View Full Version : Wedstrijdverslag Tilburg _Heerenveen
Emile Joosten
13 januari 2008, 22:02
Verslag van 'n boeiende wedstrijd op http://www.sctt.nl
Theo Prince
13 januari 2008, 22:07
Goed verslag Emile
Annet Boers
13 januari 2008, 22:13
Leuk verslag... boeiend!
alvast aan alle Tilburg supporters... Tot Woensdag!
Annet
Emile Joosten
13 januari 2008, 22:13
Goed verslag Emile
Geweldige eerste posting Theo!!
Welkom hier.:drinkers::drinkers:
Thijs de Witte
13 januari 2008, 22:40
Mooi verslag Emile de foto's komen morgen.
Jan Schut
13 januari 2008, 22:50
Neutraal verslag geplaats op de site .
http://www.ijshockey.com/flyers/verslag.asp?Id=458
Herman Herregraven
13 januari 2008, 23:43
Goed verslag Emile
Spooky...!!!
Dit is een Tilburgse Theo Prince neem ik aan...???
Het toeval wil dat mijn allerbeste vriend Theo Prince samen met zijn zoon
vanavond de eerste keer naar de Smoke Eaters zijn gaan kijken...
Kan me dus dus nauwelijks voorstellen dat hij 'n zekere Emile gaat bedanken,
voor een wedstrijdverslag over de Kruiken...
Indien wel, zal ik hem onmiddelijk tot de orde moeten roepen...
Puk Daniels
13 januari 2008, 23:49
Neutraal verslag geplaats op de site .
http://www.ijshockey.com/flyers/verslag.asp?Id=458
Voor het enige echte neutrale verslag even wachten op www.ijshockey.com
Puk Daniels
14 januari 2008, 00:01
Voor het enige echte neutrale verslag even wachten op www.ijshockey.com (http://www.ijshockey.com)
In het verslag van Joep op IJshockey.com staat de volgende zinssnede: Het gezegde ?een slechte generale is een goede premi?re' is hopelijk niet waar voor het Nederlandse ijshockey.
Ik hoop dat Joep kan uitleggen waarom hij hoopt dat het niet waar is. Het lijkt anders alsof dit verslag toch niet zo neutraal als ik gedacht had.
Piet de Kort
14 januari 2008, 01:13
In het verslag van Joep op IJshockey.com staat de volgende zinssnede: Het gezegde ?een slechte generale is een goede premi?re' is hopelijk niet waar voor het Nederlandse ijshockey.
Ik hoop dat Joep kan uitleggen waarom hij hoopt dat het niet waar is. Het lijkt anders alsof dit verslag toch niet zo neutraal als ik gedacht had.
Joep is al gaan slapen!!!! Ikke niet, hoempa tetetere!!!!! ::hyper::
Emile Joosten
14 januari 2008, 08:32
Leuk verslag... boeiend!
alvast aan alle Tilburg supporters... Tot Woensdag!
Annet
Herkennen we je aan een rode roos in het knoopsgat of heb je 'n krant onder je arm?
Joep Versteden
14 januari 2008, 08:45
Herkennen we je aan een rode roos in het knoopsgat of heb je 'n krant onder je arm?
Ze staat gewoon op hyves, gesloten profieletje, da's dan weer een beetje jammer ::party::
Jan Been
14 januari 2008, 09:11
Tilburg gefeliciteerd met deze overwinning en nog steeds ongeslagen,maar het duurt niet lang meer dan is het 3 Februari.
Carnavals zondag wie zou die wedstrijd gaan winnen ????
De Cafeboxers of het superman onderbroekje.
Rudy Bouquet
14 januari 2008, 09:20
Verslag van 'n boeiende wedstrijd op http://www.sctt.nl
Uitstekend verslag Emile!
Maar toch even in relatie tot je eigen stelling in het verleden: "Scheidsrechters beslissen wedstrijden niet....., dus zou Van Baast best de finale mogen leiden, toch.....! :)
Emile Joosten
14 januari 2008, 09:24
Natuurlijk zou van Baast mogen fluiten, maar wat mij betreft, na zijn optreden gisterenavond, niet!
De keuze van Britt en den Brabander vind ik ook prima al heb ik JP in Tilburg ook wel eens heel bizar een wedstrijd zien leiden. Het blijft toch zoals Britt verleden week al zei: de beste scheidsrechters zitten op de tribune!!
Jan Been
14 januari 2008, 09:28
Uitstekend verslag Emile!
Maar toch even in relatie tot je eigen stelling in het verleden: "Scheidsrechters beslissen wedstrijden niet....., dus zou Van Baast best de finale mogen leiden, toch.....! :)
Rudy het mag niet in het nadeel van de Trappers zijn,wie weet heeft een scheids toch wel invloed op het score verloop alleen dat heeft Emile nooit willen toegeven.::detective::
Rudy Bouquet
14 januari 2008, 09:33
Natuurlijk zou van Baast mogen fluiten, maar wat mij betreft, na zijn optreden gisterenavond, niet!
De keuze van Britt en den Brabander vind ik ook prima al heb ik JP in Tilburg ook wel eens heel bizar een wedstrijd zien leiden. Het blijft toch zoals Britt verleden week al zei: de beste scheidsrechters zitten op de tribune!!
Dacht je dat wij Van der Waarden en Van Baast niet heel bizar wedstrijden van de Amstel Tijgers hebben zien fluiten. Ik ga geen voorbeelden noemen!
Maar inmiddels heb ik alle vertrouwen in Van Baast en Van der Waarden zodat zij van mij iedere finale mogen fluiten!
Annet Boers
14 januari 2008, 09:51
Ze staat gewoon op hyves, gesloten profieletje, da's dan weer een beetje jammer ::party::
waar hyves allemaal we niet goed voor is!! dus emile... roos is niet nodig!
Joep Meijsen
14 januari 2008, 09:54
De zinsnede is als volgt bedoeld. Voor het Nederlandse ijshockey in het algemeen is het niet zo interessant wie de finale komende woensdag wint. Als zo'n beetje het enige evenement dat aandacht krijgt van de algemene media moet het vooral reclame voor de sport zijn.
De wedstrijd van zondag tussen Tilburg en Heerenveen was qua beleving en scoreverloop al erg mooi om naar te kijken. Hopelijk betekent dat niet dat de wedstrijd van woensdag een stuk minder is. Zo was de zin bedoeld en volgens mij is dat redelijk neutraal.
Levi de Beer
14 januari 2008, 10:45
Joep is al gaan slapen!!!! Ikke niet, hoempa tetetere!!!!! ::hyper::
De grote vraag is... wat moest jij gisteren op het kantoor van Tilburg Trappers? :):x
Piet de Kort
14 januari 2008, 10:52
De grote vraag is... wat moest jij gisteren op het kantoor van Tilburg Trappers? :):x
Shit, ik dacht dat niemand mij gezien zou hebben! Dus wel merk ik! ::hyper::
Rob Verschuuren
14 januari 2008, 11:08
gefeliciteerd Piet, nieuwe nar voor volgend seizoen! shirtje Lanlonde cadeau natuurlijk, voor de bekerfinale van 2020::party::
Henry van Beek
14 januari 2008, 12:48
IJshockey.com is helemaal niet neutraal ...
Als Heerenveen wint kan je nog wel een dag op het wedstrijdverslag wachten. Terwijl aan de andere hand Tilburg wint dan is dit verslag binnen No Time gemaakt. Neutraal verslag laat me niet lachen
Voorbeeld verslag van wedstrijd gister werd op de 13 geplaats gister direct dus... terwel het verslag van de wedstrijd tussen heerenveen - nijmegen ook gister geplaatst werd .. dus een dag later.
trek ik de conclusie dat de belangen anders liggen.. Noteer wel dit is een persoonlijke mening
Piet de Kort
14 januari 2008, 13:17
Als Heerenveen wint kan je nog wel een dag op het wedstrijdverslag wachten. Terwijl aan de andere hand Tilburg wint dan is dit verslag binnen No Time gemaakt. Neutraal verslag laat me niet lachen
Voorbeeld verslag van wedstrijd gister werd op de 13 geplaats gister direct dus... terwel het verslag van de wedstrijd tussen heerenveen - nijmegen ook gister geplaatst werd .. dus een dag later.
trek ik de conclusie dat de belangen anders liggen.. Noteer wel dit is een persoonlijke mening
Verliezen doet toch pijn hé! ::party::
Emile Joosten
14 januari 2008, 13:23
Wordt Piet dan toch de nieuwe teamleider, de nieuwe Jan Matthijsen??
Joep Meijsen
14 januari 2008, 13:56
Ik wil hier best uitvoerig antwoord op geven. Daarbij is de stelling dat volledige objectiviteit en neutraliteit volgens mij niet bereikbaar is. Het is echter wel iets waar we bij IJshockey.com naar streven. Volgens mij is dat ook iets waar wij goed in slagen, maar blijkbaar is jouw perceptie anders.
Met het schrijven over ijshockey kun je in Nederland niet de kost verdienen. Sterker nog, IJshockey.com wordt gemaakt door een groep vrijwilligers die daar dit jaar zo?n beetje tien jaar mee bezig zijn. Doelstelling van de stichting is het bieden van een platform aan ijshockeyfans, het verbeteren van de nieuwsvoorziening rond ijshockey en het promoten van de sport door middel van het verzamelen van informatie.
In die tijd is de site uitgegroeid tot het huidige platform met dit eraan gekoppelde forum. Alle clubs krijgen daarbij ongeveer net zoveel aandacht in het aantal artikelen. Al zal er altijd meer geschreven worden over teams die veel imports inwisselen en coaches op straat zetten. Een deel van de content is nu eenmaal nieuwsgedreven.
Beschuldigingen van ?partijdigheid? zijn daarbij nooit te vermijden en die krijgen wij dan ook regelmatig over ons heen. Vanuit alle clubs overigens, wat mij sterkt in de indruk dat wij het juist heel aardig doen op dit vlak. In het praktijkvoorbeeld dat je aanhaalt, zijn beschuldigingen over partijdigheid in ieder geval makkelijk te weerleggen. Zaterdagavond had ik een verjaardag, was dus redelijk laat thuis en had geen energie meer om met het verhaal te beginnen. Daarom heb ik de artikelen pas op zondagochtend geschreven.
Zondagavond had ik veel meer tijd en dus kon ik direct na afloop van de wedstrijd beginnen met het verzamelen van informatie en het schrijven van het stuk. Puur praktische oorzaken dus. Het is interessant dat hier allerlei theorieën over partijdigheid aan worden gekoppeld, maar dat is volgens mij niet helemaal valide.
Ik zal je hier wel niet mee overtuigen, maar ik wil het toch even gezegd hebben.
Ro Herregraven
14 januari 2008, 14:07
Keep up the good work, Joep.
Remco Bambacht
14 januari 2008, 14:14
Joep,
Dit is wel uniek dat we pro-Tilburg worden genoemd. Ben benieuwd of Piet al dat geel-blauwe pak voor ons klaar heeft liggen :-)
Joep Meijsen
14 januari 2008, 14:17
Joep,
Dit is wel uniek dat we pro-Tilburg worden genoemd. Ben benieuwd of Piet al dat geel-blauwe pak voor ons klaar heeft liggen :-)
Ik heb de plek waar de redacteuren vandaan komen bewust niet gebruikt in de bovenstaande posting, omdat dit geen rol mag spelen. Maar Tilburg is het dus in ieder geval niet.
Harm Wietze Oldersma
14 januari 2008, 14:23
Keep up the good work, Joep.
Hélemaal mee eens Ro. De laatste die ik van partijdigheid zou willen betichten is IJshockey.com.
Ik zie trouwens helemaal de link niet tussen het tijdstip van verslaggeving én partij trekken voor iemand...
Henry van Beek
14 januari 2008, 14:26
Hey Joep,
je hebt overtuigd. Ja mijn excuses voor de gemaakte beschuldiging. Ik hoop ook dat dit niet te direct opgevat word door jouw. Het was iets wat me deze keer een beetje opviel en zonder daarbij zinnig na te denken gereageerd.
Hoop bij deze wel dat mijn excuses word geaccepteerd.
Het allerminste wat ik zou willen is iemand die veel bijdraagt voor de sport waar ik van hou tegen me in het harnas te jagen.
met vriendelijke groet,
Henry van Beek
P.S.
Voor Piet de Kort
Dit heeft niets met het verlies van Heerenveen gister te maken. Ondanks verlies heb ik gister een fantastische pot ijshockey gezien. Met team die niks voor elkaar onder doen.
Piet de Kort
14 januari 2008, 14:36
Joep,
Welke krullenpruik zet jij op, de blauwe of de gele, Remco!! ::party::
Piet de Kort
14 januari 2008, 14:42
Dit heeft niets met het verlies van Heerenveen gister te maken. Ondanks verlies heb ik gister een fantastische pot ijshockey gezien. Met team die niks voor elkaar onder doen.
Je reageerde wel erg aangeslagen, vandaar mijn opmerking!!! ::hyper::
Verdorie, dan heb ik je gemist Henry! Heb nog wel even met een paar andere Heerenveen supporters staan praten! Misschien heb ik je wel gezien maar niet herkend! Gelukkig hebben we beiden dan een aantrekkelijke wedstrijd gezien die over en weer ging.
Tot woensdag! ::proost::
Patrick van Dongen
14 januari 2008, 14:43
Ik wil hier best uitvoerig antwoord op geven. Daarbij is de stelling dat volledige objectiviteit en neutraliteit volgens mij niet bereikbaar is. Het is echter wel iets waar we bij IJshockey.com naar streven. Volgens mij is dat ook iets waar wij goed in slagen, maar blijkbaar is jouw perceptie anders.
KNIP
KNIP
Ik zal je hier wel niet mee overtuigen, maar ik wil het toch even gezegd hebben.
Laat je niet gek maken Joep! keep up the good work. Als iemand meent het beter te kunnen dan heb jij vast nog een plaatsje over bij ijshockey.com :) toch?
Henry van Beek
14 januari 2008, 14:48
Hey Piet,
Klein mannetje ... Guus meeuwis / harry potter uiterlijk :P
tot woensdag ::proost::
Groeten henry
Joep Meijsen
14 januari 2008, 15:11
Hey Joep,
je hebt overtuigd. Ja mijn excuses voor de gemaakte beschuldiging.
Dank je wel Henry. Erg leuk dat je op deze manier reageert.
Puk Daniels
14 januari 2008, 18:19
De zinsnede is als volgt bedoeld. Voor het Nederlandse ijshockey in het algemeen is het niet zo interessant wie de finale komende woensdag wint. Als zo'n beetje het enige evenement dat aandacht krijgt van de algemene media moet het vooral reclame voor de sport zijn.
De wedstrijd van zondag tussen Tilburg en Heerenveen was qua beleving en scoreverloop al erg mooi om naar te kijken. Hopelijk betekent dat niet dat de wedstrijd van woensdag een stuk minder is. Zo was de zin bedoeld en volgens mij is dat redelijk neutraal.
Ik ben het met beide passages roerend eens, maar je hebt me er niet mee overtuigd dat ik de bewuste zinssnede " Het gezegde ?een slechte generale is een goede premi?re' is hopelijk niet waar voor het Nederlandse ijshockey" neutraal kan lezen.
Nu heb je later wel uitgelegd dat het schrijven van een echt neutraal artikel bijna onmogelijk is. Ik kan er dus wel vrede mee hebben. Iedereen is wel ergens voor.
En ik ben voor de aanstaande kampioen: de Eaters!!! ::cheerleader::::champ::::surrender::
Joep Meijsen
14 januari 2008, 18:25
Ik kan er dus wel vrede mee hebben. Iedereen is wel ergens voor.
Jammer dat je mijn uitleg niet accepteert, maar goed. Sleutelvraag: voor wie ben ik dan volgens jou?
Puk Daniels
14 januari 2008, 18:34
Jammer dat je mijn uitleg niet accepteert, maar goed. Sleutelvraag: voor wie ben ik dan volgens jou?
Als ik die zinssnede (taaltechnisch) interpreteer zou je niet voor Heerenveen zijn. Maar veel van je wedstrijdverslagen gelezen hebbend ben ik er van overtuigd dat je een behoorlijk neutrale insteek hebt.
Maar dat ene zinnetje ........
Henry van Beek
14 januari 2008, 18:59
misschien dat juist degene die ook twijfelde aan de neutraliteit van ijshockey.com kan helpen.
Namelijk de gedachte die me door mijn hoofd schoot toen ik het verhaal van Joep las. Als iemand vrijwillig z'n tijd in een site steek om daarmee een breeder draagvlak te creëren voor ijshockey. Kan je van die persoon dan niet verwachten dat hij ook zorgvuldig omgaat met het feit neutraal te blijven en zo alle mensen te bereiken de zich ook in ijshockey interresseren.
Tuurlijk je bent misschien ergens voor, en misschien is die zin ook wel op verschillende manieren te lezen. Maar dat neemt niet weg dat de bedoeling was neutraal te blijven.
Ik realiseer me sterk dat ik het zelf ook herhaaldelijk doe bv bij .. scheidrechters ... Komt een scheidrechter uit Tilburg. "Nou dan zal die ook wel voor Tilburg fluiten."
En als je dan naar een wedstrijd zit te kijken krijgt de beste man ook herhaaldelijk een aantal verwensingen naar z'n hoofd geslingerd. Terwijl de eerste essentie van een scheidsrechter toch is onpartijdig te blijven.
Je kan niet wegnemen dat er twijfels blijven. Maar wel in je achterhoofd nemen dat de persoon in kwestie z'n rol gebasseerd is op die zelfde neutraliteit
Piet de Kort
15 januari 2008, 09:25
Destil Trappers Tilburg, Joep! Dat weet iedereen toch al veel langer! Geeft helemaal niets Joep, dat ben ik ook! ::happy::::devildance::::surrender::
Theo Prince
16 januari 2008, 16:48
Geweldige eerste posting Theo!!
Welkom hier.:drinkers::drinkers:
Ziet er ook interessant uit hier, maar voor mij niet allemaal interessant genoeg om te reageren. Ben te kort liefhebber om over van alles ZINNIG mee te kunnen praten.
Over een half uurtje in de auto naar E'hoven.
Tot zo meteen.
Diana Hiemstra
16 januari 2008, 20:41
Waar is Lawne Snyder jongens?? hij zit ook niet op de spelersbank, waar zou hij toch zijn??
Patrick van Dongen
6 februari 2008, 11:14
KNIP
Ben te kort liefhebber om over van alles ZINNIG mee te kunnen praten.
KNIP
Geeft niks Theo, volgens mij zegt hier niemand iets zinnigs. (enkele uitzonderingen daargelaten)::hyper::
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.