PDA

View Full Version : Op papier het beste team?

Marcel de Groot
25 september 2007, 11:51
Voorafgaand aan het seizoen is het misschien leuk wie volgens een ieder het sterkste team op papier heeft. Kunnen we na afloop vh seizoen kijken wat de waarde is van "de sterkte op papier".

(teams staan alfabetisch......)

Piet de Kort
25 september 2007, 12:13
Voorafgaand aan het seizoen is het misschien leuk wie volgens een ieder het sterkste team op papier heeft. Kunnen we na afloop vh seizoen kijken wat de waarde is van "de sterkte op papier".

De meeste stemmers zullen toch voor Tilburg gaan! Al is het alleen al om te kunnen zeggen: ::champ:: ::tease:: ::devildance::

Remco Bambacht
25 september 2007, 12:39
De meeste stemmers zullen toch voor Tilburg gaan! Al is het alleen al om te kunnen zeggen: ::champ:: ::tease:: ::devildance::

Nee hoor, Piet. Jullie hebben de enige echte Dougie, daar kan niks tegen op!

Gerrit Hof
25 september 2007, 12:46

Met deze 2 goalies is Tilburg verre van het sterkste team op papier.
Maar ik heb al gewed dat er voor de transferdeadline een importgoalie komt, zoniet ga ik een wedstrijd in Thialf zitten met een Trappersshirt aan.
Maarrr natuurlijk win ik de weddenschap, en verheug ik me al op een grote kruik Schrobbel?r :partyman: :drinkers: ::party::

Mike van Megen
25 september 2007, 14:03

ik denk dat tilburg op papier het beste team heeft, of het ook een tean is moet nog blijken

Raymond Demas
25 september 2007, 14:25
bonky jij en je tilburg hoop nu echt eens dat zij nu eens flink naast de pot pissen , maar dat geluk is ook nog aan jullie zijde

Dick van den Berg
25 september 2007, 14:39

De meeste stemen gaan waarschijnlijk naar Tilburg omdat er procentueel meer kruikenzeikers op het forum zitten dan andere supporters Piet!!

Wendy Tellers
25 september 2007, 15:22
Ik twijfel tussen Tilburg en Den Haag.
Wie uiteindelijk ook het sterkste team heeft zal zich moeten uitwijzen hoe ze zich samenpakken. Misschien is dat dadelijk wel gewoon Geleen ... :P
In ieder geval zijn wij Limbo's realistischer dan de Flyer fans. Die stemmen gewoon allemaal op hun eigen cluppie, terwijl daar nu al spelers vertrekken .......

Gerrit Hof
25 september 2007, 15:34
Ik twijfel tussen Tilburg en Den Haag.
Wie uiteindelijk ook het sterkste team heeft zal zich moeten uitwijzen hoe ze zich samenpakken. Misschien is dat dadelijk wel gewoon Geleen ... :P
In ieder geval zijn wij Limbo's realistischer dan de Flyer fans. Die stemmen gewoon allemaal op hun eigen cluppie, terwijl daar nu al spelers vertrekken .......

Ik heb idd óók op de Flyers gestemd, ze worden glorieus kampioen,weinig twijfel daarover :!: :!: :P :P ::coffee::

Hans Maertzdorff
25 september 2007, 15:38

Lijkt me moeilijk Marcel, omdat de meeste teams nog niet compleet zijn :wink:

Piet de Kort
25 september 2007, 15:55
De meeste stemen gaan waarschijnlijk naar Tilburg omdat er procentueel meer kruikenzeikers op het forum zitten dan andere supporters Piet!!

Nou Dick, dat scheelt niet zoveel met de Ieturs-fans! Tenminste als je zo eens leest! :supz:

Marcel de Groot
25 september 2007, 16:43
Ik heb zelf ook Tilburg gestemd. Maar let wel, het gaat hier om de vraag wie op papier het sterkste team heeft. Dat betekent automatisch dat het team dat hier door iedereen het sterkst gezien wordt op papier, ook het meeste gezichtsverlies kan hebben. Immers als in de praktijk dat een ander team sterker blijkt, dan doet het op papier sterkere team toch iets fout.

Hans Maertzdorff
25 september 2007, 17:07
Ik heb zelf ook Tilburg gestemd. Maar let wel, het gaat hier om de vraag wie op papier het sterkste team heeft. Dat betekent automatisch dat het team dat hier door iedereen het sterkst gezien wordt op papier, ook het meeste gezichtsverlies kan hebben. Immers als in de praktijk dat een ander team sterker blijkt, dan doet het op papier sterkere team toch iets fout.

Ik heb niet op Tilburg gestemd, schat Heerenveen en Den Haag hoger in, vooral nu Den Haag ook nog eens Korthuis en Babic binnen heeft :wink:

Wendy Tellers
25 september 2007, 17:28
Tja, als de vraag anders gesteld was (wie denk je dat kampioen wordt) had ik ook een ander antwoord gegeven dan ik nu gedaan heb. :wink:
Maar het is logisch dat een groot aantal mensen gewoon op hun eigen cluppie stemmen. Echter wil ik realistisch blijven en dan zijn er op papier twee teams die sterk uit de bus komen.

Herman Herregraven
25 september 2007, 18:03

Een beetje voorbarig Marcel...
Volgens mij is er nog geen enkel team op volle oorlogssterkte...

Cornelis de Heij
25 september 2007, 18:17
De ploeg die de meeste punten pakt,wordt kampioen.

gr nelis

Gerard Eisma
25 september 2007, 18:20
Van mij mogen ze allemaal op papier nu het sterkste team hebben. Als aan het eind Amsterdam maar kampioen wordt!

Ik denk dat her en der nog wel wat versterkingen worden gehaald gedurende het seizoen.

Maar vergis ik me nu, of zie ik een aantal teams waarbij het budget opeens kennelijk heel veel rek heeft. Gaat dit tot het eind toe goed of, moeten we na een paar maanden met vijf of zes teams verder?

Krijgen we weer een poen-kampioen?

groet,
Gerard

Ro Herregraven
25 september 2007, 22:34
De ploeg die de meeste punten pakt,wordt kampioen.

gr nelis

Als dat waar was, beste Nelis, dan was Geleen momenteel de regerend landskampioen!

Martijn Berben
26 september 2007, 00:21
1 Tilburg
2 Heerenveen
3 Den Haag
4 Amsterdam
5 Geleen
6 Nijmegen
7 Groningen

Dick van den Berg
26 september 2007, 00:25
1 Tilburg
2 Heerenveen
3 Den Haag
4 Amsterdam
5 Geleen
6 Nijmegen
7 Groningen

Niet zo negatief Martijn, we hebben nog helemaal niets gezien.

Martijn Berben
26 september 2007, 00:34
1 Tilburg
2 Heerenveen
3 Den Haag
4 Amsterdam
5 Geleen
6 Nijmegen
7 Groningen

Ik weet het Dick, ik ben wel een beetje negatief ja. Misschien ook wel een beetje te vroeg maar ik heb er niet zo een goed gevoel bij dit team. We missen gewoon jongens met ervaring. Zeker in de aanval. Ook hebben we te weinig spelers. We kunnen zo helemaal geen straffen of blessures krijgen.

Maarja ik hoop dat ik het kompleet mis heb en dat ze het goed gaan doen. Ik zal een beetje positiever worden! :)

Dick van den Berg
26 september 2007, 01:12
1 Tilburg
2 Heerenveen
3 Den Haag
4 Amsterdam
5 Geleen
6 Nijmegen
7 Groningen

Ik weet het Dick, ik ben wel een beetje negatief ja. Misschien ook wel een beetje te vroeg maar ik heb er niet zo een goed gevoel bij dit team. We missen gewoon jongens met ervaring. Zeker in de aanval. Ook hebben we te weinig spelers. We kunnen zo helemaal geen straffen of blessures krijgen.

Maarja ik hoop dat ik het kompleet mis heb en dat ze het goed gaan doen. Ik zal een beetje positiever worden! :)

Ik ben vanavond naar de training geweest en heb wel een paar leuke spelers gezien.

Bovendien zouden zich deze week nog 2 "toppers" melden wanneer ik het goed begrepen heb.

Voorlopig kan je daar, volgens mij, mee uit de voeten en wie weet veranderd er nog het een en ander voordat de transferperiode voorbij is...

Marc van de Wall
26 september 2007, 09:22
1 Tilburg
2 Heerenveen
3 Den Haag
4 Amsterdam
5 Geleen
6 Nijmegen
7 Groningen

Ik ben vanavond naar de training geweest en heb wel een paar leuke spelers gezien.

Bovendien zouden zich deze week nog 2 "toppers" melden wanneer ik het goed begrepen heb.

Voorlopig kan je daar, volgens mij, mee uit de voeten en wie weet veranderd er nog het een en ander voordat de transferperiode voorbij is...

Tot januari is het toch meestal een komen en gaan van spelers. Dus het zegt me allemaal niks op dit moment.

Marcel de Groot
26 september 2007, 10:24

Klopt Dick, echter de vraag was welk team op papier het sterkst was. Hoef je dus alleen papier voor gezien te hebben.....

Herman Herregraven
26 september 2007, 13:23

Klopt Dick, echter de vraag was welk team op papier het sterkst was. Hoef je dus alleen papier voor gezien te hebben.....
Op papier zijn er ook nog maar twee teams kompleet Marcel...
En zelfs dat is nog niet zeker...
Zo verwacht bijna iedereen nog een ervaren goalie bij de treppertjes...

Marcel de Groot
26 september 2007, 13:38
Op papier zijn er ook nog maar twee teams kompleet Marcel...
En zelfs dat is nog niet zeker...
Zo verwacht bijna iedereen nog een ervaren goalie bij de treppertjes...

Ga jij het nou voor Dick opnemen? Moet niet gekker worden......

Tjalling Talma
26 september 2007, 17:07

Shidt. Moet ik alles eerst uitprinten....

Wendy Tellers
27 september 2007, 20:31
Helaas, poll voor niets geweest.
Na het nieuws van vandaag in de Limburger had ik toch echt wel voor de Eaters gekozen als sterkste team!!! :) :wink: :P

Hans Maertzdorff
27 september 2007, 20:36
Helaas, poll voor niets geweest.
Na het nieuws van vandaag in de Limburger had ik toch echt wel voor de Eaters gekozen als sterkste team!!! :) :wink: :P

En als je vandaag de training had gezien al helemaal Wendy :wink: ::devildance:: ::canpatriot::

Wendy Tellers
27 september 2007, 20:44
Ja, ik heb inderdaad zeer positieve berichten gehoord van de fans die de training(en) bezocht hebben.
Schijnt dat een paar van de nieuwe zeer sterk zijn, echte aanwinsten voor het team zo heb ik begrepen.
Dan nog eens de toppers van het vorig seizoen die terug zijn gekomen!!! (Zowel de Geleense jongens als de imports zoals Ivarsson, McGarry, McDonald etc.)
Ik ben eens benieuwd als ik ze zelf de eerste keer zie spelen! Misschien toch maar eens volgende week een training bijwonen!!!

Mike van Megen
27 september 2007, 22:13
Ja, ik heb inderdaad zeer positieve berichten gehoord van de fans die de training(en) bezocht hebben.
Schijnt dat een paar van de nieuwe zeer sterk zijn, echte aanwinsten voor het team zo heb ik begrepen.
Dan nog eens de toppers van het vorig seizoen die terug zijn gekomen!!! (Zowel de Geleense jongens als de imports zoals Ivarsson, McGarry, McDonald etc.)
Ik ben eens benieuwd als ik ze zelf de eerste keer zie spelen! Misschien toch maar eens volgende week een training bijwonen!!!
dat zou ik ook graag willen, ik zou alleen bij god niet weten hoe laat en vooral wanneer!ik vind dat nergens terug!

Hans Maertzdorff
27 september 2007, 22:23
dat zou ik ook graag willen, ik zou alleen bij god niet weten hoe laat en vooral wanneer!ik vind dat nergens terug!

Staat op de site van de Eaters onder diversen Mike, trouwens ook op de jeugdsite van de Eaters http://www.smokeeaters.nl/

Mike van Megen
28 september 2007, 07:23

Staat op de site van de Eaters onder diversen Mike, trouwens ook op de jeugdsite van de Eaters http://www.smokeeaters.nl/
op de jeugdsite heb ik het nu gevonden, is ook niet al te vaak, 2xde week.
op de eaters site staan de oude tijden

Bart van de Wall
6 maart 2008, 19:36
pffffffffffffff ik weet echt niet wie het sterkste team heeft

Jordy Rutten
6 maart 2008, 20:10
pffffffffffffff ik weet echt niet wie het sterkste team heeft

Vreemd familietrekje, dat oprakelen van oude topics.

Mitchell van Amelsfort
6 maart 2008, 20:33
Ik zeg Den Haag heeft de meeste imports dus op papier het sterkst

Sietze de Vries
6 maart 2008, 21:06
Op papier is niks, diegene met de kampioensbeker is de sterkste.
En dat zijn NIET Amsterdam, Nijmegen,Groningen.
Wie wel moet nog blijken dus. Voor mijn eigen gevoel heeft Heerenveen een sterk collectief, Geleen een ware vechtersmentaliteit in de positieve zin, Den Haag veel sterke individualisten, Tilburg een grote dosis ervaring.
Ik gok op finale Tilburg- Heerenveen waar het collectief de ervaring aftroeft in 4 wedstrijden.

Stefan Bouma
6 maart 2008, 23:49

Mis ik een gedeelte of? Wie vertrekt er nu al?::detective::

Of ben je in de war met HYS? Dat daar evt. mensen vertrekken. (McIver?)

Gr

Ferdinand van Berlo
7 maart 2008, 00:34
Mis ik een gedeelte of? Wie vertrekt er nu al?::detective::

Of ben je in de war met HYS? Dat daar evt. mensen vertrekken. (McIver?)

Gr

kijk eens naar de data. dan wordt je een hoop duidelijk.

Jan Been
7 maart 2008, 07:54

Ik was er gisteren ook al in getrapt, die vd walletjes graven graag in het verleden geloof ik.::party::::party::::party::::party::

Stefan Bouma
7 maart 2008, 09:32

Hahahah dat realiseerde ik me toen ik de pc uitzette! Ik dacht ooooh vanmiddag was er ook al een v/d Wall die alles van tijd geleden weer had geupdate dus dat zal het wel zijn. En ja.. het is zo!

Karel van der Wal
7 maart 2008, 09:57
Dat is wel de rijke tak hoor Stefan, die graven altijd graag in hewt verleden toen ze nog echt rijk waren en zich wilden onderscheiden met een extra letter aan hun naam.

Sven van de Wall
9 maart 2008, 16:47
Dat is wel de rijke tak hoor Stefan, die graven altijd graag in hewt verleden toen ze nog echt rijk waren en zich wilden onderscheiden met een extra letter aan hun naam.

Karel is jaloers

Frans Pluijmers
9 maart 2008, 21:39
Nee Hoor het is niet de rijke tak van de familie, maar een tak die nog met een 32K modem moet inbellen en zodoende nog niet alle postings heeft kunnen lezen, want pa en ma hadden de telefoonlijn afgeknepen.
Of niet Sven?

Sven van de Wall
10 maart 2008, 10:08
ja hoor