View Full Version : Goed nieuws Forum-team
Eric van der Putten
22 januari 2008, 20:29
Goed nieuws voor het Forum-team...
http://members.home.nl/bosschebusje/sctt.jpg
Dick van den Berg
22 januari 2008, 20:42
Noem je dit goed nieuws??
Hans Maertzdorff
22 januari 2008, 20:46
Ik weet nou ook niet, of ik dit nu als goed nieuws mag ervaren, lijkt me meer een goedmakertje na de vele reakties.
Marc van de Wall
22 januari 2008, 20:52
Jullie worden dus afgedankt met een wedstrijd in een hockeynight. Gefeliciteerd!!! Zullen ook wel nieuwe regels komen voor wie wel of niet mag meedoen in een S.V. team. Ik moet zeggen dat me de zin al redelijk over begint te gaan.
Roger de Groot
22 januari 2008, 20:55
DE BREURKES VS THE WALL live in glanerbrook
Meer spektakel in een game dan heel het tournooi in Tilburg !!
Marc van de Wall
22 januari 2008, 20:55
DE BREURKES VS THE WALL live in glanerbrook
Meer spektakel in een game dan heel het tournooi in Tilburg !!
The Wall????
Emile Joosten
22 januari 2008, 20:57
Ik weet nou ook niet, of ik dit nu als goed nieuws mag ervaren, lijkt me meer een goedmakertje na de vele reakties.
Dat kun je zeggen, maar het siert het bestuur van de SCTT wel, dat zij na alle kritiek en bedenkingen die hier zijn geuit, toch tenminste nu een gebaar maakt in de richting van het forumteam. Dat team staat nog niet in het toernooi, dat zie ik ook, maar het zit er al wel dicht tegenaan. Nog even afwachten dus, maar het gebaar is in elk geval mooi.
Roger de Groot
22 januari 2008, 20:57
The Wall????
Tja , deze stond alleen de laatste wedstrijd niet zo goed.
::wheelchair::
Marc van de Wall
22 januari 2008, 20:58
Dat kun je zeggen, maar het siert het bestuur van de SCTT wel, dat zij na alle kritiek en bedenkingen die hier zijn geuit, toch tenminste nu een gebaar maakt in de richting van het forumteam. Dat team staat nog niet in het toernooi, dat zie ik ook, maar het zit er al wel dicht tegenaan. Nog even afwachten dus, maar het gebaar is in elk geval mooi.
Geweldig!!
Huub Penners
22 januari 2008, 21:17
Geweldig!!
Zal ik me schaatsen dan ook nog maar eens onder binden ?
Welke SV schenkt mij een lidmaatschap ::hyper::
Sierk Janssen
22 januari 2008, 22:42
Ik ga voor 1 troostwedstrijdje naar Tilburg rijden...
Doei, doei, super uber trippel doei doei !
Hoempa hoempa hoempa.anaal !!
http://www.maniacworld.com/hockey-fight.jpg
Karel van der Wal
22 januari 2008, 23:22
Geheel op persoonlijke titel reageer ik toch even. ook ik ben benaderd door de SCTT met de vraag of wij als SV bezwaar zouden hebben tegen de deelname van een forum team. Zonder nader overleg heb ik gemeld dat wij als SVFH geen enkel bezwaar hebben tegen deelname mits ...... en dat was geen spelers in je team die uitkomen in de bijv. ere-eerste en hoogste jeugd divisies.. Per slot van rekening is dit initiatief dacht ik ook ontstaan door medewerking van een forum team. Dit moet ook doorgaan is mijn mening. Maar bijv. een Mitch Bruijsten kun je niet opstellen. (Ook geen referees want die schrijven toch nooit op het forum en JP is (gratis) lid van onze SV dus die mag met ons meedoen)
Dus gewoon doorgaan zoals het gestart is en alleen wat regels opstellen. Zoals ik eerder schreef, oud ere- eerste divisie spelers alleen meedoen boven de 40/45 jaar. Komt Cor ook weer in aanmerking, anders krijg ik weer de schuld dat ik de NL goalies geen kans geef.
Welke datum moet ik trouwens noteren?
Paul van Heertum
22 januari 2008, 23:30
Een eredivisiespeler zal toch niet gaan lopen showen?
Ro Herregraven
22 januari 2008, 23:44
Mag Jan vd Boomen dan ook niet meer mee doen bij de SCTT, Karel? En Michael Sterkens? En Hendrik Giesbers bij Geleen? en JP de Brabander? en Hub van Grinsven?
De charme van het toernooi voor mij was dat gewone stervelingen, krabbelaars zoals Marcel, Roger, Piet en ikzelf eens per jaar de kans kregen om op het ijs te staan met ?chte ijshockeyers! wie die wedstrijden won, deed niet terzake, het ging mij om de ervaring.
Als ik op het ijs wil staan met allemaal krabbelaars zoals ik meld ik me wel aan bij een recreantenteam. het Richard Gerritse Tournooi gaf deadbeats als ons de enige kans om met en tegen hoger niveau te spelen.
Karel van der Wal
22 januari 2008, 23:59
Ik ken Jan van Boomen niet en JP is van de SVFH, al die anderen ken ik niet als ze hier schrijven kunnen ze gewoon tot het forum team behoren. Hendrik Giesbers, schrijft die hier ? gaan we nu ook nog regels opstellen over het aantal postings ?
Van mij mag alles, alleen geen " echte" ijshockeyers. Ro. ik denk dat daar het probleem zat. Krabbelaars accoord - maar MB was teveel van het goede, ondanks dat hij misschien de tegenstander wel meer hielp dan zijn eigen team.
gewoon even duidelijke regels en iedereen is welkom. Wie is Sterkens trouwens ? Piet Bakker bij de SVFH , ole ole ole
Geert van der Meulen
23 januari 2008, 00:00
Mag Jan vd Boomen dan ook niet meer mee doen bij de SCTT, Karel? En Michael Sterkens? En Hendrik Giesbers bij Geleen? en JP de Brabander? en Hub van Grinsven?
De charme van het toernooi voor mij was dat gewone stervelingen, krabbelaars zoals Marcel, Roger, Piet en ikzelf eens per jaar de kans kregen om op het ijs te staan met ?chte ijshockeyers! wie die wedstrijden won, deed niet terzake, het ging mij om de ervaring.
Als ik op het ijs wil staan met allemaal krabbelaars zoals ik meld ik me wel aan bij een recreantenteam. het Richard Gerritse Tournooi gaf deadbeats als ons de enige kans om met en tegen hoger niveau te spelen.
Wat een rare discussie is dit. Dat toernooi ging er toch om dat je met iedereen zou kunnen spelen. Dat was toch de charme ervan.
Nu beginnen sommige mensen weer reglementen te bedenken en mensen uit te sluiten, wat een onzin! Typisch Nederlands zeker.
Gewoon de gehaktballen in het vet, de joppie saus op tafel, bier er bij en 'have some fun'.
Emile Joosten
23 januari 2008, 00:09
Wat een rare discussie is dit. Dat toernooi ging er toch om dat je met iedereen zou kunnen spelen. Dat was toch de charme ervan.
Nu beginnen sommige mensen weer reglementen te bedenken en mensen uit te sluiten, wat een onzin! Typisch Nederlands zeker.
Gewoon de gehaktballen in het vet, de joppie saus op tafel, bier er bij en 'have some fun'.
Voor zo'n reactie moet je wel haast een nuchtere Fries zijn. Chapeau Geert!:drinkers::drinkers:
Piet de Kort
23 januari 2008, 00:16
Ro, de animo is bij de meeste forumspelers ver te zoeken! Misschien moet de SCTT maar definitief besluiten om ons NIET meer mee te laten doen! Dat wilden ze toch al! Karel heeft het al kunnen lezen in de mail die hij vanmiddag heeft ontvangen van de SCTT!
Sinds de tijd dat ik mee heb gedaan, heb ik alle jaren ernorm genoten, ook zelfs vorig jaar (Terwijl ik alleen de voorbereidingen heb gedaan, maar wel jullie na afloop wel heb gehoord!).
Zonde dat het zo moet! ::censor::
Ro Herregraven
23 januari 2008, 10:51
Ik ken Jan van Boomen niet en JP is van de SVFH, al die anderen ken ik niet als ze hier schrijven kunnen ze gewoon tot het forum team behoren. Hendrik Giesbers, schrijft die hier ? gaan we nu ook nog regels opstellen over het aantal postings ?
Van mij mag alles, alleen geen " echte" ijshockeyers. Ro. ik denk dat daar het probleem zat. Krabbelaars accoord - maar MB was teveel van het goede, ondanks dat hij misschien de tegenstander wel meer hielp dan zijn eigen team.
gewoon even duidelijke regels en iedereen is welkom. Wie is Sterkens trouwens ? Piet Bakker bij de SVFH , ole ole ole
En dat noemt zich teammanager ;-)
Jan van den Boomen, vorig jaar in het team van de SCTT: http://www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=49949
Hendrik Giesbers, vorig jaar in het team van de SV Smoke Eaters:
http://www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=93568
Michael Sterkens, vorig jaar goalie in het team van de SCTT:
http://www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=93868
Dus waar hebben we het over?
Ro Herregraven
23 januari 2008, 10:57
My point exactly. Ik ben al die "echte" ijshockeyers dankbaar dat ze in hun vrije tijd een dag willen spelen met krabbelaars zoals ik. Ik heb genoten, vorig jaar!
(mooiste moment was toen ik een face-off moest nemen tegen Hendrik Giesbers, die toen bij 't eerste van Geleen zat. Natuurlijk verloor ik die en lag ik na de face-off op m'n gat, maar de ervaring neemt niemand me af!)
Marcel de Groot
23 januari 2008, 11:21
Hulde Hulde Hulde!!! Exact zoals het bedoeld is!
Wim van Leer
23 januari 2008, 11:31
Goed nieuws voor het Forum-team...
http://members.home.nl/bosschebusje/sctt.jpg
Wat een emoties.
Jammer, Er is na deze posting geen inhoudelijke reactie geweest op hetgeen de SCTT meldt en stelt.
Als ik de reactie en motivatie goed begrijp worden de leden van het forumteam juist wel uitgenodigd om mee te doen maar dan wel met hun eigen SV. Want die SV teams hebben blijkbaar te weinig deelnemers om mee te doen.
Er gaat een zekere hooghartigheid( of is het paternalisme ) uit van de SCTT reactie.
Zij weten wat goed is voor de SV?s en menen dat hun toernooi zo?n aantrekkingkracht heeft dat de forumteamleden zich massaal aanmelden als deelnemer via een SV.
Het gedrag lijkt veel op het gedrag van een coach. Jij moet daar mee doen en jij moet daarmee doen en o ja jij moet maar op de tribune want ik kan je niet meer gebruiken. Dit werkt (soms) bij een team, maar niet bij supporters en/ of vrijwilligers.
Of moeten de forumleden het toernooi redden?
Als ik het helemaal mis heb: vergeef mij, want op dit forum ben ik slechts een mini
Davy van Est
23 januari 2008, 11:58
gewoon allemaal niet gaan geen sv geen forum team dat ze het toch uitzoeken daar dan met hun toernooi (ps zou wel niet leuk zijn voor richard) maarja als ze het zo willen kunnen ze het toch krijgen
Ro Herregraven
23 januari 2008, 12:03
Als ik de reactie en motivatie goed begrijp worden de leden van het forumteam juist wel uitgenodigd om mee te doen maar dan wel met hun eigen SV. Want die SV teams hebben blijkbaar te weinig deelnemers om mee te doen.
En da's aantoonbaar niet waar. Dus wat is dan w?l de reden? Goede reclame voor de SCTT is het in elk geval zeker niet. Toch jammer...
Marc van de Wall
23 januari 2008, 19:21
Mb heeft het vorig jaar ook niet echt gemaakt.
Roger de Groot
23 januari 2008, 21:43
Welke SV schenkt mij een lidmaatschap ::hyper::[/quote]
De Falcon girls mischien ??
Huub Penners
23 januari 2008, 22:28
Welke SV schenkt mij een lidmaatschap ::hyper::
De Falcon girls mischien ??[/quote]
Leer je eerst eens quoten ::party::
Roger de Groot
23 januari 2008, 22:31
Is dat het beste wat je hebt ?
Ik had eerst een type fout willen maken, maar daar is al zo vaak iets over geschreven.
Huub Penners
23 januari 2008, 23:39
Is dat het beste wat je hebt ?
Ik had eerst een type fout willen maken, maar daar is al zo vaak iets over geschreven.
Het beste wat ik heb is mijn gezin ::hyper::
Dus jij maakt doel bewust fouten in je leven ???
Heb ik toch al meer geleerd als jouw Roger ::jokersmile::
Marc van de Wall
24 januari 2008, 01:00
De Falcon girls mischien ??
Leer je eerst een quoten ::party::[/quote]
Huub, je bent een S vergeten achter een.
Huub Penners
24 januari 2008, 01:13
Leer je eerst eens quoten ::party::
Huub, je bent een S vergeten achter een.
Waar Marc ::hyper:: ::party::
Servi Bruls
24 januari 2008, 11:05
Mensen, als we nu een Forum-SV maken?? Wat is dan het probleem?
Of moet het een sv van een bepaalde club zijn?
En wat betreft het uitsluiten van spelers die op een bepaald niveau hebben gespeeld.
Vind het een belachlijk voorstel.
Heb zelf eerste divisie gespeeld en op B-niveau.
Op het B-nivau werden we niet afgeschoten, echter eerste-divisie is een ander verhaal:p
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.