon goed geregeld.

Op het moment dat iemand dat gewoon vraagt en Tilburg is mogelijk onbedoeld in het geding dan moet iemand met affiniteit met Tilburg de betreffende persoon maar voor gek verklaren.

Gezien mijn relatie tot Stijn was het door mij bedanken van Rene, misschien niet zo handig. Ik kan het niet meer terugtrekken, maar ik begrijp de andere (bedankt) reacties wel!

Je moet natuurlijk nimmer zo hypocriet zijn, om zelf geen grens te trekken bij wat je wel of wat je niet schrijft en dan wel een ander kwalijk nemen dat hij een meer dan normale vraag stelt!

Roger W. de Groot
24 januari 2008, 13:19
In mijn ogen is het triest als iemand een ander voor gek verklaard die zich afvraagt of een deelnemer voor de finale op het "finale-ijs" mag trainen. Dit is bij het Europacup voetbal en in de formule 1 wereld gewoon goed geregeld.

Op het moment dat iemand dat gewoon vraagt en Tilburg is mogelijk onbedoeld in het geding dan moet iemand met affiniteit met Tilburg de betreffende persoon maar voor gek verklaren.

Gezien mijn relatie tot Stijn was het door mij bedanken van Rene, misschien niet zo handig. Ik kan het niet meer terugtrekken, maar ik begrijp de andere (bedankt) reacties wel!

Je moet natuurlijk nimmer zo hypocriet zijn, om zelf geen grens te trekken bij wat je wel of wat je niet schrijft en dan wel een ander kwalijk nemen dat hij een meer dan normale vraag stelt!

Post jij enkel hier op het forum om sympathie te kweken bij medeforumleden of toch echt om je mening te verkondigen? Het eerste heeft er steeds meer de schijn van. Ach ja, de 1 spaart flippo's de ander bedankjes, ieder zijn ding.
Voor de laatste keer (begrijpend lezen is ook een vak) :
Ik reageerde niet op de vraagstelling van Henry, maar op zijn stelling dat Tilburg dan in het voordeel zou zijn. Diezelfde Henry beschuldigde Ijshockey.com van partijdigheid, omdat een verslagje van Tilburg eerder online stond dan die van Heerenveen. Dan neem ik zo'n vraagstelling die via via gehoord zijn niet meer serieus. Dan blijf ik erbij dat een bezoekje aan de huisarts niet overbodig zou zijn. Dat is niet afkraken, maar een welgemeend advies. Hetzelfde geldt voor allen die geen uitlaadklep kunnen vinden voor de opgekropte frustratie (lees: jaloezie) jegens Tilburg Trappers.
Het is begonnen mijn topic over Amsterdam. Moeten we allemaal onze mond over houden toch? Niets aan de hand mensen, doorlopen.... We weten inmiddels hoe Amsterdam er op dit moment voorstaat. Ik heb mezelf daarmee niet populair gemaakt. Dat maakt me niet uit, ik ben geen kuddedier zoals velen hier. En dat mag jij best een naam geven Rudy, interesseert me niet.

René van Eldik
24 januari 2008, 13:52

Ik sluit me bij deze woorden aan Rudy, hopen dat mensen leren wat begrijpend lezen is en het ook doen en niet alleen zeggen dat ze het doen.

Herman Herregraven
24 januari 2008, 14:52
Stijn ga zo door!!

Erg grappig om al die bedankjes te lezen. Lachen met sommige hier.........

Gelukkig heeft Stijn geen meelopers nodig.................
Vindt je Stijn zo'n aardige sympathieke vent Diaantje...???
Of ben je nu écht zo wanhopig op zoek naar een andere vent...
Stijn zal wel kunnen aarden in Amsterdam...
Hij kent daar namelijk nu al hele aardige mensen...

Diana de Kok
24 januari 2008, 15:40
Vindt je Stijn zo'n aardige sympathieke vent Diaantje...???
Of ben je nu écht zo wanhopig op zoek naar een andere vent...
Stijn zal wel kunnen aarden in Amsterdam...
Hij kent daar namelijk nu al hele aardige mensen...

Ben nog nooit wanhopig geweest, en zal het dus ook nooit wanhopig worden.

Stijn heeft wel een pluspunt...hij is Tilburger......

René van Eldik
24 januari 2008, 15:59
wanhopig dus dat je je heil bij een Tilburger zoekt

Luitzen van der Heide
24 januari 2008, 16:35
Post jij enkel hier op het forum om sympathie te kweken bij medeforumleden of toch echt om je mening te verkondigen? Het eerste heeft er steeds meer de schijn van. Ach ja, de 1 spaart flippo's de ander bedankjes, ieder zijn ding.
Voor de laatste keer (begrijpend lezen is ook een vak) :
Ik reageerde niet op de vraagstelling van Henry, maar op zijn stelling dat Tilburg dan in het voordeel zou zijn. Diezelfde Henry beschuldigde Ijshockey.com van partijdigheid, omdat een verslagje van Tilburg eerder online stond dan die van Heerenveen. Dan neem ik zo'n vraagstelling die via via gehoord zijn niet meer serieus. Dan blijf ik erbij dat een bezoekje aan de huisarts niet overbodig zou zijn. Dat is niet afkraken, maar een welgemeend advies. Hetzelfde geldt voor allen die geen uitlaadklep kunnen vinden voor de opgekropte frustratie (lees: jaloezie) jegens Tilburg Trappers.
Het is begonnen mijn topic over Amsterdam. Moeten we allemaal onze mond over houden toch? Niets aan de hand mensen, doorlopen.... We weten inmiddels hoe Amsterdam er op dit moment voorstaat. Ik heb mezelf daarmee niet populair gemaakt. Dat maakt me niet uit, ik ben geen kuddedier zoals velen hier. En dat mag jij best een naam geven Rudy, interesseert me niet.

Waarom stel je een vraag aan Rudy waarbij jezelf al aangeeft dat voor jou er een schijnbare verklaring is? Zeg dan gewoon dat Rudy in jou ogen slechts uit is op bedankjes. Als dat dan te verklaren is doordat je daar eventueel niet over kunt dan ben je tenminste in dat opzicht duidelijk.

vervolgens hanteer je de woorden; stelling en vraagstelling. Ik heb lang moeten zoeken om de stelling die Henry heeft ingenomen "dat Tilburg dan in het voordeel zou zijn". Ik kan hem niet vinden. In posting 16 zegt Henry wel iets over voordeel maar dat is wederom niet als stelling en al helemaal niet zoals jij je vertaling eraan geeft.

Moet ik in die context ook jou verwijzing naar begrijpend lezen zo opvatten?

Als jij dan zo begrijpend leest dan weet je ook dat je bij de topic moet blijven waarover je jou begrijpende vissie hebt mee te delen. Dan doet het er dus helemaal niet toe dat jij vindt dat gefrusteerde (lees jaloerse) tegenstanders bij elkaar een wit voetje willen halen. Als ik (ik probeer zo goed mogelijk begrijpend te lezen) daarbij dan vervolgens dan ook nog eens constateer dat je bovendien graag welgemeend adviserend wilt optreden dan zakt me de broek werkelijk op de enkels.....

Wie ben jij om te beweren dat -wie dan bedoeld mag worden- een bezoekje aan een huisarts nodig als diegene iets schrijft wat jou niet aanstaat.

En tenslotte nog even een algemene opmerking over kudde dieren. Ik ken de velen die jij bedoelt niet maar wat ik wel begrijp is dat je hier openlijk iets zou moeten kunnen vragen.

Als de vraag in jou optiek negatief is dan heb ik nog wel een boekje voor je. Dat boekje gaat i.d. je had hem vast al door over begrijpend lezen.........

Ik vind dat je je met deze posting weinig respectvol hebt uitgelaten daar waar je je beter eerst eens achter de oren had kunnen krabben alvorens te reageren......

Emile Joosten
24 januari 2008, 16:38
Ben nog nooit wanhopig geweest, en zal het dus ook nooit wanhopig worden.

Stijn heeft wel een pluspunt...hij is Tilburger......

En Diana kan het weten:

DE BESTE BURGERS, ZIJN TILBURGERS!!!!

Roger W. de Groot
24 januari 2008, 16:51
Nette posting Luitzen, hier kan ik wat mee! Ik was wellicht bevooroordeeld door de topicstarter die eerder ijshockey.com betichtte van partijdigheid omdat er een verslag van Tilburg eerder opstond dan die van Heerenveen.
In het kader van begrijpend lezen had je dat ook effe moeten menemen. Iemand die zulke uitspraken doet en vervolgens een topic als deze start, dan is 1+1 bij mij nog steeds 2 Luitzen. Dan wil hij er dus wel degelijk achterkomen of Tilburg (in zijn ogen) in het voordeel zou zijn geweest. Nog steeds allemaal betrekkelijk onschuldig. Maar zullen we nu eens een opsomming gaan maken van al het gezeik er wel niet over Tilburg en haar zogenaamde voordelen er wel niet is geschreven. Als je dan begrijpend kunt lezen, dan zou je je voor kunnen stellen dat Tilburgsers met een kort lontje (Stijn de Jong bijvoorbeeld) wel eens keertje hun ongenoegen hierover zouden kunnen uiten. En terecht!

Diana de Kok
24 januari 2008, 16:51
wanhopig dus dat je je heil bij een Tilburger zoekt

Dit bedoel ik nou Rene. Ik zeik je nergens af. Maar kijk nou eens wat een onvriendelijke posting je doet!

Staat niet eens een gezellig lachje achter.....

Jordy Rutten
24 januari 2008, 16:54
DE BESTE BURGERS, ZIJN LIMBURGERS!!!!

Helemaal met je eens, Emile!::limburg::

Luitzen van der Heide
24 januari 2008, 17:15
Nette posting Luitzen, hier kan ik wat mee! Ik was wellicht bevooroordeeld door de topicstarter die eerder ijshockey.com betichtte van partijdigheid omdat er een verslag van Tilburg eerder opstond dan die van Heerenveen.
In het kader van begrijpend lezen had je dat ook effe moeten menemen. Iemand die zulke uitspraken doet en vervolgens een topic als deze start, dan is 1+1 bij mij nog steeds 2 Luitzen. Dan wil hij er dus wel degelijk achterkomen of Tilburg (in zijn ogen) in het voordeel zou zijn geweest. Nog steeds allemaal betrekkelijk onschuldig. Maar zullen we nu eens een opsomming gaan maken van al het gezeik er wel niet over Tilburg en haar zogenaamde voordelen er wel niet is geschreven. Als je dan begrijpend kunt lezen, dan zou je je voor kunnen stellen dat Tilburgsers met een kort lontje (Stijn de Jong bijvoorbeeld) wel eens keertje hun ongenoegen hierover zouden kunnen uiten. En terecht!

Ach korte lontjes hebben we allemaal wel eens. Maar dat houdt tevens in dat de lont sneller is opgebrand dan normaliter. En als de lontje is opgebrand loopt het dus met een sisser af.

Ik kan natuurlijk niet voor -in dit geval Henry van Beek- spreken. Dat wil ik trouwens ook helemaal niet maar ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat je bij dat optellen nog lang niet bij de tien bent. Mij is geleerd om altijd eerst tot tien te tellen alvorens in te gaan op lariekoek of andere onzin....

Ik zie dan ook op een andere manier naar de twee topics en daadoor wil ik juist ook het door jou gelegde verband niet benoemen. Toch heb ik wel degelijk ook de topic met betrekking tot IJshockey.com benoemd. Door te zeggen dat je bij deze topic moet blijven schrijf ik welliswaar niets over de door jou aangehaalde topic maar dat is nou juist iets zeggen door het niet te benoemen.

Anyway, de reactie deze je nu geeft Stijn die kan ik wel naar waarde inschatten. En uiteraard mag je wat mij betreft wel eens lekker gal spuien als je vindt dat je cluppie altijd gechargeerd wordt.....

Wel denk ik dat je dat heel goed kunt zonder -in de persoon gelegen- opmerkingen die kant nog wal raken...

Oh ja, voor ik het vergeet,.... Het boekje
http://www.boekensoft.com/afbeeldingen/big/124/124532.jpg

`T is lollig bedoeld...........

Roger W. de Groot
24 januari 2008, 18:12
Ach korte lontjes hebben we allemaal wel eens. Maar dat houdt tevens in dat de lont sneller is opgebrand dan normaliter. En als de lontje is opgebrand loopt het dus met een sisser af.

Ik kan natuurlijk niet voor -in dit geval Henry van Beek- spreken. Dat wil ik trouwens ook helemaal niet maar ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat je bij dat optellen nog lang niet bij de tien bent. Mij is geleerd om altijd eerst tot tien te tellen alvorens in te gaan op lariekoek of andere onzin....

Ik zie dan ook op een andere manier naar de twee topics en daadoor wil ik juist ook het door jou gelegde verband niet benoemen. Toch heb ik wel degelijk ook de topic met betrekking tot IJshockey.com benoemd. Door te zeggen dat je bij deze topic moet blijven schrijf ik welliswaar niets over de door jou aangehaalde topic maar dat is nou juist iets zeggen door het niet te benoemen.

Anyway, de reactie deze je nu geeft Stijn die kan ik wel naar waarde inschatten. En uiteraard mag je wat mij betreft wel eens lekker gal spuien als je vindt dat je cluppie altijd gechargeerd wordt.....

Wel denk ik dat je dat heel goed kunt zonder -in de persoon gelegen- opmerkingen die kant nog wal raken...

Oh ja, voor ik het vergeet,.... Het boekje

Ik kan goed tegen kritiek op mijn persoontje, danwel mijn schrijven. Velen ontbeert het echter aan enige vorm van relativatie en lezen enkel dingen die ze willen lezen. Jij bent daar een slecht voorbeeld van Luitzen. Je reageert op een nette manier en laat ook ruimte voor nuance waar nodig. Daar kunnen er nog veel wat van leren, wellicht ikzelf ook wel. ;) Ik reageer idd soms te snel en dan ontaardt een (zinloze) topic in een debat met onvriendelijke toon en dat is niet mijn bedoeling.
Verder zal ik dat boekje eens bestuderen, al is Nederlands niet mijn tweede taal. ;)

Harry Koenen
24 januari 2008, 18:13
Er was maar 1 Vadeko Flyers en ik moet het toegeven al had het mij vooraf er van weerhouden om toe te moeten geven maar zeker achteraf, DAT WAS Tilburg Trappers!
Eerlijk is eerlijk.
In het vervolg 1x UIT en 1 x THUIS spelen en het is zo NEUTRAAL tot en met en bij een stand van
1-1 dan nog een thuiswedstrijd voor degene die als 1e in de bekercompetitie eindigde plus de opbrengst SAM-SAM .

Ik heb Henry gesproken en als ze allemaal zo waren als hem dan zou je je dat niet beter kunnen wensen als club, zo sportief hij is! Geen onvertogen woord.

Piet de Kort
24 januari 2008, 19:23
Er was maar 1 Vadeko Flyers en ik moet het toegeven al had het mij vooraf er van weerhouden om toe te moeten geven maar zeker achteraf, DAT WAS Tilburg Trappers!
Eerlijk is eerlijk.
In het vervolg 1x UIT en 1 x THUIS spelen en het is zo NEUTRAAL tot en met en bij een stand van
1-1 dan nog een thuiswedstrijd voor degene die als 1e in de bekercompetitie eindigde plus de opbrengst SAM-SAM .

Ik heb Henry gesproken en als ze allemaal zo waren als hem dan zou je je dat niet beter kunnen wensen als club, zo sportief hij is! Geen onvertogen woord.

Harry, zo'n wedstrijd in Eindhovuh is toch ook wel heel speciaal! Tenminste indien je cluppie er zal spelen. 1 wedstrijd en het kan alle kanten op! Supporters die om 15.00 uur al in Eindhovuh zijn (ook van Heerenveen), allemaal een beetje gespannen, de refs die strakke hoofdjes aankomen, de spelers die ook gespannen aankomen! Bijna niets is mooier behalve dat je dan als winnaar van het ijs stapt en lekker naar de kantine gaat waar je feestelijk wordt ontvangen door het verliezende team! Ik heb een toffe middag avond gehad!
Zou je dit 1x thuis en 1x uit doen dan ook een beslissende ergens is het allemaal al niet meer speciaal! Beker is nu eenmaal: 1 wedstrijd! ::champ::

René van Eldik
24 januari 2008, 20:20
Dit bedoel ik nou Rene. Ik zeik je nergens af. Maar kijk nou eens wat een onvriendelijke posting je doet!

Staat niet eens een gezellig lachje achter.....

Sorry diana, het was wel als een geintje bedoelt zeker na al het voor gaan de ::happy::::happy::::happy::::happy::

Harry Koenen
24 januari 2008, 20:42
Piet,
Ja ik heb deze keer aan het aantal te bezoeken toeschouwers gekeken, de clubtrots en de financiele opbrengst!.

Ben het met je eens dat het SPECIALE gevoel extra benadrukt wordt in Eindhoven.
Moet nogmaals zeggen dat Tilburg Trappers het echt heel goed gespeeld hebben en dat zij ten volste de overwinning hebben gemaakt. Zag Don Nichols een medespeler uitbundig feleciteren en eerlijk dat deed mij toch wel eningszins pijn dat hij niet meer bij de Flyers speelt. Maar het verlies was wrang maar wel vanwege het slechte spel van de FLYERS gemakkelijker te accepteren dan wanneer het de gehele wedstrijd steeds kantje boord zou zijn geweest, als in de laatste 5 minuten.
Hoop je nog eens te treffen met of zonder een pilsje.

Diana de Kok
24 januari 2008, 20:48
Sorry diana, het was wel als een geintje bedoelt zeker na al het voor gaan de ::happy::::happy::

Gelukkig we zijn er weer!! :Crowd:

Nu weer gezellig hoor!!

Henry van Beek
24 januari 2008, 21:59

En nou ga je te ver.....

Inzake dat ik niet helemaal eens was over de manier waarop ijshockey.com z'n neutraliteit verspreide. Heb ik verder in dat topic ook oprecht toegegeven dat IK fout zat. Dat had ook toen niets te maken met wel of niet tegen tilburg.

Ik heb helemaal geen frustaties tegen wie dan ook. Per slot van rekening houden we allemaal van de zelfde sport. Ik zal het je zelf nog anders zeggen. Ik ben blij dat er teams zijn als tilburg, den-haag, (vul hier ook je eigen clubnaam in). Anders zou er geen ijshockey in nederland zijn.

Ja bij een training van Tilburg in eindhoven zou tilburg in het voordeel zijn. Maar gelukkig is van dit alles niks waar. En kan ik gewoon weer geloven dat het eerlijk gegaan is en het verlies van heerenveen in de beker gewoon te wijten is aan te kort schieten ten opzichte van tilburg. Of laat ik het anders zeggen Tilburg maakte de match terwijl heerenveen acher de feiten aan hobbelde.

Beste stijn,

Ik wil graag de verzoende hand naar je uit steken wat zo als het nu gaat vind ik het abosluut niet heel erg geweldig meer. Mocht je ooit in de gelegenheid zijn om naar heerenveen te komen meld het me dan drinken we samen een biertje of wat anders natuurlijk.

met vriendelijke groet,

Henry van Beek

Luitzen van der Heide
24 januari 2008, 22:08
Ik kan goed tegen kritiek op mijn persoontje, danwel mijn schrijven. Velen ontbeert het echter aan enige vorm van relativatie en lezen enkel dingen die ze willen lezen. Jij bent daar een slecht voorbeeld van Luitzen. Je reageert op een nette manier en laat ook ruimte voor nuance waar nodig. Daar kunnen er nog veel wat van leren, wellicht ikzelf ook wel. ;) Ik reageer idd soms te snel en dan ontaardt een (zinloze) topic in een debat met onvriendelijke toon en dat is niet mijn bedoeling.
Verder zal ik dat boekje eens bestuderen, al is Nederlands niet mijn tweede taal. ;)

Thnks, voor een geweldig rationeel antwoord. En zoals je al wel begrijpt is Nederlands wel "mijn" tweede taal. :RedFace:

Maar goed zoals ik hierboven al las van Henry. Als je binnenkort al naar Heerenveen komt dan hoor ik dit graag. Kunnen we i.d. eens iets vloeibaars nuttigen. :Koffie:

Annet Boers
24 januari 2008, 22:20
En nou ga je te ver.....

Inzake dat ik niet helemaal eens was over de manier waarop ijshockey.com z'n neutraliteit verspreide. Heb ik verder in dat topic ook oprecht toegegeven dat IK fout zat. Dat had ook toen niets te maken met wel of niet tegen tilburg.

Ik heb helemaal geen frustaties tegen wie dan ook. Per slot van rekening houden we allemaal van de zelfde sport. Ik zal het je zelf nog anders zeggen. Ik ben blij dat er teams zijn als tilburg, den-haag, (vul hier ook je eigen clubnaam in). Anders zou er geen ijshockey in nederland zijn.

Ja bij een training van Tilburg in eindhoven zou tilburg in het voordeel zijn. Maar gelukkig is van dit alles niks waar. En kan ik gewoon weer geloven dat het eerlijk gegaan is en het verlies van heerenveen in de beker gewoon te wijten is aan te kort schieten ten opzichte van tilburg. Of laat ik het anders zeggen Tilburg maakte de match terwijl heerenveen acher de feiten aan hobbelde.

Beste stijn,

Ik wil graag de verzoende hand naar je uit steken wat zo als het nu gaat vind ik het abosluut niet heel erg geweldig meer. Mocht je ooit in de gelegenheid zijn om naar heerenveen te komen meld het me dan drinken we samen een biertje of wat anders natuurlijk.

met vriendelijke groet,

Henry van Beek

Mooi gebaar Henry....

respect.

Groetjes Annet ::cheerleader::

Roger W. de Groot
24 januari 2008, 22:46
En nou ga je te ver.....

Beste stijn,

met vriendelijke groet,

Henry van Beek

Ok Henry, sorry heb weinig tijd om inhoudelijk te reageren. Die verzoenende hand wil ik ook best uitsteken hoor. Wie het eerst bij de bar is dan maar.
Je bent geen verkeerde merk ik al wel. Een dokter toch overbodig :thumsup:
Enfin, ik was vorige keer in Heerenveen en zal er de volgende keer ook zijn.
tot dan!

Rudy Bouquet
24 januari 2008, 23:22
En nou ga je te ver.....

Beste stijn,

met vriendelijke groet,

Henry van Beek

Beste Henry, je hoeft je echt niet zo nederig op te stellen.

Je twijfels over ijshockey.com heb je op openlijke wijze geuit en het antwoord dat je daarop hebt gekregen heb je op sportieve wijze opgepakt. Zo zelfs dat je aangaf, dat je fout zat.
Daarna heb je op een eerlijke en zelfs kwetsbare wijze over het finale ijs een vraag gesteld. Ook daarna heb je je geheel geschikt naar het antwoord.

Dus, waarom zo nederig opstellen…………..is voor mij helemaal niet nodig.

Want Stijn is een zeer selectieve lezer en begrijpt niet alles van wat hij leest.
Hoe kom ik daarbij………………, nou….dat zie ik aan zijn reactie op mijn kritiek tegen hem. Ondanks dat ik hem duidelijk heb aangegeven waar mijn bezwaar lag, snapt hij het nog steeds niet. En denkt hij dat het komt omdat hij “nieuws” over Amsterdam brengt.
En daarbij gaat hij er in zijn onnozelheid vanuit dat ik op bedankjes zit te wachten of mij populair wil maken. En daarbij zelfs bedankjes spaar of er op zit te wachten. Nou sterker,……ik ben mij er op geen enkele wijze van bewust dat ik anders schrijf of reageer op het nieuwe forum (met de bedankt mogelijkheid) dan het oude forum (zonder).
Bedankjes zijn op zich mooi,….het zegt iets over het feit dat je iets bijdraagt aan hetgeen waar een ander plezier aan beleefd. Dus op zich is er niets mis mee!
En verder…….als ik mag kiezen………heb ik meer met sympathie, dan met antipathie, …..maar dat lijkt mij menselijk. Het ijshockey wereldje is toch al zo klein!

Henry, geniet van het forum en doe het op je eigenwijze….!

Piet de Kort
24 januari 2008, 23:28
Bedankjes zijn op zich mooi,?.het zegt iets over het feit dat je iets bijdraagt aan hetgeen waar een ander blij mee is. Dus op zich niets mis mee?.!

Denk jij dat ik ooit ook zoveel bedankjes als jou zal krijgen, Rudy??? ::magic::::devildance::::happy::

Hans Maertzdorff
24 januari 2008, 23:31
Denk jij dat ik ooit ook zoveel bedankjes als jou zal krijgen, Rudy??? ::magic::::devildance::::happy::

NEE!!!::frusty::

Rudy Bouquet
24 januari 2008, 23:37

Ik denk het wel Piet,.....humor is de basis van het leven!!!! ::hyper::

Piet de Kort
24 januari 2008, 23:48
Ik denk het wel Piet,.....humor is de basis van het leven!!!! ::hyper::

Shit Rudy, ik drukte op het verkeerde knopje! Het laaste bedankje was niet bedoelt! ::oops::::happy::::surrender::

Rudy Bouquet
24 januari 2008, 23:53
Ik ben er wel heel erg blij mee Piet,.......goed voor de score.........maar om het recht te zetten zal ik jou weer bedanken. Dan staan we weer quite !:-|:-|:-|

Roger W. de Groot
25 januari 2008, 01:22
@ Rudy, gaan we hier nou verder met bakkelijen? Maakt mij niet uit hoor, kan ik erg lang volhouden dat weet je inmiddels. Je voelt je blijkbaar te goed om direct op mij te reageren, dus doe je dat maar via iemand anders. Maar dat is allemaal geoorloofd voor de allemachtige Rudy Bouquet. Ik stelde me nederig op naar Luitze en Henry, de pils stond al op de bar maar jij vond het nodig je big nose erweer tussen te steken. Je moet niet teveel denken over mij Rudy, want je hebt weer mis. Dat ik het 'nieuws' over Amsterdam aanhaalde was een toevoeging en geenszins een gedachte zoals jij dat stelt! Ik pakte de kans om te referen aan het verleden en te wijzen op het heden. Niet dat ik er blij mee ben hoor dat Amsterdam nog amper bestaansrecht heeft.
Dat jij erg je best doet om sympathie te kweken op het forum, dat lijkt er niet op, nee dat druipt er vanaf!! Het gegeven dat je er zo fel op reageert zegt voor mij ook genoeg.
Dat is ook verder geen aanval of verwijt hoor Rudy, ieder zijn genot.

als je me probeert klein te krijgen, dan kan je beter je energie ergens anders (je clubje bijv.) steken want dat gaat je niet lukken.

Herman Herregraven
25 januari 2008, 01:49
@ Rudy, gaan we hier nou verder met bakkelijen? Maakt mij niet uit hoor, kan ik erg lang volhouden dat weet je inmiddels. Je voelt je blijkbaar te goed om direct op mij te reageren, dus doe je dat maar via iemand anders. Maar dat is allemaal geoorloofd voor de allemachtige Rudy Bouquet. Ik stelde me nederig op naar Luitze en Henry, de pils stond al op de bar maar jij vond het nodig je big nose erweer tussen te steken. Je moet niet teveel denken over mij Rudy, want je hebt weer mis. Dat ik het 'nieuws' over Amsterdam aanhaalde was een toevoeging en geenszins een gedachte zoals jij dat stelt! Ik pakte de kans om te referen aan het verleden en te wijzen op het heden. Niet dat ik er blij mee ben hoor dat Amsterdam nog amper bestaansrecht heeft.
Dat jij erg je best doet om sympathie te kweken op het forum, dat lijkt er niet op, nee dat druipt er vanaf!! Het gegeven dat je er zo fel op reageert zegt voor mij ook genoeg.

als je me probeert klein te krijgen, dan kan je beter je energie ergens anders (je clubje bijv.) steken want dat gaat je niet lukken.

Even ter informatie Stijn...

Rudy is al ruim 10 jaar een door ons allemaal zeer gewaardeerd forumlid...
Jij bent hier pas sinds kort en je hangt ons (bijna) allemaal nu al meters de strot uit...
Flikker toch 'n end op met je uitsluitend en alleen maar agressieve postings...
Er zijn genoeg andere forums over ijshockey...
Ga daar dan de boel lopen verzieken en laat ons hier met rust...

P.s.
Op jouw eventuele reactie zal ik niet reageren...
Die moeite kun je je dus besparen...

Emile Joosten
25 januari 2008, 06:57
Ok Henry, sorry heb weinig tijd om inhoudelijk te reageren. Die verzoenende hand wil ik ook best uitsteken hoor. Wie het eerst bij de bar is dan maar.
Je bent geen verkeerde merk ik al wel. Een dokter toch overbodig :thumsup:
Enfin, ik was vorige keer in Heerenveen en zal er de volgende keer ook zijn.
tot dan!

................................................en ze leefden nog lang en gelukkig met de gedachte dat Trappers niet een geheime training op het wedstrijdijs had gehad en toch wel verdiend met de beker aan de haal waren gegaan. De wedstrijden tussen Flyers en Trappers werden de gezelligste van het afgelopen decennium, waarbij het bier rijkelijk vloeide.:drinkers:::proost:::drinkers:

Puk Daniels
25 januari 2008, 07:04
Even ter informatie Stijn...

Rudy is al ruim 10 jaar een door ons allemaal zeer gewaardeerd forumlid...
Jij bent hier pas sinds kort en je hangt ons (bijna) allemaal nu al meters de strot uit...
Flikker toch 'n end op met je uitsluitend en alleen maar agressieve postings...
Er zijn genoeg andere forums over ijshockey...
Ga daar dan de boel lopen verzieken en laat ons hier met rust...

P.s.
Op jouw eventuele reactie zal ik niet reageren...
Die moeite kun je je dus besparen...

Als nou iedereen alleen op normale reacties zou reageren zou een enorme verbetering opleveren. Dus Herman, reageer niet op Stijn, Stijn niet op Rudy, Rudy niet op Stijn enz. En naar aanleiding van deze mail vooral miet op mij!

Sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssst

Rudy Bouquet
25 januari 2008, 08:23

Het stoppen van bakkelijen heb je zelf in de hand!
Na jouw eerdere postings moet je hier niet de norm gaan stellen van wat iemand wel of niet mag schrijven!

Diana de Kok
25 januari 2008, 09:59
Oh oh wat kunnen mensen toch overdrijven.

Iedereen mag zeggen wat hij wil, maar zeg je iets op dit forum wat volgens de mannetjes niet hun goedkeuring krijgt nou berg je dan maar.

Het zijn ook vooral de mannetjes die hier jarenlang hebben lopen bakkelijen Die al een verbod hebben gehad om hier nog te posten. Ze mochten terug komen onder de voorwaarde gedraag je!
Nu is Stijn op het forum gekomen schrijft het 1 en ander (zie nog steeds niet wat hij verkeerd heeft gedaan) en alles wat Stijn op papier zet is niet goed. Daar hebben de mannetjes commentaar op!!

Hoe noem je dat soort mannetjes eigenlijk.............

Want Stijn je bent hier nog maar pas, en dan moet je wel luisteren naar de oudere mannen hier op het forum!

Piet de Kort
25 januari 2008, 10:14
Oh oh wat kunnen mensen toch overdrijven.

Iedereen mag zeggen wat hij wil, maar zeg je iets op dit forum wat volgens de mannetjes niet hun goedkeuring krijgt nou berg je dan maar.

Het zijn ook vooral de mannetjes die hier jarenlang hebben loppen bakkeleien. Die al een verbod hebben gehad om hier nog te posten. Ze mochten terug komen onder de voorwaarde gedraag je!
Nu is Stijn op het forum gekomen schrijft het 1 en ander (zie nog steeds niet wat hij verkeerd heeft gedaan) en alles wat Stijn op papier zet is niet goed. Daar hebben de mannetjes commentaar op!!

Hoe noem je dat soort mannetjes eigenlijk.............

Want Stijn je bent hier nog maar pas, en dan moet je wel luisteren naar de oudere mannen hier op het forum!

Ik heb geen moeite met Stijn! Wat hij laatst schreef, was gewoon waar! Wat hij gisteren schreef, was ook waar! Ik kan alleen maar oordelen van wat hij schrijft en dat is altijd gewoon waar! ::hyper::

Luitzen van der Heide
25 januari 2008, 10:21
Het stoppen van bakkelijen heb je zelf in de hand!
Na jouw eerdere postings moet je hier niet de norm gaan stellen van wat iemand wel of niet mag schrijven!

Voor wat betreft wat je schrijft over het bakkelijen dat is een waarheid als een koe. Als je dat zo ziet begrijp ik dus niet waarom je veronderstelt dat Stijn een norm stelt of zou willen stellen.

Ik heb dat niet uit zijn posting kunnen halen. Ik ben het in dit geval dus ook niet eens met jou voor wat het betreft de volgende opmerkingen;

Want Stijn is een zeer selectieve lezer en begrijpt niet alles van wat hij leest...................En daarbij gaat hij er in zijn onnozelheid vanuit dat ik op bedankjes zit te wachten of mij populair wil maken. (posting 73)

Al zeker niet als je het volgende relateert tegen datgene wat er is geschreven.

Ik kan goed tegen kritiek op mijn persoontje, danwel mijn schrijven. Velen ontbeert het echter aan enige vorm van relativatie en lezen enkel dingen die ze willen lezen. Jij bent daar een slecht voorbeeld van Luitzen. Je reageert op een nette manier en laat ook ruimte voor nuance waar nodig. Daar kunnen er nog veel wat van leren, wellicht ikzelf ook wel. ;) Ik reageer idd soms te snel en dan ontaardt een (zinloze) topic in een debat met onvriendelijke toon en dat is niet mijn bedoeling. (Posting 63)

Natuurlijk is iedereen vrij om te schrijven wat hij of zij wil (mits binnen redelijke fatsoensnormen in mijn beleving) zeker als je daarmee wilt aangeven dat de ander zich -in jou ogen dan- niet nederig hoeft op te stellen. Ik deel die mening. Maar om in diezelfde reactie dan vervolgens weer uit te halen naar een ander -die je vervolgens betitelt als onnozel- dan doe je dus datgene waarvan je zelf vindt dat dat niet hoort.

Voor mij zoiets van de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet. Ik vind dat je dat helemaal niet nodig hebt dus waarom zou je het willen doen........?

Jan Hofstede
25 januari 2008, 11:51
Thnks, voor een geweldig rationeel antwoord. En zoals je al wel begrijpt is Nederlands wel "mijn" tweede taal. :RedFace:

Maar goed zoals ik hierboven al las van Henry. Als je binnenkort al naar Heerenveen komt dan hoor ik dit graag. Kunnen we i.d. eens iets vloeibaars nuttigen. :Koffie:

Meen je dat nu werkelijk Luitzen.....??

Stijn schreef..

Ik kan goed tegen kritiek op mijn persoontje, danwel mijn schrijven. .

Getuigt toch van weinig zelfkennis...

Luitzen van der Heide
25 januari 2008, 11:59
Gelet op de context in relatie tot de eerdere postings en datgene wat hij schreef wel ja. Nogmaals dat wil niet zeggen dat ik -of wie dan ook- dezelfde gedachte behoeven te hebben. het is maar net hoe je het wilt lezen.

Enne zelfkennis? wie kent nou echt zichzelf. Dat wat anderen over je vinden hoeft toch niet aan te sluiten op datgene wat jezelf vindt dat je uitdraagt?

Bijvoorbeeld mezelf, ik vind over het algemeen dat ik neutraal en oprecht ben. Er zijn misschien wel mensen die vinden dat ik een kwal en een vervelend etterje ben. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen en dat is voor mij goed genoeg.

Rudy Bouquet
25 januari 2008, 12:42
Natuurlijk is iedereen vrij om te schrijven wat hij of zij wil (mits binnen redelijke fatsoensnormen in mijn beleving)

Nou Luitzen, hier sla je precies de spijker op zijn kop!

In mijn beleving heeft Stijn die in het verleden behoorlijk overschreden!

En wat zie ik bij enige regelmaat, zie ik hem gepast en ongepast t.a.v. een ander bepalen wat hij wel mag schrijven en wat niet en wat een ander wel ter discussie mag stellen en wat niet.

En dat is het enige waar ik op dit moment op reageer en schrijf dat hij de norm niet moet stellen vanuit zijn posting achtergrond! Niets meer en niets minder....!

"Vrije meningsuiting is een mooi recht,.... maar je moet het niet misbruiken!"

Luitzen van der Heide
25 januari 2008, 15:18
Nou Luitzen, hier sla je precies de spijker op zijn kop!

In mijn beleving heeft Stijn die in het verleden behoorlijk overschreden!

En wat zie ik bij enige regelmaat, zie ik hem gepast en ongepast t.a.v. een ander bepalen wat hij wel mag schrijven en wat niet en wat een ander wel ter discussie mag stellen en wat niet.

En dat is het enige waar ik op dit moment op reageer en schrijf dat hij de norm niet moet stellen vanuit zijn posting achtergrond! Niets meer en niets minder....!

"Vrije meningsuiting is een mooi recht,.... maar je moet het niet misbruiken!"

Kijk Rudy, daarin zit nu net de nuance voor mijn gevoel. Even daargelaten, wie op welk moment wat schrijft, zijn woorden om te schokeren, beschimpen of letterlijk soms uit te schelden, voor mij tekenen dat je buiten de feitelijkheden van de posting gaat. Ik ben het zeker niet altijd eens met Stijn. Soms reageer ik daar dan ook op.

Als het een beetje kan dan zelfs met een grimas of lach (vooral dat laatste vind ik belangrijk) maar altijd zonder daarbij uit het oog te verliezen dat datgene wat ik schrijf niet in de persoonlijke sfeer als kwetsend kan worden ervaren. Doe ik dat toch dan hoop ik daarop ook aangesproken te worden.

Uit wat je schrijft heb ik je altijd als objectief en helder leren herkennen. Dat is dan wel vanuit een eigen visie en dat hoeft gelukkig niet aan te sluiten op wat anderen vinden.
Uit de laatste posting blijkt dat ook weer. Wel nu Rudy, Die Rudy -die van de laatste posting- die vind ik veel beter bij je passen dan de Rudy die posting 73 schreef.

"Het glas is beter Half vol dan Half leeg hoewel beiden niets meer en niets minder zijn dan de helft van iets heels".

Piet de Kort
25 januari 2008, 15:32
"Het glas is beter Half vol dan Half leeg hoewel beiden niets meer en niets minder zijn dan de helft van iets heels".

Luitzen, ik heb liever volle glazen! :drinkers:. Maar ik ben het wel met jou eens! Soms kun je overal wel een opmerking op plaatsen en alles van een persoon in het positieve of negatieve zien! Dat is het probleem met geschreven woorden! :supz:
Gelukkig heeft daar niemand last van als ik een enkele iets post! Dat zou ik erg vinden!::wavetowel::

Rudy Bouquet
25 januari 2008, 16:37
Kijk Rudy, daarin zit nu net de nuance voor mijn gevoel. Even daargelaten, wie op welk moment wat schrijft, zijn woorden om te schokeren, beschimpen of letterlijk soms uit te schelden, voor mij tekenen dat je buiten de feitelijkheden van de posting gaat. Ik ben het zeker niet altijd eens met Stijn. Soms reageer ik daar dan ook op.

Als het een beetje kan dan zelfs met een grimas of lach (vooral dat laatste vind ik belangrijk) maar altijd zonder daarbij uit het oog te verliezen dat datgene wat ik schrijf niet in de persoonlijke sfeer als kwetsend kan worden ervaren. Doe ik dat toch dan hoop ik daarop ook aangesproken te worden.

Uit wat je schrijft heb ik je altijd als objectief en helder leren herkennen. Dat is dan wel vanuit een eigen visie en dat hoeft gelukkig niet aan te sluiten op wat anderen vinden.
Uit de laatste posting blijkt dat ook weer. Wel nu Rudy, Die Rudy -die van de laatste posting- die vind ik veel beter bij je passen dan de Rudy die posting 73 schreef.

Niets menselijks is mij vreemd, ook ik ben misschien niet altijd in "topvorm".......laat ik dat zo maar stellen....!
De negativiteit in deze topic is mij weer meer dan genoeg. Dus ik ga verder niet meer op de inhoud in Luitzen. We gaan weer genieten van een ijshockeyweekend!

Luitzen van der Heide
25 januari 2008, 16:59
We gaan weer genieten van een ijshockeyweekend!

Laten we dat gaan doen....alvast succes gewenst vanavond!

Rudy Bouquet
25 januari 2008, 19:09
Ook veel plezier dit weekend!

Emile Joosten
25 januari 2008, 20:22
Niets menselijks is mij vreemd, ook ik ben misschien niet altijd in "topvorm".......laat ik dat zo maar stellen....!
De negativiteit in deze topic is mij weer meer dan genoeg. Dus ik ga verder niet meer op de inhoud in Luitzen. We gaan weer genieten van een ijshockeyweekend!

Heel goed Rudy want wat is er over deze onnozele topic ongelooflijk veel ge l u l d.