View Full Version : IJshockey.com: Organisatie vreest voor All Stars
Redactie IJshockey.com
25 januari 2011, 07:00
De planning van de All Star Game midden in een druk speelweekeinde valt niet goed bij de clubs. De organisatie van de speciale wedstrijd maakt zich dan ook ernstig zorgen over de beschikbaarheid van spelers en het succes van de dag. De ijshockeybond rekent erop dat het merendeel van de genodigde spelers aanwezig zal zijn.
> Lees het volledige artikel op IJshockey.com... (http://www.ijshockey.com/item/3617/organisatie-vreest-voor-all-stars)
Bartele de Boer
25 januari 2011, 11:05
Bondsvoorzitter Joop Vullers erkent dat de All Star Game dit jaar moeilijk valt. ‘Dat was met de beperking in beschikbare weekenden en ijstijden helaas niet anders. De competitiecommissie zal dit voor het komende seizoen absoluut met man en macht proberen te voorkomen.'
Beperking in beschikbare weekenden roep je over jezelf af door een dubbel programma af te werken.
Plan dan duidelijk in een vrij weekend voor het NED. team met daarbij de All Star Game. Je kunt als NED. team een weekend samen trainen en eventueel twee wedstrijden spelen.
Voordeel van minder wedstrijden is dat je ook minder doordeweekse wedstrijden krijgt en dat je ruimte houd om indien nodig wedstrijden in te laten halen.
Mochten deze weekenden niet gebruikt worden kan een team toch altijd zelf nog een oefenwedstrijd inplannen. Voordeel is dan ook om eerder te beginnen met play off wedstrijden en ook meer wedstrijden tijdens de play offs.
Geert van der Meulen
25 januari 2011, 11:07
Was het niet zo dat de competitiecommissie voor het seizoen aan de clubs heeft aangegeven dat een dubbel programma eigenlijk niet haalbaar was en dat de clubs er anders over dachten?
Het blijft amateuristisch om toe te geven, maar ja ...
Frank Franken
25 januari 2011, 11:14
Laten we die all star game maar schrappen DE COMPETITIE IS NU VEEL BELANGRIJKERDER
Joep Meijsen
25 januari 2011, 11:15
Laten we die all star game maar schrappen DE COMPETITIE IS NU VEEL BELANGRIJKERDER
Bedoel je die competitie waarbij alle zes de Nederlandse clubs al geplaatst zijn voor de play-offs?
Joep Meijsen
25 januari 2011, 11:16
Was het niet zo dat de competitiecommissie voor het seizoen aan de clubs heeft aangegeven dat een dubbel programma eigenlijk niet haalbaar was en dat de clubs er anders over dachten?
Het bondsbestuur wilde meen ik inderdaad een anderhalve competitie. De toetreding van de Belgische clubs was op dat vlak ook nog inzet van discussie volgens mij.
Kazs Krikke
25 januari 2011, 14:16
Het bondsbestuur wilde meen ik inderdaad een anderhalve competitie. De toetreding van de Belgische clubs was op dat vlak ook nog inzet van discussie volgens mij.
Begrijp ik jullie goed als ik concludeer dat de clubs tegen advies van de bond voor een programma van 32 wedstrijden ipv 24 zijn gegaan? In dat geval heeft men dit + de midweekse wedstrijden over zichzelf afgeroepen
Geert van der Meulen
25 januari 2011, 14:35
De clubs dachten schijnbaar: hoe meer wedstrijden, hoe meer inkomen.
Abe Brouwer
25 januari 2011, 14:48
De clubs zijn daar schuldig aan, zo simpel is het. Dat krijg je als je zoveel wedstrijden inplant in korte tijd. Verder is het jammer dat Oranje geen verdere oefenwedstrijden in eigen land speelt voor het WK.
Rob Boumans
25 januari 2011, 15:27
Begrijp ik jullie goed als ik concludeer dat de clubs tegen advies van de bond voor een programma van 32 wedstrijden ipv 24 zijn gegaan? In dat geval heeft mn dit + de midweekse wedstrijden over zichzelf afgeroepen
In een ander topic hier op het forum heeft de voorzitter van Heerenveen , Dhr.Micola ,al eens aangegeven dat Heerenveen de enige club is geweest die niet heeft voorgestemd om een dubbele competitie te spelen en dus ook veel midweekse wedstrijden te moeten spelen.
Klachten van niet Heerenveen-supporters derhalve niet naar de bond maar naar het eigen clubbestuur.Misschien dringt de boodschap dan een beetje door om herhaling in de toekomst te voorkomen.
mvg Rob
Kazs Krikke
25 januari 2011, 16:40
In een ander topic hier op het forum heeft de voorzitter van Heerenveen , Dhr.Micola ,al eens aangegeven dat Heerenveen de enige club is geweest die niet heeft voorgestemd om een dubbele competitie te spelen en dus ook veel midweekse wedstrijden te moeten spelen.
Klachten van niet Heerenveen-supporters derhalve niet naar de bond maar naar het eigen clubbestuur.Misschien dringt de boodschap dan een beetje door om herhaling in de toekomst te voorkomen.
mvg Rob
"Openheid" kan in deze dus een hoop frustratie richting de bond schelen. Ben benieuwd of in andere gevallen ook het vingertje naar de clubs moet ipv de bond (Gevalletje Schneider naar Den Haag in ieder geval)
Geert van der Meulen
25 januari 2011, 18:47
"Openheid" kan in deze dus een hoop frustratie richting de bond schelen. Ben benieuwd of in andere gevallen ook het vingertje naar de clubs moet ipv de bond (Gevalletje Schneider naar Den Haag in ieder geval)
Volgens mij wordt een dergelijke beslissing genomen in samenspraak met het eredivisie voorzitters overleg, dus ...
Ralph Decker
25 januari 2011, 21:21
Gewoon volgend seizoen wat eerder beginnen, waarom pas half oktober????
Dan kun je alle weekenden gebruiken, wedstrijden op woensdag terwijl er champions league op TV is en toeschouwers wegblijven heb je dan niet meer nodig.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.