View Full Version : petr kratky
Ron Reitsma
20 januari 2008, 21:58
naar eaters:D ben ik erg blij mee:D
Michael van Opstal
20 januari 2008, 22:02
Mooie aankoop......
Brengt het aantal nu al op 15!
Harm Wietze Oldersma
20 januari 2008, 22:41
Mooi dat we Petr weer in de Nederlandse competitie terug zien, jammer dat hij in het zuije is blijven hangen ;-)
Jan Schut
20 januari 2008, 23:00
Mooi dat we Petr weer in de Nederlandse competitie terug zien, jammer dat hij in het zuije is blijven hangen ;-)
Prachtige speler alleen een verkeerde plek uitgezocht helaas.
Maar misschien past hij niet tussen onze spelers, of was Geleen ons voor.
Ik had hem graag weer in Het Thialf weer gezien, een werkpaard.
Puk Daniels
20 januari 2008, 23:04
Prachtige speler alleen een verkeerde plek uitgezocht helaas.
Maar misschien past hij niet tussen onze spelers, of was Geleen ons voor.
Ik had hem graag weer in Het Thialf weer gezien, een werkpaard.
Ik denk dat wij er heel blij mee zullen zijn dat hij voor de Eaters heeft gekozen.
Wie weet zie je hem dan toch weer in Thialf!
Joep Versteden
20 januari 2008, 23:05
Veel plezier ermee...
Paul van Heertum
20 januari 2008, 23:40
Welke Import is weggestuurd?
Puk Daniels
20 januari 2008, 23:44
Welke Import is weggestuurd?
Martin Toms, enkele weken geleden alweer.
Raymond Demas
21 januari 2008, 00:14
toms is niet weggestuurd maar zelf weg gegaan puk
Piet de Kort
21 januari 2008, 01:10
Karel (VvuL) nu ook naar Ieturs???????::happy::::luisterjongen::::hyper::
Paul van Heertum
21 januari 2008, 01:19
Wie was de geteste Canadees?
Jan Hofstede
21 januari 2008, 01:21
Wie was de geteste Canadees?
Rob Bonhomme... Leuke speler...helaas hopeloos uit vorm...
Piet de Kort
21 januari 2008, 01:25
Rob Bonhomme... Leuke speler...helaas hopeloos uit vorm...
Leuk voor begin februari! Voorop in de polonaise! ::hyper::
Jan Been
21 januari 2008, 12:46
Leuk voor begin februari! Voorop in de polonaise! ::hyper::
Vooral als we 3 februari in Tilburg winnen.::party::::party::::hyper::
René van Eldik
21 januari 2008, 13:30
Jan, Hoop doet leven maar jullie hebben ook van ons verloren
Martijn Snoeren
21 januari 2008, 17:01
Jan,ook voor jou geldt als je dit maar vaak en lang genoeg blijft roepen krijg je vanzelf een keer gelijk::hyper::
Jos Janssen
21 januari 2008, 20:28
Jan,ook voor jou geldt als je dit maar vaak en lang genoeg blijft roepen krijg je vanzelf een keer gelijk::hyper::
Wij vinden het helemaal niet erg om elke wedstrijd op rij van Tilburg te verliezen....::catfight::
......als we maar tijdens de play-off 4 wedstrijden winnen.... ::hyper::
Puk Daniels
21 januari 2008, 20:46
Dus, als we een keer willen winnen moeten we blijven roepen dat we kampioen worden. Afgesproken dus. Dan spreken we ons aan het eind van dit seizoen.
Marc van de Wall
21 januari 2008, 20:55
Dus, als we een keer willen winnen moeten we blijven roepen dat we kampioen worden. Afgesproken dus. Dan spreken we ons aan het eind van dit seizoen.
Sommige mensen roepen dat al 40 jaar in Geleen.
Emile Joosten
21 januari 2008, 23:40
Sommige mensen roepen dat al 40 jaar in Geleen.
En als je dan nagaat dat Frits Spits voor 35 jaar hetzelfde liedje spelen al een koninklijke onderscheiding krijgt, zal de lintjesregen dit jaar is Geleen cs. de nodige onderscheidingen gaan opleveren!!
Jan, Jan, Herman, Dick en Hans, wees op je hoede als je op 29 april naar het gemeentehuis wordt geloodst met een smoesje!!!
Steven de Coo
22 januari 2008, 23:23
Weer een buitenlandse speler voor de Eaters (zeker geen slechte zet).
Alleen opvallend dat Novello zijn vorm nog niet heeft als vorig seizoen.
Jan Hofstede
22 januari 2008, 23:54
Weer een buitenlandse speler voor de Eaters (zeker geen slechte zet).
Alleen opvallend dat Novello zijn vorm nog niet heeft als vorig seizoen.
Kratky is niet weer een buitenlandse speler....'t is een vervanger.... (gaat Heerenveen ook nog doen..)
Wat Novello betreft...? Daar heb je gelijk..... Balen wij in Geleen verschrikkelijk van...
Novello..., dit seizoen de op een na minst gepasseerde goaly in de Eredivisie... Alleen Grinell doet het beter...
Vorig jaar incasseerde Franky gemiddeld 2,1 tegengoals p/wedstrijd...
Dit jaar zit hij op 2,2 tegengoals p/wedstrijd....
Martin Kinderen
23 januari 2008, 00:01
Zie je wel, veel slechter dan voirg jaar ;-)
Jan Hofstede
23 januari 2008, 00:03
Zie je wel, veel slechter dan voirg jaar ;-)
Dat bedoel ik... En dan moeten we ook nog die 2 oefenpotjes tegen de kruiken....
Martin Kinderen
23 januari 2008, 00:08
Wij vinden het niet erg om met 1-0 te winnen hoor. Is in ieder geval goed voor z'n gemiddelde ;-)
Joep Versteden
23 januari 2008, 00:11
Dat bedoel ik... En dan moeten we ook nog die 2 oefenpotjes tegen de kruiken....
Daar gaat Frankies g.a.a. van 2,2 ::hyper::
Ik kom persoonlijk naar Geleen zaterdag om erop toe te zien dat alles volgens plan verloopt en ik neem mijn colaflesje schrobbel?r weer mee Jan, net als in Eindhoven. Zorg jij dat mijn oorwarmers klaarliggen?
Jan Hofstede
23 januari 2008, 00:17
Joep Versteden;16962]Daar gaat Frankies g.a.a. van 2,2 ::hyper::
Yep....dat wordt 2,0
Ik kom persoonlijk naar Geleen zaterdag om erop toe te zien dat alles volgens plan verloopt en ik neem mijn colaflesje schrobbel?r weer mee Jan, net als in Eindhoven. Zorg jij dat mijn oorwarmers klaarliggen?
Het mopje stond zondag al klaar....
Je snapt toch wel Joep, dat je met dat colafesje niet weg kom... Maak daar maar een fles van....
Ps... moet ik je nog ergens afzetten...???
Sven van de Wall
23 januari 2008, 00:18
ik denk dat het gemiddelde van novello naar 1.9 daalt met een verdediger als kratky voor zich
Joep Versteden
23 januari 2008, 00:23
Yep....dat wordt 2,0
Het mopje stond zondag al klaar....
Je snapt toch wel Joep, dat je met dat colafesje niet weg kom... Maak daar maar een fles van....
Ps... moet ik je nog ergens afzetten...???
Kump good met dat flesje Jan. En ja, je mag me in Tilburg afzetten zondag, kom je me ook halen, dan kan ik lekker schrobbeler drinken ::party::
Emile Joosten
23 januari 2008, 00:24
Laat die fles maar thuis Joep, ze kramen nu al onzin uit!!
Joep Versteden
23 januari 2008, 00:35
Laat die fles maar thuis Joep, ze kramen nu al onzin uit!!
Is nu welgeteld de 7de keer dit seizoen dat ze dit soort dingen roepen voor een wedstrijd tegen Tilburg om vervolgens na de wedstrijd te zeggen dat ze er wéér ingetrapt zijn. Hoe ging dat spreekwoord van die ezel en die steen ook alweer? ;-)
Jan Hofstede
23 januari 2008, 00:39
Kump good met dat flesje Jan. En ja, je mag me in Tilburg afzetten zondag, kom je me ook halen, dan kan ik lekker schrobbeler drinken ::party::
Kan geregeld worden Joep... Ik ga zondag via 's Hertogenbosch (vrouwtje afzetten bij de dochter) naar Heerenveen... Ga jij gezellig mee..., kan ik daar een overheerlijk Fries kruidenliqeurtje drinken... Roepen we in stereo "Lets go Eaters...lets go"...Mag jij terug rijden tot aan 's Hertogenbosch, terwijl ik onderweg de laatste restant Schrobbeler op drink.... Neemt mijn vrouwtje in 's Hertogenbosch het stuur over...en pleuren we jou bij het CS-'s Hertogenbosch eruit... Deal..??
Joep Versteden
23 januari 2008, 00:43
Kan geregeld worden Joep... Ik ga zondag via 's Hertogenbosch (vrouwtje afzetten bij de dochter) naar Heerenveen... Ga jij gezellig mee..., kan ik daar een overheerlijk Fries kruidenliqeurtje drinken... Roepen we in stereo "Lets go Eaters...lets go"...Mag jij terug rijden tot aan 's Hertogenbosch, terwijl ik onderweg de laatste restant Schrobbeler op drink.... Neemt mijn vrouwtje in 's Hertogenbosch het stuur over...en pleuren we jou bij het CS-'s Hertogenbosch eruit... Deal..??
Op zich strak plan, maar waar ik zondag schreef, bedoelde ik zaterdag :x. Ik ga gewoon terug naar Brabant na de wedstrijd, tenzij ik natuurlijk een slaapplek aangeboden krijg van deze of gene... :Hypocrite:
Sven van de Wall
24 januari 2008, 23:14
ik heb nog een slaapplaats voor je over hoor is wel een spijkerbed
Piet de Kort
24 januari 2008, 23:23
Op zich strak plan, maar waar ik zondag schreef, bedoelde ik zaterdag :x. Ik ga gewoon terug naar Brabant na de wedstrijd, tenzij ik natuurlijk een slaapplek aangeboden krijg van deze of gene... :Hypocrite:
Deze of gene??? Yep, ik snap hum! Of anders De Valk! ::hyper::
Joep Versteden
24 januari 2008, 23:27
ik heb nog een slaapplaats voor je over hoor is wel een spijkerbed
Met het juiste gezelschap en een paar slokken Schrobbel?r op is ook dat geen probeem ;-)
Gastvrij volkje, die Limburgers. Gaan jullie het Bronsgroene Eikenboomlied spelen voor de wedstrijd trouwens? Maakt het allemaal wat plechtiger.
Piet de Kort
24 januari 2008, 23:34
:supz:::wavetowel::Met het juiste gezelschap en een paar slokken Schrobbel?r op is ook dat geen probeem ;-)
Gastvrij volkje, die Limburgers. Gaan jullie het Bronsgroene Eikenboomlied spelen voor de wedstrijd trouwens? Maakt het allemaal wat plechtiger.
Je bent er bijna ingeburgerd, merk ik Joepie! Kun je mij ook niet even voorstellen aan deze en gene! ::hyper:: Ik hou ook wel van een groen eikenboomblaadje die een liedje zingt over iets bronstigs!
Joep Versteden
24 januari 2008, 23:39
:supz:::wavetowel::
Je bent er bijna ingeburgerd, merk ik Joepie! Kun je mij ook niet even voorstellen aan deze en gene! ::hyper:: Ik hou ook wel van een groen eikenboomblaadje die een liedje zingt over iets bronstigs!
http://www.youtube.com/watch?v=UHM_onxYNZg
Als ik zo'n volkslied zou hebben zou ik het ook niet spelen voor een wedstrijd ::hyper::
Piet de Kort
24 januari 2008, 23:44
Als ik zo'n volkslied zou hebben zou ik het ook niet spelen voor een wedstrijd ::hyper::
Misschien spelen dit lied wel, Joep!::hyper:: http://www.youtube.com/watch?v=SpxXhJ2jv6M
Hans Maertzdorff
24 januari 2008, 23:46
Misschien spelen dit lied wel, Joep!::hyper:: http://www.youtube.com/watch?v=SpxXhJ2jv6M
Dat is geen lied Pietje, maar een gebrab::party::bel van bedronken kruikezeikers::hyper::, trouwens 010 oleeeeeeeeeeeeeeeee::party::
Piet de Kort
24 januari 2008, 23:50
Dat is geen lied Pietje, maar een gebrabbel van bedronken kruikezeikers
Je hebt wel gekeken, he Hanssie! ::hyper::::hyper::::hyper::::hyper::
Hans Maertzdorff
24 januari 2008, 23:52
Je hebt wel gekeken, he Hanssie! ::hyper::::hyper::::hyper::
1 sec ja, toen heel vlug weggedrukt::hypocriet::
Joep Versteden
24 januari 2008, 23:54
Je hebt wel gekeken, he Hanssie! ::hyper::::hyper::::hyper::
Ik heb hem als ringtone Hans, je krijgt hem zaterdag wel van me :thumsup:
Herman Herregraven
24 januari 2008, 23:54
Votlaok...
Paul van Heertum
25 januari 2008, 00:06
Hebben ze voor dat soort berichten niet telefoon, msn of email uitgevonden?
Joep Versteden
25 januari 2008, 00:07
Votlaok...
Gank diene mondj speulen ::wheelchair::
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.