View Full Version : HYS the Hague - Geleen Eaters 22-10-2010
Harry Batist
21 oktober 2010, 15:38
Vrijdag weer een lekkere thuiswedstrijd tegen Geleen. Wederom zullen beide ploegen aan de bak moeten. HYS om de koppositie te houden, mede door de wedstrijd zaterdag tegen Eindhoven, Geleen om hogerop te klimmen in de ranglijst en Zoetermeer achter zich te houden. Kortom denk zelf een lekkere wedstrijd met 2 aanvallende teams.
HYS The Hague - Geleen Eaters (http://www.hysthehague.com/cms/index.php?option=com_eventlist&view=details&id=122:hys-the-hague-geleen-eaters&Itemid=77)
http://www.hysthehague.com/cms/images/stories/logos/0809hysthehague.pnghttp://www.hysthehague.com/cms/images/stories/logos/0809geleeneaters.png
22-10-2010 | 20:00
Wim Raateland
21 oktober 2010, 18:09
Om de play-offs een beetje te manipuleren (naar de hand te zetten waardoor we wat dichterbij de uitwedstrijd kunnen volgen) zou het niet verkeerd zijn om de Eaters te laten winnen. Maar dan moeten we wel de wedstrijd van Eindhoven winnen. Dan wordt HYS 1e, Eindhoven 2e, Geleen 3e en Tilburg 4e. Gevolg voor HYS is dan een play-offs tegen Tilburg.
En eerdere wedstrijden gingen zo lekker tegen Tilburg .... De spelers van HYS hebben we nog wat recht te zetten tegen de Trappers
de stand is nu
HYS 10 - 23
Eindhoven 10 - 21
Tilburg 11 - 19
Geleen 9 - 15
Maar eigenlijk hoop ik gewoon dat HYS in eigen huis Geleen de baas blijft. Geleen pakt maar ergens anders de punten! Desnoods rijden we voor de play-offs naar Zuid Limburg.
Jan Been
21 oktober 2010, 19:11
Maar eigenlijk hoop ik gewoon dat HYS in eigen huis Geleen de baas blijft. Geleen pakt maar ergens anders de punten! Desnoods rijden we voor de play-offs naar Zuid Limburg.
De punten willen wij graag mee terug nemen naar Geleen )
Maar zou het niet zo zijn ::thumbsup::::thumbsup::::thumbsup::
Ton de Bruin
22 oktober 2010, 16:09
En dan hier even hoe Cris Eimers naar deze wedstrijd uitkijkt.
Bron website van de eaters, de visie van Chris.
even een klein stukje gekopieerd uit de visie van Chris.
Komend weekend starten we met Den Haag uit. Dit is voor mij de favorite voor de landstitel. We moeten proberen HYS zover mogelijk van ons doel te houden door middel van een zeer goede “forcheck” en zo proberen in de omschakeling onze kansen te benutten. Zondag tegen Zoetermeer is er maar een opdracht, WINNEN, en ons plaatsen voor de halve finale.
Ik reken erop dat jullie dit willen meebeleven met ons. Samen staan we sterk.
Tot zondag!"
Chris Eimers
Ron Ridderhof
22 oktober 2010, 17:21
Ik hoop dat ze gaan proberen ver voor hun doel te spelen.
Dan krijgen wij ruimte naar voren toe.
De meeste ploegen graven zich in de Uithof meestal in.
Koos Batenburg
22 oktober 2010, 18:15
Geleen gaat voor de volle winst vanavond .
Dus zal een heet avondje worden.
Tevens is Eimers niet het type dat verdedigend speeld.
Maar ga er toch wel vanuit det HIJS wint 4-3
Auke de Vries
22 oktober 2010, 18:19
HYS en Geleen succes vanavond en maak er een mooie spannende pot van.........
Roy Terwint
22 oktober 2010, 18:20
3-5 emptynetter Geleen
Karel van der Wal
22 oktober 2010, 18:40
Ik hoop dat ze gaan proberen ver voor hun doel te spelen.
Dan krijgen wij ruimte naar voren toe.
De meeste ploegen graven zich in de Uithof meestal in.
Ingraven - met geluk de 4-4 kunnen maken 4 tegen 6, met een beetje geluk aan Flyer zijde ga je met 5-3 de bieten brug op Ron, zoals ik al eerder zei. Jammer dat twee spelers van ons zich niet konden beheersen in die laatste minuut. Dan weet je dat je geen straf meer kan/mag oplopen. Maar ja in het heetst van de strijd kijken ze niet naar de klok.:Bonk3:
Hub Boonen
22 oktober 2010, 18:59
Het wordt een close-game,maar ik ben bang dat de punten in Den Haag blijven.
Michael Immerzeel
22 oktober 2010, 19:03
winnen zou mooi zijn maar als ze op z'n minst een punt halen vanavond is dat alsnog een mooi resultaat...
Karel van der Wal
22 oktober 2010, 19:26
1-0 pp
Auke de Vries
22 oktober 2010, 19:26
13:35: 1-0 HYS The Hague: 10: Andri SALOMONSON (21: Tony DEMELINNE; 91: Levi HOUKES) [EQ]
Auke de Vries
22 oktober 2010, 19:38
19:49: 3-0 HYS The Hague: 21: Tony DEMELINNE (39: Phil AUCOIN; 20: Matt KORTHUIS) [EQ]
18:41: 2-0 HYS The Hague: 10: Andri SALOMONSON (91: Levi HOUKES; 17: James EASTER) [EQ]
Auke de Vries
22 oktober 2010, 20:18
34:57: 4-0 HYS The Hague: 4: John GORDON (61: Tj CAIG; 7: Alan van BENTEM) [EQ]
Dick van den Berg
22 oktober 2010, 20:27
Duidelijk zand in de ogen strooien van de kant van Geleen......het vorig jaar ging het richting beslissing van de bekerfinale ook zo.
Ennuh wat er toen tijdens die bekerfinale gebeurde hoef ik niemand meer uit te leggen....hahahaha
Auke de Vries
22 oktober 2010, 20:50
Nog wat extra zand erbij...................
46:00: 6-0 HYS The Hague: 7: Alan van BENTEM (23: Thomas ROOSENDAAL; 61: Tj CAIG) [EQ]
42:40: 5-0 HYS The Hague: 14: Jordy van OORSCHOT (22: Mike BURGOYNE; 7: Alan van BENTEM) [PP]
Hub Boonen
22 oktober 2010, 20:53
HYS...Proficiat met deze overwinning.
Harry Koenen
22 oktober 2010, 20:58
Gaat daar dus niet goed......
Auke de Vries
22 oktober 2010, 21:02
48:28: 7-0 HYS The Hague: 61: Tj CAIG (7: Alan van BENTEM; 22: Mike BURGOYNE) [EQ]
Karel van der Wal
22 oktober 2010, 21:06
Gaat daar dus niet goed......
waarom niet Harry, tekend toch de sterkte aan van de Flyers
Karel van der Wal
22 oktober 2010, 21:09
einde gefeliciteerd HYS
Albert Coumans
22 oktober 2010, 21:18
HYS gefeliciteerd met deze achteraf makkelijke overwinning en succes in de play-offs
Auke de Vries
22 oktober 2010, 21:26
HYS gefeliciteerd.
Andre Hack
22 oktober 2010, 21:31
Net terug uit de uithof. Een zeer goed spelend HYS gezien, met het ene goal nog mooier dan de andere! Wil het liever niet zeggen maar HYS heeft Geleen helemaal overklatst. Hierbij nog Knudsen feliciteren met zijn zeer verdiende SHUTOUT
Marco van Pelt
22 oktober 2010, 21:31
Verre van een close game :D HYS gefeliciteerd! Gunstig voor Tilburg!
Ron Ridderhof
22 oktober 2010, 21:46
Ingraven - met geluk de 4-4 kunnen maken 4 tegen 6, met een beetje geluk aan Flyer zijde ga je met 5-3 de bieten brug op Ron, zoals ik al eerder zei. Jammer dat twee spelers van ons zich niet konden beheersen in die laatste minuut. Dan weet je dat je geen straf meer kan/mag oplopen. Maar ja in het heetst van de strijd kijken ze niet naar de klok.:Bonk3:
Karel, wat probeer je nou eigelijk te zeggen?
Harry Batist
22 oktober 2010, 21:51
Getergd HYS zien spelen met vele kansen om meer doelpunten te scoren, Geleen viel me een beetje tegen. Jammer dat Sami ook nog eens gewisseld werd, niet goed voor het vertrouwen. Op naar de overwinning morgen op Eindhoven.
Willem Rykers
22 oktober 2010, 21:56
Getergd HYS zien spelen met vele kansen om meer doelpunten te scoren, Geleen viel me een beetje tegen. Jammer dat Sami ook nog eens gewisseld werd, niet goed voor het vertrouwen. Op naar de overwinning morgen op Eindhoven.
Dacht het niet hè ...die krijgen jullie niet zo kado als vanavond, morgen gaat het ergens om!
Gefeliciteerd en tot morgen.
.
Harry Batist
22 oktober 2010, 21:57
Elke wedstrijd gaat ergens om Willem, ook morgen, gewoon een reguliere overwinning voor HYS. :goodman:
Puk Daniels
22 oktober 2010, 21:59
Net de eindstand gezien. Lijkt alsof HYS heel goed heeft gespeeld en Geleen een off day had.
In ieder geval felicitaties voor Hys. Ik hoop dat de Eaters beter te voorschijn komen wanneer ze op de vierde plek de halve finales ingaan. (en tegen HYS spelen):smiley_geleen:
Harry Batist
22 oktober 2010, 22:03
Zoals het vanavond ging geef ik ze weinig kans tegen een op volle sterkte spelend Zoetermeer Puk. Was erg slecht spel van Geleen hoop op een incident.
Claudia Molle
22 oktober 2010, 22:09
Zijn er toevallig misschien fotos gemaakt van deze Wedstrijd ?
Leen van Vliet
22 oktober 2010, 22:17
Zijn er toevallig misschien fotos gemaakt van deze Wedstrijd ?
Ja, ik heb een fotograaf bezig gezien, ik heb alleen geen idee wie het was.
Ton de Bruin
22 oktober 2010, 22:18
Volgens mij Patrick Dolkens, maar ik dacht dat er ook een huis fotograaf van geleen rond liep.
Leen van Vliet
22 oktober 2010, 22:20
Niet vergeten om de ref even te vermelden Harry.
De heer van Baast heeft goed gefloten.
Joost Geutjes
22 oktober 2010, 22:30
D'haag. Gefeli!!
Knap werk.
Ton de Bruin
22 oktober 2010, 22:30
Niet vergeten om de ref even te vermelden Harry.
De heer van Baast heeft goed gefloten.
Dus afgekeurde goal terecht ??
ik kon het niet zien.
Leen van Vliet
22 oktober 2010, 22:33
Dus afgekeurde goal terecht ??
ik kon het niet zien.
Volgens mij terecht afgekeurd.
Zodra het team wat een straf gaat krijgen aan de puck komt dient de scheids af te blazen en dat deed hij. Hierna ging de puck, na nog te zijn aangeraakt door een HYS speler, pas het doel in.
Ron Ridderhof
22 oktober 2010, 22:37
Volgens mij terecht afgekeurd.
Zodra het team wat een straf gaat krijgen aan de puck komt dient de scheids af te blazen en dat deed hij. Hierna ging de puck, na nog te zijn aangeraakt door een HYS speler, pas het doel in.
Dat is niet de regel Leen.
Leen van Vliet
22 oktober 2010, 22:38
Dat is niet de regel Leen.
Wat is de regel dan wel?
Leen van Vliet
22 oktober 2010, 22:46
Wat is de regel dan wel?
Even opgezocht. ;-)
Indien de scheidsrechter een overtreding constateert fluit hij onmiddelijk af als het in overtreding zijnde team de puck in bezit heeft. Heeft echter het niet in overtreding zijnde team de puck in bezit, dan steekt de scheidsrechter de arm omhoog en laat het spel doorgaan tot in overtreding zijnde team in bezit (= puck onder controle) heeft.
Die laatste zin is een beetje raar maar zo staat het er.
Ron Ridderhof
22 oktober 2010, 23:02
Dus aanraken geld niet.
Ik kende die regel.
Dus twee zuivere doelpunten afgekeurd, want het gebeurde twee keer.
Rob Boumans
22 oktober 2010, 23:29
Dus aanraken geld niet.
Ik kende die regel.
Dus twee zuivere doelpunten afgekeurd, want het gebeurde twee keer.
Ron,goal was terecht afgekeurd.Speler van Geleen tikt de puck weg,weliswaar recht op de stick van een Hijs speler,maar op het moment dat de Geleen speler de puck "wegspeelde" was hij wel degelijk in bezit van de puck en de scheidsrechter floot onmiddelijk af om de uitgestelde straf te geven,dus wel degelijk volgens de regels.Dat er maar een paar seconden zit tussen het affluiten en de goal is jammer voor Hijs maar wel zoals het hoort.
Wat is er met Bat gebeurt want die heb ik volgens mij in de 2e ? en zeker de 3e periode niet meer op het ijs gezien?
mvg Rob
Sietze de Vries
22 oktober 2010, 23:36
Hijs gefeliciteerd.
Wim Raateland
22 oktober 2010, 23:39
Harry, Sami werd niet gewisseld hij ging gewoon zelf het ijs af
Het was blijkbaar genoeg voor hem, de reserve keeper stond nog helemaal niet klaar om in te vallen. Was ook voor hem een verrassing dat hij het ijs op mocht.
Wim Raateland
22 oktober 2010, 23:41
Klein hoogtepuntje naast de plaatsing van HYS als 1e in de play-offs:
Thomas Roosendaal die nog niet zoveel ijstijd kreeg dit seizoen: 1 assist en bijna een goal
Mooie bal Thomas!!
Ron Ridderhof
22 oktober 2010, 23:50
Volgens mij kreeg Bat al vroeg in de wedstrijd een puck in zijn gezicht.
Willem Kraaijeveld
23 oktober 2010, 00:32
klopt, eerste shift die hij draaide. Hij heeft wel nog meegespeeld. Ik weet niet of hij veel op het ijs is geweest, volgens mij de eerste en tweede periode wel, daarna?
Erwin van den Boom
23 oktober 2010, 07:19
Klein hoogtepuntje naast de plaatsing van HYS als 1e in de play-offs:
Thomas Roosendaal die nog niet zoveel ijstijd kreeg dit seizoen: 1 assist en bijna een goal
Mooie bal Thomas!!
Spelen ze bij HYS tegenwoordig met een bal?::devilsmilie::
Johan van der Donk
23 oktober 2010, 09:30
Sodejuu ::surprise:: Ik had wel eigenwijs winst voorspeld in de pool, maar ergens wist ik wel dat een puntje uit Den Haag meenemen moeilijk zou.......maar 7-0 pffffff::gowild::
Den Haag gefeliciteerd met de overwinning ::thumbsup::
Wim Raateland
23 oktober 2010, 10:55
Spelen ze bij HYS tegenwoordig met een bal?::devilsmilie::
Ja Erwin er gebeuren gekke dingen in Den Haag
Daarom maken de tegenstanders niet zoveel kans :goodman:
Erwin van den Boom
23 oktober 2010, 13:21
Ja Erwin er gebeuren gekke dingen in Den Haag
Daarom maken de tegenstanders niet zoveel kans :goodman:
Dat er rare dingen gebeuren in Den Haag,wisten we al langer.:yawinkle:
Geen hoofdsponser maar wel de grootste begroting,lijkt wel Barcalona(voetbal) van het ijshockey.::que::
Ron Ridderhof
23 oktober 2010, 13:36
Dat heet kracht voor de lange termijn Erwin.
Wim Raateland
23 oktober 2010, 15:21
Dat er rare dingen gebeuren in Den Haag,wisten we al langer.:yawinkle:
Geen hoofdsponser maar wel de grootste begroting,lijkt wel Barcalona(voetbal) van het ijshockey.::que::
je gaat ons toch niet vertellen dat Nijmegen de spelers betaald?
die begroting in Den Haag hebben we alleen maar nodig om bier te drinken
dat geld gaat dus direct terug in de eigen zak van de club
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.