View Full Version : FORUMTEAM niet meer welkon op R. G. Toernooi
Piet de Kort
19 januari 2008, 11:32
N.a.v. mijn mail gericht aan de SCTT i.v.m. deelname, heb ik onderstaand bericht van de SCTT gekregen:
Dit jaar en in de toekomst is er geen plek meer voor het forumteam.
De intentie was/is ook om met alle SV het toernooi te houden.
Vanaf dit jaar hebben er er voor gekozen dat er geen plek meer is voor het forumteam.
Willen al je spelers toch nog meedoen, kan je altijd deelnemen met je eigen SV.
Iig namens de SC toch bedankt voor die gezellige jaren, en chapeau dat je ieder jaar weer zo'n team op de been wist te brengen!!!!
Mijn persoonlijke mening:::realmad::
Joep Meijsen
19 januari 2008, 12:10
Jammer natuurlijk. Maar wie een toernooi organiseert mag natuurlijk zelf weten wie er worden uitgenodigd om mee te doen.
Ro Herregraven
19 januari 2008, 13:16
Ik ga niet zeggen of ik het eens of oneens ben met de beslissing, of dat ik er wel of geen begrip voor kan opbrengen.
Ik vind het wel heel, heel erg jammer.
Het forumteam was DE manier om verschillende supporters, spelers en scheidsrechters met elkaar in 1 team te brengen en te laten verbroederen. Ik heb door de wedstrijden met het forumteam een heel andere kijk op het spelletje gekregen, mede ook doordat ik in de gelegenheid werd gesteld om in 1 team te spelen met spelers als Phil Spierings en Mitch Bruijsten, scheidsrechters als JP de Brabander, en keepers als Cor v/d Holst. Hierdoor kon ik het spel ook meemaken door hun ogen, en hierdoor heb ik meer begrip gekregen voor de acties van spelers, goalies en scheidsrechters.
Ben benieuwd welke SV-teams welke spelers uit deze "dispersal draft" gaan oppikken.
( en anders kunnen we ons altijd nog inschrijven als het SV-team van de Blue Mountain Cougars uit Hoorn :) )
Cor van der Holst
19 januari 2008, 14:13
Ik ga niet zeggen of ik het eens of oneens ben met de beslissing, of dat ik er wel of geen begrip voor kan opbrengen.
Ik vind het wel heel, heel erg jammer.
Het forumteam was DE manier om verschillende supporters, spelers en scheidsrechters met elkaar in 1 team te brengen en te laten verbroederen. Ik heb door de wedstrijden met het forumteam een heel andere kijk op het spelletje gekregen, mede ook doordat ik in de gelegenheid werd gesteld om in 1 team te spelen met spelers als Phil Spierings en Mitch Bruijsten, scheidsrechters als JP de Brabander, en keepers als Cor v/d Holst. Hierdoor kon ik het spel ook meemaken door hun ogen, en hierdoor heb ik meer begrip gekregen voor de acties van spelers, goalies en scheidsrechters.
Ben benieuwd welke SV-teams welke spelers uit deze "dispersal draft" gaan oppikken.
( en anders kunnen we ons altijd nog inschrijven als het SV-team van de Blue Mountain Cougars uit Hoorn :) )
we werden ook iets te sterk voor dit niveau Ro
ik wacht op een nieuwe uitdaging!!!::hyper::
Ro Herregraven
19 januari 2008, 15:07
we werden ook iets te sterk voor dit niveau Ro
ik wacht op een nieuwe uitdaging!!!::hyper::
Nou Cor, misschien dat ze nog wel op zoek zijn naar een sterke sparringpartner:
Verwacht wordt dat de eerder aangekondigde wedstrijden Senators-Penguins in Stockholm en Rangers-Lightning in Praag bevestigd worden. Ook zouden de Rangers 2 wedstrijden spelen tegen Europese teams: vriendschappelijk tegen SC Bern en voor de Victoria Cup tegen Metallurg Magnitogorsk. Beide wedstrijden zouden in de Postfinance Arena te Bern gespeeld worden. Verder zouden de Senators in Göteborg aantreden tegen Frölunda Indians, de club van Daniel Alfredson.
Jan de Jong
19 januari 2008, 15:20
Piet ik zal ook hier in het kort ff het nogmaals proberen op te helderen.
Op het andere forum heb ik het ook al in het kort proberen uit te leggen.
Allereerst stoor ik me wel aan het feit dat je nu het toernooi wat we met zijn alle aan Richard's naam hebben geschonken, een beetje in een negatief daglicht stelt. Jammer.
Onze intentie blijft dat we moeten verbroederen, alle SV in nederland met elkaar.
Iedere club heeft een SV, dus je kan allemaal nog steeds meedoen.
Maar dat het voor een scheidsrechter als Paul nu moeilijker is om mee te doen betreur ik wel.
Hopelijk is het nu voor iedereen duidelijker, want we willen nog steeds dat het een jaarlijks terugkomende happening wordt/is, waar nogmaals eerst de fun voorop staat en dan pas het presteren.
Jeroen Zabel
19 januari 2008, 16:06
Allereerst stoor ik me wel aan het feit dat je nu het toernooi wat we met zijn alle aan Richard's naam hebben geschonken, een beetje in een negatief daglicht stelt. Jammer.
Onze intentie blijft dat we moeten verbroederen, alle SV in nederland met elkaar.
Maar dat het voor een scheidsrechter als Paul nu moeilijker is om mee te doen betreur ik wel.
Hopelijk is het nu voor iedereen duidelijker, want we willen nog steeds dat het een jaarlijks terugkomende happening wordt/is, waar nogmaals eerst de fun voorop staat en dan pas het presteren.
Gelul
Rick Ordelman
19 januari 2008, 16:44
Kunnen de scheidsrechters en linesmans zich niet als team inschrijven?
SV Officials.::party::
Jan Been
19 januari 2008, 18:09
Kunnen de scheidsrechters en linesmans zich niet als team inschrijven?
SV Officials.::party::
Strak plan Rick,maar ze kunnen ook bij het minst bezette team meedoen????::hyper::
Rob Boumans
19 januari 2008, 18:24
Gelul
Zeer sterk beargumenteerd antwoord.Chapeau!
Dick van den Berg
20 januari 2008, 03:14
Hallo Jan,
Aan welke specifieke eisen moet zo'n SV team voldoen??
Groeten, Dick
Dick van den Berg
20 januari 2008, 03:21
N.a.v. mijn mail gericht aan de SCTT i.v.m. deelname, heb ik onderstaand bericht van de SCTT gekregen:
Vanaf dit jaar hebben er er voor gekozen dat er geen plek meer is voor het forumteam.
Iig namens de SC toch bedankt voor die gezellige jaren, en chapeau dat je ieder jaar weer zo'n team op de been wist te brengen!!!!
Mijn mening is hetzelfde Piet!! ::realmad::
Marcel de Groot
20 januari 2008, 09:02
Helemaal mee eens Piet! Zwaar balen. Alle trainingsuren voor niets. Weg legendarische lijn "the Wall".
Ik ben er kapot van!
Marcel de Groot
20 januari 2008, 09:26
Ik lees geen argumenten om het forumteam te weren. Sterker nog, ik lees een hoop bla bla. Gruwelijke onzin dus. Je probeert Piet nu een gevoel aan te praten dat hij Richard in een kwaad daglicht stelt. Het spijt me Jan, maar dat doen jullie eigenlijk zelf. Richard was lid van dit forum en tevens lid van het forumteam. Door nu het forumteam te weren, weer je eigenlijk de persoon waar dit fantastische toernooi naar genoemd is.
Wat mij betreft dan ook GEEN Richard Gerritsen toernooi zonder forumteam. Ik doe in ieder geval NIET bij een ander team mee. Voor mij is de hele charme en het idee achter dit toernooi verdwenen. Erg jammer.
Hans Maertzdorff
20 januari 2008, 09:47
Ik lees geen argumenten om het forumteam te weren. Sterker nog, ik lees een hoop bla bla. Gruwelijke onzin dus. Je probeert Piet nu een gevoel aan te praten dat hij Richard in een kwaad daglicht stelt. Het spijt me Jan, maar dat doen jullie eigenlijk zelf. Richard was lid van dit forum en tevens lid van het forumteam. Door nu het forumteam te weren, weer je eigenlijk de persoon waar dit fantastische toernooi naar genoemd is.
Wat mij betreft dan ook GEEN Richard Gerritsen toernooi zonder forumteam. Ik doe in ieder geval NIET bij een ander team mee. Voor mij is de hele charme en het idee achter dit toernooi verdwenen. Erg jammer.
Heel jammer. lijkt verdacht veel op discriminatie, trouwens Jan lult maar wat in de ruimte met zijn nietszeggend verhaaltje, waarom niet meer::realmad::
Sierk Janssen
20 januari 2008, 11:59
Ik ben GEEN lid van een SV en wordt ook NOOIT lid van een randdebiele SV, met andere woorden;
Bedankt en tot ziens !!
MAFKEES !
Marc van de Wall
20 januari 2008, 12:38
Ik zie nergens de daadwerkelijke reden waarom het forumteam niet mag meedoen. Dat ze te sterk waren is natuurlijk onzin. Vorig jaar............laat maar
Mike van t Veer
20 januari 2008, 12:46
Toch is het jammer als het Forumteam niet meer mee mag doen op het R.G toernooi. Dit team was een aantal jaar geleden voor mij DE mogelijkheid om eindelijk eens een ijshockeyuitrusting aan te kunnen trekken en het allemaal eens van de andere kant te bekijken. Ik heb de avond van mijn leven gehad. Op deze avond kregen wij, omdat het zo ontzettend gaaf was, meteen het idee om te kijken of een supportersteam in Amsterdam haalbaar was. The Mokummers was het gevolg.
Het Forumteam is een mooie mogelijkheid om de mensen van dit forum eens persoonlijk te kunnen ontmoeten en om er samen een fantastisch toernooi van te maken.
Ik zou het echt jammer vinden....
grt Mike
Marc van de Wall
20 januari 2008, 12:51
Ik ben GEEN lid van een SV en wordt ook NOOIT lid van een randdebiele SV, met andere woorden;
Bedankt en tot ziens !!
Hoezo dat niet?
Ro Herregraven
20 januari 2008, 16:11
Vraag aan Lennox, Eric en Marcel: hoe en waar kunnen de leden van het forumteam lid worden van de Supportersvereniging van de Red Eagles?
Zo kunnen we toch nog meedoen!
Huub Penners
20 januari 2008, 16:54
Sorry maar ik snap het hele verhaal even niet meer.
Het forum team word niet meer uitgenodigd ?????
Kan mij iemand vertellen waarom het forum team nu ineens niet meer welkom is?(dit mag ook in een prive bericht)
Maar ik vind het een hele rare actie :wtf:
Emile Joosten
20 januari 2008, 17:17
Sorry maar ik snap het hele verhaal even niet meer.
Het forum team word niet meer uitgenodigd ?????
Kan mij iemand vertellen waarom het forum team nu ineens niet meer welkom is?(dit mag ook in een prive bericht)
Maar ik vind het een hele rare actie :wtf:
Lees het eerste bericht in deze thread en je weet 't!
Huub Penners
20 januari 2008, 17:25
Lees het eerste bericht in deze thread en je weet 't!
Dit bericht bedoel je dus Emile ?
Gisteren, 11:32 #1 (http://www.ijshockeyforum.com/n/showpost.php?p=16027&postcount=1) Piet de Kort (http://www.ijshockeyforum.com/n/member.php?u=8)
Retired
http://www.ijshockeyforum.com/n/image.php?u=8&dateline=2007 (http://www.ijshockeyforum.com/n/member.php?u=8)
Heeft bedankt: 9
Is bedankt: 5 (5 posts)
http://www.ijshockeyforum.com/n/images/icons/icon1.gif FORUMTEAM niet meer welkon op R. G. Toernooi
Gr. Pietje, die NAUW alzeker wit d? DESTIL Trappers meej DONNIE, BOBBIE & MIKIE KAMPIOEN 2007/2008 wort! Jammer veur al die aandere, mar dur kan dur mar ?ne dun irste z?n!!! P.s. Dun BEKER is ok wir van Trappers!!!
Laatst gewijzigd door Piet de Kort : Gisteren om 11:35.
Sorry hoor maar ik snap er geen ruk van.
Ro Herregraven
20 januari 2008, 17:49
Sorry hoor maar ik snap er geen ruk van.
Geeft niks, Huub. In 't Forumteam is er volgens mij ook niemand die 't begrijpt.
Hans Maertzdorff
20 januari 2008, 17:52
Geeft niks, Huub. In 't Forumteam is er volgens mij ook niemand die 't begrijpt.
Heb nog een pb van Jan gehad, maar begrijp er nu nog minder van::hyper::
Marc van de Wall
20 januari 2008, 18:04
Ik hoor het zo wel van je.
Ro Herregraven
20 januari 2008, 18:16
Ze mogen 't wat mij betreft weer gewoon het SCTT-toernooi noemen.
Richard Gerritse was 1 van de oprichters en inspirators van het forumteam, en zijn zoon Lennox en goede vriend Erik speelden erin. Via hun kwamen ook de shirts voor het team (en niet te vergeten de roze koeken!)
Ik kan me niet voorstellen dat Richard deze beslissing zou steunen...
Rene Kropholler
20 januari 2008, 18:48
Richard Gerritse was 1 van de oprichters en inspirators van het forumteam, en zijn zoon Lennox en goede vriend Erik speelden erin. Via hun kwamen ook de shirts voor het team (en niet te vergeten de roze koeken!)
Zo zie ik het ook en vond het altijd leuk om ff te gaan kijken met Rudy
Marcel de Groot
20 januari 2008, 20:26
Dat schreef ik al Ro, vandaar mijn beslissing om niet met een ander team mee te doen aan dit toernooi.
Ik blijf het merkwaardig vinden.....
Marcel de Groot
20 januari 2008, 20:29
Ik heb die ook gehad. Er wordt alleen verteld dat het niet de bedoeling is dat het forumteam meedoet. (eigenlijk afgelopen jaar al niet.) Maar WAAROM wordt er niet bij verteld.
Ik blijf het vreemd vinden....
Piet de Kort
21 januari 2008, 01:08
Hans, dan heb je wel meer gehad dan mij! Ik moest het via het besloten Trappers Forum vernemen nadat ik een bericht had vestuuurd waar onze uitnodiging bleef! Het hele verhaal blijft ::censor::.
Rob Boumans
21 januari 2008, 01:12
Hans, dan heb je wel meer gehad dan mij! Ik moest het via het besloten Trappers Forum vernemen nadat ik een bericht had vestuuurd waar onze uitnodiging bleef! Het hele verhaal blijft ::censor::.
Nou,dan is het toch duidelijk?Ze willen Piet de Kort er niet meer bij hebben maar durven hem dat niet persoonlij te vertellen!!::hyper::
Piet de Kort
21 januari 2008, 01:22
Nou,dan is het toch duidelijk?Ze willen Piet de Kort er niet meer bij hebben maar durven hem dat niet persoonlij te vertellen!!::hyper::
Zou het dat zijn? Ik heb vorig jaar ook al niet mee gedaan, Rob! ::party::
Lennox Gerritse
21 januari 2008, 10:00
Voorop staat dat ik het jammer vind dat het Forumteam niet meer meedoet met het Richard Gerritse Toernooi. Het was goed zoals het elk jaar was, leuke teams met wat gastspelers en vooral veel lol samen.
Ik merk uit de voorgaande reacties dat het enorm leeft bij de forumteamleden, misschien had de SCTT dit niet voorzien?
Wij (Bossche Busje en familie) zijn er trots op dat dit toernooi Richards naam draagt en hopen dat er een positieve draai aan gegeven wordt (dat deed Rich ook altijd namelijk!), zodat dit toernooi zijn charme blijft behouden...
Gr. Lennox
Karel van der Wal
21 januari 2008, 10:01
In welk team speelde Mitch Bruijsten vorig seizoen ?? Was dat in Forum team ? Ben trouwens benieuwd wie er wel en wie er niet in een SV team mee mogen spelen. Leden alleen ! ook spelende eredivisie leden van de SV, of eerste divisie of alleen spelers die niet in deze divisies uitkomen, maar wel jeugdleden bijv. Zijn/komen hier regels voor.
Servi Bruls
21 januari 2008, 15:20
Vind het in een woord belachelijk!!!
Heb vorig jaar voor het eerst mee gedaan (bij de sv van Geleen)
De sfeer op en rond het ijs was in een woord fantastisch.
En alleen al het feit dat het toernooi de naam van Richard draagt en het feit dat hij in het forumteam speelde. Vind ik dat het forumteam op het toernooi thuis hoort!!!
Dus hoop dat de mensen die deze beslissing hebben genomen er nog eens over nadenken en het team alsnog toelaten.
Joep Meijsen
21 januari 2008, 16:14
Is er vorig jaar iets vervelends gebeurd of zo?
Zoals ik eerder al schreef, een organisatie mag natuurlijk zelf uitmaken wie ze te gast willen hebben. Ik vond het aardige van dit concept echter dat het supporters van verschillende clubs samenbracht in één team. Goed voor het onderlinge begrip tussen supportersgroepen. En van de deelnemers heb ik louter positieve verhalen gehoord.
Rene Kropholler
21 januari 2008, 17:01
Zoals ik eerder al schreef, een organisatie mag natuurlijk zelf uitmaken wie ze te gast willen hebben. Ik vond het aardige van dit concept echter dat het supporters van verschillende clubs samenbracht in één team. Goed voor het onderlinge begrip tussen supportersgroepen. En van de deelnemers heb ik louter positieve verhalen gehoord.
Al was het alleen maar voor het bier van Remco ::hyper::
Marcel de Groot
21 januari 2008, 17:46
Zover ik alles heb meegemaakt was er niets verkeerds gebeurd. Integendeel! In welke andere sport maak je het nog mee dat de scheidsrechters vh hoogste niveau in 1 team met de supporters speelt??? In welke sport maak je het mee dat supporters uit het hele land 1 team vormen???? Het is pure gezelligheid en de sfeer is altijd super. Dit soort zaken zijn pure reclame voor de sport in zijn algemeen. Dat was mijns inziens ook de kracht van dit toenooi....
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar ik vind de beslissing onbegrijpelijk.
Dick van den Berg
21 januari 2008, 20:11
In welk team speelde Mitch Bruijsten vorig seizoen ?? Was dat in Forum team ? Ben trouwens benieuwd wie er wel en wie er niet in een SV team mee mogen spelen. Leden alleen ! ook spelende eredivisie leden van de SV, of eerste divisie of alleen spelers die niet in deze divisies uitkomen, maar wel jeugdleden bijv. Zijn/komen hier regels voor.
JP kwam als complete verrassing met Mitch aanzetten!!!!
Ik begreep dat Mitch ook lid van het forum was waardoor er geen reden was hem niet mee te laten spelen.
Het SV team van Geleen bestond m.i. niet alleen uit leden van de SV, er speelden volgens mij ook een aantal "gastspelers" mee.
Dick van den Berg
Coach van het forumteam dat nu zonder toernooi zit!!
Marc van de Wall
21 januari 2008, 20:53
JP kwam als complete verrassing met Mitch aanzetten!!!!
Ik begreep dat Mitch ook lid van het forum was waardoor er geen reden was hem niet mee te laten spelen.
Het SV team van Geleen bestond m.i. niet alleen uit leden van de SV, er speelden volgens mij ook een aantal "gastspelers" mee.
Dick van den Berg
Coach van het forumteam dat nu zonder toernooi zit!!
Volgens mij zat iedereen bij de SV, maar kan me vergissen.
Ik vind het echt belachelijk dat jullie niet meer mee mogen doen trouwens. En dat zonder reden.
Rob Boumans
21 januari 2008, 22:10
Als ik dit allemaal zo lees vraag ik mij af welke SV teams er überhaupt nog mee willen doen aan dit SCTT toernooi?
Ro Herregraven
21 januari 2008, 22:28
Als ik dit allemaal zo lees vraag ik mij af welke SV teams er überhaupt nog mee willen doen aan dit SCTT toernooi?
De gastvrijheid straalt er in elk geval niet echt van af...
Rob Boumans
21 januari 2008, 22:31
Welke gastvrijheid??
Karel van der Wal
21 januari 2008, 23:28
Ik kan me voorstellen dat het eigenlijk een beetje tegen het zere been is, maar vorig seizoen kwamen de Flyers met een team dat helemaal geen ijshockeyers kende, uitgezonderd enkele jeugd spelers. Lijkt mij dat ze de regels aanpassen en gewoon moeten zeggen dat ALLE teams spelers moeten opstellen die nimmer in de hoger hebben gespeeld dan de U17, uitgezonderd dan spelers die nu bijv. ouder zijn dan 45 jaar en ouder. Spelers als Mitch bruijsten horen er zeker niet thuis. Maar ik verwacht wel dat de SCTT met regels komt binnenkort en dus zal er dan ook wel weer een forum team bij kunnen is mijn mening.
Emile Joosten
21 januari 2008, 23:33
Welke gastvrijheid??
Ik vind de move die hier wordt gemaakt ook wel erg vreemd en begin bijna te denken dat het niet langer laten deelnemen van het forumteam als reden wel eens een conflict op persoonlijk terrein zou kunnen zijn.
En zoals Ro eerder al schreef zal de uitsluiting van het forumteam nimmer de goedkeuring hebben gekregen van de naamgever van het tournooi.
Met name dit laatste zou de organisatie van het tournooi zich terdege moeten realiseren.
Dick van den Berg
22 januari 2008, 01:20
Ik kan me voorstellen dat het eigenlijk een beetje tegen het zere been is, maar vorig seizoen kwamen de Flyers met een team dat helemaal geen ijshockeyers kende, uitgezonderd enkele jeugd spelers. Lijkt mij dat ze de regels aanpassen en gewoon moeten zeggen dat ALLE teams spelers moeten opstellen die nimmer in de hoger hebben gespeeld dan de U17, uitgezonderd dan spelers die nu bijv. ouder zijn dan 45 jaar en ouder. Spelers als Mitch bruijsten horen er zeker niet thuis. Maar ik verwacht wel dat de SCTT met regels komt binnenkort en dus zal er dan ook wel weer een forum team bij kunnen is mijn mening.
M.i. waren er nooit geen regels die bepaalde spelers konden uitsluiten!
(1) Mitch Bruijsten bijvoorbeeld die lid was van het ijshockeyforum.
(2) Marc v/d Wall (toch op behoorlijk niveau gspeeld)bijvoorbeeld die lid was/is van de SV. (nee Marc dit is geen reden om arrogant te gaan worden :))
Gaan we dan aan positieve discriminatie doen??
Ik wacht trouwens nog steeds op een antwoord van mijn vraag waaraan SV's moeten voldoen om aan het toernooi te mogen deelnemen.
Dick van den Berg
22 januari 2008, 01:23
Ik vind de move die hier wordt gemaakt ook wel erg vreemd en begin bijna te denken dat het niet langer laten deelnemen van het forumteam als reden wel eens een conflict op persoonlijk terrein zou kunnen zijn.
En zoals Ro eerder al schreef zal de uitsluiting van het forumteam nimmer de goedkeuring hebben gekregen van de naamgever van het tournooi.
Met name dit laatste zou de organisatie van het tournooi zich terdege moeten realiseren.
Het lijkt me ook sterk wanneer het niveau van het forumteam de reden van uitsluiting zou zijn.
We hebben notabene de finale verloren van de SV Smoke Eaters!!!
Dick van den Berg
22 januari 2008, 01:28
Het is natuurlijk de organisatie die de regels maakt.
Of iedereen het met deze regels eens is.....is een tweede!!
Marc van de Wall
22 januari 2008, 19:19
(2) Marc v/d Wall (toch op behoorlijk niveau gspeeld)bijvoorbeeld die lid was/is van de SV. (nee Marc dit is geen reden om arrogant te gaan worden :)
Yeah right......speel al 12 jaar recreatie.
Roger de Groot
22 januari 2008, 20:34
Ik kan me als forum team speler ook niet voorstellen waarom wij niet mee mogen spelen.
Als ik zo de meningen van iedereen lees ben ik niet de enige !
WAT EEN GELUL !
Dan maar wat proberen te regelen in Geleen.
CATTLE VS THE WALL
En daarna een goede pot bier drinken.
Ro Herregraven
23 januari 2008, 10:59
Ik zou best met 't forumteam willen meedoen aan dat toernooi in Hoorn, wat vorig jaar door het Amsterdamse team werd gehouden...
Servi Bruls
23 januari 2008, 15:43
Denk dat ze eens aan iedereen die de afgelopen jaren hebben mee gedaan het aan toernooi moeten vragen of ze bezwaar hebben tegen deelname van het forumteam.
Denk dat er niet veel mensen zijn die er problemen mee hebben.
Oke, ze hebben er mensen bij zitten die aardig kunnen ijshockeye, echter dat heeft elk team wel.
Dus dat lijkt me het probleem niet. En het gaat om de sfeer en lol die er is. Winnen is wat mij betreft bijzaak.
Marc van de Wall
23 januari 2008, 19:26
Winnen is wat mij betreft bijzaak.
Daarom schoot jij de laatste 30 seconden de puck weg. Liggen nu nog sommige mensen wakker van.
::hyper::::hyper::
Dick van den Berg
23 januari 2008, 20:00
Daarom schoot jij de laatste 30 seconden de puck weg. Liggen nu nog sommige mensen wakker van.
::hyper::::hyper::
Daarom mogen wij nu niet meer meedoen Marc!!
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.