PDA

View Full Version : Elkaar helpen

Pieter van der Schuit
17 juli 2010, 10:39
Zo kan het dus ook,

SCOREBORD EN BANKEN

Vanaf vandaag hebben we ook een eigen scorebord c.q. wedstrijd klok. Deze hebben we gekregen van de oude ijsbaan uit Dordrecht.
Tevens hebben we van hun de spelers- en strafbanken, officialbench en een mini/welpen boarding mogen hebben. Dit alles heeft ons slechts de tijd gekost om het uit de hal te halen en te transporteren naar Hoorn.

zie website http://www.cougars.nl/

Mike van t Veer
18 juli 2010, 11:32
Het was een dagje ploeteren in de zomerse warmte, maar het was het meer dan waard. Een grote vrachtwagen vol met materiaal hebben we meegekregen vanuit Dordt. Na de vakantie gaan we een weekend bouwen en dan heeft de BMC een volwaardige ijshockeybaan!

Dordrecht, ontzettend bedankt !!

Rob Boumans
18 juli 2010, 16:57
Niet overdrijven,he mike!!!
mvg Rob

Mike van t Veer
18 juli 2010, 20:32
Wat overdrijf ik dan, mijnheer Boumans? Voor ons recreanten is Hoorn straks top.

Goed dat je weer op het forum bent btw. Nog steeds hetzelfde e-mailadres?

grt Mike

Rob Boumans
19 juli 2010, 08:19
Ja,alles hetzelfde.Ik heb mij een aantal weken geleden weer aangemeld want de sfeer op het forum is de laatste tijd aardig verbeterd en natuurlijk ook door de verandering in Amsterdam.Alleen is dat uitgelopen op een deceptie.Geen eredivisie ijshockey in Amsterdam...
Over Hoorn trouwens,als toeschouwer is het moeilijk te volgen.1 van de problemen is het feit dat het plexiglas continue beslagen is.
De tribune vind ik dan wel weer leuk
mvg Rob

Sebastiaan Schuemie
9 augustus 2010, 10:39
Goed man.
Nu nog wat tegen de zon (als die schijnt) dan zien we de puck ook weer ;)