View Full Version : vraag aan administrator?
Lou-Ann Bartels
24 juli 2010, 10:23
Als ik 'markeer forums als gelezen' aanklik krijg ik deze mededeling:
Your submission could not be processed because a security token was invalid.
If this occurred unexpectedly, please inform the administrator (http://www.ijshockeyforum.com/n/sendmessage.php) and describe the action you performed before you received this error.
Ik heb bij mijn weten geen bijzondere 'action performed before receiving error'
Het is al een paar dagen zo, vandaar dat ik nu maar eens navraag doe.
Rob Boumans
24 juli 2010, 12:00
Als ik 'markeer forums als gelezen' aanklik krijg ik deze mededeling:
Your submission could not be processed because a security token was invalid.
If this occurred unexpectedly, please inform the administrator (http://www.ijshockeyforum.com/n/sendmessage.php) and describe the action you performed before you received this error.
Ik heb bij mijn weten geen bijzondere 'action performed before receiving error'
Het is al een paar dagen zo, vandaar dat ik nu maar eens navraag doe.
Ik heb precies hetzelfde en heb dit per mail doorgegeven aan de administrators zoals wordt aangegeven maar nog niets gehoord.
mvg Rob
Lou-Ann Bartels
29 juli 2010, 12:54
Heb jij intussen al iets gehoord, Rob? Ik nog niet en ik vind het allemaal zo onoverzichtelijk zo.
Ik begrijp dat ijshockey.com het druk heeft, maar ik vind het niets voor hun om geen response te geven...
Remco Bambacht
29 juli 2010, 14:06
Heb jij intussen al iets gehoord, Rob? Ik nog niet en ik vind het allemaal zo onoverzichtelijk zo.
Ik begrijp dat ijshockey.com het druk heeft, maar ik vind het niets voor hun om geen response te geven...
Ik zal het even voorleggen aan Fintan. Zelf heb ik er namelijk geen verstand van :)
Fintan Planting
29 juli 2010, 14:32
Sorry, was al een paar dagen niet op het forum geweest. Deze melding heeft te maken met een veiligheidspatch die ik begin deze week op het forum heb geïnstalleerd (zo blijkt). Ik heb wat zaken aangepast en nu zou je de melding niet meer moeten krijgen.
Laat maar even weten svp!
Lou-Ann Bartels
29 juli 2010, 15:02
Het werkt weer prima, heerlijk!
Hartelijk dank Fintan :goodman:
Rob Boumans
29 juli 2010, 15:03
He,wat grappig!bij mij werkt het ook weer.
Bedankt Fintan.
mvg Rob :)
Fintan Planting
29 juli 2010, 15:04
Het werkt weer prima, heerlijk!
Hartelijk dank Fintan :goodman:
He,wat grappig!bij mij werkt het ook weer.
Bedankt Fintan.
mvg Rob
Super. Bedankt voor de terugkoppeling :)
Ro Herregraven
29 juli 2010, 15:09
Ik krijg in de mobiele vorm van het forum helaas nog steeds dezelfde melding, Fintan.
Fintan Planting
29 juli 2010, 17:09
Ik krijg in de mobiele vorm van het forum helaas nog steeds dezelfde melding, Fintan.
Dat zou bij deze ook opgelost moeten zijn. Klopt dat?
Ro Herregraven
29 juli 2010, 18:09
Yes! Perfecto!
Fintan Planting
29 juli 2010, 19:59
Yes! Perfecto!
Mooi :grin:
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.