View Full Version : Fanshirts voor Nederlands team
Fintan Planting
3 oktober 2006, 10:57
Bij gebrek aan officiële shirts van het Nederlands team heeft ijshockey.com samen met 55hockey twee alternatieve fanshirts ontwikkeld. Eén van deze shirts zal bij voldoende interesse in productie worden genomen en kan dan via ijshockey.com worden besteld.
Deze poll is bedoeld om te bepalen naar welk shirt de voorkeur van de fans uitgaat. De twee ontwerpen zijn als volgt:
Geef in de poll je mening en bepaal zo mee welk shirt gemaakt gaat worden!
De shirts worden bedrukt met een naam en rugnummer naar keuze en kosten euro 45,- + verzendkosten. De poll staat twee weken open, waarna een inschrijflijst op ijshockey.com komt. Na de eerste twintig inschrijvingen wordt het shirt in productie genomen.
En de bijbehorende kousen? :roll:
Ro Herregraven
3 oktober 2006, 14:07
Ik vind ze eigenlijk allebei wel gaaf!
Zal er zeker eentje kopen!
Herman Herregraven
3 oktober 2006, 14:26
Ik vind ze eigenlijk allebei wel gaaf!
Zal er zeker eentje kopen!
Moet je die oranje nemen...
Past 't beste bij je hoofd...
Alex van den Brink
3 oktober 2006, 15:41
waarom niet allebij, bij voldoende intresse?
Fintan Planting
3 oktober 2006, 15:47
waarom niet allebij, bij voldoende intresse?
Als er voldoende interesse is zullen we dat inderdaad zeker overwegen.
Abe Brouwer
3 oktober 2006, 15:56
Doe mij maar oranje. Ik ga er zeker één bestellen!
Leuk voor de buitenlandse ijshockeytripjes.
Stefan Renard
3 oktober 2006, 17:50
Allicht de oranje, geen twijfel over mogelijk :)
Jos Buter
3 oktober 2006, 18:25
Fintan, super idee. Ik wil d'r zeker wel 1 (of misschien wel twee) hebben. Oranje lijkt me.
Maurice Ruppe
4 oktober 2006, 10:58
Worden de letters, cijfers en logo's erop gedrukt of erop genaaid?
Ik zou er zeker wel een willen hebben.
Fintan Planting
4 oktober 2006, 11:10
Die worden erop gedrukt.
Steven de Coo
4 oktober 2006, 12:20
Oranje uiteraard.
Jos Buter
4 oktober 2006, 16:01
Die worden erop gedrukt.
Maar ik neem aan dat we wel zelf kunnen bepalen welke naam en welk nummer ?
Fintan Planting
4 oktober 2006, 16:03
Vanzelfsprekend :)
Uit mijn openingstektst:
"De shirts worden bedrukt met een naam en rugnummer naar keuze (...)"
Jos Buter
4 oktober 2006, 19:27
Vanzelfsprekend :)
Uit mijn openingstektst:
"De shirts worden bedrukt met een naam en rugnummer naar keuze (...)"
Ja, Ja, Ja... dat is dan ook wel weer zo.
Sorry voor mijn "Piet de Kort"-tje (ook wel bekend als slechtziendheid bij ijshockeyzaken)
Wendy Tellers
4 oktober 2006, 21:04
Super idee Fintan!
Ik heb mij al vaker afgevraagd waarom nog nooit iemand dit initiatief heeft genomen.
En zoals Abe ook al aangeeft is het leuk om naar de buitenlandse wedstrijden te dragen!
Ik zal er zeker eentje bestellen om mijn collectie uit te breiden.
Als ik moet kiezen dan zou ik de oranje nemen. Is toch echt het meest herkenbaar voor Nederland. Maar de witte vind ik ook erg mooi.
Dus wat mij betreft laat ze dan maar allebei maken. Hoeven we niet te kiezen! :)
Raymond Tellers
4 oktober 2006, 23:28
Je mag natuurlijk niet de officiele logo's gebruiken, of wel? Is niet negatief bedoeld, maar ik vind het wel jammer. Helaas niet veel aan te doen natuurlijk. Ik weet niet of ik er een zal nemen, maar als ... dan het oranje.
Fintan Planting
5 oktober 2006, 10:00
Je mag natuurlijk niet de officiele logo's gebruiken, of wel?
Nee, we mogen inderdaad niet het officiele logo gebruiken. Natuurlijk erg jammer, maar daar is niet zoveel aan te doen. Daarom is de alternatieve leeuw gemaakt, waar we zelf best tevreden over zijn.
http://www.ijshockey.com/200607/images/fanshirt_leeuw.gif
Jos Buter
5 oktober 2006, 11:34
Ik weet niet of ik er een zal nemen, maar als ... dan het oranje.
Limburg kan zich voorlopig niet afscheiden van Nederland (direct failliet die vrienden-republiek*), dus een een Limburgs nationaal shirt kun je wel op je buik schuiven.
Gewoon zo`n mooie Oranje aanschaffen. Dat staat ons allemaal.
* Ja, ik mag zulks commentaar geven: Heb 7 jaar in die ellende gewoond.
Raymond Tellers
5 oktober 2006, 13:34
Nee, we mogen inderdaad niet het officiele logo gebruiken. Natuurlijk erg jammer, maar daar is niet zoveel aan te doen. Daarom is de alternatieve leeuw gemaakt, waar we zelf best tevreden over zijn.
Absoluut! Het initiatief is uitermate goed en ik hoop dat het 'project' ook gaat slagen! Zou toch wel kunnen dat ik er uiteindelijk eentje koop :)
Limburg kan zich voorlopig niet afscheiden van Nederland (direct failliet die vrienden-republiek*), dus een een Limburgs nationaal shirt kun je wel op je buik schuiven. Gewoon zo`n mooie Oranje aanschaffen. Dat staat ons allemaal.
Hummm, nee, je mag ook na 7 jaar niet zo'n commentaar geven. Ben je als niet-Limburger niet toe gerechtigd. En me uitdagen mag ook niet :twisted: Pfff, ellende :evil:
Monique Snellen
5 oktober 2006, 15:02
Over de älternatieve"leeuw mag je heel zeker tevreden zijn.
Ziet er geweldig uit.
Complimenten
Jos Buter
5 oktober 2006, 16:36
Hummm, nee, je mag ook na 7 jaar niet zo'n commentaar geven. Ben je als niet-Limburger niet toe gerechtigd. En me uitdagen mag ook niet :twisted: Pfff, ellende :evil:
Ho, ho... wel 7 jaar gemeentebelasting betaald om de gemeentelijke vuilnis b.v. te sponsoren aldaar. Anders had je nu in de drek gezeten ipv het groene eikenhout. Het is jouw keuze... restitutie van die knaken mag ook.
Wendy Tellers
5 oktober 2006, 18:37
Na 7 jaar te hebben genoten van het Limburgse zal je nu toch wel heimwee hebben naar dat mooie landschap en rustige leefwijze? :wink:
Maar laten we het even bij de orginele posting houden:
Het is jammer dat het oorspronkelijke logo niet gebruikt mag worden, maar ik vind het een mooie creatie. Zo te zien begint de interesse naar de witte shirts ook te stijgen.
Dan toch maar beide?? :)
Jos Buter
5 oktober 2006, 19:43
Na 7 jaar te hebben genoten van het Limburgse zal je nu toch wel heimwee hebben naar dat mooie landschap en rustige leefwijze? :wink:
Ja Wendy, daar kan ik je geen ongelijk in geven. Rust is iets relatief onbekends hier in London. Dus zodra ze iemand daar mijn salaris wil betalen is mijn komst een zekerheidje.
Raymond Tellers
5 oktober 2006, 20:47
Ho, ho... wel 7 jaar gemeentebelasting betaald om de gemeentelijke vuilnis b.v. te sponsoren aldaar. Anders had je nu in de drek gezeten ipv het groene eikenhout. Het is jouw keuze... restitutie van die knaken mag ook.
Door die gemeentebelasting heb je het recht gehad om te mogen genieten van de provincie :) Hahaha.
Herman Herregraven
5 oktober 2006, 23:40
Limburg kan zich voorlopig niet afscheiden van Nederland (direct failliet die vrienden-republiek*), dus een een Limburgs nationaal shirt kun je wel op je buik schuiven.
Gewoon zo`n mooie Oranje aanschaffen. Dat staat ons allemaal.
Volkomen terecht dus, dat ze jou naar Engeland hebben verbannen...
Jos Buter
5 oktober 2006, 23:44
Volkomen terecht dus, dat ze jou naar Engeland hebben verbannen...
Dat was vrijwillig. Maar ik kom wel weer een keer terug.
Jasper Maassen
6 oktober 2006, 13:28
Ja Wendy, daar kan ik je geen ongelijk in geven. Rust is iets relatief onbekends hier in London. Dus zodra ze iemand daar mijn salaris wil betalen is mijn komst een zekerheidje.
Ruilen? Jij in Leiden, ik in Londen. Welke wijk woon je?
Jos Buter
6 oktober 2006, 14:37
Ruilen? Jij in Leiden, ik in Londen. Welke wijk woon je?
Midden in Fulham. Zo`n 300 meter van het stadion van Chelsea en zo'n 700 meter van het stadion van Fulham FC.
Leiden zie ik helaas niet zo zitten.
Jan Van weert
17 oktober 2006, 19:29
Midden in Fulham. Zo`n 300 meter van het stadion van Chelsea en zo'n 700 meter van het stadion van Fulham FC.
ze moeten jou een heel mooi salaris betalen, als je in Fulham woont..
maar geef mij toch maar het noord-oosten! (ik woon in Stoke Newington.. een kilometer of 2 van Lee Valley ice rink.. waar nu - jammer genoeg - geen fatsoenlijk team meer speelt.. behalve het recreanten team waar ik in speel, natuurlijk :wink: )
Ro Herregraven
18 oktober 2006, 08:08
OK, de poll heeft nu twee weken open gestaan. Waar kan ik me inschrijven?
Fintan Planting
18 oktober 2006, 08:13
Waar kan ik me inschrijven?
Ik ben bezig met het inschrijfformulier; komt deze week nog op ijshockey.com. Ik zal het hier dan ook even melden :)
Fintan Planting
23 oktober 2006, 10:45
Waar kan ik me inschrijven?
Het heeft iets langer geduurd dan gehoopt, maar het bestelformulier staat nu live. Je kunt de oranje Fanshirts vanaf nu hier bestellen.
De uiteindelijke prijs is euro 47.95 geworden, plus verpak- en verzendkosten. Meer details daarover staan op bovenvermelde pagina.
Als dit shirt een succes wordt zullen we in een later stadium misschien het witte shirt nog aan gaan bieden.
Wendy Tellers
23 oktober 2006, 10:52
Mooi Fintan.
Ik zal vanavond meteen een formulier invullen!
Fintan Planting
26 oktober 2006, 12:59
Ik zal vanavond meteen een formulier invullen!
Ik heb je bestelling nog niet mogen ontvangen, Wendy. Had je wel al kans gezien het formulier in te vullen?
Lees trouwens ook even de update hier (http://www.ijshockeyforum.com/viewtopic.php?t=6140). Er zullen waarschijnlijk dit jaar maar twee productieruns zijn.
Wendy Tellers
26 oktober 2006, 15:08
Als het goed is heb je hem nu ontvangen.
Ik heb een paar dagen behoorlijk last van een griepje gehad en was het dus totaal vergeten! :roll:
Bedankt voor de herinnering, want ik had de eerste ronde niet willen missen!
Wel moeilijk met de maten! Ik was net gewend aan de maten van de duitse fanshirts. (maat 50 , 52 etc.)
Voor de zekerheid zal ik die zometeen thuis eens opmeten!
Herman Herregraven
26 oktober 2006, 18:38
Als het goed is heb je hem nu ontvangen.
Ik heb een paar dagen behoorlijk last van een griepje gehad en was het dus totaal vergeten! :roll:
Bedankt voor de herinnering, want ik had de eerste ronde niet willen missen!
Wel moeilijk met de maten! Ik was net gewend aan de maten van de duitse fanshirts. (maat 50 , 52 etc.)
Voor de zekerheid zal ik die zometeen thuis eens opmeten!
Een beetje rekening houden met de bovenwijdte...
Kan in jou geval geen kwaad...
Wendy Tellers
26 oktober 2006, 19:11
Een beetje op je woorden letten Herman! :roll:
Fintan Planting
26 oktober 2006, 20:03
De meest geleverde (standaard) maat is XXL. Meet het inderdaad maar even na; dan kun je het me mailen. Laat dan ook nog even weten of je een naam achterop je shirt wilt of niet. Voor de eerste run heb je nog tot dinsdagmiddag de tijd om wijzigingen door te geven (maar dan moet de betaling dus wel voor woensdag binnen zijn :)).
Wendy Tellers
26 oktober 2006, 22:49
Ik heb je een mail gestuurd Fintan en het geld is al overgemaakt.
Overigens komt een maat L overeen met de Duitse fanshirts maat 52.
Stefan Renard
9 december 2006, 09:26
Ik heb hem zo juist binnen gekregen, zien er echt mooi uit.
Ben benieuwd hoeveel ik er zal zien bij de volgende wedstrijden van het nederlands team :twisted:
Abe Brouwer
9 december 2006, 09:32
Ben benieuwd hoeveel ik er zal zien bij de volgende wedstrijden van het nederlands team :twisted:
Jammer alleen dat ze niet zo vaak spelen. Hoeveel van die shirts zullen we volgend jaar in Frankrijk en China zien?
Wendy Tellers
9 december 2006, 11:43
Ik nog niet en nu ga ik winkelen....
Dus zal hem vandaag waarschijnlijk niet ontvangen. :cry:
Ro Herregraven
9 december 2006, 13:59
Meneertje postbode is net langsgeweest, maar :cry: nog geen shirt...
Marco Spelten
9 december 2006, 14:25
Bij mij ook niet. Even geduld dus nog...
Fintan Planting
9 december 2006, 15:07
Dank je Stefan. Ik vind ze zelf ook erg fraai geworden :)
Ik nog niet en nu ga ik winkelen.... Dus zal hem vandaag waarschijnlijk niet ontvangen. ::Crying or Very sad::
Da's jammer, Wendy. Je shirt is er wel ook gisteren uitgegaan, tegelijk met de rest :shock:
Meneertje postbode is net langsgeweest, maar :cry: nog geen shirt...
Jouw shirt zit bij de tweede batch Ro, dit zijn de shirts van de eerste run. Je zult dus nog even langer geduld moeten hebben ::afro::
Ik mail je wanneer het shirt verstuurd is...
En jij hebt niet betaald voor de verzendkosten, dus dat wordt ophalen of nog even wachten :)
Marco Spelten
9 december 2006, 16:35
En jij hebt niet betaald voor de verzendkosten, dus dat wordt ophalen of nog even wachten :)
Fijne vent ben jij...:-)
Moet ik morgen zonder fanshirt naar DOSWK...:-)
Wendy Tellers
9 december 2006, 18:30
Ik heb hem ook gekregen.
Mijn buren waren zo vriendelijk om op te letten en ik heb even een briefje op de deur gehangen!!!
Mooi shirt.
Fintan Planting
9 december 2006, 18:52
Ik heb hem ook gekregen.
Mijn buren waren zo vriendelijk om op te letten en ik heb even een briefje op de deur gehangen!!!
Mooi shirt.
Ik ben blij te horen dat het goedgekomen is Wendy :)
René van Eldik
30 december 2007, 17:25
Fintan hijis erg mooi waar en wanneer kan ik hem bestellen
Fintan Planting
30 december 2007, 17:36
Fintan hijis erg mooi waar en wanneer kan ik hem bestellen
Ehm... Deze thread is inmiddels een dik jaar oud. Ik zie dat er iemand in de poll gestemd heeft, waardoor deze weer boven is komen drijven :)
We hebben recentelijk een derde inschrijvingstermijn gehad, waarvan de shirts nu bij de drukker liggen. Mocht je interesse hebben voor de fanshop, dan kunnen we natuurlijk altijd over een aparte run praten...
Ilja Manheim
6 januari 2009, 14:41
Hallo,
Ik ben op zoek naar iemand die mij een jersey van het nederlands team wil verkopen, of iemand die mij een adres kan geven. Reacties graag per mail naar ilja.manheim@sommer.de
Groetjes
Ilja
Hans 't Hart
6 mei 2011, 12:47
Hallo,
Ik ben op zoek naar iemand die mij een jersey van het nederlands team wil verkopen, of iemand die mij een adres kan geven. Reacties graag per mail naar ilja.manheim@sommer.de
Groetjes
Ilja
Ik wil er ook wel een! (oranje natuurlijk)
Het is echt belabbert in Holland om iets te kunnen kopen in Fanshops bv.
Zo krijg je als club NOOIT extra inkomsten.
Waar ligt dat nu aan? Is er geen vraag naar? Zijn de supporters niet zo gek als bijv bij voetbal.
Hier in Kroatie gaat alles als zoete broodjes over de toonbank. Heel veel fans in de shirts van de club (favoriete speler) Je ziet het ook in de NHL.
Waar blijft dit nu in NL?
Abe Brouwer
6 mei 2011, 16:10
Het nationale ijshockeyteam is niet echt populair bij veel ijshockeyfans.
Ivo Willems
6 mei 2011, 18:36
Ik wil er ook wel een! (oranje natuurlijk)
Het is echt belabbert in Holland om iets te kunnen kopen in Fanshops bv.
Zo krijg je als club NOOIT extra inkomsten.
Waar ligt dat nu aan? Is er geen vraag naar? Zijn de supporters niet zo gek als bijv bij voetbal.
Hier in Kroatie gaat alles als zoete broodjes over de toonbank. Heel veel fans in de shirts van de club (favoriete speler) Je ziet het ook in de NHL.
Waar blijft dit nu in NL?
Via Hockeylifestyle.nl worden er misschien een a twee keer per jaar mogelijkheden geboden om zo'n shirt (customised) te bestellen. Heb er zelf ook een genomen en vind hem zeer mooi.
Momenteel hebben ze er nog twee op voorraad zie ik, echter zijn het wel de witte versies.
http://www.hockeylifestyle.nl/product_info.php/replicashirt-nederlands-team-wit-p-178
Marco Franken
6 mei 2011, 23:41
Ze zijn heel mooi, alleen de mouwen zijn aan de bovenarm erg wijd...
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.